Τετάρτη, 30 Ιανουαρίου 2013

ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΤΗ ΧΙΟ


ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ-ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ-ΑΝΕΡΓΟΙ
ΕΚΧ-ΝΤ ΑΔΕΔΥ ΧΙΟΥ
ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΧΙΟΥ-ΣΕΣΝΟΧ
- ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΝΑΤ, ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ΙΚΑ, ΕΝΩΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΧΙΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓ. ΟΤΑ- ΕΛΜΕ- Π.Σ. ΑΜΕΑ

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ
ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 31 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2012 ΣΤΙΣ 12.30πμ
ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ
Η συνεχής υποβάθμιση των παροχών δημόσιας υγείας , κατά τις επιταγές της Τρόικα, οδηγεί στην περαιτέρω ενίσχυση του αισθήματος απόγνωσης των κάτοικων της Χίου.
Οι πολίτες της Χίου, από κάθε κοινωνική ομάδα, εργαζόμενοι, συνταξιούχοι, άνεργοι , βιώνουν καθημερινά την υποβάθμιση που έχει φέρει  η συρρίκνωση του εισοδήματος τους.
Το δικαίωμα στην δημόσια υγεία δεν αποτελεί παροχή της πολιτείας για κοινωνικούς λογούς. Αποτελεί  υποχρέωση  της  στους πολίτες  αφού οι ίδιοι χρόνια τώρα μέσα από τις κρατήσεις στον δικό τους μισθό, έχουν πληρώσει αδρά την υγειονομική περίθαλψη για τους ίδιους και τις οικογένειες τους.
Παρόλο που η τρικομματική κυβέρνηση , προσπαθεί να περικόψει  κάθε είδος κοινωνικής παροχής και να διαλύσει ότι έχει απομένει από το κοινωνικό κράτος , εμείς είμαστε έτοιμοι να απαντήσουμε  έμπρακτα, με αγώνες  ότι δεν πρόκειται να τους χαρίσουμε τίποτα από αυτά που αποτελούν θεμελιώδη δικαίωμα των πολιτών  μιας ευρωπαϊκής χώρας.

ΟΛΟΙ   ΜΑΖΙ   ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ  ΤΗΝ   ΥΓΕΙΑ
ΛΕΜΕ
·        ΟΧΙ στην πολιτική της συγκυβέρνησης και της Τρόϊκας (Ε.Ε., ΔΝΤ)
·        ΟΧΙ στο κλείσιμο των περιφερειακών ιατρείων
·        ΟΧΙ στην υποβάθμιση του Κέντρου Υγείας Πυργιού
·        ΟΧΙ στη συρρίκνωση του Νοσοκομείου Χίου
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ
·        Ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για όλους
·        Επαναλειτουργία του Μικροβιολογικού του ΕΟΠΥΥ
·        Επαναλειτουργία του τηλεφωνικού ραντεβού του ΕΟΠΥΥ
·        Στελέχωση και εξόφληση των οφειλόμενων του ΕΟΠΥΥ
·        Συνεχή και αδιάκοπο εφοδιασμό του φαρμακείου του ΕΟΠΥΥ
·        Σεβασμό και επαναφορά  των παροχών των ΑΜΕΑ
·        Σύναψη Ενιαίας Εθνικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας κατά πράξη και περίπτωση
·        Διατήρηση και επέκταση του θεσμού «Βοήθεια στο Σπίτι»-ΚΗΦΗ
·        Δημόσια, δωρεάν, καθολική υγεία για το λαό

Φ.Ο.ΚΑΡΔΑΜΥΛΩΝ ΟΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ 2013


·                                 


ΤΤην Κυριακή, 17 Μαρτίου ο Φ.Ο.Κ. διοργανώνει τις ‘ΜΟΥΤΣΟΥΝΑΡΙΕΣ 2013’ αποκριάτικες εκδηλώσεις με γλέντι, παρέλαση μεταμφιεσμένων και παρουσίαση θεατρικού δρώμενου, από μέλη και φίλους του ομίλου κινητοποιώντας μεγάλο αριθμό εφήβων και ενηλίκων.
o
Τον Μάρτιο 2013 θα πραγματοποιηθεί κλάδεμα και δεντροφύτευση, όπως κάθε χρόνο.
o Στις
11 Μαΐου 2013 θα πραγματοποιηθεί η ετήσια παρουσίαση των χορευτικών τμημάτων του Φ.Ο.Κ. στο Ανοικτό Θέατρο Καρδαμύλων ‘Αδαμάντιος Λεμός’.
o
Τον Ιούνιο 2013 το παιδικό θεατρικό τμήμα θα παρουσιάσει το παιδικό θέατρο ‘ΕΧΟΥΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ‘σε σκηνοθεσία Ελένης Αμπανούδη.
o Στις
23 Ιουνίου 2013 θα αναβιώσουμε το έθιμο του κλείδωνα, του Αι Γιαννιού του Φανιστή.
o Τον
Αύγουστο 2013 το θεατρικό τμήμα των ενηλίκων θα παρουσιάσει τη νέα του θεατρική παραγωγή ΄ΤΑ ΜΩΡΑ ΤΑ ΦΕΡΝΕΙ Ο ΠΕΛΑΡΓΟΣ’ σε σκηνοθεσία Ελένης Αμπανούδη.
o Από τις μία έως τις
5 Αύγουστου 2013 θα πραγματοποιηθεί η καθιερωμένη έκθεση βιβλίου, και βιβλιοπαρουσίαση.
o Το χορευτικό τμήμα του συλλόγου συμμετέχει όλο το 2013 σε διάφορες χορευτικές εκδηλώσεις, με στόχο την προβολή των τοπικών μας παραδόσεων, και των Καρδαμύλων.
o Στο
τέλος Αύγούστου, 2013 θα πραγματοποιηθεί η ετήσια εκδρομή των μελών και φίλων του συλλόγου στην Καππαδοκία.

