Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

Η ΑΡΣΗ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΜΑΣΤΙΧΟΠΑΡΑΓΩΓΩΝ- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ



Η συγκυβέρνση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ επιχειρεί εκ νέου την άρση της  αναγκαστικότητας της ΕΜΧ. Αγώνας για την υπεράσπιση των συμφερόντων της ΕΜΧ και των μαστιχοπαραγωγών.

Ο νέος αναπληρωτής υπουργός του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Π. Κουκουλόπουλος σε πρόσφατες δηλώσεις του σε σύσκεψη της ΠΑΣΕΓΕΣ στις 26/6 ανακοίνωσε την πρόθεση του να καταθέσει άμεσα τροπολογία σε σχέδιο νόμου «περί υδατοκαλλιεργειών» για αλλαγή του θεσμικού πλαισίου των συνεταιρισμών με απώτερο στόχο την κατάργηση της αναγκαστικότητας τους.
«Θα πάμε άμεσα σε τροπολογία για το νόμο 4015, χωρίς αντιδράσεις, πιθανότατα στο νομοσχέδιο για τις υδατοκαλλιέργειες, το οποίο θα έρθει στη Βουλή τον Ιούλιο», είπε ο κ. Κουκουλόπουλος, επισημαίνοντας ότι «στη συνέχεια θα πρέπει να υπάρξουν ριζικότερες βελτιώσεις του νομοθετικού πλαισίου για τους συνεταιρισμούς, προς την κατεύθυνση της ελεύθερης, χωρίς αναγκαστικότητες, λειτουργίας των συνεταιρισμών, όπως γίνεται σε όλο τον κόσμο».
Η κυβέρνηση κόπτεται για την άρση της αναγκαστικότητας και τη συκοφαντεί γιατί  η αναγκαστικότητα των συνεταιρισμών είναι μια κατάκτηση των συνεταιριστών-παραγωγών. Λειτουργεί σε όφελος των παραγωγών και εμποδίζει τους αητονύχηδες της  «ελεύθερης» δηλαδή της ασύδοτης αγοράς  να διαμορφώνουν τεχνητές συνθήκες μείωσης της ζήτησης και να αρπάζουν με τον τρόπο αυτό τον κόπο τους μισοτιμής.
Οι συνεταιρισμοί  δημιουργήθηκαν σαν άμυνα του κάθε μεμονωμένου παραγωγού απέναντι στους εμπόρους. Γιατί πολύ απλά ενώ οι έμποροι έχουν κάθε συμφέρον  να πέφτει η τιμή της μαστίχας οι παραγωγοί έχουν  συμφέρον  η τιμή της να κρατιέται σε δίκαια επίπεδα, τέτοια που να ανταποκρίνονται στον κόπο τους. Με την αναγκαστικότητα του συνεταιρισμού έγινε ελέγχεται η παραγωγή  και η διάθεση  του προϊόντος ώστε να μην μπορεί να «σπάσει» η τιμή  με ατομικές πωλήσεις σε διάφορους εμπόρους.
Η κυβέρνηση τα τελευταία χρόνια με την πολιτική της δυσχέρανε την λειτουργία της ΕΜΧ. Δημιουργώντας προβλήματα και κλίμα δυσαρέσκειας  προς την Ένωση, επιδιώκει να ωφελήσει,  με την απορρύθμιση  της αγοράς, τους εμπόρους σε βάρος των παραγωγών. Να τους εμφανίσει σαν σωτήρες απέναντι στην κακιά Ένωση.
 Η κατάργηση της αναγκαστικότητας, όμως, θα είναι αποφασιστικό χτύπημα στην λειτουργία των συνεταιρισμών. Όλοι οι μαστιχοπαραγωγοί γνωρίζουν ότι η  ανάγκη για άμεση ρευστότητα δεν μπορεί να οδηγήσει στην ουσιαστική κατάργηση των συνεταιρισμών, αλλά στον αγώνα για την ουσιαστική αναδιοργάνωση και αναβάθμισή τους, με τρόπο που να προστατεύει τα συμφέροντα των παραγωγών και να μεριμνά για την βιώσιμη ανάπτυξη της παραγωγής μαστίχας. Γνωρίζουν ότι κατάργηση της αναγκαστικότητας σημαίνει κατάργηση της προστασίας, μείωση της τιμής της μαστίχας και εξάρτηση από τις διαθέσεις των εμπόρων. Η ανατροπή αυτής της  κατάστασης, την οποία βίωναν οι μαστιχοπαραγωγοί για πολλές δεκαετίες, οδήγησε στη δημιουργία της ΕΜΧ. Θα επιτρέψουμε την επιστροφή σε αυτή την κατάσταση;.
 Η συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ – ΝΔ και οι βουλευτές τους αγνόησαν σκανδαλωδώς  τις ανάγκες των παραγωγών  και δεν φρόντισε ούτε καν  για στοιχειώδεις αποζημιώσεις μετά την καταστροφή του 2012. Παράγουν και υλοποιούν  μνημονιακές πολιτικές οι οποίες καταστρέφουν παραγωγικές δομές και οδηγούν την κοινωνία σε τραγικά αδιέξοδα. Στο στόχαστρό τους τώρα είναι η μαστιχοπαραγωγοί και μέσω αυτών η Χίος. ¨Όσο παραμένουν στην εξουσία  διαλύουν ότι υπάρχει στο βωμό των μεγάλων συμφερόντων αδιαφορώντας για τον κόσμο της εργασίας και της παραγωγής. Είναι επικίνδυνο λοιπόν  να νομοθετούν για  αναμόρφωση των συνεταιρισμών αυτοί που καταστρέφουν κάθε συλλογική ζωή.
O ΣΥΡΙΖΑ είναι κάθετα αντίθετος στην διάλυση του τόσο αναγκαίου θεσμού ,του αναγκαστικού Συνεταιρισμού . Θα την αντιπαλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις.
Σε αυτήν την κατεύθυνση καλούμε τους παραγωγούς και την Ένωση να αποτρέψουν με κάθε τρόπο την προοπτική αυτή. 
Είναι εντελώς άλλο πράγμα η σωστή λειτουργία της Ένωσης και η βελτίωσή της και άλλο η κατάργηση της .
Όλοι οφείλουμε να συμπαραταχτούμε δίπλα στην ΕΜΧ για την υπεράσπιση των συμφερόντων των μαστιχοκαλλιεργητών  και του Οργανισμού.  

