Τετάρτη, 24 Φεβρουαρίου 2016

ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΣΕ ΗΟΤ SPOT ΜΕ ΜΙΣΘΟ ΑΠΟ 431 ΕΩΣ 675 ΕΥΡΩ

Μισθούς από 431,75 ευρώ έως 619 ευρώ το μήνα, ανάλογα με την ηλικία και τη θέση απασχόλησης (χωρίς επιδόματα, δώρα κ.α) και γενικές και ειδικές άδειες θα έχουν όσοι
άνεργοι τοποθετηθούν σε θέσεις κοινωφελούς εργασίας.

Με βάση τις υπουργικές αποφάσεις που εκδόθηκαν ο ΟΑΕΔ θα καλύπτει το μισθολογικό κόστος καταβάλλοντας 19,81 ημερησίως και όχι περισσότερα από 495,25 ευρώ μηνιαίως για όσους είναι ηλικίας 25 ετών και άνω και 17,27 ευρώ ημερησίως και όχι περισσότερα από 431,75 ευρώ μηνιαίως για ηλικίας κάτω των 25 ετών. Ανώτατοι μισθοί 619 ευρώ (για όσους είναι πάνω από 25 ετών) και 539,75 ευρώ (αν είναι κάτω των 25 ετών) θα δίνονται σε όσους τοποθετηθούν για να εργάζονται, στα πλαίσιο του προγράμματος κοινωφελούς εργασίας, τα βράδια στα hotspots.

Χωρίς περικοπή αποδοχών μπορούν να απουσιάζουν οι εργαζόμενοι έως 2 ημέρες το μήνα και έως 13 με αναρρωτική, ενώ προβλέπονται οι παρακάτω ειδικές άδειες και μειωμένα ωράρια:

-Στις περιπτώσεις απουσίας λόγω επαπειλούμενης κύησης, κύησης και λοχείας η απασχόληση αναστέλλεται κατά τη διάρκεια απουσίας και παρατείνεται η δυνατότητα παραμονής στο πρόγραμμα έως 10 μήνες.

-Για ΑμεΑ ή όσους έχουν παιδιά με πνευματική ψυχική ή σωματική αναπηρία σε ποσοστό 67% και πάνω ή παιδιά έως 15 ετών που πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη ινσουλινοεξαρτώμενο ή τύπου 1 με ποσοστό αναπηρίας 50% και πάνω ή έχουν σύζυγο με αναπηρία 80% και πάνω, τον/την οποίο/α συντηρούν, έχουν δικαίωμα σε μειωμένο ωράριο κατά 1 ώρα την ημέρα.




-Οι γονείς δικαιούνται είτε να προσέρχονται αργότερα είτε να αποχωρούν νωρίτερα από την εργασία τους κατά μία ώρα την ημέρα και μέχρι το τέκνο να φτάσει στην ηλικία των 30 μηνών. Το δικαίωμα καθυστερημένης προσέλευσης ή πρόωρης αποχώρησης των γονέων για τη φροντίδα του παιδιού δίδεται και στους θετούς γονείς παιδιού ηλικίας έως 6 ετών, με τους ίδιους όρους των φυσικών γονέων και με χρονική αφετηρία την υιοθεσία του παιδιού. Το δικαίωμα αυτό αποδίδεται στον έναν από τους δύο γονείς προσκομίζοντας τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά.

-Κάθε γονέας παιδιού ηλικίας 4 έως 16 ετών δικαιούται να απουσιάζει 2 ημέρες, σε ώρες ή ολόκληρη ημέρα κάθε φορά, προκειμένου να διευκολυνθεί για την παρακολούθηση της σχολικής επίδοσης.

-Πέντε ημέρες απασχόλησης λόγω γάμου.


-Δύο ημέρες λόγω θανάτου συζύγου, τέκνων, γονέων και αδελφών, αλλά και εξ αγχιστείας συγγενών στην ίδια γραμμή και στον ίδιο βαθμό.

ΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΤΩΝ ΕΚΒΙΑΣΤΩΝ - ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ




Όσοι γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα στο χώρο του Τύπου δεν μπορεί να λένε ότι με τη σύλληψη του εκδότη του Πειραιά και των δύο δημοσιογράφων έπεσαν από... τα σύννεφα!

Το περίεργο είναι πως κάτι τέτοιο δεν είχε συμβεί και καιρό, καθώς ήταν απορίας άξιον πως λειτουργούσε ένα ολόκληρο εκδοτικό κύκλωμα με κρατική διαφήμιση, αλλά και μαύρο χρήμα, κάτι που αυτό δεν είναι μεμονωμένο φαινόμενο, αλλά κανόνας στον χώρο του Τύπου.

Τα πρόσωπα που η ΕΛΑΣ συνέλαβε είναι ο Παναγιώτης Μαυρίκος, εκδότης της εφημερίδας «Ακρόπολη» που εδώ και καιρό κάνει χρήση ενός ιστορικού τίτλου της Δεξιάς δημοσιογραφίας με τρόπο αμφιλεγόμενο και έδρα των επιχειρήσεων του τον Πειραιά.  (Για τον Παναγιώτη Μαυρίκο θα μπορούσε κανείς να γράψει... βιβλίο, πως ξεκίνησε τη δημοσιογραφία σε έντυπα και κανάλια, την πρόσληψη στη ΔΕΗ και την ενασχόλησή του με Δήμους, τους φίλους  και  εχθρούς του στην πολιτική και στος επιχειρήσεις, μέχρι την έκδοση τίτλων ιστορικών εφημερίδων στον Πειραιά...)

Ο υπεύθυνος τύπου γνωστών ΔΕΚΟ αλλά και της Τράπεζας Αττικής ήταν μέχρι σήμερα Παναγιώτης Μουσάς. 
Επί κυβερνήσεων ΝΔ διετέλεσε παρουσιαστής στην κρατική τηλεόραση και μετά πέρασε μια περίοδο και από ιδιωτικό τηλεοπτικό  κανάλι  (Star). Στο παρελθόν φέρεται να είχε στενές σχέσεις με τη ΝΔ, καθώς μια εποχή κάλυπτε και το ρεπορτάζ του κόμματος, αν τώρα λέγεται ότι άλλαξε πολιτικό στρατόπεδο.

Ο  δημοσιογράφος και «dealmaker» της εταιρείας που εκδίδει την ηλεκτρονική εφημερίδα Σοφοκλέους In και τη free press εφημερίδα Free Money Χρήστος Φράγκος, ο οποίος χθες το πρωί υπέγραψε κείμενο σχετικά με τον ρόλο της google... για να πέσει η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ! (κατηγορούσε την Google για «συνεργασία» με τις μεγαλύτερες ειδησεογραφικές ιστοσελίδες της χώρας, προκειμένου να ρίξουν από την εξουσία τον Αλέξη Τσίπρα υπό την λογική ότι η google προωθούσε αντικυβερνητικά άρθρα).


ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΤΕ ΤΙΣ ΦΑΡΣΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ




Πόσες φορές σας έχει τύχει να λάβετε ένα μήνυμα η να δείτε στο ίντερνετ ένα δημοσίευμα που πραγματικά σας θορύβησε και ανταποκριθήκατε στην προτροπή του δημιουργού του να το διαβιβάσετε σε όσο το δυνατόν περισσότερους μπορείτε; Κι όμως, με λίγη ψυχραιμία θα μπορούσατε να αναγνωρίσετε την φάρσα… 
Αν κοιτάξει κανείς σε ένα λεξικό θα δει ότι hoax σημαίνει φάρσα, εξαπάτηση, κακόγουστο αστείο, κόλπο, μαϊμού, ξεγελώ, απομίμηση.
Σαν όρος του διαδικτύου δεν διαφέρει καθόλου από τις λέξεις που προαναφέρθηκαν αφού δεν είναι τίποτε άλλο παρά φάρσες που κάνουν διάφοροι επιτήδειοι προειδοποιώντας για ιούς υπολογιστών , χακερ και ότι μπούρδα τους κατέβει .
Τώρα θα αναρωτηθείτε γιατί γράφονται . Σωστά . Δεν μπορεί κανένας να απαντήσει με βεβαιότητα τι ωθεί τους συγγραφείς τέτοιων μηνυμάτων να ξεκινήσουν μια τέτοια αλυσίδα.
Συνήθως οι λόγοι για τους οποίους γράφονται συνήθως τα hoaxes και τα urban legends (Αστικοί Θρύλοι) είναι:
  • Για ψυχαγωγία του συντάκτη τους που «σπάει πλάκα» με την διάδοση του μηνύματος του.
  • Για να παρενοχλήσουν κάποιο άτομο
  • Για να αποκτήσουν χρήματα συνήθως από οικονομικές «πυραμίδες».
  • Για να σταματήσουν κάποιο άλλο hoax ή urban legend.
  • Για να βλάψουν κάποιο συγκεκριμένο πρόσωπο ή την φήμη κάποιου οργανισμού ή εταιρείας
Η αλήθεια είναι πως συνήθως αυτοί που την πατάνε είναι οι «απλοί χρήστες» που δεν γνωρίζουν και πολλά για το διαδίκτυο ή για τους υπολογιστές γενικότερα σε αντίθεση με τους πιο προχωρημένους χρήστες . Κάτι άλλο που θα πρέπει να επισημάνουμε είναι πως τα hoaxes δεν είναι κάποια καινούργια ανακάλυψη ή «παράξενο χόμπι» κάποιον περίεργων κομπιουτεράδων, αλλά έχουν τις ρίζες τους πολύ πριν από το διαδίκτυο, όταν ακόμα κάποιες εφημερίδες προκειμένου να πουλήσουν περισσότερα φύλλα, δημοσίευαν εσκεμμένα ψευδής ειδήσεις και μάλιστα με μεγάλους τίτλους στα πρωτοσέλιδα τους με σκοπό το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος από τους εκδότες τους.
Δεν υπάρχει κάποιος κανόνας γιατί οι διαφορές από hoax σε hoax είναι τεράστιες, αλλά υπάρχουν κάποια στοιχεία που αν υπάρχουν στην ανάρτηση που διαβάζετε, θα πρέπει να σας υποψιάσουν, ότι κάτι δεν πάει καλά.  