ΣΤΑ ΑΚΡΑ Η ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΜΟΥΣΟΥΡΟΥΛΗ




του ΘΑΝΆΣΗ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ 

«Αγκάθι» στα πλευρά του ΥΝΑ Κωστή Μουσουρούλη, είναι η ομόφωνη απόφαση της ΠΝΟ να προχωρήσει σε 48ωρη ακινητοποίηση όλων των υπό ελληνική σημαία πλοίων και όλων των τύπων, ενώ ουδείς από τους 12 προέδρους των ναυτεργατικών ενώσεων, αποκλείει την παράταση των κινητοποιήσεων, αφού όπως λένε, ο υπουργός της τρικομματικής κυβέρνησης αγνόησε αλλά και συνεχίζει να αγνοεί τα αιτήματα των 17.000 περίπου ναυτικών μας.

Και όχι μόνο αγνοεί τους ναυτικούς, που είναι πλέον οι μόνοι εργαζόμενοι στη φτωχή Ελλάδα που εισάγουν συνάλλαγμα, αλλά με διάφορα πολιτικάντικα τερτίπια, φέρνει στη Βουλή τέτοια μέτρα που στην κυριολεξία όχι μόνο διώχνουν τους νέους από το ναυτικό επάγγελμα, αλλά τείνουν να εξαφανίσουν εντελώς από τα 4000 περίπου ελληνόκτητα εμπορικά πλοία όλων των τύπων και τους τελευταίους εναπομείναντες έλληνες ναυτικούς.

Και βεβαίως, όλες οι ενέργειες σε βάρος των ναυτικών που δικαίως φέρουν τον τίτλο του Πρεσβευτή της Ελλάδας στα πέρατα του κόσμου, έχουν σύμμαχο και συμπαραστάτη τους έλληνες εφοπλιστές, ενώ πολλά από τα αντεναυτεργατικά νομοθετήματα είναι και δικά τους, αφού είναι προς το οικονομικό συμφέρον τους.

Τέτοια είναι η κατάσταση των ΣΣΕ και η εφαρμογή των ιδιωτικών κάτι που ασφαλώς θα δίνει το δικαίωμα στον εφοπλιστή αν δεν συμφωνήσει ο ναυτικός, να προχωρά στην αυτόματη λύση της συνεργασίας δηλ. την άμεση απόλυση, ενώ στην εξαφάνιση του έλληνα ναυτικού από τα ελληνόκτητα ελληνικά εμπορικά πλοία είναι οι μειώσεις των οργανικών συνθέσεων, οι οποίες ασφαλώς και είναι παμπάλαιο εφεύρημα των πλοιοκτητών έτσι ώστε να έχουν στα πλοία τους ολοένα και λιγότερο έλληνες ναυτικούς(κυρίως ειδικότητες κατώτερου πληρώματος).

Εκείνο όμως το νομοθέτημα του κυρίου υπουργού Κ. Μουσουρούλη που τελικά είναι και ταφόπλακα για τους έλληνες ναυτικούς, είναι η υπέρογκη φορολόγησή τους, ένα ποσοστό που ουσιαστικά θα διώχνει κάθε νέο από το ναυτικό επάγγελμα.

Και αντί στις απανωτές επισημάνσεις(έγγραφες και προφορικές) της ΠΝΟ αλλά και κάποιων βουλευτών τόσο της κυβέρνησης όσο και των κομμάτων της αντιπολίτευσης ότι η αλλαγή του συντελεστή φορολόγησης των ελλήνων ναυτικών θα έχει αρνητικά αποτελέσματα στην προσέλκυση νέων στο θαλασσινό επάγγελμα, ο Χιώτης ΥΝΑ δεν κάνει πίσω, με αποτέλεσμα ο κόμπος όμως να φτάσει στο χτένι και οι εκπρόσωποι των ναυτικών να προχωρήσουν σε απεργιακές κινητοποιήσεις.

Και βεβαίως τα πολιτικά τερτίπια του κυρίου υπουργού ναυτιλίας και αιγαίου, που αφορούν τώρα την ποντοπόρο ναυτιλία και τους ναυτικούς που εργάζονται στα πλοία της, δεν θα αργήσουν να εφαρμοστούν τόσο στα πλοία της ακτοπλοΐας, όσο και στα λιγοστά κρουαζιερόπλοια τα οποία σημειωτέον έχουν «εξαφανιστεί» στερώντας έτσι την εργασία σε χιλιάδες έλληνες ναυτικούς.

Και αυτά τα αντεργατικά μέτρα είναι η προέκταση της κατάργησης των ΣΣΕ και περαιτέρω μείωση των οργανικών συνθέσεων, ενώ ήδη έχουν μείνει άνεργοι εκατοντάδες έλληνες ναυτικοί, καθώς τα ακτοπλοικά πλοία που ήταν ναυτολογημένοι ακινητοποιήθηκαν και τη θέση τους πήραν νοικιασμένα ξένα ποστάλια, που φυσικά είχαν και ξένη σημαία, κάτι που όμως έδωσε το δικαίωμα στους εκπροσώπους των ακτοπλοικών εταιρειών να πετάξουν στο δρόμο τους έλληνες ναυτικούς, αφού η σημαία των πλοίων προέβλεπε λιγότερα πληρώματα.

Όμως δεν είναι λίγοι εκείνοι οι ακτοπλόοι που έχουν κατά νου την υποστολή της γαλανόλευκης και την ύψωση κάποιας ξένης(κυρίως ευρωπαικής) στα δρομολογημένα ακτοπλοικά πλοία του αιγαίου, έτσι ώστε να απολυθούν κι άλλοι έλληνες ναυτικοί και οι εταιρείες να μειώσουν όπως λένε τα λειτουργικά τους έξοδα.

Και όλα αυτά τα αντεργατικά μέτρα που σε λίγο θα γίνουν και νόμος του κράτους, έχουν μία και μοναδική δικαιολογία που είναι η περιβόητη ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ των ελληνικών πλοίων, έναντι εκείνων με ξένη σημαία, αίτημα βεβαίως παμπάλαιο των ελλήνων εφοπλιστών, αιτία όμως να έχουν χάσει τη δουλειά τους μερικές χιλιάδες έλληνες ναυτικοί, όλων των ειδικοτήτων.

