Παρασκευή, 28 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΛΑ.Σ. Β.ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΥ ΧΙΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ



Η ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ Β ΑΙΓΑΙΟΥ και ΔΗΜΟΥ ΧΙΟΥ έχει να παρατηρήσει τα εξής  σχετικά με τη συζήτηση και τις αποφάσεις του Περιφ. Συμβουλίου Β. Αιγαίου που συνήλθε στις 24 Σεπτεμβρίου στη Χίο με θέμα   την μεγάλη πυρκαγιά που έπληξε τα νησιά της Χίου και των Οινουσών:
Στο Περιφερειακό Συμβούλιο τόσο ο Περιφερειάρχης, όσο και οι περιφερειακοί σύμβουλοι συμπολίτευσης και αξιωματικής αντιπολίτευσης , απέφυγαν, όπως ο διάολος το λιβάνι να μιλήσουν για τους ηθικούς και φυσικούς αυτουργούς των καταστροφικών πυρκαγιών, για τις τεράστιες  ευθύνες  των μέχρι σήμερα κυβερνήσεων και τοπικών αρχών, που, εξ αιτίας των δικών τους δασοκτόνων πολιτικών (νόμων και πρακτικών)  έχουμε  τέτοιου μεγέθους καταστροφές.
Ο λόγος είναι προφανής: Περιφέρεια και Δήμος αποτελούν μέρος του προβλήματος, είναι συνυπεύθυνοι με τις κυβερνήσεις και συγκυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ με δεξιά και αριστερά δεκανίκια, για τις ελλείψεις στον τομέα της δασοπροστασίας (πρόληψης και πυρόσβεσης).  Αυτό προσπάθησαν να κρύψουν οι κραυγές του Περιφερειάρχη και οι τσαμπουκάδες του αυταρχικού Προέδρου του περιφερειακού Συμβουλίου.
Τόσο ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Β. Αιγαίου και Περιφερειακός σύμβουλος Στρατής Κόρακας, όσο και ο εκπρόσωπος του ΚΚΕ και επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης στο δήμο Χίου, δημοτικός σύμβουλος Μάρκος Σκούφαλος, ανέδειξαν το ποιοι κρύβονται πίσω από τη συγκεκριμένη καταστροφή, που θα ήταν πολύ μικρότερη αν είχαν παρθεί συγκεκριμένα μέτρα πρόληψης, που έγκαιρα είχε ζητήσει η Λαϊκή Συσπείρωση Χίου, αν δεν υπήρχε η δασοκτόνα πολιτική των κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ και η λογική που θέλει τη γη και τα δάση να είναι εμπόρευμα. Συγκεκριμένα κατήγγειλαν:
  • την απουσία συγκεκριμένου σχεδιασμού ανά πρώην καποδιστριακό δήμο και περιοχή και τα μεγάλα κενά στις διαδικασίες και τα όργανα συντονισμού.
  •  τη μη  δημιουργία και συντήρηση αντιπυρικών ζωνών , δασικών και αγροτικών δρόμων,δξαμενών νερού, όπου δεν υπήρχαν, με εξασφάλιση της τροφοδοσίας τους με νερό κλπ.
  • την αργοπορία στη διασφάλιση ικανών εναέριων πυροσβεστικών μέσων.
  • τα μεγάλα κενά σε μόνιμους εξειδικευμένους δασοπυροσβέστες-πυροσβέστες και σε επίγεια μέσα.
  • τα τεράστια κενά της Πυροσβεστικής υπηρεσίας σε σύγχρονο εξοπλισμό.
  • την άρνηση του δήμου και της Περιφέρειας έγκαιρα να σκύψουν πάνω στο θέμα της πρόληψης.
  • την απουσία διεκδίκησης από τους τοπικούς άρχοντες των κομμάτων του ευρωμονόδρομου Δήμου και Περιφέρειας των απαραίτητων κονδυλίων για να εξασφαλίζουν τη στοιχειώδη προστασία του νησιού.
  • Τα  νομοθετήματα και πράξεις που παραδίδουν βορά στους επιχειρηματίες, στα μεγάλα συμφέροντα,  κατακερματί­ζοντας και αποχαρα­κτη­ρί­ζοντας τα δάση, τσιμεντοποιώντας και αξιοποιώντας για επιχειρηματικές δραστηριότητες καμένες εκτάσεις, όπως γίνεται με τις επενδύσεις για τα μεγάλα βιομηχανικά πάρκα ανεμογεννητριών που πλέον  ετοιμάζονται για τις καμένες περιοχές.
Με βάση αυτές τις εκτιμήσεις τους ανέδειξαν τα προβλήματα των πληγέντων μαστιχοπαραγωγών, κτηνοτρόφων, μελισσοκόμων και λοιπών αγροτών προτείνοντας και άμεσες και μακροπρόθεσμες λύσεις για τις οποίες εισέπραξαν τις συνηθισμένες, σε τέτοιες περιπτώσεις, υποσχέσεις που στην πράξη μένει να αποδειχτούν αν ισχύουν και φυσικά αποτελούν διεκδικητικό πλαίσιο που πρέπει να παλέψουν οι πληγέντες.
Παρ’ όλο που η απόφαση του Περιφερειακού συμβουλίου για να κηρυχθεί πυρόπληκτο το νησί, κάτω και από την πίεση των μαζικών φορέων, όπως και για ένταξη στο Ταμείο Αλληλεγγύης, κινούνται σε θετική κατεύθυνση, εν τούτοις αυτές οι αποφάσεις υπονομεύονται από την άρνηση της πλειοψηφίας να δεχτεί την πρόταση του Στρατή Κόρακα  για  δημιουργία ενιαίου Δημόσιου Φορέα Διαχείρισης και Προστασίας  της δασικής περιουσίας  και για κήρυξη ως δημόσιων εκτάσεων και δημόσιας περιουσίας  όλων των ιδιωτικών και μοναστηριακών δασών με παράλληλη σύνταξη του Δασικού κτηματολογίου. Μόνο έτσι υπογράμμισε  θα κοπεί το χέρι των εμπρηστών και η όρεξη των κάθε λογής αρπακτικών. Όσο αυτά τα μέτρα δεν παίρνονται και δεν καταργείται το δασοκτόνο νομικό πλαίσιο, δεν πρόκειται να απαλλαγούμε από τις πυρκαγιές και θα επιβεβαιώνεται η καταγγελία του ΚΚΕ για το ποιοι είναι οι ηθικοί αυτουργοί αυτών των εγκλημάτων.
Ο Στρατής Κόρακας τόνισε επίσης την αγωνία της Λαϊκής Συσπείρωσης και του ΚΚΕ για τους κινδύνους που ελλοχεύουν  εξ αιτίας αυτής της κατάστασης και για τα εναπομείναντα δάση της Χίου και για τα άλλα νησιά. Γι αυτό σημείωσε  πρέπει να καταγραφούν οι ελλείψεις και στα υπόλοιπα νησιά και να ληφθούν άμεσα μέτρα πριν θρηνήσουμε και άλλες μεγαφωτιές.

