Σάββατο, 17 Αυγούστου 2013

TAΣΕΙΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ




Πολύ άσχημα εξελίσσεται για την Ελλάδα ένα άλλο μέτωπο, στο οποίο μέσα στην τρικυμία των ημερών δεν έχει δοθεί η πρέπουσα προσοχή: Για πρώτη φορά από την απελευθέρωση της Μακεδoν;iας τίθεται θέμα απόσχισης του Αγίου Όρους από τον εθνικό κορμό. Και λέμε από τον εθνικό κορμό γιατί ως γνωστόν το Άγιο Όρος δεν υπάγεται τυπικά στην ελληνική διοίκηση, αλλά είναι αυτοδιοικούμενο.
Η συγκεκριμένη είδηση, δεν είναι καινούργια.Έρχεται όμως να δέσει απόλυτα με την ανάρτηση  του attikanea 


 Αύριο έχουμε συνεδρίαση της Διπλής Σύναξης του Αγίου Όρους,για να συζητήσει το θέμα της φορολόγησης των ακινήτων των Ιερών Μονών, τα οποία βρίσκονται εκτός της χερσονήσου, το θέμα το οποίο έχει δημιουργήσεη την μετωπική σύγκρουση με την ελληνική Πολιτεία με ανοικτό το ενδεχόμενο να ζητηθεί από την ...Ρωσία να επέμβει δυναμικά! 


Κατά την πρώτη και έντονα φορτισμένη συνεδρίαση που είχε πραγματοποιηθεί στα τέλη Απριλίου, η Διπλή Σύναξη της Ιεράς Κοινότητος, στην οποία συμμετέχουν οι εκπρόσωποι αλλά και οι ηγούμενοι των είκοσι μονών, είχε αποφασιστεί να δοθεί στην ελληνική Πολιτεία διορία μέχρι τις 15 Μαϊου για να δουν εάν θα υπάρξει ανταπόκριση στα αιτήματά τους, να μην υπάρχουν τόσο μεγάλες φορολογικές επιβαρύνσεις.
Πληροφορίες εκκλησιαστικών κύκλων, αναφέρουν ότι το ανώτατο διοικητικό όργανο της μοναστικής κοινότητας αυτή φορά θα κάνει την απειλή πράξη και θα ανακηρύξει, περίπου, την ανεξαρτησία του Αγίου Όρους!
Μάλιστα επειδή αναγνωρίζουν ότι κινδυνεύουν να μην παίρνουν ούτε δεν θα παίρνουν ούτε καν φορολογική ενημερότητα, ενώ κινδυνεύουν να υποστούν όλα όσα προβλέπονται για όσους δεν πληρώνουν φορολογικές οφειλές δηλαδή οι ηγούμενοι θα συλλαμβάνονται ως  φοροφυγάδες και θα κατάσχεται η περιουσία τους!
Θεωρούν ότι πίσω από αυτή την κίνηση βρίσκονται συγκεκριμένα συμφέροντα που επιδιώκουν την … τουριστική αξιοποίηση του Αγίου Όρους. 
Η Διπλή Ιερά Σύναξη στο τελεσίγραφο που θα δώσει αύριο ζητούν«Να σταματήσει αυτό το έγκλημα των αιώνων, που θα σημάνει το τέλος της Ορθοδοξίας, που έχει πνεύμονά της και ανάσα της  Άγιο Άθωνα, που σεβάστηκαν Αυτοκράτορες αλλά και Κατακτητές»! 
Σε διαφορετική περίπτωση, απειλούν ότι «Το Άγιον Όρος θα διακόψει κάθε σχέση με την "κατεχόμενη"» όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά, «ελλαδική Πολιτεία, θα κηρυχθεί σε διωγμό και θα ζητήσει την βοήθεια της Ρωσίας και του νέου ηγέτη της Β.Πούτιν, στον οποίο πρόσφατα αρνήθηκε ευσχήμως να επισκεφθεί το Άγιο Όρος την Μεγάλη Εβδομάδα»!
Τι σημαίνουν όλα αυτά; Πολλά και κρίσιμα. Κάποιοι θέλουν κι άλλους μπελάδες στο κεφάλι αυτής της χώρας και αν νομίζουν ότι είναι ώρα να ανοίξουμε «ιερό πόλεμο» με τους Αγιορείτες, κακή υπηρεσία προσφέρουν στη χώρα. Και η προειδοποίηση ότι «Θα ζητηθεί η βοήθεια της Ρωσίας» θα ήταν πολύ μεγάλο λάθος να προσπεραστεί χωρίς να θεωρηθεί ότι είναι σοβαρή. 
Η ιδέα Δημιουργίας Ορθόδοξου Βατικανού από την μία και η έτερη ιδέα δημιουργίας ενός ορθόδοξου τόξου (Ρωσία, Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία, Λευκορωσία, Σερβία, Μολδαβία, Ουκρανία, Γεωργία) με πολιτικούς συνδετικούς κρίκους, με το Άγιον Όρος στο επίκεντρο αυτού του σχεδίου, είναι ζωντανή. 
Και η Ορθοδοξία αναμένεται να αποτελέσει ένα από τα κύρια πολιτικά όπλα του Β.Πούτιν την επόμενη δεκαετία. 
Εκτός και αν αυτοί που επιμένουν στην πρακτική της φορολόγησης των Αγιορειτών, έχουν άλλα πράγματα στο νου τους…