Και ο κος Μουσουρούλης, το γνωρίζει και μάλιστα πολύ καλά και από πρώτο χέρι, αφού στην Βουλή τον έφεραν οι σταυροί και των ναυτικών της ακριτικής και ναυτομάνας Χίου απ όπου κατάγεται, αλλά δυστυχώς πράττει τα εντελώς αντίθετα.

Έτσι φτάσαμε στην 48ωρη κινητοποίηση των ναυτικών, η οποία όπως όλα δείχνουν θα συνεχιστεί, εκτός αν η κυβέρνηση αποφασίσει την αντισυνταγματική ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ, η οποία σημειωτέον για τους έλληνες ναυτικούς ήρθη πριν από περίπου δύο μήνες και είχε επιβληθεί από προηγούμενη απεργιακή τους κινητοποίηση.

Εάν γίνει και αυτό, τότε είναι σίγουρο, κατά πως λέει ο λαός, πάμε γι άλλα κόλπα, ενώ να σημειώσουμε ότι τα νομοθετικά τερτίπια του ΥΝΑ, έχουν στείλει στην ανεργία μέχρι τώρα πάνω από 6000 ναυτικούς, ανάμεσα στους οποίους συμπεριλαμβάνονται και καπεταναίοι και μηχανικοί.




zougla.gr

500ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ




Σύγκλιση Γνωμοδοτικής Επιτροπής Κεφαλαίου Ναυτικής Εκπαίδευσης

Συνήλθε σήμερα η τριμελής Γνωμοδοτική Επιτροπή του Κεφαλαίου Ναυτικής Εκπαίδευσης, η οποία αποτελείται από τον Αντιναύαρχο Λ.Σ. ΜΠΑΝΤΙΑ Δημήτριο, Αρχηγό του Λιμενικού Σώματος ως Πρόεδρο και τους Προέδρους του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (Ν.Ε.Ε.) κ. ΓΡΑΤΣΟ Γεώργιο και της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (Ε.Ε.Ε.) κ. ΒΕΝΙΑΜΗ Θεόδωρο, ως μέλη, με την συμμετοχή υπηρεσιακών παραγόντων. 

Η Επιτροπή ενέκρινε τον Προϋπολογισμό του Κεφαλαίου Ναυτικής Εκπαίδευσης (Κ.Ν.Ε.) έτους 2013. Στη συνέχεια ακολούθησε συζήτηση αναφορικά με τον Ειδικό λογαριασμό ΚΝΕ, μέσω του οποίου χρηματοδοτείται η πλειοψηφία των δαπανών για τις ανάγκες των Σχολών Εμπορικού Ναυτικού, ενώ ετέθησαν και θέματα γενικότερου οικονομικού και λειτουργικού χαρακτήρα για τη Ναυτική Εκπαίδευση.

Ο Αρχηγός ΛΣ ευχαρίστησε τον Πρόεδρο της Ε.Ε.Ε. για την πρωτοβουλία της να παραιτηθεί του δικαιώματος της για είσπραξη από το Κ.Ν.Ε. του ποσοστού 15% εκ των εισπραττομένων από το ΝΑΤ εισφορών από 01-01-2012 και τα επόμενα χρόνια. Μετά την ψήφιση της προωθούμενης νομοθετικής ρύθμισης για το θέμα αυτό αναμένεται να εξοικονομηθεί ετησίως σημαντικό ποσό, άνω των 500 χιλ €, που θα διατεθεί για τις ανάγκες της Ναυτικής Εκπαίδευσης.




marinews.gr

Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΠΛΟΙΟ "ΣΕΙΣΜΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ" ΓΙΑ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ




Την αγορά πλοίου σεισμικών ερευνών το οποίο μπορεί να διεξάγει δισδιάστατες και τρισδιάστατες έρευνες ανακοίνωσε ο υπουργός Ενέργειας και Φυσικών Πόρων, Taner Yıldız . 

Ο Taner Yıldız ανακοίνωσε την αγορά (κατ'άλλες πηγές μακροχρόνια μίσθωση) ενός πλοίου σεισμικών ερευνών που "έχει αποδείξει την αξία της σε διεθνές επίπεδο στις δισδιάστατες και τρισδιάστατες σεισμικές έρευνες", όπως ανέφερε ο ίδιος..

«Πληρώσαμε γύρω στα 130 εκατομμύρια δολάρια. Θεού θέλοντος σήμερα θα περάσει από τα Στενά του Çanakkale και θα πλεύσει προς την Κωνσταντινούπολη ».

Ο υπουργός Ενέργειας και Φυσικών Πόρων είπε ότι το πλοίο θα ονομαστεί «Barbaros Hayrettin Paşa» με τη συγκατάθεση και του Πρωθυπουργού, Recep Tayyip Erdoğan.

Ο υπουργός στις δηλώσεις που προέβη είπε ότι η σημερινή μέρα αποτελεί ένα σημαντικό σημείο καμπής στις έρευνες πετρελαίου και φυσικού αερίου και πως έφτασαν στο τελευταίο στάδιο στις εργασίες που προωθούν εδώ και 6-7 μήνες σχετικά με τις σεισμικές έρευνες.

Όπως είχε αποκαλύψει το defencenet.gr stiw 17/12, Τουρκία ακύρωσε την ναυπήγηση σκάφους σεισμικών ερευνών (για ανεύρεση υδρογονανθράκων) γιατί επρόκειτο να παραδοθεί στα ... τέλη του 2014 γιατί όπως είχαν δηλώσει οι Τούρκοι "Το χρειαζόμαστε άμεσα στις αρχές του 2013"! 

