Τελικά οι τουρίστες θα έρθουν φέτος. Είναι δεδομένο, συνηγορούν, άλλωστε, όλες οι πλευρές σε αυτό. Πώς όμως θα μετακινηθούν εντός της χώρας; Με τι πλοία θα ταξιδέψουν, σε τι δρόμους θα οδηγήσουν, με τι οχήματα θα διασταυρωθούν.
Η κρίση φέρνει περικοπές και στην ασφάλεια των μετακινήσεων και το μόνο που μπορεί πια να γίνει είναι να ελπίζουμε όλοι να περάσει αυτό το καλοκαίρι με ασφάλεια για όσους μπορέσουν να το χαρούν... Έλληνες και ξένους.
Ασυντήρητα πλοία - «κουρασμένα» σκαριά
Από θαλάσσης θα γίνει ο μεγαλύτερος όγκος των μετακινήσεων των ταξιδιωτών του θέρους. Η ακτοπλοΐα φέτος θα ζήσει μεγάλες δόξες στα καταστρώματα πλοίων που, σε μεγάλη πλειοψηφία, δεν έχουν κάνει ούτε τις σχετικές εργασίες συντήρησης.
«Το χειμώνα οι εργασίες συντήρησης που έγιναν στα πλοία της ακτογραμμής ήταν επιφανειακές, ίσα - ίσα για να δικαιολογηθεί η παραμονή τους στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη», λέει ο πρόεδρος της ΠΝΟ Γιάννης Χαλάς, ο οποίος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου.
«Η κατάσταση φέτος είναι πολύ χειρότερη από πέρυσι. Αν έχουμε – που θα έχουμε – έστω και λίγο περισσότερη κίνηση, με βαπόρια που κάνουν ήδη δυο και τρία δρομολόγια την ημέρα, τα πράγματα δεν θα είναι πολύ αισιόδοξα. Σίγουρα θα έχουμε απρόοπτα με ακυρώσεις δρομολογίων λόγω βλαβών, φαινόμενα που βλέπουμε κάθε χρόνο στις ελληνικές θάλασσες.
Ελπίζω να μείνουμε μόνο εκεί», καταλήγει.
newpost.gr
Η κρίση φέρνει περικοπές και στην ασφάλεια των μετακινήσεων και το μόνο που μπορεί πια να γίνει είναι να ελπίζουμε όλοι να περάσει αυτό το καλοκαίρι με ασφάλεια για όσους μπορέσουν να το χαρούν... Έλληνες και ξένους.
Ασυντήρητα πλοία - «κουρασμένα» σκαριά
Από θαλάσσης θα γίνει ο μεγαλύτερος όγκος των μετακινήσεων των ταξιδιωτών του θέρους. Η ακτοπλοΐα φέτος θα ζήσει μεγάλες δόξες στα καταστρώματα πλοίων που, σε μεγάλη πλειοψηφία, δεν έχουν κάνει ούτε τις σχετικές εργασίες συντήρησης.
«Το χειμώνα οι εργασίες συντήρησης που έγιναν στα πλοία της ακτογραμμής ήταν επιφανειακές, ίσα - ίσα για να δικαιολογηθεί η παραμονή τους στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη», λέει ο πρόεδρος της ΠΝΟ Γιάννης Χαλάς, ο οποίος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου.
«Η κατάσταση φέτος είναι πολύ χειρότερη από πέρυσι. Αν έχουμε – που θα έχουμε – έστω και λίγο περισσότερη κίνηση, με βαπόρια που κάνουν ήδη δυο και τρία δρομολόγια την ημέρα, τα πράγματα δεν θα είναι πολύ αισιόδοξα. Σίγουρα θα έχουμε απρόοπτα με ακυρώσεις δρομολογίων λόγω βλαβών, φαινόμενα που βλέπουμε κάθε χρόνο στις ελληνικές θάλασσες.
Ελπίζω να μείνουμε μόνο εκεί», καταλήγει.
newpost.gr