Φιλες και φιλοι, Εσείς έχετε την μεγάλη τιμή από το Σύνταγμά μας ν΄ αποφασίσετε πώς θα κυβερνηθεί η Ελλάδα μετά την 6η Μαΐου, να καθορίσετε την κληρονομιά που θα αφήσετε στα παιδιά σας και να τους δώσετε ένα καλύτερο ή αντίθετα ένα χειρότερο αύριο. Εσείς θα διώξετε όποιον σας πρόσβαλε, σας πόνεσε, σας έκανε από νοικοκυραίους ζητιάνους , σας εξέθεσε παγκοσμίως, έφερε την Ελλάδα στα μαύρα ατης κατοχή. Εάν θέλετε να ακούσετε υποσχέσεις, τότε μην μας ψηφίσετε. Εμείς δεν υποσχόμαστε , προγραμματίζουμε και πραγματοποιούμε. Εάν θέλετε να ακούσετε διαμαρτυρίες και μεγαλοστομίες μην μας ψηφίσετε. Εμείς δεν λέμε πολλά λόγια. Κάνουμε έργα. Εάν θέλετε ωραιοποιήσεις της κατάστασης και κούφιες κουβέντες ψεύτικής ελπίδας, μην μας ψηφίσετε. Εμείς έχουμε μπέσα και φιλότιμο. Δεν θα μπορέσουμε ποτέ να σας κοιτάξουμε στα μάτια , εάν θα κάναμε κάτι τέτοιο. Εάν θέλετε επαγγελματίες της πολιτικής και εξουσιομανείς,A μην μας ψηφίσετε. Εμείς δεν ανταποκρινόμαστε σ΄αυτά τα στάνταρντς και για μας η εξουσία δεν είναι αυτοσκοπός και τρόπος ζωής.Οι περισσότεροι από μας έχουμε μάθει στα λίγα, από κάθε άποψη , οπότε δεν θα μας συναντήσετε εκεί που υπάρχουν τα πολλά. Αλλά προσέξτε, φίλες και φίλοι. Μην μηδενίσετε όλους και όλα. Δώστε στον καθένα αυτό που του αναλογεί σύμφωνα μ΄αυτά που έπραξε και έδωσε. Αυτό θα καθορίσει την σωστή ψήφο , αυτή η αρετή της διάκρισης. Σας ευχαριστώ! Μ.Σταυρινούδη-Σόδη (Υποψήφια βουλευτής Χίου) |
Πέμπτη 3 Μαΐου 2012
ΜΑΡΙΑ ΣΤΑΥΡΙΝΟΥΔΗ ΣΟΔΗ- ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΥΠΟΣΧΟΜΑΣΤΕ
ΝΕΑ ΑΝΑΒΟΛΗ Ο ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΗ ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Κάτω από δρακόντεια μέτρα ασφαλείας για το φόβο αντεκδίκησης από συγγενείς και φίλους των θυμάτων, οδηγήθηκε σήμερα στον Ανακριτή ο 39χρονος που κατηγορείται για τη διπλή δολοφονία στα Κεραμιά. Ο 39χρονος ζήτησε και πήρε νέα προθεσμία μιας ημέρας για ν' απολογηθεί καθώς απουσίαζε ένας εκ των δυο συνηγόρων του που δεν είναι άλλος από τον γνωστό ποινικολόγο Αλέξη Κούγιας. Ο κ. Κούγιας αναμένεται αύριο να βρίσκεται στη Μυτιλήνη ενώ δεν έχει προσδιοριστεί η ώρα της απολογίας κάτι που ενδεχομένως να γίνει πάντως νωρίς το πρωί. Στο μεταξύ νέα στοιχεία που έχονται συνεχώς στη δημοσιότητα ρίχνουν φως στην υπόθεση που όπως όλα δείχνουν έχει πολλά "παρακλάδια". Όπως διέρρευσε από την Αστυνομία - χωρίς όμως να έχει μέχρι τώρα επιβεβαιωθεί επίσημα - ένα από τα θύματα της δολοφονίας φέρεται να είναι και ένας εκ των τριών δραστών της διάρρηξης στη Μονή Ταξιαρχών πριν από δυο μήνες περίπου. Η αστυνομία διεξάγει έρευνες προς αυτή την κατεύθυνση και προσπαθεί μέσα απο τα βίντεο που έχει στη διάθεσή της να φθάσει και στη σύλληψη των υπολοίπων δυο δραστών.
ΠΗΓΗ lesvosreport
ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
Κλείνοντας τον κύκλο των κοινωνικών επαφ ών και τ
ι ς επισκέψεις στα χωριά της Χίου, ο υποψήφιος βουλευτής Κώστα ς Τρια ντάφυλλος επισκέφθηκε τα χωριά Καλλιμασιά, Χαλκειός, Νένητα, Κοινή και Καλαμωτή.
Η υποδοχή που του επιφύλαξαν οι κάτοικοι των χωριών ήταν θερμή και μέσα σε μια εγκάρδια και φιλική ατμόσφαιρα συζήτησε μαζί τους για θέματα ανάπτυξης των περιοχών τους, για την κρίση και την προοπτική εξόδου από αυτήν, καθώς και για θέματα καθημερινότητας που τους απασχολούν.
