Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΘΑΛΑΜΗΠΟΛΩΝ





Η  Διοίκηση της  Πανελλήνιας ΄Ενωσης Θαλαμηπόλων -  Αρχιθαλαμηπόλων Εμπορικού  Ναυτικού  χαιρετίζει και ευχαριστεί όλους  τους  συναδέλφους  μας ναυτεργάτες και μέλη μας  οι  οποίοι  έδωσαν  όλο το  δυναμικό τους  παρόν  για  την  επιτυχία   της  7ημερης  απεργιακής  κινητοποίησης  του κλάδου  για  την αντιμετώπιση  της  οποίας  ο  κύριος  ΥΝΑ   κατέφυγε  στην εύκολη, πλην  όμως  άκρως  αντιδημοκρατική και  καταδικαστέα  λύση  της  πολιτικής  επιστράτευσης.
Η  Ένωσής  μας,   όπως  και  κάθε  δημοκράτης  σε  αυτή  την  Χώρα  καταδικάζει  τέτοιες  ενέργειες οι  οποίες  και  θυμίζουν  άλλες  σκοτεινέ  εποχές καταδικασμένες  και  από  την  ιστορία  και  κυρίως  από  τον  κυρίαρχο ελληνικό  λαό.
Η  πολιτική  επίταξη   στην  και  προσέφυγε  ο  κ.  ΥΝΑ  δεν  του  λύνει  τα  προβλήματα.
Αντίθετα  τα  οξύνει  έτι  περαιτέρω,.
Απόφυγε  τον  ουσιαστικό  διάλογο  γιατί  γνώριζε  πολύ  καλά  ότι  δεν είχε  ουσιαστικά  επιχειρήματα για να  δώσει  σαφείς  και  αιτιολογημένες απαντήσεις στα  καυτά ερωτήματα που  του  θέσαμε.
Αλήθεια  πως  δικαιολογεί  το γεγονός  ότι  αυτό  που  δεν  αποτόλμησαν  οι  εφοπλιστές της  ΣΕΕΝ,  δηλαδή  να  ζητήσουν την  μείωση   της  οργανικής  συνθέσεως του  κλάδου  μας  κατά 50%, το  πρόσφερε  ο  ίδιος  τόσο  απλόχερα.
Ξέχασε  ότι  την  εξουσία του  δεν την  αντλεί  από  το κεφάλαιο αλλά από  τον  κυρίαρχο  ελληνικό  λαό  τον  οποίο  όμως  δυστυχώς αυτόν  καταδιώκει,  αυτόν  ισοπεδώνει  και  αυτόν  επιστρατεύει.
Να είναι  βέβαιος  ο  κ.  ΥΝΑ  ότι  δεν  μας  πτοεί.
Ο  αγώνας  μας  δεν τελείωσε  με  την  επίταξη. Συνεχίζεται  και  θα  συνεχίζεται με  κάθε  νόμιμο  μέσο  και  τρόπο μέχρι  την πλήρη  δικαίωσή  μας.
Και  κάτι  τελευταίο  για  τον  κ.  ΥΝΑ :
Οι  οργανικές  συνθέσεις  των  πλοίων καθορίστηκαν  το  1974,  τότε, που  οι συνθήκες ήταν  πολύ  πιο  διαφορετικές και  η  επιβατική  κίνηση  σαφώς  πιο  μειωμένη.
Και  όπως  γνωρίζει, ή  τουλάχιστον  θα πρέπει να  γνωρίζει, ο  ρόλος  και  η  αποστολή  των  Θαλαμηπόλων δεν  περιορίζεται απλά και  μόνον  στα  καθήκοντα του  ξενοδοχειακού  τομέα  των  πλοίου  αλλά  αποτελούν  και  συνιστούν   το  κύριο  τμήμα  του  πληρώματος το  οποίοι και σε  περίπτωση, ο μη  γένοιτο, κινδύνου και  ατυχήματος,   επωμίζεται το  έργο  της  ασφαλούς  εκκενώσεως του  πλοίου.
Οι   Θαλαμηπόλοι κ. Υπουργέ δεν  είναι  μόνον  «γκαρσόνια  ή  τραπεζοκόμοι» αλλά  αποτελούν το  κύριο  και  μέγιστο    τμήμα  του  προσωπικού  ασφαλείας   του  πλοίου.
Είναι  σκληρά  εργαζόμενοι  Έλληνες  ναυτικοί που  δουλεύουν συνεχώς  τον  μεν  χειμώνα 14-16  ώρες  το  δε  καλοκαίρι  και  επί  20  ώρες,  επί  31  ημέρες τον  μήνα, και  με  24ωρη  παραμονή  στον  χώρο  της  δουλειάς  τους.  Υπάρχουν  πολλοί  τέτοιοι  εργαζόμενοι σε  αυτή  τη  Χώρα  με  τέτοιες  συνθήκες  απασχόλησης ;
Και  τι  θα  γίνει  μετά   την  μείωση  της  οργανικής  δύναμης  της ειδικότητας  μας  κατά 50% ;
θα  μειωθεί  άραγε  και  το  πρωτόκολλο  το  πλοίου  κατά  50%;
Περιμένουμε  απαντήσεις  κ.  Υπουργέ.
Εμείς  είμαστε εδώ.
Και παραμένουμε  ενωμένοι  και  δυνατοί  μαζί  με  τους συναδέλφους  μας  των  υπολοίπων  κλάδου  και  όλη  την  ναυτική  οικογένεια,  έχοντας την  πλήρη  συμπαράταξη  και  συμπαράσταση  όλων  των  συνδικαλιστικών  και  κοινωνικών  φορέων της  Χώρας.
Και  περιμένουμε  απαντήσεις

