Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ: ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ 140 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ




Συνυποσχετικό σύμφωνο οικειοθελούς προσφοράς προς το Ελληνικό Δημόσιο υπέγραψαν σήμερα ο πρωθυπουργός κ. Αντώνης Σαμαρά και το προεδρείο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών κατά την συνάντησή τους στο Μέγαρο Μαξίμου στην οποία συμμετείχαν οι υπουργοί, Οικονομικών κ. Γιάννης Στουρνάρας και Ναυτιλίας κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.

Με το συνυποσχετικό επισφραγίζεται η επιθυμία της Ναυτιλιακής Κοινότητας να συνδράμει, σε ορίζοντα τριετίας, στην Εθνική Προσπάθεια για τη σταθεροποίηση της Οικονομίας της χώρας. Σύμφωνα με πληροφορίες, θα δοθούν άμεσα σε πρώτη φάση 75 εκατ. ευρώ και από εκεί και πέρα η Ένωση θα ενισχύει τον κρατικό προϋπολογισμό με 140 εκατ. το χρόνο για τα επόμενα τέσσερα χρόνια.

Mέχρι σήμερα, ο αριθμός των ναυτιλιακών εταιρειών που συμμετέχουν στη διαδικασία οικειοθελούς προσφοράς ανέρχεται σε 441 με συνολικό αριθμό πλοίων 2769. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αριθμός των πλοίων, που δηλώθηκε εκ μέρους των ναυτιλιακών εταιρειών, στο πλαίσιο της παραπάνω προσφοράς, προσεγγίζει το 90% του συνόλου των πλοίων που φέρουν Ελληνική σημαία, ενώ αναφορικά με τα πλοία ξένης σημαίας το ποσοστό αυτό αγγίζει το 65%.

Υποδεχόμενους τους εκπροσώπους της εφοπλιστικής κοινότητας ο κ. Σαμαράς τους ευχαρίστησε για την συνεισφορά τους: « Σε αυτήν τη δύσκολη καμπή του Τόπου, θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς τους Έλληνες εφοπλιστές για αυτήν την εθελοντική συνεισφορά τους στον Προϋπολογισμό και στην Εθνική προσπάθεια.

Η σημερινή συμφωνία για την οικειοθελή, δική σας συμμετοχή στον Κρατικό Προϋπολογισμό του 90% του Στόλου υπό την Ελληνική Σημαία και του 65% του Στόλου με ξένη σημαία, είναι, πραγματικά, συγκινητική και αποδεικνύει ότι, πράγματι, η Ναυτιλία σε όλες τις κρίσιμες, τις δύσκολες περιόδους του Έθνους ήταν πάντοτε, ως Εθνικός Πρωταθλητής, άλλωστε, μία δύναμη πατριωτισμού.

Η προσπάθεια για όλο τον Ελληνικό Λαό είναι δύσκολη, αλλά όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε. Θέλω για άλλη μία φορά να σας ευχαριστήσω θερμά, γιατί γνωρίζω ότι σήμερα είναι μία ξεχωριστή ημέρα και για τη Ναυτιλία και για εμάς».

Από την πλευρά του Πρόεδρος Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Θεόδωρος Βενιάμης ανέφερε: «Να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο για τα καλά του λόγια.

Είναι, πράγματι, συγκινητικό ότι μία προσπάθεια, η οποία η Ένωση ανέλαβε να φέρει κοντά όλους τους εφοπλιστές, τους συναδέλφους, ανεξαρτήτως αν είναι μέλη ή όχι. Ένα μεγάλο κομμάτι από αυτούς, οι οποίοι συνέβαλλαν σε αυτήν την υπογραφή του συμφωνητικού, είναι φίλοι και πολλοί συνάδελφοι δεν είναι ούτε καν μέλη.

Αυτή, όμως, η προσπάθεια στέφθηκε με επιτυχία, διότι όλοι έδειξαν και την αγάπη τους στην Ναυτιλία, ανταποδίδοντας τη δική σας στήριξη και αγάπη προς τον κλάδο μας και νομίζω ότι, πιστοποίησαν ότι ο εφοπλισμός πάντα ήταν, είναι και θα είναι παρόν σε οτιδήποτε η Ελλάδα ζητήσει από εμάς». 

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ

Ερώτηση προς τoυς κ.κ. υπουργούς -Οικονομικών και Ναυτιλίας και Αιγαίου κατέθεσε ο ΣΥΡΙΖΑ με θέμα: «Εθελοντική (!) συνεισφορά των εφοπλιστών στα φορολογικά έσοδα – Υποχρεωτικά τα χαράτσια για τους εργαζόμενους, ανέργους, συνταξιούχους». Στην ερώτηση οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ καυτηριάζουν το γεγονός ότι η αύξηση εσόδων από τη φορολογία της πλοιοκτησίας οφείλεται όχι στην υποχρεωτική αύξηση της φορολογίας αλλά από εθελοντική προσφορά των εφοπλιστών. 

Ειδικότερα αναφέρουν οι βουλευτές: 

«Ήδη από τον Οκτώβριο του 2012 στο Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα Δημοσιονομικής Στρατηγικής (ΜΠΔΣ) 2013 - 2016 είχε δημοσιοποιηθεί η πρόθεση της κυβέρνησης να αυξήσει τα φορολογικά έσοδα του κράτους από την ποντοπόρο ναυτιλία από τα 14 περίπου εκατομμύρια ευρώ ετησίως στα 140 εκατομμύρια για την περίοδο 2013 – 2016.

Ένα ποσό που είναι σκανδαλωδώς μικρό αν αναλογιστεί κανείς ότι οι Έλληνες ναυτικοί καταβάλλουν για φόρους περίπου 57 εκ. ευρώ (ή 228 εκ. ευρώ την τετραετία), ενώ στο ίδιο ΜΠΔΣ 2013-2016 προβλέπεται, μεταξύ άλλων, ότι οι αγρότες από τη μείωση επιστροφών φόρου θα πληρώσουν 152 εκατ. ευρώ και η μέση ελληνική οικογένεια από τη μείωση των οικογενειακών επιδομάτων θα συνεισφέρει 379 εκατ. ευρώ» και προσθέτουν: 

«Το πρωτοφανές είναι ότι, σύμφωνα με δημοσιεύματα, αυτή η ελάχιστη αύξηση των φορολογικών εσόδων από την πλοιοκτησία δεν θα προέλθει από την υποχρεωτική αύξηση της φορολογίας των εφοπλιστών αλλά μέσω μιας διαδικασίας εθελοντικής συνεισφοράς !!! Ειδικότερα, οι εφοπλιστές καλούνται, σε εθελοντική βάση να συνυπογράψουν με την κυβέρνηση ιδιωτικό συμφωνητικό με το οποίο θα προβούν σε οικειοθελή παροχή προς το Ελληνικό Δημόσιο με όρους που θέτουν οι ίδιοι και με ιδιαίτερη αναφορά στην υποχρέωση του κράτους να δείξει «σεβασμό» στο ιδιαίτερο θεσμικό καθεστώς που ρυθμίζει τις φοροαπαλλαγές τους.

Για το σκοπό αυτό μάλιστα, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, έχει συσταθεί στο κεντρικό κτίριο του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου «Γραφείο Υποδοχής Εκπροσώπων Ναυτιλιακών Ποντοπόρων Εταιρειών» στο οποίο γίνονται «δηλώσεις οικειοθελούς προσφοράς» εκ μέρους των εφοπλιστών. Μάλιστα μετά το τέλος της σχετικής διαδικασίας, ο πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών θα υπογράψει συνυποσχετικό οικειοθελούς προσφοράς με τον πρωθυπουργό (!). Πιθανότατα θα οργανωθεί και ειδική … σεμνή τελετή !!» και καταλήγουν: 

«Σε μια περίοδο που οι εργαζόμενοι, οι άνεργοι και οι συνταξιούχοι εξοντώνονται από τα χαράτσια που τους επιβάλλει σε υποχρεωτική βάση η κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου, για τους εφοπλιστές προβλέπεται ειδική φορολογική μεταχείριση σε σχέση με τους άλλους πολίτες και τους παρέχονται πρόσθετα δικαιώματα.

