Τετάρτη, 11 Ιουνίου 2014

Το Δ.Σ. της ΚΕΔΕ για τη χρηματοδότηση των κοινωνικών δομών, την αξιολόγηση των εργαζομένων στους δήμους, την πιστοποίηση των παιδικών χαρών και το δημοψήφισμα για την ΕΥΑΘ



Σε συναντήσεις με τις πολιτικές ηγεσίες των υπουργείων Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας και Διοικητικής Μεταρρύθμισης  αποφάσισε να προχωρήσει η ΚΕΔΕ προκειμένου να συζητηθούν δύο επείγοντα θέματα: Η έγκαιρη διασφάλιση της χρηματοδότησης των κοινωνικών δομών των δήμων και η αξιολόγηση των δημοτικών υπαλλήλων.
Η χρηματοδότηση των κοινωνικών δομών των δήμων, δηλαδή των παιδικών και βρεφονηπιακών σταθμών, των ΚΔΑΠ και ΚΔΑΠΜεΑ, συζητήθηκε κατά τη σημερινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΚΕΔΕ.
Το ποσό που ζητά η ΚΕΔΕ για την περίοδο 2014-2015, μετά από σχετική πρόταση – ανάλυση της Επιτροπής Κοινωνικής Πολιτικής και Αλληλεγγύης,  ανέρχεται στα 250 εκ. ευρώ, προκειμένου αφενός να καλυφθούν οι χιλιάδες επιπλέον αιτήσεις που θα υπάρξουν λόγω της κρίσης που περνά η χώρα και αφετέρου για να δοθεί η δυνατότητα να υποβάλλουν προτάσεις ένταξης στο πρόγραμμα και νέες δομές των δήμων.
Να σημειωθεί ότι για την περίοδο 2013-2014 ο συνολικός προϋπολογισμός του προγράμματος ανήλθε σε 182 εκ. ευρώ και καλύφθηκαν 70.678 θέσεις παιδιών.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΔΕ υπογράμμισε επίσης την ανάγκη να εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση το συντομότερο δυνατόν, διότι ο χρόνος για την διεκπεραίωση των απαραίτητων διαδικασιών είναι ασφυκτικός.
Σε ότι αφορά στην αξιολόγηση των εργαζομένων στους δήμους, το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΔΕ υπογράμμισε την ανάγκη εφαρμογής ενός δίκαιου και αντικειμενικού συστήματος αξιολόγησης του προσωπικού, τέτοιου που θα συμβάλει στην αναβάθμιση της Δημόσιας Διοίκησης και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των προσφερόμενων υπηρεσιών στους πολίτες.
Ως εκ τούτου εκφράζει την αντίθεσή του με το προωθούμενο σύστημα και ιδιαίτερα με το πρώτο στάδιο της αξιολόγησης που αφορά στον επιμερισμό ποσοστών, διαδικασία που θεωρείται αυθαίρετη και αντισυνταγματική, σύμφωνα και με την γνωμοδότηση της Επιστημονικής Επιτροπής της Βουλής.
Η ΚΕΔΕ στην συνάντηση με την ηγεσία του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης  θα ζητήσει τριμερή διάλογο μεταξύ κυβέρνησης, ΚΕΔΕ και εργαζομένων στους δήμους, όπου θα ξεκαθαριστεί το πλαίσιο αξιοποίησης της αξιολόγησης, το οποίο σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να παραπέμπει σε διαθεσιμότητες και απολύσεις των εργαζομένων στους δήμους.
Για το θέμα της πιστοποίησης των παιδικών χαρών το Δ.Σ. της ΚΕΔΕ ζητά από το υπουργείο Εσωτερικών παράταση του χρόνου πιστοποίησης για ένα έτος, δεδομένου ότι η πιστοποίηση μιας παιδικής χαράς δεν σημαίνει απλά τη συντήρησή της – πράγμα που γίνεται έτσι και αλλιώς σήμερα από τους δήμους – αλλά την εκτέλεση έργου με προδιαγραφές ΕΛΟΤ που είναι και εξαιρετικά δαπανηρό. Στο ίδιο χρονικό διάστημα η ΚΕΔΕ θα καταθέσει συγκεκριμένη πρόταση  όχι μόνο για την πιστοποίηση αλλά και για τις πηγές  χρηματοδότησης του έργου.

Τέλος το Δ. Σ. της ΚΕΔΕ υιοθέτησε και επικύρωσε ομόφωνα την απόφαση της ΠΕΔ Κ. Μακεδονίας κατά της ιδιωτικοποίησης της ΕΥΑΘ καθώς και τα αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος που διενεργήθηκε στους δήμους της. Η ΚΕΔΕ θεωρεί ότι το νερό αποτελεί δημόσιο κοινωνικό αγαθό και ως εκ τούτου ζητάει η αρμοδιότητα διαχείρισής του να περιέλθει στους δήμους. 

Οι απολύσεις στους ΟΤΑ στα χέρια του Ντινόπουλου


Ο νέος γύρος απολύσεων στο Δημόσιο αφορά πρωτίστως το προσωπικό σε δήμους, περιφέρειες και δημοτικές επιχειρήσεις. Η προεκλογική περίοδος «πάγωσε» την απογραφή των εργαζομένων και το κλείσιμο εταιρειών με τρεις συνεχόμενους ελλειμματικούς προϋπολογισμούς και κερδήθηκε χρόνος σε σχέση τη διαμόρφωση μιας μεγάλης δεξαμενής απολύσεων από την τοπική αυτοδιοίκηση. Ωστόσο, το θέμα αυτό αναμένεται να έρθει στο προσκήνιο πιεστικά με την επιστροφή του κλιμακίου της Τρόικας στην Αθήνα τον Ιούλιο και ακόμη περισσότερο το φθινόπωρο στο πλαίσιο της διαπραγμάτευσης για την απομείωση του χρέους. Το ΔΝΤ με την έκθεσή του ζήτησε ευθέως 2.000 απολύσεις το 2015 και δεν είναι η πρώτη φορά που οι πιστωτές δείχνουν ότι προωθούν ένα «μνημόνιο απολύσεων».
Ο νέος υπουργός Εσωτερικών είναι εκπρόσωπος της λαϊκής δεξιάς και του γαλάζιου αντιμνημονίου, όπως χαρακτηριστικά λέγεται μεταξύ βουλευτών. Για το λόγο αυτό θεωρείται δύσκολο για τον Αργύρη Ντινόπουλο να πάρει πάνω του την υπόθεση μαζικών απολύσεων στον τομέα ευθύνης του, πόσο μάλλον όταν οι κάλπες δεν φαίνονται και πολύ μακριά. Να σημειωθεί ότι ο Ντινόπουλος εκλέγεται στη Β. Αθήνας όπου και ο ΥΠΔΜ Κ. Μητσοτάκης.


aftodioikisi.gr

Σύνταξη στα 53- Ποιοι ασφαλισμένοι ευνοούνται από την έξοδο (πίνακες)


Χειροπιαστά οφέλη κρύβει η έξοδος με μειωμένη σύνταξη σε πολλές περιπτώσεις. Τα οφέλη αυτά είναι συνάρτηση της ηλικίας εξόδου που μπορούν να επιλέξουν οι ασφαλισμένοι, του ορίου ηλικίας για πλήρη σύνταξη και του ποσοστού μείωσης της σύνταξης που θα πάρουν.
Για 6 κατηγορίες ασφαλισμένων σε ΙΚΑ, Δημόσιο και Ταμεία ΔΕΚΟ και τραπεζών υπάρχουν ευνοϊκές διατάξεις ως προς την έξοδο με μειωμένη σύνταξη και η ποινή μείωσης υπολογίζεται μόνο για 2 αντί για 5 έτη που ισχύει για άλλες περιπτώσεις.
Πάνω από 500.000 ασφαλισμένοι μπορούν να εκμεταλλευτούν την ευνοϊκή αυτή διάταξη κατοχυρώνοντας το συνταξιοδοτικό τους δικαίωμα, δηλαδή εξασφαλίζοντας τον απαιτούμενο χρόνο ασφάλισης ως το 2012 έτσι ώστε να συνταξιοδοτηθούν με χαμηλό όριο ηλικίας και αν πρόκειται για μειωμένη σύνταξη να την πάρουν με ποινή 6% ή 18% και όχι 30%.
Πότε και ποιους συμφέρει η μειωμένη φέτος
Η πρόωρη σύνταξη, όπως συνηθίζεται να λέγεται η έξοδος με χαμηλότερο όριο ηλικίας από αυτό που ισχύει για την πλήρη σύνταξη, έχει κι άλλο ένα όφελος. Όταν το ποσό είναι μικρό, για παράδειγμα αν είναι κάτω από 1.000 ευρώ, τότε δεν έχει και καμία από τις περικοπές που επιβλήθηκαν με το Μνημόνιο. Αν η μειωμένη σύνταξη βγάζει ποσό πάνω από 1.000 ευρώ, τότε και πάλι υπό προϋποθέσεις συμφέρει η πρόωρη σύνταξη παρά στα 67 κι αυτό γιατί όσο μεγαλύτερη είναι η σύνταξη τόσο περισσότερο είναι το τμήμα που κόβεται λόγω περικοπών του Μνημονίου.
Πηγή: Ελεύθερος Τύπος

