Σάββατο 25 Μαΐου 2013

ΑΣΥΝΤΗΡΗΤΑ ΠΛΟΙΑ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ



Τελικά οι τουρίστες θα έρθουν φέτος. Είναι δεδομένο, συνηγορούν, άλλωστε, όλες οι πλευρές σε αυτό. Πώς όμως θα μετακινηθούν εντός της χώρας; Με τι πλοία θα ταξιδέψουν, σε τι δρόμους θα οδηγήσουν, με τι οχήματα θα διασταυρωθούν.

Η κρίση φέρνει περικοπές και στην ασφάλεια των μετακινήσεων και το μόνο που μπορεί πια να γίνει είναι να ελπίζουμε όλοι να περάσει αυτό το καλοκαίρι με ασφάλεια για όσους μπορέσουν να το χαρούν... Έλληνες και ξένους.

Ασυντήρητα πλοία - «κουρασμένα» σκαριά 

Από θαλάσσης θα γίνει ο μεγαλύτερος όγκος των μετακινήσεων των ταξιδιωτών του θέρους. Η ακτοπλοΐα φέτος θα ζήσει μεγάλες δόξες στα καταστρώματα πλοίων που, σε μεγάλη πλειοψηφία, δεν έχουν κάνει ούτε τις σχετικές εργασίες συντήρησης.

«Το χειμώνα οι εργασίες συντήρησης που έγιναν στα πλοία της ακτογραμμής ήταν επιφανειακές, ίσα - ίσα για να δικαιολογηθεί η παραμονή τους στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη», λέει ο πρόεδρος της ΠΝΟ Γιάννης Χαλάς, ο οποίος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου.

«Η κατάσταση φέτος είναι πολύ χειρότερη από πέρυσι. Αν έχουμε – που θα έχουμε – έστω και λίγο περισσότερη κίνηση, με βαπόρια που κάνουν ήδη δυο και τρία δρομολόγια την ημέρα, τα πράγματα δεν θα είναι πολύ αισιόδοξα. Σίγουρα θα έχουμε απρόοπτα με ακυρώσεις δρομολογίων λόγω βλαβών, φαινόμενα που βλέπουμε κάθε χρόνο στις ελληνικές θάλασσες.

Ελπίζω να μείνουμε μόνο εκεί», καταλήγει.




newpost.gr

"ΜΕΤΕΩΡΟ" ΤΟ ΕΣΠΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ

ΣΤΟΝ «ΑΕΡΑ» ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ



meteoro-to-espa-gia-toys-paidikous-stathmous 
Στον αέρα κοντεύει να τιναχτεί το πρόγραμμα ΕΣΠΑ που χρηματοδοτεί τους βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς προς όφελος των οικογενειών. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που «τρέχει» στην Ελλάδα από το 2007 και εξυπηρετεί χιλιάδες οικογένειες.

Χαρακτηριστικό είναι πως την περσινή χρονιά μόνο - για το σχολικό έτος δηλαδή 2012-2013- κι ενώ η κρίση στη χώρα είχε ξεσπάσει περισσότερες από 100.000 οικογένειες έκαναν αίτηση για να υπαχθούν στο πρόγραμμα που εξασφαλίζει δωρεάν τα τροφεία των παιδιών που φοιτούν στις επιλεγμένες δομές. 

Πέρυσι παρότι η ζήτηση ήταν η μεγαλύτερη από την αρχή εφαρμογής του προγράμματος έγιναν δεκτά μόνο 60.000 παιδιά κι ενώ η ΚΕΔΕ είχε ζητήσει την αύξηση των κονδυλίων μέσω αναπορρόφητων πόρων προς όφελος και στήριξη της ελληνικής οικογένειας. 

Την ώρα λοιπόν που είναι αναγκαίο όσο ποτέ στο παρελθόν να τρέξει το πρόγραμμα ξανά και για τη σχολική χρονιά 2013-2014 ανακουφίζοντας οικονομικά χιλιάδες οικογένειες το πρόγραμμα είναι στον αέρα. 