Οι εφοπλιστές λοιπόν όχι μόνο δεν φορολογούνται υποχρεωτικά αλλά καταβάλλοντας ελάχιστα σε εθελοντική βάση προσπαθούν να βελτιώσουν την εικόνα τους στην πληττόμενη από τη λιτότητα ελληνική κοινωνία και να διατηρήσουν τις φοροαπαλλαγές που απολαμβάνουν και οι οποίες έχουν γίνει αντικείμενο διερεύνησης από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. 

Το Σύνταγμα ωστόσο στην παράγραφο 5 του τέταρτου άρθρου αναφέρεται στην υποχρέωση των Ελλήνων πολιτών να συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη ανάλογα με τις δυνάμεις τους. Ακόμα όμως και σε αυτή την τόσο κρίσιμη περίοδο για την ελληνική κοινωνία, κυβέρνηση και εφοπλιστές αγνοούν τη συνταγματική επιταγή αναζητώντας από κοινού τρόπους για να επιτύχουν την ελάχιστη συμβολή του εφοπλιστικού κεφαλαίου στα δημόσια βάρη». 

Με βάση τα παραπάνω, ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί: 

1. Γιατί επελέγη η διαδικασία της οικειοθελούς «φορολόγησης» των εφοπλιστών στη βάση ιδιωτικών συμφωνητικών με το ελληνικό δημόσιο αντί της υποχρεωτικής φορολόγησης, όπως συμβαίνει με όλους τους πολίτες; Με ποιες άλλες κατηγορίες πολιτών το ελληνικό δημόσιο έχει επιλέξει να προχωρήσει σε ανάλογες συμφωνίες; Γιατί επιλέγεται η ειδική μεταχείριση μιας ομάδας πολιτών έναντι του δημοσίου, πρακτική η οποία δημιουργεί προβλήματα ισονομίας και αντίκειται στη συνταγματική επιταγή για την υποχρέωση των Ελλήνων πολιτών να συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη ανάλογα με τις δυνάμεις τους;

2. Με ποια διοικητική πράξη (Προεδρικό Διάταγμα, Υπουργική Απόφαση) συστάθηκε το «Γραφείο Υποδοχής Εκπροσώπων Ναυτιλιακών Ποντοπόρων Εταιριών» στο κτίριο του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου στην Ακτή Βασιλειάδη, και ποιες οι αρμοδιότητές του; Υπάγεται σε διοικητική μονάδα του οργανογράμματος του Υπουργείου ή λειτουργεί αυτοτελώς και ποια η δομή του;

3. Πόσες εφοπλιστικές εταιρείες δήλωσαν την πρόθεσή τους να συμβάλλουν οικειοθελώς στα φορολογικά έσοδα του δημοσίου, πόσα πλοία αντιστοιχούν σε αυτές τις εταιρείες και ποιο είναι το ποσό που έχει δηλωθεί πως θα καταβληθεί από τη διαδικασία εθελοντικής συνεισφοράς που έχει επιλεγεί; Ακόμα όμως και μέσα από αυτή την πρωτοφανή διαδικασία που θέτει ζητήματα άνισης αντιμετώπισης των πολιτών από το κράτος, πώς εγγυώνται ότι δεν θα υπάρξουν μεταβολές στην κατάσταση των εταιρειών ή στην πολιτική τους που θα οδηγήσουν στη μη είσπραξη των δηλωθέντων ποσών; 




protothema.gr

ΧΑΡΑΤΣΙ ΣΤΟΥΣ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΕΣ




Ανακοίνωση-Καταγγελία της Πανελλήνιας ένωσης ναυτών εμπορικού ναυτικού για την αύξηση των εισφορών των πληρωμάτων στο ΤΠΚΠΕΝ:

Η δικομματική κυβέρνηση (ΝΔ – ΠΑΣΟΚ) συνεχίζοντας την μνημονιακή πολιτική και εκτελώντας πιστά τις εντολές της Τρόικα συντρίβει και καταστρέφει με την ναυτιλιακή της πολιτική τα δικαιώματα και τις κατακτήσεις του Ναυτεργατικού μας κόσμου.

Στα πλαίσια αυτής της πολιτικής οι μισθοί των Ναυτεργατών έχουν συρρικνωθεί δραματικά, οι συντάξεις των απόμαχων του κύματος έχουν υποστεί αλλεπάλληλες μειώσεις που φθάνουν και ξεπερνούν το 50%.

Οι εργασιακές σχέσεις στα πλοία έχουν επιδεινωθεί με τα εξαντλητικά ωράρια, την απλήρωτη εργασία. Η ανεργία έχει εκτιναχθεί σε επίπεδα ρεκόρ τα τελευταία χρόνια, τα ασφαλιστικά ταμεία έχουν καταρρεύσει και ο Οίκος Ναύτη οδηγείται στην απαξίωση και την διάλυση.

Όμως η εφοπλιστόδουλη κυβερνητική ναυτιλιακή πολιτική κλιμακώνεται σε όλους τους τομείς: από την μία αφήνει άθικτο το σκανδαλώδες θεσμικό πλαίσιο που εξασφαλίζει ασύδοτη δράση στο εφοπλιστικό κεφάλαιο και από την άλλη τις συνέπειες που δημιουργεί η αντεργατική και αντιναυτεργατική της πολιτική προσπαθεί να τις φορτώσει για πολλοστή φορά στις πλάτες των Ναυτεργατών.

Τελευταίο κρούσμα είναι η κυβερνητική προσπάθεια και οι εξελίξεις για αύξηση των εισφορών των Ναυτεργατών στα Ταμεία Πρόνοιας του ΝΑΤ, στα οποία έχουν μειωθεί δραματικά τα έσοδα και οι εισφορές εξαιτίας των διαδοχικών μειώσεων των οργανικών συνθέσεων και της απώλειας χιλιάδων θέσεων εργασίας ελλήνων Ναυτεργατών τα τελευταία χρόνια, και τα Ταμεία Πρόνοιας έχουν περιέλθει σε οικονομικό αδιέξοδο με αποτέλεσμα να καθυστερούν την καταβολή των εφάπαξ παροχών από 3 έως και 4 χρόνια!!!!

Υπεύθυνη και υπόλογη για αυτήν την άθλια και τραγική κατάσταση των Ταμείων Πρόνοιας των Ναυτεργατών – και όχι μόνο – είναι η ασκούμενη κυβερνητική ναυτιλιακή πολιτική που διαρκώς παρέχει προνόμια στο εφοπλιστικό κεφάλαιο.

Η κατάσταση αυτή αναμένεται να χειροτερεύσει το επόμενο διάστημα αφού οι θέσεις εργασίας θα μειωθούν ακόμη περισσότερο με αυτά που προβλέπονται στο πολυνομοσχέδιο του ΥΝΑ (Ν. 4150/2013).

Αντί λοιπόν η κυβέρνηση και το ΥΝΑ να εξασφαλίσουν πόρους και να καλύψουν στοιχειωδώς τις υποχρεώσεις των Ταμείων, μεθοδεύουν μέσω των διορισμένων Προεδρείων των Ταμείων Πρόνοιας να μετακυλισθεί το βάρος στους ίδιους τους εναπομείναντες Ναυτεργάτες οι οποίοι ουδεμία ευθύνη έχουν για την κατάντια που έχουν οδηγηθεί τα Ταμεία Πρόνοιας και του οικονομικού τους αδιεξόδου.