ΠΗΓΗ ATTIkaNEA.BLOGSPOT
Πόπη Σουφλή 

ΣΕ ΕΞΙ ΒΗΜΑΤΑ Η ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ - ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ


Εγκύκλιο με την οποία διευκρινίζει όλες τις απαραίτητες διαδικασίες για την υλοποίηση του προγράμματος κινητικότητας, εξέδωσε, την Παρασκευή, 16 – 8 το  Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
Ειδικότερα, στην εγκύκλιο και σε συνέχεια της έκδοσης των προβλεπόμενων Υπουργικών Αποφάσεων αναλύονται τα βήματα με τα οποία θα οργανωθεί και θα πραγματοποιηθεί η ένταξη συνολικά 12.500 υπαλλήλων στο πρόγραμμα της κινητικότητας έως το τέλος Σεπτεμβρίου.
Τα βήματα για τη διαδικασία της κινητικότητας, όπως αυτά παρουσιάζονται στην εγκύκλιο, είναι:
1. Αποφάσεις Κυβερνητικού Συμβουλίου Μεταρρύθμισης για τη νέα δομή και τη στελέχωση των Υπουργείων και των εποπτευόμενων φορέων τους.
2. Έκδοση Κοινών Υπουργικών Αποφάσεων για τη σύσταση και την κατάργηση θέσεων στις ανωτέρω δομές και ενημέρωση του ΥΔΙΜΗΔ.
3. Απόφαση ΥΔΙΜΗΔ για τον αριθμό και τα προσόντα των υπαλλήλων που θα μετακινηθούν ανά φορέα υποδοχής.
4. Κατάθεση αιτήσεων, έλεγχος πιστοποιητικών και συμπλήρωση πινάκων συνδρομής κριτηρίων από τους φορείς προέλευσης των υπαλλήλων.
5. Επιλογή υπαλλήλων που θα διατεθούν κατά σειρά προτεραιότητας από τους φορείς υποδοχής.
6. Έκδοση Υπουργικής Απόφασης μετάταξης – μεταφοράς του υπαλλήλου στη νέα θέση.
Όλη η διαδικασία τελεί υπό τον έλεγχο και την εποπτεία του ΑΣΕΠ, το οποίο έχει αναλάβει τη μοριοδότηση των υπαλλήλων, στη βάση αντικειμενικών κριτηρίων που το ΥΔΙΜΗΔ υιοθέτησε τόσο για την ένταξή του σε καθεστώς διαθεσιμότητας όσο και για την επανατοποθέτησή τους.
Στην εγκύκλιο ξεκαθαρίζεται επίσης σειρά ζητημάτων για τη μοριοδότηση.
Ειδικότερα για τους τίτλους σπουδών διευκρινίζεται ότι:
Προκειμένου ο υπάλληλος να τεθεί σε διαθεσιμότητα, μοριοδοτείται για τον βασικό τίτλο σπουδών της κατηγορίας στην οποία υπηρετεί.
Στην περίπτωση, ωστόσο, που υπάλληλος υπηρετεί σε κατηγορία ανώτερη των τυπικών του προσόντων , βάσει ειδικών διατάξεων, θα μοριοδοτηθεί για τον τίτλο σπουδών που κατέχει.
Για παράδειγμα:
α) Οι απόφοιτοι της Ε.Σ.Δ.Δ. ή Ε.Σ.Τ.Α. που υπηρετούν στην κατηγορία ΠΕ αλλά έχουν βασικό τίτλο σπουδών του τεχνολογικού τομέα της ανώτατης εκπαίδευσης, θα μοριοδοτηθούν βάσει του πτυχίου του τεχνολογικού τομέα της ανώτατης
