Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Η ΕΚΔΟΧΗ ΤΗΣ ΒΕΝΤΕΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ



H εξαφάνιση του φοιτητή Bαγγέλη Γιακουμάκη απο τη Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων είναι πολύ πιο σοβαρό θέμα από όσο δείχνει ως τώρα στην κοινή γνώμη... Ο γνωστός ντετέκτιβ Κ.Σπύρου δίνει μια νέα διάσταση στην υπόθεση και υποστηρίζει ότι σύμφωνα με τη δική του έρευνα πίσω από την εξαφάνιση του φοιτητή, υπάρχει αναβίωση παλαιάς βεντέτας στην Κρήτη.

Αν και θα μπορούσε ο φοιτητής να έχει εξαφανιστεί για να γλιτώσει ίσως από τη βεντέτα ο κ.Σπύρου είπε σήμερα(ΑΡΤ 90,6) το μεσημέρι ότι το πλέον πιθανό είναι ο φοιτητής να έχει δολοφονηθεί σε συνέχεια φρικτών βασανιστηρίων που υφίστατο το τελευταίο διάστημα στη Γαλακτοκομική Σχολή των Ιωαννίνων.

Όπως είπε το τελευταίο χρονικό διάστημα αποφυλακίστηκε μετά από χρόνια στενός συγγενής του Βαγγέλη Γιακουμάκη . Ο στενός συγγενής ήταν στη φυλακή για πολλά χρόνια γιατί είχε σκοτώσει στην Κρήτη δυο πολίτες και συνέδεσε τους φόνους εκείνους με κρητική βεντέτα με θύμα τον φοιτητή στα Γιάννενα.

Προϋπόθεση βέβαια είναι να βρεθεί ο μίτος που θα κάνει τέτοια σύνδεση και μέχρι τώρα είναι εντυπωσιακή η σιωπή και από την πλευρά των συγγενών του εξαφανισμένου φοιτητή και από την πλευρά των κρητικών συμφοιτητών του, που φωτογραφίζονται ως βασανιστές του. Δεν θα έπρεπε να εμφανιστούν δημόσια οι στενοί συγγενείς του φοιτητή, έστω στα πλαίσια έκκλησης για την ανεύρεσή του;

Δεν θα έπρεπε οι «κατηγορούμενοι» συμφοιτητές ,είτε οι ίδιοι,είτε μέσω δικηγόρου να δηλώσουν ότι δεν έχουν σχέση με την εξαφάνιση; Μόνο στην περίπτωση της βεντέτας δεν υπάρχουν δημόσιες εμφανίσεις από καμία πλευρά. Γιατί και οι δυο πλευρές αντιδρούν και ως θύματα και ως θύτες.

Η υπόθεση πάντως είναι βέβαιο ότι σύντομα θα λάβει ποινικές διαστάσεις παρότι,όπως αποκαλύπτουμε σήμερα το τμήμα ανθρωποκτονιών της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης ερεύνησε, αλλά δεν κατέληξε σε ασφαλές συμπέρασμα. Το πόρισμα που έγινε φαίνεται να έρχεται σε αντίθεση με την Ασφάλεια τουλάχιστον σε ποινικά αξιολογήσιμη συμπεριφορά,έστω και αν ,προς το παρόν τουλάχιστον,δεν αποδεικνύεται ανθρωποκτονία.

Το πόρισμα που θα καταλήξει στη Δικαιοσύνη καταλόγιζε ευθύνες για ολιγωρία στη Διοίκηση της Σχολής και πολλοί θεωρούν ότι η ολιγωρία μπορεί να οφείλεται στο φόβο που σκορπά τριγύρω η κρητική βεντέτα. Η Ένορκη Εξέταση που έγινε περιλαμβάνει στο πόρισμα και δεκάδες καταθέσεις που επιβεβαιώνουν τα περιστατικά βίας.

Στο άμεσο μέλλον θα τεθούν ζητήματα όπως:

1 )Έχουν σχέση φοιτητές από την Κρήτη με παρελθόν βεντέτας μεταξύ της οικογένειας Γιακουμάκη και άλλων δυο κρητικών οικογενειών;

2)Είναι αλήθεια ότι τον τελευταίο καιρό αποφυλακίστηκε στην Κρήτη κάποιο πρόσωπο που έχει σχέση με φονικά από βεντέτα και αν ναι ποιά σχέση έχει με τον εξαφανισμένο φοιτητή;

3)Είναι αλήθεια ότι ο εξαφανισμένος φοιτητής είχε υποβληθεί το τελευταίο διάστημα σε μαρτύρια,όπως σταύρωση,φάλαγγα και άλλα φοβερά και τρομερά και κανένας δεν επενέβη;

Οι εξελίξεις στο θέμα θα είναι δραματικές από πολλές πλευρές και η Έλενα Ακρίτα δεν επενέβη τυχαία... Ο Χρήστος Μαρκογιαννάκης διαψεύδει ότι ενδιαφέρθηκε σε την υπόθεση αυτή αλλά επιβεβαιώνει ότι παρενέβη κάποια στιγμή για κάποιο άλλο άσχετο θέμα.

Και ενώ θα έπρεπε να τελειώσει εδώ αυτή η πολιτική πλευρά, άλλοι δυο βουλευτές της Νέας δημοκρατίας οι κ.κΑυγενάκης και Κεφαλογιάννης και από τη δική του πλευρά ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ.Μιχελογιαννάκης παρεμβαίνουν και ζητούν να ριχτεί επιτέλους πολιτικό φως στην υπόθεση.

Ακόμα και ο τρόπος παρέμβασης των πολιτικών δείχνει ίσως ότι κάτι γνωρίζουν για πιθανή βεντέτα. Βέβαια όλα αυτά είναι ακόμα στο επίπεδο των εκτιμήσεων και των συμπερασμάτων και η Δικαιοσύνη στην οποία θα καταλήξει το πόρισμα θα αποφανθεί τελικά αν υπάρχει περίπτωση βεντέτας ή όχι...


VOLCANO.BLOGSPOT

Πώς θα «εκδημοκρατιστεί» το Δημόσιο – Οι πέντε προβλέψεις του ν/σ Κατρούγκαλου


Στο τέλος της τρέχουσας εβδομάδας θα κατατεθεί, σύμφωνα με πληροφορίες της aftodioikisi.gr, προς διαβούλευση το νομοσχέδιο που είχε προαναγγείλει ο αναπληρωτής υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Γιώργος Κατρούγκαλος με δύο βασικούς στόχους: Την επαναπρόσληψη των απολυμένων και την αποκατάσταση των διαθέσιμων στο Δημόσιο και την επίλυση «ζητημάτων εκδημοκρατισμού».
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες:
  • Το πρώτο σκέλος του νομοσχεδίου θα αφορά την επαναφορά στο Δημόσιο των 3.900 υπαλλήλων που είτε απολύθηκαν είτε βρίσκονταν σε διαθεσιμότητα και επρόκειτο να απολυθούν. Όπως έχει γράψει ηaftodioikisi.gr, οι υπάλληλοι αυτοί είτε θα επανέλθουν στις θέσεις τους είτε θα μετακινηθούν εθελοντικά σε άλλες κενές θέσεις στο Δημόσιο
  • Στο δεύτερο σκέλος του το νομοσχέδιο του Γιώργου Κατρούγκαλου επιλύονται «ζητήματα εκδημοκρατισμού» στο Δημόσιο με την κατάργηση μνημονιακών διατάξεων των προηγούμενων κυβερνήσεων:
Συγκεκριμένα:
  • Καταργούνται οι διατάξεις που αφορούν την υποχρεωτική αργία για πειθαρχικά αδικήματα, η οποία θα μετατραπεί σε δυνητική, καθώς και αυτή που αφορά την πειθαρχική δίωξη για «αναξιοπρεπή συμπεριφορά». Η τελευταία θα παραμείνει με ασφαλιστικές δικλείδες που θα αποκλείουν την συνδικαλιστική ή κοινωνική δράση.
  • Ανακαλούνται όλες οι διώξεις που έγιναν με τις προηγούμενες διατάξεις και η υποχρεωτική αργία που επιβλήθηκε, εκτός από ποινικά αδικήματα που επισείουν την ποινή της απόλυσης.
  • Τα τριμελή δευτεροβάθμια πειθαρχικά γίνονται πενταμελή με προσθήκη αιρετών που θα προκύψουν από τα εν λειτουργία υπηρεσιακά.
  • Καταργείται η δυνατότητα πολιτικής επιστράτευσης απεργών.
  • Δημιουργείται ο θεσμός των Συλλογικών Διαπραγματεύσεων σε δευτεροβάθμιο επίπεδο για θεσμικά ζητήματα και σε τριτοβάθμιο για οικονομικά. Θα υπάρχει η δυνατότητα διαιτησίας μέσω του ΟΜΕΔ.