Έτσι μετά την πραξικοπηματική, αυθαίρετη και πολιτικά ανέντιμη μεθόδευση που έγινε στο Ταμείο Πρόνοιας Αξιωματικών, που επιβλήθηκε αύξηση εισφορών 45%, τώρα σειρά έχει το Ταμείο Πρόνοιας Κατωτέρων Πληρωμάτων που η κυβέρνηση, το ΥΝΑ και ο Πρόεδρος του Ταμείου ζητούν να αυξηθούν οι εισφορές των κατωτέρων πληρωμάτων κατά 85%.

Η κυβέρνηση μέσω του μνημονίου συμφωνίας προς τα Ταμεία Προνοίας θέτει ως όρο για να χρηματοδοτήσει την εξόφληση των εφάπαξ έως και το 2011 την ανωτέρω αύξηση των εισφορών.

Το θλιβερό στην υπόθεση αυτή είναι η στάση της ηγεσίας και της πλειοψηφίας της ΠΝΟ η οποία συντάσσεται και συμφωνεί με αυτούς τους άθλιους κυβερνητικούς χειρισμούς και με το άγριο χαράτσωμα των Ναυτεργατών με το επιχείρημα ότι «έτσι θα ξεμπλοκάρουμε την χορήγηση των εφάπαξ προς τους δικαιούχους Ναυτικούς». Αυτό επιβεβαιώθηκε κατά την συνεδρίαση της Διοίκησης της ΠΝΟ 17/7/2013.

Η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ (και πιστεύουμε μαζί και η συντριπτική πλειοψηφία των Ναυτεργατών) δεν υιοθετεί, δεν συναινεί σε μια ισοπεδωτική, καταστροφική και βάρβαρη πολιτική η οποία φορτώνει στις πλάτες των Ναυτεργατών τις συνέπειες της κυβερνητικής ναυτιλιακής πολιτικής. Θεωρούμε βέβαιο ότι στην λογική του μνημονίου που προτείνει το Υπουργείο Εργασίας για ισοσκελισμένους Προϋπολογισμούς, ότι και τον επόμενο χρόνο θα τεθεί και πάλι ζήτημα αύξησης των εισφορών των Ναυτικών οπότε το χαράτσωμα θα διαιωνισθεί και θα πάρει μόνιμο χαρακτήρα.

Υπογραμμίζουμε και απαιτούμε η κυβέρνηση να αναλάβει εδώ και τώρα τις ευθύνες και να καλύψει άμεσα τις υποχρεώσεις των Ταμείων έτσι ώστε να ομαλοποιηθεί η καταβολή όλων των εφάπαξ αποδοχών προς τους δικαιούχους Ναυτεργάτες.

ΤΑ 77 ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ



Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και τα περισσότερα πλοία αναχωρούν πλέον από τον Πειραιά με σημαντική πληρότητα και προορισμό τα νησιά του Αιγαίου, την Κρήτη και τα Δωδεκάνησα. Ωστόσο τόσο τα πληρώματα, όσο και οι επιβάτες διαπιστώνουν συνεχώς ελλείψεις σε λιμενικές υποδομές.

Ο Ιωάννης Κοντόπουλος από την Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΠΕΝ) σημειώνει πως στην ετήσια έκθεση της ΠΕΠΕΝ αναφέρονται τουλάχιστον 77 λιμάνια που παρουσιάζουν σημαντικά προβλήματα.

Στην έκθεσή της η ΠΕΠΕΝ είχε επισημάνει το πρόβλημα αναφέροντας χαρακτηριστικά πως «η αποπεράτωση του έργου θα στερήσει από κάποιες κατηγορίες πλοίων τη δυνατότητα προσέγγισης αφού η λιμενολεκάνη που δημιουργείται θα είναι παγίδα όταν οι καιρικές συνθήκες είναι κακές». Όπως επισημαίνει ο κ. Κοντόπουλος, το αποτέλεσμα θα είναι να αποκλειστούν τα κρουαζιερόπλοια και τα πλοία άνω των 150 μέτρων.

Κάνοντας μια σύγκριση με το εξωτερικό, αναφέρει πως εκεί υπάρχουν οργανωμένες υποδομές ενώ οχήματα και επιβάτες επιβιβάζονται από διαφορετικούς χώρους «την ίδια ώρα που σε νησιά όπως η Πάρος πρέπει μέσα σε 10 λεπτά να έχεις φορτώσει 1.500 επιβάτες και 100 ΙΧ αυτοκίνητα!».

Οι καπετάνοι των πλοίων της ακτοπλοΐας γίνονται και αποδέκτες παραπόνων από τους επιβάτες, κυρίως για την κατάσταση των πλοίων και τις παρεχόμενες υπηρεσίες σε αυτό. Όπως λέει, οι ξένοι συνάδελφοί του δεν μπορούν να πιστέψουν την εικόνα που βλέπουν στα ελληνικά λιμάνια ενώ οι έλληνες καπετάνιοι πλέον έχουν εξοικειωθεί και γι' αυτό αρκετές φορές μπορούν με τα πλοία να κάνουν κινήσεις ακόμα και υπό δυσμενείς συνθήκες.

Τα ιστιοφόρα, τα σκαφάκια και το χάος στη θάλασσα

Ένας από τους σημαντικούς κινδύνους στα λιμάνια κυρίως κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, όπως αναφέρει, είναι η ανεξέλεγκτη κίνηση ιστιοφόρων και γενικά σκαφών αναψυχής τα οποία κυβερνούν άτομα χωρίς εμπειρία ναυσιπλοΐας. «Από την ασυνειδησία ενός τέτοιου καπετάνιου δεν κινδυνεύει το πλοίο μου αλλά ο ίδιος και όσοι επιβαίνουν στο σκάφος του» επισημαίνει χαρακτηριστικά.


Τα πιο σημαντικά προβλήματα

«Οι περισσότερες προβλήτες στερούνται παντελώς προσκρουστήρων και στεγάστρων για την παραμονή των επιβατών τόσο κατά τους καλοκαιρινούς όσο και τους χειμερινούς μήνες.

• Οι ευκολίες υγιεινής που διατίθενται δεν μας τιμούν ως ευρωπαϊκή χώρα.

• Αρκετά λιμάνια δεν διαθέτουν το ανάλογο χερσαίο χώρο ώστε να εξυπηρετηθούν τα οχήματα που πρόκειται να φορτωθούν στα πλοία.

• Απαιτείται καλύτερη αστυνόμευση και τάξη σε όλα τα λιμάνια.

• Χρειάζεται καλύτερη συνεργασία των λιμενικών αρχών με τους πλοιάρχους για τον καθορισμό της θέσεως πρυμνοδέτησης-πλαγιοδέτησης ή αγκυροβολίας (σ.σ.: όπως σημειώνουν "φαίνεται καθαρά και επιτακτικά η ανάγκη στελέχωσης της αρμόδιας υπηρεσίας με πλοίαρχο").

• Ζητείται απαγόρευση εισόδου - εξόδου χωρίς άδεια των μικρών σκαφών (αλιευτικά - θαλαμηγά - ιστιπλοϊκά) μια και τα περισσότερα λιμάνια είναι, ταυτοχρόνως, επιβατηγά - εμπορικά - μαρίνες και αλιευτικά καταφύγια.

• Προτείνεται καλύτερος προγραμματισμός δρομολογίων για την αποφυγή συνωστισμού στα λιμάνια από την ταυτόχρονη άφιξη ή αναχώρηση των πλοίων. Το κυκλοφοριακό χάος των δρόμων», όπως λένε χαρακτηριστικά, «καταφέραμε να το μεταφέρουμε και στη θάλασσα.