Δραματικό SOS εκπέμπουν οι συνταξιούχοι πλοίαρχοι


sos_ekpempoun_oi_sintaxiouxoi_nautikoi_
Μείωση κατά 58,87% έχουν υποστεί, τα τελευταία τρία χρόνια, οι συντάξεις των πλοιάρχων του Εμπορικού Ναυτικού και ήδη 40 συνταξιούχοι πλοίαρχοι έχουν καταθέσει προσφυγή στο Διοικητικό Πρωτοδικείο Πειραιά.
Αυτά ανακοίνωσε, την Δευτέρα, σε συνέντευξη τύπου, η διοίκηση της Πανελλήνιας Ένωσης Συνταξιούχων Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΣΠΕΝ) παρουσιάζοντας στοιχεία για τις μειώσεις των συντάξεών τους και επισημαίνοντας ότι ανάλογο ποσοστό μείωσης «δεν έχει επιβληθεί σε άλλο κλάδο συνταξιούχων».
Ο πρόεδρος της ΠΕΣΠΕΝ Μάκης Δασκαλάκης υπογράμμισε ότι η σύνταξη ενός πλοιάρχου πριν από τις περικοπές ήταν περίπου 2.000 ευρώ καθαρά και σήμερα έχει κατέβει στα 1.300 ευρώ.
Οι απόμαχοι ναυτικοί, υπογράμμισε ο κ. Δασκαλάκης, ποτέ μέχρι σήμερα δεν έλαβαν το 80% του μισθού τους ως σύνταξη, αν και πλήρωναν γι αυτό. Το μέγιστο στο οποίο έφθασαν ήταν το 70% σταδιακά από το 2006 μέχρι το 2010 και από τότε άρχισαν οι συντάξεις να μειώνονται.
Ακόμα, τα μέλη της διοίκησης της ΠΕΣΠΕΝ κατήγγειλαν ότι η κράτηση του 4% που επιβάλλεται σε όλους τους ναυτικούς υπέρ του Κεφαλαίου Ασθενείας και Ανεργίας (ΚΑΑΝ) γίνεται επί του μεικτού ποσοστού σύνταξης προ των περικοπών, κάτι που δύο φορές ο Συνήγορος του Πολίτη έχει γνωμοδοτήσει ότι είναι παράνομο, διότι δεν πρόκειται πια για 4% αλλά για 5,5%.
Από εκεί και πέρα, ο κ. Δασκαλάκης και οι άλλοι ομιλητές αναφέρθηκαν στο ΝΑΤ αλλά και στο θέμα της προσέλκυσης νέων στο ναυτικό επάγγελμα λέγοντας τα εξής:
• Οι κυβερνώντες διαχρονικά ασέλγησαν πάνω στο ΝΑΤ κάνοντας και την τελευταία ασέλγεια, το κούρεμα των ομολόγων, με αποτέλεσμα να λένε σήμερα στους ναυτικούς ότι το ΝΑΤ χρεοκόπησε και δεν δικαιούνται να λάβουν αυτά που κατέθεταν μια ζωή.
• Ο Οίκος Ναύτου, που ιδρύθηκε το 1927, συντηρούμενος από το ΝΑΤ, δηλαδή από τους ναυτικούς, πέρυσι όμως τον «κατάπιε» ο ΕΟΠΥΥ. \«Δικό μας το κτίριο, δικά μας τα μηχανήματα, όμως κουμάντο κάνει ο ΕΟΠΥΥ, χωρίς να δίνει καμία ιδιαίτερη φροντίδα στο ναυτικό» πρόσθεσαν.
• Για τις ιδιαιτερότητες του ναυτικού επαγγέλματος, καταγγέλλοντας μάλιστα ότι ο υπουργός Ναυτιλίας Μ. Βαρβιτσιώτης, με απόφασή του, κατάργησε την έκπτωση 50% που είχαν όλοι οι συνταξιούχοι ναυτικοί στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια.
• Για την συρρίκνωση του ναυτεργατικού δυναμικού υπογράμμισαν ότι ενώ στην δεκαετία του 70 υπήρχαν 120.000 ναυτικοί εν ενεργεία σήμερα δεν ξεπερνούν τις 15.000.
«Και αυτό γιατί ποτέ δεν δόθηκαν κίνητρα για να αντισταθμίσουν τους κινδύνους, τις ιδιαιτερότητες, τις ευθύνες του ναυτικού επαγγέλματος. Ποτέ όσοι χειρίζονται τη ναυτική μοίρα, από το Λιμενικό Σώμα μέχρι τον εκάστοτε υπουργό Ναυτιλίας, δεν δούλεψαν κατά αυτής της εμφανέστατης συρρίκνωσης του αριθμού των ναυτικών. Τα μόνα δήθεν μέτρα που λαμβάνονται για τη δήθεν προστασία της ελληνικής σημαίας είναι οι συνεχείς μειώσεις των συνθέσεων των πλοίων, μέχρι πριν λίγο κυρίως στα ποντοπόρα, τώρα πλέον και στην ακτοπλοΐα», ανέφερε ο κ. Δασκαλάκης.
Και πρόσθεσε:
«Πρόσφατα ακούσαμε τον πρωθυπουργό να εξαγγέλλει 70.000 νέες θέσεις εργασίας στη ναυτιλία, και ταυτόχρονα τον υπουργό ναυτιλίας να μειώνει τον αριθμό των ναυτικών σε κάθε πλοίο. Ακούμε συνεχώς για μέτρα προσέλκυσης νέων στο ναυτικό επάγγελμα, και ταυτόχρονα βλέπουμε δοκίμους από τις σχολές να προσπαθούν απεγνωσμένα να βρουν πλοίο για να κάνουν το υποχρεωτικό εκπαιδευτικό τους εξάμηνο και οι εταιρείες να μην τους δέχονται. Το κράτος που τους υποχρεώνει να κάνουν το εκπαιδευτικό τους εξάμηνο, αυτό οφείλει να τους βρίσκει πλοία να μπαρκάρουν, αντί να τους υποχρεώνει να συνωστίζονται σε γραφεία βουλευτών, δημάρχων, υπουργών, ανωτάτων λιμενικών, προσπαθώντας να εξασφαλίσουν το αυτονόητο».
«Κάτω από αυτές τις τραγικά παράλογες συνθήκες και εάν δεν ληφθούν άμεσα δραστικά μέτρα στα πλαίσια της κοινής λογικής, μακριά από παραλογισμούς και συμφέροντα, επιτρέψτε μου την απαισιόδοξη πρόβλεψη ότι το ανθρώπινο δυναμικό της ελληνικής ναυτιλίας θα χαθεί πολύ σύντομα. Και καλό είναι να γνωρίζουν, όλοι ότι ναυτιλία χωρίς Έλληνες ναυτικούς δεν είναι δυνατόν να υπάρξει», υπογράμμισε ο ίδιος.