Αν και η προεκλογική περίοδος είναι πολύ μικρή σε χρονική διάρκεια, ο υποψήφιος Βουλευτής, Κώστας Τριαντάφυλλος, κατόρθωσε να επισκεφθεί τα περισσότερα χωριά και την Αιγνούσα. Δεν μπόρεσε να μεταβεί στα Ψαρά, καθώς υποχρεώθηκε λόγω καιρού να επιστρέψει, στην Χίο. Συνομίλησε με τους συμπολίτες και τις συμπολίτισσες και άκουσε με κατανόηση τα ζητήματα, που του έθεσαν, τονίζοντας τους ότι η θέση του ήταν και θα είναι πάντα κοντά στον αδύναμο συμπολίτη, σε εκείνον που σήμερα θίγεται περισσότερο από την κρίση.
Τέλος ο Κώστας Τριαντάφυλλος επεσήμανε σε όλες τις συναντήσεις και τοποθετήσεις του την ανάγκη για εξωστρέφεια, δημιουργία θέσεων εργασίας, αναβάθμιση του τουριστικού μας προϊόντος, προσέλκυση τουριστών από την Τουρκία, περαιτέρω άνοιγμα του νησιού στις κρουαζιέρες και στήριξη των ιδιωτικών πρωτοβουλιών, που ενδυναμώνουν την οικονομία μας και καινοτομούν σε τοπικό επίπεδο.
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ"
Η "ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ" έχει εντός του Προγράμματος Ανάπτυξης για την Ελλάδα τις κατωτέρω θέσεις :
1. Νέα Πολιτική Μεταφορών και Λιμένων
1. Μεταφορές Γενικά : Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ υποστηρίζει την αποσαφήνιση των ρόλων και αρμοδιοτήτων μεταξύ των δημοσίων αρχών και υπηρεσιών που εμπλέκονται στον τομέα των υποδομών της χώρας και των φορέων διαχείρισής τους, κατανοώντας την άμεση ανάγκη αναβάθμισης των εγκαταστάσεων και δικτύων της χώρας. Χρειάζεται η πλήρης αξιοποίηση των πόρων των Διαρθρωτικών Ταμείων και του Ταμείου Συνοχής, σε συνδυασμό με την διασύνδεσή μας με το Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών (ΤΕΝ).
2. Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ υποστηρίζει τη θέση της γενικότερης αναβάθμισης των μεταφορικών δικτύων σε όλη την κλίμακα των χερσαίων, θαλασσίων και εναερίων μέσων, θεωρώντας ότι αποτελεί ένα εκ των κυριοτέρων συγκριτικών πλεονεκτημάτων της χώρας που της δίνει η γεωφυσική της θέση.
3. Υποστηρίζει την αναθεώρηση του κανονιστικού και ρυθμιστικού πλαισίου εκμετάλλευσης των υποδομών και μεταφορικών δικτύων προς όφελος της εθνικής οικονομίας και της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών.
4. Για τις μεταφορές γενικά δεν αποτελεί λύση η αθρόα ιδιωτικοποίηση χωρίς την επιμέρους προσεκτική μελέτη κόστους ωφέλειας για κάθε ΔΕΚΟ που ανήκει στον τομέα των μεταφορών. Θα μελετηθεί κατά περίπτωση η σύμπραξη με τον ιδιωτικό τομέα, με στόχο την ποιοτική και ποσοτική αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών. Ως προς τις επιμέρους κατηγορίες θα μελετηθούν ξεχωριστά τα κριτήρια που θα σχετίζονται με τις επιπτώσεις του τομέα των μεταφορών σε άλλους κρίσιμους τομείς, όπως για παράδειγμα τον τουρισμό.
5. Υποστηρίζει τη διερεύνηση δημιουργίας ενός φορέα επιμερισμού κινδύνων για τη διαχείριση υποδομών μεγάλης κλίμακας.
6. Λιμένες : Η χώρα μας, έχοντας από τις μεγαλύτερες ακτογραμμές των χωρών της Μεσογείου και της Ευρώπης, σε συνδυασμό με τα νησιωτικά της συμπλέγματα, βρίσκεται σε πλεονεκτική, γεωφυσικά θέση, ως προς τους λιμένες της. Ένα κεφάλαιο που παραμένει εν πολλοίς ανενεργό και όχι πλήρως αξιοποιήσιμο.
7. Έχοντας υπόψη και την πολιτική λιμένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία το 2004, ανέδειξε ως στρατηγικής σημασίας το έργο των «θαλασσίων αρτηριών», προτείνουμε την άμεση αξιοποίηση των ελληνικών λιμένων, στο πλαίσιο των θαλασσίων δικτύων μεταφορών, που περιλαμβάνουν εκτός από την Μεσόγειο, την Μαύρη Θάλασσα και την Βαλτική.