• Ζητείται να ενημερώνονται οι πλοίαρχοι και να ζητείται η άποψή τους πριν από τον σχεδιασμό κάθε νέου έργου σε λιμάνι. Δεν είμαστε λιμενολόγοι. Έχουμε όμως την εμπειρία από την καθημερινή χρήση όλες τις εποχές του χρόνου και με όλες τις καιρικές συνθήκες. Σκοπός είναι τα έργα που γίνονται να διευκολύνουν την κατάσταση και όχι να δημιουργούν περισσότερα προβλήματα, αντί να τα επιλύουν.

• Απαιτείται εφαρμογή των διατάξεων περί παραμονής πλοίων με επικίνδυνα φορτία στα λιμάνια (υγρά καύσιμα - υγραέρια), καθώς διαπιστώθηκαν παραβιάσεις».




portnet.gr

ΞΕΚΙΝΑ ΑΥΡΙΟ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΧΙΟΥ

ΤΑΙΠΕΔ


Ξεκινούν αύριο δύο δημόσιοι διεθνείς διαγωνισμοί για την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης, λειτουργίας, διαχείρισης και εκμετάλλευσης της μαρίνας και τμήματος του λιμένα Χίου, καθώς και της μαρίνας και τμήματος του λιμένα Πύλου.

Ξεκινά ο διαγωνισμός για τα λιμάνια Χίου και Πύλου
Όπως ανακοίνωσε το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου, οι συγκεκριμένοι διαγωνισμοί εντάσσονται στην ευρύτερη προσπάθεια αξιοποίησης 46 τουριστικών λιμένων της χώρας, μέσω παραχωρήσεων (μακροχρόνιες μισθώσεις). Και αυτό, επισημαίνεται από το ΤΑΙΠΕΔ, προκειμένου να αναβαθμιστεί ουσιαστικά η εθνική τουριστική υποδομή και ιδιαίτερα ο θαλάσσιος τουρισμός.


ethnos.gr

EΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς
Τον Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας

Θέμα: Αντιμετώπιση της ανεργίας των νέων.
Την περασμένη εβδομάδα, λίγες μέρες μετά τη Σύνοδο Κορυφής της ΕΕ, πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο, διάσκεψη κορυφής, με θέμα τις προοπτικές στην απασχόληση των νέων στην Ευρώπη, στο οποίο συμμετείχε και ο Έλληνας Πρωθυπουργός.
Οι κύριοι άξονες περιστράφηκαν γύρω από την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών από τις εμπειρίες στις διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες, με στόχο την προώθηση της απασχόλησης των νέων και τα στοχευμένα μέτρα για την ουσιαστική ανάσχεση της ανεργίας των νέων.
Για ακόμη μια φορά διαπιστώθηκε το μέγεθος του προβλήματος και συζητήθηκαν πολιτικές για την ενίσχυση της απασχόλησης των νέων. Μεταξύ άλλων, επισημάνθηκαν τα εξής: «Οι στόχοι πρέπει να επιδιωχθούν μαζί με τις μεταρρυθμίσεις οι οποίες θα προωθήσουν τη βιώσιμη ανάπτυξη, κυρίως αποκαθιστώντας την κανονική δανειοδότηση και στηρίζοντας τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, καθώς (αυτές οι επιχειρήσεις) είναι κρίσιμης σημασίας προκειμένου να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας».
Η Πρωτοβουλία για την Απασχόληση των Νέων της Ε.Ε. και η Εγγύηση για την Νέα Γενιά, τέθηκαν ως άμεσες προτεραιότητες. Ταυτόχρονα μεταξύ των μέτρων αντιμετώπισης της ανεργίας των νέων αναφέρθηκαν η ειδική μέριμνα για την επαγγελματική κατάρτιση των νέων, που δεν ολοκληρώνουν τις βασικές σπουδές τους, η ενίσχυση της επαγγελματικής εκπαίδευσης, η κινητικότητα των νέων, τα συμβουλευτικά προγράμματα για νέους, τα προγράμματα ενίσχυσης της εισόδου στην αγορά εργασίας, οι μαθητείες σε επιχειρήσεις και η προώθηση της αυτοαπασχόλησης.
Τέλος η χρηματοδότηση των προγραμμάτων αυτών αναφέρθηκε ότι τελικώς θα ξεπεράσει τα έξι δισεκατομμύρια Ευρώ, που είχαν αρχικά προϋπολογισθεί, και θα ανέλθει στο ποσό των είκοσι τεσσάρων δισεκατομμυρίων Ευρώ για τα επόμενα χρόνια.
Ερωτάται ο κ. Υπουργός
1. Ποιος ο σχεδιασμός για την εκπόνηση συγκεκριμένου πλάνου από την ελληνική κυβέρνηση για την επί της ουσίας αξιοποίηση του κονδυλίου που αφορά τη χώρα μας για την αντιμετώπιση της ανεργίας των νέων;

2. Στο πλαίσιο αυτό, πως θα γίνει ο συντονισμός των εμπλεκόμενων μερών, ώστε να μην χαθεί πολύτιμος χρόνος και για να γίνει καλύτερη αξιοποίηση του κονδυλίου;

3. Σε ποιες ενέργειες έχετε προβεί για την καθιέρωση στην χώρα μας του θεσμού της Εγγύησης για την Νέα Γενιά, που σημαίνει τουλάχιστον ένα έτος αμοιβόμενης πρακτικής (μαθητείας) για κάθε νέο/α;

08 Ιουλίου 2013

Ο ερωτών βουλευτής


Κώστας Δ. Τριαντάφυλλος

O ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ , ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ


Στη συνεδρίαση της Επιτροπής Κοινωνικών Υποθέσεων, που πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί στη Βουλή, με θέμα ημερήσιας διάταξης την ενημέρωση από τον Υπουργό Υγείας κ. Άδωνι Γεωργιάδη, σχετικά με την πολιτική υγείας στις νησιωτικές περιοχές της χώρας, συμμετείχε ο Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου κ. Νάσος Γιακαλής.

Ο Περιφερειάρχης στην τοποθέτησή του στην Επιτροπή, σχολίασε πως με τις πολιτικές που εφαρμόζονται τα τελευταία χρόνια, έχει πληγεί και απαξιωθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό το Σύστημα Παροχής Υπηρεσιών Υγείας στη χώρα, αλλά έχουν πληγεί και απαξιωθεί και οι λειτουργοί της Υγείας. Ζήτησε τη στελέχωση των αγροτικών ιατρείων και την οικονομική ενίσχυση των Νοσοκομείων της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, τονίζοντας ότι η κατανομή των κονδυλίων πρέπει να γίνεται με ισότιμο και αντικειμενικό τρόπο σε σχέση με την υπόλοιπη Ελλάδα.

Παράλληλα αναφερόμενος στον έντονο προβληματισμό που έχει αναπτυχθεί από τη συγχώνευση των Νοσοκομείων της Λέσβου και της Λήμνου και της Σάμου και της Ικαρίας, υπογράμμισε για μία ακόμη φορά πως ειδικά σε θέματα υγείας, οι σχεδιαζόμενες ρυθμίσεις δεν μπορούν να είναι ταυτόσημες τόσο για την ηπειρωτική χώρα, όσο και για τη νησιωτική.

Ο Υπουργός από την πλευρά του, δεσμεύτηκε ότι θα υλοποιήσει την απόφαση του πρώην Υπουργού Υγείας, που ανέφερε για ξεχωριστή λειτουργία των Νοσοκομείων Λήμνου και Ικαρίας.


Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Περιφερειάρχης, παρέδωσε στον Υπουργό υπόμνημα της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου με όλα τα ζητήματα που απασχολούν τον τομέα της υγείας στα νησιά αλλά και αντίστοιχα σχετικά υπομνήματα των Ιατρικών Συλλόγων και των Ενώσεων Ιατρών Ε.Σ.Υ. των νησιών του Βορείου Αιγαίου, καθώς επίσης και όλες τις σχετικές αποφάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου. 

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26/7/2013


Παρακαλούμε να προσέλθετε στην αίθουσα συνεδριάσεων του Περιφερειακού Καταστήματος Σάμου την 26/07/2013, ημέρα Παρασκευή και ώρα 09:00 για συνεδρίαση και λήψη απόφασης επί των παρακάτω θεμάτων:
Α΄ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ   ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ - ΠΡΟΕΔΡΟΥ Π.Σ.
Β΄ ΘΕΜΑΤΑ Η.Δ. του Π.Σ.
ΘΕΜΑ:1ο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΣΠΑ & ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2014 -2020.
Εισηγητής: κ. Γεώργιος Πλακωτάρης Προϊστάμενος της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής.
ΘΕΜΑ:2ο ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ ΕΠΙ ΤΗΣ  ΣΥΝΟΨΗΣ ΠΟΡΙΣΜΑΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Α1 ΣΤΑΔΙΟΥ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ << ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ >>.
Εισηγητής: κ .Νικόλαος Μάρκου Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου.
ΘΕΜΑ:3ο ΕΓΚΡΙΣΗ 9ΗΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2013.
Εισηγητής: κ. Χρήστος Φιλιός Γενικός Δ/ντης Εσωτερικής Λειτουργίας.
ΘΕΜΑ:4ο ΕΓΚΡΙΣΗ ΕΚΘΕΣΗΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΕΣΟΔΩΝ – ΕΞΟΔΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ 2Ο ΤΡΙΜΗΝΟ ΤΟΥ 2013.
Εισηγητής: κ. Χρήστος Φιλιός Γενικός Δ/ντης Εσωτερικής Λειτουργίας.
ΘΕΜΑ:5ο ΕΓΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ – ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΩΝ ΤΕΕ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΟΑΕΔ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2013 – 2014.
Εισηγητής: κ. Χρήστος Φιλιός Γενικός Δ/ντης Εσωτερικής Λειτουργίας.
ΘΕΜΑ:6ο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΣΑΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΩΝ ΜΗ ΕΝΤΑΓΜΕΝΩΝ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟ ΕΣΠΑ.
Εισηγητής: κ. Θεμιστοκλής Παπαθεοφάνους Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Σάμου..
ΘΕΜΑ:7ο ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΥΠΟΕΡΓΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΣΑΜΟΥ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ 2012ΕΠ08800000 ΑΠΟ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΜΕΣΩ ΠΔΕ – 4Η ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ.
Εισηγητής: κ. Θεμιστοκλής Παπαθεοφάνους Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Σάμου..
ΘΕΜΑ:8ο ΕΓΚΡΙΣΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΠ 2013, ΠΡΟΕΝΤΑΞΗ ΕΡΓΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ ΣΑΜΟΥ ΚΑΙ ΙΚΑΡΙΑΣ.
Εισηγητής: κ. Θεμιστοκλής Παπαθεοφάνους Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Σάμου..
ΘΕΜΑ:9ο ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΡΟΛΗΨΗΣ << ΦΑΡΟΣ >>.
Εισηγητής: κ. Θεμιστοκλής Παπαθεοφάνους Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Σάμου..
ΘΕΜΑ:10ο ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΕΡΑΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ << ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. >. ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ Ε ΕΡΓΟΥ << ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙΣΩΝ ΖΗΜΙΩΝ ΣΤΟ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ ΝΗΣΟΥ ΙΚΑΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΘΕΟΜΗΝΙΑ >>.
Εισηγητής: κ. Θεμιστοκλής Παπαθεοφάνους Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Σάμου..
ΘΕΜΑ:11ο ΕΓΚΡΙΣΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΙΚΑΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΕΡΓΟ ΤΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΡΑΧΩΝ ΙΚΑΡΙΑΣ.
Εισηγητής: κ. Θεμιστοκλής Παπαθεοφάνους Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Σάμου..
ΘΕΜΑ:12ο ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΑΤΕ – ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΣΑΜΟΥ.
Εισηγητής: κ. Θεμιστοκλής Παπαθεοφάνους Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Σάμου..
ΘΕΜΑ:13ο ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΠ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΕΣ 2013 ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΧΙΟΥ.
Εισηγητής: κ. Κωνσταντίνος Γανιάρης Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ενότητας Χίου.
ΘΕΜΑ:14ο ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΥΝΑΨΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ << ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΘΑΛΑΣΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΥ ΚΟΛΠΟΥ ΚΑΛΛΟΝΗΣ ΛΕΣΒΟΥ >>.

Εισηγητής: κ. Αντώνιος Γιαννάκης Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης.

ΣΕΕΔΔ : "ΚΟΠΑΝΑΤΖΗΔΕΣ" ΚΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ ΣΕ 4 ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ


Υπάλληλοι που έλειπαν αδικαιολόγητα, μη τήρηση ωραρίου, ανύπαρκτες υπερωρίες, αναρρωτικές άδειες χωρίς έλεγχο, διευθύνσεις που δεν μεριμνούσαν για τις προβλεπόμενες περικοπές αποδοχών ή των πειθαρχικό έλεγχο των υπαλλήλων.  Τα παραπάνω είναι μερικά από αυτά που περιλαμβάνονται στην έκθεση του Σώματος Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης (ΣΕΕΔΔ) από τον έλεγχο σε τέσσερα υπουργεία Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Τουρισμού, Πολιτισμού και Εσωτερικών.
Συγκεκριμένα:
-Στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κατά το μήνα Νοέμβριο 2012, που εξετάστηκε δειγματοληπτικά, από το σύνολο των εργαζομένων που ελέγχθηκαν, δεκαεννέα (19) υπάλληλοι απουσίαζαν για περισσότερες από οκτώ (8) ώρες  αθροιστικά σε μηνιαία βάση, ενώ παρατηρήθηκαν και ορισμένες ολιγόλεπτες καθυστερήσεις ή πρόωρες αποχωρήσεις υπαλλήλων. Σημειώνεται, ότι η πλειοψηφία των εργαζομένων τήρησε τον ως άνω αναφερόμενο προβλεπόμενο χρόνο εργασίας και μάλιστα αρκετοί εξ αυτών εργάστηκαν και πέραν των οκτώ (8) ωρών ημερησίως. Για μεγάλο χρονικό διάστημα η Διεύθυνση Διοικητικού παρέλειψε να διενεργήσει έλεγχο για τη συμπλήρωση του χρόνου εργασίας από το προσωπικό και μέχρι το χρόνο του ελέγχου του ΣΕΕΔΔ δεν είχε μεριμνήσει για την ανάλογη περικοπή των αποδοχών των υπαλλήλων που δεν συμπλήρωναν τον εργασιακό χρόνο, και για την πειθαρχική τους δίωξη. Να σημειωθεί ότι ήδη με εντολή του υπουργού Διοικητικής Μεταρρυθμισης Κ. Μητσοτάκη πρόκειται να ασκηθεί πειθαρχικός έλεγχος στους 19 υπαλλήλους και τους προϊσταμένους τους.
-Στο Υπουργείο Τουρισμού, το Νοέμβριο 2012, κατά τον οποίο είχε εγκριθεί υπερωριακή απασχόληση, ποσοστό 75% των υπαλλήλων τήρησαν τον υποχρεωτικό  χρόνο εργασίας, όμως σε 50 υπαλλήλουςκαταβλήθηκε υπερωριακή αμοιβή για 1-2 ώρες επιπλέον των δεδουλευμένων βάσει ωροσήμανσης, με εξαίρεση δύο περιπτώσεις που η διαφορά ήταν 8-9 ώρες. Η Υπηρεσία δικαιολόγησε την επιλογή της επικαλούμενη επιβράβευση των συγκεκριμένων υπαλλήλων, χωρίς ωστόσο αυτό να προβλέπεται  από την κείμενη νομοθεσία. Κατά το τρίμηνο Μαρτίου-Μαΐου 2012,  κατά το οποίο δεν χορηγήθηκαν υπερωρίες, μόνο το 23% των υπαλλήλων τήρησε το χρόνο εργασίας και μάλιστα 13 υπάλληλοι παρουσίασαν αναιτιολόγητη αρνητική απόκλιση, που αθροιστικά ξεπερνούσε τον εργασιακό χρόνο τριών ημερών. Παρά τα ανωτέρω, η Διεύθυνση Διοικητικού δεν είχε μεριμνήσει για την ανάλογη περικοπή αποδοχών και τον πειθαρχικό έλεγχο των υπαλλήλων. Επίσης, παρά την επανειλημμένη χρήση βραχυχρόνιων αναρρωτικών αδειών από μεγάλο ποσοστό του προσωπικού, η Υπηρεσία δεν εφαρμόζει την πρόβλεψη του Υπαλληλικού Κώδικα για κατ’ οίκον εξέταση, λόγω έλλειψης ελεγκτή-ιατρού. Χαρακτηριστικά σημειώνεται ότι το 2012 από τους 246 υπαλλήλους, 180 έλαβαν 1.765 ημέρες αναρρωτικής άδειας, δηλαδή κατά μέσο όρο 10 ημέρες έκαστος.
-Στις Υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Πολιτισμού του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού που στεγάζονται στο κτίριο επί της οδού Μπουμπουλίνας 20-22, διαπιστώθηκε ότι αν και από το 1998 είχε εγκατασταθεί ηλεκτρονικό σύστημα παρακολούθησης της τήρησης του εργασιακού χρόνου αυτό τέθηκε σε λειτουργία μόλις το 2012, χωρίς όμως να ενεργοποιηθεί η δυνατότητα απεικόνισης των τυχόν αποκλίσεων στη συμπλήρωση του εργασιακού χρόνου ανά υπάλληλο. Η Διεύθυνση Διοικητικού δεν ενημέρωνε ανελλιπώς το ηλεκτρονικό σύστημα  με τις χορηγούμενες άδειες ώστε αυτό να παρέχει αξιόπιστα στοιχεία  και μέχρι τη διενέργεια του ελέγχου από το ΣΕΕΔΔ δεν είχε μεριμνήσει για την ανάλογη περικοπή αποδοχών και τον πειθαρχικό έλεγχο των υπαλλήλων που δεν τηρούσαν το χρόνο εργασίας. Κατά το Νοέμβριο 2012 που εξετάστηκε δειγματοληπτικά, προέκυψε ότι το 68,69% των υπαλλήλων δεν τήρησαν το χρόνο εργασίας και μάλιστα 113 υπάλληλοι είχαν ελλείποντα χρόνο που αθροιστικά υπερέβαινε τη μία εργάσιμη ημέρα. Επιπλέον διαπιστώθηκε ότι, παρά το γεγονός ότι κατά το έτος 2012, το προσωπικό έλαβε κατά μέσο όρο 9 ημέρες αναρρωτικής άδειας, δεν εφαρμόστηκε η πρόβλεψη για κατ’ οίκον εξέταση των υπαλλήλων από τους ελεγκτές ιατρούς της υπηρεσίας. Παράλληλα χορηγήθηκαν αναρρωτικές άδειες άνω των 10 ημερών χωρίς προηγούμενη γνωμάτευση της οικείας υγειονομικής επιτροπής και σε ορισμένες περιπτώσεις έγιναν αποδεκτά δικαιολογητικά που υποβλήθηκαν εκπρόθεσμα και με σημαντική καθυστέρηση.
-Στις Υπηρεσίες του Υπουργείου Εσωτερικών που στεγάζονται στο κτίριο επί της οδού Ευαγγελιστρίας 2 (οκτώ Διευθύνσεις), εντοπίσθηκαν έξι (6) υπάλληλοι που απείχαν αδικαιολόγητα από τα καθήκοντά τους για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ειδικότερα, μια υπάλληλος απείχε από τα καθήκοντά της για χρονικό διάστημα άνω των δύο (2) ετών, ένας υπάλληλος για επτά συνεχόμενους μήνες, ενώ για έξι μήνες δεν συμπλήρωνε το 8ωρο και ένας υπάλληλος απουσίασε για δύο μήνες. Επιπλέον, ένας υπάλληλος απουσίαζε αδικαιολόγητα για χρονικό διάστημα 42 ημερών και δύο άλλοι επί επτά μήνες δεν συμπλήρωναν το 8ωρο. Για ορισμένες από τις ως άνω περιπτώσεις η αρμόδια Διεύθυνση Διοικητικού προέβη σε ενέργειες για την αναλογική περικοπή των αποδοχών τους και για την πειθαρχική τους δίωξη, αφού όμως είχε προηγηθεί ο έλεγχος του Σ.Ε.Ε.Δ.Δ..  Υπενθυμίζεται ότι για τους έξι υπαλλήλους έχει ήδη κινηθεί πειθαρχική διαδικασία με εντολή του υπουργού Εσωτερικών Γιάννη Μιχελάκη.
Να σημειωθεί ότι το ΣΕΕΔΔ «με στόχο την εξάλειψη του φαινομένου της αδικαιολόγητης αποχής από τα υπηρεσιακά καθήκοντα, διατύπωσε προτάσεις προς τις Διευθύνσεις Διοικητικού των φορέων που ελέγχθηκαν, τόσο για τη βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό των συστημάτων ελέγχου, όσο και για την αναζήτηση των αχρεωστήτως καταβληθέντων και ζήτησε από τους οικείους Υπουργούς τον καταλογισμό πειθαρχικών ευθυνών στους ασυνεπείς υπαλλήλους και στα όργανα διοίκησης τα οποία αν και έχουν τη σχετική ευθύνη, παραλείπουν να ελέγξουν την τήρηση του χρόνου εργασίας».


aftodioikisi.gr

ΕΚΔΙΚΑΣΤΗΚΕ ΣΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ Η ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ ΤΗΣ NΕΛ- ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΓΙΑ ΙΟΝΙΑΝ SKY