aftodioikisi.gr

«Φουρτούνες» στην ελληνική ακτοπλοΐα


hellenic_seaways_elliniki_aktoploia_
Eρώτηση κατέθεσαν στον κ. Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ για τον κίνδυνο που αντιμετωπίζουν οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες.
Θέμα: Σε νέο κίνδυνο οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες
Σύμφωνα με πληροφορίες που αναφέρονται σε πολλά δημοσιεύματα του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου, σε πρόσφατο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας Hellenic Seaways υπήρξε συμφωνία όλων των μετόχων, δηλαδή του ομίλου Grimaldi και της Τράπεζας Πειραιώς, για την πώληση αριθμού πλοίων, προκειμένου να επέλθει μία ισορροπία στον ισολογισμό της……εταιρείας και να μειωθεί ο τραπεζικός της δανεισμός. Ως γνωστόν, η εταιρεία Hellenic Seaways ελέγχει ένα στόλο από 19 πλοία (συμβατικά και ταχύπλοα).
Σύμφωνα με την οικονομική έκθεση του διοικητικού συμβουλίου, η Hellenic Seaways για τη χρήση 2013 παρουσίασε σε επίπεδο ομίλου ζημιές μετά από φόρους ποσού 52,8 εκατ. ευρώ έναντι 34,9 εκατ. ευρώ το 2012. Ο κύκλος εργασιών του ομίλου ανήλθε σε 102,9 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας μείωση κατά 7,6% σε σχέση με τη χρήση του 2012. Επίσης μέρος των μακροπρόθεσμων δανείων της στις 31/12/2013 εμφανίζεται στις βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις δεδομένου ότι δεν πληρούνταν οι όροι των σχετικών δανειακών συμβάσεων όσον αφορά στην εξυπηρέτηση των δανείων.
Με δεδομένο ότι υπάρχουν εξελίξεις και με μια άλλη ακτοπλοϊκή εταιρεία, με την οποία βρίσκεται σε δικαστική διαμάχη η Τράπεζα Πειραιώς, την Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (ΝΕΛ), καθώς το δικαστήριο της Μυτιλήνης εξέδωσε πρόσφατα προσωρινή διαταγή με την οποία υποχρεώνει την τράπεζα να δώσει εγγυητικές επιστολές καλής εκτέλεσης (για τις άγονες γραμμές) στη ΝΕΛ μέχρι του ποσού των 7 εκατ. ευρώ, ενώ απαγορεύει παράλληλα οποιαδήποτε μεταβίβαση μετοχών,ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:
1. Σε περίπτωση πώλησης πλοίων από την Hellenic Seaways ή από άλλες εταιρείες, πώς εξασφαλίζεται η επαρκής κάλυψη των ακτοπλοϊκών γραμμών;
2. Σε περίπτωση που οι εταιρείες, επικαλούμενες εξορθολογισμό και αναδιάρθρωση του στόλου τους, αποσύρουν τα περισσότερα ταχύπλοα από τις γραμμές που εξυπηρετούν και διατηρήσουν κατά κύριο λόγο συμβατικά πλοία για την κάλυψη των δρομολογίων, με αποτέλεσμα η χώρα να επιστρέψει στα πολύωρα ακτοπλοϊκά ταξίδια της δεκαετίας του 1980, έχει αποτιμήσει το υπουργείο τις συνέπειες που θα υπάρξουν για τον τουρισμό, αλλά και την οικονομία των νησιωτικών περιοχών;
3. Έχει εκπονηθεί από το υπουργείο κάποιο εναλλακτικό σχέδιο σε περίπτωση που υπάρξουν αποχωρήσεις ακτοπλοϊκών εταιρειών από γραμμές τις οποίες θεωρούν ως μη συμφέρουσες, επικαλούμενες οικονομική δυσπραγία;
Οι ερωτώντες βουλευτές
Νίκος Συρμαλένιος, Κυκλάδων
Θοδωρής Δρίτσας, Α΄ Πειραιά & Νησιών
Γιώργος Σταθάκης, Χανίων
Ιωάννης Μιχελογιαννάκης, Ηρακλείου
Κώστας Δερμιτζάκης, Λασιθίου
Μιχάλης Κριτσωτάκης, Ηρακλείου
Δημήτρης Γάκης, Δωδεκανήσου
Γιάννης Ζερδελής, Λέσβου


aftodioikisi.gr

ΤΟΥΡΚΟΙ ¨ΚΑΡΦΩΝΟΥΝ" ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΚΛΕΜΜΕΝΟΥ ΙΡΑΚΙΝΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ




Επτά ελληνικές εφοπλιστικές εταιρείες "καρφώνουν" τα τουρκικά ΜΜΕ ως συνεργαζόμενους με το ISIL και την κυβέρνηση του ιρακινού Κουρδιστάν ως αποδοχείς του ιρακινού πετρελαίου που παράνομα εξάγεται από την χώρα από τις πετρελαιοπηγές των περιοχών στις οποίες έχει χαθεί ο έλεγχος για την κεντρική κυβέρνηση.

