Κυριακή 12 Μαΐου 2013

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΗΣ Ε.Ε



Συνεδριάζουν την προσεχή Δευτέρα στην Αθήνα οι υπουργοί Ναυτιλίας των τριών μεγαλύτερων ναυτιλιακών δυνάμεων της Ευρωπαϊκής Ενωσης, Ελλάδας, Κύπρου, Μάλτας, έπειτα από πρωτοβουλία του Ελληνα υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωστή Μουσουρούλη.

Η «τρόικα» της ευρωπαϊκής ναυτιλίας θα συναντηθεί με στόχο τον καλύτερο συντονισμό της δράσης της προκειμένου να προωθηθεί σε διεθνές επίπεδο μία σειρά θεμάτων ναυτιλιακού ενδιαφέροντος.

Επισημαίνεται ότι, με βάση τη σημαία, η Μάλτα, η Ελλάδα και η Κύπρος ελέγχουν συνολικά ένα στόλο 4.480 πλοίων, άνω των 109.681.595 gt, ποσοστό που προσεγγίζει το 50% του ευρωπαϊκού στόλου.

Πριν από την συνάντηση οι τρεις υπουργοί θα γίνουν δεκτοί από τον Ελληνα πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά, στο Μέγαρο Μαξίμου και στη συνέχεια, στις 4 το απόγευμα, στο υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου, θα ξεκινήσουν οι μεταξύ τους συνομιλίες.

Από πλευράς Κύπρου στη συνάντηση θα παραστεί ο υπουργός Συγκοινωνιών και Εργων Τάσος Μητσόπουλος και ο γενικός διευθυντής του υπουργείου, Αλέκος Μιχαηλίδης.

Από πλευράς Μάλτας θα πάρουν μέρος ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών της χώρας Joe Mizzi και ο κοινοβουλευτικός γραμματέας για την Ανταγωνιστικότητα και την Οικονομική Ανάπτυξη, του υπουργείου Οικονομικών, Επενδύσεων και Μικρών Επιχειρήσεων της Μάλτας, Dr. Edward Zammit Lewis.

Βαρύνουσας σημασίας

Η πρωτοβουλία του κ. Μουσουρούλη κρίνεται ως ιδιαίτερα βαρύνουσας σημασίας, καθώς εξελίσσεται λίγους μήνες πριν η Ελλάδα αναλάβει την προεδρία του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ενωσης (το πρώτο εξάμηνο του 2014) και ενώ μία σειρά θεμάτων αιχμής για την ευρωπαϊκή και διεθνή ναυτιλία είναι στην επικαιρότητα και έχουν διχάσει τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης.

Μεταξύ αυτών ξεχωρίζουν οι διαπραγματεύσεις για την πρόταση Κανονισμού για την Ανακύκλωση των Πλοίων στο Συμβούλιο της Ε.Ε. και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Σημειώνεται ότι πρόσφατα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έγινε προσπάθεια να περιληφθεί στον κανονισμό διάταξη που προβλέπει την επιβολή φόρων επί των πλοίων, προκειμένου να επιδοτηθεί η διάλυση πλοίων σε ευρωπαϊκά ναυπηγεία.

Η πρόταση αυτή δεν πέρασε, καθώς συνάντησε την έντονη αντίδραση της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας και χωρών με ισχυρή θέση στη ναυτιλία. Ωστόσο, υπάρχει ακόμη μία σειρά θέσεων που προωθεί η πλειοψηφία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, όπως οι κυρώσεις σε πλοιοκτήτες εκτός της Ε.Ε. που δεν θα συμμορφωθούν με τον κανονισμό, καθώς και η μονομερής δημιουργία ενός καταλόγου των εγκαταστάσεων διάλυσης που δεν πληρούν τις απαιτήσεις της Ε.Ε. με αποτέλεσμα να δημιουργούν σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία της ευρωπαϊκής και διεθνούς ναυτιλίας.

Εδώ ο επιδιωκόμενος στόχος μεταξύ των παραδοσιακά ναυτιλιακών κρατών-μελών της Ε.Ε. είναι η διατήρηση κατά το δυνατόν του κειμένου που έχει διαμορφωθεί στο Συμβούλιο και η αποφυγή συμπερίληψης σε αυτό των προβληματικών τροπολογιών του Ευρ. Κοινοβουλίου.