Όπως εξηγεί στο newpost ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ Κώστας Ασκούνης «εκ μέρους των δύο συναρμόδιων υπουργείων Εργασίας και Ανάπτυξης δεν έχει προβλεφθεί το συγκεκριμένο κονδύλι για τη νέα σχολική χρονιά ώστε να βγει η προκήρυξη και να ξεκινήσουν οι αιτήσεις από τους γονείς.» Ο κίνδυνος να μην υλοποιηθεί το πρόγραμμα είναι πλέον ορατός και το κοινωνικό κόστος τεράστιο σημειώνει ο κ. Ασκουνης. 

Την ίδια ώρα καλεί ανοιχτά την κυβέρνηση να ξεκαθαρίσει τη θέση της τόσο σχετικά με το πρόγραμμα όσο και με το αν επιθυμεί να διατηρήσει τους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς ή αν ο στόχος της είναι το κλείσιμο τους. Είναι γεγονός άλλωστε πως οι επιταγές των μνημονίων έχει πλήξει σε μεγάλο βαθμό την τοπική αυτοδιοίκηση που προσφέρει ένα μεγάλο μέρος κοινωνικών υπηρεσιών στους δημότες: βρεφονηπιακοί και παιδικοί σταθμοί, βοήθεια στο σπίτι, δημοτικά ιατρεία κα. 

Χαρακτηριστικό είναι πως από τον Ιανουάριο του 2011 οι Δήμοι έχουν προχωρήσει σε περικοπές δομών και υπηρεσιών, με αντίστοιχες μετακινήσεις προσωπικού, σε ποσοστό που ξεπερνά το 60%. με αποτέλεσμα από το σύνολο των 8.880 ΟΤΑ και εποπτευόμενων υπηρεσιών σήμερα να λειτουργούν 1.138. Αυτό που προέχει πάντως τώρα είναι να δοθούν άμεσες και ξεκάθαρες απαντήσεις για το τι θα γίνει με τη χρηματοδότηση των βερφονηπιακών και παιδικών σταθμών.

Έλενα Σιάνου 
newpost.gr

ΣΥΓΧΩΝΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΟΥ ΧΙΟΥ ΚΑΙ ΣΑΜΟΥ ;


Σύνταξη: Μυρσίνη Τζινέλλη   

doyapergiaΣυνάντηση με το Υπουργό Οικονομικών θα έχουν την Τρίτη στις 9:30 το πρωί, αντιπροσωπεία εργαζομένων από τις ΔΟΥ Χίου και Σάμου προκειμένου να εμποδίσουν την πρόθεση συγχώνευσης τμημάτων της εφορίας Χίου με την εφορία Μυτιλήνης και αυτή της Σάμου με την εφορία της Σύρου. Την αντιπροσωπεία εργαζομένων θα συνοδεύουν βουλευτές και φορείς των νησιών. Την προηγουμένη μέρα, τη Δευτέρα δηλαδή, το θέμα αυτό θα συζητηθεί στο περιφερειακό συμβούλιο που συνεδριάζει στη Μυτιλήνη αλλά και στα δημοτικά συμβούλια τόσο της Χίου όσο και της Σάμου. «Δομές δεν υπάρχουν, ούτε καν μηχανοργάνωση» λένε οι εργαζόμενοι των δύο εφοριών «με αποτέλεσμα οι φορολογούμενοι να αναγκάζονται να μετακινούνται οι μεν Χιώτες στη Μυτιλήνη, οι δε Σαμιώτες και Ικαριώτες στη Σύρο, ενώ και οι υπάλληλοι θα πρέπει να μετακινηθούν στα δυο νησιά». «Οι Κερκυραίοι κατάφεραν να αποτρέψουν τη συρρίκνωση της εφορίας τους ενεργοποιώντας τους τοπικούς φορείς, μπορούμε να το κάνουμε και εμείς» τόνισαν στην ΕΡΑ ΑΙΓΑΙΟΥ οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στις εφορίες Χίου και Σάμου, η κ. Κούνουπα και ο κ. Παχυμανόλης αντίστοιχα.
era-aegean.gr

ΚΟΜΙΣΙΟΝ : ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ 25 ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΛΙΜΑΝΙΩΝ - ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΧΙΟΣ






Τις προτάσεις της για την αναβάθμιση 319 λιμανιών της ΕΕ παρουσίασε σήμερα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Σύμφωνα με την Κομισιόν οι προτάσεις αυτές θα μπορούσαν να εξοικονομήσουν συνολικά έως και 10 δισ. ευρώ μέχρι το 2030, ενώ θα συμβάλουν στην ανάπτυξη νέων θαλάσσιων συνδέσεων μικρών αποστάσεων.