8. Στόχος είναι η καθιέρωση νέων μεταφορικών και εφοδιαστικών αλυσίδων βασισμένο στο θαλάσσιο σκέλος τους, οι οποίες αποσκοπούν στην αναδιάταξη των υπαρχόντων δικτύων μεταφοράς κατά τα επόμενα χρόνια.
9. Η επιχειρησιακή βιωσιμότητα και η εμπορική αποδοτικότητα των νέων αυτών αλυσίδων αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση, για τον λόγο αυτό η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ προτείνει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας νέας λιμενικής πολιτικής με βασικό στόχο την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των Λιμένων μέσω της δημιουργίας ενός σύγχρονου, αποτελεσματικού και αξιόπιστου Εθνικού Λιμενικού Συστήματος.
10. Προτείνουμε επίσης τον σχεδιασμό ειδικών προγραμμάτων σύμπραξης ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, σε αντιδιαστολή με την άκαιρη και επικίνδυνη πολιτική ιδιωτικοποιήσεων. Οι συμπράξεις αυτές θα αφορούν ειδικές υπηρεσίες που παρέχονται είτε από είτε προς τους λιμένες, όχι όμως σ'αυτή καθαυτή τη λειτουργία του λιμένα, και κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις ώστε αφενός να διασφαλίζεται το δημόσιο συμφέρον, αφετέρου να δημιουργείται υγιής ανταγωνισμός και παραγωγική δραστηριότητα στον ιδιωτικό τομέα με δημιουργία θέσεων απασχόλησης.
11. Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ προτείνει την ίδρυση μιας Ανεξάρτητης Αρχής Λιμένων (Independent Port Authority), στο πλαίσιο της εφαρμογής της εθνικής στρατηγικής αξιοποίησης των λιμένων της χώρας
12. Υποστηρίζει την προώθηση πλαισίου στρατηγικής εξειδίκευσης των 12 οργανισμών λιμένωνεθνικής σημασίας και σχέδιο αξιοποίησης των μικρών λιμανιών (λιμάνια ευκαιρίας).
13. Προτείνει σχέδιο Μερικής Αποκρατικοποίησης Λιμένων με παραχωρήσεις δικαιώματος παροχής λιμενικών υπηρεσιών σε ιδιώτες με Δημόσια Λιμενική Αρχή (Port Authority) στα μεγάλα και εθνικής σημασίας λιμάνια. Σε εξειδικευμένα μικρά λιμάνια π.χ. λιμάνια κρουαζιέρας η συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα θα ενισχύεται για ανάπτυξη υποδομών και την βιώσιμη λειτουργία τους.
14. Υποστηρίζει τη δημιουργία ενός πλαισίου ρυθμιστικών παρεμβάσεων για διαμόρφωση περιβαλλοντικής πολιτικής.
15. Προτείνει την ανάπτυξη ενός σύγχρονου και ολοκληρωμένου δικτύου θαλάσσιων μεταφορών μικρών αποστάσεων με παράλληλη δημιουργία υποδομών στα μικρά λιμάνια και δημιουργία αποτελεσματικών φορέων διαχείρισης.
16. Υποστηρίζει τη δημιουργία τεσσάρων (4) λιμενικών ενοτήτων ώστε μέσα από την εξειδίκευση και οικονομίες κλίμακας να επιτευχθεί μεγαλύτερη ανταγωνιστικότητα και εξωστρέφεια της Ελληνικής Λιμενικής Βιομηχανίας.
17. Υποστηρίζει ότι όλα τα δίκτυα βασικής χερσαίας μεταφοράς επιβατών θα πρέπει να παρέχουνυψηλού επιπέδου υπηρεσίες στο επιβατηγό κοινό. Αν αυτό δεν καθίσταται εφικτό υπό τις παρούσες συνθήκες θα πρέπει να μελετηθούν σε βάθος διαρθρωτικές αλλαγές του κλάδου σε συνεργασία με τα αντιπροσωπευτικά συλλογικά όργανα των εμπλεκομένων φορέων.
18. Αερομεταφορές : Για την αναθεώρηση της πολιτικής αερομεταφορών η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑυποστηρίζει έναν εκ νέου σχεδιασμό ανάπτυξης στη βάση αναθεώρησης μέτρων πολιτικής όπως το κόστος πτήσης σε συνάρτηση με τουριστικούς κυρίως προορισμούς και δυνατότητες επιμερισμού του.
19. Θα πρέπει να διερευνηθούν δυνατότητες συμμαχιών με αεροπορικές εταιρίες του εξωτερικού, ώστε να καλυφθούν προορισμοί προς όφελος της χώρας μας και να προσεγγισθεί καλύτερα η ζήτηση.
20. Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ υποστηρίζει τόσο από την εμπορική όσο και την τουριστική σκοπιά την αναθεώρηση των χρεώσεων του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) ώστε να καταστεί ανταγωνιστικός σε σύγκριση με άλλους αερολιμένες της Ευρώπης και της Μεσογείου γενικότερα.
2. Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ υποστηρίζει τη θέση της γενικότερης αναβάθμισης των μεταφορικών δικτύων σε όλη την κλίμακα των χερσαίων, θαλασσίων και εναερίων μέσων, θεωρώντας ότι αποτελεί ένα εκ των κυριοτέρων συγκριτικών πλεονεκτημάτων της χώρας που της δίνει η γεωφυσική της θέση.
