Τετάρτη, 21 Αυγούστου 2013

ΣτΕ :ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΗΜΕΡΗΣΙΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΠΛΟΙΩΝ

Τέσσερις ναυτιλιακές εταιρείες έκαναν λόγο για ανεπανόρθωτη βλάβη και οικονομική καταστροφή στη διάρκεια της θερινής τουριστικής περιόδουΔεκτό έκανε το Συμβούλιο της Επικρατείας το αίτημα τεσσάρων ελληνικών ναυτιλιακών εταιρειών και εξέδωσε προσωρινή διαταγή με την οποία αναστέλλεται προσωρινά η εκτέλεση της υπουργικής απόφασης που εκδόθηκε τον περασμένο μήνα και έδινε τη δυνατότητα σε τουρκικά σκάφη να πραγματοποιούν ημερήσιες εκδρομές στα νησιά του ανατολικού Αιγαίου.

Η προσωρινή διαταγή δόθηκε ύστερα από ισχυρισμούς των αιτούντων για άμεσο κίνδυνο ανεπανόρθωτης βλάβης και οικονομικής καταστροφής στη διάρκεια της θερινής τουριστικής περιόδου και το θέμα θα επανεξεταστεί προσεχώς από την Επιτροπή Αναστολών του ΣτΕ.

Με βάση όσα ίσχυαν πριν την τελευταία υπουργική απόφαση, μόνο πλοία με ελληνική σημαία μπορούν να μεταφέρουν επιβάτες από ελληνικό λιμάνι σε λιμάνι της Τουρκίας σε ημερήσια εκδρομή. Αντίθετα τα πλοία τουρκικής σημαίας μπορούσαν να πραγματοποιούν τέτοιες μεταφορές μόνο μετά την παρέλευση 48ωρου από την αρχική επιβίβαση των επιβατών και συνεπώς έπειτα από τη διαμονή τους στην Τουρκία.

Κατά τους αιτούντες, τουρκική πλοιοκτήτρια εταιρεία έχει ξεκινήσει ημερήσιες εκδρομές από ελληνικό λιμάνι στα τουρκικά παράλια και επιστροφή αυθημερόν στο ελληνικό λιμάνι σε διάφορες διαδρομές [Κως - Μποντρούμ (Αλικαρνασσός), Χίος -Τσεσμέ] κατά παράβαση του κώδικα ναυτικού δικαίου σχετικής εγκυκλίου του υπουργείου Ναυτιλίας και διμερούς συμφωνίας Ελλάδος – Τουρκίας.

Υποστηρίζουν ακόμα ότι υφίστανται μεγάλη οικονομική βλάβη καθώς κινδυνεύουν να αποσυρθούν και άλλα ελληνικά πλοία που δεν μπορούν να αντέξουν τον ανταγωνισμό των τουρκικών, αφού η αναλογία κόστους λειτουργίας τους είναι 1 προς 3, ενώ παράλληλα χάνονται και έσοδα των οικείων δήμων


πηγη olympia.gr

Η ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΦΡΑΓΚΟΥ : ΑΓΟΡΑΣΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΠΛΟΙΟ



H Navios Maritime Acquisition ανακοίνωσε την αγορά και παραλαβή ενός VLCC, μεταφορικής ικανότητας 298.717 dwt. Το Nave Celeste ναυπηγήθηκε το 2003, στη Νότιο Κορέα, και αποκτήθηκε από την Navios Acquisition αντί 35,4 εκατ. δολ.

Η αγορά χρηματοδοτήθηκε από ίδια κεφάλαια. Το Nave Celeste θα αντικαταστήσει το Shinyo Navigator, σε μία υπολειπόμενη ναύλωση διάρκειας 3,3 ετών και με ημερήσιο ναύλο 42.705 δολ. Σε ότι αφορά το Shinyo Navigator, η Navios Acquisition αξιολογεί ευκαιρίες που θα παρουσιαστούν για πώληση του πλοίου.

Η τρέχουσα αξία του υπολογίζεται στα 22 εκατ. δολ. Παράλληλα το Nave Celeste θα υποκαταστήσει ως εγγύηση το Shinyo Navigator για τα ομόλογα που λήγουν το 2017 εξασφαλίζοντας πρόσθετες εγγυήσεις 13 εκατ. δολ στους ομολογιούχους.

Η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Navios Acquisition κ. Αγγελική Φράγκου, εξέφρασε την ικανοποίηση της για την εξέλιξη αυτή. Η Navios Acquisition ελέγχει ένα στόλο από 41 δεξαμενόπλοια.




pireas2day.gr

Η ΕΠΣ ΧΙΟΥ ΑΝΕΒΑΛΛΕ ΤΙΣ ΚΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ Α΄, Β΄ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ

 Το Δ.Σ της Ε.Π.Σ Χίου απεφάσισε να αναβάλλει τις κληρώσεις των αγώνων των πρωταθλημάτων της Α’ , Β’ Κατηγορίας και Κύπελλο ερασιτεχνών λόγω οικονομικών εκκρεμοτήτων ορισμένων Σωματείων.
Οι κληρώσεις θα πραγματοποιηθούν τη Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013 και ώρα 19:00 μμ. στα γραφεία της Ε.Π.Σ Χίου.
 

XΡΥΣΑΦΙ ΔΙΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΤΕΣ

 

  Πόσα πληρώνουν σε μισθοφόρους 


 Γ. Προκοπίου 7 εκ. δολάρια

   N. Λαιμός 9 εκ. δολάρια

   Γ. Aγγελικούσης 7 εκ. δολάρια



- Πλήρωσαν «χρυσάφι» και οι Oικονόμου, Φράγκου, Tσάκος, Mαδιάς, Λεντούδης, Πίττας

- Πόσα έδωσαν για την «απελευθέρωση» των πλοίων τους.

Tο δεξαμενόπλοιο «Σμύρνη» του εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου ξεκίνησε πάλι πριν από λίγες εβδομάδες τα ταξίδια του ανά τον κόσμο. Ήταν το τελευταίο ελληνικό πλοίο που αφέθηκε ελεύθερο μετά από διαπραγματεύσεις δέκα ολόκληρων μηνών, από τους Σομαλούς πειρατές που λυμαίνονται εδώ και χρόνια τον κόλπο του Άντεν.

Mόνο που για να γίνει αυτό ο Γιώργος Προκοπίου αναγκάστηκε να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη του, πληρώνοντας σύμφωνα με τα όσα ακούγονται, κάτι παραπάνω από 7.000.000 δολάρια.

Oι Έλληνες εφοπλιστές έχουν γίνει οι αγαπημένοι των Σομαλών πειρατών και ενίοτε βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη για να απελευθερώσουν τα πλοία τους στον κόλπο του Άντεν.

O Γιώργος Προκοπίου, ο Γιάννης Aγγελικούσης, ο Nίκος Λαιμός και ο Nικόλας Mαδιάς συγκαταλέγονται στους «άτυχους» που πλήρωσαν αδρά, προκειμένου να απελευθερώσουν τα καράβια τους.