Οι εκπομπές καυσαερίων

Επίσης πολύ σοβαρό θέμα για την ευρωπαϊκή και τη διεθνή ναυτιλία είναι και ο μηχανισμός που προωθείται για την παρακολούθηση και αναφορά των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου από τα πλοία. Το εν λόγω θέμα θα αποτελέσει έναν από τους σημαντικότερους νομοθετικούς φακέλους κατά τη διάρκεια της ελληνικής προεδρίας στο Συμβούλιο της Ε.Ε.

Επίσης αντικείμενο της συνάντησης θα είναι και το θέμα του συντονισμού των κρατών-μελών της Ε.Ε. για τη διαμόρφωση κοινής θέσης της Ε.Ε. επί θεμάτων που εξετάζονται στον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ).

Θα πρέπει να καταστεί σαφές ότι η χώρα μας αντιτίθεται σε μία επιχειρούμενη μεθόδευση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη μεταβολή του υφιστάμενου διαδικαστικού συντονιστικού πλαισίου των κρατών-μελών της Ε.Ε. εν όψει των συνόδων των Επιτροπών ή Υποεπιτροπών του ΙΜΟ, διαδικασία που αδυνατίζει το ρόλο των κρατών-μελών του ΙΜΟ που είναι και μέλη της Ε.Ε.

Από πλευράς της Ελλάδας έχει υποστηριχθεί η επιδίωξη της συνέχισης της υφιστάμενης επιτυχημένης διαδικασίας, η οποία παρέχει την απαραίτητη και αναγκαία ευελιξία που πρέπει να διαθέτουν τα κράτη-μέλη της Ε.Ε. στο Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό για την υποστήριξη των θέσεών τους. 




naftemporiki.gr

Ο ΧΑΡΤΗΣ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ

Η ΠΡΩΤΗ ΣΚΙΑΓΡΑΦΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΦΙΛ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ



o-xartis-ton-ypallilon-kai-ton-apoluseon-sto-dimosio 
Την ανθρωπογεωγραφία του δημόσιου τομέα, όπως προκύπτει από τα στοιχεία τα οποία βασίζονται στην επεξεργασία που έχει γίνει από τις Διευθύνσεις Προσωπικού μέσω των εφαρμογών του Μητρώου Μισθοδοτούμενων Ελληνικού Δημοσίου, παρουσιάζει το «Βήμα της Κυριακής». 


Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνονται στη δημοσιότητα, ο «μαγικός» αριθμός του προσωπικού στον δημόσιο τομέα στη χώρα μας είναι 621.797 (μόνιμοι, υπάλληλοι Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου - ΙΔΑΧ, υπάλληλοι με έμμισθη εντολή και επί θητεία). Παράλληλα, μισθοδοτούμενοι από το ΕλληνικόΔημόσιο είναι επίσης 78.950 υπάλληλοι (αιρετοί, μετακλητοί, υπάλληλοι με συμβάσεις ορισμένου χρόνου, συμβάσεις έργου και λοιπές εργασιακές σχέσεις).

Επίσης, η συντριπτική πλειοψηφία αυτών δηλαδή αριθμός 448.730 υπαλλήλων είναι μεταξύ 20-49 ετών, ενώ στο σύνολο 55.744 υπάλληλοι έχουν μεταπτυχιακό και 21.086 διδακτορικό.

Σε ό,τι αφορά το φύλο, στο τακτικό προσωπικό οι άνδρες είναι περισσότεροι καθώς φτάνουν τους 332.366, ενώ οι γυναίκες είναι 289.431.

Ανάλογη είναι η εικόνα και στο λοιπό προσωπικό μισθοδοτούμενων Ελληνικού Δημοσίου όπου οι άνδρες είναι 40.992 και οι γυναίκες 37.444.

Ακόμη, εξετάζοντας τον αριθμό των υπαλλήλων με συμβάσεις ορισμένου χρόνου, οι περισσότεροι δηλαδή αριθμός 48.187 υπαλλήλων ανήκουν σε υπουργεία και δημόσιους φορείς ενώ 30.578 ανήκουν στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Σε ό,τι αφορά τον αριθμό των υπαλλήλων ανά φορέα στην κατηγορία των μονίμων υπαλλήλων και ΙΔΑΧ, τα πρωτεία κατέχουν πάλι τα υπουργεία και οι δημόσιοι φορείς με 520.019 υπαλλήλους και ακολουθούν οι ΟΤΑ με 93.312 υπαλλήλους. 