β) Οι υπάλληλοι της κατηγορίας ΔΕ κλάδων τεχνικών ειδικοτήτων οι οποίοι κατέχουν το βασικό τίτλο σπουδών υποχρεωτικής εκπαίδευσης και τριετή τουλάχιστον εμπειρία στο αντίστοιχο αντικείμενο, θα μοριοδοτηθούν για τον τίτλο που κατέχουν.
γ) Οι υπάλληλοι που κατέχουν βασικό τίτλο σπουδών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αλλά υπηρετούν σε κατηγορία ΠΕ ή ΤΕ βάσει ειδικών διατάξεων, θα μοριοδοτηθούν για τον τίτλο που κατέχουν με αναγωγή της βαθμολογίας του σε κλίμακα με βαθμολογία από μηδέν έως δέκα.
Προκειμένου ο υπάλληλος να μεταταγεί/μεταφερθεί σε νέα υπηρεσία του Δημοσίου και σε θέση κλάδου ανώτερης κατηγορίας- εφόσον κατέχει τα απαιτούμενα τυπικά προσόντα και δεν εμπίπτει στον περιορισμό της οκταετίας – θα μοριοδοτηθεί για τον τίτλο σπουδών της ανώτερης κατηγορίας καθώς και για το σύνολο των κριτηρίων της κατηγορίας αυτής.
Για παράδειγμα, οι υπάλληλοι που κατέχουν ανώτερο τίτλο σπουδών ΠΕ ή ΤΕ, αλλά υπηρετούσαν σε κατηγορία ΔΕ στο φορέα προέλευσης , δύνανται να μεταταγούν/μεταφερθούν σε κλάδο ανώτερης κατηγορίας.
Στην περίπτωση αυτή θα μοριοδοτηθούν με τα κριτήρια της ανώτερης κατηγορίας.
Στις περιπτώσεις που δεν υφίσταται για τους αλλοδαπούς τίτλους σπουδών αντιστοιχία βαθμολογικής ή αξιολογικής κλίμακας με αυτή της ημεδαπής, ο σχετικός τίτλος χαρακτηρίζεται ως αδιαβάθμητος.
Στην περίπτωση αυτή θεωρείται ότι ο βαθμός του τίτλου είναι ο ελάχιστος της βαθμολογικής κλίμακας της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της ημεδαπής, δηλ. ο βαθμός πέντε (5), όπως άλλωστε ισχύει και για τη συμμετοχή σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ.
Ο δεύτερος τίτλος σπουδών λαμβάνεται υπόψη μόνο όταν είναι ίδιας κατηγορίας με το βασικό τίτλο σπουδών. Για παράδειγμα, για τους υπαλλήλους κατηγορίας ΠΕ θα λαμβάνεται υπόψη ως δεύτερος τίτλος μόνο το δεύτερο πτυχίο πανεπιστημιακού τομέα της ανώτατης εκπαίδευσης και όχι πτυχίο τεχνολογικού τομέα της ανώτατης εκπαίδευσης. Οι λοιποί τίτλοι σπουδών δεν μοριοδοτούνται.
Για τις ξένες γλώσσες
Μοριοδοτούνται αθροιστικά μέχρι δύο (2) ξένες γλώσσες. Έτσι, στις περιπτώσεις γνώσης πλέον των δύο ξένων γλωσσών θα λαμβάνεται υπόψη κατά τη μοριοδότηση ο ευνοϊκότερος για τον υπάλληλο συνδυασμός.
