ΚΑΝΕΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΒΟΡΕΙΑ
Στον "αέρα" βρίσκονται οι ακτοπλοϊκές συνδέσεις της Θεσσαλονίκης. Χθες, στον διαγωνισμό που έγινε για την κάλυψη με επιδότηση συνολικά 16 γραμμών, δεν κατατέθηκε καμία προσφορά για τη γραμμή Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Μυτιλήνη- Χίος η οποία μέχρι τώρα καλύπτεται από το επιβατηγό "Λισσός".
Η δεύτερη μεγάλη γραμμή με αφετηρία τη Θεσσαλονίκη και προσεγγίσεις σε Σιγρί - Χίο - Καρλόβασι Σάμου - Πάτμο - Κάλυμνο - Κω - Ρόδο θα "βγει" σε διαγωνισμό, που θα γίνει στις 10 Νοεμβρίου και παραμένει αβέβαιο εάν θα υπάρξει και γι' αυτήν ενδιαφέρον.
Πάντως, στον χτεσινό διαγωνισμό, που έγινε στο υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας υπήρξε ικανοποιητική προσέλευση των εταιρειών, που κατέθεσαν προσφορές για τις περισσότερες από τις 16 γραμμές που είχαν προκηρυχθεί. Εκτός από τη γραμμή της Θεσσαλονίκης, δεν κατατέθηκε προσφορά και για τη γραμμή Πειραιάς - Πάτμος - Λειψοί - Λέρος - Κάλυμνος - Κως - Σύμη - Ρόδος, η οποία εξυπηρετείται από το επιβατηγό "Ιεράπετρα" αλλά και για τρεις μικρότερες, όπως Χάνια - Τριζόνια Φωκίδας, Κύμη - Λήμνος και Κύθηρα - Αντικύθηρα.
Προσφορές
Αντίθετα, κατατέθηκαν προσφορές για τις γραμμές από Πειραιά για Αστυπάλαια - Κάλυμνο - Κω - Νίσυρο - Τήλο - Ρόδο και από Πειραιά για τις "μικρές" Κυκλάδες. Κατά πληροφορίες προσφορά κατατέθηκε γι' αυτές τις γραμμές από τη Blue Star Ferries. Επίσης, προσφορά κατατέθηκε για τη γραμμή Πειραιάς - Σύρος - Αγιος Κήρυκος - Φούρνοι - Καρλόβασι - Βαθύ.
Κατά πληροφορίες, η προσφορά κατατέθηκε από την ΑΝΕΚ για το πλοίο "Νήσος Μύκονος".
Στον επόμενο διαγωνισμό, που έχει προγραμματιστεί για τις 10 Νοεμβρίου, αναμένονται προσφορές για την κάλυψη 10 γραμμών, ανάμεσα στις οποίες είναι η γραμμή Ρόδος - Καστελόριζο και της Κάσου - Καρπάθου, που μέχρι τώρα εξυπηρετείται από τα επιβατηγά "Πρέβελη" και "Ιεράπετρα".
ΠΗΓΗ: ΕΘΝΟΣ
Στον "αέρα" βρίσκονται οι ακτοπλοϊκές συνδέσεις της Θεσσαλονίκης. Χθες, στον διαγωνισμό που έγινε για την κάλυψη με επιδότηση συνολικά 16 γραμμών, δεν κατατέθηκε καμία προσφορά για τη γραμμή Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Μυτιλήνη- Χίος η οποία μέχρι τώρα καλύπτεται από το επιβατηγό "Λισσός".
Η δεύτερη μεγάλη γραμμή με αφετηρία τη Θεσσαλονίκη και προσεγγίσεις σε Σιγρί - Χίο - Καρλόβασι Σάμου - Πάτμο - Κάλυμνο - Κω - Ρόδο θα "βγει" σε διαγωνισμό, που θα γίνει στις 10 Νοεμβρίου και παραμένει αβέβαιο εάν θα υπάρξει και γι' αυτήν ενδιαφέρον.
Πάντως, στον χτεσινό διαγωνισμό, που έγινε στο υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας υπήρξε ικανοποιητική προσέλευση των εταιρειών, που κατέθεσαν προσφορές για τις περισσότερες από τις 16 γραμμές που είχαν προκηρυχθεί. Εκτός από τη γραμμή της Θεσσαλονίκης, δεν κατατέθηκε προσφορά και για τη γραμμή Πειραιάς - Πάτμος - Λειψοί - Λέρος - Κάλυμνος - Κως - Σύμη - Ρόδος, η οποία εξυπηρετείται από το επιβατηγό "Ιεράπετρα" αλλά και για τρεις μικρότερες, όπως Χάνια - Τριζόνια Φωκίδας, Κύμη - Λήμνος και Κύθηρα - Αντικύθηρα.
Προσφορές
Αντίθετα, κατατέθηκαν προσφορές για τις γραμμές από Πειραιά για Αστυπάλαια - Κάλυμνο - Κω - Νίσυρο - Τήλο - Ρόδο και από Πειραιά για τις "μικρές" Κυκλάδες. Κατά πληροφορίες προσφορά κατατέθηκε γι' αυτές τις γραμμές από τη Blue Star Ferries. Επίσης, προσφορά κατατέθηκε για τη γραμμή Πειραιάς - Σύρος - Αγιος Κήρυκος - Φούρνοι - Καρλόβασι - Βαθύ.
Κατά πληροφορίες, η προσφορά κατατέθηκε από την ΑΝΕΚ για το πλοίο "Νήσος Μύκονος".
Στον επόμενο διαγωνισμό, που έχει προγραμματιστεί για τις 10 Νοεμβρίου, αναμένονται προσφορές για την κάλυψη 10 γραμμών, ανάμεσα στις οποίες είναι η γραμμή Ρόδος - Καστελόριζο και της Κάσου - Καρπάθου, που μέχρι τώρα εξυπηρετείται από τα επιβατηγά "Πρέβελη" και "Ιεράπετρα".
ΠΗΓΗ: ΕΘΝΟΣ