Τα ελληνικά λιμάνια που βρίσκονται μεταξύ των 319 είναι : Πειραιάς, Χαλκίδα, Σούδα Χανίων, Χίος, Ελευσίνα, Ηγουμενίτσα, Ηράκλειο, Καλαμάτα, Κατάκολο, Καβάλα, Κέρκυρα, Κυλλήνη, Λαύριο, Μύκονος Μυτιλήνη, Νάξος, Πάρος, Πάτρα, Ραφήνα, Ρόδος, Σαντορίνη, Σκιάθος, Σύρος, Θεσσαλονίκη, Βόλος.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει καθορίσει 319 βασικούς ευρωπαϊκούς λιμένες, οι οποίοι θεωρούνται ουσιαστικής σημασίας για την αποτελεσματική λειτουργία της εσωτερικής αγοράς και την ευρωπαϊκή οικονομία, και σχηματίζουν τη βάση ενός ευρωπαϊκού δικτύου λιμένων με υψηλές επιδόσεις.

Σύμφωνα με την Επιτροπή, οι λιμένες αυτοί διαχειρίζονται το 96% των εμπορευμάτων και το 93% των επιβατών που διέρχονται από τους λιμένες της ΕΕ.

Στην Ευρώπη υπάρχουν συνολικά 1.200 θαλάσσιοι λιμένες. Σύμφωνα με στοιχεία της Επιτροπής, το 74% των εμπορευμάτων που εισέρχονται ή εξέρχονται από την Ευρώπη διακινούνται διά θαλάσσης, αλλά το ένα πέμπτο από αυτά διέρχονται μέσω μόνο τριών, του Ρότερνταμ, του Αμβούργου και της Αμβέρσας. Η Επιτροπή επισημαίνει ότι η ανισορροπία αυτή οδηγεί σε συμφόρηση και πρόσθετο κόστος για τους φορτωτές πλοίων, τους φορείς μεταφορών και τους καταναλωτές.

Έως το 2030 προβλέπεται αύξηση κατά 50% του διακινούμενου φορτίου στα λιμάνια της ΕΕ. Η αύξηση αυτή είναι μία ευκαιρία για οικονομική μεγέθυνση και περισσότερες θέσεις εργασίας, τονίζει η Επιτροπή, καθώς εκτιμά ότι έως το 2030 μπορούν να δημιουργηθούν από 110.000 έως 165.000 νέες θέσεις εργασίας στους λιμένες.

Ειδικότερα, η Επιτροπή προτείνει περισσότερο διαφανείς και ανοικτές διαδικασίες για την ανάθεση των παρόχων λιμενικών υπηρεσιών. Θα υπάρχουν κανόνες για την πρόληψη ενδεχομένων καταχρήσεων, όσον αφορά τις τιμές από φορείς εκμετάλλευσης με αποκλειστικά δικαιώματα.

Επιπλέον, η πρόταση δίνει μεγαλύτερη ελευθερία στις λιμενικές αρχές να επιβάλουν τέλη υποδομής, ενώ παράλληλα ενισχύει τη διαφάνεια του καθορισμού των τελών και της δημόσιας χρηματοδότησης.

Η Επιτροπή θεωρεί ότι οι ίδιες οι λιμενικές αρχές βρίσκονται σε καλύτερη θέση για να εντοπίσουν τις ανάγκες των χρηστών και να καθορίσουν τα ως άνω τέλη. Ταυτοχρόνως, η μεγαλύτερη διαφάνεια θα επιτρέψει τη χορήγηση δημοσίων κονδυλίων χωρίς άσκοπη στρέβλωση του ανταγωνισμού και θα συμβάλει στην προσέλκυση ιδιωτών επενδυτών. Οι φορείς εκμετάλλευσης των λιμένων θα είναι, επίσης, σε θέση να μειώσουν τα τέλη για σκάφη που επιτυγχάνουν καλύτερες περιβαλλοντικές επιδόσεις.