aftodioikisi.gr

ΑΣΕΠ: Επί θύραις τρεις προκηρύξεις για 600 προσλήψεις μόνιμου προσωπικού


Με τρεις προκηρύξεις αναμένεται ότι θα προκηρυχθούν οι 600 θέσεις μόνιμου προσωπικού που θα καλυφθούν από τη Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού.
Η ΔΕΗ αναμένεται να ξεκινήσει την έκδοση των προκηρύξεων στα τέλη Ιουνίου, ενώ τις θέσεις θα καταλάβουν τόσο τεχνικό προσωπικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όσο και πτυχιούχοι Μηχανικοί, Διοικητικό και Οικονομικό προσωπικό, αλλά και Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η επιχείρηση αναμένεται να στείλει στο ΑΣΕΠ τα αιτήματα το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, ενώ θα ακολουθήσει η έγκριση από την Ανεξάρτητη Αρχή, η οποία θα είναι και η εξ ολοκλήρου αρμόδια για την τελική έγκριση των σχεδίων προκήρυξης, την έκδοσή τους αλλά και την έκδοση προσωρινών και οριστικών αποτελεσμάτων.
Όσο για τις προκηρύξεις αναμένεται να «τρέξουν» μέσα στον Ιούλιο με προθεσμία υποβολής αιτήσεων διάρκειας είκοσι ημερών.
Το νέο προσωπικό θα στελεχώσει υπηρεσίες της ΔΕΗ σε όλη τη χώρα, ενώ προτεραιότητα θα δοθεί σε περιοχές όπως η Κοζάνη, η Φλώρινα, η Αρκαδία, η Βέροια και τα Χανιά.


aftodioikisi.gr

Ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα έως 400 ευρώ κάθε μήνα


Έως το Σεπτέμβριο θα έχει τεθεί σε εφαρμογή ο θεσμός του ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος και όπως δηλώνει ο υφυπουργός Εργασίας Βασ.Κεγκέρογλου η σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση πρόκειται να εκδοθεί στο τέλος του μήνα.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα Τα Νέα, το πρόγραμμα ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος θα εφαρμοστεί πιλοτικά σε 2 δήμους της χώρας, με αρχικό προϋπολογισμό 20 εκατ. ευρώ.
Θα απευθύνεται σε άτομα που διαβιούν σε συνθήκες μεγάλης φτώχειας, σε εφαρμογή της ευρωπαϊκής στρατηγικής στον συγκεκριμένο τομέα.
Συγκεκριμένα, κατά τις πληροφορίες, το εισοδηματικό όριο για το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα θα κινείται στα 4.800 ευρώ και οι δικαιούχοι θα λαμβάνουν έως 400 ευρώ για τετραμελή οικογένεια.
Στόχος είναι το πρόγραμμα να επεκταθεί το 2015 από δημοτικό σε εθνικό επίπεδο.

aftodioikisi.gr

Εντολή ΔΝΤ: Απολύστε και μειώστε μισθούς στο Δημόσιο – Μόνο έτσι θα σπάσουν τα ταμπού!


Την ώρα που ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς έδινε τις δικές του εντολές στο νέο κυβερνητικό σχήμα, το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) έδινε στη δημοσιότητα την έκθεση του για τη χώρα μας με εντολή προς προς τη νέα κυβέρνηση Σαμαρά «να σπάσει τα ταμπού στο Δημόσιο».
Τι σημαίνει αυτό; Μειώσεις μισθών και απολύσεις διατυπώνοντας μάλιστα την ανησυχία του για το εάν τελικά η κυβέρνηση έχει σπάσει το ταμπού των απολύσεων, υπενθυμίζοντας την «κληρονομιά» των κομματικών προσλήψεων.
Ειδικότερα με τις παρεμβάσεις που έρχονται το Ταμείο προαναγγέλλει
- εσωτερικές αλλαγές στο Μισθολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων, από τις οποίες θα θιγούν κυρίως οι υπάλληλοι υποχρεωτικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αφού θεωρεί ότι αμείβονται καλύτερα από τον ιδιωτικό τομέα, και πως
- πρέπει να γίνουν και 2.000 απολύσεις στο πρώτο τρίμηνο του 2015, πέρα από τις 11.000 του 2014, με πρόβλεψη στόχων για τα επόμενα έτη.
Σε ότι αφορά τα Εργασιακά παραμένουν οι περιορισμοί που κάνουν υψηλό το κόστος του επιχειρείν και που αναστέλλουν τη δημιουργία νέων ή την επέκταση των μεγάλων επιχειρήσεων και σύμφωνα με το Ταμείο θα πρέπει
- να «εξαφανιστούν» οι περιορισμοί στις ομαδικές απολύσεις,
- να εισαχθεί και στην εθνική νομοθεσία ο θεσμός του lock out, δηλαδή το δικαίωμα των εργοδοτών στην ανταπεργία.
Για το Ασφαλιστικό θεωρεί ότι οι στοχευμένες στις υψηλότερες συντάξεις περικοπές βοήθησαν αλλά δεν έχουν αντιμετωπίσει τις προκλήσεις, καθώς οι δαπάνες παραμένουν στα επίπεδα του 17% του ΑΕΠ και επισημαίνει, ότι είναι αδύναμος ο δεσμός εισφορών- παροχών, στοχοποιώντας τον ΟΑΕΕ, αφού στην ουσία το Ταμείο παραπέμπει στις νέες Αναλογιστικές Μελέτες, βάσει των οποίων θα πρέπει να εξεταστούν κι άλλες παρεμβάσεις στο σύστημα.
Στο πεδίο του Φορολογικού και των δημοσιονομικών παρεμβάσεων, το ΔΝΤ χαρακτηρίζει κίνδυνος τις δικαστικές αποφάσεις για τα μισθολογικά και για τα Τέλη Ακινήτων, ενώ εκφράζονται ανησυχίες για την επιτυχία του νέου Φόρου Ακινήτων και τις δαπάνες Υγείας.
Το Ταμείο είναι επίσης επιφυλκτικό στην πρόθεση τα Κυβέρνησης να ανατρέψει πλήρως το πλαίσιο του ΦΠΑ, βάζοντας στο στόχαστρο απαλλαγές και ειδικούς συντελεστές, όπως ο ΦΠΑ στα νησιά του Αιγαίου, ενώ εκδηλώνει διάθεση ανάλογων ανατροπών και στο πλαίσιο των απαλλαγών που εξακολουθούν να ισχύουν στη φορολογία εισοδήματος.
Το ΔΝΤ εμφανίζεται ανήσυχο και για τα «κόκκινα» δάνεια και επισημαίνει ότι συνυπολογιζομένων των αναδιαρθρωμένων, έφτασαν στο 40% του συνόλου και δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην επίσπευση των αποκρατικοποιήσεων τονίζοντας ότι πως «το ΤΑΙΠΕΔ θα συνεχίσει να είναι επιφορτισμένο με την πώληση περιουσιακών στοιχείων όσο το δυνατόν ταχύτερα και αποτελεσματικότερα».
Τέλος υποστηρίζει ότι υπάρχει Δημοσιονομικό κενό 2 δις ευρώ για το 2015, που θα επανεξεταστεί το Φθινόπωρο με δέσμευση της κυβέρνησης να λάβει όλα τα αναγκαία μέτρα- συμπεριλαμβανομένης της επέκτασης μέτρων που ισχύουν (π.χ. έκτακτη εισφορά), διευρύνοντας μάλιστα την εκτιμώμενη «τρύπα» στα 3,7 δις€ έως το τέλος του 2016 και θεωρεί ότι για το 2015 εξακολουθεί να υπάρχει Χρηματοδοτικό «κενό» 12,6 δισ. ευρώ ενώ οι εκτιμήσεις του για το Χρέος συγκλίνουν στο ότι θα βρίσκεται στα επίπεδα του 127,7% του ΑΕΠ το 2020 και στα 117,2% του ΑΕΠ το 2022, πετώντας έτσι το «γάντι» στους Ευρωπαίους για λήψη μέτρων που θα το καταστήσουν βιώσιμο.