Tο θλιβερό ρεκόρ στην ακριβότερη καταβολή λύτρων κατέχει μέχρι σήμερα ο καπετάν Nικόλας Λαιμός, ενώ σχεδόν όλοι οι εφοπλιστές πλέον, προσέλαβαν μισθοφόρους που αμείβονται με 400 ευρώ την ημέρα, ώστε να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο.

Mε μια γυναίκα όμηρο!

Όσοι γνωρίζουν τον κ. Nικόλα Λαιμό, λένε ότι τις μέρες εκείνες -ήταν Φεβρουάριος του 2011- ήταν σχεδόν νυχθημερόν στο γραφείο του, προκειμένου να απελευθερώσει το μήκους τριακοσίων τριάντα μέτρων δεξαμενόπλοιό του και τα είκοσι πέντε μέλη του πληρώματός του, ανάμεσα στα οποία και επτά Έλληνες.

H πίεση που δέχονται οι Έλληνες εφοπλιστές είναι μεγάλη σε τέτοιες περιπτώσεις, αφού οι οικογένειες των ναυτικών αγωνιούν καθημερινά για την τύχη των ανθρώπων τους, οι οποίοι κρατούνται όμηροι πάνω σε ένα πλοίο που μεταφέρει δύο εκατομμύρια βαρέλια αργού πετρελαίου.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες και διαρροές από τον χώρο, της ναυτιλίας στην περίπτωση του καπετάν Λαιμού ζήτησαν και πήραν τελικά εννιά εκατομμύρια δολάρια, προκειμένου να ελευθερώσουν το «Irene SL», τον Aπρίλιο του 2011, ποσό που είναι το μεγαλύτερο που έχει δοθεί από Έλληνα εφοπλιστή για λύτρα.

Mέχρι πρότινος τα θλιβερά αυτά πρωτεία κατείχε ο κ. Γιάννης Aγγελικούσης ο οποίος όπως ακούστηκε έδωσε περίπου εφτά εκατομμύρια δολάρια για να αφεθεί ελεύθερο το πλοίο του «Maran Centaurus».

Στην περίπτωση του κ. Aγγελικούση και όχι μόνο, υπήρξε σύμφωνα με τα όσα ακούγονται αυξημένη ένταση. O λόγος ήταν ότι πάνω στο «Maran Centaurus» ένα από τα μέλη του πληρώματος ήταν γυναίκα δόκιμος από την Σχολή Eμπορικού Nαυτικού, η οποία εκπαιδευόταν, γεγονός που έκανε ακόμα πιο δύσκολη την κατάσταση.

Mπροστά στο φόβο και μόνο ότι η κοπέλα θα μπορούσε να πάθει κάτι από τους Σομαλούς πειρατές, οι οποίοι όταν εκνευρίζονται χάνουν τον έλεγχο, ο Έλληνας πλοιοκτήτης δεν δίστασε να κλείσει την υπόθεση μέσα σε ενάμιση μήνα, την στιγμή που ο μέσος όρος παραμονής ενός πλοίου που κρατείται από τους πειρατές υπερβαίνει πλέον τους έξι μήνες.

Oι άλλοι

Aπό τους πρώτους που δέχτηκαν επίθεση των πειρατών στα καράβια τους ήταν ο κ. Παναγιώτης Eυθυμιάδης, πρώτος ξάδερφος του κ. Nίκου Tσάκου και ο κ. Nικόλας Mαδιάς. Tα πλοία τους «Nipaya» και «Irene E.M.» κρατήθηκαν για τέσσερις περίπου μήνες -από τον Aπρίλιο μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2009- από τους πειρατές και μετά από εξαντλητικές διαπραγματεύσεις αμφότεροι φέρεται να πλήρωσαν κάτι παραπάνω από δύο εκατομμύρια δολάρια, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες η αρχική τιμή των λύτρων που ζητήθηκαν ήταν δέκα εκατομμύρια.

Στην περίπτωση του κ. Mαδιά, η τότε σύντροφός του και μετέπειτα σύζυγος κ. Bάσια Λόη, κοίταζε με δάκρυα στα μάτια τα δύο και πλέον εκατομμύρια δολάρια που είχαν τοποθετηθεί πάνω σε ένα τραπέζι για να συσκευαστούν και να καταλήξουν στις τσέπες των πειρατών.

Tην ίδια χρονιά «χτυπήθηκαν» τα σκάφη «Modivator» του κ. Kρίτωνα Λεντούδη και «MV Eleni P» του κ. Γιάννη Πίττα.

Aπό τους πειρατές δεν γλύτωσε ούτε ο κ. Γιώργος Oικονόμου, που κατέβαλλε όπως ακούστηκε δυόμιση εκατομμύρια δολάρια για να απελευθερώσει το πλοίο του «Saldanha», αλλά ούτε και η κ. Aγγελική Φράγκου της οποίας το φορτηγό «Navios Appolon» κατελήφθη από πειρατές ανοιχτά των Σεϋχελλών.

Oι απαιτήσεις των πειρατών ξεκινάνε συνήθως από τα δέκα εκατομμύρια δολάρια, όμως πάντοτε η «τιμή» πέφτει πολλές φορές και στο ένα πέμπτο, αφού τις υποθέσεις αυτές χειρίζονται ειδικοί διαπραγματευτές, τους οποίους προσλαμβάνουν οι πλοιοκτήτες.

Aπό το Nτουμπάι στην Σομαλία! - O δρόμος των λύτρων

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι διαπραγματευτές πληρώνονται τρεις χιλιάδες ευρώ την ημέρα, ενώ ακόμα και η μεταφορά των λύτρων είναι μια σύνθετη διαδικασία, την οποία αναλαμβάνουν εξειδικευμένες εταιρίες, στελεχωμένες από πρώην Bρετανούς κομάντο, της περίφημης SAS.

Tα μέλη τους παραλαμβάνουν τα χρήματα από όπου τους ζητήσει ο πλοιοκτήτης, συνήθως από το Nτουμπάι, σε ειδικές βαλίτσες με πομπό εντοπισμού. Aκολούθως με ναυλωμένο ειδικά γι αυτό τον σκοπό lear jet μεταφέρονται σε μια αφρικανική χώρα όπως η Kένυα και από εκεί κανονίζεται η παράδοσή τους στους πειρατές.

Συνήθως τα λύτρα μεταφέρονται με ένα μονοκινητήριο Tσέσνα και η διαδικασία που ακολουθείται είναι κινηματογραφική.

Oι πειρατές βγάζουν όλα τα μέλη του πληρώματος στο κατάστρωμα του πλοίου και το μικρό αεροπλάνο κάνει μια «βουτιά» ώστε να γίνει η καταμέτρηση και να διαπιστωθεί ότι όλοι είναι ζωντανοί.

Yπάρχουν ειδικοί κωδικοί ανάμεσα στους πειρατές και τα μέλη της εταιρίας που φέρνουν τα λύτρα, ώστε να αποφευχθεί κάποια παρανόηση η λάθος. Tα λεφτά είναι κλεισμένα μέσα σε υδατοστεγή σωλήνα -ο ένας χωράει περίπου τρία εκατομμύρια δολάρια- και ρίχνονται κοντά στο πλοίο, από το οποίο κατεβαίνει μια βάρκα και τα παραλαμβάνει.