3. Υποστηρίζει την αναθεώρηση του κανονιστικού και ρυθμιστικού πλαισίου εκμετάλλευσης των υποδομών και μεταφορικών δικτύων προς όφελος της εθνικής οικονομίας και της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών.
4. Για τις μεταφορές γενικά δεν αποτελεί λύση η αθρόα ιδιωτικοποίηση χωρίς την επιμέρους προσεκτική μελέτη κόστους ωφέλειας για κάθε ΔΕΚΟ που ανήκει στον τομέα των μεταφορών. Θα μελετηθεί κατά περίπτωση η σύμπραξη με τον ιδιωτικό τομέα, με στόχο την ποιοτική και ποσοτική αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών. Ως προς τις επιμέρους κατηγορίες θα μελετηθούν ξεχωριστά τα κριτήρια που θα σχετίζονται με τις επιπτώσεις του τομέα των μεταφορών σε άλλους κρίσιμους τομείς, όπως για παράδειγμα τον τουρισμό.
5. Υποστηρίζει τη διερεύνηση δημιουργίας ενός φορέα επιμερισμού κινδύνων για τη διαχείριση υποδομών μεγάλης κλίμακας.
6. Λιμένες : Η χώρα μας, έχοντας από τις μεγαλύτερες ακτογραμμές των χωρών της Μεσογείου και της Ευρώπης, σε συνδυασμό με τα νησιωτικά της συμπλέγματα, βρίσκεται σε πλεονεκτική, γεωφυσικά θέση, ως προς τους λιμένες της. Ένα κεφάλαιο που παραμένει εν πολλοίς ανενεργό και όχι πλήρως αξιοποιήσιμο.
7. Έχοντας υπόψη και την πολιτική λιμένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία το 2004, ανέδειξε ως στρατηγικής σημασίας το έργο των «θαλασσίων αρτηριών», προτείνουμε την άμεση αξιοποίηση των ελληνικών λιμένων, στο πλαίσιο των θαλασσίων δικτύων μεταφορών, που περιλαμβάνουν εκτός από την Μεσόγειο, την Μαύρη Θάλασσα και την Βαλτική.
8. Στόχος είναι η καθιέρωση νέων μεταφορικών και εφοδιαστικών αλυσίδων βασισμένο στο θαλάσσιο σκέλος τους, οι οποίες αποσκοπούν στην αναδιάταξη των υπαρχόντων δικτύων μεταφοράς κατά τα επόμενα χρόνια.
9. Η επιχειρησιακή βιωσιμότητα και η εμπορική αποδοτικότητα των νέων αυτών αλυσίδων αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση, για τον λόγο αυτό η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ προτείνει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας νέας λιμενικής πολιτικής με βασικό στόχο την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των Λιμένων μέσω της δημιουργίας ενός σύγχρονου, αποτελεσματικού και αξιόπιστου Εθνικού Λιμενικού Συστήματος.
10. Προτείνουμε επίσης τον σχεδιασμό ειδικών προγραμμάτων σύμπραξης ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, σε αντιδιαστολή με την άκαιρη και επικίνδυνη πολιτική ιδιωτικοποιήσεων. Οι συμπράξεις αυτές θα αφορούν ειδικές υπηρεσίες που παρέχονται είτε από είτε προς τους λιμένες, όχι όμως σ'αυτή καθαυτή τη λειτουργία του λιμένα, και κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις ώστε αφενός να διασφαλίζεται το δημόσιο συμφέρον, αφετέρου να δημιουργείται υγιής ανταγωνισμός και παραγωγική δραστηριότητα στον ιδιωτικό τομέα με δημιουργία θέσεων απασχόλησης.
11. Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ προτείνει την ίδρυση μιας Ανεξάρτητης Αρχής Λιμένων (Independent Port Authority), στο πλαίσιο της εφαρμογής της εθνικής στρατηγικής αξιοποίησης των λιμένων της χώρας
12. Υποστηρίζει την προώθηση πλαισίου στρατηγικής εξειδίκευσης των 12 οργανισμών λιμένωνεθνικής σημασίας και σχέδιο αξιοποίησης των μικρών λιμανιών (λιμάνια ευκαιρίας).
13. Προτείνει σχέδιο Μερικής Αποκρατικοποίησης Λιμένων με παραχωρήσεις δικαιώματος παροχής λιμενικών υπηρεσιών σε ιδιώτες με Δημόσια Λιμενική Αρχή (Port Authority) στα μεγάλα και εθνικής σημασίας λιμάνια. Σε εξειδικευμένα μικρά λιμάνια π.χ. λιμάνια κρουαζιέρας η συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα θα ενισχύεται για ανάπτυξη υποδομών και την βιώσιμη λειτουργία τους.
14. Υποστηρίζει τη δημιουργία ενός πλαισίου ρυθμιστικών παρεμβάσεων για διαμόρφωση περιβαλλοντικής πολιτικής.
