Τετάρτη, 19 Μαρτίου 2014

AEΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΜΕ 9.99 ΕΥΡΩ



Ρεκόρ προκρατήσεων για τα έξι νέα δρομολόγια της Ryanair από Αθήνα ανακοίνωσε, σήμερα, ο CEO της εταιρείας Michael O'Leary.
Η εταιρεία ξεκινά την 1η Απριλίου πτήσεις προς Χανιά, Λονδίνο, Μιλάνο, Πάφο, Ρόδο και Θεσσαλονίκη, από μόλις 9,99 ευρώ το εισιτήριο (μαζί με τους φόρους) για 100.000 θέσεις και κρατήσεις που θα γίνουν μέχρι τα μεσάνυχτα της Δευτέρας 24 Μαρτίου 2014.
Σύμφωνα με όσα είπε ο κ. O'Leary, η τρίτη ελληνική βάση της Ryanair στην Αθήνα, με δύο αεροσκάφη, θα μεταφέρει περισσότερους από 1,2 εκατ. επιβάτες ετησίως, μέσω 150 πτήσεων την εβδομάδα.
Ειδικότερα, ανακοίνωσε ότι για τα Χανιά θα γίνονται τέσσερις πτήσεις ημερησίως, για Λονδίνο-Μιλάνο- Πάφο και Ρόδο δύο πτήσεις ημερησίως, ενώ για τη Θεσσαλονίκη θα γίνονται δέκα πτήσεις την ημέρα.
Σύμφωνα με τον κ. O'Leary, τον Νοέμβριο του 2014 θα ανακοινωθούν και νέες πτήσεις από τη χώρα μας προς νέους προορισμούς στο εσωτερικό της Ελλάδας, καθώς ήδη βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις με τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας. Τόνισε, μάλιστα, ότι το 2018 στοχεύει να είναι η «Νούμερο 1» εταιρεία στην Ελλάδα.
«Τα έξι νέα μας δρομολογια από Αθήνα θα παρέχουν στους Ελληνες καταναλωτές και επισκέπτες μια εναλλακτική σε σχέση με τις υψηλές τιμές εισιτηρίων της Aegean/Olympic, ενώ ταυτόχρονα θα απολαμβάνουν τις χαμηλές τιμές εισιτηρίων της Ryanair» είπε ο κ. O'Leary.
Απαντώντας σε ερώτηση για τα τέλη του αεροδρομίου της Αθήνας, είπε ότι είναι πραγματικά ένα από τα πιο ακριβά αεροδρόμια, ωστόσο χαρακτήρισε καλοδεχούμενα τα κινήτρα που ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών.
Ηδη η Ryanair απασχολεί 40 πιλότους της πρώην Ολυμπιακής Αεροπορίας, ενώ σύντομα θα προστεθούν και άλλοι Ελληνες στο προσωπικό της εταιρείας χαμηλού κόστους.
«Δεν χρεώνουμε για την εξάσκηση των εργαζομένων μας και γι' αυτό έχουμε λίστες αναμονής για 5.000 πιλότους και πλήρωμα καμπίνας», είπε χαρακτηριστικά ο κ. O'Leary.
Μάλιστα, είπε ότι σε συναντήσεις που είχε με τους υπουργούς Υποδομών και Οικονομίας, είχαν πάρα πολύ θερμή υποδοχή και ενθάρρυνση για να έρθουν στη χώρα μας και να δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας.
Μαρία Μόσχου

ΗΜΕΡΗΣΙΑ

Το Αιγαίο θρηνεί και πάλι τους νεκρούς του- Ποιος όμως νοιάζεται πραγματικά;