aftodioikisi.gr

ΥΠΟΙΚ για ΔΝΤ: Θα αξιολογηθεί το Ενιαίο Μισθολόγιο για στρεβλώσεις ή αδικίες


Η κυβέρνηση θα αξιολογήσει την εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου στο Δημόσιο για να εντοπιστούν πιθανές στρεβλώσεις ή αδικίες που θα αντιμετωπιστούν με δημοσιονομικά ουδέτερο τρόπο – πχ η επέκταση του ενιαίου μισθολογίου σε όλους τους φορείς του Δημοσίου, ευθυγράμμιση των μη-μισθολογικών επιδομάτων σε Ευρωπαϊκά επίπεδα.
Αυτό τονίζεται σε ανακοίνωση του Υπουργείου Οικονομικών με αφορμή τη δημοσιοποίηση της έκθεσης του ΔΝΤ, σημειώνοντας ότι επιβεβαιώνει την τεράστια πρόοδο που έχει κάνει η Ελληνική οικονομία με την επίτευξη πλεονασμάτων που θέτουν την βάση για επενδύσεις και ανάπτυξη.
Επισημαίνει ακόμη ότι «Η Ελληνική Κυβέρνηση αναμένει ότι, όπως και το 2013, οι προβλέψεις της θα επαληθευτούν και ότι δεν θα χρειαστούν περαιτέρω μέτρα λιτότητας για την εξασφάλιση των οικονομικών και δημοσιονομικών στόχων το 2015-16» και υπογραμμίζει πως «αυτό που προέχει είναι η ελάφρυνση του δημοσίου χρέους για την οποία έχουν δεσμευτεί οι εταίροι, σε συνδυασμό με την πιστή εφαρμογή των καίριων διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων»
Ειδικότερα η ανάγνωση που κάνει η κυβέρνηση και το οικονομικό επιτελείο επί της έκθεσης του ΔΝΤ έχει ως εξής:
• Το 2014 η ελληνική οικονομία θα εισέλθει σε ρυθμούς ανάπτυξης μετά από 6 συνεχόμενα χρόνια ύφεσης και αύξηση της απασχόλησης.
• Οι ρυθμοί ανάπτυξης θα αυξηθούν τα επόμενα χρόνια με την βοήθεια του σαφώς βελτιωμένου επενδυτικού κλίματος προς την Ελλάδα που επέτρεψε την πρόσφατη έξοδος στις αγορές, και που θα οδηγήσει στην όλο και αυξανόμενη παροχή ρευστότητας στην πραγματική οικονομία.
• Ο δημοσιονομικός στόχος του 2014 θα επιτευχθεί χωρίς νέα μέτρα, όπως είχε δεσμευτεί η Κυβέρνηση και ότι θα εξεταστεί στο πλαίσιο της επόμενης αξιολόγησης η δυνατότητα περαιτέρω αύξησης δαπανών για ευπαθείς ομάδες και τόνωση της ανάπτυξης, πέραν των 525 εκ. € για το κοινωνικό μέρισμα που ήδη έχουν ήδη δρομολογηθεί.
• Από 1 Ιουλίου 2014 θα μειωθούν οι εισφορές κοινωνικής ασφάλισης για μισθωτούς εργαζόμενους κατά 3.9 μονάδες και ότι τον Ιούνιο 2015 θα εξεταστεί περαιτέρω μείωση για να τονωθεί η απασχόληση
- Οι νέοι φορολογικοί κώδικες και ο ΕΝΦΙΑ θα εξεταστούν για την απόδοση τους καιόπως αναφέρεται ρητά, αν τα έσοδα συνεχίζουν να υπερβαίνουν τους στόχους, τότε η Κυβέρνηση θα εξετάσει την μείωση των υψηλών φορολογικών συντελεστών στο πλαίσιο του προϋπολογισμού του 2015.
• Θα ενισχυθεί εντός του 2014 το πρόγραμμα κοινωνικής απασχόλησης με 50.000 επιπλέον θέσεις εργασίας και τον Σεπτέμβριο 2014 θα εφαρμοστεί πιλοτικά ένα νέο κοινωνικό επίδομα που θα εξασφαλίζει ότι όλοι οι συμπολίτες μας θα έχουν ένα ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα.
• Θα εξεταστούν τα εμπόδια στον ανταγωνισμό σε νέους κλάδους (όχι εκείνους που έχουν ήδη αξιολογηθεί όπως το ψωμί και το γάλα) με μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον, με σκοπό να τονωθεί η ανταγωνιστικότητα της οικονομίας, οδηγώντας στην δημιουργία πάνω από 100.000 νέων θέσεων εργασίας κάθε χρόνο από το 2015 και μετά.
• Έως τα μέσα του 2015, οι χρηματοδοτικές ανάγκες της χώρας είναι απόλυτα καλυμμένες. Για το μετέπειτα διάστημα, το χρηματοδοτικό κενό προβλέπεται να καλυφθεί με repos, με φορείς της γενικής κυβέρνησης, με αποπληρωμή των υπολοίπων προνομιούχων μετοχών και, τέλος, μέσω του προγράμματος πρόσβασής μας στις αγορές.