15. Προτείνει την ανάπτυξη ενός σύγχρονου και ολοκληρωμένου δικτύου θαλάσσιων μεταφορών μικρών αποστάσεων με παράλληλη δημιουργία υποδομών στα μικρά λιμάνια και δημιουργία αποτελεσματικών φορέων διαχείρισης.
16. Υποστηρίζει τη δημιουργία τεσσάρων (4) λιμενικών ενοτήτων ώστε μέσα από την εξειδίκευση και οικονομίες κλίμακας να επιτευχθεί μεγαλύτερη ανταγωνιστικότητα και εξωστρέφεια της Ελληνικής Λιμενικής Βιομηχανίας.
17. Υποστηρίζει ότι όλα τα δίκτυα βασικής χερσαίας μεταφοράς επιβατών θα πρέπει να παρέχουνυψηλού επιπέδου υπηρεσίες στο επιβατηγό κοινό. Αν αυτό δεν καθίσταται εφικτό υπό τις παρούσες συνθήκες θα πρέπει να μελετηθούν σε βάθος διαρθρωτικές αλλαγές του κλάδου σε συνεργασία με τα αντιπροσωπευτικά συλλογικά όργανα των εμπλεκομένων φορέων.
18. Αερομεταφορές : Για την αναθεώρηση της πολιτικής αερομεταφορών η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑυποστηρίζει έναν εκ νέου σχεδιασμό ανάπτυξης στη βάση αναθεώρησης μέτρων πολιτικής όπως το κόστος πτήσης σε συνάρτηση με τουριστικούς κυρίως προορισμούς και δυνατότητες επιμερισμού του.
19. Θα πρέπει να διερευνηθούν δυνατότητες συμμαχιών με αεροπορικές εταιρίες του εξωτερικού, ώστε να καλυφθούν προορισμοί προς όφελος της χώρας μας και να προσεγγισθεί καλύτερα η ζήτηση.
20. Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ υποστηρίζει τόσο από την εμπορική όσο και την τουριστική σκοπιά την αναθεώρηση των χρεώσεων του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) ώστε να καταστεί ανταγωνιστικός σε σύγκριση με άλλους αερολιμένες της Ευρώπης και της Μεσογείου γενικότερα.
2. Εθνική Νησιωτική Πολιτική
Το Άρθρο 101 του Συντάγματος, εδάφιο 4 αναφέρει «ο κοινός νομοθέτης και η Διοίκηση, όταν δρουν κανονιστικά, υποχρεούνται να λαμβάνουν υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες των νησιωτικών και ορεινών περιοχών, μεριμνώντας για την ανάπτυξή τους».
1. Το Αιγαίο και τα νησιά του να καταστούν προνομιακοί χώροι εργασίας και κατοικίας με υψηλά επίπεδα ποιότητας ζωής. Οι δυνατότητες τηλε-εργασίας τηλε- εκπαίδευσης τηλε-ιατρικής αποτελούν τους αρωγούς σε αυτή την προσπάθεια.
2. Το Αιγαίο, το Ιόνιο και η Κρήτη μπορούν να αποτελέσουν τους νέους γεω - στρατηγικούς οικονομικούς πόλους της αναπτυξιακής μας στρατηγικής.
3. Την εφαρμογή της ίσης μεταχείρισης στις μεταφορές. Αυτό σημαίνει την εφαρμογή του μεταφορικού ισοδυνάμου μεταξύ των νησιών και της ηπειρωτικής Ελλάδας.
4. Οι συνδυασμένες μεταφορές με ιδιαίτερη έμφαση στα υδροπλάνα αλλά και τα ενεργειακά δίκτυα και τα δίκτυα πληροφοριών
5. Την διατήρηση των φορολογικών κινήτρων για το ζην και επιχειρείν στα νησιά, όπως οι μειωμένοι συντελεστές ΦΠΑ και οι φοροαπαλλαγές στη φορολογία εισοδήματος για νησιά με λιγότερους από 3.000 κατοίκους.
6. Την υγειονομική θωράκιση των νησιών, με ορθολογική κατανομή του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, την δραστηριοποίηση και ορθή λειτουργία των Κέντρων Υγείας (Κ.Υ. και ΠΠΙ) των νησιών, την χρήση νέων τεχνολογιών στην τηλεϊατρική, καθώς και την ανάπτυξη κοινού δικτύου στελέχωσης με τις ένοπλες δυνάμεις, σε έναν παραγωγικό συνδυασμό οικονομιών κλίμακας.
7. Την παροχή πρόσθετων κινήτρων διαμονής για τους Έλληνες κατοίκους των πολύ μικρών νησιών, κάτω των 500 κατοίκων, όπως μειωμένα τιμολόγια ΔΕΚΟ.
2. Το Αιγαίο, το Ιόνιο και η Κρήτη μπορούν να αποτελέσουν τους νέους γεω - στρατηγικούς οικονομικούς πόλους της αναπτυξιακής μας στρατηγικής.