Το σαφάρι για την πλήρη αποτύπωση της εικόνας των δημοσίων υπαλλήλων και η ενημέρωση των στοιχείων προχωρούν παράλληλα με την κυβερνητική επιδίωξη για αναδιαρθρώσεις στα υπουργεία και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, στο πλαίσιο της συμφωνίας με την τρόικα για 4.000 απολύσεις ως τον Δεκέμβριο του 2013 και άλλες 11.000 το 2014, στη βάση ενός τριμηνιαίου προγραμματισμού.

Οι πρώτες απολύσεις σύμφωνα με το νομοσχέδιο για την αναδιοργάνωση της δημόσιας διοίκησης θα προκύψουν από την κατάργηση των Νομικών Προσώπων Ιδιωτικού Δικαίου καθώς αυτή θα οδηγήσει στη λύση των συμβάσεων του προσωπικού που υπηρετούν σε αυτά. Παράλληλα όμως η κατάργηση θέσεων στα υπουργεία με τα νέα οργανογράμματα, αλλά και η συγχώνευση/κατάργηση εποπτευόμενων φορέων στον στενό και ευρύτερο δημόσιο τομέα και στους ΟΤΑ δείχνουν κι άλλους προς «καρατόμηση».

Κομβικό σημείο θα αποτελέσει η αξιολόγηση που θα γίνει κατά την επανατοποθέτηση του προσωπικού στις νέες Διευθύνσεις των δημόσιων υπηρεσιών. Στη βάση αυτή θα γίνει μετακίνηση του πλεονάζοντος προσωπικού σε άλλη δημόσια υπηρεσία και μέρος αυτών θα δει την πόρτα της εξόδου.
newpost.gr

ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ


Ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωστής Μουσουρούλης, έδωσε την ακόλουθη απάντηση στην ερώτηση του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, Κώστα Τριαντάφυλλου, με θέμα «Ελληνοτουρκική Ναυτιλιακή Συνεργασία»: 
«Η χώρα μας έχει συνάψει με την Τουρκία ναυτιλιακή συμφωνία, η οποία τέθηκε σε ισχύ την 19-8-2001 (ν. 2900/2001, ΦΕΚ 75 Α΄). Η εν λόγω Συμφωνία καλύπτει βασικές αρχές της ελληνικής ναυτιλιακής πολιτικής και θεωρείται επωφελής για τα ελληνικά ναυτιλιακά συμφέροντα. Ειδικότερα, σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου V της ανωτέρω ναυτιλιακής συμφωνίας, τα δύο κράτη έχουν συμφωνήσει να εξασφαλίζουν την ανεμπόδιστη πρόσβαση των πλοίων τους στις θαλάσσιες μεταφορές εμπορευμάτων και επιβατών μεταξύ των λιμένων τους και επιπλέον προβλέπεται η παροχή εθνικής μεταχείρισης σε πλοία των Συμβαλλομένων Μερών που απασχολούνται σε διεθνείς θαλάσσιες μεταφορές, σε συγκεκριμένους τομείς όπως η είσοδος στα λιμάνια, η διάθεση των προβλητών, η χρήση των λιμενικών ευκολιών, η φόρτωση και εκφόρτωση φορτίων, η επιβίβαση και αποβίβαση επιβατών, η πληρωμή τελών και φόρων.

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Cosmote ΜΕ ΤΗΝ Hellenic Seaways



Τη συνεργασία της με την εταιρεία Hellenic Seaways ανακοινώνει η COSMOTE, εξασφαλίζοντας μοναδικές προσφορές στους πελάτες της. Από τον Ιούνιο, οι συνδρομητές της COSMOTE που ταξιδεύουν με την Hellenic Seaways, στο πλαίσιο του προγράμματος Deals for You, θα μπορούν να απολαμβάνουν μοναδικές προσφορές σε επιλεγμένα πλοία της Hellenic Seaways, όπως τα Flyingcat και Highspeed, για επιλεγμένους προορισμούς στο Αιγαίο.