Τέλος  εκ μέρους της Λαϊκής Συσπείρωσης κάλεσε τους πληγέντες και όλο το λαό της Χίου και των Οινουσών  να παλέψουν για τα δικαιώματα τους και τις διεκδικήσεις τους και να μη ν επαναπαύονται στις υποσχέσεις και στις παρηγόριες που χαϊδεύουν αυτιά, πράγματα πολύ συνηθισμένα σε παρόμοιες περιπτώσεις, που λησμονούνται στην πορεία.
Μόνο με τη συσπείρωση και τον αγώνα τους μπορούν να ελπίζουν στην υλοποίηση των υποσχέσεων και στη δικαίωση τους.
Σε αυτή την κατεύθυνση η Λαϊκή  Συσπείρωση Β  Αιγαίου και δήμου Χίου θα  δώσει όλες τις δυνάμεις της .

ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ Κ. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ , ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ


Πρόταση του Εισηγητή του ΠΑΣΟΚ Κώστα Τριαντάφυλλου στο Νομοσχέδιο του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, με θέμα: «Ρύθμιση θεμάτων συμβάσεων που αφορούν Κέντρα Υποδοχής και εγκαταστάσεων Κράτησης παράνομα διαμενόντων στη χώρα αλλοδαπών και τρόπο φύλαξης αυτών και άλλες διατάξεις» για την ενσωμάτωση της Οδηγίας  2001/55 του Συμβουλίου της Ευρώπης για δίκαιη κατανομή των συνεπειών των μεταναστευτικών ροών, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στη Βουλή των Ελλήνων.


«Είμαστε αντιμέτωποι με τεράστιες μεταναστευτικές ροές για το μέγεθος της χώρας και πρέπει να καταστεί σαφές ότι, δεν αρκεί η χρηματοδότηση της φύλαξης των συνόρων από την Ε.Ε. Απαιτείται ο επιμερισμός του μεταναστευτικού πληθυσμού. Με την Οδηγία 2001/55 του Συμβουλίου της Ευρώπης, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελληνική Νομοθεσία με το Π.Δ. 80/2006, προβλέφθηκε η δίκαιη κατανομή των βαρών μεταξύ των κρατών-μελών σε ό,τι αφορά την αντιμετώπιση των συνεπειών της υποδοχής, σε περίπτωση μαζικής εισροής εντοπισθέντων πληθυσμών. Η πρωτοβουλία αυτή ανήκει στον Υπουργό Εξωτερικών που υποβάλλει αίτημα προς την Επιτροπή.

Οι Υπουργοί Εσωτερικών και Εξωτερικών μπορούν να αποφασίσουν και να επεκτείνουν την προσωρινή προστασία και σε άλλες κατηγορίες εκτοπισθέντων.
Τέλος, σημειώνεται ότι η προσωρινή προστασία δεν προδικάζει την αναγνώριση του καθεστώτος του πρόσφυγα δυνάμει της Συνθήκης της Γενεύης. Με το άρθρο 25 του Π.Δ. προβλέπεται η διαδικασία μεταγωγής σε άλλα κράτη – μέλη.  Αποτελεί, λοιπόν, αναγκαιότητα η ενεργοποίηση του πλαισίου της Οδηγίας 2001/55, ιδιαίτερα για τη χώρα μας, η οποία αφενός δέχεται το 80% της ροής μεταναστών και αφετέρου αντιμετωπίζει έντονα οικονομικά προβλήματα».