Mόλις τα ανεβάσουν στο πλοίο ακολουθεί αρχικά η διαδικασία του να διαπιστωθεί αν είναι πλαστά τα χαρτονομίσματα και αμέσως μετά η καταμέτρηση και η μοιρασιά.

Aξίζει να σημειωθεί πάντως ότι τόσο τα λύτρα που ζητούν οι πειρατές όσο και ο χρόνος κράτησης ενός πλοίου έχουν σχεδόν διπλασιαστεί, γεγονός που ανησυχεί ιδιαίτερα τους Έλληνες εφοπλιστές.

Όλο το παρασκήνιο με το «Μαραν c» - Tο θρίλερ με τον Aγγελικούση

Ήταν 30 Nοεμβρίου, όταν το σούπερ τάνκερ «Maran Centaurus», μήκους τριακοσίων τριάντα μέτρων, «χτυπήθηκε» από Σομαλούς πειρατές οχτακόσια ναυτικά μίλια από τις Σεϋχέλλες. Ήταν Kυριακή, ένα μήνα πριν φύγει το 2009 και ο εφοπλιστής κ. Γιάννης Aγγελικούσης στον οποίο ανήκε το πλοίο έμαθε σε λίγες ώρες τα δυσάρεστα μαντάτα. Δυσάρεστα, όχι μόνο επειδή το σούπερ τάνκερ ήταν δικό του, αλλά γιατί ανάμεσα στα είκοσι οχτώ άτομα του πληρώματος, βρισκόταν σύμφωνα με πληροφορίες και μια γυναίκα δόκιμος.

Λίγες εβδομάδες αργότερα, εκπρόσωποι των Σομαλών πειρατών αφίχθησαν σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες στην Aθήνα, προκειμένου να συναντηθούν με τον Έλληνα εφοπλιστή και να συμφωνήσουν το τίμημα, το οποίο κατέβαλε η ασφαλιστική εταιρία και ανήλθε σύμφωνα με τα όσα διέρρευσαν στα οχτώ εκατομμύρια δολάρια περίπου.

Ήταν το μεγαλύτερο ποσό που είχε καταβληθεί ποτέ στους πειρατές που λυμαίνονται τον κόλπο του Άντεν, οι οποίοι όμως παραλίγο να σκοτωθούν μεταξύ τους για τα λύτρα την ημέρα της παράδοσης! Aυτή είναι η πρώτη φορά που οι πειρατές μέσω εκπροσώπων τους-πιθανότατα κάποιοι δικηγόροι αφού οι ίδιοι μιλάνε από ελάχιστα εως καθόλου αγγλικά- ταξίδεψαν από την Aφρική στην Aθήνα για να συναντηθούν με τον Έλληνα πλοιοκτήτη.

Eικάζεται ότι οι εκπρόσωποί τους αφίχθησαν με ιδιωτική πτήση στο «Eλευθέριος Bενιζέλος» από όπου και μετέβησαν στο ξενοδοχείο «Mεγάλη Bρετανία», κάτω από άκρα μυστικότητα.

Eκεί, τους περίμενε σε δωμάτιο ο κ. Aγγελικούσης, μαζί με στελέχη της Maran Tankers Management και εκπροσώπους της ασφαλιστικής εταιρίας, η οποία είχε πληρωθεί ένα ποσό της τάξης των διακοσίων πενήντα χιλιάδων ευρώ για να ασφαλίσει το πλοίο μόνο για την ολιγοήμερη διέλευσή του από τον κόλπο του Άντεν.

Tο VLCC «Maran Centaurus» είχε αποπλεύσει από το λιμάνι του Mina Al Ahmadi στο Kουβέιτ με προορισμό λιμένα πετρελαιοειδών στον Kόλπο του Mεξικού, κοντά στη Λουισιάννα.

Mετέφερε δύο εκατομμύρια βαρέλια αργού πετρελαίου-φορτίο αξίας εκατόν πενήντα εκατομμυρίων δολαρίων-και παρόλο που κάποιοι απορούσαν πώς κατελήφθη από πειρατές αυτό το πλωτό θηρίο, η είδηση έκανε το γύρο του κόσμου.

Στη συνάντηση η οποία κράτησε ώρες και φέρεται να έγινε στις αρχές του Γενάρη κανονίστηκε μετά από σκληρές διαπραγματεύσεις το τελικό ποσό των λύτρων και ο τρόπος παράδοσης στους πειρατές.

H παράδοση, η συμπλοκή και το τέλος

Στις 17 Iανουαρίου το τεράστιο τάνκερ βρίσκεται κοντά στο χωριό Haradheer, βάση των πειρατών που το κατέλαβαν. Tα πάντα έχουν κανονιστεί για την παράδοση των λύτρων, μόνο που το συγκεκριμένο νέο δεν αργεί μαθευτεί σε αντίπαλες συμμορίες πειρατών, οι οποίοι έχουν όρεξη να πάρουν μερίδιο.

Oι πειρατές πάνω στο τάνκερ αρνούνται οποιαδήποτε συμφωνία και τότε μιλάνε τα όπλα. Σύμφωνα με τα ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία τέσσερα άτομα σκοτώθηκαν, πριν ένα αεροπλάνο πετάξει σε απόσταση λίγων μέτρων πάνω από το πλοίο, προκειμένου να ρίξει τους σάκους με τα λεφτά στο κατάστρωμα.

Tο απίστευτο είναι ότι για να αντιμετωπίσουν τους «εισβολείς» που θέλανε μερίδιο, οι πειρατές ζήτησαν βοήθεια από νατοϊκά πλοία που ήταν σε κοντινή απόσταση και δύο ελικόπτερα από την ελληνική φρεγάτα «Σαλαμίς» απογειώθηκαν και πέταξαν χαμηλά δημιουργώντας έντονο κυματισμό με τους έλικες.

Όπως γράφτηκε, οι πειρατές ικανοποιημένοι από την λεία τους, ευχαρίστησαν το πλήρωμα για την «συνεργασία» δίνοντας πεντακόσια δολάρια σε κάθε ναυτικό, πριν εγκαταλείψουν το πλοίο με τα λύτρα.

Ήταν το μεγαλύτερο ποσό που δόθηκε ποτέ για πειρατεία σε πλοίο, προσθέτοντας άλλο ένα ρεκόρ στον πρώτο Έλληνα εφοπλιστή, ο οποίος είναι ο μεγαλύτερος ανεξάρτητος πλοιοκτήτης παγκοσμίως με έναν όμιλο που διαχειρίζεται ενενήντα έξι πλοία.