Τα ταχύπλοα της Hellenic Seaways, που θα διασχίζουν το Αιγαίο «ντυμένα» στα χρώματα της COSMOTE, είναι τα Flyingcat 4, 5 και 6 και τα Highspeed 4, 5 και 6.




imerisia.gr

100 ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΕΝ ΠΛΩ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΛ , ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ ΛΑΥΡΙΟΥ



Πάνω από 100 υπογραφές συγκεντρώθηκαν εν πλω στο ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ κατά το καταχρηστικό του δρομολόγιο Της 10ης Μάη 2013 μέσω Μεστών και Ψαρών προς Λαύριο.

Το κείμενο που υπογράφτηκε καταγγέλλει την αλλαγή ώρας και διαδρομής, που έκανε άνω κάτω τον κάθε προγραμματισμό των επιβατών και επιμήκυνε το ταξίδι τους πάνω από 6 ώρες…



Όλα αυτά τα πολύ γνωστά και επαναλαμβανόμενα, έφτασαν ως καταγγελία στο Λιμεναρχείο Λαυρίου αμέσως μετά την άφιξη του πλοίου με τις υπόγραφες και τις διευθύνσεις των 100 επιβατών. Με την καταγγελία τους οι επιβάτες αυτοί ζητούν να αποδοθούν ευθύνες και να εφαρμοστούν όσα προβλέπονται στον κανονισμό περί δικαιωμάτων επιβατών.

Ανάλογες δράσεις, στα κατά καιρούς ανάλογα προβλήματα, έχουν γίνει πολλές φορές όμως τώρα πηραν μαζική μορφή, ήταν καλά οργανωμένα και τελικά έφτασαν ως τη Λιμενική αρχή, αμέσως μετά την άφιξη.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ο πλοίαρχος του ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ, κάλεσε την Ειρ. Κοπανέλου , που μαζί με άλλους είχε την πρωτοβουλία της δράσης αυτής, και ενόσω το πλοίο ταξίδευε, σε φιλική συζήτηση, προσπάθησε να ελέγξει την προσπάθεια.

ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ 100 ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ, ΠΟΥ ΕΠΙΔΟΘΗΚΕ ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ ΛΑΥΡΙΟΥ.


Προς 10 Μαΐου 2013

ΛΙΜΕΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΛΑΥΡΙΟΥ
Κοινοποίηση:
α) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ & ΑΙΓΑΙΟΥ
β) ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
γ) ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΛΗΜΝΟΥ
δ) ΔΗΜΟ ΛΗΜΝΟΥ
ε) ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε
στ) ΜΜΕ

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Οι παρακάτω υπογράφοντες είμαστε επιβάτες του Ε/Γ – Ο/Γ AquaMariaτης πλοιοκτήτριας εταιρίας NELLines (ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.‎) και μάλιστα στο δρομολόγιο που εκτελεί από ΚΑΒΑΛΑ – ΛΗΜΝΟ – ΑΓΙΟ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟ – ΜΕΣΤΑ – ΨΑΡΑ- ΛΑΥΡΙΟ με αναχώρηση από ΚΑΒΑΛΑ Πέμπτη 9 Μαΐου 2013, ώρα μ.μ και άφιξη στο ΛΑΥΡΙΟ Παρασκευή 10 Μαΐου 2013, ώρα μ.μ . Τα εισιτήρια που οι υπογράφοντες έχουμε εκδώσει αφορούσαν το Ε/Γ – Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ της αυτής πλοιοκτήτριας εταιρίας με δρομολόγιο από ΚΑΒΑΛΑ με ώρα αναχώρησης στις 15:00 μ.μ Πέμπτη 9 Μαΐου 2013 και άφιξη στο ΛΑΥΡΙΟ 7:30 π.μ Παρασκευή 10 Μαΐου 2013, με ενδιάμεσο σταθμό μόνο τον ΑΓΙΟ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟ.

Δυστυχώς πολλοί από εμάς αφού είχαμε αφιχθεί στα Λιμάνια αναχώρησης κατά τις αρχικά προβλεπόμενες ώρες αφού ακόμα και η ηλεκτρονική σελίδα της πλοιοκτήτριας εταιρίας που σας συνυποβάλλουμε δεν έδειχνε καμία αλλαγή δρομολογίου ή ωραρίου και όσοι από εμάς είχαμε ειδοποιηθεί από τους πράκτορες που εκδώσαμε τα εισιτήρια μας, υποχρεωθήκαμε να πραγματοποιήσουμε ένα πολύωρο ταξίδι με ενδιάμεσους σταθμούς που δεν προβλέπονταν στο εισιτήριο που είχαμε εκδώσει και φυσικά καμία αντιστοιχία στις καμπίνες που είχαμε κρατήσει.