Με το ναυάγιο της Τρίτης προστίθενται άλλοι 7 νεκροί πρόσφυγες (μεταξύ των οποίων 2 παιδιά)  και 2 αγνοούμενοι στην θαλάσσια περιοχή της Λέσβου και άλλοι 4 νεκροί στο Bodrum. Οι επαναλαμβανόμενες τραγωδίες μας έχουν οδηγήσει να απωλέσουμε την έννοια της κλίμακας και απλά να αθροίζουμε νούμερα ανά εξάμηνο, χρόνο και άλλες χρονικές περιόδους, κρύβοντας πίσω από αριθμούς, ανθρώπινες τραγωδίες και πολιτικές ευθύνες.
Το μικρό πλοιάριο που μετέφερε πρόσφυγες από τη Συρία βυθίστηκε κατά πάσα πιθανότητα από μηχανική βλάβη, στην περιοχή Κόρακας Λέσβου και ακολούθησε διάσωση μόνο 8 επιβαινόντων από το λιμενικό σώμα τις πρωινές ώρες της Τρίτης 18/3. Στο Bodrum, όπως αναφέρουν τα τουρκικά ειδησειογραφικά πρακτορεία, υπάρχει και ένα άλλο ναυάγιο που μετρά τουλάχιστον 4 νεκρούς. Όσο βελτιώνεται ο καιρός, τόσο περισσότεροι/ες πρόσφυγες και μετανάστες/τριες θα επιχειρούν να εισέλθουν σε ευρωπαϊκά εδάφη και αντίστοιχα οι πιθανότητες για πολύνεκρα ναυάγια θα αυξάνονται.
Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι μόνο στη Λέσβο μετά το ναυάγιο, μέσα σε μία μόλις ημέρα, την Τρίτη 18/3, οι αφίξεις προσφύγων και μεταναστών κυμάνθηκαν περίπου στα 80 άτομα, σχεδόν το σύνολο της χωρητικότητας του κέντρου κράτησης κοντά στο χωριό Μόρια. Παράλληλα, ευρωπαϊκό κλιμάκιο διενεργεί έλεγχο για τις συνθήκες υποδοχής και κράτησης των μεταναστών και προσφύγων. Ο συνεχιζόμενος κύκλος των ναυαγίων και των απανωτών αφίξεων αποδεικνύει ξεκάθαρα την αδυναμία διαχείρισης του μεταναστευτικού προβλήματος με γραφειοκρατικές, διεκπεραιωτικές διαδικασίες και καταστολή και δείχνει  ότι πρέπει να παρθούν άμεσα  γενναίες πολιτικές αποφάσεις με άξονα το σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα.
Η Ελλάδα έχει δεχτεί, βάσει των συνθηκών που έχει υπογράψει, να παίξει το ρόλο αφενός του «μαντρότοιχου» που προσπαθεί μάταια να ανακόψει τα μεταναστευτικά ρεύματα αυξάνοντας τα μέτρα καταστολής αφετέρου του θεατή που παρατηρεί απαθής όλο και περισσότερο κόσμο να πνίγεται στα χωρικά της ύδατα. Οι Οικολόγοι Πράσινοι έχουν τονίσει αρκετές φορές ότι αν η Ελλάδα δεν διεκδικήσει για τον εαυτό της ένα διαφορετικό ρόλο από το εξωτερικό σύνορο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, πιέζοντας ταυτόχρονα  να αλλάξει η ευρωπαϊκή πολιτική για το μεταναστευτικό ζήτημα –η οποία συνίσταται κυρίως στην υιοθέτηση κατασταλτικών μέτρων, συμφώνων επαναπροώθησης και συμμετοχής σε στρατιωτικού και γεωπολιτικού τύπου προγράμματα όπως το Eurosur- τότε δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στην τρέχουσα κατάσταση. Αυτή η κατασταλτική πολιτική θα συνεχίσει να παράγει περισσότερα ναυάγια, ανίκανη να σταματήσει την εισροή ανθρώπων κυνηγημένων από τον πόλεμο και άλλες συμφορές που τους σπρώχνουν στην διάβαση όλο και πιο επικίνδυνων περασμάτων.

Όχι άλλα κροκοδείλια δάκρυα από τους υπεύθυνους  του εγκλήματος.

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗ ΛΑΓΚΑΔΑ ΣΤΙΣ 20/3/2014, ΑΠΟ ΤΗΝ " ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΙΟ"

Η "Πρωτοβουλία για τη Χίο" διοργανώνει συνάντηση στη Λαγκάδα, την Πέμπτη 20/3, στις 18:00, στο Κοινοτικό γραφείο του χωριού.

Σκοπός της συνάντησης είναι η γνωριμία με τις φίλες και τους φίλους της κίνησης στη Λαγκάδα και η ανταλλαγή απόψεων μαζί τους.