Eίναι σίγουρα το μόνο ρεκόρ που δεν επιδίωξε, αλλά τελικά το κατέρριψε ο κ. Nίκος Λαιμός!




dealnews.gr

ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ : ΛΙΓΟΙ ΟΙ "ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΙ" ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ


Θα υπάρξουν περιπτώσεις υπαλλήλων που θα μπουν σε καθεστώς κινητικότητας και τελικά θα οδηγηθούν στην έξοδο από το δημόσιο, ωστόσο πρόκειται για μία μικρή μειοψηφία, δήλωσε ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκος Μητσοτάκης.
Μιλώντας στον ΣΚΑΪ 100,3, ο υπουργός ανέφερε ότι ο στόχος της μείωσης του δημοσίου έχει επιτευχθεί και από το γεγονός ότι βγαίνουν σε σύνταξη πολλοί περισσότεροι από όσους προσλαμβάνονται. «Το δημόσιο μας σε απόλυτο αριθμό πλησιάζει τους ευρωπαϊκούς μέσους όρους» δήλωσε και ανέφερε ότι το Δημόσιο χρειάζεται έναν μόνιμο μηχανισμό κινητικότητας – προαιρετικά- και αυτό είναι κάτι παραπάνω από δεδομένο.
Παράλληλα, ανέφερε ότι θα γίνει φέτος ένας σημαντικός αριθμός προσλήψεων στο Δημόσιο, καθώς για κάθε πέντε συνταξιοδοτήσεις θα γίνεται μία πρόσληψη, αλλά όπως είπε οι προσλήψεις θα γίνουν με κεντρικό προγραμματισμό.
Αναφερόμενος στη δημοτική αστυνομία τόνισε ότι πρόθεση είναι οι δημοτικοί αστυνομικοί να προωθηθούν σύντομα στο σύνολο τους σε άλλες υπηρεσίες, σημειώνοντας ότι υπάρχει σημαντική ζήτηση από άλλα υπουργεία και υπηρεσίες. Όπως είπε , η δημοτική αστυνομία δεν λειτουργούσε καλά, αν και είχε αξιόλογους ανθρώπους και τόνισε ότι η πρόθεση δεν είναι να μείνουν σε διαδικασία διαθεσιμότητας για ένα οκτάμηνο, αλλά η μετακίνησή τους να γίνει το συντομότερο δυνατόν.
Μιλώντας γενικότερα για το δημόσιο τόνισε ότι αν η αναμόρφωση του είχε ξεκινήσει πριν από τρία χρόνια, θα είχαμε αποφύγει τις μεγάλες περικοπές μισθών και συντάξεων, προσθέτοντας ότι οι επιλογές των τότε κυβερνήσεων να μην «ακουμπήσουν» τον σκληρό πυρήνα του δημοσίου, ήταν ένας από τους λόγους που οδηγηθήκαμε στην χρεοκοπία.»Τα κόμματα εξουσίας αντιλαμβάνονταν το κράτος ως μηχανισμό διορισμών»,πρόσθεσε.

ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΧΙΟΥ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΤΑΣΗΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΛΑΤΩ



Νομικό Πλαίσιο

Ν. 3852/2010
Ν. 1428/1984


H εταιρεία ΛΑΤΩ ΑΕ μισθώνει δημοτική έκταση η οποία χρησιμοποιείται ως λατομείο, στη θέση Στενοχώνη Πυργίου, δυνάμει του 1937/27-8-1993 συμβολαίου που είχε συναφθεί μεταξύ της εταιρείας και της πρώην Κοινότητας Πυργίου της οποίας καθολικός διάδοχος είναι ο Δήμος Χίου.
Η διάρκεια του συμβολαίου είναι 20ετής και λήγει στις 26-8-2013.
Mε την αρ. πρωτ. 23334/2-5-2013 αίτηση της ζητάει παράταση της μίσθωσης για 5 έτη.
Το Δημοτικό Συμβούλιο με την αρ. 389/2013 Απόφαση του εξέτασε μεταξύ άλλων και το αίτημα παράτασης και αποφάσισε να επανέλθει στο θέμα εφόσον η εταιρεία ρυθμίσει τις οφειλές της και γνωμοδοτήσει η Δημοτική Κοινότητα Πυργίου.
Ιστορικό Πληρωμών
Πράγματι η εταιρεία ΛΑΤΩ ΑΕ προσήλθε στο Ταμείο του Δήμου και εξόφλησε περσινό διακανονισμό βάση του αρ. 4844/12-8-2013 Διπλοτύπου είσπραξης το οποίο επισυνάπτεται. Κατέβαλε ποσό 31.382,54 €. Δεσμεύτηκε ότι θα προβεί και σε διακανονισμό των υπολοίπων χρεών της που ανέρχονται σε 85.735,27 €, τον οποίο όμως δεν έχει πραγματοποιήσει ακόμα.
Για να γίνει ο διακανονισμός αυτός η εταιρεία θα πρέπει να καταβάλει προκαταβολή  περίπου 17.000 € συν αναλογούν χαρτόσημο , ΟΓΑ χαρτοσήμου όπου απαιτείται και 70% προσαυξήσεων. Αφού γίνει αυτό θα καθοριστούν μηνιαίες δόσεις που θα ανέρχονται περίπου στις 6000 € μηνιαίως.
Στις 19-8-2013 η εταιρεία επανήλθε και προέβη σε νέο διακανονισμό καταβάλλοντας προκαταβολή ποσού 15.774,76 € σύμφωνα με το αρ. 4952/19-8-2013 Διπλότυπο είσπραξης . Οι ληξιπρόθεσμες οφειλές της μέχρι 31-8-2013 ανέρχονται σε 9.233 € χωρίς τις προσαυξήσεις. Το υπόλοιπο ποσό των 66.796,74 € διακανονίστηκε σε δώδεκα μηνιαίες δόσεις.
Η Δημοτική Κοινότητα Πυργίου μέχρι την σύνταξη της εισήγησης δεν είχε γνωμοδοτήσει σχετικά.
Γνώμη της Υπηρεσίας
Το τμήμα περιουσίας σύμφωνα και με τη γνωμοδότηση που έχει συντάξει η κ. Αλοίμονου κρίνει ότι μπορεί η εταιρεία ΛΑΤΩ ΑΕ να πάρει την 5 έτη παράταση που αιτείται, αλλά φροντίζοντας να τηρεί το διακανονισμό  για τα χρέη της στο ταμείο. Προτείνει άν δεν τηρηθεί ο διακανονισμός αυτός, ο Δήμος να καταγγείλει τη μίσθωση , να ασκήσει άμεσα ένδικα μέσα για την είσπραξη των παραπάνω οφειλών και να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να προασπίσει τα συμφέροντα του.

Όπως αναφέρει η κυρία Αλοίμονου για την παράταση,  πρέπει να γνωμοδοτήσει το Δημοτικό Συμβούλιο και με ακόλουθη απόφαση Δημάρχου να δοθεί ή όχι παράταση.

Παρακαλείται το Δημοτικό Συμβούλιο:

1) να γνωμοδοτήσει επί του αιτήματος παράτασης της μίσθωσης, λαμβάνοντας υπόψη το ύψος της οφειλής της ΛΑΤΩ που ανέρχεται στο ποσό των 77.831,61  € και πληρωμές που πραγματοποίησε μέσα στο μήνα Αύγουστο ποσού 47.539,81 €
Το ποσό αυτό αφορά πάγια μισθώματα, ύδρευση, τέλος χρήσης δρόμου και ειδικό λατομικό τέλος, ετών 2010,2011,2012.

2) να αποφασίσει την άσκηση ενδίκων μέσων κατά της ΛΑΤΩ ΑΕ σε περίπτωση που αυτή δεν φροντίσει για την τήρηση του διακανονισμού των οφειλών της.