Ακόμη, για την καλύτερη σύνδεση των λιμένων με την ενδοχώρα, η Επιτροπή προτείνει η χρηματοδότηση της ΕΕ, στο πλαίσιο της διευκόλυνσης «Συνδέοντας την Ευρώπη», να επανεστιαστεί σε λιμενικά έργα που έχουν προσδιοριστεί στη βάση των σχεδίων του διαδρόμου διευρωπαϊκών μεταφορών (TEN-T) και στις συνδέσεις των λιμένων με το σιδηροδρομικό δίκτυο, το δίκτυο εσωτερικής ναυσιπλοϊας και το οδικό δίκτυο. 




dealnews.gr

Σ.Φ.Ο :EΠΑΦΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΤΗς ΚΩΜΟΠΟΛΗΣ ΜΕΛΙ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ




Από το Σύλλογο Φίλων Οινουσσών, είναι τα παρακάτω κείμενο :


 Η κωμόπολη Μελί στην περιοχή Ερυθραίας στη Μ. Ασία, βρισκόταν απέναντι από τις Οινούσσες και είναι μία από τις περιοχές που δοκιμάστηκαν από τη Μικρασιατική Καταστροφή. Οι Μελιώτες, ελληνικής καταγωγής στην συντριπtική τους πλειοψηφία, σκορπίστηκαν στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα. Εγκαταστάθηκαν στις Οινούσσες και σε πολλά άλλα μέρη. Μεγάλο μέρος του πληθυσμού εγκαταστάθηκε στα Μέγαρα, στη νότια μεριά της πόλης όπου έδωσαν και το όνομα Μελί στη συνοικία τους. Κύριος φορέας και θεματοφύλακας της ιστορίας και της παράδοσης των Μελιωτών  είναι ο πολιτιστικός σύλλογος «Αγ. Ιωάννης Θεολόγος» με μεγάλη δραστηριότητα  πολλών ετών. Τον Σύλλογο αυτό, που έχει διατηρήσει και μεταδώσει στις νεώτερες γενιές την ιστορία, τα ήθη, τα έθιμα, τις παραδόσεις και το όνομα του Μελιού θα επισκεφθούμε αύριο μετά από πρόσκληση γνωριμίας και συνεργασίας.

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΦΟΥΣΚΩΤΩΝ ΧΙΟΥ




Ο Όμιλος ΦΟΥΣΚΩΤΩΝ ΧΙΟΥ διοργανώνει Σεμινάριο με θέμα: «ΔΙΑΣΩΣΗ, ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ» &«ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΠΛΕΥΣΗΣ»

Εισηγητές θα είναι: ο Βαγγέλης Κυριθράς Εκπαιδευτής ταχυπλόων σκαφών, καταδύσεων & Πρώτων Βοηθειών των οργανισμών PADI και EFR
Επίσης, οι πλωτάρχες Λ.Σ. Τριπολίτης Κωνσταντίνος και Αργύρη Ειρήνη απεσταλμένοι του Κεντρικού Λιμεναρχείου Χίου
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στο σπιτάκι της γλίστρας του Ομίλου, Τετάρτη 29 Μάιου και ώρα 6.00 μμ.
Η συμμέτοχη είναι ελεύθερη για όλους.
Οι γνώσεις που θα αποκομίσουμε όλοι θα είναι πολλές και λογαριάστε τις σαν εφόδιο για τις καλοκαιρινές πλεύσεις.

ΑΜΗΧΑΝΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ



«Πότε θα γίνουν οι εκλογές στους δήμους Πρόεδρε;» άκουγε τα στελέχη του να τον ρωτούν ο Φ.  Κουβέληςκατά την επίσκεψη του στην Ήπειρο».
«Στην ώρα τους» απάντησε λίγες ώρες μετά από το βήμα κομματικής εκδήλωσης στα Γιάννενα. «Και τότε γιατί τόση ησυχία;» αναρωτήθηκε τοπικό στέλεχος.
Η αλήθεια είναι ότι ενώ τυπικά έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση για τις περιφερειακές και δημοτικές εκλογές του 2014 στα κομματικά επιτελεία δεν φαίνεται να υπάρχει η κινητικότητα άλλων εποχών. Οι δύσκολες εξισώσεις των επερχόμενων εκλογών και ειδικά αυτή που αφορά τη στρατηγική συνεργασιών των κομμάτων της συγκυβέρνησης αποτελούν πηγή πλήθος σεναρίων υπαρκτών και ανύπαρκτων.
Αυτό που διαφαίνεται είναι ότι οι εκλογές θα γίνουν στην ώρα τους. Το Μ. Μαξίμου αν και ταλαντεύθηκε επί της πρότασης του ΠΑΣΟΚ για αναβολή των εκλογών, δεν μοιάζει τελικά διατεθειμένο να προκρίνει μια λύση η οποία εκτός των άλλων συναντά και συνταγματικά εμπόδια. Εδώ αρχίζουν τα δύσκολα για το ΠΑΣΟΚ.
Η Ιπποκράτους θέλησε με βάση το υπαρκτό και σοβαρό ζήτημα της ολοκλήρωσης των προγραμμάτων του ΕΣΠΑ, να μεταθέσει μια κρίσιμη για το ΠΑΣΟΚ αναμέτρηση. Μετά τις αλλεπάλληλες εκλογικές πανωλεθρίες και τη δημοσκοπική καθήλωση του στο 7% το ΠΑΣΟΚ κινδυνεύει να γίνει κομπάρσος στο χώρο της Αυτοδιοίκησης στο οποίο ήταν κυρίαρχο. Οι εκλογικές επιδόσεις του 2010, αποτελούν ένδοξο παρελθόν. Και θεωρείται δεδομένο ότι θα χρειαστεί στήριξη για να μπορέσει να κρατήσει ακόμα και περιοχές που θεωρεί ότι διαθέτει ακόμη συντεταγμένες δυνάμεις. Προς αυτή την κατεύθυνση η συνεργασία με τη ΔΗΜΑΡ, δεν φτάνει. Χρειάζεται και η συμβολή της ΝΔ. Εδώ αρχίζουν τα δύσκολα για τη Ρηγίλλης.
Αυτό που ενδιαφέρει το Μ. Μαξίμου, είναι οι εκλογές να αποτελέσουν ένα τεστ, όχι απλά αντοχής αλλά και αποδοχής της τρικομματικής κυβέρνησης. Αυτό δεν μπορεί να συμβεί αν καταρρεύσει εκλογικά το ΠΑΣΟΚ και πολύ περισσότερο αν τα κάστρα του περάσουν στον ΣΥΡΙΖΑ. Το ενδεχόμενο αυτό προβληματίζει πολύ περισσότερο τον κ. Σαμαρά από το αν η ΝΔ πάρει μια ή δύο περιφέρειες παραπάνω. Προς αυτή την κατεύθυνση το σενάριο που ακούγεται εντονότερα το τελευταίο διάστημα είναι να υπάρξει μια κεντρική συμφωνία (που θα αφορά μεγάλες περιφέρειες που στέλνουν και τα μηνύματα) συνεργασιών στην εξής Οι υποψήφιοι του ΠΑΣΟΚ [που έχουν και προσωπικές δυνάμεις (Κρήτη, Αττική) να τύχουν ευρύτερης στήριξης και κάτι ανάλογο να συμβεί σε Περιφέρειες που έχει ισχυρό προβάδισμα η ΝΔ.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, υπήρξε σκέψη να γίνει προσπάθεια να ενταχθούν και οι μεγάλοι δήμοι. Υπάρχουν όμως εδώ αξεπέραστα προβλήματα. Η ΔΗΜΑΡ, δεν θα έλεγε όχι, το αντίθετο σε μια τρικομματική στήριξη Καμίνη προκειμένου να αντιμετωπιστεί η Χρυσή Αυγή. Δεν συμφωνεί ο Ν. Κακλαμάνης αλλά και αρκετοί άλλοι που θεωρούν ότι ο δήμος της Αθήνας θα πρέπει να επιστρέψει πολιτικά στη ΝΔ. Ανάλογο πρόβλημα υπάρχει και στη Θεσσαλονίκη.
Η στρατηγική του ΣΥΡΙΖΑ
Οι εκλογικές επιδόσεις του ΣΥΡΙΖΑ στις αυτοδιοικητικές εκλογές ήταν ανάλογες του πολιτικού μεγέθους που είχε πριν τις διπλές εκλογές που τον ανέδειξαν σε αξιωματική αντιπολίτευση και διεκδικητή της διακυβέρνησης της χώρας.
Οι εκλογικές επιδόσεις αλλά και η στρατηγική της Κουμουνδούρου οφείλουν πλέον να υπηρετήσουν το μήνυμα «εμείς θα είμαστε η επόμενη κυβέρνηση.» Το στοίχημα δεν είναι καθόλου εύκολο.
Η συμπεριφορά των εκλογέων στις τοπικές κάλπες υπακούει σε διαφορετικές παραμέτρους. Και ο πήχης είναι ξεκάθαρος. Ένα κόμμα που έρχεται στην εξουσία δεν μπορεί παρά να έχει στην «κατοχή» του ένα μεγάλο δήμο ή μια μεγάλη η σημαντική περιφέρεια. Ο ρεαλιστικός στόχος, με βάση τα εκλογικά ποσοστά του ΣΥΡΙΖΑ και στον οποίο φαίνεται να καταλήγουν οι επιτελείς του κ. Τσίπρα είναι ότι το μήνυμα «ερχόμαστε» μπορεί να περάσει μέσω της επιτυχούς εφόδου στην Αττική, την Κρήτη και την Δυτ. Ελλάδα.
Τα εμπόδια, ωστόσο, για την κατάκτηση του στόχου αυτού δεν είναι αμελητέα. Μπορεί στην Αττική η ψήφος να έχει πλησιέστερα προς την ψήφο των εθνικών εκλογών χαρακτηριστικά, αλλά ο κ. Γ. Σγουρός διαθέτει σημαντικές προσωπικές δυνάμεις στις οποίες αν προστεθεί τρικομματική στήριξη, τον καθιστά φαβορί. Το ίδιο συμβαίνει και στην Κρήτη με τον Στ. Αρναουτάκη.
Σε κάθε περίπτωση ένα χρόνο πριν τις αυτοδιοικητικές εκλογές, οι ασκήσεις επί χάρτου και τα σενάρια για πρόσωπα μόλις αρχίζουν στα κομματικά επιτελεία.
aftodioikisi.gr