Τροποποίηση δρομολογίων European Express και Θεόφιλος


theofilos_nel_lines_aktoploia_
Σας ενημερώνουμε ότι τα πλοία Ε/Γ-Ο/Γ EUROPEAN EXPRESS και Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ για το διάστημα Δευτέρα 17/03 έως Δευτέρα 24/03 τροποποιημένα δρομολόγια ως κάτωθι:
Ε/Γ-Ο/Γ EUROPEAN EXPRESS
ΔΕΥΤΕΡΑ 17/03: ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΤΡΙΤΗ 18/03: ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΤΕΤΑΡΤΗ 19/03: ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΑΝ 17:00)
ΠΕΜΠΤΗ 20/03: ΕΥΔΗΛΟΣ (ΑΦ 01:10 ΑΝ 01:40) – ΑΓ. ΚΗΡΥΚΟΣ (ΑΦ 02:40 ΑΝ 03:10) – ΦΟΥΡΝΟΙ (ΑΦ 03:50 ΑΝ 04:10) – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ (ΑΦ 05:20 ΑΝ 06:00) – ΒΑΘΥ (ΑΦ 07:00 ΑΝ 16:00) – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ (ΑΦ 17:00 ΑΝ 17:40) – ΦΟΥΡΝΟΙ (ΑΦ 18:50 ΑΝ 19:10) – ΑΓ. ΚΗΡΥΚΟΣ (ΑΦ 19:50 ΑΝ 20:20) – ΕΥΔΗΛΟΣ (ΑΦ 21:20 ΑΝ 21:50)
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21/03: ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΑΦ 06:00 ΑΝ 17:00) – ΣΥΡΟΣ (ΑΦ 22:10 ΑΝ 22:40)
ΣΑΒΒΑΤΟ 22/03: ΕΥΔΗΛΟΣ (ΑΦ 02:20 ΑΝ 02:50) – ΑΓ. ΚΗΡΥΚΟΣ (ΑΦ 03:50 ΑΝ 04:20) – ΦΟΥΡΝΟΙ (ΑΦ 05:00 ΑΝ 05:20) – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ (ΑΦ 06:30 ΑΝ 07:10) – ΒΑΘΥ (ΑΦ 08:10 ΑΝ 09:00) – ΧΙΟΣ (ΑΦ 12:30 ΑΝ 13:00) – ΜΥΤΙΛΗΝΗ (ΑΦ 16:20 ΑΝ 18:00) – ΛΗΜΝΟΣ (ΑΦ 23:40)
ΚΥΡΙΑΚΗ 23/03: ΛΗΜΝΟΣ (ΑΦ 00:30) – ΚΑΒΑΛΑ (ΑΦ 05:10 ΑΝ 09:00) – ΛΗΜΝΟΣ (ΑΦ 13:10 ΑΝ 14:00) – ΜΥΤΙΛΗΝΗ (ΑΦ 19:40 ΑΝ 21:00)
ΔΕΥΤΕΡΑ 24/03: ΧΙΟΣ (ΑΦ 00:20 ΑΝ 00:50) – ΒΑΘΥ (ΑΦ 04:20 ΑΝ 07:00) – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ (ΑΦ 08:00 ΑΝ 08:40) – ΦΟΥΡΝΟΙ (ΑΦ 09:50 ΑΝ 10:10) – ΑΓ. ΚΗΡΥΚΟΣ (ΑΦ 10:50 ΑΝ 11:20) – ΕΥΔΗΛΟΣ (ΑΦ 12:20 ΑΝ 12:30) – ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΑΦ 20:40)
Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ (ΑΚΙΝΗΣΙΑ 19/03 – 25/03)
ΔΕΥΤΕΡΑ 17/03: ΚΑΒΑΛΑ (ΑΝ 14:00) – ΛΗΜΝΟΣ (ΑΦ 18:50 ΑΝ 19:40)
ΤΡΙΤΗ 18/03: ΜΥΤΙΛΗΝΗ (ΑΦ 01:40 ΑΝ 03:20) – ΧΙΟΣ (ΑΦ 07:00 ΑΝ 07:30) – ΒΑΘΥ (ΑΦ 11:30 ΑΝ 16:00) – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ (ΑΦ 17:00 ΑΝ 17:40) – ΦΟΥΡΝΟΙ (ΑΦ 18:50 ΑΝ 19:10) – ΕΥΔΗΛΟΣ (ΑΦ 20:40 ΑΝ 21:10)
ΤΕΤΑΡΤΗ 19/03: ΣΥΡΟΣ (ΑΦ 01:10 ΑΝ 01:40) – ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΑΦ 06:50)