aftodioikisi.gr

Στα σκαριά νέος Καλλικράτης – «Φουντώνουν» οι συζητήσεις για αλλαγές στα όρια των δήμων


Την όρεξη σε κατοίκους και τοπικούς φορείς που εξαρχής αντιδρούσαν στις συνενώσεις των δήμων άνοιξαν οι δηλώσεις του υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης για «χωροταξική αποκλιμάκωση» του Καλλικράτη.
Από τον Βελβεντό Κοζάνης μέχρι τη Λέσβο κάτοικοι και τοπικοί παράγοντες βλέπουν με πολύ θετικό μάτι τις δηλώσεις για αλλαγές στα όρια των δήμων, όπως αναφέρουν Τα Νέα.
Ωστόσο, υπάρχουν και αιρετοί που διακρίνουν ντόμινο αρνητικών εξελίξεων εάν ανοίξει το θέμα της χωροταξίας.
Από πλευράς υπουργείου Εσωτερικών επιχειρείται να μην ανοίξει ο ασκός του Αιόλου και βρεθούν μπροστά σε σωρεία ανεξέλεγκτων αιτημάτων. Όπως επισημαίνει ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Κώστας Πουλάκης, η πρωτοβουλία για αλλαγές στον Καλλικράτη θα γίνει μετά από διεξοδικό διάλογο και θα έχει ορίζοντα τις επόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές του 2019.
Παράλληλα, το υπουργείο Εσωτερικών διαμηνύει πως κομβικό σημείο για την προώθηση των όποιων μεταρρυθμίσεων στον Καλλικράτη είναι τα χρηματοδοτικά εργαλεία.
«Ο Καλλικράτης ξεκίνησε χωρίς την προίκα του και γι’ αυτό είχε προβλήματα» δηλώνει ο υπουργός Νίκος Βούτσης και προσθέτει πως αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει πρόγραμμα δημόσιων επενδύσεων που να στηρίξει τις αλλαγές. «Αν δεν έχει 4 δισ. ευρώ, δεν μπορεί να προχωρήσουν οι μεταρρυθμίσεις» παραδέχτηκε.

aftodioikisi.gr

Γ. Χαρίσης: «Μεταλλαγμένη» η ηγεσία της ΠΟΕ-ΟΤΑ – Πρόκειται για ανθρώπους των μηχανισμών με μόνο στόχο την προσωπική επιβίωση