ΤΟ ΝΕΟ ΔΣ ΤΗΣ ΕΠΣ ΧΙΟΥ




Μετά τις αρχαιρεσίες για την ανάδειξη ΔΣ την Παρασκευή 8 φεβρουαρίου τα αποτελέσματα έχουν ως εξής:

Ψήφισαν 27 Σωματεία και βρέθηκαν
24 έγκυρα ψηφοδέλτια
1 άκυρο ψηφοδέλτιο
2 λευκά ψηφοδέλτια
Το νέο Δ.Σ της Ε.Π.Σ Χίου απαρτίζεται από τους κάτωθι:


ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ

Αφενδής Σταύρος του Κωνσταντίνου
Βενέτης Ιωάννης του Σπυρίδωνος
Γιαγκίνης Κωνσταντίνος του Ανδρέα
Κουκής Φραγκούλης του Δημητρίου
Μήτσουρας Βασίλειος του Φανουρίου
Μονιός Ιωάννης του Αντωνίου
Νικολαϊδης Κωνσταντίνος του Γεωργίου
Σαρρής Γεώργιος του Παντελή
Φρατζέσκος Γεώργιος του Κωνσταντίνου


ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ 

Φεργαδιώτης Ευστράτιος του Δημητρίου 15 ψήφοι
Σεράφη Χριστίνα του Νικολάου 13 ψήφοι
Παπασταμάτης Ιωάννης του Κωνσταντίνου 11 ψήφοι (μετά από κλήρωση)
Κωστάλας Σπύρος του Κωνσταντίνου 11 ψήφοι
Δημητρακόπουλος Παναγιώτης του Δημητρίου 8 ψήφοι


ΕΞΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ


ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
Πιτσόλης Σταύρος του Γεωργίου
Ταναϊνης Σταμάτιος του Αριστόδημου
Τομάζος Δημήτριος του Κωνσταντίνου

ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ 
Ντομάτας Ιωάννης του Ισιδώρου 14 ψήφοι
Λορέντζος Ιάκωβος του Μιχαήλ 11 ψήφοι



ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΝΕΛ ΛΟΓΩ ΚΑΙΡΟΥ




Από την ΝΕΛ Lines  ανακοινώθηκαν τροποποιήσεις των δρομολογίων για το  πλοίο «Μυτιλήνη» λόγω των καιρικών συνθηκών.
Συγκεκριμένα  για την εκτέλεση των δρομολόγιων του πλοίου Ε/Γ- Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ μετά το απαγορευτικό, το δρομολόγιο της Παρασκευής 08/02 από Πειραιά θα εκτελεστεί το Σάββατο 09/02 στις 18:00 και η επιστροφή του από Βαθύ Σάμου την Κυριακή 10/02 στις 16:00.
Το πλοίο θα αναχωρήσει την Δεύτερα στις 18:00 από Πειραιά προς Σύρο - Εύδηλο - Αγ. Κήρυκο - Φούρνους - Καρλόβασι - Βαθύ - Χίο - Μυτιλήνη - Λήμνο - Καβάλα και από την Καβάλα την Τετάρτη στις 15:00 για το δρομολόγιο της επιστροφής.

ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗΣ ΓΙΑ ΟΣΑ ΝΗΣΙΑ ΝΟΙΚΙΑΣΤΟΥΝ




Τον κίνδυνο κατάσχεσης από κράτη και ιδιώτες δανειστές των ελληνικών νησιών και βραχονησίδων που θα περιληφθούν στη λίστα ενοικίασης με στόχο την κατασκευή τουριστικών κατοικιών θέτει με επείγουσα γραπτή ερώτηση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ο ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Κρίτων Αρσένης.

Ο εκτελεστικός διευθυντής του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), Ανδρέας Ταπραντζής, έχει επιβεβαιώσει στο πρακτορείο ειδήσεων Bloomberg την ύπαρξη της σχετικής λίστας προσθέτοντας ότι ο στόχος είναι να κατασκευαστούν σε αυτά τουριστικές κατοικίες και άλλες τουριστικές δραστηριότητες. Το δημοσίευμα του πρακτορείου έκανε λόγο για σχετική λίστα 40 νησιών και βραχονησίδων.

Μέσω της εμπορικής αξιοποίησης με μακροχρόνια ενοικίαση για την κατασκευή τουριστικών κατοικιών, τα συγκεκριμένα νησιά και βραχονησίδες παύουν να αποτελούν τμήμα της δημόσιας περιουσίας, γίνονται κομμάτι της ιδιωτικής περιουσίας του δημοσίου και εκτίθενται σε κίνδυνο κατάσχεσης από τους δανειστές της χώρας μας.