Για την Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου 



                            
 Η τμηματάρχης Ταμείου                                Η Τμηματάρχης περιουσίας

            Παληού Σμαράγδα                                         Ελευθερία Κοκολάκη


ΔΗΛΩΣΗ - ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΪΚ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΠΡΕΜΕΤΗ



«ΜΗΝ ΑΥΤΟΓΕΛΟΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Η ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. Η ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ, ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΊΑΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ. ΑΝΑΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ κ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ. ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΕΝΤΙ ΡΑΜΑ  ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΖΩΝΕΣ»

ΑΙΧΜΗΡΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ ΚΑΙ ΓΙΑ  ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΘΕΟΧΑΡΗ ΠΕΡΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΦΟΡΩΝ


Ο Βουλευτής Επικρατείας των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων για θέματα της επικαιρότητας, έκανε τα εξής σχόλια:

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΦΟΡΩΝ

«Ο Γενικός Γραμματέας Εσόδων Χάρης Θεοχάρης, μας παινεύεται για τις φετινές επιστροφές φόρων, λέγοντας ότι είναι περισσότερες από πέρυσι και σε χρήματα και σε αριθμό φορολογουμένων.

Με τα φτωχά οικονομικά που ξέρει ο κάθε απλός πολίτης, επιστροφή φόρων έχουν, με το υφιστάμενο φορολογικό καθεστώς, εκείνοι που δηλώνουν ελάχιστα ή λίγα και είναι έξω από τις τελικές φορολογητέες κλίμακες.

Από τη στιγμή που φέτος η κατάσταση είναι όπως την περιγράφει ο Γενικός Γραμματέας Εσόδων, αυτό σημαίνει ότι καταγράφεται με τον πιο επίσημο τρόπο νέα δραματική μείωση των εισοδημάτων των Ελλήνων και αυτό επίσης σημαίνει ότι το κράτος φέτος όχι μόνο εισπράττει λιγότερους φόρους, αλλά και ξοδεύει περισσότερα από τα συρρικνωμένα ταμεία του για επιστροφή φόρων.

Με λίγα λόγια, σε σχέση με τους φορολογουμένους, μπροστά στην απελπιστική οικονομική τους κατάσταση, ο κ. Θεοχάρης καμαρώνει που το κράτος, ελέω της Ύφεσης φυσικά, πετάει πίσω, σε ακόμα περισσότερους, ένα ξεροκόμματο.

Αυτό δεν είναι για πανηγυρισμούς, αλλά για τα πανηγύρια!»

ΠΡΕΜΕΤΗ

«Η επίσημη ανακοίνωση της Πρεσβείας της Αλβανίας στην Αθήνα, δια χειρός της Επιτετραμμένης και προφανέστατα καθ´ υπαγόρευση από τη κυβέρνηση του σοσιαλιστική Έντι Ράμα, είναι και απαράδεκτη και προσβλητική και ενδεικτική του κλίματος διωγμού που δρομολογεί το επίσημο Αλβανικό κράτος, μαζί με το παρακράτος του, στις περιοχές των Βορειοηπειρωτών.

Θα συνιστούσα στην Αλβανική κυβέρνηση μέσω της εδώ Επιτετραμμένης, να μη αυτογελοιοποιείται γράφοντας στην ανακοίνωσή της για πέτρα που...τινάχτηκε από...ρόδα αυτοκινήτου εναντίον των Ορθοδόξων πιστών και άλλα φαιδρά σχετικά. Θα την συνεβούλευα επίσης να λάβει σοβαρά υπόψη και τα βίντεο που υπάρχουν και στη διάθεσή μας και στη διάθεσή της και φυσικά για προσφυγή στα διεθνή fora.

Καλό είναι, μάλιστα, να διαμηνύσει και στον πρώην Πρωθυπουργό Σαλί Μπερίσα, ότι  τα άγρια γεγονότα στη Πρεμετή, δεν είναι εσωτερική υπόθεση όταν πρόκειται για την Ορθοδοξία και την χουλιγκανική επέλαση ενός παρακράτους εναντίον μίας θρησκείας. Τέτοιες σκέψεις, απόψεις και συμπεριφορές, δεν συνάδουν με ένα κράτος που θέλει να ενταχθεί στην οικογένεια της Ε.Ε.

Περιμένω να δω, αν θα υπάρξει αντίδραση του ΥΠΕΞ και προσωπικά του κ, Ευάγγελου Βενιζέλου, σε αυτή την απαράδεκτη επίσημη αλβανική ανακοίνωση. Αν ΔΕΝ αντιδράσει, σημαίνει ότι αποδέχεται πλήρως τις θέσεις των Τιράνων, αδειάζοντας και τους Βορειηπειρώτες αδελφούς μας και τον Αρχιεπίσκοπο κ.κ. Αναστάσιο και το τεράστιο Έργο του.

Τέλος υπενθυμίζω ότι ο σοσιαλιστής σημερινός Πρωθυπουργός Έντι Ράμα, ήταν εκείνος που προσέφυγε στο Συνταγματικό Δικαστήριο της Αλβανίας, για να ακυρωθεί η συμφωνία Ελλάδας - Αλβανίας για τις θαλάσσιες ζώνες, που χαροποίησε ιδιαίτερα την Άγκυρα (για να μην επαναλάβω αυτό που λένε πολλοί, ότι έπαιξε το παιχνίδι των Τούρκων)».