Aς τα δούμε αναλυτικά έναν ωραίο οδηγό επιβίωσης από τα EllinikaHoaxes.gr
1. Αναπαραγωγή. Αν το κείμενο σας προτρέπει να το αναπαράγεται αυτό θα πρέπει να σας υποψιάσει. Τα hoaxes υπάρχουν και αναπαράγονται στο ίντερνετ με αυτό τον τρόπο. Τα Hoax μηνύματα πάντα ζητάνε αναπαραγωγή
2. Συντάκτης. Αν δεν υπάρχει συντάκτης, είναι ύποπτο. Όσο πιο μεγάλης σημασίας ισχυρισμοί υπάρχουν σε ένα κείμενο, τόσο και περισσότερο σημαντικό είναι να υπάρχει συντάκτης και να μην είναι φανταστικό πρόσωπό.
3. Ημερομηνία. Αν αντί για ημερομηνία το κείμενο μας δίνει το χρόνο της ιστορίας που περιγράφει με λέξεις, όπως χθες, προχθές, την προηγούμενη βδομάδα κτλ., αυτό είναι πολύ ύποπτο.
4. Ονόματα. Αν το κείμενο που διαβάζετε, μιλάει για τη μικρή Μαρία, τον Γιωργάκη και την θεία Καλλιόπη στο χωριό αυτό θα πρέπει να σας υποψιάσει. Η θεία Καλλιόπη, ο Γιωργάκης, η μικρή Μαρία και οποιοδήποτε άλλο όνομα, δεν είναι υπαρκτά πρόσωπα. Αν μάλιστα, αυτά που περιγράφουν είναι πολύ πολύ σημαντικά αυτό να σας υποψιάσει διπλά.
5. Ορθογραφία. Αν στο κείμενο υπάρχουν πολλά ορθογραφικά λάθη είναι μια ακόμη ένδειξη.
6. Μετάφραση. Αν το κείμενο είναι προϊόν αυτόματης μετάφρασης, τότε αυτό είναι μια πολύ μεγάλη ένδειξη. Όσο πιο σημαντικό μήνυμα προσπαθεί να σας περάσει, τόσο πιο πολύ θα πρέπει να σας υποψιάσει το κείμενο που προέρχεται από αυτόματη μετάφραση. Αν είναι κάποιο ιατρικό θέμα τότε ούτε να το διαβάσετε, με τις θεραπείες και την υγεία δεν παίζουμε γιατί μόνο μια λάθος λέξη είναι αρκετή να αλλάζει ολόκληρο το νόημα του κειμένου, αν βγαίνει νόημα από την αυτόματη μετάφραση
7. Φωτογραφίες. Αν το κείμενο συνοδεύεται από φωτογραφίες άσχετες με το θέμα, ή αν το θέμα της ανάρτησης, είναι η φωτογραφία/ες και αυτή/ες έχουν άθλια ανάλυση  είναι μια καλή ένδειξη ότι κάτι δεν πάει καλά.
8. Ιστορίες. Αν αυτό που διαβάζετε είναι μια ιστορία, χωρίς κανένα στοιχείο, μην το πιστεύετε. Είναι απλά μια ιστορία.
9. Πικάντικα και πονηρά. Αν το κείμενο περιγράφει μια σεξουαλικού περιεχομένου, πικάντικη ιστορία που φυσικά δεν θα περιέχει στοιχεία, για ευνόητους λόγους, μην την πιστέψετε. Διαβάστε τη αν έχετε την περιέργεια να δείτε τι λέει, αλλά μην την πιστέψετε. 99% αυτές οι ιστορίες γράφονται για να αυξήσουν την επισκεψημότητα της σελίδας γιατί κινούν την περιέργεια των αναγνωστών.
10 Μην πιστεύετε ότι αν κοινοποιήσετε μια φωτογραφία ή ένα κείμενο, οποιαδήποτε εταιρία θα διαθέσει ένα ποσό για κάποιο λόγο. Συνήθως αυτά τα μηνύματα αναπαράγονται στο facebook και ισχυρίζονται ότι θα δοθεί ένα ποσό σε κάποια θεραπεία ή άλλο φιλανθρωπικό σκοπό. Καμία εταιρεία ακόμα και το Facebook δεν δίνει λεφτά
11. Απίστευτοι ισχυρισμοί. Όσο πιο απίστευτοι και τρελοί ισχυρισμοί υπάρχουν σε ένα κείμενο, τόσο πιο ατράνταχτες αποδείξεις και στοιχεία θα πρέπει να το συνοδεύουν. Αν δεν υπάρχουν τότε η ανάρτηση είναι προϊόν φαντασίας του αρθρογράφου.
12 Συνομωσιολογίες. Το ίντερνετ και οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης είναι το ιδανικό μέσο για τους συνομωσιολόγους που θέλουν να ψαρέψουν οπαδούς. Να είσαστε πολύ επιφυλακτικοί, ειδικά όταν διαβάζετε ισχυρισμούς χωρίς να υπάρχουν τρανταχτά στοιχεία.