Σε περίπτωση που ο υποψήφιος υπάλληλος κατέχει συναφές διδακτορικό δίπλωμα και συναφή μεταπτυχιακό τίτλο ή έχει αποφοιτήσει από την Ε.Σ.Δ.Δ. ή Ε.Σ.Τ.Α. και κατέχει συναφές διδακτορικό δίπλωμα ή συναφή μεταπτυχιακό τίτλο, μοριοδοτείται αθροιστικά.
Δεν μοριοδοτούνται περισσότεροι του ενός μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών ή διδακτορικά διπλώματα, ενώ συναφής μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών ή διδακτορικό δίπλωμα θεωρείται αυτό που έχει κριθεί ως συναφές από το αρμόδιο όργανο του φορέα προέλευσης τόσο για τη θέση του σε διαθεσιμότητα όσο και για τη μετάταξη/μεταφορά.
Ως προς τον χρόνο προϋπηρεσίας διευκρινίζεται ότι:
Ο χρόνος υπηρεσίας του υπαλλήλου υπολογίζεται μέχρι την ημέρα κατάργησης της θέσης στην οποία ανήκει ο υπάλληλος. Από το χρόνο αυτό θα αφαιρεθεί και δεν θα μοριοδοτηθεί ο χρόνος που δεν υπολογίζεται για την προαγωγή του υπαλλήλου. Χρόνος μεγαλύτερος του εξαμήνου λαμβάνεται ως πλήρες έτος.
Στο χρόνο υπηρεσίας σε θέση προϊστάμενου οργανικής μονάδας δεν υπολογίζονται μόνο τα χρονικά διαστήματα που ο υπάλληλος άσκησε τα εν λόγω καθήκοντα ύστερα από επιλογή από το οικείο υπηρεσιακό συμβούλιο, αλλά και τα χρονικά διαστήματα που αφορούν την με οιονδήποτε νόμιμο τρόπο άσκηση των καθηκόντων αυτών, η οποία βέβαια θα πρέπει να προκύπτει από σχετική πράξη του αρμοδίου οργάνου. Χρόνος μεγαλύτερος του εξαμήνου λαμβάνεται ως πλήρες έτος.
Ο χρόνος υπηρεσίας, ο οποίος βάσει ειδικών διατάξεων, λογίζεται ως χρόνος υπηρεσίας σε θέση προϊσταμένου οργανικής μονάδας, λαμβάνεται υπόψη κατά τη μοριοδότηση.
Ως προς τον τρόπο εισαγωγής στο Δημόσιο, ιδιαίτερη σημασία έχει μεταξύ άλλων η διευκρίνιση ότι στην περίπτωση που υπάλληλος, μετά το διορισμό του στο δημόσιο συμμετείχε εκ νέου σε διαδικασία πρόσληψης και διορίστηκε σε άλλον φορέα του δημοσίου, η μοριοδότηση που θα ληφθεί υπόψη αντιστοιχείται με τον αυστηρότερο τρόπο εισαγωγής που είναι και ο ευνοϊκότερος για τον υπάλληλο.
Για παράδειγμα, υπάλληλος ο οποίος αρχικά είχε διοριστεί στο Δημόσιο με γραπτό διαγωνισμό και στη συνέχεια διορίστηκε εκ νέου σε άλλη θέση του Δημοσίου με διαδικασία επιλογής με σειρά προτεραιότητας κατ΄ εφαρμογή του άρθρου 18 του ν. 2190/1994, η μοριοδότηση που θα ληφθεί υπόψη αντιστοιχείται με τον αυστηρότερο τρόπο εισαγωγής που είναι ο γραπτός διαγωνισμός.
Για την υπηρεσιακή αξιολόγηση διευκρινίζεται ότι:
Για την υπηρεσιακή αξιολόγηση λαμβάνεται υπόψη ο μέσος όρος της τελικής βαθμολογίας των εκθέσεων αξιολόγησης της τελευταίας οκταετίας, καθώς στο προσωπικό μητρώο του υπαλλήλου περιλαμβάνονται οι εκθέσεις αξιολόγησης του υπαλλήλου των τελευταίων οκτώ (8) ετών.
Στην περίπτωση που οι εκθέσεις αξιολόγησης που υπάρχουν στο προσωπικό μητρώο του υπαλλήλου δεν καλύπτουν πλήρη οκταετία, η βαθμολογία του κριτηρίου αυτού εξάγεται με βάση τις εκθέσεις που υπάρχουν.
Επισημαίνεται ότι για την εξαγωγή του μέσου όρου διαιρούμε το άθροισμα της τελικής βαθμολογίας των εκθέσεων που υπάρχουν με τον αριθμό των εκθέσεων αυτών. Δηλαδή, όταν υπάρχουν δύο (2) εκθέσεις διαιρούμε το άθροισμα του βαθμού των δύο εκθέσεων δια του αριθμού 2.
Διάρκεια και αποδοχές της διαθεσιμότητας
Η διάρκεια της διαθεσιμότητας δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 8 μήνες. Στον υπάλληλο σε διαθεσιμότητα καταβάλλονται τα τρία τέταρτα των αποδοχών που ελάμβανε πριν τεθεί σε διαθεσιμότητα.
Στην έννοια των αποδοχών δεν περιλαμβάνονται τα επιδόματα τα οποία απαιτούν την πλήρη και αποκλειστική απασχόληση του υπαλλήλου με τα αντίστοιχα καθήκοντα και συνεπώς παύουν να καταβάλλονται στο σύνολο τους μετά την απομάκρυνση του από αυτά.
Επί των αποδοχών της διαθεσιμότητας εξακολουθούν να ισχύουν κρατήσεις όπως η ειδική εισφορά αλληλεγγύης 2%) όσους κατά το χρόνο ένταξής τους σε διαθεσιμότητα υπάγονταν στο ΤΠΔΥ. Για το προσωπικό που εντάσσεται σε διαθεσιμότητα, εξακολουθούν να καταβάλλονται οι ασφαλιστικές εισφορές, ασφαλισμένου και εργοδότη, για κύρια σύνταξη, επικουρική ασφάλιση, πρόνοια και υγειονομική περίθαλψη.
Υπενθυμίζεται ότι ήδη έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα της κινητικότητας 4.289 υπάλληλοι τον Ιούλιο. Ακολουθεί η ένταξη των υπολοίπων υπαλλήλων, που θα συμπληρώσουν τον αριθμό των 12.500 που πρέπει να έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα της κινητικότητας μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου και οι οποίοι  θα προέρχονται απ” όλα τα υπουργεία και τους εποπτευόμενους φορείς τους, στη βάση της αξιολόγησης των δομών τους και των σχετικών σχεδίων στελέχωσης.
Στο πρόγραμμα της κινητικότητας θα τεθούν συνολικά 25.000 από το σύνολο των 618.709 τακτικών υπαλλήλων, ένα ποσοστό δηλαδή μόλις 4%.