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ Κ.ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΩΦΡΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ


Κατά τη χθεσινή συνεδρίαση της Επιτροπής Σωφρονιστικού της Βουλής των Ελλήνων, στην οποία ο βουλευτής Χίου Κώστας Τριαντάφυλλος είναι αντιπρόεδρος, κατά τη διάρκεια της παρέμβασής του έκανε τις παρακάτω τέσσερις προτάσεις, οι οποίες και έγιναν αποδεκτές.

1. Ριζική αναδιαμόρφωση του σωφρονιστικού συστήματος για τους ανηλίκους, τους εφήβους, τα παιδιά και τους νέους της μετεφηβικής ηλικίας
2. Ολοκλήρωση και εκπόνηση χωροταξικού σχεδίου των κέντρων κράτησης
3. Αποσυμφόρηση των φυλακών με την κατάργηση κάθε νομικού, διαδικαστικού, ποινικού εμποδίου στον επαναπατρισμό των παράνομων μεταναστών
4. Άμεση υλοποίηση των προτάσεων της Διακομματικής επιτροπής για το σωφρονιστικό που συνεδρίασε πέρυσι για:
α. ίδρυση φυλακής - προτύπου
β. ίδρυση ανεξάρτητου ινστιτούτου αντεγκληματικής πολιτικής


ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ




Πώληση του Προξενείου της Σμύρνης;

Πωλητήριο βάζουν οι ελληνικές αρχές στο ιστορικό κτίριο του ελληνικού προξενείου στη Σμύρνη, στο πλαίσιο της πώλησης ακινήτων του ελληνικού δημοσίου, εξέλιξη η οποία προφανώς και προβληματίζει την Ελληνική Μειονότητα της πόλης.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Μιλιέτ», η ελληνική κυβέρνηση βγάζει στο σφυρί περιουσιακά της στοιχεία λόγω των οικονομικών δυσκολιών που αντιμετωπίζει η χώρα. 

Ανάμεσα στα προς πώληση κτίρια είναι και το ιστορικό κτίριο, που βρίσκεται στη λεωφόρο Atatürk της Σμύρνης και στεγάζει εδώ και πολλά χρόνια το ελληνικό προξενείο.

Στο σφυρί μπαίνουν επίσης κτίρια όπου στεγάζονται τα προξενεία στο Βερολίνο καθώς και ιδιοκτησίες του ελληνικού κράτους στο Παρίσι, το Λονδίνο και την Κύπρο.

ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΝΤΑΞΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ











ΣΧΕΔΙΟ
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΈΝΤΑΞΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ













ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ, 2010

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Α.Ε

Άρθρο 1
(Άρθρο 7, παρ. 1 Ν. 3852/2010)
Διοίκηση Δήμου
Ο δήμος διοικείται από το δημοτικό συμβούλιο, την οικονομική επιτροπή, την επιτροπή ποιότητας ζωής, την εκτελεστική επιτροπή και τον δήμαρχο.

Άρθρο 2
(Άρθρο 78, παρ. 1, Ν. 3852/2010)
Καθορισμός - Συγκρότηση Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών
1.   Στον Δήμο Χίου συγκροτήθηκε  με  την  υπ'  αριθ      ……………………….. απόφαση  του δημοτικού συμβουλίου, κατά τις διατάξεις του αρθρ. 78 του Ν. 3852/2010, συμβούλιο ένταξης μεταναστών ως συμβουλευτικό όργανο του δήμου για την ενίσχυση της ένταξης των μεταναστών στην τοπική κοινωνία. Με την ίδια απόφαση εγκρίθηκε και ο παρών Κανονισμός Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών.