aftodioikisi.gr

Τα 17 SOS της φορολογικής δήλωσης- Όλα όσα πρέπει να προσέξετε


Τα κυριότερα σημεία της φετινής φορολογικής δήλωσης παρουσιάζει το capital.gr όπως προκύπτουν από τις εγκυκλίους του υπουργείου Οικονομικών αλλά και τις αναλυτικές οδηγίες για τη βήμα προς βήμα συμπλήρωσή της μέσα από το γνωστό «βιβλιαράκι».
Οι προθεσμίες πληρωμής του φόρου, οι αποδείξεις για τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους, ο τρόπος δήλωσης των προστατευόμενων μελών και οι εργαζόμενοι με «μπλοκάκι» καλύπτονται με λεπτομέρειες από τις παρακάτω οδηγίες:
1. Οι δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος οικονομικού έτους 2014 υποβάλλονται υποχρεωτικά, με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου επικοινωνίας μέσω διαδικτύου έως τις 30.06.2014
2. Οι δηλώσεις των αποβιωσάντων υποβάλλονται αποκλειστικά Χειρόγραφα  στην εφορία. Στην . Στην περίπτωση αυτή απαιτείται ενημέρωση του τμήματος Μητρώου της Δ.Ο.Υ του αποβιώσαντος πριν από την υποβολή της δήλωσης.
3. Οι δηλώσεις με επιφύλαξηυποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω διαδικτύου και οδηγούνται για έλεγχο στην αρμόδια Δ.Ο.Υ.
4. Οι αρχικές εμπρόθεσμες και εκπρόθεσμες δηλώσεις των φυσικών προσώπων, θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω διαδικτύου. Οι συμπληρωματικές – τροποποιητικές δηλώσεις θα υποβάλλονται εμπρόθεσμα ή εκπρόθεσμα ηλεκτρονικά μέσω διαδικτύου μετά την παρέλευση τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία έναρξης υποβολής των δηλώσεων. Τα παραπάνω ισχύουν εφόσον οι αρχικές τους δηλώσεις έχουν υποβληθεί ηλεκτρονικά μέσω διαδικτύου.
5. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής λόγω αποδεδειγμένης τεχνικής αδυναμίας που δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί ή εφόσον κρίνεται από τον αρμόδιο Προϊστάμενο Δ.Ο.Υ. σε εξαιρετικές περιπτώσεις, ότι συντρέχει αντικειμενική και πραγματική αδυναμία υποβολής της δήλωσης με ηλεκτρονικό τρόπο, επιτρέπεται να υποβληθούν αυτές  σε έντυπη μορφή στις αρμόδιες Δ.Ο.Υ στην  ειδοποίηση πληρωμής του φόρου εισοδήματος περιλαμβάνεται ταυτότητα οφειλής (Τ.Ο.) για όσους φορολογούμενους προκύπτει, μετά την εκκαθάριση, ποσό για καταβολή.
6. Ο φόρος εξοφλείται σε τρείς διμηνιαίες δόσεις με την πρώτη δόση έως το τέλος Ιουλίου, τη δεύτερη έως το τέλος Σεπτεμβρίου και την τρίτη έως το τέλος Νοεμβρίου.
7. Οι φορολογούμενοι θα εκτυπώνουν από το Taxisnet την πράξη διοικητικού ή διορθωτικού προσδιορισμού φόρου (το γνωστό εκκαθαριστικό), χρησιμοποιώντας τους κωδικούς πρόσβασης που διαθέτουν, στην οποία αναγράφεται ότι αποτελεί ακριβές αντίγραφο αυτής και φέρει ημερομηνία έκδοσης και ημερομηνία έκδοσης αντιγράφου και τη σήμανση για την εγκυρότητα της πράξης διοικητικού ή διορθωτικού προσδιορισμού φόρου, μέσω του gsis.gr
8. Εφόσον ο φόρος εξοφληθεί στο σύνολό του έως το τέλος Ιουλίου τότε παρέχεται έκπτωση 1,5%.
9. Στην περίπτωση των προστατευόμενων μελών,με εξαίρεση τα προστατευόμενα τέκνα κατοίκων εξωτερικού και τα προστατευόμενα τέκνα αλλοδαπών υπηκόων που εργάζονται στη χώρα μας και είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας, οι οποίοι απαλλάσσονται από την ασφάλιση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, δεδομένου ότι ασφαλίζονται σε αλλοδαπό φορέα κοινωνικής ασφάλισης βάσει διμερούς ασφαλιστικής σύμβασης, με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η απόκτηση Α.Μ.Κ.Α. για τους ίδιους, αλλά και για τα προστατευόμενα τέκνα τους , η αναγραφή του ΑΜΚΑ είναι υποχρεωτική.
10. Η αναγραφή του ΑΦΜ είναι υποχρεωτική μόνο για τα προστατευόμενα μέλη άνω των 18 ετών, ενώ για τα προστατευόμενα τέκνα κάτω των 18 ετών είναι προαιρετική. Επισημαίνεται ότι θεωρείται ότι βαρύνουν τον φορολογούμενο προστατευόμενα μέλη εφόσον διαμένουν μαζί του  και το ετήσιο φορολογούμενο, πραγματικό ή τεκμαρτό και απαλλασσόμενο εισόδημά τους δεν υπερβαίνει το ποσό των τριών χιλιάδων (3.000) ευρώ ή το ποσό των έξι χιλιάδων (6.000) ευρώ αν αυτά παρουσιάζουν αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω.
11. Είναι υποχρεωτική η αναγραφή όλων των εισοδημάτων των φορολογούμενων ανεξάρτητα από τον τρόπο φορολόγησής τους, καθώς και των απαλλασσόμενων από το φόρο εισοδημάτων. Για τα αυτοτελώς ή με ειδικό τρόπο φορολογούμενα εισοδήματα αναγράφεται και ο παρακρατηθείς ή αποδοθείς κατά περίπτωση φόρος.
12. Στις περιπτώσεις κοινών λογαριασμών σε τράπεζες (κάθε μορφής στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό) υπάρχει υποχρέωση δήλωσης των ποσών των τόκων καταθέσεων που αναλογούν στους πραγματικούς δικαιούχους οι οποίοι καθορίζονται με βάση τις πραγματικές περιστάσεις.
13. Κατά την υποβολή της δήλωσης Φορολογίας Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων ηλεκτρονικά μέσω διαδικτύου, πρέπει πρώτα να καταχωρούνται τα έντυπα Ε2 και Ε3, όταν απαιτούνται και κατόπιν η δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων.
14. Κατά την ηλεκτρονική υποβολή της δήλωσης Φορολογίας Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων (Ε1) και όταν συμπληρώνονται οι κωδικοί 019- 020, απαιτείται η αναγραφή των ΑΦΜ των προσώπων που λαμβάνουν τις υπηρεσίες και σε περίπτωση που αυτοί υπερβαίνουν τους τρεις (3) , πρέπει να αναγραφεί οπωσδήποτε ο ΑΦΜ του προσώπου από το οποίο προέρχεται τουλάχιστον το 75% των ακαθαρίστων εσόδων.  Όταν συμπληρώνονται εισοδήματα από Μισθωτές Υπηρεσίες (Πίνακας 4Α), πρέπει να καταχωρούνται οι Α.Φ.Μ. εργοδοτών – ασφαλιστικών φορέων με τα αντίστοιχα ποσά, βάσει των βεβαιώσεων αποδοχών. Επίσης, όταν συμπληρώνονται οι κωδικοί 507-508, απαιτείται η αναγραφή του ΑΦΜ φορέα/εργοδότη με το αντίστοιχο ποσό. Επιπλέον για τους κωδικούς 657-658, 659-660 και 781-782, εμφανίζεται πίνακας στον οποίο αναλύονται τα συνολικά δηλωθέντα εισοδήματα ανάλογα με την προέλευσή τους εφόσον δεν έχουν συμπληρωθεί ήδη από την εφορία.
15. Ο κωδικός 049 (δαπάνη με αποδείξεις) συμπληρώνεται μόνο από όσους δηλώνουν εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες καθώς και όσους δηλώνουν εισόδημα από ατομική γεωργική επιχείρηση. Οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι θα πρέπει να έχουν συγκεντρώσει σε αποδείξεις τουλάχιστον το 25% του εισόδήματός τους από μισθούς και συντάξεις.
16. Τα δικαιολογητικά των δηλώσεων που υποβάλλονται ηλεκτρονικά, φυλάσσονται για μελλοντικό έλεγχο.Εφόσον κάποια από τα πιο πάνω δικαιολογητικά έχουν ήδη συνυποβληθεί με δηλώσεις προηγούμενων ετών στην ίδια ΔΟΥ ή έχουν διαφυλαχθεί σε περίπτωση ηλεκτρονικής υποβολής και δεν έχει επέλθει κάποια μεταβολή στα στοιχεία που αναγράφονται σ’ αυτά, δεν απαιτείται η έκδοση νέων δικαιολογητικών. Αρκεί να υποβληθεί υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986, στην οποία θα αναγράφεται το οικονομικό έτος που αφορούσε το κάθε συγκεκριμένο δικαιολογητικό που τυχόν υποβλήθηκε, ότι δεν έχει επέλθει μεταβολή στα στοιχεία που αναγράφονται σ’ αυτό.
17. Για όσους υποβάλλουν πρώτη φορά δήλωση φορολογίας εισοδήματος ηλεκτρονικά, θα τους ζητείται η συμπλήρωση του έτους γέννησης και εφόσον το αποτέλεσμα της εκκαθάρισης είναι πιστωτικό η επιστροφή του φόρου γίνεται από άτοκο μεταβατικό λογαριασμό με βάση τον ΑΦΜ. Ο τραπεζικός λογαριασμός που θα δηλώνεται από τον φορολογούμενο στο έντυπο  της φορολογικής δήλωσης θα πιστώνεται μόνο μια φορά, ενώ ποσά  επιστροφής που προκύπτουν από δηλώσεις άλλων φορολογουμένων δεν μεταφέρονται στον ίδιο λογαριασμό αλλά σε άτοκο μεταβατικό λογαριασμό με βάση τον ΑΦΜ.
Πηγή: capital.gr


aftodioikisi.gr

ΛΑΣ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ : ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΜΕΤΡΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ !

ΠΡΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ
Κύριε Πρόεδρε
Δυστυχώς για το Υπουργείο Παιδείας και την Κυβέρνηση οι αριθμοί μετρούν περισσότερο από τον άνθρωπο!
Καταγγέλλουμε την απαράδεκτη ενέργεια  του Υπουργείου Παιδείας και της Κυβέρνησης που  με κοινή υπουργική απόφαση, που έχει σταλεί προς δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, προωθείται ο υποβιβασμός δεκάδων σχολείων και στην Περιφέρειά μας, όπως των Δημοτικών Σχολείων Καλλιμασιάς και Νενήτων στη Χίο που υποβιβάζονται από εξαθεσία σε πενταθέσια. Με την ίδια λογική προχωρά και στα υπόλοιπα νησιά μας,  φέρνοντας σε απόγνωση γονείς και μαθητές.
Η Παιδεία μας δεν είναι δυνατόν να μπαίνει σε ψυχρά τεχνοκρατικά καλούπια και στον Προκρούστη της μονόπλευρης λιτότητας της συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ασχέτως του φτιασιδώματος του ανασχηματισμού που αποτελεί μια από τα ίδια.
Καταδικάζουμε απερίφραστα αυτήν την πολιτική που οδηγεί στη διάλυση της Δημόσιας Παιδείας και προωθεί την ιδιωτικοποίησή της βάσει εντολών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των ντόπιων εντολοδόχων της, η οποία άρχισε ήδη με την αποψίλωση του ανθρώπινου δυναμικού της και των υποδομών της.
Σας υπενθυμίζουμε ότι ομόφωνα το Περιφερειακό συμβούλιο Β. Αιγαίου αλλά και το Δημοτικό Συμβούλιο Χίου έχουν ταχθεί ενάντια στην οποιαδήποτε συγχώνευση ή κατάργηση ή υποβιβασμό σχολείου στην ευαίσθητη ακριτική περιοχή μας.
Υπό αυτή την έννοια θεωρούμε απαραίτητη τη σύγκλιση του Περιφερειακού συμβουλίου προκειμένου να εξεταστεί η απαράδεκτη αυτή κατάσταση και να παρθούν αποφάσεις ανάλογες της επίθεσης που δέχεται η εναπομείνασα δημόσια εκπαίδευση.
ΓΙΑ ΤΗ ΛΑΣ Β ΑΙΓΑΙΟΥ και ΔΗΜΟΥ ΧΙΟΥ               Μυτιλήνη, 10.06.2014