ENA XΡΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗ ΧΙΟ


Ένα χρόνο μετά τη φωτιά που άφησε πίσω της περίπου 150 χιλιάδες στρέμματα καμένων δασών, δασικών εκτάσεων και αγροτικών καλλιεργειών τα συμπεράσματα δεν είναι καθόλου ενθαρρυντικά.
Ελάχιστα έχουν γίνει για τη ζημιά που έχει υποστεί το φυσικό περιβάλλον, καθώς και για την οικονομική ζημιά που προκλήθηκε στους κατοίκους που έχασαν περιουσίες στις πληγείσες περιοχές.
Όσο αφορά την αποκατάσταση του φυσικού περιβάλλοντος πολύ λίγες είναι οι παρεμβάσεις που αφορούν την προστασία του εδάφους.
Σε κατεύθυνση ενάντια σε κάθε έννοια προστασίας μάλιστα, παίρνονται αποφάσεις που επιβαρύνουν και άλλο την κατάσταση όπως η πρόσφατη μείωση κατά 81.614 των στρεμμάτων που ίσχυε απαγόρευση κυνηγιού για δύο χρόνια. Η σχετική απόφαση είναι της Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου και πάρθηκε στις 19/7/2013, μετά από πρόταση της ομοσπονδίας των κυνηγών1 που θεώρησε υπερβολική την αρχική απαγόρευση των 258.031 στρεμμάτων.
Όσον αφορά την οικονομική ζημιά που προκάλεσε στους κατοίκους η πυρκαγιά είναι χαρακτηριστική η αδυναμία συντονισμού της κυβέρνησης που ένα χρόνο μετά δεν έχει φροντίσει να δώσει αποζημιώσεις στους πληγέντες. Τα χρήματα που εξασφαλίστηκαν από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης περιμένουν την Κοινή Υπουργική Απόφαση για να εκταμιευτούν. Το αποτέλεσμα είναι οι κάτοικοι να προσπαθούν να ανταπεξέλθουν με δικά τους έξοδα και δικά τους μέσα την αντιμετώπιση των καταστροφών.
Οι Οικολόγοι Πράσινοι  ζητούμε :
α. να υπογραφεί άμεσα η Κοινή Υπουργική Απόφαση και να αποζημιωθούν οι δικαιούχοι.
β. Να εκπονηθεί, έστω και τώρα, ένα σχέδιο με στόχο την αναγέννηση του δάσους που θα έχει διάρκεια τουλάχιστον 6 με 7 χρόνια (όπως είχαμε ζητήσει με υπόμνημα τον Σεπτέμβριο του 2012), αλλά και την εκπαίδευση στην προστασία του και πρόληψη από καταστροφές. Συγκεκριμένα να αφορά:  
  • Την κατασκευή απαραίτητων αντιδιαβρωτικών έργων ύστερα από πρόταση επιστημονικής επιτροπής, όπου πραγματικά χρειάζεται και την ώρα που χρειάζεται.
  • Την αποκατάσταση των καμερών που υπάρχουν και τον εφοδιασμό με άλλες, ώστε να καλύπτουν μεγαλύτερους χώρους.
  • Τη σωστή στελέχωση και οργάνωση του Τμήματος της  Πολιτικής Προστασίας από ένα φορέα, κατά προτίμηση το Δήμο, με μια οργανωτική επιτροπή που να έχει την εποπτεία την ευθύνη, και τη διαχείριση καταμερισμού αρμοδιοτήτων και ευθυνών.
  • Την πρόοδο του χωροταξικού σχεδιασμού με ξεκαθάρισμα των ορίων της δασικής έκτασης. Δέσμευση ώστε να μην αποχαρακτηριστούν δασικές περιοχές.
  • Τη δημιουργία ομάδας εθελοντών που υπό τη διευκόλυνση της πολιτικής προστασίας και την ενημέρωση εκπαίδευση της Δ/νσης Δασών να βοηθήσει στο έργο της παρακολούθησης.
  • Την επιμόρφωση με σεμινάρια και  ασκήσεις ετοιμότητας με πυροσβεστική, εθελοντές, στρατό, και όσους άλλους εμπλέκονται στην πρόληψη, αντιμετώπιση,  καταστολή και αποκατάσταση ακραίων φυσικών φαινομένων, όχι μόνο των πυρκαγιών.
  • Την απόδοση κινήτρων στον πρωτογενή τομέα παραγωγής και σε καινοτομίες.
  • Τη συνέχιση και ολοκλήρωση της πειραματικής σποράς ζωοτροφών στη βόρεια Χίο.
  • Άμεση αναδάσωση όπου μπορούμε και χρειάζεται.
  • Αυστηρή προστασία από παράνομη βόσκηση και παράνομη υλοτόμηση.
γ. Να γίνει επαναφορά της απαγόρευσης κυνηγιού στην πρότερη κατάσταση των 258.031 στρεμμάτων, σε πρώτη φάση και να ανοίξει η συζήτηση για απαγόρευση του κυνηγιού σε ολόκληρο το νησί της Χίου για να δοθεί η δυνατότητα επανάκαμψης της πανίδας μετά τη δοκιμασία με τις φωτιές.
Το πάθημα δυστυχώς δεν έγινε μάθημα με αποτέλεσμα να συμβεί ξανά φωτιά στο νησί μας, ευτυχώς σε περιορισμένη κλίμακα. 
Χρειάζεται να ενεργοποιηθούμε όλοι για να μην αφήνουμε το νησί μας να υποβαθμίζεται, εκτεθειμένο και απροστάτευτο.
Πολιτική Κίνηση των Οικολόγων Πράσινων Χίου

ANT.AΡ.ΣΥ.Α. ΧΙΟΥ :Η ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΣΤΗ ΧΙΟ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΕΙΛΕΙ ΖΩΕΣ ...



Ανύπαρκτη στο νησί από κάθε άποψη αγώνα ενάντια στην αντιλαϊκή και αντεργατική πολιτική που εφαρμόζεται, πλήρως απούσα σε κάθε απεργία, ανύπαρκτη σε κάθε διεκδίκηση και διαμαρτυρία απέναντι στις κυβερνήσεις των μνημονίων και τους εκπροσώπους της. Η ναζιστική συμμορία πολύ γρήγορα φαίνεται πως ξέχασε τους “προδότες πολιτικούς” τους οποίους “θα έδερνε”, όπως λίγο πριν μπει στη βουλή τους αποκαλούσε και ισχυριζόταν, λαϊκίζοντας αισχρά για τα ψηφαλάκια και τη συναίνεση μέρους της αγανακτισμένης και απελπισμένης κοινωνίας. Έτσι σύντομα έδειξε τις προθέσεις της και ποιούς θεωρεί πραγματικούς εχθρούς της. Αφού μπήκε στη βουλή και διόρισε ακριβώς όπως κάνουν και τα υπόλοιπα συστημικά κόμματα, χωρίς να διαθέτουν τα απαραίτητα προσόντα (ξέρει κι εκείνη από συστημική “αξιοκρατία”) τα δικά της παιδιά σαν συμβουλάτορες και δημόσιους υπαλλήλους -κι ενώ περιμένουν στην ουρά τόσοι άνεργοι με πραγματικά προσόντα, πτυχία, μεταπτυχιακά και διδακτορικά- αφού ψήφισε μαζί με ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία, ενίοτε και τη ΔΗΜΑΡ ξεπουλήματα δημόσιας περιουσίας, όπως αυτό της Αγροτικής Τράπεζας (ΑΤΕ), τις ρυθμίσεις χρεών των ΠΑΕ, ενώ ακόμα παρείχε ανοιχτά τη στήριξη της στο κλείσιμο της ΕΡΤ, στην καταστροφική "επένδυση" στις Σκουριές Χαλκιδικής, στην ιδιωτικοποίηση της ανώτατης παιδείας με τον κατάπτυστο νόμο Διαμαντοπούλου και σε πόσα άλλα αντεργατικά και αντιλαϊκά μέτρα ακόμα. Αφού εξέφρασε τη μοναδική της αγωνία που ήταν να μη θιγούν οι εφοπ-ληστές κλείνοντάς τους το μάτι για στήριξη κι αφού με αυτούς που αποκαλούσε προδότες πολιτικούς, έγιναν συνεταιράκια και μαζί ψήφιζαν, αλληλοστηρίζονταν και μαζί αναπαρήγαγαν την ίδια ρατσιστική και εμφυλιοπολεμική εμετολογία, αποφάσισαν να προχωρήσουν στην πράξη. Πρώτα στράφηκαν απέναντι στους κακούς μετανάστες, μετά απέναντι στους κακούς δημόσιους υπαλλήλους, τους αριστερούς, τους αναρχικούς, τους κομμουνιστές κ.ο.κ. και τελικά συνολικά απέναντι σε αγωνιζόμενους και μη εργαζομένους και ανέργους θύματα της εκμετάλλευσης του κεφαλαίου (τουλάχιστον του ελληνικού... ).
Η Χρυσή Αυγή ως μακρύ χέρι, άλλοτε εντός των όρων που της βάζει το σύστημα και άλλοτε ως καθαρά παρακρατικό εγκληματικό μόρφωμα, φτάνει εκεί που δε μπορεί να φτάσει το χέρι του επίσημου κράτους, δρώντας συμπληρωματικά προς αυτό και υπερασπιζόμενη σαφώς τα συμφέροντα κάποιας μερίδας του κεφαλαίου. Πιστοί στην ιστορική παράδοση του ναζισμού, εξυπηρετούν αυτούς που δεν έχουν κανένα πρόβλημα να υπάρχουν άλλοτε αστικές δημοκρατίες, αλλά και όποτε “χρειάζεται” για τις ανάγκες τους ναζισμός και φασισμός, αρκεί να γίνεται η δουλειά τους, δηλαδή τους καπιτα-ληστές.
Συνεπώς, η ναζιστική συμμορία που στη σύνθεσή της περιλαμβάνονται εκτός των άλλων, αρκετοί  πρώην και νυν πορωμένοι των σωμάτων ασφαλείας και καταστολής του κράτους, θαυμαστές του Παπαδόπουλου ή του Χίτλερ, υπόδικοι και κατάδικοι, ναρκέμποροι σεσημασμένοι και επαγγελματίες του ξύλου και της νύχτας φουσκωτοί, προσπαθεί να σηκώσει κεφάλι, στρατολογώντας εκτός των άλλων και τέτοιου είδους υποκείμενα και στη Χίο, ενώ άρχισε και πρόσφατα να απειλεί μέσο του blog της νομαρχιακής της επιτροπής, ανθρώπινες ζωές, εκείνων τουλάχιστον που είναι ενοχλητικοί για το αγαπημένο τους σύστημα, όπως των κομμουνιστών.
Γνωρίζουμε πολύ καλά πως κινηματικά και κοινωνικά απομονώνεται ο ναζισμός και δίνουμε αυτόν τον αγώνα σε καθημερινή βάση τόσο στο επιμέρους όσο και στο συνολικό, για την ήττα του μέσα από την προοπτική της ανατροπής του συστήματος που τον γεννά, εκτρέφει και προωθεί, και της τελικής νίκης του εργατικού κινήματος. Ωστόσο αναρωτιόμαστε, βάσει και της εικόνας που παραθέτουμε από το blog της νομαρχιακής επιτροπής τους, αλλά και τον σχετικό σύνδεσμο (http://nexioy.blogspot.gr/2013/08/to.html) όσο τουλάχιστον υπάρχει (διαφορετικά θα μπορεί να βρεθεί σε cached pages), θα επιληφθεί κάποιος εισαγγελέας ή αρμόδιος της δικαιοσύνης για τις απειλές κατά της ζωής ανθρώπων που διατυπώνονται με περίσσιο θράσος από τη ναζιστική συμμορία της Χίου ή εξόφθαλμα το κράτος και πάλι θα τους καλύψει;


ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α. Χίου

ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 14 ΝΗΣΙΩΤΙΚΩΝ ΔΟΥ , ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΗΣ ΛΗΜΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓ. ΚΗΡΥΚΟΥ !


Αναστολή λειτουργίας 14 νησιωτικών ΔΟΥ!
Ολοκληρώνεται η Δ’ και τελική φάση του πολύμηνου σχεδίου του Υπουργείου Οικονομικών, για την ενοποίηση των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (ΔΟΥ), σύμφωνα με το οποίο στις 01/09/2013 αναστέλλεται η λειτουργία των τελευταίων 14 ΔΟΥ, σε νησιωτικές περιοχές της χώρας.
Με τον τρόπο αυτό θα εκπληρωθεί η μνημονιακή υποχρέωση για λειτουργία 120 ΔΟΥ σε επίπεδο χώρας, εντός του 2013, έναντι των 290 ΔΟΥ που λειτουργούσαν το 2011.
Οι 14 ΔΟΥ αυτές που αναστέλλεται η λειτουργία τους στις 1/9/2013 είναι:
  1. ΑΓIOΣ ΚΗΡΥΚΟΣ
  2. ΑΙΓΙΝΑ
  3. ΑΝΔΡΟΣ
  4. ΚΑΛΥΜΝΟΣ
  5. ΚΑΡΠΑΘΟΣ
  6. ΚΕΑ
  7. ΛΗΜΝΟΣ
  8. ΜΗΛΟΣ
  9. ΠΟΡΟΣ
  10. ΣΚΙΑΘΟΣ
  11. ΣΚΟΠΕΛΟΣ
  12. ΣΠΕΤΣΕΣ
  13. ΤΗΝΟΣ
  14. ΥΔΡΑ
epoli.gr

ΔΙΚΤΥΟ Α.Μ.Α.Δ.Ε.Σ- 3ο ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΙΣ 25 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

Δίκτυο Aλληλεγγύης, Mελετών, Aνάπτυξης, Δημιουργίας,΄Eρευνας/Eκπαίδευσης, Συνεταιριστικής Παιδείας & Επιχειρηματικότητας
----------------------------------------------------------------------------------
ΔΙΚΤΥΟ Α.Μ.Α.Δ.Ε.Σ. : ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΒΑ ΧΙΟ
__________________________________________________

Αγαπητά μέλη και φίλοι του δικτύου Α.Μ.Α.Δ.Ε.Σ., 

Στην προσπάθεια που καταβάλουμε, το κοινό μας όραμα να γίνει πραγματικότητα, χρειαζόμαστε να μάθουμε να επικοινωνούμε αποτελεσματικά και αποδοτικά. 



Σύγχρονα επιστημονικά ευρήματα της Ψυχολογίας και Συνεταιριστικής Οικονομίας. δείχνουν ότι η έλλειψη επικοινωνίας μεταξύ τω αρμοδίων παραγόντων στα πλαίσια μικροκοινοτήτων/ ομάδων δημιουργεί έντονα προβλήματα στην πραγματοποίηση οραμάτων και βιώσιμων κοινωνικών-οικονομικών στρατηγικών. Στο πλαίσιο αξιών και στόχων του δικτύου μας εντάσσεται και η ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων των μελών και φίλων του, οι οποίες θα μας βοηθήσουν στο να παράγουμε βιώσιμα αποτελέσματα προς όφελος τόσων των κατοίκων, όσων και μελλοντικών γενεών με καταγωγή από τη Βορειοανατολική Χίο.

Το δίκτυο Α.Μ.Α.Δ.Ε.Σ καλεί όλα τα μέλη και τους φίλους του να συμμετάσχουν στο 3ο Σεμινάριο Κατάρτισης & Επικοινωνίας Μελών και Φίλων που θα πραγματοποιηθεί στις 25/8/2013, ημέρα Κυριακή στις Αμάδες Χίου (από τις 17¨30 έως και τισ 2¨0:15). Η συμμετοχή είναι δωρεάν, αλλά προϋποθέτει δήλωση συμμετοχής στο email: network.amades@gmail.com μέχρι και το Σάββατο 24/02/2013 στις 5:00 ΜΜ /η δήλωση συμμετοχής στον κο. Βαλάντη Λίναρη (Υπεύθυνος Συντονισμού Δράσεων του Δικτύου στην κοινότητα Αμάδων)

Πρόγραμμα 3ου Σεμιναρίου 

17: 30 - 18:00: Καλωσόρισμα συμμετεχόντων από μέλη του δικτύου. Σερβίρισμα καφέ, αναψυκτικών και ντόπιων (από τη ΒΑ Χίο) καλοκαιρινών φρούτων.

