Τετάρτη, 23 Ιανουαρίου 2013

ΣΤΟ 22,5% Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΪΑΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ




Η επιβατική κίνηση στο Αιγαίο μειώθηκε 22,5% - Στο 28,20% η πτώση στην Αδριατική

Σημαντική πτώση της επιβατικής και μεταφορικής κίνησης κατέγραψαν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες σε όλες τις γραμμές εσωτερικού και εξωτερικού και το 2012, με αποτέλεσμα να συνεχίζεται ο κατήφορος που ξεκίνησε το 2009, πρώτη χρονιά της οικονομικής κρίσης.
Από το 2009 μέχρι και το τέλος του 2012, χάθηκαν συνολικά για τις ελληνικές ακτοπλοϊκές εταιρείες περισσότεροι από 2,5 εκατ. επιβάτες, 445.000 ΙΧ και 140.000 φορτηγά, στις γραμμές του Αιγαίου και της Αδριατικής.

Η κατάσταση αυτή έχει επιπτώσεις, όπως είναι φυσικό, στα αποτελέσματα των ακτοπλοϊκών εταιρειών αλλά και στην απασχόληση των ναυτικών αφού μία πτώση της κίνησης οδηγεί σε μείωση των δρομολογίων και μείωση του αριθμού των απασχολούμενων. Σε αυτές τις απώλειες, όμως, πρέπει να προσθέσουμε και τις αντίστοιχες των γραμμών της Αδριατικής για να έχουμε μία πλήρη εικόνα της δραματικής μείωσης της κίνησης που έφερε η οικονομική κρίση στη χώρα μας.
Σε ό,τι αφορά ειδικότερα το 2012, η πτώση της επιβατικής κίνησης στις γραμμές από τον Πειραιά σε όλο το Αιγαίο (πλην Αργοσαρωνικού) παρουσίασε μείωση κατά 13,10% σε σύγκριση με το 2011. Όμως σε σύγκριση με το 2009 (πρώτο έτος της κρίσης) η μείωση φθάνει το 22,5%.