Εκδικάστηκε χθες στο Εφετείο Β. Αιγαίου το αίτημα εξυγίανσης που έχει υποβάλλει η ΝΕΛ σε δεύτερο βαθμό έναντι των πιστωτών της, το οποίο πρωτόδικα είχε απορριφθεί. Η εταιρεία έλαβε προσωρινή διαταγή μέχρι την έκδοση της απόφασης, για  παράταση προστασίας  έναντι των πιστωτών της, ενώ σ’ αυτή συμπεριλήφθηκε και η απαγόρευση δέσμευσης τραπεζικών λογαριασμών.
Εταιρείες που παραστάθηκαν στη δίκη όπως  η Sea Hawk  άσκησαν πιέσεις για αναβολή της εκδίκασης,  χωρίς όμως το αίτημά τους να γίνει δεκτό.  Ειδικότερα η «Sea Hawk» μέσω του δικηγόρου της κ. Βαγγέλη Γκιγκιλίνη ζήτησε ν’ αναβληθεί η συζήτηση της Έφεσης μέχρι τις 18 Σεπτεμβρίου οπότε είχε προσδιοριστεί η εκδίκαση Έφεσης που είχε ασκήσει η ίδια η εταιρεία, έναντι της πρωτοδίκης απόφασης για εξυγίανση, θεωρώντας ότι επιδέχεται διευκρινίσεων και διορθώσεων. Το αίτημά της όμως απορρίφθηκε.
Παράσταση υπέρ της ΝΕΛ έκανε η Millennium Bank  ενώ δεν εκπροσωπήθηκε η FBB.  Κατά της ΝΕΛ παραστάθηκαν δικηγόροι από τον όμιλο Attica Group.
 Αίσθηση ωστόσο προκάλεσε η παρέμβαση υπέρ της ΝΕΛ που  έκαναν και δυο δικηγόροι που εκπροσώπησαν  ΠΝΟ, ζητώντας να γίνει δεκτό το αίτημα της εξυγίανσης, γεγονός που προκάλεσε έκπληξη δεδομένων των συγκρούσεων της εταιρείες με τους ναυτεργάτες για τις οφειλές των δεδουλευμένων τους.  
Στελέχη της ΝΕΛ αποφεύγουν να κάνουν προβλέψεις για την απόφαση του δικαστηρίου, μετά την πρωτόδικη απόφαση και κρατάνε χαμηλούς τόνους. Ο δικηγόρος κ. Γιάννης Πετρέλλης που εκπροσώπησε την εταιρεία είπε στα «Ν.τ.Λ»  «δεν νομίζω ότι θα καθυστερήσει η έκδοση της απόφαση πέραν του τριμήνου. Δεν κάνουμε καμιά πρόβλεψη. Αναμένουμε».
Τη δίκη παρακολούθησε ο Πρόεδρος της ΝΕΛ Μιλτιάδης - Μιχαήλ Βάγγερ.
Απολογία για τα ανεκτέλεστα δρομολόγια          
Χθες εξάλλου είχε προσδιοριστεί μετά από αναβολή και η απολογία της ΝΕΛ σχετικά με τα ανεκτέλεστα δρομολόγια από το πλοίο «Θεόφιλος». Την ΝΕΛ εκπροσώπησε ο νομικός σύμβουλος κ. Σκαρβελάκης ο οποίος κατέθεσε τις αιτιάσεις της εταιρείας στη Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής. Όπως τόνισε και χθες ο απερχόμενος Γενικός Γραμματέας κ. Σπιλάνης, «η υπηρεσία θα εισηγηθεί στον Υπουργό Ναυτιλίας ο οποίος θα πάρει και την τελική απόφαση». Μπορεί το πλοίο «Ionian Sky» να καλύπτει πλέον τα δρομολόγια του «Θεόφιλος» -που συνεχίζει να παραμένει εκτός- όμως η εταιρεία είναι εκτεθειμένη έναντι της συμφωνία που είχε κάνει με το Υπουργείο,  για τα δρομολόγια που δεν εκτελέστηκαν για περίπου δυο εβδομάδες.
Παράταση ….στο “IonianSky”;
Ασφαλής πληροφορίες αναφέρουν πάντως ότι ο «Θεόφιλος» θα παραμείνει εκτός δρομολογίων , καθώς συνεχίζεται η επίσχεση εργασίας του πληρώματός του, γεγονός που αναγκάζει την εταιρεία να παρατείνει την δρομολόγηση του «Ionian Sky» στη Βόρειο Ελλάδα και τα νησιά της άγονης γραμμής. Έτσι παρά το γεγονός ότι ήδη είχε ανακοινωθεί ότι τον Αύγουστο το πλοίο θα ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη, πληροφορίες αναφέρουν ότι θα παραμείνει στα δρομολόγια της άγονης γραμμής, τουλάχιστον μέχρι τις 25 Αυγούστου. Σήμερα μάλιστα αναμένεται να σταλεί σχετικό αίτημα για παράταση δρομολογίων ενώ η εταιρεία πρόκειται να κάνει επίσημες ανακοινώσεις για την ενημέρωση του επιβατικού κοινού.

  • Πηγή : Τα Νέα της Λέσβου 
  • Ρεπορτάζ : Πέλλη Γιακουμή 

ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΒΛΑΒΗ ΤΟΥ "ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ" ΣΤΗ ΣΥΡΟ


Αντί να πηγαίνει απο λιμάνι σε λιμάνι πάει από βλάβη σε βλάβη το Νήσος Μύκονος, αφού μετά την επαναφορά του στη γραμμή Πειραιάς-Σύρος-Μύκονος-Εύδηλος-Καρλόβασι, παρατηρήθηκε τεχνική βλάβη κατά την διάρκεια της παραμονής του πλοίου στο λιμάνι της Σύρου.

Η τεχνική βλάβη αφορά τη μια από τις τέσσερις μηχανές του πλοίου.

Το δρομολόγιο θα εξελιχθεί κανονικά με πιθανώς μικρή καθυστέρηση

Να σημειωθεί πως σήμερα ήταν το πρώτο δρομολόγιο για το Νήσος Μύκονος καθώς τη θέση του είχε πάρει για περίπου ένα μήνα το Νήσος Χίος μετά την Πυρκαγιά που είχε εκδηλωθεί στις 14 Ιουνίου μετά τον απόπλου από το λιμάνι του Ευδήλου.




cyclades24.gr

ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ : ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΔΙΝΕΙ Η ΠΟΕ-ΟΤΑ


Γενικές συνελεύσεις για το μέλλον των κινητοποιήσεων και παρεμβάσεις στα δημοτικά συμβούλια για κλείσιμο δήμων και παραιτήσεις αιρετών  «ενόψει των νέων διαθεσιμοτήτων – απολύσεων του Σεπτεμβρίου», δίνει η ΠΟΕ-ΟΤΑ καθώς, όπως τονίζει, μετά την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου «οι κινητοποιήσεις των εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση ενάντια στο πολυνομοσχέδιο δεν ήταν αρκετές για να ανατραπεί η μνημονιακή πολιτική»
»Το αμέσως προσεχές διάστημα, πραγματοποιούνται Γενικές Συνελεύσεις, εκτιμούμε το μέλλον των κινητοποιήσεων, τον τρόπο κλιμάκωσης του αγώνα, εκτιμώντας τις διαθέσεις των εργαζομένων του κλάδου. Την ίδια στιγμή ενόψει των νέων διαθεσιμοτήτων – απολύσεων του Σεπτεμβρίου και εκτός από την προσφυγή στα Ελληνικά Δικαστήρια, οι Σύλλογοι-Μέλη της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. παρεμβαίνουν στα Δημοτικά Συμβούλια προκειμένου στο σύνολο των Δήμων της χώρας να ληφθούν αποφάσεις για οριστικό κλείσιμο των Δήμων και ομαδικές παραιτήσεις αιρετών, σε περίπτωση νέας νομοθετικής παρέμβασης που θα περιλαμβάνει μονομερή κατάργηση αρμοδιοτήτων και πόρων αλλά και απόλυση-διαθεσιμότητας εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.
Και προστίθεται: «Το σύνολο των Δημοτικών Συμβουλίων και με την αρωγή των μελών του Γενικού Συμβουλίου της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.  όπου αυτό κριθεί αναγκαίο έως και τις αρχές Σεπτεμβρίου θα πρέπει να έχουν λάβει παρόμοιες αποφάσεις, οι οποίες θα κοινοποιηθούν στα γραφεία της Ομοσπονδίας αλλά και της Κ.Ε.Δ.Ε.»