3. Μη λειτουργικά – ενεργά λινκ. Σελίδες διαγράφονται καθημερινά από το ίντερνετ και είναι πολύ πιθανό να συναντήσετε σε αρκετές  αναρτήσεις κάποιο τέτοιο μη λειτουργικό λίνκ επειδή έχει διαγραφή η σελίδα ή από κάποιο λάθος. Όμως αν αυτό συνοδεύεται και με κάποια από τα παραπάνω ή υπάρχουν αρκετά μη ενεργά λινκ στην ανάρτηση, είναι μια ακόμη ένδειξη, ότι κάτι δεν πάει καλά.
14. Λογικά σφάλματα. Αν στο κείμενο περιέχει λογικά σφάλματα, τότε μην το πάρετε στα σοβαρά. Δεν μπορεί να μας λέει αλήθεια ένα κείμενο που μιλάει για μια ευρωπαϊκή χώρα και να περιέχει τιμές σε δολάρια Καναδά.
15. Υπερβολικοί τίτλοι ή τίτλοι που δεν έχουν σχέση με το κείμενο της ανάρτησης. Τίτλοι που περιέχουν λέξεις όπως ΣΟΚ, ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ, ΤΡΟΜΕΡΟ, ΦΟΒΕΡΟ, ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ, ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΣΑΣ, ΣΤΗ ΜΥΤΗ ΣΑΣ, ΘΑ ΠΑΘΕΤΕ ΠΛΑΚΑ, ΘΑ ΠΑΘΕΤΕ ΝΙΛΑ, ΘΑ ΠΑΘΕΤΕ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΠΕΡΑ ΔΩΘΕ κτλ. ή τίτλοι που μετά την ανάγνωση του άρθρου καταλαβαίνεις ότι δεν έχουν σχέση με την ανάρτηση, ή στον τίτλο υπάρχουν 25 θαυμαστικά (!!!!!!!!!!!!!!!), είναι εύκολο να καταλάβετε ότι μπαίνουν μόνο για να εκμεταλλευτούν την περιέργειά σας και να αυξήσουν την επισκεψημότητα της σελίδας. Αυτό με συνδυασμό κάποιων από τα παραπάνω ανεβάζει τις πιθανότητες, να είναι hoax το άρθρο.
16. Αδικαιολόγητα λάθη. Δε μιλάμε  για απλά ορθογραφικά λάθη, αλλά για τρανταχτά αδικαιολόγητα λάθη. Δεν μπορεί σε ένα άρθρο που μας εμφανίζει Π.Χ. ένα email  απάντηση από μια εταιρία, το όνομα της εταιρίας να είναι γραμμένο λάθος από την ίδια την εταιρία!
17. Έρευνες και βαριά ονόματα. Αν το άρθρο αναφέρει κάποια έρευνα/ες χωρίς την παρουσιάζει ή να υπάρχει λινκ για να τη διαβάσετε, αυτό θα πρέπει να σας προβληματίσει. Η αναφορά σε έρευνες, γίνεται για να ανεβάσει την αξιοπιστία του άρθρου και να το πιστέψετε. Το ίδιο συμβαίνει με μεγάλα και γνωστά ονόματα επιστημόνων όπως Αϊνστάιν, Τέσλα κτλ. Αν το είπε ο Αϊνστάιν τότε δεν αμφισβητείται.
18. Άλλες αναρτήσεις. Αν στη σελίδα που διαβάσατε την ανάρτηση δείτε άλλα γνωστά hoaxes, αυτό είναι μια πολύ μεγάλη ένδειξη, γιατί όπως καταλαβαίνετε δεν υπάρχει έλεγχος στις αναρτήσεις της σελίδας.
19. Πόσα άρθρα ανά ώρα; Παρατηρήστε πόσα άρθρα ανεβάζουν οι διαχειριστές την ημέρα. Αν κάθε 2-3 & 5 λεπτά ανεβαίνει και νέο άρθρο καταλαβαίνετε ότι δεν υπάρχει ο παραμικρός έλεγχος. Ούτε καν, διαβάζουν αυτό που αναπαράγουν.
20. Σχόλια. Διαβάζετε πάντα τα σχόλια. Αν στα σχόλια υπάρχουν ισχυρισμοί ότι η ανάρτηση είναι ψέμα, αυτό δεν είναι καθόλου μα καθόλου καλό για την αξιοπιστία του άρθρου.
21. Όλα τα παραπάνω. Όσο περισσότερα από τα παραπάνω συναντήσετε σε μια ανάρτηση, τόσο πολλαπλασιάζονται οι πιθανότητες αυτή η ανάρτηση να είναι ένα ακόμη ψέμα ή τουλάχιστον να περιέχει μεγάλες ανακρίβειες