Σφοδρή επίθεση κατά τη σημερινής ηγεσίας της ΠΟΕ-ΟΤΑ που αποτελείται από μέλη της τ. ΠΑΣΚΕ εξαπολύει μέσω συνέντευξής του στην aftodioikisi.gr ο γραμματέας της συνδικαλιστικής παράταξης Μέτωπο Ταξικής Ανατροπής (ΜΕΤΑ) που πρόσκειται στον ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Χαρίσης. «Οι άνθρωποι των μηχανισμών και των χαμαιλεόντιων μεταλλάξεων ακόμη και αν θέλουν δεν μπορούν να ηγηθούν ενός πραγματικά ταξικού αγώνα για τα δίκαια των εργαζομένων. Πάντα σκέφτονται την προσωπική-πολιτικοσυνδικαλιστική τους «επιβίωση» και όχι τα συλλογικά συμφέροντα των εργαζομένων», λέει χαρακτηριστικά, φέρνοντας ως χαρακτηριστικό παράδειγμα το γεγονός ότι το 2012 διέσπασαν τον κλάδο για να φτιάξουν μονοπαραταξιακό προεδρείο, ενώ, όπως τονίζει, όχι μόνο δεν στήριξαν αλλά άφησαν ακάλυπτους τους σχολικούς φύλακες. «Είναι χαρακτηριστική η στάση τους απέναντι στους σχολικούς φύλακες όπου δεν τους στήριξαν, δεν πάτησαν ούτε μια φορά στα κέντρα αγώνα στη Θεσ/νίκη και την Αθήνα και ακόμη λένε ότι δεν θα τους αφήσουν να ψηφίσουν για την ομοσπονδία – όσοι είναι απολυμένοι ή εργάζονται με δικαστικές αποφάσεις. Τους απέλυσε η προηγούμενη κυβέρνηση και το τραγικό είναι τους αφήνει ακάλυπτους και το συνδικάτο τους. Τώρα βέβαια που ανακοίνωσε η νέα κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ότι θα τους επαναπροσλάβει, μπορεί να αλλάξουν θέση εκ του ασφαλούς, μήπως πάρουν καμιά ψήφο από τους σχολικούς φύλακες», προσθέτει. Μάλιστα, αναφερόμενος εμμέσως πλην σαφώς στην προσπάθεια του προέδρου της ΠΟΕ-ΟΤΑ Θέμη Μπαλασόπουλου να είναι υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ τονίζει ότι «το οξύμωρο είναι ότι αυτή η ηγεσία ήθελε να πιάσει «στασίδι» και να είναι «πρώτο τραπέζι πίστα» και στις νέες πολιτικές συνθήκες που δημιουργήθηκαν με την διάλυση ουσιαστικά του ΠΑΣΟΚ, στηριζόμενοι μάλιστα όχι στις «αγωνιστικές» της περγαμηνές, αλλά σε ένα πλαίσιο δημοσίων σχέσεων, εκδουλεύσεων και «φιλικών» παρεμβάσεων. Φαίνεται ότι δεν κατάλαβαν ότι πέρα από τις συνδικαλιστικές ή πολιτικές μας διαφορές, η Αριστερά διακρίνεται από μια άλλη κουλτούρα: της αλληλεγγύης, της ανιδιοτελούς προσφοράς και της πίστης σε αξίες και ιδανικά», τονίζει χαρακτηριστικά.
Ο κ. Χαρίσης τάσσεται κατά της κατάργησης των ελαστικών μορφών εργασίας, της μεταφοράς της κοινωνικής ασφάλισης στο υπουργείο Υγείας, από το υπουργείο Εργασίας, «που παραπέμπει στην αντίληψη της σύνδεσής της όχι με την εργασία, αλλά με την πρόνοια», ενώ για τους δημοσίους υπαλλήλους τονίζει ότι «δεν χρειάζονται για να αναπαράγουν τον εαυτό τους και τη θέση τους, αλλά για να εξυπηρετούν τις ανάγκες της κοινωνίας με υπηρεσίες ποιότητας και με ανιδιοτελή προσφορά. Πρέπει η ιδεολογική ήττα των ιδεών μας στο τέλος της δεκαετίας του ’80 να μας γίνει μάθημα και να κερδίσουμε τον αντίπαλο και στο επίπεδο της παραγωγικότητας», επισημαίνει. Αναφορικά με το μισθολόγιο στο Δημόσιο τονίζει ότι  «πρέπει να καταργηθεί γιατί μείωσε δραματικά τις αποδοχές των εργαζομένων, διεύρυνε τις ανισότητες μεταξύ τους και με μνημονιακή παρέμβαση πάγωσε η εξέλιξη από βαθμό σε βαθμό με αποτέλεσμα τη μισθολογική καθίζηση. Πρέπει μέχρι τη ψήφιση ενός νέου μισθολογίου να υπάρξει ακώλυτη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη. Η πρώτη απάντηση του αρμόδιου υπουργού του κ. Κατρούγκαλου για καμιά μισθολογική αποκατάσταση το 2015 δεν μας βρίσκει σύμφωνους, γιατί δεν θεωρούμε αύξηση το ξεπάγωμα του χρονοεπιδόματος ουσιαστικά αποτελεί αύξηση, αλλά στοιχειώδη ευθύνη της πολιτείας», καταλήγει.
Το πλήρες κείμενο της συνέντευξης του κ. Γιώργου Χαρίση στην aftodioikisi.gr είναι το εξής:
Κύριε Χαρίση, πώς κρίνετε τη συμφωνία της χώρας μας με τους εταίρους μας στο Eurogroup;
Η συμφωνία της ελληνικής κυβέρνησης με του δανειστές, οδηγεί σε αθέτηση βασικών δεσμεύσεών της και κυρίως στην αναγνώριση και την αποδοχή των πολιτικών τις οποίες είχε αντιπαλέψει πριν. Κινδυνεύει να χάσει το πραγματικό της όπλο, που είναι η μεγάλη λαϊκή συναίνεση που υπάρχει αυτή τη στιγμή και γι’ αυτό πρέπει να κάνει ριζική στροφή όσο είναι καιρός. Να μην γοητεύονται με τα καλά λόγια που ακούνε από τα μνημονιακά ΜΜΕ, γιατί αυτά θέλουν να δημιουργήσουν μειωμένες απαιτήσεις από την κοινωνία και να οδηγήσουν την κυβέρνηση στο κλαμπ του “ρεαλισμού” και στην ουσία στη συνέχιση των ίδιων αδιέξοδων πολιτικών.
Αν η κυβέρνηση αυτή δεν υλοποιήσει άμεσα τις βασικές της δεσμεύσεις ή αν βάζει σε διαρκή έγκριση προς τους “Θεσμούς”!!! των όποιων μέτρων θέλει να παίρνει, τότε πολύ γρήγορα οι κινητοποιήσεις στήριξης προς την κυβέρνηση θα μετατραπούν σε αντικυβερνητικές κινητοποιήσεις.
Η επαναπρόσληψη όλων των απολυμένων πρέπει να γίνουν ΤΩΡΑ, η επαναλειτουργία της ΕΡΤ το ίδιο, ενώ ταυτόχρονα πρέπει να προωθηθούν όλα τα θέματα που έχουν σχέση με τα εργασιακά και ασφαλιστικά-συνταξιοδοτικά θέματα και το σταμάτημα όων των ιδιωτικοποιήσεων.
Το επόμενο τετράμηνο θα είναι κρίσιμο και χρέος του εργατικού συνδικαλιστικού κινήματος είναι να παρέμβει στις εξελίξεις οργανώνοντας αγώνες και κινητοποιήσεις για την υλοποίηση όλων των δεσμεύσεων.»
Η κυβέρνηση έχει εξαγγείλει ότι θα αλλάξει το καθεστώς στα εργασιακά αναφορικά με τον κατώτατο μισθό αλλά σταδιακά μέχρι το 2016, τις ελεύθερες συλλογικές διαπραγματεύσεις και την επεκτασιμότητα των συλλογικών συμβάσεων και των τριετιών, την επαναφορά του θεσμού της διαιτησίας αλλά και τις ομαδικές απολύσεις. Θεωρείτε ότι επαρκούν όλα αυτά τα μέτρα για να σταματήσει η αγορά εργασίας να είναι ζούγκλα, όπως έχει πει και ο υπουργός Εργασίας Πάνος Σκουρλέτης;
Καταρχάς πρέπει να πούμε ότι τα άμεσα μέτρα της νέας κυβέρνησης είναι θετικά, κυρίως όχι μόνο γιατί θα επανέρθει, έστω και σταδιακά ο κατώτατος μισθός και θα αρθούν οι «ρατσιστικές» ανισότητες μεταξύ εργαζομένων κάτω και πάνω των 25 ετών, αλλά και γιατί έτσι αποκαθίστανται κάποιοι από τους όρους διεξαγωγής της ταξικής πάλης, όπου μέσω των συλλογικών διαπραγματεύσεων και της εφαρμογής των ΣΣΕ, καλούνται το συνδικαλιστικό κίνημα και οι εργαζόμενοι, στο πεδίο της διεκδίκησης να παλέψουν για τη βελτίωση των όρων αμοιβής και εργασίας τους.
Μια αριστερή κυβέρνηση επίσης πρέπει να δημιουργήσει το πλαίσιο άρσης της ανισότητας των όρων διεξαγωγής αυτής της αντιπαράθεσης, θεσμοθετώντας κανόνες που θα διευκολύνουν την συνδικαλιστική δράση και θα αίρουν το άβατο πολλών επιχειρήσεων για τους συνδικαλιστές, ενώ ταυτόχρονα θα ωθούν στη δημιουργία ισχυρών – ταξικών συνδικάτων, για να περιοριστούν τα φαινόμενα του συντεχνιασμού, του εργοδοτικού και κυβερνητικού συνδικαλισμού, καθώς και της πολυδιάσπασης και του κατακερματισμού τους.
Κυρίως όμως θα πρέπει να γίνουν ριζοσπαστικές τομές στη νομοθεσία, να καταργηθεί άμεσα το δουλοκτητικό καθεστώς της ενοικίασης των εργαζομένων, της εκ περιτροπής  εργασίας και της μερικής απασχόλησης, να μειωθεί ο χρόνος εργασίας και να καταργηθεί η υπερεργασία, για να υπάρξουν νέες θέσεις εργασίας για να μειωθεί η ανεργία και να μεγαλώσει ο ελεύθερος χρόνος για να διευρυνθεί έτσι ο ορίζοντας των ενδιαφερόντων της εργατικής τάξης και γενικότερα του κόσμου της εργασίας, που αποτελούν βασικούς παράγοντες για να μπορέσουν να επιτελέσουν τον ηγετικό τους ρόλο και την ιστορική τους αποστολή, που είναι η κατάργηση της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο, για μην ξεχνιόμαστε και κατατρωγόμαστε μόνο με την καθημερινότητα.
Τέλος είναι ανάγκη να ενισχυθούν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί του κράτους, με τη συμμετοχή και των συνδικάτων για το σεβασμό της εργατικής νομοθεσίας και την εφαρμογή των ΣΣΕ.
Και στο ασφαλιστικό η κυβέρνηση έχει εξαγγείλει ότι δεν πρόκειται να εφαρμόσει το περίφημο mail Χαρδούβελη, δεσμευόμενη ότι δεν θα υπάρξουν μειώσεις συντάξεων ούτε κύριων ούτε επικουρικών και αυξήσεις στα όρια ηλικίας, ενώ εξήγγειλε μέσω του αρμόδιου υπουργού Δημήτρη Στρατούλη μεταξύ άλλων επαναχορήγηση της 13ης σύνταξης σε όσους παίρνουν κάτω από 700 ευρώ, κανονική καταβολή του ΕΚΑΣ αλλά και ενοποίηση ασφαλιστικών ταμείων. Θεωρείτε ότι όλες αυτές οι εξαγγελίες λύνουν το πρόβλημα του ασφαλιστικού και των συντάξεων;
Το πρώτο που θέλουμε να σημειώσουμε είναι ότι αν σήμερα είχαμε κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ η επίθεση θα ήταν γενικευμένη απέναντι στους μισθούς, τις συντάξεις και γενικά τα εργασιακά και κοινωνικά δικαιώματα και αυτό δεν πρέπει να μας διαφεύγει. Άρα ένα πολύ σημαντικό μέτρο είναι η ανακοπή αυτής της επίθεσης. Το δεύτερο είναι ότι εξαγγέλθηκε η ίδρυση Ταμείου Εθνικού Πλούτου και Κοινωνικής Ασφάλισης, για να ανακτήσουν σε ένα βάθος χρόνου, τα ταμεία τα αποθεματικά τους και το τρίτο ότι επανέρχεται ο κοινωνικός και αναδιανεμητικός χαρακτήρας της κοινωνικής ασφάλισης.