Άρθρο 3
(Άρθρο 78, παρ. 1, Ν. 3852/2010)
Σύνθεση - Μέλη Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών
1.       Το συμβούλιο ένταξης μεταναστών αποτελείται από 11 μέλη, τα οποία ορίζονται   με   απόφαση   του   δημοτικού   συμβουλίου,   σύμφωνα   με   την διαδικασία που περιγράφεται στις επόμενες παραγράφους του παρόντος άρθρου. Από τα μέλη του συμβουλίου τα   5 είναι δημοτικοί σύμβουλοι, τα 5 μέλη  είναι εκπρόσωποι φορέων /κοινότητας μεταναστών και το 1 μέλος
είναι εκπρόσωπος κοινωνικών φορέων, οι οποίοι αναπτύσσουν εντός του δήμου δράση σχετική με τα προβλήματα των μεταναστών. Οι μετανάστες που επιλέγονται ως μέλη του συμβουλίου μεταναστών πρέπει να διαθέτουν τα προβλεπόμενα από την ισχύουσα νομοθεσία έγγραφα νομιμοποίησης και ιδίως άδεια παραμονής στη χώρα.
2.       Η   εν  λόγω   απόφαση   ορισμού   των   μελών  του   συμβουλίου   ένταξης μεταναστών λαμβάνεται με φανερή ψηφοφορία και με την   πλειοψηφία των παρόντων μελών του δημοτικού συμβουλίου. Σε περίπτωση όπου η σχετική πρόταση του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου δεν λάβει την απαιτούμενη πλειοψηφία, τότε το θέμα επανέρχεται στην αμέσως επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.
3.       Με την ανωτέρω απόφαση ορισμού των μελών ορίζεται κάθε φορά και ένας
από τους δημοτικούς συμβούλους που είναι μέλη του συμβουλίου ένταξης μεταναστών, ως πρόεδρός του, καθώς και ο αναπληρωτής του.
4.       Στο συμβούλιο ορίζονται υποχρεωτικά, ως μέλη, οι αλλοδαποί που έχουν τυχόν εκλεγεί ως δημοτικοί σύμβουλοι.  Εάν ορίζονται και άλλοι δημοτικοί σύμβουλοι, τότε ο ορισμός τους γίνεται από το δημοτικό συμβούλιο με την ίδια απόφαση. Οι δημοτικοί σύμβουλοι που είναι μέλη του συμβουλίου ένταξης μεταναστών δεν  μπορούν να  αποτελούν την πλειοψηφία  του,  αλλά  δεν μπορούν και να είναι λιγότεροι από το ένα τρίτο του συνολικού αριθμού των μελών του, με το κλάσμα να υπολογίζεται στον αμέσως μεγαλύτερο αριθμό, όταν δεν προκύπτει  ακέραιος αριθμός στο ένα τρίτο. Όταν οι  δημοτικοί σύμβουλοι που είναι μέλη είναι τρεις ή περισσότεροι, τότε συμμετέχουν και δημοτικοί σύμβουλοι που προέρχονται από την μειοψηφία ως εξής: Στους τρεις έως τέσσερις ο ένας, στους πέντε έως επτά οι δύο. Η εκλογή των δημοτικών   συμβούλων   της  πλειοψηφίας   και   της   μειοψηφίας  γίνεται   με ανάλογη εφαρμογή του άρθρου 74 του Ν. 3852/2010, αλλά η ψηφοφορία είναι φανερή.
5.       Η συμμετοχή στο συμβούλιο ένταξης μεταναστών είναι τιμητική και άμισθη.
6.       Η θητεία του συμβουλίου ένταξης μεταναστών ακολουθεί την θητεία της οικονομικής επιτροπής και τα μέλη του μπορούν να ορισθούν στη συνεδρίαση όπου εκλέγονται τα μέλη της επιτροπής αυτής ή σε ειδική συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.
7.       Ο   πρόεδρος   του   δημοτικού   συμβουλίου,   εφόσον   υφίσταται   φορέας μεταναστών, η έδρα του οποίου ή παραρτήματός του βρίσκεται εντός των διοικητικών ορίων του    δήμου  μας,  αποστέλλει γραπτή πρόσκληση στον αντίστοιχο φορέα να υποδείξει τους εκπροσώπους του και τους αναπληρωτές τους    στο    συμβούλιο    ένταξης    μεταναστών.    Αντίστοιχη    πρόσκληση αποστέλλεται σε κοινωνικούς φορείς οι οποίοι αναπτύσσουν εντός του δήμου δράση   σχετική   με   τα   προβλήματα   των   μεταναστών.   Ο   ορισμός   των εκπροσώπων γίνεται από τον φορέα εντός ευλόγου χρόνου και πάντως πριν την συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου για τον ορισμό των μελών του συμβουλίου ένταξης μεταναστών. Τόσο οι προσκλήσεις όσο και οι υποδείξεις εκπροσώπων των φορέων δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα του δήμου με μέριμνα και ευθύνη του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου. Σε περίπτωση μη ορισμού εκπροσώπων από τους φορείς, οι εκπρόσωποί τους επιλέγονται από το δημοτικό συμβούλιο κατά τη συνεδρίαση ορισμού των μελών του συμβουλίου ένταξης μεταναστών, μετά από σχετική πρόταση του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου.
8. Σε περίπτωση όπου δεν υφίσταται φορέας μεταναστών, η έδρα του οποίου ή παραρτήματός του βρίσκεται εντός των διοικητικών ορίων του δήμου, ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου απευθύνει δημόσια πρόσκληση στη κοινότητα των μεταναστών που κατοικούν στο δήμο, για εκδήλωση ενδιαφέροντος συμμετοχής στο συμβούλιο μέσα σε συγκεκριμένη και προκαθορισμένη ημερομηνία. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι μετανάστες που συγκεντρώνουν τις προβλεπόμενες και για τους έλληνες εκλογείς προϋποθέσεις (πλην της ελληνικής ιθαγένειας), κατοικούν μόνιμα και νόμιμα στο δήμο. Η εκλογή των μεταναστών που εκδηλώνουν ενδιαφέρον γίνεται με την ίδια διαδικασία εκλογής και των υπολοίπων μελών από το Δημοτικό Συμβούλιο. Σε περίπτωση μη υποβολής υποψηφιοτήτων, οι εκπρόσωποι της κοινότητας των μεταναστών επιλέγονται από το δημοτικό συμβούλιο κατά τη συνεδρίαση ορισμού των μελών του συμβουλίου ένταξης μεταναστών, μετά από σχετική πρόταση του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου.