Από την πτώση της κίνησης δεν διασώθηκαν το 2012 ούτε οι γραμμές των Κυκλάδων όπου παραδοσιακά η κίνηση ήταν ικανοποιητική άλλες χρονιές. Η πτώση που εμφάνισαν ξεκινά από 10% και φθάνει μέχρι και 22%.
Από τα διαθέσιμα στοιχεία τη μεγαλύτερη πτώση της επιβατικής κίνησης παρουσιάζει η γραμμή Πειραιάς-Σύρος-Τήνος-Μυκονος που ξεπερνά ελαφρώς το 22% και ακολουθεί η γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο με 19,25%. Τη μικρότερη πτώση παρουσιάζει η γραμμή από τη Ραφήνα προς τις Κυκλάδες (8,10%).
Στη μεταφορά ΙΧ η πτώση το 2012 σε σύγκριση με τον προηγούμενο έτος φθάνει το 17,70%, ενώ στα φορτηγά το 8,45%. Αντιστοίχως στο διάστημα 2009-2012 η πτώση της μεταφορικής κίνησης στα ΙΧ είναι 27,88% και στα φορτηγά 15% περίπου.
Αυτό σημαίνει ότι στο διάστημα αυτό χάθηκαν για την ακτοπλοΐα πάνω από 2 εκατ. επιβάτες, περίπου 400.000 ΙΧ και 60.000 φορτηγά.
Στην Αδριατική
Πολύ χειρότερη είναι η εικόνα στις γραμμές της Αδριατικής όπου φαίνεται να υπήρξε πραγματική «στάση εμπορίου».
Η πτώση της επιβατικής κίνησης στις γραμμές της Αδριατικής (Ελλάδα-Ιταλία) είναι στα επίπεδα του 28,20%, ενώ η κίνηση ΙΧ μειώθηκε κατά 28,86% και των φορτηγών κατά 11,25%.
Επίσης από το 2009 μέχρι το τέλος του 2012 η επιβατική κίνηση στην Αδριατική έχει μειωθεί κατά 39,20%, η κίνηση των ΙΧ κατά 34,10% και των φορτηγών κατά 20,95%. Με άλλα λόγια περίπου 80.000 φορτηγά, 45.000 ΙΧ και περίπου 500.000 επιβάτες.
Στο μεταξύ, για σοβαρές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στις γραμμές της Αδριατικής οι ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες όπως και Ελληνες μεταφορείς, κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του ο Ελληνικός Επιμελητηριακός Σύνδεσμος Μεταφορών (ΕΕΣΥΜ).
Ο ανταγωνισμός είναι αμείλικτος, καθώς αλλοδαπές εταιρείες με σημαίες γειτονικών χωρών, ευνοούμενες από θεσμικές ρυθμίσεις στις χώρες τους, λειτουργούν από πλεονεκτική θέση έναντι των ελληνικών εταιρειών, τονίζει ο Σύνδεσμος. Επιπρόσθετα ο ΕΕΣΥΜ αναφέρεται στα υψηλά πετρελαϊκά κόστη, τα οποία έχουν εκτοξευτεί, αναγκάζοντας τις ακτοπλοϊκές εταιρείες σε διατήρηση υψηλών τιμολογίων και μείωση ταχυτήτων πλεύσης για τον περιορισμό της κατανάλωσης. Ακόμα και έτσι, όμως, προσθέτει ο Σύνδεσμος, οι εταιρείες, δεν κατορθώνουν να καλύψουν τα έξοδά τους, ακόμα και σε πλήρως έμφορτο ταξίδι.
Παράλληλα, οι Έλληνες μεταφορείς θεωρούν το κόστος ταξιδιού από και προς την Ιταλία ιδιαίτερα υψηλό για τα σημερινά δεδομένα, και αδυνατούν να το ενσωματώσουν στους τρέχοντες ναύλους. Η κατάσταση αυτή οδηγεί τους εμπλεκόμενους (ναυτιλιακές εταιρείες και μεταφορείς) σε συνεχή συσσώρευση ζημιογόνων αποτελεσμάτων, γεγονός που δεν επιτρέπει καμία αισιοδοξία για το μέλλον.
Ανάληψη πρωτοβουλιών
Ο ΕΕΣΥΜ ζητεί την ανάληψη πρωτοβουλιών από την πλευρά των ελληνικών αρχών και την Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς τίθεται σε αμφιβολία η ικανότητα ελληνικών εταιρειών να συνεχίσουν να λειτουργούν στις γραμμές της Αδριατικής και των Ελλήνων μεταφορέων να χρησιμοποιούν την Αδριατική οδό, λόγω υψηλού κόστους.
Πηγή:naftemporiki.gr

ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΣ 

ΛΙΜΕΝΙΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΛΙΜΝΑΖΟΥΣΕΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ


      του ΓΙΑΝΝΗ ΞΕΝΑΚΗ

 Εγώ έχω το « αλάθητο του Πάπα», Εγώ θέτω προϋποθέσεις, Εγώ προτείνω το εφικτό και το διασφαλίζω χρηματοδοτικά αλλά δεν το προστατεύω.
 Κάπως έτσι εξελίχθηκε η συζήτηση το Σάββατο στη σύσκεψη για τις λιμενικές υποδομές στο Νησί μας που παρακολούθησα από ενδιαφέρον και διαμόρφωσα την άποψη που οδηγεί στο ‘βάθος τίποτα’.
 Θα γίνω πιο σαφής, αφού πρώτα καταθέσω αυτά που θεωρώ αυτονόητα να αποτελούν συστατικά στοιχεία μιας σύσκεψης των θεσμικών φορέων του Τόπου, με ένα θέμα τόσο ιδιαίτερης, τόσο σημαντικής και τόσο ζωτικής σημασίας για την μελλοντική του πορεία. Ανοιχτή σκέψη, ρεαλισμός, οικονομική συγκυρία, δυνατότητες, κόστος και χρηματοδοτική διασφάλιση, χρονοδιάγραμμα, ετοιμότητα, συνεννόηση, διάθεση διαλόγου και αφού αυτά συνυπάρχουν την από κοινού διεκδίκηση. Τίποτα από τα παραπάνω δεν συνηγορούσε, τίποτα απ αυτά δεν τηρήθηκε.
- Ο Δήμαρχος « κολλημένος» στο νέο λιμάνι, που και ο ίδιος γνωρίζει πολύ καλά ότι δεν πρόκειται να υλοποιηθεί τουλάχιστον για την επόμενη δεκαετία όπως το γνωρίζουμε όλοι γιατί,
 Α. Δεν έχει ολοκληρωμένη μελέτη και δεν είναι ώριμο.
 Β. Και αν ακόμα όλα γίνουν με ταχύτατους ρυθμούς, δεν προλαβαίνει να ενταχθεί στην τρέχουσα προγραμματική περίοδο.
 Γ. Και αν ακόμα με το συμπληρωματικό ποσό των 168.000 € ολοκληρωθούν οι μελέτες και γίνει ώριμο προς ένταξη για την επόμενη προγραμματική περίοδο, με τις παρούσες οικονομικές συγκυρίες δεν διασφαλίζεται η χρηματοδότηση.
 Δ. Αν ενταχθεί, η χρηματοδότηση από την Ε.Ε δεν θα υπερβαίνει το 40% του κόστους, όπως εξήγησε για τέτοια έργα και ο Δ/ντης των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου, επομένως το 60% πρέπει να καλυφθεί από Κρατικούς πόρους που δεν υπάρχουν ή είναι πολύ δύσκολο να εξευρεθούν.
 Ε. Δεν μπορεί να γίνει κατάτμηση σε ένα τέτοιο έργο και να ξεκινήσει μόνο η Α φάση με μπλόκα και μπετά στη θάλασσα, όπως υποστηρίζει ο Δήμαρχος, αλλά εγκρίνεται όλη η χρηματοδότηση του συνολικού προϋπολογισμού του έργου και η με φάσεις υλοποίηση της ολοκλήρωσης.
 ΣΤ. Αν  η χωροθέτηση παραμείνει στην ίδια προτεινόμενη θέση, δηλαδή το Κοντάρι, θα πρέπει να προϋπολογισθεί και το κόστος μεταφοράς του βιολογικού τουλάχιστον, γιατί δεν μπορεί να φέρνεις κρουαζερόπλοια των 2.000 επιβατών για να έχουν το βλέμμα στο αεροδρόμιο και την μύτη στον βιολογικό.
 Όλα αυτά τα γνωρίζει πολύ καλά ο  Δήμαρχος, αλλά επιμένει σε τρόπους υλοποίησης βασικών υποδομών για τον Τόπο, τύπου Κόρης Γιοφύρι και πτέρυγας του Νοσοκομείου με κόστος τριπλάσιο από τον αρχικό προϋπολογισμό και χρόνο υλοποίησης το άγνωστο. Αυτά κ. Δήμαρχε ξεχάστετα, γιατί κάτι σαν αυτά μας οδήγησαν εδώ.
-  Ο Αντιπεριφερειάρχης προσηλωμένος στην λογική και τον ρεαλισμό, επιμένει και σωστά πως αν δεν διασφαλισθεί με ένταξη στο τομεακό του Υπουργείου η χρηματοδότηση του έργου, η Περιφέρεια δεν μπορεί να δεσμεύσει τα 20 από τα 55 συνολικά εκατομμύρια για ολόκληρο το Β. Αιγαίο. Είναι όμως λάθος να μην διεκδικηθούν αυτά τα χρήματα γιατί,