Το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσής είναι το εξής:
«Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.) για μία ακόμη φορά από τότε που «πάτησαν» στη χώρα ως «κατακτητές» οι εκπρόσωποι των δανειστών έδωσε έναν μεγάλο αγώνα με δυναμικότητα και αποφασιστικότητα προκειμένου να μην ψηφιστεί το πολυνομοσχέδιο που συμπεριλαμβάνει τη διαθεσιμότητα-απόλυση των συναδέλφων Δημοτικών Αστυνομικών και Σχολικών Φυλάκων.
Σηκώσαμε το μεγαλύτερο βάρος ενός αγώνα που αφορά στο σύνολο του Δημοσιοϋπαλληλικού Κινήματος αλλά και στην Ελληνική κοινωνία.  Ελληνική Κοινωνία που μόνο εξαθλίωση και βάρη έχει επωμιστεί, αναίτια και άδικα, από την εφαρμογή αυτής της ακραίας νεοφιλελεύθερης πολιτικής που στερεί οποιαδήποτε ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο από τους άνεργους, εργαζόμενους και συνταξιούχους.
 Η δικομματική συγκυβέρνηση με τη Θατσερική, νεοφιλελεύθερη πολιτική και μπροστάρη των κυνικό Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, «διαγράφει» ζωές με πρωτόγνωρη ευκολία, συμπληρώνοντας «λίστες της ντροπής» με μηδενικό δημοσιονομικό όφελος, προκειμένου να κατευνάσει τους δήθεν «σκληρούς» τροϊκανούς. Πολιτικές προμελετημένες, προσχεδιασμένες με μόνο στόχο την εκχώρηση αρμοδιοτήτων σε ιδιώτες για τους οποίους θα επιβαρυνθεί περεταίρω ο πολίτης.
Μικρή σημασία έχει για τους εθνοπατέρες της Ελληνικής Βουλής το γεγονός πως η μονομερής κατάργηση των αρμοδιοτήτων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης έρχεται σε ευθεία σύγκρουση με τα όσα το Σύνταγμα προβλέπει.
Οι κινητοποιήσεις των εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση ενάντια στο πολυνομοσχέδιο δεν ήταν αρκετές για να ανατραπεί η μνημονιακή πολιτική. Από αύριο κιόλας ο κλάδος πρέπει να προετοιμαστεί ακόμη καλύτερα και σε συνεργασία με άλλες Ομοσπονδίες και κοινωνικές ομάδες, με το σύνολο της Ελληνικής κοινωνίας να δώσει τη μάχη της πλήρης ανατροπής της ακραίας νεοφιλελεύθερης μνημονιακής πολιτικής.
Ο αγώνας είναι διαρκής και μακρύς. Δεν τελείωσε. Κάθε αγώνας που δίνεται αποτελεί πλήγμα στην δικομματική νεοφιλελεύθερη συγκυβέρνηση.
Όπως εμείς, έτσι και αυτοί μετρούν πληγές!!! Και είναι σίγουρο και αποδεδειγμένο πως όσο δεν τους φοβόμαστε, όσο δεν τρομοκρατούμαστε από αυτούς και τα εντεταλμένα φερέφωνά τους, θα αντέξουμε περισσότερο. ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΠΡΩΤΟΙ!!! Και παρά τις πληγές εμείς είναι βέβαιο πως θα ξανασηκωθούμε όρθιοι. Αυτοί όχι!!!
Οι αιρετοί της Τοπικής Αυτοδιοίκησης για μια ακόμη φορά, παρά την άποψη πολλών πλέον Δημάρχων για ανένδοτο αγώνα με διαρκείς κινητοποιήσεις, κλείσιμο επ’ αορίστου Δημαρχείων, έως και ομαδικές παραιτήσεις, δεν στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων «επιτρέποντας» στη συγκυβέρνηση να γκρεμίσει όσα χρόνια πριν το διεκδικητικό, ενιαίο, αγωνιστικό Αυτοδιοικητικό κίνημα είχε «χτίσει».
Κι ας γνωρίζουν πλέον ξεκάθαρα πως πρώτα και κύρια από όλα, απαξιώνουν την καταστατική θέση των Αιρετών, μετατρέποντας τους σε «υπαλλήλους» της Κεντρικής Διοίκησης.
Το αμέσως προσεχές διάστημα, πραγματοποιούνται Γενικές Συνελεύσεις, εκτιμούμε το μέλλον των κινητοποιήσεων, τον τρόπο κλιμάκωσης του αγώνα, εκτιμώντας τις διαθέσεις των εργαζομένων του κλάδου. Την ίδια στιγμή ενόψει των νέων διαθεσιμοτήτων – απολύσεων του Σεπτεμβρίου και εκτός από την προσφυγή στα Ελληνικά Δικαστήρια, οι Σύλλογοι-Μέλη της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. παρεμβαίνουν στα Δημοτικά Συμβούλια προκειμένου στο σύνολο των Δήμων της χώρας να ληφθούν αποφάσεις για οριστικό κλείσιμο των Δήμων και ομαδικές παραιτήσεις αιρετών, σε περίπτωση νέας νομοθετικής παρέμβασης που θα περιλαμβάνει μονομερή κατάργηση αρμοδιοτήτων και πόρων αλλά και απόλυση-διαθεσιμότητας εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Το σύνολο των Δημοτικών Συμβουλίων και με την αρωγή των μελών του Γενικού Συμβουλίου της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.  όπου αυτό κριθεί αναγκαίο έως και τις αρχές Σεπτεμβρίου θα πρέπει να έχουν λάβει παρόμοιες αποφάσεις, οι οποίες θα κοινοποιηθούν στα γραφεία της Ομοσπονδίας αλλά και της Κ.Ε.Δ.Ε.
Επίσης το επόμενο χρονικό διάστημα που οι εκπρόσωποι-δήμιοι του Ελληνικού λαού θα κατέβουν στις εκλογικές τους περιφέρειες προκειμένου να παρελάσουν στα πανηγύρια του απλού λαού για ψηφοθηρικούς λόγους, τους «υποδεχόμαστε» κατάλληλα. Κηρύσσουμε ανεπιθύμητους όσους προσυπέγραψαν την απόλυση 6.000 συναδέλφων.

Για την Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.:
-              Η ανατροπή των βάρβαρων-αντιλαϊκών πολιτικών που έχουν θέσει υπό μνημονιακή επιτήρηση την καθημερινότητα των εργαζομένων και των οικογενειών τους.
-              Η προάσπιση του Δημοσίου, των κοινωνικών αγαθών και υπηρεσιών που διαλύονται, εκχωρούνται έναντι «πινακίου φακής» σε ιδιωτικά συμφέροντα.
-              Η υπεράσπιση του Δημόσιου και Κοινωνικού χαρακτήρα των υπηρεσιών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ!!!
Στόχος που πρέπει να τεθεί από ολόκληρη την Ελληνική κοινωνία που θα κληθεί να πληρώσει το «μάρμαρο» της ιδιωτικοποίησης. Η Τοπική Αυτοδιοίκηση, παρά τα όποια προβλήματα, είναι «κεκτημένο» των Δημοτών, των τοπικών κοινωνιών, όλων των κοινωνικών φορέων που μόνο με την έγκυρη ενημέρωση θα αντιληφθούν τις αμετάκλητες συνέπειες αυτής της πολιτικής.
Συνάδελφοι,
Ο αγώνας μας πρέπει να διευρυνθεί, πρέπει να γιγαντωθεί. Η αρχή έγινε! Όλο και περισσότεροι κλάδοι εργαζομένων στο Δημόσιο αλλά και στον Ιδιωτικό Τομέα αντιλαμβάνονται επιτέλους το πλήρες μνημονιακό αδιέξοδο. Αδιέξοδο κοινωνικό, οικονομικό, πολιτικό που μόνο με ένα σύνθημα, με μια φωνή μπορεί να αρθεί.
ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ… ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΑΔΙΕΞΟΔΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ…»


aftodioikisi.gr