3. Την εφαρμογή της ίσης μεταχείρισης στις μεταφορές. Αυτό σημαίνει την εφαρμογή του μεταφορικού ισοδυνάμου μεταξύ των νησιών και της ηπειρωτικής Ελλάδας.
4. Οι συνδυασμένες μεταφορές με ιδιαίτερη έμφαση στα υδροπλάνα αλλά και τα ενεργειακά δίκτυα και τα δίκτυα πληροφοριών
5. Την διατήρηση των φορολογικών κινήτρων για το ζην και επιχειρείν στα νησιά, όπως οι μειωμένοι συντελεστές ΦΠΑ και οι φοροαπαλλαγές στη φορολογία εισοδήματος για νησιά με λιγότερους από 3.000 κατοίκους.
6. Την υγειονομική θωράκιση των νησιών, με ορθολογική κατανομή του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, την δραστηριοποίηση και ορθή λειτουργία των Κέντρων Υγείας (Κ.Υ. και ΠΠΙ) των νησιών, την χρήση νέων τεχνολογιών στην τηλεϊατρική, καθώς και την ανάπτυξη κοινού δικτύου στελέχωσης με τις ένοπλες δυνάμεις, σε έναν παραγωγικό συνδυασμό οικονομιών κλίμακας.
7. Την παροχή πρόσθετων κινήτρων διαμονής για τους Έλληνες κατοίκους των πολύ μικρών νησιών, κάτω των 500 κατοίκων, όπως μειωμένα τιμολόγια ΔΕΚΟ.
ΜΑΡΙΑ ΤΣΑΚΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΡΑΣΗ ΣΤΗ ΧΙΟ- ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ
Συνέντευξη τύπου έδωσε
σήμερα το πρωϊ η υποψήφια με την ΔΡΑΣΗ στη Χιο
κ. Μαρία Τσάκου, η οποία αναφέρθηκε στην αγάπη της για τον τόπο και στην
στράτευσή της μέσα από το κομμα, στην ανάδειξή του νησιού. Προερχόμενη από το χώρο
της ναυτιλίας και από μια οικογένεια που έχει δώσει πολλά στη Χίο, η κ. Τσάκου
τόνισε ότι στόχος της είναι να προσφέρει και να συμβάλλει για το καλύτερο του τόπου
Η ομιλία της στην συνέντευξη έχει ως εξής:
ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ
Με λένε Μαρία Τσάκου, είμαι κόρη
του μαστρο-Ηλία Τσάκου και ανιψιά
του καπετάν Παναγιώτη Τσάκου. Με
άλλα λόγια, είμαι γνήσιο τέκνο της Ναυτιλίας. Μεγάλωσα μέσα στα ναυτιλιακά
γραφεία και αγάπησα τη θάλασσα και τα βαπόρια τόσο που αποφάσισα από πολύ νωρίς
την άλλη μου μεγάλη αγάπη, τη νομική επιστήμη, το Δίκαιο, να τη συνδέσω με τη
ναυτοσύνη αποκτώντας μάστερ —πού αλλού;— στο Ναυτικό Δίκαιο. Με αυτή την
ιδιότητα δουλεύω σχεδόν είκοσι χρόνια ως νομικός σύμβουλος στις οικογενειακές
ναυτιλιακές εταιρείες. Είμαι μέλος του ΔΣ του Διεθνούς Κέντρου Ναυτικής Έρευνας
και Παράδοσης του Ιδρύματος «Μαρία Τσάκος», που έχει έδρα
εδώ στη Χίο και πήρε το όνομά του από τη λατρευτή γιαγιά αλλά και από την άτυχη
και πρόωρα χαμένη πρώτη εξαδέλφη μου. Πρόσφατα δε εκλέχτηκα μέλος του Διοικητικού
Συμβουλίου της HELMEPA (Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου
Περιβάλλοντος) και ελπίζω πως και μέσα από το ρόλο της Ειδικής Γραμματέως αυτού του
οργανισμού θα κατορθώσω να προσφέρω στη θάλασσα, αλλά και στα ελληνικά νησιά
και στα παράλιά μας.
Η ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΑΝΟΣ
Η ΔΡΑΣΗ ιδρύθηκε το 2009 από τον
Στέφανο Μάνο και από μια ομάδα πολιτών που συμμερίζονται τις ιδέες του, τις αξίες
του και το φιλελεύθερο όραμά του για την Ελλάδα: Για μια Ελλάδα που επιτέλους
θα εκμεταλλευτεί την Παιδεία, τον Πολιτισμό και το Περιβάλλον της και θα
αναπτυχθεί και θα διαπρέψει όπως όφειλε, όπως άξιζε και όπως ακόμη μπορεί να
πράξει.
Για τον Στέφανο Μάνο δε
χρειάζονται πολλά λόγια. Είναι καταγεγραμμένος στις συνειδήσεις όλου του
κόσμου, ως ο πολιτικός «που τα έλεγε» από παλιά, που είχε προβλέψει όλα όσα
τελικά ζούμε σήμερα και όσα θα ζήσουμε ακόμη αν δεν αλλάξουμε γραμμή πορείας.