Στόχος πρέπει να είναι η αποκατάσταση του αισθήματος δικαίου, να έχουμε συντάξεις που να εξασφαλίζουν ένα αξιοπρεπές επίπεδο διαβίωσης για όλους τους συνταξιούχους – και από κει και πάνω αυτές να εξαρτιούνται από τα χρόνια εργασίας και το ύψος των εν ενεργεία αποδοχών των εργαζομένων. Κι αυτό για να μην υπάρχει ούτε ισοπέδωση, ούτε οι συντάξεις να είναι προνοιακές ακολουθώντας πάντα την εξέλιξη των μισθών των εργαζομένων.
Μεγάλο πρόβλημα επίσης – που οφείλεται και στις ελλείψεις προσωπικού των ασφαλιστικών ταμείων, αλλά κυρίως σε πολιτικές σκοπιμότητες που υπακούουν σε ταμιακές λογικές και είναι η μεγάλη καθυστέρηση απονομής του συνόλου των συντάξεων, κύριων, επικουρικών και πρόνοιας. Αυτό το θέμα η κυβέρνηση πρέπει να βρει τον τρόπο και να το λύσει άμεσα, για να αποδίδονται οι συντάξεις σε δύο-τρεις μήνες το πολύ.
Επί τη ευκαιρία να τονίσω την κάθετη διαφωνία μου με την μεταφορά της κοινωνικής ασφάλισης στο υπουργείο Υγείας, από το υπουργείο Εργασίας, που παραπέμπει στην αντίληψη της σύνδεσής της όχι με την εργασία, αλλά με την πρόνοια και που εκτιμώ ότι δεν συνάδει με τις θέσεις και τις αντιλήψεις της Αριστεράς και για το λόγο αυτό πρέπει να επανεξεταστεί άμεσα.
Στο Δημόσιο, κυρίαρχο μέλημα της κυβέρνησης είναι η επαναπρόσληψη των απολυμένων και διαθέσιμων, οι αλλαγές στο πειθαρχικό αλλά και στο σύστημα επιλογής προϊσταμένων, ενώ μετατίθεται χρονικά η αξιολόγηση αλλά και το νέο μισθολόγιο. Λύνουν αυτές οι κινήσεις το πρόβλημα ή απαιτούνται περισσότερες;
Κατ’ αρχάς θεωρώ θέμα άμεσης προτεραιότητας, συνέπειας και ηθικής τάξης την αποκατάσταση όλων όσων απολύθηκαν με μνημονιακούς νόμους, που όπως ξέρετε δεν ήταν πλεονάζον προσωπικό, όπως λέγανε, αλλά υπηρετούσε τις εντολές της τρόικας για μείωση των εργαζομένων του δημοσίου, αλλά και νεοφιλελεύθερων εμμονών και ιδεοληψιών των προηγούμενων δεκαετιών, που αξιοποίησαν την κρίση για να εφαρμόσουν τα νεοφιλελεύθερα πειράματα, αντιμετωπίζοντας τη χώρα μας και τους εργαζόμενους ως πειραματόζωα.
Εδώ αξίζει να το ξανατονίσω ότι σε καμιά περίπτωση δεν μιλάμε για επαναφορά ανθρώπων, με πλαστά πιστοποιητικά και πτυχία, που με τη στάση τους προσβάλλουν τους άλλους συναδέλφους και δυστυχώς, πολλές απ’ αυτές τις περιπτώσεις, ωθήθηκαν από τις ίδιες πολιτικές διοικήσεις και ένα πελατειακό σύστημα αναπαραγωγής της εξουσίας τους.
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει αν προσληφθούν άμεσα ΟΛΟΙ, στο δημόσιο και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα  και να επαναλειτουργήσει ΤΩΡΑ η ΕΡΤ, σε νέες σύγχρονες βάσεις, αξιοποιώντας τη μεγάλη πείρα που αποκτήθηκε από τους εργαζόμενούς της τα δύο τελευταία χρόνια, που κράτησαν την ΕΡΤ open ως ένα σύμβολο αγώνα για την πλουραλιστική και δημοκρατική ενημέρωση. Από κει και πέρα στo πλαίσιο μιας καλύτερης και πιο αποτελεσματικής λειτουργίας των δημοσίων υπηρεσιών, μπορούν εξεταστούν μετακινήσεις προσωπικού σε υπηρεσίες αιχμής για την εξυπηρέτηση της κοινωνίας.
Αρχή μας είναι ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν χρειάζονται για να αναπαράγουν τον εαυτό τους και τη θέση τους, αλλά για να εξυπηρετούν τις ανάγκες της κοινωνίας με υπηρεσίες ποιότητας και με ανιδιοτελή προσφορά. Πρέπει η ιδεολογική ήττα των ιδεών μας στο τέλος της δεκαετίας του ’80 να μας γίνει μάθημα και να κερδίσουμε τον αντίπαλο και στο επίπεδο της παραγωγικότητας.
Όσον αφορά το ισχύον σύστημα αξιολόγησης πρέπει να καταργηθεί και να συζητηθεί το θέμα της κοινωνικής προσφοράς και του έργου των υπηρεσιών στο πλαίσιο μιας πολιτικής ενίσχυσης των δημοσίων υπηρεσιών. Αν εφαρμόζεται πιστά ένας σύγχρονος δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας λύνονται προβλήματα μη σωστής λειτουργίας και προσφοράς υπηρεσιών και προσωπικού, γιατί ειδάλλως πάμε σε ένα ανταγωνιστικό σύστημα μεταξύ των υπαλλήλων που δεν συνάδει με τις αξίες μας.
Τέλος πρέπει να καταργηθεί το μισθολόγιο, που μείωσε δραματικά τις αποδοχές των εργαζομένων, διεύρυνε τις ανισότητες μεταξύ τους και με μνημονιακή παρέμβαση πάγωσε η εξέλιξη από βαθμό σε βαθμό με αποτέλεσμα τη μισθολογική καθίζηση. Πρέπει μέχρι τη ψήφιση ενός νέου μισθολογίου να υπάρξει ακώλυτη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη. Η πρώτη απάντηση του αρμόδιου υπουργού του κ. Κατρούγκαλου για καμιά μισθολογική αποκατάσταση το 2015 δεν μας βρίσκει σύμφωνους, γιατί δεν θεωρούμε αύξηση το ξεπάγωμα του χρονοεπιδόματος ουσιαστικά αποτελεί αύξηση, αλλά στοιχειώδη ευθύνη της πολιτείας.
Προέρχεστε από το χώρο των εργαζόμενων στους δήμους. Ποια θεωρείτε ότι είναι τα πρώτα μέτρα που πρέπει να λάβει η κυβέρνηση για τους δημοτικούς υπαλλήλους αλλά και γενικότερα για την Αυτοδιοίκηση;
Οι εργαζόμενοι στους ΟΤΑ έχουν τα ίδια προβλήματα που έχουν όλοι οι εργαζόμενοι. Οι επούλωση των πληγών της μνημονιακής περιόδου νομίζω ότι προέχει και άρα η επαναπρόσληψη όλων των απολυμένων και η επανασύσταση των υπηρεσιών που καταργήθηκαν πρέπει να είναι το πρώτο μας μέλημα. Στη συνέχεια πρέπει να γίνει προγραμματισμός προσλήψεων τακτικού προσωπικού για τη στελέχωση όλων των υπηρεσιών με προτεραιότητα της κοινωνικές, τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πολιτών και συντήρησης των υποδομών των πόλεων, της καθαριότητας κλπ, την μετατροπή των συμβάσεων των εργαζομένων στις κοινωνικές δομές (ΒσΣ, ΚΔΑΠ, ΚΗΦΗ κλπ)  από ορισμένου σε αορίστου χρόνου, την κατάργηση των Νομικών Προσώπων και των κοινωφελών δημοτικών επιχειρήσεων με τη μεταφορά των αρμοδιοτήτων και του προσωπικού τους στις υπηρεσίες των δήμων.
Τέλος όσων αφορά τις διάφορες ελαστικές μορφές εργασίας θεωρώ ότι πρέπει να καταργηθούν άμεσα τα προγράμματα κοινωφελούς εργασίας και μαθητείας, καθώς και η εκχώρηση αρμοδιοτήτων και υπηρεσιών σε ΚΟΙΝΣΕΠ ή εργολαβικά συνεργεία. Όσο όμως υπάρχουν τα προγράμματα θα πρέπει να αμείβονται με τις ισχύουσες ΣΣΕ και να έχουν πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα.
Η αρχή μας είναι για ίδια δουλειά, με ίδια προσόντα και εμπειρία πρέπει η εργαζόμενοι να αμείβονται το ίδιο.
Κύριε Χαρίση, τι έχετε να πείτε για τη δράση της ΠΟΕ-ΟΤΑ την προηγούμενη, κρίσιμη για τους εργαζόμενους περίοδο;
Η ηγεσία της ΠΟΕ-ΟΤΑ παρότι κινήθηκε σε μια αντιμνημονιακή ρητορική, δεν αξιοποίησε όλες τις δυνατότητες να οργανώσει την αντίσταση των εργαζομένων και να παίξει καθοριστικό ρόλο σε μια ευρύτερη συσπείρωση των συνδικάτων απέναντι στην αντεργατική λαίλαπα. Φάνηκε καθαρά ότι οι άνθρωποι των μηχανισμών και των χαμαιλεόντιων μεταλλάξεων ακόμη και αν θέλουν δεν μπορούν να ηγηθούν ενός πραγματικά ταξικού αγώνα για τα δίκαια των εργαζομένων. Πάντα σκέφτονται την προσωπική-πολιτικοσυνδικαλιστική τους «επιβίωση» και όχι τα συλλογικά συμφέροντα των εργαζομένων. Είναι χαρακτηριστική η στάση τους απέναντι στους σχολικούς φύλακες όπου δεν τους στήριξαν, δεν πάτησαν ούτε μια φορά στα κέντρα αγώνα στη Θεσ/νίκη και την Αθήνα και ακόμη λένε ότι δεν θα τους αφήσουν να ψηφίσουν για την ομοσπονδία – όσοι είναι απολυμένοι ή εργάζονται με δικαστικές αποφάσεις. Τους απέλυσε η προηγούμενη κυβέρνηση και το τραγικό είναι τους αφήνει ακάλυπτους και το συνδικάτο τους. Τώρα βέβαια που ανακοίνωσε η νέα κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ότι θα τους επαναπροσλάβει, μπορεί να αλλάξουν θέση εκ του ασφαλούς, μήπως πάρουν καμιά ψήφο από τους σχολικούς φύλακες.
Είναι χαρακτηριστικό δε ότι στην πιο κρίσιμη περίοδο, όπου είχαμε διαθεσιμότητες και απολύσεις εργαζομένων, όπου είχαμε μείωση των πόρων της Τ.Α, όπου είχαμε διεύρυνση της μερικής απασχόλησης και των ιδιωτικοποιήσεων, αυτή η ηγεσία της ΠΟΕ-ΟΤΑ (τ.ΠΑΣΚΕ-ΟΤΑ και ΔΑΚΕ) επέλεξε τη διάσπαση του κλάδου, τον αποκλεισμό από το προηγούμενο συνέδριο το 2012, σωματείων που αντιπροσώπευαν πάνω από 8.000 εργαζόμενους, για να μπορεί να διασφαλίσει μια νόθα πλειοψηφία σε ένα μονοπαραταξιακό προεδρείο. Η υποκρισία τους φάνηκε όταν υπονόμευσαν, με αποτέλεσμα να αναβληθεί, το προγραμματισμένο οργανωτικό-καταστατικό συνέδριο της ΑΔΕΔΥ για το Δεκέμβριο του 2014, για να μη διευρυνθεί τα καταστατικό της με εργαζόμενους με ελαστικές σχέσεις εργασίας. Το οξύμωρο είναι ότι αυτή η ηγεσία ήθελε να πιάσει «στασίδι» και να είναι «πρώτο τραπέζι πίστα» και στις νέες πολιτικές συνθήκες που δημιουργήθηκαν με την διάλυση ουσιαστικά του ΠΑΣΟΚ, στηριζόμενοι μάλιστα όχι στις «αγωνιστικές» της περγαμηνές, αλλά σε ένα πλαίσιο δημοσίων σχέσεων, εκδουλεύσεων και «φιλικών» παρεμβάσεων.
Φαίνεται ότι δεν κατάλαβαν ότι πέρα από τις συνδικαλιστικές ή πολιτικές μας διαφορές, η Αριστερά διακρίνεται από μια άλλη κουλτούρα: της αλληλεγγύης, της ανιδιοτελούς προσφοράς και της πίστης σε αξίες και ιδανικά. Το πόσο δίκιο είχαμε θα το δούμε στο μέλλον. Δείγματα βέβαια έχουμε και τώρα από τις διαφαινόμενες νέες μεταλλάξεις τους!