Συντονιστές Συζήτησης: κα. Ρούλα Μανδά, & κος. Γίαννης Φωτεινός. 

18:00 - 18:20: Τι είναι το δίκτυο Α.Μ.Α.Δ.Ε.Σ; Πως η επιστήμη θα γίνει πράξη; (κος. Γιάννης Φωτεινός, Σύμβουλος Επιχειρήσεων)

18:20 - 18:40: Μήνυμα από το Προσωρινό Γενικό Γραμματέα του Δικτύου, Δρ. Ν. Καλογερά, Τι έχει γίνει μέχρι τώρα (κα. Μανδά Ρούλα, Εκπαιδευτικός)

18:40 - 19:10: Tι είναι βιώσιμη (Τουριστική) ανάπτυξη;
( κα Κυριακή Γλύπτου, Ερευνήτρια του Πανεπιστημίου Αιγαίου στη Χίο)

19:10 - 19:40: Πέρα από την Κρίση: Συνεργατισμός στην Πράξη. κος. Θεόδωρος Μπένος, Ερευνητής του Παν/μίου του Μάαστριχτ & Συνιδρυτής της Διαδικτυακής Πύλης «Γύρη». 

19:40 - 20:15: Ανοιχτή Συζήτηση: Συμπεράσματα και αποτελέσματα 3ου σεμιναρίου. Επόμενες δράσεις. Κλείσιμο Εργασιών (κα. Ρούλα Μανδά & κος. Γίαννης Φωτεινός)

ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΧΙΟΥ, ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 26 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2013, ΣΤΙΣ 7 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

ΘΕΜΑ: Πρόσκληση σύγκλησης Δημοτικού Συμβουλίου, (άρθρο 67 Ν. 3852/2010)

Καλείστε να προσέλθετε στη δημόσια συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, που θα διεξαχθεί στην αίθουσα της Περιφερειακής Ενότητας Χίου «Μιχ. Βουρνούς» την 26η του μηνός Αυγούστου του έτους 2013, ημέρα Δευτέρα και ώρα 19.00, για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα συνημμένα θέματα της ημερήσιας διάταξης.


Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου



Καμπούρης Ι. Στυλιανός

Συνημμένα:
Πίνακας θεμάτων ημερήσιας διάταξης
Παρακαλούνται οι παρατάξεις να ορίσουν πριν από την έναρξη της συνεδρίασης με γραπτή δήλωση τους στο Προεδρείο τους ειδικούς αγορητές ανά θέμα.
Με τον ίδιο τρόπο παρακαλούνται να εγγραφούν ως ομιλητές και οι δημοτικοί σύμβουλοι που επιθυμούν να τοποθετηθούν ανά θέμα. (Άρθρο 67, παρ. 6 του Ν. 3852/2010, άρθρο 10 του Κανονισμού Λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου).


ΠΙΝΑΚΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
 ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΤΙΣ 26/08/2013.
ΠΟΥ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΕΤΑΙ ΣΤΗ ΜΕ ΑΡΙΘΜ. ΠΡΩΤ. 45618/2013 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
(Άρθρο 67, Ν.3852/10)
Αρ. θέματος
Θέμα
Εισηγητής
 1
Υποκατάσταση μέλους αναδόχου είσπραξης εκπόνησης της μελέτης "Μελέτη σύνδεσης δρόμου παράκαμψης πόλης με Αγ. Ειρήνη".
Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών
 2
Έγκριση 1ου Α.Π.Ε. του έργου "Διαμορφώσεις κοινοχρήστων χώρων Φρουρίου-Λάδης"
Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών
 3
Έγκριση 1ου Α.Π.Ε. του έργου "Ανακατασκευή τοίχου αντιστήριξης δρόμου στο Δαφνώνα"
Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών
 4
Έγκριση 1ου Α.Π.Ε. του έργου "Αγροτική οδοποιία Καρδαμύλων".
Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών
 5
Έγκριση 1ου Α.Π.Ε. του έργου "Εξωραϊσμός και διαμόρφωση κοινοχρήστων χώρων Αναβάτου"
Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών
 6
Χορήγηση παράτασης εργασιών της μελέτης «Bελτίωσης λιμενικών εγκαταστάσεων Καρδαμύλων»
Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών
 7
Έγκριση προμηθειών, παροχής υπηρεσιών, εργασιών Δ. Χίου-Τροποποιήσεις προϋπολογισμού.
Δ/νσεις Δ. Χίου
 8
Αιτήσεις για μείωση μισθωμάτων δημοτικών ακινήτων.
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών
 09
Εκμίσθωση δημοτικού καταστήματος στην οδό Αεροπόρου Βασιλειάδου.
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών
 10
Ενοποίηση αποφάσεων τ. Δήμων περί επιβολής τελών για κατάληψη κοινοχρήστων χώρων.
Οικονομική Επιτροπή
 11
Καταβολή αμοιβής σε δικηγόρο για τις εργασίες που πραγματοποιήθηκαν για το κληροδότημα "Λαγούδη"
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών
 12
Καθορισμός αμοιβής για νομικές υπηρεσίες.
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών
 13
Παράταση εντάλματος προπληρωμής.
Δ/νση Περιβάλλοντος και Πρασίνου
 14
Έγκριση τριμηνιαίας έκθεσης αποτελεσμάτων εκτέλεσης του προϋπολογισμού 2ου τριμήνου 2013.
Οικονομική Επιτροπή
 15
Έγκριση αποφάσεων Ν.Π. του Δήμου.
Πρόεδροι Ν.Π. Δ. Χίου
 16
Αίτημα της εταιρείας "ΛΑΤΩ Α.Ε." για παράταση της σύμβασης μίσθωσης δημοτικής έκτασης στη θέση "Στενοχώνη" Δ.Κ. Πυργίου.
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών
 17
Έγκριση σχεδίου Π.Σ. με την Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση "ΠΑΝΔΩΡΑ".
Πρόεδρος Ν.Π.Δ.Δ. Κοι.Π.Αλ.Π.Α.Π.
 18
Έκτακτη Επιχορήγηση-Χρηματοδότηση, ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Β. Αιγαίου
κ. Δήμαρχος
19
Έγκριση εκτέλεσης του έργου με τίτλο «Εσωτερική Οδοποιία Δ.Ε. Αγ.Μηνά».
Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών
20
Έγκριση εκτέλεσης του έργου με τίτλο «Εσωτερική Οδοποιία Δ.Ε. Καμποχώρων».
Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών
21
Έγκριση 1ου ΑΠΕ και 1ου Π.Κ.Τ.Μ.Ν.Ε.  του έργου με τίτλο «Προσθήκη –Βελτίωση Γυμνασίου-Λυκείου Καλλιμασιάς».
Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών
22
Ψήφιση Πίστωσης για την ανακατασκευή περιπτέρου.
Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών
23
Έγκριση Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ Δήμου και Δ.Ε.Υ.Α.Νήσου Χίου.
κ.Φυτούσης