Η αλλαγή αυτή μας ανακοινώθηκε ότι οφείλεται σε βλάβη του Ε/Γ – Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ όμως καμία Αρχή ούτε και η εταιρία μπορούσε να δικαιολογήσει γιατί δεν αρκέστηκε στην αντικατάσταση του πλοίου ως όφειλε κατά νόμο, αλλά τροποποίησε το δρομολόγιο με αποτέλεσμα την επιμήκυνση του χρόνου της διαδρομής ΚΑΒΑΛΑ – ΛΑΥΡΙΟ από 16,30 ώρες σε ώρες. Πρέπει να σημειώσουμε ότι για το συγκεκριμένο πλοίο (Ε/Γ – Ο/Γ AquaMaria) έχουν υπάρξει μέχρι σήμερα αντιδράσεις και κινητοποιήσεις των νησιωτών για την ακαταλληλότητα του λόγω παλαιότητας και οριστικά είχε αποφασισθεί η διακοπή της εκτέλεσης δρομολογίων με αυτό.

Το αυτό επαναλήφθηκε και για το δρομολόγιο από ΛΑΥΡΙΟ – ΚΑΒΑΛΑ στις 29 Απριλίου 2013, Μεγάλη Δευτέρα και στο δρομολόγιο ΚΑΒΑΛΑ - ΛΑΥΡΙΟ στις 7 Μαΐου 2013, Τρίτη της διακαινησίμου.

Η ταλαιπωρία που έχουμε υποστεί όλοι μας και μάλιστα την περίοδο των εορτών του ΠΑΣΧΑ, η καθυστέρηση στην εργασία μας και στις υποχρεώσεις μας, η ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ επιμήκυνση του χρόνου του ταξιδιού μας, ο απίστευτος συνωστισμός στο πλοίο, η δυσφήμηση των νησιών μας στους επισκέπτες μας και τα παράπονα όλων δυστυχώς αντιμετωπίζουν μόνο την αδιαφορία των υπεύθυνων και μας κάνουν να αισθανόμαστε οι νησιώτες και οι επισκέπτες μας ως πολίτες τρίτης κατηγορίας.

ΖΗΤΑΜΕ

Τον έλεγχο της νομιμότητας όλων των τροποποιήσεων των άνω δρομολογίων και την αιτιολογία της χορήγησης της απαιτούμενης από το νόμο έγκρισης για αυτές τις αλλαγές από το αρμόδιο Υπουργείο Ναυτιλίας εάν αυτή χορηγήθηκε.

Την αποζημίωση όλων των επιβατών που υπογράφουμε την παρούσα καταγγελία.

Τον καταλογισμό των ποινικών και άλλων ευθυνών των αρμοδίων.

ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΕΣ




limnosnea.com

ΑΔΕΔΥ : Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΝΤΥΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟ "ΧΑΚΙ"