Άρθρο 4
(Άρθρο 78, παρ. 2, Ν. 3852/2010)
Αρμοδιότητες -Έργο Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών
Έργο του συμβουλίου είναι η καταγραφή και η διερεύνηση προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι μετανάστες που κατοικούν μόνιμα στην περιφέρεια του δήμου για θέματα που αφορούν στην ένταξή τους στην τοπική κοινωνία, στην επαφή τους με τη δημοτική αρχή ή άλλες δημόσιες αρχές, στην υποβολή εισηγήσεων προς το δημοτικό συμβούλιο για την ανάπτυξη τοπικών δράσεων προώθησης της ομαλής κοινωνικής ένταξης των μεταναστών και, εν γένει, στην επίλυση των προβλημάτων που αυτοί αντιμετωπίζουν, ιδίως μέσω της οργάνωσης συμβουλευτικών υπηρεσιών από τις δημοτικές υπηρεσίες, καθώς και στη διοργάνωση σε συνεργασία με τον δήμο, εκδηλώσεων ευαισθητοποίησης και ενίσχυσης της κοινωνικής συνοχής του τοπικού πληθυσμού. Έργο επίσης του συμβουλίου είναι η συνεργασία ιδίως με το ΥΠΕΣΑΗΔ, το Υπουργείο Παιδείας και δια Βίου Μάθησης, το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων καθώς και με άλλους φορείς για τα θέματα που απασχολούν τους μετανάστες όπως είναι η εκπαίδευση τους, η ομαλή ενσωμάτωση τους, η πολιτογράφηση κτλ κατά τις διατάξεις της ισχύουσας νομοθεσίας.

Άρθρο 5
Σύγκληση του Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών
1. Το συμβούλιο ένταξης μεταναστών συνεδριάζει, ύστερα από πρόσκληση του προέδρου του, η οποία δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του δήμου και επιδίδεται ή γνωστοποιείται τρεις (3) τουλάχιστον πλήρεις ημέρες πριν από την ημερομηνία συνεδρίασης. Στην πρόσκληση αναφέρονται ο τόπος, ο χρόνος και τα θέματα της ημερήσιας διάταξης, ως εξής:
α) μία φορά κάθε δύο μήνες υποχρεωτικά ακόμη και αν δεν υπάρχουν θέματα προς συζήτηση,
β) όποτε το ζητήσει το ένα τρίτο (1/3) τουλάχιστον του συνολικού αριθμού των μελών του συμβουλίου με γραπτή αίτηση στην οποία αναφέρονται τα θέματα που θα συζητηθούν, καθώς και τα μέλη, μεταξύ των αιτούντων, τα οποία θα εισηγηθούν τα προς συζήτηση θέματα,
γ) όποτε ανακύπτουν θέματα με κατεπείγοντα χαρακτήρα, τα οποία επιβάλλουν την άμεση σύγκλιση του συμβουλίου από τον πρόεδρο. Στις περιπτώσεις αυτές, η πρόσκληση μπορεί να επιδοθεί ή να γνωστοποιηθεί, καθώς και να δημοσιευτεί στην ιστοσελίδα του δήμου την ημέρα της συνεδρίασης. Στην πρόσκληση αναφέρεται ο λόγος για τον οποίον η συνεδρίαση έχει κατεπείγοντα χαρακτήρα, ενώ πριν από τη συζήτηση το συμβούλιο αποφαίνεται για το κατεπείγον των θεμάτων.

Άρθρο 6
Τόπος Συνεδρίασης του Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών
Οι συνεδριάσεις του συμβουλίου ένταξης μεταναστών είναι δημόσιες και πραγματοποιούνται στο δημοτικό κατάστημα ή όπου ορίζει η πρόσκληση.

Άρθρο 7
Απαρτία - Λήψη Αποφάσεων
1.       Το   συμβούλιο   ένταξης   μεταναστών   συνεδριάζει   νόμιμα   εφόσον έχει
απαρτία, δηλ. εφόσον τα παρόντα είναι περισσότερα από τα απόντα μέλη του. Προϋπόθεση της απαρτίας είναι να έχουν κληθεί νόμιμα, έγκαιρα και κανονικά όλα τα μέλη του οργάνου να μετάσχουν στη συνεδρίαση, όμως η απαρτία καλύπτεται όταν τα μη κληθέντα μέλη προσέλθουν και συμμετέχουν στη συνεδρίαση.
2.       Αν μετά από δύο συνεχείς προσκλήσεις το συμβούλιο δεν έχει απαρτία, συνεδριάζει ύστερα από τρίτη πρόσκληση κα λαμβάνει αποφάσεις μόνο για τα θέματα που είχαν εγγραφεί στην αρχική ημερήσια διάταξη, εφόσον τα μέλη που είναι παρόντα αποτελούν το ένα τρίτο (1/3) τουλάχιστον του συνολικού αριθμού των μελών του. Στην τρίτη πρόσκληση γίνεται ειδική αναφορά των ανωτέρω.
4. Οι αποφάσεις λαμβάνονται με φανερή ψηφοφορία για κάθε θέμα ξεχωριστά, κατά την οποία καλούνται οι σύμβουλοι ονομαστικά και τάσσονται υπέρ της  μίας ή της άλλης διαμορφωθείσας πρότασης.  Αποφάσεις που λαμβάνονται με μυστική ψηφοφορία όπου δεν το επιτάσσει ο νόμος, είναι άκυρες.
5. Για όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις ισχύουν κατά περίπτωση τα άρθρα του εκάστοτε ισχύοντος Κανονισμού Λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου του δήμου          