Το αποτέλεσμα είναι η τουρκικός κρατικός οργανισμός πετρελαίων η γνωστή Turkish Petroleum Corp (TPAO) ενεπλάκη σε αποκλειστικές, καταληκτικές διαπραγματεύσεις (final negotiations) με τη νορβηγική ιδιοκτήτρια εταιρεία Polarcus που κατέληξαν στην μακρού χρόνου μίσθωσή του πλοίου «Polarcus Samur», ναυπήγησης 2001 το οποίο ήδη "σήκωσε" άμεςσα και την τουρκική σημαία.

«Η TPAO σχεδιάζει να πραγματοποιήσει εκτεταμένες τρισδιάστατες σεισμικές έρευνες σε περιοχές της τουρκικής υφαλοκρηπίδας της» είχε αποκαλύψει ο διευθύνων σύμβουλος της Polarcus, Rolf Ronningen.

Η Τουρκία προχώρησε σε αυτή την ενέργεια καθώς για να προχωρήσει στις συνήθεις "πειρατικές" προσπάθειές της στην ελληνική υφαλοκρηπίδα και να αμφισβητήσει στην πράξη την ελληνική ΑΟΖ που συνιστά το σύμπλεγμα των νήσων της Μεσίστης, δεν μπορεί να υπολογίζει σε ενοικιάσεις υπηρεσιών από σκάφη τρίτων χωρών γιατί είναι εκτεθειμένα σε ελληνικές διπλωματικές πιέσεις στος διεθνείς οργανισμούς και στην χώρα προέλευσης του σκάφους. Με αποτέλεσμα την αποχώρηση των σκαφών.
Όπως είναι ευνόητο οι ελληνικές ΕΔ, αλλά και το γενικότερο κυβερνητικό σύστημα διαχείρισης κρίσεων, πολύ γρήγορα θα χρειαστεί να δοκιμάστουν τις ικανότητές τους σε όλα τα επίπεδα.




defencenet.gr

OTA ΧΙΟΥ - 3ΩΡΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ




3ΩΡΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΩΡΑ 12 ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΠΡΩΙΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΧΙΟΥ  ΣΤΙΣ 12.30 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

Ο Σύλλογος Εργαζομένων στους ΟΤΑ Ν.Χίου συμμετέχει την Πέμπτη 31 Γενάρη στην 3ωρη Στάση Εργασίας από ώρα 12 μέχρι τη λήξη του πρωινού ωραρίου που κήρυξαν τα συνδικάτα  και καλεί σε Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας στις 12.30 το μεσημέρι στην Πλατεία  της Χίου.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι, με όπλο την ενότητα, την αλληλεγγύη και τη δυναμική  μας συμμετοχή στις κινητοποιήσεις είναι δυνατή η ανατροπή της πολιτικής που ενταφιάζει κάθε κοινωνική κατάκτηση και παραδίδει τα δημόσια αγαθά προς άγραν κέρδους στους ιδιώτες.
Διαδηλώνουμε για Δημόσια Δωρεάν Υγεία για όλους.
Αγωνιζόμαστε ενάντια στα αντιδημοκρατικά αυταρχικά μέτρα της συγκυβέρνησης ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ με τις επιτάξεις απεργών και επεμβάσεις των δυνάμεων καταστολής.
Η συγκυβέρνηση αποφάσισε να μας τελειώσει. Εμείς έχουμε αποφασίσει  να ζήσουμε. Με αποφασιστικότητα θα σπάσουμε τα δεσμά των μνημονίων και θα ανατρέψουμε τις βάρβαρες πολιτικές.

ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΧΙΟΥ
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.


Για το Δ.Σ

Ο Πρόεδρος           Ο Γραμματέας

Αλέκος Γαϊτάνος    Παναγιώτης Πεντάκης  


ΣΥΡΙΖΑ : ΕΚΤΡΩΜΑΤΙΚΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ




Στο πλευρό των απεργών της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) στέκεται, με ανακοίνωση του αρμόδιου τμήματος Ναυτιλίας, ο ΣΥΡΙΖΑ, κάνοντας λόγο για εκτρωματικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης.
Στην ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζεται ότι το νομοσχέδιο «βρίσκει ένθερμους υποστηρικτές μόνο ανάμεσα στους εφοπλιστές και σε ορισμένους γνωστούς εργοδοτικούς φορείς, εξαπολύει μια ολομέτωπη επίθεση κατά των ναυτεργατών, αφανίζοντας θέσεις εργασίας και διαλύοντας εργασιακά δικαιώματα».

«Μοναδικός στόχος της κυβέρνησης» υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση, «είναι να θυσιάζει τους ναυτεργάτες στο βωμό του κέρδους των εφοπλιστών, αποδεικνύοντας ότι όταν μιλάει και χύνει κροκοδείλια δάκρυα για την "ελληνική ναυτιλία", εννοεί μόνο τα πιο ακραία και αναχρονιστικά εφοπλιστικά συμφέροντα, που θέλουν να απασχολούν όσο γίνεται λιγότερους ναυτικούς που να έχουν συγκροτημένα δικαιώματα και αξιοπρεπείς αμοιβές».

«Με το ίδιο νομοσχέδιο και πάντα για την εξυπηρέτηση συμφερόντων, η κυβέρνηση δεν διστάζει να καταδικάσει σε απομόνωση -ιδιαίτερα τους χειμερινούς μήνες- πολλά νησιά, καταργώντας την υποχρεωτική 10μηνη απασχόληση του πλοίου» υπογραμμίζει ακόμη η Κουμουνδούρου.
protothema.gr

ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΛΥΠΤΗ ΕΥΗ ΧΡΗΣΤΟΥ ΣΤΗ ΣΜΥΡΝΗ




Ο γλύπτης Έβης Χρήστου, αποδεχόμενος πρόσκληση του Ege University (Πανεπιστημίου Αιγαίου) στη Σμύρνη, θα παρουσιάσει έργα του σε κοινή έκθεση με την ζωγράφο Serpil Atagoz, με θέμα "Δύο Φιλικοί Κόσμοι", στον εκθεσιακό χώρο Ege University Prof. Dr. Yusuf Vardar MOTBE Cultural Center Art Gallery.
Τα εγκαίνια της έκθεσης θα πραγματοποιηθούν τη Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013 στις 17:30.