«Τα έλεγε καλά» σημαίνει, βέβαια, με ωμή ειλικρίνεια και με συνέπεια, γεγονός
που τον κατέστησε δυσάρεστο και τον άφησε εν πολλοίς και έξω από την πολιτική
σκηνή μέχρι σήμερα: ακριβώς επειδή διάλεξε το δρόμο της σύγκρουσης με το
πελατειακό κράτος και με τα συντεχνιακά συμφέροντα που τα δύο κόμματα εξουσίας
προασπίζονται με τόση αφοσίωση εδώ και τριάντα χρόνια. Λέω μέχρι σήμερα γιατί
είμαι πεπεισμένη —δε θα βρισκόμουν εδώ αν δεν ήμουν— ότι στις 7 Μαΐου ο Μάνος
και μια χούφτα, έστω, σπουδαίοι συνυποψήφιοί μου θα καθίσουν στα βουλευτικά
έδρανα, θα βοηθήσουν να κυβερνηθεί ο τόπος, να μην ανακοπεί η ευρωπαϊκή πορεία
της χώρας και να μην επιτευχθεί ο εκβαλκανισμός.
ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΔΡΑΣΗ
Λέει πολλά. Έχει ένα κυβερνητικό
πρόγραμμα που είναι αναμφισβήτητα από τα πιο πλήρη αν όχι το πιο πλήρες
πρόγραμμα κόμματος από τα λεγόμενα «μη εξουσίας». Αν εφαρμόζονταν τα οικονομικά
του μέτρα, θα υπήρχε πρωτογενές πλεόνασμα εντός λίγων μηνών — όπως,
παρεμπιπτόντως, υπήρξε για μοναδική φορά όταν ο Μάνος ήταν υπουργός οικονομικών
με την κυβέρνηση της ΝΔ, για 18 μήνες και ώς την κατάρρευση της κυβέρνησης
Μητσοτάκη —με τον γνωστό σε όλους τρόπο— το 1993. Με αυτό ως στόχο εκπονήθηκε η
οικονομική πολιτική της Δράσης Αλλά και με απαράβατη αρχή την κοινωνική
ευαισθησία, την κοινωνική πρόνοια, την ανακούφιση του Έλληνα που έχει δει τη
ζωή του να αλλάζει μέσα σε λίγους μόλις μήνες και να σπαράσσεται. Κι αυτό, γιατί
η κυβέρνησή μας δεν εννοεί να βρει άλλον τρόπο για να αντλήσει έσοδα παρά μόνο
διαμέσου μιας βάναυσα φορομπηχτικής πολιτικής και εφαρμόζοντας άδικες
οριζόντιες μειώσεις μισθών και συντάξεων.
Οι διακεκριμένοι οικονομολόγοι
που την εκπόνησαν «πήραν μολύβι και χαρτί» κατά την προσφιλή έκφραση του
Στέφανου Μάνου και δούλεψαν τα νούμερα. Με μια δέσμη πέντε μέτρων, τόσο η
οικονομία της χώρας όσο και ο μεμονωμένος πολίτης θα ανασάνουν και θα αρχίσει η
ανάπτυξη. Έχουμε και λέμε λοιπόν:
o Δραστική συρρίκνωση του κράτους και κάθε
περιττής κρατικής δαπάνης. Αυτό είναι το μεγάλο και, αν θέλετε, μοναδικό
ουσιαστικό διακύβευμα σήμερα: το κούρεμα, όχι των μισθών μας, αλλά του
κράτους.
o Επιβολή ενιαίας επίπεδης φορολογίας της
τάξεως του 20% για όλα τα εισοδήματα μέχρι τις 100.000 ευρώ το
χρόνο (25% από τις 100.000 και πάνω, 30% από τις 300.000 και πάνω), με
αφορολόγητο όριο τις 5.000 ευρώ.
o Άμεση καθιέρωση Βασικής Εθνικής Σύνταξης 700
ευρώ το μήνα, για κάθε πολίτη 67 ετών και πάνω, χωρίς καμία απολύτως
προϋπόθεση, δηλαδή με μηδενικές κρατήσεις τόσο από τον εργαζόμενο όσο και από
τους εργοδότες (χωρίς φυσικά να θίγονται οι ήδη κατοχυρωμένες μεγαλύτερες
συντάξεις). Όποιος επιθυμεί μεγαλύτερη σύνταξη συμβάλλεται ελεύθερα
με όποιο ταμείο συνταξιοδότησης επιλέξει. Η Βασική Εθνική
Σύνταξη καταβάλλεται από το κράτος. Εργαζόμενοι και εργοδότες,
επαναλαμβάνω, απαλλάσσονται άμεσα από τις κρατήσεις, βελτιώνοντας μέσα
σε μία ημέρα την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας και ενθαρρύνοντας τις
προσλήψεις.
o Πλήρης απελευθέρωση των επαγγελμάτων,
κατάργηση των νομικών περιορισμών στις εργασιακές σχέσεις, ελεύθερες
συλλογικές διαπραγματεύσεις, δραστικός περιορισμός
των παράλογων προνομίων των συνδικαλιστών και των εκατοντάδων
παράλογων και ληστρικών επιδομάτων, απελευθέρωση αγορών και προϊόντων.
o Άμεση κατάργηση κάθε φόρου στην κατοχή
ακίνητης περιουσίας. Θέσπιση ενιαίου ανταποδοτικού τέλους
αποκλειστικά για τη χρηματοδότηση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Φυσικά η Δράση λέει κι άλλα πολλά,
αλλά για να μην κουράσω περιορίζω την παρουσίαση αυτή σε τούτες τις βασικές θέσεις
,που στην ουσία αποτελούν στην παρούσα συγκυρία το μεγάλο στοίχημα για τη χώρα:
την οικονομική της βιωσιμότητα και την ίδια την ΕΠΙΒΙΩΣΗ όλων μας.