aftodioikisi.gr

1.057 θέσεις συμβασιούχων σε μουσεία, ΕΛΤΑ και δήμους – Προσλήψεις γιατρών στα νοσοκομεία


Σε προσλήψεις-εξπρές εποχικού προσωπικού έχουν επιδοθεί οι δηµόσιες υπηρεσίες για να καλύψουν τις αυξηµένες ανάγκες, ιδιαίτερα της τουριστικής περιόδου. Σε 1.057 φθάνουν οι θέσεις για συµβασιούχους που εγκρίνει το ΑΣΕΠ και προκηρύσσουν οι φορείς του Δηµοσίου αυτή την εβδοµάδα. Στις Εφορείες Αρχαιοτήτων και στα µουσεία «τρέχουν» οι προθεσµίες για 321 θέσεις φυλάκων και καθαριστών, ενώ άµεσα εγκρίνονται άλλες 300. Τα ΕΛΤΑ προσλαµβάνουν στην Κρήτη, τη Χαλκιδική, τη Στερεά και τη Λάρισα. Οι δήµοι πήραν έγκριση για πρόσληψη 184 γυµναστών. Τα πανεπιστήµια ζητούν έκτακτο επιστηµονικό προσωπικό, ενώ στη ΔΕΗ συνεχίζεται η κάλυψη αναγκών µε συµβασιούχους τεχνίτες.
104 επικουρικοί γιατροί και 79 στις Εντατικές
Εως τις 16 Μαρτίου υποβάλλονται αιτήσεις από ειδικευµένους γιατρούς για την κάλυψη 79 θέσεων στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας και Νοσηλείας Νεογνών 33 νοσοκοµείων. Παράλληλα και έως τις 20 Μαρτίου «τρέχει» η προκήρυξη του υπουργείου Υγείας για την κάλυψη 104 θέσεων στις επτά Υγειονοµικές Περιφέρειες από επικουρικούς γιατρούς 24 ειδικοτήτων, οι οποίοι θα εργαστούν µε σύµβαση διάρκειας έως και τριών χρόνων. Οι δύο διαγωνισµοί προκηρύχθηκαν από το υπουργείο Υγείας.

aftodioikisi.gr

Γ. Πατούλης: Τις προτάσεις των Δήμων παρουσίασε ο Πρόεδρος της Κ.Ε.Δ.Ε ενώπιον της Επιτροπής Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής στη συζήτηση του Σχεδίου Νόμου «Ρυθμίσεις για τη λήψη άμεσων μέτρων για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης»




Τον κεντρικό ρόλο που πρέπει να έχει η τοπική αυτοδιοίκηση α’ βαθμού στην αντιμετώπιση της φτώχειας, τον περιορισμό των ελεγκτικών μηχανισμών σε έναν ενιαίο φορέα, και την επέκταση του ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος σε όλους τους Ο.Τ.Α α’ βαθμού παρουσίασε ο Πρόεδρος της Κ.Ε.Δ.Ε Γιώργος Πατούλης, προσερχόμενος στη συζήτηση του Σχεδίου Νόμου «Ρυθμίσεις για τη λήψη άμεσων μέτρων για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης, την οργάνωση της Κυβέρνησης και των Κυβερνητικών οργάνων και άλλες διατάξεις» στην Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής.