ΣΤΡΑΤΗΣ ΚΟΡΑΚΑΣ - ΜΑΡΚΟΣ ΣΚΟΥΦΑΛΟΣ

Μέτρα ανακούφισης τώρα


Την αναγκαιότητα εστίασης της πολιτικής στην πραγματική οικονομία επισημαίνει με αφορμή τον ανασχηματισμό της Κυβέρνησης η διοίκηση του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Αθήνας, ζητώντας την άμεση λήψη μέτρων ανακούφισης των μικρομεσαίων επιχειρηματιών, οι οποίοι έχουν πληγεί ανεπανόρθωτα τα τελευταία χρόνια.
Μετά την εξαφάνιση χιλιάδων επιχειρήσεων είναι πλέον φανερό ότι απαιτείται διαφορετική προσέγγιση στον τρόπο αντιμετώπισης της κρίσης και σε αυτό δεν παίζουν τόσο ρόλο τα πρόσωπα, όσο η κυβερνητικές επιλογές που ακολουθούνται.
Είναι απαραίτητο να τροποποιηθεί η φορολογική πολιτική που ακολουθείται με στόχο να ενισχυθεί το διαθέσιμο εισόδημα των πολιτών και να ασκηθεί ουσιαστική πολιτική με στόχο την επίτευξη αναπτυξιακής πορείας, με στήριξη των επιχειρήσεων και των επαγγελματιών μέσω της διοχέτευσης ρευστότητας στην αγορά. Η υπερφορολόγηση, η καθίζηση της αγοραστικής δύναμης και η έλλειψη ρευστότητας οδήγησαν 250.000 επιχειρήσεις σε λουκέτο, χωρίς καμία προοπτική επαναλειτουργίας.
Παρότι οι ΜμΕ αποτελούν πάνω από το 98% των επιχειρήσεων της χώρας, η οικονομική πολιτική σχεδιάζεται ερήμην τους, ακολουθώντας κατά γράμμα τους ασφυκτικούς περιορισμούς των Μνημονιακών υποχρεώσεων.
Οι επαγγελματοβιοτέχνες περιμένουν ακόμη και την ύστατη  στιγμή να γίνουν πράξη οι δηλώσεις της πολιτικής ηγεσίας, ώστε να υπάρξει στροφή στην ανάπτυξη, όπου καταλυτικό ρόλο αναμένεται να διαδραματίσει και η νέα ηγεσία στο υπουργείου Ανάπτυξης, καθώς ζητήματα ζωτικής σημασίας για τα Επιμελητήρια άπτονται των επιλογών του νέου υπουργού Νίκου Δένδια. 
Το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο της Αθήνας εύχεται στη νέα κυβέρνηση καλή επιτυχία στο έργο της και κυρίως επισημαίνει την ανάγκη επίλυσης σοβαρών κοινωνικών και επαγγελματικών προβλημάτων.
Με αφορμή τον ανασχηματισμό ο πρόεδρος του ΒΕΑ Π. Ραβάνης προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση: 
«Τόσο από τον Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, όσο και από τον νέο υπουργό Οικονομικών Γκίκα Χαρδούβελη έγινε λόγος για στροφή στην μικρο- οικονομία και πλέον σύσσωμος ο επιχειρηματικός κόσμος αναμένει εάν και κατά πόσο η πολιτική αυτή θα γίνει πράξη σε μια περίοδο που οι δανειστές επιμένουν στην τήρηση μέτρων και κανόνων που απειλούν με εξαφάνιση τους εναπομείναντες επαγγελματοβιοτέχνες. Ελπίζουμε με την αλλαγή της κυβέρνησης να υπάρξει και μια αλλαγή πολιτικής προς όφελος των μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων, ώστε να επιβιώσουν όσες το έχουν καταφέρει έως τώρα», επισημαίνει ο πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Αθήνας Παύλος Ραβάνης. 



Προσχέδιο της νέας προγραμματικής συμφωνίας Σαμαρά – Βενιζέλου;


Δημοσιεύθηκε από economikos στο Ιουνίου 11, 2014

stoxoiΤο πρωτοσέλιδο της Ημερησίας δίνει τους 3 στόχους της δικομματικής, μετά τον ανασχηματισμό.

Αναφέρθηκαν στην πρώτη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου και μοιάζει μάλλον με το προσχέδιο της νέας προγραμματικής συμφωνίας.

“Μείωση φορολογικών βαρών, αποκατάσταση αδικιών και οριστική ρύθμιση του χρέους” είναι οι τρεις μεγάλοι στόχοι…

Μόνο που για τη μείωση της φορολογίας θα πρέπει να πιάσουν τους στόχους των εσόδων, που μέχρι στιγμής πάνε κατά διαόλου, η αποκατάσταση των αδικιών απαιτεί λεφτά στα κρατικά ταμεία τα οποία δεν υπάρχουν, ενώ η ρύθμιση του χρέους ξέρουν και οι ίδιοι ότι δεν θα είναι οριστική.. Οι ίδιες συζητήσεις για επιμήκυνση κτλ θα γίνουν και τα επόμενα χρόνια...



olympia.gr

ΧΡΥΣΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ DIGEA : ΔΙΝΕΙΣ 14.000 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1.000.000 ΕΥΡΩ !


Δημοσιεύθηκε από Ολυμπιάδα στο Ιουνίου 11, 2014
p.txtΌσα είχαν καταγγείλει έγκαιρα οι εργαζόμενοι της ελεύθερης ΕΡΤ, επιβεβαιώνονται μέχρι κεραίας!
Ένας από τους λόγους που έκλεισαν την ΕΡΤ ήταν να διευκολύνουν την Digea να πάρει χωρίς αντίπαλο (με φωτογραφικό «διαγωνισμό») και έναντι πινακίου φακής (18 εκατομμύρια € αντί των τουλάχιστον 715 εκατομμυρίων που είχε εισηγηθεί εταιρεία στην οποία είχε απευθυνθεί το αρμόδιο Υπουργείο) την εκμετάλλευση του συνόλου των συχνοτήτων εκπομπής ψηφιακής τηλεόρασης των ιδιωτικών καναλιών για 15 χρόνια.
Απέμεναν δύο συχνότητες που εκ του νόμου παρέμεναν στο δημόσιο και είχαν αποδοθεί στη ΝΕΡΙΤ. Με σκόπιμες κωλυσιεργίες, η τελευταία διοίκηση της ΕΡΤ (Γκίκας Μάναλης) και οι διοικήσεις της ΔΤ (ξανά Γκίκας Μάναλης και Αφροδίτη Γουγά) και της ΝΕΡΙΤ (Προκοπάκης και προσφάτως Μακρυδημήτρης) δεν προκήρυξαν τους απαραίτητους διαγωνισμούς για την προμήθεια του αναγκαίου εξοπλισμού και υπηρεσιών (ψηφιακοί πομποί, δορυφορική μεταφορά στα κέντρα εκπομπής), παρά το γεγονός ότι οι προδιαγραφές ήταν έτοιμες από τις αρχές του 2013.
Η σκόπιμη αυτή κωλυσιεργία, αποτέλεσε το πρόσχημα για την απ” ευθείας ανάθεση της ψηφιακής εκπομπής των προγραμμάτων της ΝΕΡΙΤ στην ίδια την Digea, με το αζημίωτο βεβαίως. Η αρχή της πολύ καλής μπίζνας της Digea θα γίνει με την ευκαιρία της ψηφιακής μετάβασης στην Πελοπόννησο στις 27 Ιουνίου και βεβαίως θα επακολουθήσουν και άλλες περιοχές.
Αυτά αποκαλύπτονται από την ιστοσελίδα του περιοδικού του χώρου της ψηφιακής τηλεόρασης DigitalTV Info και επιβεβαιώνουν τις δικές μας πληροφορίες.
Εμείς υπολογίσαμε το κόστος που θα πληρώσει για ένα χρόνο η ΝΕΡΙΤ(δηλαδή οι έλληνες πολίτες) για την μετάβαση στην Πελοπόννησο. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου και της ΕΕΤΤ, η Digea απαιτεί να της καταβάλλεται για την περιφερειακή ζώνη της Πελοποννήσου (και Δ. Ελλάδας) το ποσόν των 55.164 € ανά 2 Mbps. Τα δύο ψηφιακά μπουκέτα της ΝΕΡΙΤ έχουν χωρητικότητα 40 Mbps συνολικά. Επομένως η ΝΕΡΙΤ (αν μεταδώσει και τα δύο, όπως οφείλει) θα πληρώνει ετησίως μόνον για την κάλυψή της στην Πελοπόννησο και στην Δ. Ελλάδα 1.103.280 €.
Εδώ σημειώστε ότι η Digea απέκτησε την εκμετάλλευση δύο περιφερειακών συχνοτήτων στην Πελοπόννησο (και Δ. Ελλάδα) έναντι 214.000 € για 15 χρόνια!
Το ιστορικό του ξεπουλήματος των ψηφιακών συχνοτήτων στα ιδιωτικά ΜΜΕ
Δεν είναι μόνον το έγκλημα της παραχώρησης της εκπομπής.
Είναι και το οικονομικό έγκλημα.
Ποιοι θα υπογράψουν τέτοια σύμβαση ανάθεσης, χωρίς διαγωνισμό;
Ποιοι θα λογοδοτήσουν για τη σκόπιμη κωλυσιεργία;


olympia.gr

ΤΣΙΠΡΑΣ ΣΕ ΝΤΡΑΓΚΙ : ΔΙΑΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΡΕΟΣ


Δημοσιεύθηκε από onpolitika στο Ιουνίου 10, 2014
tsipras-dragi
Την ανάγκη λήψης γενναίων πολιτικών αποφάσεων για να βγει η Ευρώπη συντεταγμένα από το οικονομικό αδιέξοδο, υπογράμμισε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, στον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ), Μάριο Ντράγκι, κατά τη σημερινή συνάντησή τους στη
Φρανκφούρτη, ενώ έθεσε και θέμα διαγραφής μεγάλου μέρους του ελληνικού χρέους.
Τον κ. Τσίπρα συνόδευαν ο Γιάννης Δραγασάκης και ο διευθυντής του πολιτικού του γραφείου, Νίκος Παππάς.
Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ στη δήλωσή του μετά τη συνάντηση τόνισε ότι η Ευρώπη έχει ανάγκη από ένα «New Deal», μια νέα ευρωπαϊκή συμφωνία, επισημαίνοντας παράλληλα ότι ένας συνδυασμός δράσεων της ΕΚΤ και της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, υπό την έγκριση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, θα έδινε τη δυνατότητα για ένα ισχυρό αναπτυξιακό πακέτο προσανατολισμένο αποκλειστικά σε παραγωγικές επενδύσεις.
Εκτενής ήταν, σύμφωνα με τον κ. Τσίπρα, η ενημέρωση του κ. Ντράγκι για τις θέσεις και τις εκτιμήσεις του ΣΥΡΙΖΑ για την πορεία της ελληνικής οικονομίας, ενώ, όπως είπε, «τον ενημερώσαμε για την πρωτοφανή κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στην ελληνική κοινωνία μετά από 4 χρόνια εφαρμογής σκληρής μνημονιακής πολιτικής λιτότητας, που έχει οδηγήσει μεγάλο μέρος του ελληνικού πληθυσμού μπροστά σε μια πρωτοφανή και απαράδεκτη ανθρωπιστική κρίση».
Ακόμη, ο κ. Τσίπρας ανέπτυξε στον επικεφαλής της ΕΚΤ τις θέσεις του κόμματός του για τις πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα, αλλά «και για το πώς πιστεύουμε ότι μπορούμε να ξεπεράσουμε την κρίση, μέσα από την αντιμετώπιση των επιπτώσεων του μνημονίου, μέσα από τη σταθεροποίηση της οικονομίας, κι από ένα αναπτυξιακό πρόγραμμα για την παραγωγική ανασυγκρότηση». Επιπροσθέτως, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ σημείωσε ότι «του εκφράσαμε την πεποίθηση ότι τα νέα μέτρα που έλαβε την προηγούμενη βδομάδα η ΕΚΤ είναι μεν σε θετική κατεύθυνση για την Ευρώπη, αλλά δεν είναι αρκετά, και ιδιαίτερα στην Ελλάδα δε θα μπορέσουν να λειτουργήσουν, εξαιτίας του αποπληθωρισμού αλλά και της πολύ άσχημης κατάστασης στην οποία βρίσκονται οι ελληνικές τράπεζες, που δεν μπορούν να παρέχουν εγγυήσεις».
Οι δύο άνδρες συζήτησαν τρόπους για τη διατήρηση ανοιχτών διαύλων και συνέχιση της μεταξύ τους επαφής.


olympia.gr

ΔΝΤ : ΖΗΤΑ 2000 ΝΕΕΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟ 2015

ΔΝΤ: Ζητά 2.000 νέες απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων το 2015
Παρεμβάσεις στο ασφαλιστικό, στα εργασιακά, στο μισθολόγιο του Δημοσίου, καθώς και διατήρηση φόρων και αναθεώρηση του ΦΠΑ προβλέπει μεταξύ άλλων, η έκθεση αξιολόγησης του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου για την Ελλάδα, που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα. 
Η έκθεση περιγράφει την ανάγκη λήψης πρόσθετων μέτρων ύψους 5,7 δις ευρώ, προκειμένου να κλείσει το δημοσιονομικό κενό της διετίας 2015-2016, ενώ αποκαλύπτει πως, το Ελληνικό πρόγραμμα θα παρουσιάσει, μετά τον Μάιο του 2015, χρηματοδοτικό κενό ύψους 12,6 δις ευρώ. 
Αυστηρή στάση κρατά, επίσης, το ΔΝΤ, στο θέμα των κεφαλαιακών αναγκών των Τραπεζών, τις οποίες τοποθετεί ακόμη και 6 δις ευρώ υψηλότερα (στο ακραίο σενάριο), σε σχέση με τις εκτιμήσεις της Τράπεζας της Ελλάδος. 
Το ΔΝΤ διαπιστώνει «κόπωση» των Ελληνικών Αρχών στη εφαρμογή του προγράμματος προσαρμογής, ενώ στέκεται στη σημασία της δέσμευσης της «Ζώνης του Ευρώ» να στηρίξει την Ελλάδα, παρέχοντας πρόσθετη χρηματοδότηση και περαιτέρω ελάφρυνση του χρέους. 
Το ΔΝΤ εκτιμά πως, η Ελληνική οικονομία θα αναπτυχθεί με ρυθμό 0,6% του Α.Ε.Π., φέτος, μετά από έξι χρόνια βαθιάς ύφεσης και με ρυθμό 2,9% του Α.Ε.Π. το 2015. 
Αναγνωρίζει, πως η Ελλάδα θα μπορούσε να είναι στην αρχή ενός «ενάρετου κύκλου», κάτι που όπως τονίζει «αντανακλά πάνω απ' όλα την αποφασιστικότητα που επέδειξε η Κυβέρνηση, η οποία έβγαλε προς το παρόν από το τραπέζι το κίνδυνο του Grexit». 
Το Ταμείο εμφανίζεται να ανησυχεί ιδιαίτερα για το γεγονός ότι, οι εξαγωγές έχουν αποτύχει να αποτελέσουν ισχυρή κινητήρια δύναμη της ανάπτυξης, σε αντίθεση με άλλες Χώρες της Ευρώ, κάτι που όπως υποστηρίζει, «καταδεικνύει ότι οι διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις είναι ακόμη πολύ μακριά από την κρίσιμη μάζα που απαιτείται για να επιτευχθεί μια πιο διατηρήσιμη βελτίωση τους αισθήματος των επενδυτών».
Κατά τομέα το ΔΝΤ παρατηρεί: 
Δημόσιο: Διατυπώνεται ανησυχία για το εάν τελικά έχει "σπάσει" το ταμπού των απολύσεων, κάνοντας για μια ακόμα φορά αναφορά στην κληρονομιά των Κομματικών προσλήψεων. 
Όσον αφορά στις παρεμβάσεις που έπονται, το Ταμείο προαναγγέλλει τις εσωτερικές αλλαγές στο Μισθολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων, από τις οποίες θα θιγούν κυρίως οι Υποχρεωτικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (το Ταμείο επισημαίνει ότι αμείβονται καλύτερα από τον ιδιωτικό τομέα), ενώ τονίζει πως πρέπει να γίνουν και 2.000 απολύσεις στο πρώτο τρίμηνο του 2015, πέρα από τις 11.000 του 2014, με πρόβλεψη στόχων για τα επόμενα έτη.
Εργασιακά: Παραμένουν οι περιορισμοί που κάνουν υψηλό το κόστος του «επιχειρείν» και που αναστέλλουν τη δημιουργία νέων ή την επέκταση των μεγάλων επιχειρήσεων. 
Σύμφωνα με το Ταμείο θα πρέπει να «εξαφανιστούν» οι περιορισμοί στις ομαδικές απολύσεις (θα επανεξεταστούν το Φθινόπωρο οι τελευταίες παρεμβάσεις), ενώ θα πρέπει να εισαχθεί και στην Εθνική Νομοθεσία ο θεσμός του lock out, δηλαδή το δικαίωμα των εργοδοτών στην ανταπεργία. 
Όσον αφορά, στους κατώτερους μισθούς, το Ταμείο εμφανίζει εμμονές με τις ωριμάνσεις (3ετίες), χαρακτηρίζοντας μόνο «μεταβατική» την περίοδο έως το 2017, κατά τη διάρκεια της οποίας μειώνονται κατά 50% οι ωριμάνσεις για τους μακροχρόνια ανέργους. Πουθενά στην Έκθεση δεν αναφέρεται, πάντως, ότι βάσει νόμου, οι 3ετίες παραμένουν «παγωμένες» έως ότου η ανεργία υποχωρήσει σε μονοψήφιο ποσοστό.
Ασφαλιστικό: Οι στοχευμένες στις υψηλότερες συντάξεις περικοπές βοήθησαν αλλά δεν έχουν αντιμετωπίσει τις προκλήσεις, καθώς οι δαπάνες παραμένουν στα επίπεδα του 17% του ΑΕΠ. Το Ταμείο επισημαίνει, δε, ότι είναι αδύναμος ο «δεσμός» εισφορών- παροχών, στοχοποιώντας τον ΟΑΕΕ. Στην πραγματικότητα το Ταμείο παραπέμπει στις νέες αναλογιστικές μελέτες, βάσει των οποίων θα πρέπει να εξεταστούν κι άλλες παρεμβάσεις στο Σύστημα.
Φορολογικό - Δημοσιονομικά: Χαρακτηρίζονται «κίνδυνος» οι δικαστικές αποφάσεις για τα μισθολογικά και για τα Τέλη Ακινήτων, ενώ εκφράζονται ανησυχίες για την επιτυχία του νέου Φόρου Ακινήτων και τις δαπάνες Υγείας. Ειδικά όσον αφορά στο Φορολογικό, αίσθηση προκαλεί η επισήμανση σε δύο σημεία της Έκθεσης περί «πολιτικής ανάμειξης» στη λειτουργία της Φορολογικής Διοίκησης, κάτι που σύμφωνα με το Ταμείο έχει προκαλέσει (σε συνδυασμό με την υποστελέχωση των Μονάδων) τις αποκλίσεις έναντι των ελεγκτικών και εισπρακτικών στόχων. Προφανής είναι, επίσης, η «αλλεργική» αντίδραση του ΔΝΤ στις πιέσεις που ασκούνται για διεύρυνση των απαλλαγών στο Φόρο Υπεραξίας αλλά και για χαλάρωση των όρων στις ρυθμίσεις οφειλών. 
«Πονοκέφαλο» θα προκαλέσει στο νέο υπουργό Οικονομικών, η σαφής πρόθεση του Ταμείου να ανατρέψει πλήρως το πλαίσιο του Φ.Π.Α., "βάζοντας στο στόχαστρο" απαλλαγές και ειδικούς συντελεστές (νησιά του Αιγαίου), ενώ εκδηλώνει διάθεση ανάλογων ανατροπών και στο πλαίσιο των απαλλαγών που εξακολουθούν να ισχύουν στη φορολογία εισοδήματος.
Δάνεια: Διάχυτη είναι η ανησυχία του Ταμείου για τα «κόκκινα» δάνεια και επισημαίνεται ότι συνυπολογιζομένων των αναδιαρθρωμένων, έφτασαν στο 40% του συνόλου. 
Από την Έκθεση δε λείπουν, μάλιστα, οι σαφείς αιχμές για τους υπολογισμούς που έκανε η Τράπεζα της Ελλάδας για τις κεφαλαιακές ανάγκες των Τραπεζών, σημειώνοντας ότι, σε αντίθεση με την «πεπατημένη», ελήφθη υπόψιν το βασικό και όχι το δυσμενές σενάριο. 
Το Ταμείο χαρακτηρίζει, δε, «χαμηλής ποιότητας» κάποια από τα κεφάλαια των Τραπεζών, εκτιμώντας ότι, θα έπρεπε να προβλεφθούν εμπροσθοβαρώς μεγαλύτερες κεφαλαιακές ανάγκες, προκειμένου να αντιμετωπιστούν ενδεχόμενες δυσάρεστες εκπλήξεις τους επόμενους μήνες.