Η ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΜΟΥ
Θα επιδιώξω λοιπόν, ανεξάρτητα
από την έκβαση των Εκλογών (που σε γενικές γραμμές είναι από χθες γνωστή σε
όλους τούς πολιτικώς δρώντες), την έντονη συμμετοχή μου μέσω της Δράσης στα
κοινά, ως ενεργός πολίτης. Πιστεύω πως όλοι πρέπει επιτέλους να αναλάβουμε τις
ευθύνες μας, του εαυτού μας, του μέλλοντός μας, της κοινωνίας μας, ώστε να
σωθεί ό,τι μπορεί να σωθεί, και για να αρχίσει κάποτε η περιβόητη ανάπτυξη που
θα έρθει μόνο σε περιβάλλον κοινωνικού και οικονομικού φιλελευθερισμού. Με
απασχολεί να σταματήσει η κατρακύλα και να τεθούν οι βάσεις για την ανάκαμψη.
Θέλω να κοιτάξω μπροστά και να φτιάξω, να χτίσω, να κάνω πράγματα. Να συνδράμω,
να λάβω μέρος, να βοηθήσω. Και θα το κάνω.
Κατεβαίνω, λοιπόν, με τη Δράση,
και θα μείνω εδώ και μετά τις Εκλογές. Δεν έχω πλέον καμία ανάγκη προβολής, ή
επαγγελματικής ή οικονομικής αποκατάστασης. Έχω όμως τεράστια ανάγκη για να
δουλέψω και για τους άλλους, να ζήσω με τους άλλους, για να κάνω
όλα όσα κακώς δεν έκανα μέχρι τώρα, και άφησα τρίτους να τα κάνουν στη θέση
μου.
Έχω ανάγκη να ζυμωθώ εκ νέου με
το νησί μου, με τη Χίο, να ασχοληθώ από κοντά με τα προβλήματά της, για τα
οποία ναι μεν ενημερώθηκα και ενημερώνομαι διαρκώς, μα δεν έχω εντρυφήσει ως
όφειλα — θα το πράξω όμως πριν ζητήσω ξανά την ψήφο των κατοίκων της. Έχω
ανάγκη να βρω τον καλύτερο τρόπο να εκμεταλλευτούμε όλοι μαζί και τα τόσα
πλεονεκτήματα που διαθέτει, τη γεωγραφική της θέση, την πλούσια ιστορία της, την
άγρια ανόθευτη ομορφιά της, τη μαστίχα, τη ναυτιλία —που τη γνωρίζω άλλωστε
καλά— και κυρίως την ποιότητα των ανθρώπων, το ανοιχτό τους μυαλό, την
ευρηματικότητα, τη νοικοκυροσύνη, την προκοπή τους. Και να τα βάλουμε όλα αυτά
να «δουλέψουν» για μας και να μας βοηθήσουν να διαπρέψουμε ξανά, όπως το έχουμε
κάνει σ’ όλη μας την ιστορική διαδρομή ώς σήμερα.
Άλλωστε, εμείς εδώ, στη Χιό μας, ξέρουμε καλά να βγάζουμε
ευωδιές, γεύση και κέρδος από τα δάκρυα
ΚΛΕΙΣΤΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΣΤΟ ΒΡΟΝΤΑΔΟ 7 ΚΑΙ 8 ΜΑΪΟΥ
Η Δ/νση Τεχνικών Έργων (Δ.Τ.Ε.)
της Περιφερειακής Ενότητας Χίου ανακοινώνει ότι το οδικό δίκτυο Χίου – Αίπους και συγκεκριμένα το τμήμα από
τον Αγ. Κήρυκo έως
διασταύρωση Πούλου, θα παραμείνει κλειστό και για τις δυο κατευθύνσεις της οδού
για τις ημέρες Δευτέρα 7 Μάιου και Τρίτη
8 Μάιου 2012 ενόψει εργασιών που
εκτελεί η Δ.Τ.Ε. για την αντιστήριξη της
οδού .
Την Τετάρτη 9 Μάιου 2012 θα
είναι ανοιχτό το ρεύμα ανόδου .
Η κυκλοφορία των οχημάτων θα
γίνεται από παράπλευρους οδούς για τις προαναφερόμενες μέρες, ώστε να μην δημιουργηθεί κυκλοφοριακή
συμφόρηση.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)