e-nautilia.gr

Συγκρότηση Συμβουλίου Νησιωτικής Πολιτικής


varvitsiwtis_sugkrotisi_sumvouliou_nhsiwtikis_politikis_
Με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη συγκροτείται Συμβούλιο Νησιωτικής Πολιτικής, το οποίο θα λειτουργεί στο πλαίσιο της Γενικής Γραμματείας και Νησιωτικής Πολιτικής του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου και την εποπτεία του Πρωθυπουργού. Το Συμβούλιο Νησιωτικής Πολιτικής θα γνωμοδοτεί κυρίως για τις βασικές αρχές χάραξης πολιτικών στους διάφορους τομείς της οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης των νησιών, ενώ παράλληλα, θα σχεδιάζει και θα υλοποιεί νησιωτικές πολιτικές.
Στο νέο όργανο που συστήνεται με την απόφαση του Υπουργού θα συμμετέχουν εκπρόσωποι από υπουργεία, φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης, μέλη επαγγελματικών οργανώσεων και κοινωνικών συλλόγων που η δράση τους σχετίζεται με πολιτικές Νησιωτικότητας. Στόχος της απόφασης του υπουργού είναι η βελτίωση του συντονισμού και της συνεργασίας όλων των εμπλεκόμενων δρώντων για την παραγωγή πολιτικών που θα προάγουν τη Νησιωτικότητα της χώρας.
Ειδικότερα η σύνθεση του Συμβουλίου διαμορφώνεται ως εξής:
Ως πρόεδρος συμμετέχει ο Γενικός Γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής του Υπουργείου Ναυτιλίας και ως μέληoΓενικός Γραμματέας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, οι Γενικοί Γραμματείς, οι οποίοι θα οριστούν ανά ένας, από τα υπουργεία Εσωτερικών, Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, Υγείας, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Τουρισμού.
Παράλληλα, θα συμμετέχουν οι Περιφερειάρχες Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Κρήτης και Δυτικής Ελλάδας και Ιονίων Νήσων, καθώς και οι Αντιπεριφερειάρχες Αττικής, Στερεάς Ελλάδας, Θεσσαλίας και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Επίσης, πέντε εκπρόσωποι της πρωτοβάθμιας αυτοδιοίκησης που προέρχονται από κάθε Περιφερειακή Ένωση Δήμων Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Κρήτης και Ιονίων Νήσων και ένας εκπρόσωπος των υπολοίπων νησιωτικών δήμων της χώρας.
Συγχρόνως, πέντε εκπρόσωποι των Επιμελητηρίων, θα έχουν θέση στο νέο Συμβούλιο, από τους οποίους οι τέσσερεις θα προέρχονται από τα αντίστοιχα Επιμελητήρια των Περιφερειών Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Κρήτης και Ιονίων Νήσων και ένας από τα επιμελητήρια των Νομών που έχουν νησιά.
Επιπλέον, το συμβούλιο απαρτίζουν ένας εκπρόσωπος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας, ένας εκπρόσωπος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, ένας εκπρόσωπος από το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδας, ένας εκπρόσωπος του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου, δύο εκπρόσωποι της Πανελλήνιας Συνομοσπονδίας Ενώσεων Γεωργικών Συνεταιρισμών, ένας εκπρόσωπος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, ένας εκπρόσωπος του Ελληνικού Δικτύου Μικρών Νησιών, ένας εκπρόσωπος του Συνδέσμου εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων, ένας εκπρόσωπος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία, ένας εκπρόσωπος της Ένωσης Λιμένων Ελλάδας, ένας εκπρόσωπος της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Πολυτέκνων Ελλάδας και τέλος, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής.
Επισημαίνεται ότι για τη συμμετοχή τους στο Συμβούλιο Νησιωτικής Πολιτικής τα μέλη δεν λαμβάνουν οποιαδήποτε αποζημίωση, ενώ το όργανο θα συνεδριάζει τουλάχιστον δύο φορές κατ΄ έτος.