 Φυσικά οι πρώτοι που έχουν προχωρήσει στην "αποδοχή προϊόντων εγκλήματος" είναι οι ίδιοι οι Τούρκοι που εδώ και τουλάχιστον οκτώ χρόνια δέχονται να περνά από τον αγωγό που καταλήγει στο Τσεϊχάν, ιρακινό πετρέλαιο που έχει κλαπεί από την αυτοδιοικούμενη περιοχή των Κούρδων. 

 Το πετρέλαιο αυτό προέρχεται από περιοχές που ελέγχουν οι Κούρδοι, αλλά και από τις περιοχές που έχει καταλάβει το ISIL, το οποίο βρήκε τεράστιες ποσότητες διϋλισμένου, αλλά και "μαύρου" πετρελαίου στο διυλιστήριο που κατέλαβε την περασμένη εβδομάδα. Σύμφωνα με δημοσίευμα τη τουρκικής εφημερίδας Aydınlık, στο Ισραήλ,τα ελληνικά πλοία που παραλαμβάνουν από τα τουρκικά λιμάνια και το Τσεϊχάν το πετρέλαιο και το προωθούν σε λιμάνια του Ισραήλ ή του Μαρόκου όπου μεταφορτώνονται για τις ΗΠΑ ή για την Βρετανία είναι τα εξής: 

 -MARINNER Α, εκτελεί συνεχώς δρομολόγια Μερσίνας 

- Χάιφας του Ισραήλ, μεταφέροντας πετρέλαιο του βορείου Ιράκ στους Ισραηλινούς. 

 -JENRY 1, εκτελεί συνεχώς δρομολόγια από την Μερσίνα προς το Ισραηλινό λιμάνι του Ασκελόν μεταφέροντας επίσης πετρέλαιο του βορείου Ιράκ προς το Ισραήλ. 

 -MAGESTİC: Τάνκερ 150 μεγάτονων. Στις 20 Ιουνίου φόρτωσε πετρέλαιο από το τουρκικό λιμάνι του Τσεϊχάν το με κατεύθυνση τις ΗΠΑ στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας.

 -UNITED EMBLEM: Τάνκερ το οποίο εκτελεί διπλές διαδρομές. Στις 21 Ιανουαρίου φόρτωσε από το Τζευχάν με κατεύθυνση την Μάλτα.

 -AGIOS NIKOLAOS. Τάνκερ ελληνικής εταιρείας. Φόρτωσε στις 22 Ιουνίου από το Τζευχάν με κατεύθυνση ελληνικό λιμάνι (;).

 -UNITED KALAVRYTA. Τάνκερ. Φόρτωσε στις 23 Ιουνίου με κατεύθυνση το ιταλικό λιμάνι του Augusto. -PANAGIA ARMATA. Τάνκερ. Φόρτωσε στις 24 Ιουνίου από το τουρκικό λιμάνι του Τζευχάν με κατεύθυνση την Τυνησία. -POLA: Τάνκερ. Αποχώρησε στις 29 Ιουνίου από το ιταλικό λιμάνι της Τεργέστης με κατεύθυνση το τουρκικό λιμάνι του Τζευχάν. με σκοπό να φορτώσει το παράνομο πετρέλαιο. 

 Το βέβαιο είναι ότι οι Τούρκοι ποτέ δεν κάνουν κάτι στην τύχη. Για α "δίνουν" στεγνά τις ελληνικές εταιρείες, κάποιος σκοπό έχουν. Βέβαια, πιθανόν να υπάρχουν προβλήματα νομιμότητας σε αυτές τις μεταφορές, αφού το πετρέλαιο αυτό διακινείται παράνομα... Aς δούμε τώρα με βάση το maritime-connector.com σε ποια ελληνική εταιρεία ανήκει το κάθε πλοίο.

 MAGESTİC: Flag GREECE,

 Home port ATHENS, 

Class society AMERICAN BUREAU OF SHIPPING, 

Manager & owner NEREUS SHIPPING 

- ATHENS, GREECE UNITED EMBLEM:

 Flag GREECE,Home port ATHENS,

Class society DET NORSKE VERITAS,

Manager & owner

 MARINE MANAGEMENT SERVICES

 - ATHENS, GREECE AGIOS NIKOLAOS:

 Flag GREECE,
Class society LLOYD'S SHIPPING REGISTER,
Manager & owner SHIP FOR SALE,
Former names SAYKON I until 2014 Jan AGIOS ELETHERIOS III until 2008 Feb 

 UNITED KALAVRYTA:

 Flag Marshall Island,
 Class society AMERICAN BUREAU OF SHIPPING,Manager & owner MARINE MANAGEMENT SERVICES

 - ATHENS, GREECE Former names SCF BYRRANGA until 2014 Mar PANAGIA ARMATA: Flag MALTA, Home port VALLETTA,Class society AMERICAN BUREAU OF SHIPPING,Manager & owner MARINE TRUST 

- ATHENS, GREECE POLA: Flag LIBERIA,Home port MONROVIA, Class society AMERICAN BUREAU OF SHIPPING, Manager DYNACOM TANKERS MANAGEMENT - ATHENS, GREECE Owner OVERLAND ENTERPRISE - ATHENS, GREECE

ΠΗΓΗ - http://www.volcanotimes.com/ - See more at: http://ellinasgienniesaidenginesepote.blogspot.gr/2014/07/blog-post_8882.html#sthash.q5yT7ya5.fEzsK9Fb.dpuf

ΔΕΙΤΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΤΑ ΑΠΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ



Ανακοινώθηκαν  οι βαθμοί των Πανελληνίων Εξετάσεων, με τους εξεταζόμενους να αποβάλλουν το άγχος αλλά να προετοιμάζονται παράλληλα για τη δήλωση του μηχανογραφικού.
Οι υποψήφιοι θα έχουν τη δυνατότητα να δουν τα αποτελέσματα στην ηλεκτρονική σελίδα results.it.minedu.gov.gr
Η διαδικασία είναι απλή:
Πληκτρολογώντας απλά τον 8ψήφιο κωδικό τους και τους 4 αρχικούς χαρακτήρες από το επώνυμο, το όνομα, το πατρώνυμο και το μητρώνυμο μπορούν να δουν τη βαθμολογία τους. Η πληκτρολόγηση γίνεται με κεφαλαία ελληνικά.
Οι βαθμοί των υποψηφίων των ΕΠΑΛ (Επαγγελματικών Λυκείων) θα ανακοινωθούν την Τετάρτη.
Οι βαθμοί των ειδικών μαθημάτων θα ανακοινωθούν στα μέσα της επόμενης εβδομάδας.
Αναφορικά με τους υποψήφιους των ΤΕΦΑΑ, εκεί θα πρέπει ως και την Παρασκευή 4 Ιουλίου να έχουν ολοκληρώσει την εξέταση στα αθλήματα.
 Πηγή: thestival.gr

45 ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ




Διαγωνισμό για την κατάταξη στο Λιμενικό Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή σαράντα πέντε δοκίμων σημαιοφόρων Λ.Σ. (ανδρών-γυναικών) έχει κηρύξει το υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου (Αρχηγείο Λιμενικού Σώματος – Ελληνική Ακτοφυλακή).
Οι πτυχιούχοι που μπορούν να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό είναι από:
  • Νομικά, Οικονομικά Τμήματα
  • Σχολές Πολιτικών Επιστήμων
  • Πληροφορικής και Ηλεκτρινικών υπολογιστών
  • Μαθηματικών
  • Τμήματα πολυτεχνικών Σχολών (Μηχανικοί κ.τ.λ.)
  • Σχολές μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
  • Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων
  • Κοινωνική Πολιτική
  • Πολιτική Επιστήμη και Ιστορία
Οι υποψήφιοι θα πρέπει να είναι έως 27 ετών (οι ιδιώτες) και έως 36 οι εν ενεργεία μόνιμοι του Λιμενικού Σώματος.
Επίσης:
  • να είναι Έλληνες πολίτες, εγγεγραμμένοι στα μητρώα ή τα δημοτολόγια της χώρας,
  • οι άνδρες πρέπει να έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις ή να τις εκπληρώνουν (στρατεύσιμοι) ή να έχουν απαλλαγεί από αυτές νόμιμα,
  • να έχουν τουλάχιστον καλή γνώση της αγγλικής ή γαλλικής ή ιταλικής ή γερμανικής ή ισπανικής γλώσσας,
  • να γνωρίζουν να χειρίζονται ηλεκτρονικό υπολογιστή,
  • να έχουν ανάστημα τουλάχιστον 1,70 οι άνδρες και 1,60 οι γυναίκες,
  • να μην έχουν καταδικασθεί με οποιαδήποτε ποινή,
  • να μη διώκονται για οποιοδήποτε αδίκημα.
  • να μην έχουν στερηθεί των πολιτικών τους δικαιωμάτων,
  • να μην τελούν υπό στερητική δικαστική συμπαράσταση.
Επιπροσθέτως όσοι είναι εν ενεργεία μόνιμοι του Λιμενικού Σώματος πρέπει στις εκθέσεις αξιολόγησης να έχουν λάβει χαρακτηρισμό «εξαίρετος» και να μην έχουν τιμωρηθεί με καταστατική ποινή αργίας, με προσωρινή απόλυση ή αργία με πρόσκαιρη παύση ή με πειθαρχική ποινή περιορισμού συνολικά πάνω από 10 ημέρες.
Οι υποψήφιοι υποβάλλονται κατ” αρχήν σε υψομέτρηση. Κατόπιν σε ιατρικές εξετάσεις και όσοι κριθούν κατάλληλοι θα υποβληθούν σε αθλητικές δοκιμασίες που είναι:
  • ελεύθερη κολύμβηση σε απόσταση 50 μέτρων σε χρόνο δύο λεπτών. (Επιτρέπεται μόνο μια προσπάθεια),
  • άλμα σε μήκος με φορά 3,60 μέτρα. (Επιτρέπονται τρεις προσπάθειες),
  • άλμα σε ύψος με φορά ένα μέτρο. (Επιτρέπονται τρεις προσπάθειες),
  • δρόμος 1.000 μέτρων σε χρόνο τεσσάρων λεπτών και 30 δευτερολέπτων. (Επιτρέπεται μια προσπάθεια),
  • δρόμος 100 μέτρων σε χρόνο 17 δευτερολέπτων. (Επιτρέπεται μια προσπάθεια),
  • ρήψη σφαίρας βάρους 7,2 κιλών σε απόσταση τουλάχιστον 4,40 μέτρων.
Στη συνέχεια όσοι υποψήφιοι πετύχουν στα αγωνίσματα θα υποβληθούν σε ψυχοτεχνικές δοκιμασίες (τεστ προσωπικότητας και προφορική συνέντευξη).
Τέλος, όσοι κριθούν ικανοί από αυτές τις εξετάσεις – δοκιμασίες θα υποβληθούν σε γραπτές εξετάσεις στα μαθήματα:
- Ελληνικά – Εκθεση Ιδεών.
- Στοιχεία Ναυτικού Δικαίου και Διοικητικό Δίκαιο.
Επί πλέον ειδικά μαθήματα θα δώσουν οι πτυχιούχοι Πολυτεχνικών Σχολών (Ανώτερα Μαθηματικά και Φυσική), οι υπόλοιποι πτυχιούχοι Ποινικό Δίκαιο και Βασικές Αρχές Οικονομίας, οι πτυχιούχοι ΑΕΝ Πλοιάρχων Ναυτιλία και Ναυτική Τέχνη και οι Διπλωματούχοι Μηχανικοί των ΑΕΝ Μηχανές Εσωτερικής Καύσης και Βοηθητικά Μηχανήματα Πλοίων.
Εχει αρχίσει ήδη η κατάθεση δικαιολογητικών καθώς και οι αιτήσεις συμμετοχής στο διαγωνισμό από την προηγούμενη εβδομάδα (27 Ιουνίου) που θα συνεχιστεί όλο τον Ιούλιο. Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων λήγει την 1η Αυγούστου, ημέρα Παρασκευή.
Η κατάθεση δικαιολογητικών και οι αιτήσεις μπορούν να γίνουν είτε ταχυδρομικώς με συστημένη επιστολή, είτε αυτοπροσώπως ή με άλλο άτομο που έχει όμως νομίμως εξουσιοδοτηθεί από τον ανδιαφερόμενο κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από τις 8 το πρωί έως τις δύο μετά το μεσημέρι στη Σχολή Λιμενοφυλάκων (τέρμα Οικονόμου και Ξανθοπουλίδου, Χατζηκυριάκειο, Πειραιάς, Τ.Κ. 18510).