Με αφορμή την κατάθεση της ερώτησης προς την Επιτροπή ο Κρίτων Αρσένης δήλωσε τα εξής:

«Ο εκπρόσωπος της τρόικας κ. Ντερούζ είχε με θράσος δηλώσει ότι μετά από συνομιλίες που είχε με τους «πιο σημαντικούς ανθρώπους της Ελλάδας που βρίσκονται εκτός πολιτικής» ή λύση στα οικονομικά μας προβλήματα είναι η καθολική ιδιωτικοποίηση της δημόσιας περιούσιας και η ανάπτυξη της τουριστικής κατοικίας. 

Ο διευθυντής του ΤΑΙΠΕΔ εφαρμόζει και τα δύο κατά γράμμα βγάζοντας στο σφυρί νησιά και βραχονησίδες.Το χειρότερο όμως είναι ότι με τον τρόπο αυτό καθιστούν δυνατή την κατάσχεση των νησιών και των βραχονησίδων μας από κράτη και ιδιώτες δανειστές».




defencenet.gr

ANAΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΒΑΤ - ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΗΛΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΡΥΘΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ





Φέτος συγκεντρώνουμε τρόφιμα στην αίθουσα της Ε.Β.ΑΤ, στις 20/2/2013, από ώρα 18.00 μέχρι 20.30, να τα προσφέρουμε στους υπερήλικες του Ερυθρού Σταυρού. Για πληροφορίες και προσφορές επικοινωνήστε στο evat1960@gmail.com

EΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΪΚ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΓΙΑ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ ΝΟΣΟ ΑΛΤΣΧΑΪΜΕΡ"





Το κατεπείγον αίτημα της Αντιδημάρχου Κοινωνικής Προστασίας Δήμου Λέσβου, κας Αναστασίας Αντωνέλλη, σχετικά με τη σωτηρία του έργου «Δημιουργία Ολοκληρωμένης Μονάδας για ασθενείς με τη Νόσο Αλτσχάιμερ», μεταφέρει με Ερώτησή του προς τον Υπουργό Υγείας Ανδρέα Λυκουρέντζο, ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ, υπό τη βουλευτική εποπτεία του οποίου βρίσκονται όλα τα νησιά του Βορείου Αιγαίου.

Σύμφωνα με την κα Αντωνέλλη, ενώ «υπεβλήθησαν εμπρόθεσμα όλα τα απαιτούμενα από το Νόμο έγγραφα, προκειμένου να ενταχθεί το προαναφερόμενο πρόγραμμα στο ΕΣΠΑ» ωστόσο «έμαθαν ότι πολιτική βούληση του Υπουργείου Υγείας είναι να μην ενταχθούν τέτοιες δράσεις στο Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς!»

ΒΡΑΒΕΥΘΗΚΕ ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ


Το χάλκινο μετάλλιο στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Young European Arena of Research 2010 για την ανάδειξη των καλύτερων νέων Ευρωπαίων Ερευνητών, των οποίων ο τομέας έρευνας είναι οι Επίγειες Μεταφορές, απέσπασε η Μαρία Θ. Καμαργιάννη, Υποψήφια Διδάκτορας του Τμήματος Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Συμμετείχε στην κατηγορία “Ασφάλεια στις Μεταφορές” και κατέκτησε την 3η θέση ανάμεσα σε 75 υποψήφιους νέους ερευνητές από 31 χώρες της Ευρώπης. Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός λαμβάνει χώρα κάθε δύο χρόνια στα πλαίσια του TRA (Transport Research Arena) και το 2010 πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες.
Η κα Μαρία Καμαργιάννη, Υποψήφια Διδάκτορας του Τμήματος Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών του Παν. Αιγαίου, διερευνά την οδηγική και μεταφορική συμπεριφορά των εφήβων και τις δραστηριότητές τους, προκειμένου να εξακριβωθούν και να ποσοτικοποιηθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν αυτές τις συμπεριφορές. Η έρευνά της με τίτλο “Διερεύνηση της Οδηγικής Συμπεριφοράς των Εφήβων στις Επαρχιακές Περιοχές” έλαβε το χάλκινο μετάλλιο στην κατηγορία "Ασφάλεια στις Μεταφορές" στον πανευρωπαϊκό διαγωνισμό για τους νέους ερευνητές, YEAR2010 (Young European Arena Of Research, 2010/ Transport Research Arena), για την καινοτόμα μεθοδολογία και τα προηγμένα οικονομετρικά πρότυπα που αναπτύσσει, για την εκτίμηση των οποίων χρησιμοποιούνται όχι μόνο άμεσα αλλά και έμμεσα παρατηρήσιμες μεταβλητές (στάσεις και αντιλήψεις).
Τα αποτελέσματα των ερευνών μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τις αρμόδιες αρχές, για τη διαμόρφωση κατάλληλων μέτρων για τη χρήση εναλλακτικών μέσων μετακίνησης, τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και την ανάπτυξη της οικολογικής και οδηγικής συνείδησης.
lesvosnews.net