Το σχετικό υπόμνημα με τις προτάσεις και παρατηρήσεις της Κ.Ε.Δ.Ε που κατέθεσε ο Πρόεδρος της Κ.Ε.Δ.Ε Γ. Πατούλης, υπόψη της Επιτροπής. Ως προς το κεφάλαιο που αφορά στη λήψη άμεσων μέτρων αντιμετώπισης της ανθρωπιστικής κρίσης όπως η δωρεάν επανασύνδεση και παροχή ηλεκτρικού ρεύματος, το επίδομα ενοικίου για την εξασφάλιση στέγης, επιδότηση σίτισης σε νοικοκυριά, επισημαίνεται ότι οι Δήμοι, τα ΝΠΔΔ αυτών και οι επιχειρήσεις τοπικής αυτοδιοίκησης λειτουργούν 4.449 δομές που απευθύνονται στο σύνολο του πληθυσμού της χώρας, καλύπτοντας 171.390 ωφελούμενους. Στο σύνολο των κοινωνικών δομών εργάζονται 19.297 εργαζόμενοι.

Στη σημερινή δύσκολη συγκυρία, η τοπική αυτοδιοίκηση α’ βαθμού με ιδίους πόρους έχει αναλάβει πρωτοβουλίες και έχει αναπτύξει σειρά από δράσεις κοινωνικού χαρακτήρα. Για αυτό δικαιωματικά μπορεί και πρέπει να έχει τον πρώτο ρόλο στην αντιμετώπιση της φτώχειας για τους εξής λόγους:
  • Πληροί μία σειρά από κριτήρια όπως την «εγγύτητα», τη συμπληρωματικότητα», την «ιδιαιτερότητα» και τη «αποκέντρωση»
  • Οι ΟΤΑ α’ βαθμού διαθέτουν ένα μόνιμο δίκτυο Κοινωνικών Δομών και το κατάλληλο επιστημονικό προσωπικό για την αντικειμενική και συνεχή καταγραφή των ωφελουμένων.
  • Οι Ο.Τ.Α α’ βαθμού ως προς την υλοποίηση κοινωνικών δράσεων, αξιοποιούν και συνεργάζονται με όλους τους κοινωνικούς φορείς και τα κοινωνικά δίκτυα, συμβάλλοντας ενεργά στη διαμόρφωση ενός «κοινωνικού πλέγματος» στήριξης και προστασίας ιδιαίτερα των ευάλωτων ομάδων του πληθυσμού (π.χ. Εκκλησία, Σύλλογοι Γονέων, Ιατρικοί Σύλλογοι, Δίκτυα, Εθελοντές κ.α.)
Για τον λόγο αυτό προτείνεται να προστεθεί στο Άρθρο 5 του Σ/Ν η δέσμευση των αρμόδιων Υπουργών, πριν την έκδοση των σχετικών Υπουργικών Αποφάσεων, τη λήψη των σχετικών Διοικητικών μέτρων και την εκπόνηση του Προγράμματος Δράσης εφαρμογής αυτών, να προηγηθεί η σχετική διαβούλευση με τους κοινωνικούς φορείς περιλαμβανομένης της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας.

Ως προς τη συγκρότηση της Γενικής Γραμματείας για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς (ΓΕ.Γ.ΚΑ.Δ.), η Κ.Ε.Δ.Ε στο υπόμνημά της επισημαίνει ότι οι Ελεγκτικές Αρχές που έχουν θεσμοθετηθεί για να ασκούν τον έλεγχο στη νομιμότητα και τη διαφάνεια των πράξεων των ΟΤΑ, ξεπερνούν τις 11, ενώ έχουν αλληλεπικαλυπτόμενες αρμοδιότητες, σύγχυση αρμοδιοτήτων, όμοια στοχοθεσία και απίστευτη γραφειοκρατική διαδικασία. Το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι ότι, αντί να εισφέρουν θετικό αποτέλεσμα, στην πράξη αποτελούν τροχοπέδη στη διαχείριση των οξυμένων προβλημάτων και στην αποτελεσματικότητα της διοικητικής δράσης.
Για το λόγο αυτό, η ΚΕΔΕ πρότεινε να περιοριστούν οι Ελεγκτικοί Μηχανισμοί σε έναν Ενιαίο Φορέα που θα αποτελεί Ανεξάρτητη Αρχή απαλλαγμένη από κρατικές παρεμβάσεις, η οποία θα έχει επαρκή επιστημονική στελέχωση με εμπειρία και η οποία θα διεξάγει αξιόπιστους ελέγχους, που θα πρέπει να περατώνονται σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Επομένως είναι αναγκαίο, να προστεθεί στο Άρθρο 13 του Σ/Ν η δέσμευση των αρμόδιων Υπουργών, πριν την έκδοση των σχετικών Υπουργικών Αποφάσεων, τη λήψη των σχετικών Διοικητικών μέτρων και την εκπόνηση του Προγράμματος των Σχεδίων συντονισμένης δράσης, να προηγηθεί η σχετική διαβούλευση με τους κοινωνικούς φορείς περιλαμβανομένης της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας.
Τέλος, ο Πρόεδρος της Κ.Ε.Δ.Ε Γ. Πατούλης, ζήτησε η εφαρμογή του ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος που ίσχυσε πιλοτικά σε 13 Δήμους κατά το προηγούμενο εξάμηνο, να επεκταθεί στο σύνολο των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης α’ βαθμού.


ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΣΥΣΚΕΨΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ , ΣΤΟΝ ΟΙΚΟ ΧΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ


Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Προσκαλούμε όλους τους συναδέλφους και συναδέλφισσες που δουλεύουν ως αναπληρωτές στην Ειδική Αγωγή ( Ειδικό Σχολείο- Νηπιαγωγείο- Παράλληλη Στήριξη- Τμήματα Ένταξης Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων ), στα ολοήμερα Σχολεία και νηπιαγωγεία, στα ΕΑΕΠ, στα ΖΕΠ, στο πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και στον κρατικό προϋπολογισμό να πάρουν μέρος  στη σύσκεψη – δράση για τους αναπληρωτές με πλαίσιο « Διορισμοί- Ασφάλιση – Περίθαλψη-  Άδειες- Ολοήμερα, ΖΕΠ , ΕΑΕΠ, Ειδική Αγωγή, Παράλληλη Στήριξη » την Παρασκευή 13/3 και ώρα 7 μ.μ. στον Οίκο Χίου Διδασκάλου.
Η παρουσία όλων σας είναι σημαντική για την προώθηση και την επίτευξη του στόχου μας.
                                       ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.


Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ       Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ                                                             ΑΜΠΑΖΗΣ ΓΙΩΡΓΗΣ    ΤΣΙΓΚΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ

ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΧΙΟΥ

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, 
Προσκαλούμε όλους τους συναδέλφους και συναδέλφισσες που δουλεύουν  στην Ειδική Αγωγή ( Ειδικό Σχολείο- Νηπιαγωγείο- Παράλληλη Στήριξη- Τμήματα Ένταξης Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων ) στην κοινή σύσκεψη – δράση με τον Παγχιακό Σύλλογο ΑμεΑ (ΠΣΑμεΑ), την Περιφερειακή Ομοσπονδία ΑμεΑ Βορείου Αιγαίου, τους συλλόγους γονέων ΑΜΕΑ την Πέμπτη 12 Μάρτη και ώρα 6 μ.μ. στα γραφεία του ΠΣΑμεΑ, οδό Δημοκρατίας (δίπλα στο ΚΕΠ), με θέμα: «Διεκδίκηση μαζικών μόνιμων προσλήψεων ειδικού εκπαιδευτικού, επιστημονικού  και βοηθητικού προσωπικού.»
Η παρουσία όλων σας είναι σημαντική για την προώθηση και την επίτευξη του στόχου μας.
                                       ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.


Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ       Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ                                                             ΑΜΠΑΖΗΣ ΓΙΩΡΓΗΣ    ΤΣΙΓΚΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ

AΓΝΟΕΙΤΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑΥΤΙΚΟΣ- Α ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ



Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες προχθές, το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Α.Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ., από τον Πλοίαρχο του Δ/Ξ »ΜΑΡΑΝ ΚΛΕΙΩ» Ν.Π. 12181, το οποίο πραγματοποιούσε δρομολόγιο από τη Βενεζουέλα προς Ινδία, ότι 40χρονος Έλληνας Ά Μηχανικός του πλοίου αγνοείται.
Με μέριμνα του Πλοιάρχου πραγματοποιήθηκαν έλεγχοι στους χώρους του πλοίου, ενώ παράλληλα πραγματοποιούνται έρευνες προς εντοπισμό του ανωτέρω, στη θαλάσσια περιοχή 400 ν.μ. δυτικά της Βομβάης Ινδίας και νοτιοδυτικά του Καράτσι Πακιστάν, από δώδεκα (12) παραπλέοντα εμπορικά πλοία που βρίσκονται στην περιοχή, καθώς και από αεροσκάφος της Ινδίας, με αρνητικά μέχρι στιγμής αποτελέσματα.
Τυχόν εξελίξεις θα γνωστοποιηθούν με νεότερο δελτίο τύπου.

E-NAUTILIA

ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ 6 ΙΑΤΡΩΝ ΤΟΥ ΠΕΔΥ ΧΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΧΙΟΥ

Το Εργατικό Κέντρο Χίου καταδικάζει την ανεύθυνη στάση του Υπουργείου Υγείας απέναντι στους έξι ιατρούς του ΠΕΔΥ Χίου που για μεγάλο χρονικό διάστημα εργάζονταν χωρίς να υπάρχει σαφές εργασιακό πλαίσιο.
Είναι εξοργιστικό το γεγονός της καθυστερημένης κοινοποίησης της απόλυσής τους έπειτα από 8 μήνες, διάστημα κατά το οποίο προσέφεραν απλήρωτοι τις υπηρεσίες τους.
Απαιτούμε από την Πολιτεία και από κάθε αρμόδιο φορέα πρώτον, την αναγνώριση της εργασίας των ιατρών του ΠΕΔΥ για το διάστημα 10-06-2014 ως 2-3-2015 και την άμεση αποπληρωμή των δεδουλευμένων τους και της αποζημίωσής τους. Δεύτερον, την πλήρη εξάλειψη των πιθανοτήτων να επαναληφθούν παρόμοια περιστατικά στο μέλλον.

Οι πολίτες αυτής της χώρας είναι τελικά τα πειραματόζωα από την εφαρμογή τέτοιων πολιτικών που τους αφαιρούν ακόμα και το αυτονόητο δικαίωμα της δωρεάν, δημόσιας υγείας. Ζητούμε την δέουσα μέριμνα από την πολιτεία για την άμεση αναδιάρθρωση του Εθνικού Συστήματος Υγείας.

Επίσκεψη σε Διαχειριστικές Αρχές του Αντιδημάρχου Χίου Στρατή Γδύση


            Στο πλαίσιο της προσπάθειας που καταβάλλεται για την απορρόφηση κονδυλίων του ΕΣΠΑ 2007 – 2013 από το Δήμο Χίου, ο Αντιδήμαρχος Στρατής Γδύσης και ο Σύμβουλος του Δημάρχου Δημήτρης Τσούχλης επισκέφτηκαν τη Διαχειριστική Αρχή του Επιχειρησιακού Προγράμματος «ΑΛΙΕΙΑ» και τη Διαχειριστική Αρχή του ΕΠΠΕΡΑΑ, κατά τη διάρκεια του πρόσφατου ταξιδιού τους στην Αθήνα.
            Με τη Διαχειριστική Αρχή του «ΑΛΙΕΙΑ» συζητήθηκε η τροποποίηση των Δημόσιων Έργων του τοπικού LEADER Αλιείας, που αφορά την υλοποίηση έργου στους Τρεις Μύλους του Βροντάδου, όπως αποφασίστηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο. Η Διαχειριστική Αρχή έδωσε αρχικά το «πράσινο φως» για το συγκεκριμένο έργο και έτσι ξεκινά αγώνας δρόμου για την υλοποίησή του μέσα στις ασφυκτικές προθεσμίες του προγράμματος.
            Συζήτηση έγινε και για το νέο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα της περιόδου 2014-2020 και τις ευκαιρίες που προσφέρει στη Χίο, όπου και διατυπώθηκε η απορία από τον Προϊστάμενο και τα στελέχη της Διαχειριστικής Αρχής γιατί δεν έχει ζητηθεί η χρηματοδότηση έργων από το Επιχειρησιακό της Αλιείας για πολλά χρόνια, τονίζοντας μάλιστα χαρακτηριστικά ότι το τελευταίο έργο που χρηματοδότησαν ήταν η Ιχθυόσκαλα.

     Κατά την επίσκεψη στη Διαχειριστική Αρχή του ΕΠΠΕΡΑΑ συζητήθηκε η δυνατότητα χρηματοδότησης Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων στην Κεντρική Χίο από το τρέχον πρόγραμμα της περιόδου 2007-2013. 

Επισκέψεις στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο πραγματοποίησε ο αντιδήμαρχος Χίου Στρατής Γδύσης


     Διερεύνηση πιθανών συνεργασιών του Δήμου Χίου με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, με σκοπό τη μεταφορά τεχνογνωσίας και την ενίσχυση τοπικών παραγωγικών τάξεων του Νομού, έκαναν ο Αντιδήμαρχος Στρατής Γδύσης και ο Σύμβουλος του Δημάρχου Δημήτρης Τσούχλης κατά το πρόσφατο ταξίδι που είχαν στην Αθήνα.
     Κατά τη διάρκεια των επισκέψεων τους στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν με τους καθηγητές Γεώργιο Ζέρβα, Διευθυντή του Εργαστηρίου Φυσιολογίας, Θρέψεως & Διατροφής, Πασχάλη Χαριζάνη, εντομολόγο και Διευθυντή του Εργαστηρίου Μελισσοκομίας, και τους επίκουρους καθηγητές Γεώργιο Βλάχο και Ιωάννη Χατζηγεωργίου.
     Σημειώνεται ότι στο Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου Χίου για το 2015 έχουν δεσμευτεί συγκεκριμένα ποσά για την εκπόνηση μελετών βοσκοϊκανότητας των βοσκοτόπων της Χίου και για τη χωροθέτηση και μελέτη μελισσοκομικών πάρκων.

     Αντικείμενο, λοιπόν, των συζητήσεων ήταν η διερεύνηση της δυνατότητας εκπόνησης των συγκεκριμένων μελετών από το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο, βάσει προγραμματικών συμβάσεων, αλλά και γενικότερα θέματα συνεργασίας που αφορούν την υποστήριξη της τοπικής παραγωγής μέσω δομών χρηματοδοτούμενων από το ΕΣΠΑ και τη συνεργασία για υποβολή προτάσεων σε Ευρωπαϊκά προγράμματα που αφορούν το περιβάλλον και την πρωτογενή παραγωγή.  