Άρθρο 8
Πρακτικά Συνεδριάσεων Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών
1.       Στη συνεδρίαση του  συμβουλίου  ένταξης μεταναστών όπως και στην περίπτωση ματαίωσής της, τηρούνται πρακτικά με τη βοήθεια του δημοτικού υπαλλήλου «πρακτικογράφου», που έχει οριστεί για το σκοπό αυτό.  Στα πρακτικά καταχωρούνται οι συζητήσεις, οι ψηφοφορίες, οι αποφάσεις και οι μειοψηφούσες γνώμες για κάθε θέμα.
2.       Τα   πρακτικά   υπογράφονται   από   όλα   τα   μέλη   που   μετέχουν   στη συνεδρίαση. Η άρνηση υπογραφής και η αιτία της αναφέρονται στα πρακτικά, αφού  προηγουμένως  το   μέλος  που  αρνήθηκε  να  υπογράψει, καταθέσει εγγράφως   τους   λόγους   της   άρνησής   του.   Τότε,   η   μη   υπογραφή   των
πρακτικών  δεν  επηρεάζει   το   κύρος  της  απόφασης.   Τα  πρακτικά των συνεδριάσεων μπορούν με τη φροντίδα του προέδρου του συμβουλίου να καταχωρούνται στην ιστοσελίδα του δήμου.

Άρθρο 9
Γραφεία Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών - Υποστήριξη
1.       Η δημοτική αρχή δύναται να παραχωρήσει χώρο στο συμβούλιο ένταξης μεταναστών σε κτίριο της έδρας του δήμου.
2.       Το τμήμα υποστήριξης πολιτικών οργάνων παρέχει κάθε είδους διοικητική και   γραμματειακή   υποστήριξη   στο   συμβούλιο   ένταξης   μεταναστών (οργάνωση συνεδριάσεων, τήρηση πρακτικών συνεδριάσεων, παραγωγή, διεκπεραίωση,     διαχείριση     και     αρχειοθέτηση     εγγράφων,     ρύθμιση συναντήσεων,    τήρηση    πρωτοκόλλου,    τήρηση    αρχείου    αποφάσεων συλλογικών οργάνων κα).


Άρθρο 10
Δημοσίευση αποφάσεων συμβουλίου -Έλεγχος νομιμότητας
Οι αποφάσεις του συμβουλίου υπόκεινται στους ίδιους κανόνες δημοσιότητας και ελέγχου νομιμότητας, που ισχύουν για τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου.

Άρθρο 11
Ισχύς - Τροποποίηση κανονισμού
1.       Η ισχύς του παρόντος κανονισμού αρχίζει από την ψήφισή του από το δημοτικό   συμβούλιο.    Στα   θέματα,    που   δεν   ρυθμίζονται    από   αυτόν εφαρμόζονται  οι  διατάξεις του  Ν.  3852/2010,  όπως ισχύει,  οι  αντίστοιχοι κανόνες   του   Κανονισμού   Λειτουργίας   του   Δημοτικού   Συμβουλίου,   του Κανονισμού Λειτουργίας της Οικονομικής  Επιτροπής,  καθώς    κάθε άλλη σχετική διάταξη.
2.       Η τροποποίηση του παρόντος κανονισμού γίνεται κατόπιν αποφάσεως του δημοτικού  συμβουλίου  που  λαμβάνεται   με  την απόλυτη  πλειοψηφία  του συνόλου των μελών του.

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΧΙΟΥ ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΔΕΥΤΕΡΑ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΓΚΛΗΣΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΕΘΝΟΣΗΜΟ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΔΗΜΟΣ ΧΙΟΥ

Χίος 27/09/2012
Αριθ. πρωτ. 46714

Δ/νση Διοίκησης
Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων Δήμου Χίου
Δημοτικού Συμβουλίου Χίου
Τηλέφωνο 22713-50808, 50818
Fax 22713-51619
Mail:dimotikosimvouliochiou@yahoo.com
Βαθμός Προτεραιότητας:ΕΠΕΙΓΟΝ

ΠΡΟΣ
(όπως ο πίνακας αποδεκτών)


ΘΕΜΑ: Πρόσκληση σύγκλησης Δημοτικού Συμβουλίου, (άρθρο 67 Ν. 3852/2010)

Καλείστε να προσέλθετε στη δημόσια συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, που θα διεξαχθεί στην αίθουσα της Περιφερειακής Ενότητας Χίου «Μιχ. Βουρνούς» την 1η του μηνός Οκτωβρίου του έτους 2012, ημέρα Δευτέρα και ώρα 18:00, για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα συνημμένα θέματα της ημερήσιας διάταξης.


Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου



Κλεισσάς Κ. Ηλίας


Συνημμένα:
Πίνακας θεμάτων ημερήσιας διάταξης
Παρακαλούνται οι παρατάξεις να ορίσουν πριν από την έναρξη της συνεδρίασης με γραπτή δήλωση τους στο Προεδρείο τους ειδικούς αγορητές ανά θέμα.
Με τον ίδιο τρόπο παρακαλούνται να εγγραφούν ως ομιλητές και οι δημοτικοί σύμβουλοι που επιθυμούν να τοποθετηθούν ανά θέμα. (Άρθρο 67, παρ. 6 του Ν. 3852/2010, άρθρο 10 του Κανονισμού Λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου).

ΠΙΝΑΚΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
 ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΤΙΣ 01/10/2012.
ΠΟΥ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΕΤΑΙ ΣΤΗ ΜΕ ΑΡΙΘΜ. ΠΡΩΤ       46714 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
(Άρθρο 67, Ν.3852/10)
Αρ. θέματος
Θέμα
Εισηγητής
 1
Έγκριση σχεδίου Π.Σ. για την "Τροφοδότηση με ζεστό νερό του Ιωνικού Κολυμβητηρίου από τον ΑΣΠ Χίου για τις ανάγκες θέρμανσης του κλειστού κολυμβητηρίου'
κ.Αποστολίδης,
Αντιδήμαρχος
κ. Γιαννάρας &Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών
 2
Έγκριση σχεδίου Π.Σ. Δ. Χίου, Δ.Οινουσσών & Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Χίου για την 'Ανάπλαση παραλιακού μετώπου Οινουσσών'
κ.Φαρατζής
 3
Έγκριση σχεδίου Π.Σ. Δ. Χίου & Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Χίου για την "Αντικατάσταση κιβωτίων παροχής ρεύματος και νερού κεντρικού λιμένα Χίου"
κ. Φαρατζής
 4
Αγορά ακινήτου από τον "Αθλητικόν Όμιλο Χίου Βαρβασιακός"
Αντιδήμαρχος, κ. Αποστολίδης & Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών & κ. Αλοιμόνου
 5
Έγκριση Κανονισμού Λειτουργίας Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών.
κ. Κλεισσάς, Πρόεδρος του Δ.Σ.
 6
Τροποποιήσεις προϋπολογισμού.
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών.
 7
Προμήθεια καυσίμων και λιπαντικών έτους 2013.
κ. Μαρτάκης, Αντιδήμαρχος & Δ/νση Καθαριότητας& Ανακύκλωσης
 8
Παραχώρηση χώρου παλαιών σφαγείων Καλαμωτής στο σωματείο πυρόσβεσης "Ώρα για δράση".
κ. Κλεισσάς, Πρόεδρος Δ.Σ.
 9
Αποδοχή εκχώρησης δικαιώματος του Ν.Π.Δ.Δ. Κοινωνικής Πρόνοιας και Αλληλεγγύης, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Παιδείας για το "ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΧΙΟΥ."
κ. Δήμαρχος
 10
Επιχορήγηση σχολικών επιτροπών.
κ. Νύκτας, Πρόεδρος της Δ.Ε.Π.
 11
Πρακτική άσκηση σπουδαστών.
κ. Νύκτας, Πρόεδρος της Δ.Ε.Π.
 12
Έγκριση αποφάσεων των Δ.Σ. των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
κ. Γιαννάρας & κ. Φαρατζής.
 13
Έγκριση αποφάσεων της Δ.Ε.Υ.Α.Ν.Χ.
κ. Φυτούσης, Πρόεδρος της Δ.Ε.Υ.Α.Ν.Χ.
 14
Έγκριση δαπανών του θερινού κινηματογράφου και απαλλαγή υπολόγου υπαλλήλου.
κ. Κοντούδης, Πρόεδρος της ΔΗ.Κ.Ε.Χ.
 15
Επιχορήγηση πολιτιστικών και αθλητικών σωματείων.
κ. Δήμαρχος
 16
Διοργάνωση της εθνικής εορτής της 28ης Οκτωβρίου-Προμήθεια ειδών σημαιοστολισμού.
Αυτοτελές Γραφείο Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων & Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών
 17
Συμμετοχή του Δ. Χίου στην PHILOXENIA.
Δ/νση Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης
 18
Επανεκτύπωση εντύπων για το Γραφείο Τουρισμού.
Δ/νση Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης
 19
Καταχώρηση του Δ. Χίου στον τουριστικό οδηγό 2012 Θεσσαλονίκης, (Travel Magazine).
Δ/νση Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης
 20
Πεδίο βολής κάτω Φανών.
κ. Δήμαρχος
 21
Κληροδότημα Άννας Μάμμα.
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών.
 22
Εκμίσθωση δημοτικού ακινήτου στην πλατεία Μαρμάρου Καρδαμύλων.
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών
 23