Έρχεται νέος γύρος κινητικότητας στους δήμους – Ρύθμιση για παράταση μέχρι 30 Ιουλίου


Νέο γύρο ενδοδημοτικής κινητικότητας ξεκινάει, σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο Εσωτερικών μετά την αποτυχία του πρώτου. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, με τροπολογία που θα κατατεθεί τις επόμενες ημέρες στη Βουλή θα δοθεί παράταση μέχρι τις 30 Ιουλίου στην καταληκτική προθεσμία για την συμμετοχή των δημοτικών υπαλλήλων στο πρόγραμμα της «Εθελοντικής ενδοδημοτικής κινητικότητας».
Δεν είναι ακόμη σαφές αν θα βελτιωθούν οι όροι και οι προϋποθέσεις αλλά στόχος είναι οι αιτήσεις να φτάσουν τουλάχιστον τις 2.000, καθώς στην πρώτη φάση μόλις 980 υπάλληλοι δήλωσαν ότι θέλουν να μετακινηθούν.
Σύμφωνα με πληροφορίες της aftodioikisi.gr η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εσωτερικών εξετάζει ήδη τα μειονεκτήματα του παλαιού προγράμματος και προτίθεται να αλλάξει τους όρους και τις προϋποθέσεις συμμετοχής των υπαλλήλων στο πρόγραμμα. Βασικός στόχος είναι το νέο πρόγραμμα θα κινηθεί μέσα σε ένα πλαίσιο ασφάλειας για τους υπαλλήλους ώστε να καμφθεί η ανησυχία για τυχόν απόλυση αλλά και να δοθεί μεγαλύτερη προθεσμία και με πιο ελαστικούς όρους όπως για παράδειγμα να μπορεί ο υπάλληλος να μετακινηθεί και σε άλλες υπηρεσίες πλην των ΟΤΑ.
Να σημειωθεί ότι στην Πλατεία Κλαυθμώνος θεωρούν ότι με τους νέους όρους και εκτός προεκλογικής περιόδου τα αποτελέσματα θα είναι πολύ καλύτερα.
Υπενθυμίζεται ότι στο προηγούμενο πρόγραμμα 294 φορείς (δήμοι, περιφέρειες, σύνδεσμοι ΟΤΑ κλπ) δήλωσαν περί τις 5.000 κενές θέσεις που επιθυμούν να καλυφθούν μέσω της εθελοντικής κινητικότητας.
Σε περίπτωση που δεν καλυφθεί ο αριθμός των τουλάχιστον 3.000, τότε το υπουργείο Εσωτερικών αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο υποχρεωτικών μετακινήσεων, ακόμη και απολύσεων.


aftodioikisi.gr

Ο διοικητής του ΟΑΕΔ στην aftodioikisi.gr: Αυτός είναι ο «οδικός χάρτης» των προγραμμάτων για τους ανέργους- Ποια ξεκινούν άμεσα