aftodioikisi.gr

81 ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΣΤΗ ΧΙΟ

ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΟΙ ΣΕ ΑΠΟΚΡΥΜΝΗ ΠΕΡΙΟΧΗ


Ογδόντα έναν λαθρομετανάστες, από τρεις διαφορετικές παραλίες της βόρειας Χίου, περισυνέλεξε δύναμη του Λιμενικού Σώματος.

Ογδόντα ένα λαθρομετανάστες βρέθηκαν στη Χιο
Δεκατρείς από αυτούς ήταν παγιδευμένοι σε απόκρημνη και δύσκολα προσβάσιμη περιοχή και γι' αυτό τον λόγο κρίθηκε αναγκαία η βοήθεια της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και ελικόπτερο Σούπερ Πούμα για τον απεγκλωβισμό τους.

Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό με ποιον τρόπο οι λαθρομετανάστες έφθασαν στο νησί, ωστόσο πληροφορίες αναφέρουν ότι στη θαλάσσια περιοχή εντοπίστηκαν κατεστραμμένα φουσκωτά σκάφη.

Οι αλλοδαποί πρόκειται να μεταφερθούν στο Γενικό Νοσοκομείο «ΣΚΥΛΙΤΣΕΙΟ» για ιατρικές εξετάσεις.

ethnos.gr

ΣΥΛΛΗΨΗ ΕΜΠΡΗΣΤΗ ΣΤΗ ΧΙΟ

Με την κατηγορία του εμπρησμού από πρόθεση συνελήφθη ενας 41χρονος για τη χθεσινή φωτιά στην Καψάλα της Χίου.
Συνελήφθη ως υπαίτιος πυρκαγιάς, ο S.S. 41 ετών, αλλοδαπός, από υπαλλήλους του ανακριτικού γραφείου Χίου του Πυροσβεστικού Σώματος για την πυρκαγιά που εκδηλώθηκε χθες στις 16:20, στην περιοχή Καψάλα, μεταξύ Βικίου - Καμπιών, του Δήμου Καρδάμυλων, στη Χίο.
Ο συλληφθείς θα παραπεμφθεί σήμερα στον Εισαγγελέα Χίου, με την κατηγορία του εμπρησμού από πρόθεση.

newsit.gr

ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ "ΚΟΚΚΙΝΑ ΔΑΝΕΙΑ"

Μειώνονται οι μηνιαίες δόσεις με αύξηση του χρόνου αποπληρωμής στα καταναλωτικά 
- Κούρεμα για κάρτες και δάνεια επιχειρήσεων που κινδυνεύουν με λουκέτο
- Στα επιχειρηματικά "χαρίζεται" έως και το 20% της οφειλής

Μαζικές ρυθμίσεις όλων των καθυστερούμενων δανείων από 30 μέρες και πάνω ετοιμάζουν οι τράπεζες. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα, όπως είναι οι πιστωτικές κάρτες αλλά και επιχειρηματικά δάνεια, προχωρούν και σε “κούρεμα” του χρέους.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας “Εθνος”, στα στεγαστικά δάνεια, η ρύθμιση θα είναι η μεγαλύτερη διάρκεια αποπληρωμής του δανείου και η μείωση του επιτοκίου.Η μείωση εφαρμόζεται κυρίως σε δάνεια που δόθηκαν στις αρχές του 2000 και ήταν σταθερού επιτοκίου, το ύψος του οποίου ήταν την τάξης 5-6%. Με τις αλλαγές, το επιτόκιο διαμορφώνεται στο 3-3,5%. Παράλληλα αυξάνεται η διάρκεια αποπληρωμής στα 40 χρόνια.
"Πακετάρονται" οι οφειλές

Όπως αναφέρει η εφημερίδα, σε ορισμένες τράπεζες το ποσοστό των κόκκινων καταναλωτικών δανείων ξεπερνά ακόμη και το 50%. η πρόταση γι αυτή την κατηγορία των δανείων είναι το “πακετάρισμα” όλων των οφειλών που βρίσκονται στην ίδια τράπεζα με προσημείωση ακινήτου και με επιτόκιο στα επίπεδα του 5%. Επίσης, αυξάνεται ο χρόνος αποπληρωμής στα 10 ή 15 χρόνια.

Στις πιστωτικές κάρτες γίνεται και "κούρεμα" το οποίο αφορά κυρίως τους τόκους που ανακεφαλαιοποιούνται όταν μία κάρτα βρίσκεται σε καθυστέρηση.

Σε μεμονωμένες περιπτώσεις οι τράπεζες προχωρούν ακόμα και σε κούρεμα του χρέους επιχειρηματικού δανείου για εταιρείες που αντιμετωπίζουν ακόμη και το “λουκέτο”. Το κούρεμα αυτό ανέρχεται στο 15% με 20% της οφειλής.

newsit.gr