ΠΗΓΗ: kerdosonline.gr

epoli.gr

ΠΟΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΔΗΜΩΝ " ΑΠΕΙΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΛΟΥΚΕΤΟ "

Ποιες Κοινωνικές Δομές Δήμων απειλούνται με λουκέτο
«Στο κόκκινο» βρίσκονται 100 Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών και όχι μόνο, σύμφωνα με επιστολή που απέστειλαν προς τους αρμόδιους με το θέμα Φορείς - Υπουργεία Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης & Πρόνοιας και Εσωτερικών, ΚΕΔΕ και ΕΕΤΑΑ - ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εργαζομένων ΚΔΑΠ.
«Τις τελευταίες μέρες ενημερωνόμαστε συνεχώς από την ΚΕΔΕ, αλλά και το Υπουργείο Εργασίας, για τις προσπάθειες που γίνονται για την ανεύρεση πόρων, ώστε να καλυφθεί το ποσό που χρειάζεται για την ομαλή συνέχιση του Προγράμματος “Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής”, από την 1η Σεπτέμβρη 2014.
Μπορεί το Υπουργείο Εργασίας να δεσμεύτηκε για 140.000.000 ευρώ, αλλά όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς γνωρίζουμε πολύ καλά, πως αν δεν καλυφθεί το ποσό που υπολείπεται, οι Κοινωνικές Δομές θα αντιμετωπίσουν τεράστιο πρόβλημα λειτουργίας» αναφέρεται στην ανακοίνωση, η οποία επικαλείται και τον Υφυπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης & Πρόνοιας, Βασίλη Κεγκέρογλου, για την κρισιμότητα του θέματος:
«Ο ίδιος ο Υφυπουργός Εργασίας σε συνάντηση που είχε με εκπροσώπους του ΠΑ.Σ.Ε.Κ.Δ.Α.Π. τόνισε, πως αν δεν βρεθούν τα χρήματα αυτά, θα έχουμε οριζόντια μείωση της χρηματοδότησης σε Κ.Δ.Α.Π., Κ.Δ.Α.Π. - μεΑ, Παιδικούς, Βρεφικούς» και προσθέτει:
«Μια τέτοια είδους μείωση θα αποτελέσει κατάφωρη αδικία αλλά και “χαριστική βολή” για τα Κ.Δ.Α.Π., τα οποία είχαν υποστεί σκανδαλώδη μείωση 50% την χρονιά 2012-2013. 
Η μείωση αυτή, που παραμένει έως σήμερα, είχε σαν αποτέλεσμα κάποια Κ.Δ.Α.Π. να κλείσουν οριστικά (Κορυδαλλός, Αγ. Βαρβάρα κ.λπ.), ενώ κάποια να επιβιώνουν οριακά “μετά κόπων και βασάνων”.
Αν με τη νέα χρονιά, λοιπόν, επιχειρηθεί η παραμικρή μείωση της χρηματοδότησης των Κ.Δ.Α.Π. (μείωση voucher), θα έχουμε, με μαθηματική ακρίβεια, το κλείσιμο περίπου 100 Δομών Κ.Δ.Α.Π. σε όλη την Ελλάδα».
Ακολουθεί πίνακας με Κ.Δ.Α.Π., των οποίων η δυναμικότητα δεν ξεπερνά τα 40 παιδιά. Σε αυτά, σύμφωνα με το Σύλλογο Εργαζομένων, ο συνδυασμός του πολύ χαμηλού voucher και του μικρού αριθμού επιδοτούμενων παιδιών, θα σημάνει στην ουσία την υποχρηματοδότησή τους, με άμεσα αποτελέσματα τις απολύσεις προσωπικού, την υποβάθμιση του επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών και σε πολλές περιπτώσεις το κλείσιμο του Κ.Δ.Α.Π., επειδή ο Δήμος δεν θα δύναται να καλύψει τα έξοδα λειτουργίας του. 