Η έκθεση θα διαρκέσει από τις 11 Φεβρουαρίου ως την 1η Μαρτίου 2013.

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΘΑΛΑΣΣΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ




Οι τομείς της κρουαζιέρας και του yachting έχουν τη δυναμικότητα να δημιουργήσουν συνδυαστικά πάνω από 40.000 νέες θέσεις εργασίας, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη που παρουσιάστηκε από το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος. Η πλήρης εφαρμογή του νομοθετικού πλαισίου για το home-porting (λιμένες επιβίβασης/αποβίβασης) των εταιρειών κρουαζιέρας θα μπορούσε να προσδώσει στην ελληνική οικονομία ετήσια έσοδα άνω του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ.
Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, αυτό αποτυπώνεται σαφώς στα λόγια του Διευθύνοντος Συμβούλου της MSC Cruises Pierfrancesco Vago, αντιπροέδρου του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Κρουαζιέρας και ομιλητή στο 1ο Posidonia Sea Tourism Forum, «η βιομηχανία μας εξακολουθεί να παρουσιάζει εντυπωσιακά οικονομικά αποτελέσματα. Για το 2011 και μόνο παρήχθησαν προϊόντα και υπηρεσίες αξίας 36,7 δισεκατομμυρίων ευρώ ∙ πάνω από 6 εκατομμύρια επιβάτες κρουαζιέρας ∙  3,5 δισεκατομμύρια ευρώ δαπανήθηκαν από τους επιβάτες και τα πληρώματα κατά τη διάρκεια επισκέψεων στις 250 πόλεις-λιμένες που υποδέχονται κρουαζιερόπλοια καθ’όλη τη διάρκεια του χρόνου. Επιπροσθέτως σημαντικό είναι το γεγονός ότι δημιουργήθηκαν περισσότερες από 315.000 θέσεις εργασίας ανά την Ευρώπη. Λαμβάνοντας υπόψη τα συνεχώς αυξανόμενα ποσοστά ανεργίας σε άλλους τομείς, αυτό και μόνο συνιστά ένα άκρως αξιοσημείωτο αποτέλεσμα».    
Η ραγδαία ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην περιοχή μας αποδεικνύεται περαιτέρω από την άφιξη νέων εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων της FTI Cruises το 2012, της Disney Cruises και της Paul Gauguin Cruises μέσα στο 2013, καθώς επίσης και από την παρουσία νέων πλοίων που θα πραγματοποιήσουν για πρώτη φορά φέτος δρομολόγια στη Μεσόγειο.
«Μολονότι η Ελλάδα διαθέτει μια μοναδική ακτογραμμή μήκους 16.000 χλμ., 1.200 νησιά και 4.800 νησίδες, καθώς και ένα ήπιο κλίμα, οι μεγάλες δυνατότητες των θησαυρών αυτών και η εν δυνάμει συνεισφορά τους στην εθνική οικονομία παραμένουν σε μεγάλο βαθμό ανεκμετάλλευτες λόγω της απουσίας ενός στρατηγικού πλαισίου για την προσέλκυση επενδύσεων, που θα ευνοήσουν την ανάπτυξη ποιοτικών και ολοκληρωμένων προϊόντων θαλάσσιου τουρισμού. Αυτό όμως φαίνεται ότι αλλάζει πλέον», ανέφερε ο Θεόδωρος Βώκος, Project Director των Εκθέσεων Ποσειδώνια Α.Ε., διοργανωτών του Φόρουμ.
Το Posidonia Sea Tourism Forum, που θα λάβει χώρα στην Αθήνα από τις 28 έως και τις 29 Μαΐου, έχει ήδη προσελκύσει το έντονο ενδιαφέρον μεγάλων διεθνών εταιρειών κρουαζιέρας και yachting. Οι εταιρείες αυτές πρόκειται να διεκδικήσουν την προσοχή των τοπικών φορέων λήψης αποφάσεων του κλάδου που θα συναντηθούν στην ελληνική πρωτεύουσα για δύο ημέρες συζητήσεων και ανταλλαγής απόψεων σχετικά με την πρόκληση της ανάπτυξης του τομέα στην Ελλάδα, την Ανατολική Μεσόγειο και τη Μαύρη Θάλασσα.
Μεγάλες εταιρείες κρουαζιέρας όπως οι Royal Caribbean, Carnival, MSC Cruises, Silversea, Costa Crociere, Paul Gauguin Cruises και Louis Cruises έχουν ήδη δηλώσει το παρόν στο φετινό Posidonia Sea Tourism Forum, το οποίο τελεί πλέον υπό την υποστήριξη του Διεθνούς Συμβουλίου Εταιρειών Κρουαζιέρας CLIA - Europe και του Συνδέσμου Μεσογειακών Λιμένων Κρουαζιέρας MedCruise.
Νέα προσθήκη στο φετινό Φόρουμ αποτελεί η έκθεση που θα προσφέρει τη δυνατότητα στους προμηθευτές του κλάδου να παρουσιάσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Στους εκθέτες περιλαμβάνονται λιμένες, προορισμοί, ξενοδοχεία, αεροπορικές εταιρείες, πάροχοι τουριστικών υπηρεσιών, εταιρείες τεχνικής υποστήριξης, εκδότες του κλάδου, νέες τεχνολογίες, διαχειριστές και μεσίτες θαλαμηγών, ειδικοί στην εσωτερική διαμόρφωση θαλαμηγών και μαρίνων κ.α. Ήδη υπάρχει έντονο διεθνές ενδιαφέρον, τόσο για το συνέδριο, όσο και για την έκθεση.      
Σύμφωνα με εκπροσώπους του κλάδου πρωτοβουλίες όπως το Posidonia Sea Tourism Forum, μπορούν να συμβάλουν στην ανάπτυξη της βιομηχανίας του θαλάσσιου τουρισμού της περιοχής. Παράλληλα, η άφιξη μεγάλων διεθνών επενδυτών στον τομέα των μαρίνων, όπως η Camper & Nicholsons Marinas και D-Marine Investments Holding, σηματοδοτεί την έναρξη σημαντικών επενδύσεων σε ελληνικές μαρίνες και  αποτελεί σοβαρή ένδειξη για ένα πιο εύρωστο μέλλον.
Σύμφωνα με τον Γεώργιο Γράτσο, Πρόεδρο του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, «Ο κλάδος του yachting προσφέρει ήδη 40.000 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας στην ελληνική οικονομία. Η δημιουργία ενός περισσότερο φιλικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος και η ανάπτυξη νέων μαρίνων ικανών να ελλιμενίζουν 10.000 περισσότερα σκάφη απ’ όσα φιλοξενούν επί του παρόντος, θα δημιουργούσαν επιπλέον 30.000 θέσεις εργασίας.»
 «Η πρόσφατη εισροή άμεσων ξένων επενδύσεων στις ελληνικές μαρίνες μπορεί να αποτελέσει τον καταλύτη για την προσέλκυση περισσότερων επενδύσεων και συναλλάγματος στο εγγύς μέλλον, γεγονός το οποίο μπορεί να συντελέσει στην ανάπτυξη του ελληνικού κλάδου του yachting, δίνοντας ώθηση κατ’ αυτόν τον τρόπο σε μια αδρανή αγορά γεμάτη όμως δυνατότητες και προοπτικές», δήλωσε ο Θεόδωρος Βώκος των Εκθέσεων Ποσειδώνια Α.Ε.
Ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της Ελλάδας στην προσπάθειά της να ενισχύσει περαιτέρω όλες τις μορφές του θαλάσσιου τουρισμού, είναι η παράλληλη ανάπτυξη του τομέα στην Τουρκία, τη Μαύρη Θάλασσα και την Ανατολική Μεσόγειο εν γένει. Η σημασία της ευρύτερης περιοχής για την παγκόσμια τουριστική βιομηχανία είναι καθοριστική για τη μακροπρόθεσμη και βιώσιμη ανάπτυξη στο μέλλον.
Το 2ο Posidonia Sea Tourism Forum, διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, του Διεθνούς Συμβουλίου Εταιρειών Κρουαζιέρας CLIA – Europe,  του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, του Συνδέσμου Μεσογειακών Λιμένων Κρουαζιέρας (MedCruise), της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ), της Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού, της Ένωσης Μαρίνων Ελλάδος, της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας, του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ) και του Ελληνικού Συνδέσμου Μεσιτών και Εμπειρογνωμόνων Θαλαμηγών».