 Α. Είναι δεδομένο και αυτός είναι βασικός λόγος διεκδίκησης, πως μόνο η Χίος από ολόκληρη την Περιφέρεια Β. Αιγαίου έχει ημιτελείς και μη λειτουργικές λιμενικές υποδομές για το μέγεθος της.
 Β. Με τα χρήματα από την Περιφέρεια και τα 14 εκατομμύρια που διασφαλίζει το Υπουργείο για την βελτίωση του υφιστάμενου λιμένα, μπορούν να ολοκληρωθούν και οι χερσαίες εγκαταστάσεις του λιμένα των Μεστών και εκσυγχρονισμός του υφιστάμενου για ελλιμενισμό σκαφών.
 Με αυτά τα δεδομένα θα έχουμε στη Χίο δυο λιμάνια όχι απόλυτα σύγχρονα αλλά λειτουργικά και ωφέλιμα, αφού το ένα θα παραμείνει στον οικονομικό ιστό της πόλης με ότι αυτό σημαίνει και συγχρόνως να έχουμε το βλέμμα στραμμένο και την σκέψη σε επαγρύπνηση για το μελλοντικό και  σύγχρονο.
- Το Υπουργείο Ναυτιλίας δια του Υπουργού και του Γ.Γ λιμενικών υποδομών ήρθαν, αφού προκάλεσαν την σύσκεψη, με νέες ρεαλιστικές, χρήσιμες και εφικτές προτάσεις για τον υφιστάμενο λιμένα, με χρηματοδοτική διασφάλιση αλλά όχι με την απαιτούμενη εγγύηση δυνατότητας άμεσης υλοποίησης και επομένως χωρίς την ομπρέλα προστασίας αυτής της πρότασης που θα έβαζε στην γωνία κάθε άλλη σκέψη γιατί,
 Α. Δεν διασφάλισε πρώτα με διερευνητικές επαφές το πράσινο φως από τις υπηρεσίες κλειδιά όπως της Υ.Π.Α, της Εφορίας Ενάλιων Αρχαιοτήτων και την Δ4 του πρώην Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε για την δυνατότητα αδειοδότησης, έτσι ώστε να το θέσει ως απόλυτα δεδομένο πως η πρόταση που φέρνει θα υλοποιηθεί χωρίς κανένα πρόβλημα και καθυστέρηση από πλευράς εμπλεκομένων υπηρεσιών.
 Β. Αν είχε αυτό διασφαλίσει δεν χρειαζόταν, γνωρίζοντας εκ των προτέρων τις απόψεις του Δημάρχου, να μπει στην διαδικασία περαιτέρω συζήτησης για το νέο λιμάνι, αλλά ξεκάθαρα « αυτό είναι άμεσα υλοποιήσιμο, εφικτό και χρηματοδοτικά διασφαλισμένο, φέρτε το στα θεσμικά όργανα των φορέων σας και σε 15 ημέρες θέλω απόφαση αποδοχής της πρότασης ή όχι και όποιος θέλει να ονειρεύεται ας συνεχίσει να κοιμάται». Θα επικαλούνταν τους λόγους που προανέφερα και όλοι γνωρίζουμε περί νέου λιμανιού και ορθά – κοφτά θα έκλεινε τη συζήτηση. Όποιος δεν συμφωνούσε στο αυτονόητο θα έφερε και το βάρος της ευθύνης και του απολογισμού στους πολίτες.
 Γ. Αν θέλεις να περάσεις κάτι που είναι σωστό, λογικό, ωφέλιμο και εφικτό, αλλά γνωρίζεις ότι θα έχεις αντιδράσεις « δημαγωγικού τύπου» φροντίζεις να το κάνεις γνωστό στο κομμάτι της κοινωνίας που το αντιμετωπίζει θετικά και το κατανοεί ρεαλιστικά, και το καλλιεργείς για να κάνει ρίζα  και να φυτρώσει. Αυτό δεν έγινε.
 Με όλα λοιπόν αυτά που δεν έγιναν, με δεδομένη την νοοτροπία της πλειοψηφίας των Αρχόντων μας του « σοφού και αλάθητου», με εμπεδωμένη την φιλοσοφία των πολιτών « τι με νοιάζει εμένα» για τα κοινά πράγματα και με την σκέψη στην αγωνιώδη προσπάθεια  επιβίωσης όπως καταντήσαμε, ας μην περιμένουμε να προχωρήσουμε στην πολυσυζητημένη και πολυπόθητη ανάπτυξη.