Νομός
Δήμος
Κ.Δ.Α.Π.
Προσφερόμενες θέσεις
Αριθμός
Εργαζομένων
1
ΕΒΡΟΥ
ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ
ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ
25
2
2
ΕΒΡΟΥ
ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ
ΦΕΡΩΝ
25
1
3
ΕΒΡΟΥ
ΟΡΕΣΤΙΑΔΟΣ
ΟΙΝΟΗΣ
30
3
4
ΕΒΡΟΥ
ΟΡΕΣΤΙΑΔΟΣ
ΠΥΡΓΟΥ
25
2
5
ΕΒΡΟΥ
ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ
ΛΑΚΚΩΜΑΤΟΣ
25
3
6
ΑΡΚΑΔΙΑΣ
ΤΡΙΠΟΛΗΣ
ΜΑΝΤΙΝΕΙΑΣ (ΜΗΛΙΑΣ)
38
3
7
ΕΒΡΟΥ
ΣΟΥΦΛΙΟΥ
ΤΥΧΕΡΟΥ
35
3
8
ΡΟΔΟΠΗΣ
ΙΑΣΜΟΥ
ΙΑΣΜΟΥ
25
2
9
ΡΟΔΟΠΗΣ
ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
ΜΕΛΕΤΗΣ
32
3
10
ΑΤΤΙΚΗΣ
ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ
ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ
33
3
11
ΑΤΤΙΚΗΣ
ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ
ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ
27
3
12
ΑΤΤΙΚΗΣ
ΑΛΙΜΟΥ
ΑΝΩ ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ
30
5
13
ΑΤΤΙΚΗΣ
ΑΛΙΜΟΥ
ΚΑΤΩ ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ
30
6
14
ΑΤΤΙΚΗΣ
ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ
ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ
20
3
15
ΑΤΤΙΚΗΣ
ΑΧΑΡΝΩΝ
ΑΧΑΡΝΩΝ
15
2
16
ΑΤΤΙΚΗΣ
ΓΛΥΦΑΔΑΣ
ΒΟΡΕΙΟΥ ΗΠΕΙΡΟΥ (Κ. Δαρδανελίων)
25
5
17
ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΑΦΝΗΣ ΥΜΗΤΤΟΥ
ΥΜΗΤΤΟΥ
20
2
18
ΑΤΤΙΚΗΣ
ΖΩΓΡΑΦΟΥ
ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ
15
2
19
ΑΤΤΙΚΗΣ
ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ
ΜΙΚΡΟ ΚΑΡΑΒΙ
27
3
20
ΑΤΤΙΚΗΣ
ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ
ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ
35
4
21
ΑΤΤΙΚΗΣ
ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ
ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ
35
2
22
ΑΤΤΙΚΗΣ
ΠΕΝΤΕΛΗΣ
ΜΕΛΛΙΣΙ
15
3
23
ΑΤΤΙΚΗΣ
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ
30
3
24
ΑΤΤΙΚΗΣ
ΡΑΦΗΝΑΣ
ΛΙΜΑΝΑΚΙ
40
3
25
ΑΤΤΙΚΗΣ
ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ
ΟΙ ΧΑΡΤΑΕΤΟΙ
30
7
26
ΑΤΤΙΚΗΣ
ΣΠΑΤΩΝ
ΣΠΑΤΩΝ
25
1
27
ΑΤΤΙΚΗΣ
ΤΡΟΙΖΗΝΙΑΣ
ΤΡΟΙΖΗΝΙΑΣ
38
3
28
ΑΤΤΙΚΗΣ
ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ
ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ
15
2
29
ΚΟΖΑΝΗΣ
ΚΟΖΑΝΗΣ
ΥΨΗΛΑΝΤΗ
40
4
30
ΦΛΩΡΙΝΗΣ
ΠΡΕΣΠΩΝ
ΦΛΑΜΠΟΥΡΟΥ
27
2
31
ΑΧΑΙΑΣ
ΕΡΥΜΑΝΘΟΥ
ΕΡΥΜΑΝΘΟΥ
40
3
32
ΑΧΑΙΑΣ
ΠΑΤΡΕΩΝ
ΒΡΑΧΝΑΙΙΚΩΝ
40
1
33
ΑΡΤΗΣ
ΑΡΤΑΙΩΝ
9ου ΔΗΜ.ΣΧ. ΑΡΤΑΣ
26
2
34
ΑΡΤΗΣ
ΑΡΤΑΙΩΝ
ΔΗΜ. ΣΧ. ΓΡΑΜΜΕΝΙΤΣΑΣ
40
2
35
ΑΡΤΗΣ
ΚΕΝΤΡ.ΤΖΟΥΜΕΡΚΩΝ
ΚΕΝΤΡ. ΤΖΟΥΜΕΡΚΩΝ
30
3
36
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ
ΑΡΙΩΝ
25
3
37
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
ΦΙΛΙΑΤΩΝ
ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ
20
3
38
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΔΩΔΩΝΗΣ
ΔΩΔΩΝΗΣ
18
1
39
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΑΜΦΙΘΕΑΣ
22
4
40
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΖΙΤΣΑΣ
ΕΥΡΥΜΕΡΩΝ
25
2
41
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΚΑΤΣΙΚΑ
35
2
42
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΝΕΟΚΑΙΣΑΡΙΑΣ
31
3
43
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΠΕΡΙΒΛΕΠΤΟΥ
25
3
44
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΚΟΝΙΤΣΑΣ
ΚΟΝΙΤΣΑΣ
20
4
45
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΜΕΤΣΟΒΟΥ
ΧΡΥΣΟΒΙΤΣΑΣ
25
2
46
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΠΩΓΩΝΙΟΥ
ΑΝΩ ΚΑΛΑΜΑ
40
3
47
ΠΡΕΒΕΖΑΣ
ΖΗΡΟΥ
ΖΗΡΟΥ
30
2
48
ΠΡΕΒΕΖΑΣ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ
ΝΕΑΠΟΛΗΣ
30
3
49
ΠΡΕΒΕΖΑΣ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ
ΝΕΑΠΟΛΗΣ
30
3
50
ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΔΑΠ ΓΑΡΔΙΚΙΟΥ
30
2
51
ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΔΑΠ ΑΡΤΕΣΙΑΝΟ
30
2
52
ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΔΑΠ ΚΑΡΔ/ΜΑΓΟΥΛΑΣ
30
2
53
ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΔΑΠ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ
40
3
54
ΛΑΡΙΣΗΣ
ΛΑΡΙΣΑΣ
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ
15
2
55
ΛΑΡΙΣΗΣ
ΦΑΡΣΑΛΩΝ
ΦΑΡΣΑΛΩΝ Α΄
40
3
56
ΛΑΡΙΣΗΣ
ΦΑΡΣΑΛΩΝ
ΦΑΡΣΑΛΩΝ Β΄
40
2
57
ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
ΑΛΜΥΡΟΥ
ΠΤΕΛΕΟΥ
15
1
58
ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
ΑΛΟΝΝΗΣΟΥ
ΑΛΟΝΝΗΣΟΥ
30
3
59
ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
ΒΟΛΟΥ
ΑΘΑΝΑΣΑΚΕΙΟ ΠΟΡΤΑΡΙΑΣ
30
4
60
ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
ΒΟΛΟΥ
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ
41
4
61
ΗΜΑΘΙΑΣ
ΒΕΡΟΙΑΣ
ΔΑΣΚΙΟΥ
35
3
62
ΗΜΑΘΙΑΣ
ΝΑΟΥΣΑΣ
ΝΑΟΥΣΑΣ
25
3
63
ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΘΕΡΜΑΙΚΟΥ
ΕΠΑΝΩΜΗΣ
35
3
64
ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΘΕΡΜΑΙΚΟΥ
ΜΗΧΑΝΙΩΝΑΣ
31
3
65
ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΛΑΓΚΑΔΑ
ΠΕΝΤΕ ΒΡΥΣΕΣ
30
3
66
ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ
ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ
30
2
67
ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΛΑΓΚΑΔΑ
ΛΑΓΚΑΔΑ
33
5
68
ΠΕΛΛΗΣ
ΑΛΜΩΠΙΑΣ
ΑΡΙΔΑΙΑΣ
25
4
69
ΠΕΛΛΗΣ
ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ
ΑΘΥΡΩΝ
40
3
70
ΠΕΛΛΗΣ
ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ
ΠΕΛΛΑΣ
40
3
71
ΠΕΛΛΗΣ
ΣΚΥΔΡΑΣ
ΣΚΥΔΡΑΣ
35
3
72
ΠΙΕΡΙΑΣ
ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
ΣΒΟΡΩΝΟΥ
15
2
73
ΠΙΕΡΙΑΣ
ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ
ΑΙΓΙΝΙΟΥ
40
3
74
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ
ΑΡΝΑΙΑΣ
40
4
75
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
ΝΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΤΙΔΟΣ
ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ
40
3
76
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ
ΟΡΜΥΛΙΑΣ
30
3
77
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΑΡΧΑΝΩΝ - ΑΣΤΕΡΟΥΣΙΩΝ
ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ
32
4
78
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΤΕΜΕΝΟΥΣ - ΠΡΟΦ. ΗΛΙΑ
35
3
79
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΜΑΛΕΒΙΖΙΟΥ
ΓΑΖΙΟΥ
24
2
80
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΜΑΛΕΒΙΖΙΟΥ
ΤΥΛΙΣΟΥ
15
2
81
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΦΕΣΤΟΥ
ΤΥΜΠΑΚΙΟΥ
35
3
82
ΛΑΣΙΘΙΟΥ
ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
25
2
83
ΛΑΣΙΘΙΟΥ
ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
25
2
84
ΡΕΘΥΜΝΗΣ
ΑΝΩΓΕΙΩΝ
ΑΝΩΓΕΙΩΝ
25
3
85
ΡΕΘΥΜΝΗΣ
ΡΕΘΥΜΝΟΥ
ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
30
3
86
ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
ΡΟΔΟΥ
ΚΑΛΥΘΙΕΣ
30
3
87
ΚΥΚΛΑΔΩΝ
ΝΑΞΟΥ
ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ
30
3
88
ΚΥΚΛΑΔΩΝ
ΤΗΝΟΥ
ΤΗΝΟΥ
25
2
89
ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ
ΑΡΓΟΥΣ ΜΥΚΗΝΩΝ
ΝΟΤΙΟΥ ΑΡΓΟΥΣ
30
3

epoli.gr