e-nautilia.gr

Γιουχάισαν τον Βαρβιτσιώτη στη Μάνη


giouxaisan_ton_varvitsiwti_sti_mani_
«Λαμόγιο» και «προδότη» αποκάλεσαν τον υπουργό Ναυτιλίας οι πολίτες που βρέθηκαν στην εκδήλωση μνήμης για τον ξεσηκωμό του 1821.
Έντονες και σφοδρές ήταν οι αποδοκιμασίες που δέχθηκε ο υπουργός Ναυτιλίας Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στην Αρεόπολη της Μάνης από πολίτες που βρέθηκαν στην εκδήλωση μνήμης για τον ξεσηκωμό του 1821. O κ. Βαρβιτσιώτης μετέβη στην περιοχή ως εκπρόσωπος της κυβέρνησης στις εκδηλώσεις μνήμης της 17ης Μαρτίου του 1821 για τον ξεσηκωμό κατά του τουρκικού ζυγού.
Κατά την κατάθεση στεφάνων στον μνημείο του Πετρόμπεη Μαυρομιχάλη, οι παραβρισκόμενοι αποδοκίμασαν έντονα τον γαλάζιο υπουργό με τις φράσεις «έξω προδότη», «έξω από τη Μάνη», «λαμόγιο φύγε…».
Ο κ. Βαρβιτσιώτης δεν απάντησε στο πλήθος, κατέθεσε το στεφάνι και έφυγε…
Αίσθηση πάντως προκάλεσε το ζωηρό χειροκτότημα που δέχθηκε ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Ηλίας Κασιδιάρης όταν με τη σειρά του κατέθεσε στεφάνι στο μνημείο.


e-nautilia.gr

Με ανοδική πορεία έκλεισε το 2013 ο όμιλος Τσάκου


ten_anodiki_poreia_to_2013_
Η Tsakos Energy Navigation Limited ανακοίνωσε τα αποτελέσματα για το τέταρτο τρίμηνο του 2013 και συνολικά για την περσινή χρονιά.
Παρουσιάζοντας αισθητή βελτίωση σε σύγκριση με τα αποτελέσματα του 2012, τα λειτουργικά έσοδα για το 2013 διπλασιάστηκαν σε 33,2 εκατομμύρια δολάρια από 16,7 εκατομμύρια δολάρια το 2012, με εξαίρεση τις δαπάνες απομείωσης και τις ζημιές από την πώληση πλοίου.
Μια αύξηση των εσόδων, μετά την αφαίρεση των εξόδων ταξιδιού και των προμηθειών, κατά 15,4 εκατομμύρια δολάρια σε 285,4 εκατομμύρια δολάρια, ήταν ο κύριος λόγος για τα βελτιωμένα αποτελέσματα . Σημαντική για τα καλά αποτελέσματα θεωρείται η συμβολή των δύο νέων DP2 suezmax τανκερ (τύπου shuttle) όπως και των μεταφορικών LNG.
Οι δύσκολες συνθήκες στην αγορά αργού πετρελαίου για το μεγαλύτερο διάστημα του 2013, οδήγησε σε μικρή μείωση των ναύλων για suezmaxes και aframaxes μας μέχρι τα τέλη του έτους, όταν οι συνθήκες στον τομέα αυτό άλλαξαν δραματικά.
Οι ενοικιάσεις για μεταφορά αργού βελτιώθηκαν σημαντικά το Δ΄ Τρίμηνο του 2013, οπότε και τα έσοδα ανήλθαν σε 70,6 εκατ. δολάρια, αυξημένα κατά 4,5% από το τέταρτο τρίμηνο του 2012. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο αποτελούμενος από 48 σκάφη στόλος χρησιμοποιήθηκε σχεδόν πλήρως (σε ποσοστά 97%) εκείνο το διάστημα.
“Η TEN για μια ακόμη φορά απέδειξε την ικανότητά της να περιηγηθεί μέσα στους τραχείς ναυτιλιακούς κύκλους και να φθάσει στο άλλο άκρο ισχυρότερη και μεγαλύτερη”, δήλωσε ο κ. Νικόλαος Π. Τσάκος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΕΝ.
“Η επιτυχημένη στρατηγική ναύλωσης μας μαζί με τη μεγάλη επιχειρησιακή ικανότητα που διαθέτουμε μας τοποθετεί μας στην κορυφή των εταιρειών που δύνανται να επωφεληθούν από βελτιώσεις στην αγορά”, ισχυρίστηκε, επικαλούμενος την αυξανόμενη λίστα πελατών πρώτης κατηγορίας και την αποδεδειγμένη πρόσβασή της σε κεφάλαια.

e-nautilia.gr

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΧΙΟΥ , ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 30 ΜΑΡΤΙΟΥ 2Ο14






Η Διοίκηση του σωματείου ενημερώνει τους συναδέλφους οδηγούς ότι η Γενική Συνέλευση του σωματείου θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 30 Μαρτίου 2014 και ώρα 18:00 μμ στην αίθουσα του Εργατικού Κέντρου Χίου και τους καλεί να παρευρεθούν.