Τις αντιδημοκρατικές πρακτικές της κυβέρνησης που ετοιμάζεται ενόψει απολύσεων και περαιτέρω περικοπών των δικαιωμάτων, να ντύσει όλους τους εργαζόμενους στο «χακί»,  καταγγέλλει η ΑΔΕΔΥ με αφορμή την απόφαση για επιστράτευση των εκπαιδευτικών. Η Εκτελεστική Επιτροπή της Ομοσπονδία θα συνεδριάσει, εκτάκτως, τη Δευτέρα το πρωί, προκειμένου να αποφασίσει για την οργάνωση του αγώνα «ενάντια στο νέο αυταρχικό κυβερνητικό κατήφορο«.
«Η Κυβέρνηση επανειλημμένως επιχειρεί να καταστείλει τις απεργίες και τις κινητοποιήσεις διαμαρτυρίας μέσα από την ποινικοποίηση και την πολιτική επιστράτευση! Άλλοτε με συλλήψεις συνδικαλιστών και εργαζόμενων κι άλλοτε καταφεύγοντας σε πολιτική επιστράτευση, ντύνοντας τους εργαζόμενους-απεργούς στο «χακί»,προκειμένου να τους φιμώσει», αναφέρει στην ανακοίνωσή της η ΑΔΕΔΥ.
Και συνεχίζει: «Είναι, ήδη, η τέταρτη φορά, μέσα σε ενάμιση χρόνο, που καταφεύγει σε αυτή την αντιδημοκρατική πολιτική (αυτή τη φορά μάλιστα πριν καν ακόμη κηρυχτεί η απεργία), επιβεβαιώνοντας με τις πράξεις της ότι τα θεμελιώδη δικαιώματα των εργαζομένων, βρίσκονται πλέον σε αναστολή. Το ίδιο έγινε πριν από λίγο καιρό με τους εργαζόμενους των ΟΤΑ, των Μ.Μ. Μεταφοράς και τους ναυτεργάτες. Το ίδιο γίνεται σήμερα και με τους εκπαιδευτικούς! Το ίδιο θα γίνει και αύριο με όλους τους κλάδους των εργαζομένων που θα θελήσουν να αντιδράσουν!».
Κατά την τριτοβάθμια συνδικαλιστική οργάνωση των εργαζομένων στο δημόσιο τομέα «είναι πλέον φανερό ότι οι μνημονιακές πολιτικές και οι αποφάσεις για μαζικές απολύσεις στο Δημόσιο, για περαιτέρω μείωση μισθών και συντάξεων και αύξηση της ανεργίας, συνοδεύονται με την ένταση του αυταρχισμού εκ μέρους της Κυβέρνησης και την περιστολή συνδικαλιστικών και δημοκρατικών δικαιωμάτων. Στα πλαίσια αυτά κινούνται και οι επιλογές της Κυβέρνησης στο χώρο της Παιδείας που πέρα από τις δραματικές επιπτώσεις που θα έχουν για τους εκπαιδευτικούς, θα οδηγήσουν στο κλείσιμο σχολείων και την παρά πέρα υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης», καταλήγει η ανακοίνωση.
aftodioikisi.gr

ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ - ΕΠΙΣΤΟΛΗ : ΤΙ ΖΗΤΑΕΙ ΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ



Πανομοιότυπη με την επιστολή που έχει αποστείλει προ μηνός στους συναδέλφους του στο υπουργικό συμβούλιο ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Αντώνης Μανιτάκης είναι η επιστολή του υπουργού Επικρατείας Δημήτρη Σταμάτη για την καταγραφή των εποπτευόμενων φορέων των υπουργείων.
Σύμφωνα με πληροφορίες της aftodioikisi.gr, στην επιστολή του υπουργού Επικρατείας που στάλθηκε το βράδυ της Παρασκευής, όπως και στην προ μηνός του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης,  ζητείται από τους υπουργούς να στείλουν στο Μέγαρο Μαξίμου μέχρι το τέλος της ερχόμενης εβδομάδας που επιστρέφει ο πρωθυπουργός από την Κίνα:
1)      Πλήρη λίστα με τους εποπτευόμενους φορείς του υπουργείου τους
2)      Τον αριθμό των εργαζομένων σε κάθε φορέα
3)      Το κόστος λειτουργίας κάθε φορέα
Παράλληλα στην ίδια επιστολή ζητείται από τους υπουργούς να στείλουν τις προτάσεις τους για το ποιοι εποπτευόμενοι οργανισμοί πρέπει να καταργηθούν και ποιοι πρέπει να συγχωνευθούν.
Να σημειωθεί ότι προ δυόμιση εβδομάδων ο Α. Μανιτάκης με εγκύκλιό του ζητούσε από τους υπουργούς την επικαιροποίηση του  «Μητρώου» δημοσίων υπηρεσιών και εποπτευόμενων φορέων, ενόψει των καταργήσεων και συγχωνεύσεων φορέων του δημοσίου. «Παρακαλούμε το κάθε υπουργείο να ελέγξει τις εγγραφές που αυτό περιλαμβάνει σχετικά με τις υπηρεσίες και τους φορείς που εποπτεύει προκειμένου να διαπιστώσει την ορθότητά τους, ειδικά δε ως προς τους εποπτευόμενους από αυτό φορείς θα πρέπει να επανελεγχθεί το κατά πόσο υπάγονται ή όχι στο δημόσιο τομέα του άρθρου 51, παρ. 1 του ν. 1892/1990», αναφερόταν χαρακτηριστικά στην εγκύκλιο.
aftodioikisi.gr