Αίτημα Γεωργίου Βογιατζόγλου για το ακίνητο επί της οδού Α/φών Ράλλη 14 & Φιστέλ ντε Κουλάνς.
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών.
 24
Καταγγελία μίσθωσης δημοτικού ακινήτου επί της οδού Απλωταριάς 54β.
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών.
 25
Αίτηση της εταιρείας Ν. ΡΟΥΚΑΚΗΣ Ε.Ε.
κ. Αλοιμόνου.
 26
Αιτήσεις για μείωση μισθώματος δημοτικών ακινήτων.
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών.
 27
Μείωση μισθωμάτων των ακινήτων που μισθώνει ο Δήμος Χίου από τρίτους.
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών & κ. Αλοιμόνου.
 28
Διαγραφή οφειλών.
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών.
 29
Καταχώρηση τιμολογίων Π.Ο.Ε. στην τρέχουσα χρήση του προϋπολογισμού Δ. Χίου.
Δ/νσεις Οικονομικών & Τεχνικών Υπηρεσιών
 30
Επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών στους δικαιούχους.
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών
 31
Κατάληψη κοινοχρήστων χώρων.
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών.
 32
Έγκριση εκτέλεσης της προμήθειας "Υλικά συντήρησης και επισκευής λοιπών εγκαταστάσεων".
Δ/νση Καθαριότητας & Ανακύκλωσης
 33
Τροποποίηση τεχνικού προγράμματος για την εκτέλεση της εργασίας "Μετεγκατάσταση παιδικής χαράς Πυργίου". Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών.
κ. Αποστολίδης, Αντιδήμαρχος & Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών.
 34
Τροποποίηση του τίτλου του έργου "Αποκατάσταση οδοστρώματος περιοχής Κακό Λαγκάδι".
κ. Αποστολίδης,
Αντιδήμαρχος & Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών.
 35
Έγκριση παράτασης της προθεσμίας εκτέλεσης του έργου "Επισκευή πλατείας Βικίου-Πλακόστρωση από σχολείο έως καφενείο".
κ. Αποστολίδης,
Αντιδήμαρχος & Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών.
 36
Έγκριση παράτασης της προθεσμίας εκτέλεσης του έργου "Πλακόστρωση και διαμόρφωση κοινοχρήστων χώρων Πιτυούς".
κ. Αποστολίδης,
Αντιδήμαρχος & Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών.
 37
Έγκριση παράτασης της προθεσμίας εκτέλεσης του έργου "Συντήρηση δημοτικών κτιρίων".
κ. Αποστολίδης,
Αντιδήμαρχος & Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών.
 38
Έγκριση παράτασης της προθεσμίας εκτέλεσης του έργου "Βελτίωση κτιριακών υποδομών στο 1ο Γυμνάσιο Χίου".
κ. Αποστολίδης,
Αντιδήμαρχος & Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών.
 39
Έγκριση παράτασης της προθεσμίας εκτέλεσης του έργου "Αντικατάσταση στέγης πρώην δημοτικού σχολείου Σπαρτούντας"-Έγκριση 1ου Α.Π.Ε.
κ. Αποστολίδης,
Αντιδήμαρχος & Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών.
 40
Έγκριση παράτασης της προθεσμίας εκτέλεσης του έργου "Επισκευή και διαμόρφωση επινείων Καλλιμασιάς"-Έγκριση 1ου Α.Π.Ε.
κ. Αποστολίδης,
Αντιδήμαρχος & Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών.
 41
Έγκριση παράτασης της προθεσμίας εκτέλεσης του έργου "Αποκατάσταση μύλων στη θέση Ταμπάκικα"-Έγκριση 1ου Α.Π.Ε.
κ. Αποστολίδης,
Αντιδήμαρχος & Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών.
 42
Έγκριση παράτασης της προθεσμίας εκτέλεσης του έργου "Επισκευή σχολείων Δ. Ιωνίας"-Έγκριση 1ου Α.Π.Ε.
κ. Αποστολίδης,
Αντιδήμαρχος & Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών.
 43
Έγκριση 1ου Α.Π.Ε. του έργου "Βελτίωση χώρου στάθμευσης οδού Αλατίου".
χος & Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών.
 44
Έγκριση 1ου Α.Π.Ε. του έργου "Βελτίωση αυλής σχολείου Λαγκάδας".
κ. Αποστολίδης,
Αντιδήμαρχος & Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών.
 45
Παραχώρηση χώρου του τ. Δήμου Καρδαμύλων στο "Ναυτιλιακό Μουσείο Καρδαμύλων".
κ. Στεφάνου, Αντιδήμαρχος.
 46
Υποβολή αιτήματος για πρόσληψη δικηγόρων με έμμισθη εντολή.
κ. Δήμαρχος
 47
Μετακινήσεις.
κ. Δήμαρχος