πηγη ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ 


558.000 ΓΙΑ ΤΑ ΔΑΣΙΚΑ ΕΡΓΑ ΣΤΗ ΧΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΙΓΑΙΟΥ





H Γενική Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου,  Χριστιάνα Καλογήρου, ενέκρινε τα προγράμματα «Δασικών Έργων και Εργασιών», έτους 2013, για την Δημόσια Δασοπονία που καταρτίσθηκαν από τις Διευθύνσεις Δασών Κυκλάδων, Δωδεκανήσου, Χίου, Λέσβου και Σάμου χρηματοδότησης από τον Ειδικό Φορέα Δασών. Ο συνολικός προϋπολογισμός και των πέντε Διευθύνσεων ανέρχεται στο ποσό των   1.641.906,03 ευρώ.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΙΟ 
Προϋπολογισμός
(€)
1. Σύνταξη Μελετών 1.800,00
2. Αντιπυρική προστασία 135.000,00
3. Έργα αναδασώσεων  300.000,00
4.  Έργα και εργασίες βελτίωσης βοσκοτόπων  100.000,00
5. Ανάπτυξη θηραματοπονίας  20.000,00
ΣΥΝΟΛΟ 556.800,00

ΟΡΙΣΜΟΣ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΕΠΣ ΧΙΟΥ

Ημερ/νία 
ωρα
ΓήπεδοΓηπεδούχοςΦιλοξενούμενηΔιαιτητήςΑ΄ΒοηθόςΒ΄Βοηθός
31/01/2013
18:15 
Ε.Π.Σ ΧΙΟΥ ΚΟΦΙΝΑΣ ΠΟΔ.ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΟΤΡΩΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΟΡΟΥΝΟΓΛΟΥ ΣΑΒΒΑΣ ΜΑΧΑΙΡΑ ΚΑΛΛΙΟΠΗ 
01/02/2013
17:00 
Ε.Π.Σ ΧΙΟΥ ΔΟΞΑ ΚΑΝΑΡΗΣ ΤΟΡΟΥΝΟΓΛΟΥ ΣΑΒΒΑΣ ΚΟΤΡΩΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΧΑΙΡΑ ΚΑΛΛΙΟΠΗ 


ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΧΩΡΟΥ ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΠΛΑΣΤΗΡΑ



PlastirasΣυνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς οι εργασίες διαμόρφωσης του περιβάλλοντος χώρου όπου θα εγκατασταθεί το άγαλμα του Πλαστήρα .
Ως γνωστόν τα αποκαλυπτήρια του έφιππου ανδριάντα του Στγου Πλαστήρα, θα πραγματοποιηθεί στις 10/02.

ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΘΗΚΗΣ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑΔΕΙΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΡΟΝΤΑΔΟΥ



Υπογράφηκε σήμερα η σύμβαση ανάμεσα στον Δήμο Χίου και την κατασκευαστική εταιρεία ΑΚΤΑ Α.Ε. , για την κατασκευή της προσθήκης του Ανδρεάδειου Γυμνασίου Βροντάδου. Το έργο έχει προϋπολογισμό 3.700.000€, είναι ενταγμένο και χρηματοδοτημένο από πιστώσεις ΕΣΠΑ και η ολοκλήρωσή του θα γίνει μέσα στο 2014 οπότε και θα δοθεί ανάσα για σχολική στέγη στην περιοχή του Βροντάδου.

EΠΙΣΚΕΨΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΧΙΟΥ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ



Την Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013 αναχωρεί για το Μόντρεαλ Καναδά, ο Δήμαρχος Χίου Πολύδωρος Λαμπρινούδης, προσκεκλημένος του Χιακού Συλλόγου Καναδά.
Σκοπός της επίσκεψης αυτής είναι να παρευρεθεί και να ενισχύσει τις φιλανθρωπικές εκδηλώσεις, που διοργανώνει ο Σύλλογος, μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές, που έπληξαν το νησί μας.
Το πρόγραμμα του Δημάρχου, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει τα εξής:
Την Πέμπτη 31 Ιανουαρίου θα παραχωρήσει συνέντευξη στο ραδιόφωνο «CFMB Greek Radio Station», με σκοπό την ανάδειξη και προβολή του νησιού.
Την Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου θα επισκεφθεί το Δημαρχείο του Μόντρεαλ και θα παρευρεθεί στην φιλανθρωπική εκδήλωση, που διοργανώνει ο «ΧΙΑΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΝΑΔΑ», στο Palace Convention Center, με σκοπό τη συγκέντρωση χρημάτων, που θα διατεθούν για την ενίσχυση των περιοχών, που επλήγησαν από την πυρκαγιά της 18ης Αυγούστου 2012.
Το Σάββατο 2 Φεβρουαρίου ο Δήμαρχος θα επισκεφθεί το Ελληνικό Κοινοτικό Κέντρο και θα δώσει συνέντευξη σε Ελληνικό τηλεοπτικό Σταθμό, με στόχο την προσέλκυση επισκεπτών στη Χίο.
Παράλληλα θα έχει συναντήσεις με τον Καναδό πρέσβη και Καναδούς επιχειρηματίες, που ενδιαφέρονται για επενδύσεις.
Την Κυριακή 3 Φεβρουαρίου θα παραστεί στη Θεία Λειτουργία σε εκκλησία, στην περιοχή του Λαβάλ, και το απόγευμα της ίδιας ημέρας θα αναχωρήσει για την Ελλάδα.

ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΧΙΟΥ



Σας ενημερώνουμε ότι ο Δήμος Χίου, κατόπιν σχετικής μελέτης, ξεκίνησε τη διαμόρφωση της εισόδου του αεροδρομίου. Το έργο εκτελείται με ευθύνη της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου και περιλαμβάνει πλακόστρωση των πεζοδρομίων ,χώρο πρασίνου και άλλες εργασίες που θα βελτιώσουν την αισθητική της περιοχής.

ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΟΙ ΝΑΥΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΪΑΣ




Τον δικό τους “γολγοθά” ανεβαίνουν εκατοντάδες υπάλληλοι κάποιων ακτοπλοικών εταιριών (μεταξύ των οποίων και εισηγμένων στο Χρηματιστήριο), οι οποίοι αντί να πληρώνονται κανονικά τα δεδουλευμένα “μεροκάματα” τους λαμβάνουν έναντι με αποτέλεσμα τα “φέσια” να ανέρχονται σε μερικές χιλιάδες ευρώ για κάθε υπάλληλο.

Και τα φέσια δεν είναι από τους τρέχοντες μισθούς του 2013, αλλά “ελέω αρχών” που στην κυριολεξία είτε κλείνουν τα μάτια, είτε ποιούν την...πάπια σε αυτή την καραμπινάτη παρανομία, αλλά είναι από τα δεδουλευμένα πολλών μηνών του παλιού χρόνου, δηλ. του 2012.

Και όλα αυτά γίνονται με το πρόσχημα της συνεχιζόμενης ύφεσης, της συνεχιζόμενης αύξησης των καυσίμων, της μείωσης της επιβατικής κίνησης, καθώς και οτιδήποτε άλλο που μπορεί να φαντασθεί ο νους των εκπροσώπων των ακτοπλοικών εταιριών, οι οποίες είχαν μάθει όλα τα προηγούμενα χρόνια, τότε δηλ. που “λεφτά υπήρχαν”, να γεμίζουν τα “σεντούκια” τους, και να μην δίνουν λογαριασμό σε κανέναν.

Οι μέρες όμως των “χοντρών αγελάδων” πέρασαν και τώρα που όντως τα ταμεία τους άδειασαν τα εύκολα θύματα έγιναν για πολλοστή φορά άλλωστε οι υπάλληλοι των γραφείων τους, καθώς επίσης και μερικές εκατοντάδες έλληνες ναυτικοί οι οποίοι όμως φοβούμενοι την “Black List”, αλλά και την απειλή της απόλυσης δεν καταγγέλλουν την ασυνέπεια των εργοδοτών τους, με αποτέλεσμα όμως αυτή κατάσταση να διαιωνίζεται” και μάλιστα χωρίς ουδείς εκ των υπευθύνων για την τήρηση του νόμου να συγκινείται.

Κι ενώ τα εργοδοτικά φέσια αυξάνονται, και οι υπεύθυνοι των οικονομικών υπηρεσιών των ακτοπλοικών εταιρειών ποιούν απλά την …πάπια στις προφορικές αλλά και έγγραφες διαμαρτυρίες των εργαζομένων υπαλλήλων και ναυτικών-και κάποιες φορές δίνουν έναντι κάποια ευτελή ποσά από τα χρωστούμενα του 2012, τα αρμόδια υπουργεία (εργασίας-ναυτιλίας) έχουν κλείσει απλά τα αυτιά τους και συνεχίσουν να λαμβάνουν όλο και περισσότερα αντεργατικά μέτρα, τόσο κατά των εργαζομένων όσο και κατά των συνταξιούχων.

Και βέβαια κύριοι υπάρχει ύφεση και μάλιστα από τις μεγαλύτερες, και βέβαια υπάρχει μειωμένη επιβατική κίνηση στα βαπόρια σας και βέβαια ανεβαίνει η τιμή του πετρελαίου αλλά για όλα αυτά δεν φταίνε οι υπάλληλοι και οι ναυτικοί σας.