Μέσα στον Ιούλιο αναμένεται να αρχίσουν τα τέσσερα νέα προγράμματα που έχει εξαγγείλει ο ΟΑΕΔ για την απασχόληση 35.500 ανέργων, όπως δήλωσε ο διοικητής του ΟΑΕΔ, Θεόδωρος Αμπατζόγλου σε συνέντευξή του στην aftodioikisi.gr.
Ο κ. Αμπατζόγλου εμφανίζεται αισιόδοξος για τη μείωση της ανεργίας στη χώρα μας αναφέροντας πως « τόσο μέσα από τα προγράμματα του Οργανισμού, όσο -κυρίως- της βελτίωσης του οικονομικού κλίματος στη χώρα, η ανεργία σταδιακά θα αρχίσει να παρουσιάζει σταθερά σημάδια αποσυμπίεσης.»
Παράλληλα, ο διοικητής του Οργανισμού μιλά για την αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων τύπου voucher, αλλά και για τους επιτυχόντες της Κοινωφελούς Εργασίας που δεν κατάφεραν ακόμα να τοποθετηθούν σε κάποια θέση.
Τέλος, ο κ. Αμπατζόγλου τονίζει ότι ο ΟΑΕΔ πρόκειται να γίνει ακόμη πιο ισχυρός, να έρθει ακόμη πιο κοντά στις ανάγκες των πολιτών και να είναι ακόμη περισσότερο σε θέση να τις ικανοποιήσει αποτελεσματικά.
Πιο αναλυτικά, η συνέντευξη του κ. Αμπατζόγλου είναι η εξής:
«Κύριε πρόεδρε, παρά τις πτωτικές τάσεις η ανεργία στη χώρα μας εξακολουθεί να βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, πάνω από 26%. Τι (άλλο) μπορεί να κάνει ο ΟΑΕΔ ώστε να μειωθεί κι άλλο;
Από τα τέλη του 2013 και μετά, η ανεργία δείχνει με βάση τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ) και του ΟΑΕΔ να ανακόπτει τους μέχρι πρότινος ξέφρενους ρυθμούς αύξησης της. Το γεγονός αυτό μας επιτρέπει να αισιοδοξούμε για ένα ακόμη καλύτερο «αύριο». Εκτιμούμε ότι, τόσο μέσα από τα προγράμματα του Οργανισμού, όσο -κυρίως- της βελτίωσης του οικονομικού κλίματος στη χώρα, η ανεργία σταδιακά θα αρχίσει να παρουσιάζει σταθερά σημάδια αποσυμπίεσης.
Στην παρούσα χρονική περίοδο ο ΟΑΕΔ εφαρμόζει επτά προγράμματα ενίσχυσης της απασχόλησης από τα οποία ωφελούνται 34.600 άνεργοι. Ταυτόχρονα, είναι σε εξέλιξη η εφαρμογή -σε συνεργασία με φορείς τοπικής αυτοδιοίκησης- τεσσάρων προγραμμάτων κοινωφελούς χαρακτήρα, με τα οποία παρέχεται πλήρης απασχόληση σε 49.761 ανέργους.
 Το Μάιο κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου και forum του Οργανισμού είχατε ανακοινώσει τέσσερα νέα προγράμματα που αφορούν 35.500 ανέργους. Πότε θα ξεκινήσουν να «τρέχουν» αυτά τα προγράμματα και με ποια σειρά;
 Οι συντονισμένες ενέργειες της κυβέρνησης σύντομα θα δώσουν τη δυνατότητα της πλήρους αξιοποίησης των πόρων του ΕΣΠΑ και της συνέχισης των προγραμμάτων και των δράσεων που υλοποιούνται, βάσει αυτών, στο σύνολο του Δημοσίου. Εμείς, ως ΟΑΕΔ, σε συνεργασία με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εργασίας, ήδη έχουμε προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες έτσι ώστε μέσα στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, οι δράσεις του Οργανισμού να συνεχίσουν, απρόσκοπτα, να υλοποιούνται. Απαραίτητο βήμα είναι να «ανάψει το πράσινο φως» από τα υπουργεία Ανάπτυξης και Εργασίας. Στο πλαίσιο αυτό, εκτιμώ ότι οι νέες δράσεις τις οποίες πρόσφατα εξαγγείλαμε, θα ξεκινήσουν μέσα στον Ιούλιο. Συνολικά, μέσα στους προσεχείς μήνες πρόκειται να τεθούν σε εφαρμογή τέσσερα νέα προγράμματα επιδοτούμενης απασχόλησης και κατάρτισης ανέργων, από τα οποία θα ωφεληθούν 35.500 άτομα.
Επίσης, σχεδιάζονται ειδικές δράσεις, που θα στοχεύουν στην διευκόλυνση της απασχόλησης των νέων στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Εγγύηση για την Νεολαία» (Youth Guarantee). Όπως και νέα προγράμματα κοινωφελούς εργασίας στα οποία θα ενταχθούν 40.000 άνεργοι. Με το σύνολο των συγκεκριμένων δράσεων εκτιμούμε ότι θα συνεχιστεί η σταδιακή μείωση του αριθμού των ανέργων και ένας μεγάλος αριθμός συμπολιτών μας θα βρει το δρόμο, ξανά, για την αγορά εργασίας.
 Διάβαζα σε πρόσφατη ανακοίνωση των εργαζομένων στον ΟΑΕΔ καταγγελία για αποδυνάμωση του Οργανισμού και μεταφορά των προγραμμάτων στο υπ. Εργασίας. Ισχύει κάτι τέτοιο;
Σε καμιά περίπτωση ο ΟΑΕΔ δεν αποδυναμώνεται. Το αντίθετο. Και αυτό είναι κάτι το οποίο επιθυμεί τόσο η κυβέρνηση, όσο και οι εταίροι μας στις Βρυξέλλες. Το σχέδιο δεν είναι ένας ΟΑΕΔ αδύναμος, αλλά ένας ΟΑΕΔ ακόμη πιο ισχυρός, ακόμη πιο κοντά στις ανάγκες των πολιτών και ακόμη πιο ικανός για να τις ικανοποιήσει αποτελεσματικά.
Μάλιστα, για να ανταποκριθεί ο ΟΑΕΔ στις μεγάλες προκλήσεις των «μοντέρνων καιρών» προχώρησε σε υπογραφή Μνημονίου Κατανόησης (MoU) με την Ευρωπαϊκή Κοινότητα και την Task Force με στόχο τον συνολικό επαναπροσδιορισμό του επιχειρησιακού και λειτουργικού του μοντέλου. Ηδη, σε εξέλιξη είναι το Πρόγραμμα Επαναπροσδιορισμού του Επιχειρησιακού Μοντέλου του ΟΑΕΔ. Ο επαναπροσδιορισμός αυτός έχει σχεδιαστεί στην βάση πέντε πυλώνων:
Ι. Αναδιάρθρωση των Υπηρεσιών, των λειτουργών και των διαδικασιών του ώστε να ενισχυθεί η εξωστρέφεια, η αποδοτικότητα και η διαφάνεια
ΙΙ. Ανασχεδιασμός των προγραμμάτων του Οργανισμού με στροφή στις ενεργητικές πολιτικές απασχόλησης
ΙΙΙ. Δημιουργία συστήματος τεκμηρίωσης ενεργητικών πολιτικών απασχόλησης
ΙV. Δημιουργία συστήματος διάγνωσης των αναγκών εκπαίδευσης και κατάρτισης και σύνδεσής τους με την αγορά εργασίας, με στόχο την υλοποίηση προγραμμάτων που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των εργοδοτών σε περιφερειακό, αλλά και τοπικό επίπεδο.
V. Συνεχής παρακολούθηση και αξιολόγηση των δράσεων που υλοποιεί ο Οργανισμός.
Για να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι έχει εκπονηθεί ένα αναλυτικό σχέδιο δράσης (action plan) μέσα από μια σειρά διαγνωστικών συναντήσεων και εργαστηρίων, με την συμμετοχή τόσο των διεθνών εμπειρογνωμόνων όσο και στελεχών και εργαζομένων από το σύνολο του ΟΑΕΔ. Ακρως σημαντική είναι και η συμβολή των Κοινωνικών Εταίρων οι οποίοι έχουν αναλάβει σημαντικό ρόλο στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση του.
Επισημαίνω την αξία της αγαστής συνεργασίας του Οργανισμού με τους Κοινωνικούς Εταίρους. Από το ίδιο το κείμενο της Εθνικής Συλλογικής Σύμβασής Εργασίας 2014 επαναβεβαιώνεται η δέσμευση των Κοινωνικών Εταίρων για υλοποίηση δράσεων που θα συμβάλουν στη μείωση της ανεργίας. Οι Κοινωνικοί Εταίροι συμφωνούν να παρέμβουν στο σχεδιασμό και την υλοποίηση του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς της Προγραμματικής Περιόδου 2014 – 2020, με τη σύναψη Εθνικής Προγραμματικής Συμφωνίας για την οικονομική και κοινωνική ανασυγκρότηση της Ελλάδας και τη συγκρότηση δικτύου συνεργασίας μεταξύ τους στη βάση 4 θεματικών ενοτήτων:
α) Απασχόληση – Εκπαίδευση – Κατάρτιση,
β) Κοινωνική Προστασία,
γ) Ανταγωνιστικότητα και
δ) Επιχειρηματικότητα – Καινοτομία.
 Από το περσινό πρόγραμμα Κοινωφελούς Εργασίας είχαν μείνει εκτός πολλοί άνεργοι. Υπάρχει κάποια πρόνοια για τους ανθρώπους αυτούς;
Χωρίς να προβώ σε κάποιο σχόλιο επί των αποφάσεων τους, πρέπει να σας πω ότι, πέρυσι, κάποιοι δήμοι οι οποίοι αρχικά είχαν ζητήσει θέσεις κοινωφελούς εργασίας, όταν οι άνεργοι που τους προτάθηκαν μπήκαν στη διαδικασία τοποθέτησης, τελικά αρνήθηκαν να τους απασχολήσουν όπως όφειλαν. Από την πλευρά μου, όμως, πιστεύω ακράδαντα ότι κανείς δεν μπορεί να παίζει με την αγωνία ενός ανέργου για να τοποθετηθεί σε μια θέση απασχόλησης.
Σας διαβεβαιώνω ότι όχι μόνο δεν ξεχάσαμε τους ανέργους αυτούς αλλά στον ΟΑΕΔ κάμουμε μια συντονισμένη προσπάθεια ούτως ώστε οι επιτυγχόντες αυτού του προγράμματος που δεν τοποθετήθηκαν, να πάνε σε άλλους φορείς. Σε καμιά περίπτωση δεν θα μπορούσαμε να αφήσουμε έτσι μια τέτοια αδικία. Μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα έχουμε θετικά νέα να τους ανακοινώσουμε.
Θεωρείτε πως τα προγράμματα τύπου voucher συμβάλλουν στη μείωση της ανεργίας ή αποτελούν απλώς μία πρόσκαιρη απασχόληση για τους άνεργους νέους;
Εκτιμώ ότι τα προγράμματα κατάρτισης με voucher αποτελούν, όπως και στις υπόλοιπες χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης, δράσεις ικανές να ενισχύσουν τα εφόδια των ανέργων και των εργαζομένων, στην προσπάθεια τους να ξαναμπούν ή, αντίστοιχα, να παραμείνουν στην αγορά εργασίας. Ωστόσο, οι δράσεις αυτές, επειδή αρκετές φορές γίνεται παρερμηνεία, δεν σχεδιάζονται, ούτε υλοποιούνται από τον ΟΑΕΔ αλλά από το υπουργείο Εργασίας και τις συναρμόδιες υπηρεσίες των εμπλεκόμενων στις δράσεις κατάρτισης υπουργείων.
Μόλις το 15% των εγγεγραμμένων ανέργων λαμβάνει αυτή τη στιγμή το επίδομα ανεργίας του ΟΑΕΔ. Δεν θα έπρεπε, κατά τη γνώμη σας, να διευρυνθούν τα κριτήρια για τη χορήγησή του;
Το ζητούμενο, κατά τη γνώμη μου, είναι να στηρίζονται όλοι οι άνεργοι, όλοι όσοι πραγματικά αναζητούν τον τρόπο να επανέλθουν στην αγορά εργασίας, Δικό μου «πιστεύω» είναι ότι οι προσπάθειες πρέπει να επικεντρώνονται στη διαμόρφωση κυρίως προγραμμάτων και δράσεων ενεργητικών πολιτικών για τη στήριξη όσων δεν έχουν και αναζητούν εργασία.
Εξίσου, όμως, σημαντική είναι και η στήριξη των ανέργων όσο χρόνο παραμένουν χωρίς απασχόληση. Το επίδομα ανεργίας το δικαιούνται όσοι καλύπτουν τις προϋποθέσεις που ορίζει ο νόμος. Ο ΟΑΕΔ είναι υποχρεωμένος να εφαρμόζει το νόμο.
Οι δυνατότητες του ΟΑΕΔ προκαθορίζονται από τη δυναμική της ίδιας της οικονομίας και, φυσικά, του κρατικού προϋπολογισμού. Στην παρούσα φάση επιχειρούμε να αξιοποιήσουμε ακόμη και το τελευταίο ευρώ προς όφελος των άνεργων συμπολιτών μας, οι οποίοι –γνωρίζω πολύ καλά- πόσο δύσκολη «μάχη» δίνουν καθημερινά για να σταθούν όρθιοι στα πόδια τους.»

aftodioikisi.gr