  Χίος την  23- 01- 2013                                     Γιάννης  Ξενάκης

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΧΙΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΥΓΕΙΑΣ ΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΠΕΔ



Στην Κοινοβουλευτική Επιτροπή Υγείας της Βουλής συμμετείχε ως Πρόεδρος της ΠΕΔ , ο Δήμαρχος Χίου κ.Λαμπρινούδης Πολύδωρος, στη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα Γερουσίας της Βουλής σήμερα 23 Ιανουαρίου και ώρα 11.00.
Στην τοποθέτησή του ο Δήμαρχος αναφέρθηκε στην άδικη απόφαση της κατάργησης της διοικητικής αυτοτέλειας των νοσοκομείων Ικαρίας και Λήμνου, ιδιαίτερα σε μία τέτοια συγκυρία κατά την οποία οι νησιώτες βιώνουν την απομόνωση από το κέντρο λόγω της έλλειψης επαρκών δρομολογίων αλλά και της αδυναμίας τους να ανταπεξέλθουν στις ιδιαίτερα υψηλές τιμές των εισιτηρίων.
Ο Δήμαρχος επεσήμανε την επιτακτική ανάγκη για αναβάθμιση των περιφερειακών νοσοκομείων, καθώς και την κάλυψη των κενών ,που υπάρχουν τόσο σε αγροτικούς γιατρούς όσο και σε νοσηλευτικό προσωπικό.
Τέλος αναφέρθηκε -ειδικά για το Νοσοκομείο Χίου- στην μειωμένη χρηματοδότηση σχετικά με τις εφημερίες των γιατρών , όπου υπήρχε η διαβεβαίωση απ'τον αρμόδιο Υπουργό, κ.Λυκουρέντζο για επίλυση και αποκατάσταση του θέματος.

EΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ


ΕΡΩΤΗΣΗ

προς
τον Υπουργό Εσωτερικών
και
τον Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας

Θέμα: Λειτουργία Κέντρων Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων.
Οι ευάλωτες κοινωνικές ομάδες πρέπει να στηριχθούν, ειδικά εν μέσω περιόδου οικονομικής κρίσης. Η λειτουργία των ΚΗΦΗ έχει αποδείξει ότι προσφέρει σημαντικές υπηρεσίες στους ηλικιωμένους στα 68 Κέντρα που υπάρχουν στη χώρα μας, γι’ αυτό και υπάρχει πρόθεση συνέχισης του προγράμματος, με πόρους από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο. Όμως, από την πρώτη Ιανουαρίου 2013 οι εργαζόμενοι σε αυτό είναι μετέωροι, γιατί παρά τις διαβεβαιώσεις για συνέχιση του προγράμματος δεν έχει υπάρξει κάποια κανονιστική ρύθμιση  που να διασφαλίζει τους εργαζόμενους, μέχρι την ημερομηνία της προκήρυξης του προγράμματος.

Ερωτώνται οι κύριοι Υπουργοί
Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την δημοσιοποίηση σχετικής κανονιστικής ρύθμισης, η οποία θα εξασφαλίζει τους εργαζόμενους από την ημερομηνία λήξης της σύμβασής τους μέχρι την ημερομηνία της προκήρυξης για την συνέχιση του παραπάνω προγράμματος;


22 Ιανουαρίου 2013
Ο ερωτών βουλευτής



Κώστας Δ. Τριαντάφυλλος

«Εγώ πούλησα στους Τούρκους τη Μαρίνα της Μυτιλήνης!»