ΣΥΓΚΛΗΣΗ Δ.Σ. ΤΗΣ ΔΕΥΑΝ ΧΙΟΥ , ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 13/3/2015 , ΣΤΙΣ 6 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 13/03/2015 ΩΡΑ 18:00 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΘΕΜΑΤΑ ΑΡ. ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ 1 ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ «ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ & Διευθυντής ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ» 2 ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ» Διευθυντής 3 ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΝΕΟΥ ‘Η ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ Διευθυντής ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΜΙΝΙ ΒΑΝ» 4 ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ «ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΣΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΥΔΡΕΥΣΗΣ, Διευθυντής ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΟΜΒΡΙΩΝ 2015» (Φ.671) 5 ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΥΚΙΑΔΑΣ» (Φ.541) Διευθυντής 6 ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ» Διευθυντής 7 ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ «ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΝΕΡΟΥ» Διευθυντής 8 ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ «ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΥ ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΕΙΟΥ» Διευθυντής 9 ΕΓΚΡΙΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ «ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΕΠΙ ΠΑΡΟΔΟΥ Διευθυντής ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΤΡΑΤΗΓΑΤΟΥ ΔΑΦΝΩΝΑ» (Φ.656)10 ΕΓΚΡΙΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ «ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΠΙΒΛΕΨΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΜΙΚΡΩΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΩΝ ΧΙΟΥ ΕΤΟΥΣ 2015» (Φ.677) Διευθυντής 11 ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΕΡΓΩΝ Διευθυντής 12 ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΕΡΓΩΝ Διευθυντής 13 ΟΡΙΣΜΟΣ ΜΕΛΩΝ (ΑΙΡΕΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ) ΓΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΕΡΓΩΝ ΔΕΥΑΧ Διευθυντής 14 ΑΙΤΗΣΗ ΠΑΡΑΤΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ «ΔΙΚΤΥΑ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΜΥΛΟΣ - ΑΓ.ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΛΑΤΟΜΙΟΥ, ΥΔΡΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΡΥΩΝ, ΥΔΡΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΥΓΩΝΥΜΩΝ, ΔΕΗ - ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΘΥΜΙΑΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΕΩΝ ΔΕΞΑΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΨΑΡΟΠΕΤΡΑ» (Φ.314) Διευθυντής 15 ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ «ΑΝΕΛΚΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕΛΚΥΣΗ ΑΝΤΛΙΩΝ Διευθυντής ΓΕΩΤΡΗΣΕΩΝ ΕΤΟΥΣ 2013» (Φ.426) 16 ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ «ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΟΜΒΡΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΑΜΑΝΗΣ 2014» (Φ.594) Διευθυντής 17 ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΑΕΡΟΣΥΜΠΙΕΣΤΩΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ Διευθυντής ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ 18 ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗ ΝΕΟΥ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΥΚΙΑΔΑΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΥΚΙΑΔΑΣ» (Φ.541) Διευθυντής 19 ΑΙΤΗΣΗ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΕΥΑΧ ΓΙΑ Διευθυντής ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΙΜΑΤΙΣΜΟΥ ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΚΛΑΔΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ Ν.4024/2011 20 ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΔΙΜΗΝΙΤΩΝ Πρόεδρος 21 ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗΣ Διευθυντής 22 ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΝΑΣΥΝΤΑΧΘΕΝΤΟΣ ΤΕΥΧΟΥΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΡΟΜΠΟΤΙΚΟΥ Διευθυντής ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΕΝΔΟΣΚΟΠΗΣΗΣ ΔΙΚΤΥΩΝ» (Φ.271) 23 ΕΓΚΡΙΣΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΔΕΥΑΧ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΔΕΥΑΧ ΚΑΙ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗΣ Διευθυντής ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΕΥΑΧ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ 24 ΕΓΚΡΙΣΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΔΕΥΑΧ ΚΑΙ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΕΥΑΧ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΗΜΕΡΙΔΑ «Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΔΕΥΑ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ – ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΕΥΑ» Διευθυντής 25 ΕΓΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ Πρόεδρος 26 ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΤΩΝ – ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΟΦΕΙΛΩΝ Διευθυντής 27 ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΩΔΙΚΩΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ Διευθυντής

ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΧΙΟΥ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥ

Η Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Χίου του Κέντρου Παιδιού και Εφήβου στα πλαίσια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού σε θέματα διαφορετικότητας διοργανώνει μια σειρά δράσεων με την αφήγηση του παραμυθιού “Έλμερ ο παρδαλός ελέφαντας” και διαδραστικό παιχνίδι.
Η πρώτη δράση θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 24 Μαρτίου 2015 ώρα 18:00 στο Πνευματικό Κέντρο Καρδαμύλων η οποία απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας έως 10 ετών με ελεύθερη είσοδο.


ΥΠΕΣ: Έρχεται νέο σύστημα επιλογής προϊσταμένων στη Δημόσια Διοίκηση


Το υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, με τις επερχόμενες νομοθετικές του πρωτοβουλίες, θα δημιουργήσει το απαραίτητο θεσμικό πλαίσιο, έτσι ώστε οι οργανισμοί των υπουργείων να ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες της Δημόσιας Διοίκησης και της κοινωνίας, αναφέρει ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών, Γιώργος Κατρούγκαλος σε έγγραφό του που διαβιβάστηκε στη Βουλή.
Σύμφωνα με το έγγραφο που διαβιβάστηκε μετά από ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ, Λευτέρη Αυγενάκη, αναφορικά με τον οδικό χάρτη των μεταρρυθμίσεων στη Δημόσια Διοίκηση, «θα εισαχθεί σύστημα επιλογής προϊσταμένων που θα διασφαλίζει την αξιοκρατία και την αντικειμενικότητα, με σκοπό την αποτελεσματική λειτουργία της Δημόσιας Διοίκησης».
Όπως επίσης αναφέρει ο κ. Κατρούγκαλος, «μέσω της πολιτικής προσλήψεων, πέρα από τις περιπτώσεις αποκατάστασης των αδικιών, θα δοθεί η δυνατότητα να στελεχωθούν οι υπηρεσίες με εξειδικευμένο προσωπικό και από τους περιλαμβανόμενους σε πίνακες οριστικών αποτελεσμάτων του ΑΣΕΠ και με την έκδοση νέων προκηρύξεων».
Με το απαντητικό έγγραφο γίνεται επίσης γνωστό ότι «το υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, μετά από μελέτη των βέλτιστων πρακτικών άλλων χωρών και διαβούλευση με την ΑΔΕΔΥ, θα εκπονήσει σύστημα αξιολόγησης όλων των δημοσίων υπαλλήλων. Το εν λόγω σύστημα θα διασφαλίζει την αξιοκρατία, την αντικειμενικότητα, χωρίς να έχει τιμωρητικό χαρακτήρα, ενώ παράλληλα θα επιβραβεύει τους άριστους και θα στοχεύει στην βελτίωση των υπαλλήλων και των δομών της διοίκησης».

Σε άλλη ερώτηση που επίσης είχε καταθέσει ο κ. Αυγενάκης, ζητώντας να ενημερωθεί ποιο είναι το σχέδιο της κυβέρνησης αναφορικά με το ζήτημα των επίορκων υπαλλήλων, ο αναπληρωτής υπουργός υπογραμμίζει ότι η διασφάλιση της εφαρμογής του πειθαρχικού δικαίου αποτελεί ουσιώδη προϋπόθεση για την αποτελεσματική και εύρυθμη λειτουργία καθώς και το κύρος της δημόσιας διοίκησης. Όπως ωστόσο σπεύδει να υπογραμμίσει ο κ. Κατρούγκαλος, «λόγω του τεκμηρίου αθωότητας αποδεδειγμένα επίορκοι υπάλληλοι είναι όσοι έχουν καταδικασθεί με αμετάκλητη πειθαρχική απόφαση, η οποία δεν έχει ακυρωθεί δικαστικά ή δεν έχει ανασταλεί δικαστικά η εκτέλεση της σχετικής απόφασης. Ενόψει των ανωτέρω, όλοι οι υπάλληλοι που έχουν αμετάκλητα καταδικαστεί με την παραπάνω έννοια, δεν υπηρετούν πλέον στη δημόσια διοίκηση» (σ.σ. ο βουλευτής ζητούσε να ενημερωθεί πόσοι είναι οι αποδεδειγμένα επίορκοι υπάλληλοι που ακόμα δεν έχουν απομακρυνθεί από την υπηρεσία τους).

Στο σημείο αυτό, ο αναπληρωτής υπουργός σπεύδει να υπογραμμίσει ότι σύμφωνα με την αρχή της νομιμότητας και τις ειδικότερες διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα, η εκτέλεση των πειθαρχικών αποφάσεων γίνεται υποχρεωτικώς από την οικεία υπηρεσία ή νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου και η παράλειψη εκτέλεσης πειθαρχικής ποινής αποτελεί πειθαρχικό παράπτωμα.


aftodioikisi.gr