Μοναδικοί φταίχτες είστε εσείς και ο υπέρογκος τραπεζικός δανεισμός που προβαίνατε τα προηγούμενα χρόνια,, προκειμένου να χτίσετε νέα πλοία, ή να κάνετε αυξήσεις στα μετοχικά κεφάλαια των εταιρειών σας και τώρα που η οικονομία της χώρας πάει απ το κακό στο χειρότερο, δεν πληρώνετε όχι τα τρέχοντα, αλλά τα δεδουλευμένα στους εργαζομένους, τους οποίους μάλιστα απειλείτε και με απολύσεις.

Και καλά οι απλήρωτοι έλληνες ναυτικοί έχουν την ΠΝΟ για να τους υπερασπιστεί, αλλά οι υπάλληλοι των εταιρειών είναι έρμαιο της εργοδοτικής ασυδοσίας, αφού μάλλον το συνδικαλιστικό τους όργανο κωφεύει και δεν ενοχλεί κανέναν η μη καταβολή των μισθών του 2012, ενώ κανονικά θα έπρεπε να έχει ήδη καταγγείλει, όποια από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες παρανομεί στον αρμόδιο εισαγγελέα.

Και έτσι η καραμπινάτη παρανομία της μη καταβολής δεδουλευμένων που τιμωρείται αυτεπάγγελτα από τη δικαιοσύνη, συνεχίζεται. ΑΚΑΘΕΚΤΗ, ΕΚΕΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙΞ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.




zougla.gr

ΧΩΡΟΣ ΛΑΪΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΣΤΗ ΧΙΟ



ΛαϊκήΠροχωράνε οι εργασίες για τη διαμόρφωση του χώρου, στην περιοχή του Καστρομηνά, όπου θα λειτουργήσει η «Μέρα του παραγωγού» . Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία της Δημοτικής Αρχής θα καθιερωθεί μία φορά την εβδομάδα και συγκεκριμένα κάθε Σάββατο από τις 07.00 μέχρι τις 15.00.

ΕΝΤΥΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕΟΘ







Έντυπο αξιολόγησης δραστηριοτήτων ΜΕΟΘ



Αγαπητοί φίλοι,

Κατά την διάρκεια της θητείας μας, καταβάλλαμε κάθε δυνατή προσπάθεια να φανούμε αντάξιοι της εμπιστοσύνης σας και να αναδείξουμε τον ΜΕΟΘ σε ένα ζωντανό κύτταρο της κοινωνίας των Θυμιανών.
Μέσα από μια πληθώρα πολιτιστικών, επιμορφωτικών και ψυχαγωγικών δράσεων καταφέραμε να ευαισθητοποιήσουμε και να παρακινήσουμε τους συμπολίτες μας προσφέροντας ευκαιρίες πρωτίστως για αλληλεπίδραση και συνεργασία.
Αρωγοί σε αυτήν την προσπάθεια ήσασταν πάντα εσείς, αλλά και άλλοι φορείς ή άτομα από την κοινωνία της Χίου. Όμως, η δική σας συμμετοχή και υποστήριξη μας βοήθησε να ανοίξουμε τα φτερά μας και να τολμήσουμε να φτάσουμε ακόμη πιο ψηλά.

Αφού λοιπόν ο ΜΕΟΘ είναι υπόθεση όλων μας, η γνώμη σας μετράει, όχι μόνο για να αξιολογήσουμε την θητείας του νυν Διοικητικού Συμβουλίου, αλλά και για να βοηθήσουμε το επόμενο να θέσει τους δικούς του στόχους και να  φανεί αντάξιο των προσδοκιών σας.

Ευχαριστούμε πολύ

Το Δ.Σ. του ΜΕΟΘ
Οκτώβριος 2010


Έντυπο αξιολόγησης δραστηριοτήτων ΜΕΟΘ

  1. Ποιο είδος δραστηριότητας προτιμάτε περισσότερο:
a.     Ψυχαγωγικό
b.     Επιμορφωτικό
c.      Πολιτιστικό
d.     Κοινωνικό
e.     Κανένα

  1. Σε πόσες δραστηριότητες του ΜΕΟΘ συμμετείχατε ενεργά την διετία που μας πέρασε;
a.     Πάνω από 10
b.     6-9
c.      1-5
d.     καμία
Αν απαντήσατε καμία, για ποιο λόγο;
Α. Επαγγελματικός
Β. Οικογενειακός
Γ. Οικονομικός
Δ. Άλλος

  1. Πόσες δραστηριότητες /εκδήλωσες τους ΜΕΟΘ παρακολουθήσατε ως θεατής και με ποια ιδιότητα;

a.     Πάνω από 10
b.     6-9
c.      1-5
d.     καμία

α. ως γονιός
β. ως φίλος
γ. ως συμπολίτης
δ. ως εκπρόσωπος άλλου φορέα

Αν απαντήσατε καμία, για ποιο λόγο;
Α. Επαγγελματικός
Β. Οικογενειακός
Γ. Οικονομικός
Δ. Άλλος

4.     Πώς ενημερωνόσασταν για τις δράσεις του ΜΕΟΘ;
a.     Από φίλους
b.     Από τα Μέσα Μαζική Ενημέρωσης
c.      Από έντυπα και αφίσες
d.     Δεν είχα ενημέρωση

5.     Πιστεύετε ότι ο ΜΕΟΘ πρόβαλλε αρκετά το έργο του στην Κοινωνία των Θυμιανών και της Χίου;
a.     ΝΑΙ
b.     ΟΧΙ
Αν επιλέξετε το ΟΧΙ, τι πιστεύετε ότι θα μπορούσε να είχε κάνει;





6.     Ποιο πιστεύετε ότι είναι το πραγματικό όφελος από τις δράσεις αυτές;
a.     Δημιουργική απασχόληση
b.     Προσωπική ανάπτυξη
c.      Κοινωνικοποίηση
d.     Προσφορά
e.     Κανένα