ΚΟΨΙΜΟ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ 2013 ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΣ ΧΙΟΥ


Κόψιμο Βασιλόπιτας 2013

23/01/2013, 8:50:10
 Ο Πρόεδρος και το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Χίου προσκαλούν τα Σωματεία και όλο το Αθλητικό κοινό στη γιορτή Κόψιμο Βασιλόπιτας, Απονομή Επάθλων - Διπλωμάτων και Τιμητικών Διακρίσεων
που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013 και ώρα 8 το βράδυ, στην αίθουσα εκδηλώσεων του ξενοδοχείου ΧΑΝΔΡΗΣ στο λιμάνι της Χίου.
Η παρουσία σας θα είναι για μας ιδιαίτερη τιμή. 

ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΧΙΟΥ ΣΤΙΣ 28 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ 2013


ΘΕΜΑ: Πρόσκληση σύγκλησης Δημοτικού Συμβουλίου, (άρθρο 67 Ν.
3852/2010)
Καλείσθε να προσέλθετε στη δημόσια συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, που
θα διεξαχθεί στην αίθουσα της Περιφερειακής Ενότητας Χίου «Μιχ. Βουρνούς» την
28η του μηνός Ιανουαρίου του έτους 2013, ημέρα Δευτέρα και ώρα 19.00, για τη
συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα συνημμένα θέματα της ημερήσιας διάταξης.
Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου
Καμπούρης Ι. Στυλιανός
.ΠΙΝΑΚΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΤΙΣ 28/01/2013.

1 Ψήφιση προϋπολογισμού Δ. Χίου οικ. έτους 2013

ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΝΟΜΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΕ ΑΠΟΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΧΙΟΥ



 «Δωρεάν διανομή τροφίμων σε απόρους από τα κοινοτικά αποθέματα παρέμβασης του ΚΑΝ (Ε.Ε) 807/2010»


          Η Δ/νση Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής της Περιφερειακής Ενότητας Χίου ενημερώνει ότι στα πλαίσια υλοποίησης του προγράμματος δωρεάν διανομής τροφίμων, από τα κοινοτικά αποθέματα παρέμβασης, στους απόρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης έφτασαν στην Χίο οι παρακάτω ποσότητες:
Α)  8.741 λίτρα εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο
Β)  30.172 κιλά parboiled ρυζιού
Οι ποσότητες αυτές παραδίδονται στους Φορείς για διανομή στους δικαιούχους μέλη τους.
Η διανομή στους δικαιούχους μέλη γίνεται από τους Φορείς μέσα σε προβλεπόμενο από το πρόγραμμα χρονικό διάστημα. (εντός δύο μηνών).
 Στα πλαίσια του ιδίου προγράμματος έχουν διανεμηθεί εντός του μηνός Δεκεμβρίου 21.586 κιλά ζυμαρικά και 5.888 κιλά φέτα ΠΟΠ
Αναμένεται για την ολοκλήρωση του προγράμματος η αποστολή 3.338 κιλών γραβιέρας Κρήτης ΠΟΠ
Υπενθυμίζουμε ότι το πρόγραμμα υλοποιείται από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων και τον ΟΠΕΚΕΠΕ και την ευθύνη εφαρμογής του στην Π.Ε. Χίου έχει η Δ/νση Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής και Φορείς υλοποίησης είναι:
1) το Γενικό Φιλόπτωχο Ταμείο της Ιεράς Μητρόπολεως Χίου-Ψαρών-Οινουσσών (71 δικαιούχοι) 2) ο Δήμος Χίου (2.065 δικαιούχοι) 3) ο Σύλλογος Καρκινοπαθών Χίου (32 δικαιούχοι) 4) ο Κεντρικός Σύνδεσμος Πολυτέκνων Χίου (341 δικαιούχοι) 5) ο Παγχιακός Σύλλογος ΑΜΕΑ (194 δικαιούχοι) 6) ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων ΑΜΕΑ (26 δικαιούχοι) 7) ο Σύλλογος Διαβητικών Χίου (99 δικαιούχοι).

ΔΗΜΟΣΙΟ : ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟ



Την πόρτα που άνοιξε με το νόμο για το Μεσοπρόθεσμο και τις απολύσεις των επίορκων υπαλλήλων διαβαίνει πλέον η κυβέρνηση, ώστε να επεκτείνει και στο Δημόσιο τομέα αυτό που ισχύει σε μεγάλο βαθμό στον ιδιωτικό: Την απειλή της απόλυσης σε περίπτωση… ενοχλητικής απεργίας.
Το θέμα που είχαν θέσει εδώ και ενάμιση μήνα με ερώτησή τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ επανήλθε με τον πιο επίσημο τρόπο από τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ με την απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών να κρίνει παράνομες τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων:
«Έχοντας εξαντλήσει τις διαδικασίες διαλόγου και τα ένδικα μέσα με τα οποία η δικαιοσύνη κατά συρροή κήρυξε τις κινητοποιήσεις παράνομες, η εταιρία δεν θα παραμείνει απαθής απέναντι στην ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού και τη συνεχιζόμενη παρανομία και θα προχωρήσει στην απόλυτη εφαρμογή του συνόλου των συνεπειών του νόμου», ανέφερε στην ανακοίνωσή της η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ και κάλεσε τους εργαζόμενους να επιστρέψουν άμεσα στην εργασία.
Να σημειωθεί ότι με το νέο νόμο ο υπάλληλος εφόσον παραπεμφθεί στο πειθαρχικό γιατί, για παράδειγμα, συμμετείχε σε απεργία που έχει κηρυχθεί παράνομη, τίθεται αυτοδίκαια σε αργία.
 aftodioikisi.gr

AΡΣΗ ΚΑΤΑΠΤΩΣΕΩΝ ΣΤΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΑΝΕΜΩΝΑ ΧΙΟΥ




Ολοκληρώθηκε από συνεργεία της Περιφερειακής Ενότητας Χίου η άρση καταπτώσεων κατά μήκος του εθνικού οδικού δικτύου στην περιοχή Ανέμωνα. Οι καταπτώσεις ήταν αποτέλεσμα της κακοκαιρίας των προηγούμενων ημερών και η επέμβαση των υπηρεσιών της Π.Ε. Χίου ήταν άμεση. 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΙΜΑΤΙΟΘΗΚΗΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΧΙΟΥ, ΨΑΡΩΝ ΚΑΙ ΟΙΝΟΥΣΣΩΝ



E-mailΕκτύπωσηPDF
Ημέρες                         Ώρες
ΔΕΥΤΕΡΑ                   9:00 - 13:30
ΤΡΙΤΗ                         9:00 - 13:30
ΤΕΤΑΡΤΗ                   9:00 - 13:30
Σημείωση: Μόνο την Τρίτη και την Πέμπτη, θα γίνεται η παράδοση ιματισμού.
Την Δευτέρα θα γίνεται η συσκευασία, τακτοποίηση και γενικά οι όποιες εργασίες απαιτούνται από τις εθελόντριες της ιματιοθήκης
Καλό θα είναι πριν από κάθε κίνηση (παράδοσης ή παραλαβής ιματισμού) η επικοινωνία με τους πατέρες:
π. Αντώνιο: 6938745553
π. Μιχαήλ: 6937151438 

ΙΩΝΕΣ - ΒΑΟΛ



  • Στην δεύτερη αγωνιστική του Β' Γύρου του πρωταθλήματος Α' Ανδρών της ΤΕ ΕΟΚ Χίου ο ΒΑΟΛ θα αγωνιστεί με τους ΙΩΝΕΣ στην έδρα τους. To ερχόμενο Σάββατο στις 7.30 μ.μ.