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ ΚΑΤΑ ΜΑΝΙΤΑΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ



Νέο μέτωπο αυτή τη φορά με την Αρχιεπισκοπή φαίνεται να ανοίγει ο  Α. Μανιτάκης.  
Η Αρχιεπισκοπή εμφανίζεται ενοχλημένη με τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης  και με το ότι  ο Αρχιεπίσκοπος εμφανίστηκε να χρησιμοποιεί για τις μετακινήσεις του, κρατικό αυτοκίνητο.
«Ουδέποτε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος χρησιμοποίησε, ούτε φυσικά χρησιμοποιεί κρατικό αυτοκίνητο» αναφέρει σε ανακοίνωση, το γραφείο Τύπου της Αρχιεπισκοπής απαντώντας στα …στοιχεία που διαβίβασε στη Βουλή το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης για τα κρατικά αυτοκίνητα και περιλαμβάνουν στους χρήστες τους και το όνομα του Αρχιεπισκόπου.
Στην ίδια ανακοίνωση διευκρινίζεται ότι όχι μόνον ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, αλλά «κανένας Αρχιεπίσκοπος δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ κρατικό αυτοκίνητο».
Η Αρχιεπισκοπή παραπέμπει σε επιστολή του Αρχιεπισκόπου από 20 Νοεμβρίου 2012 προς τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης Αντώνη Μανιτάκη, στην οποία, μεταξύ άλλων, ζητά την κατάργηση της δυνατότητας χρήσης κρατικού αυτοκινήτου από τον εκάστοτε Αρχιεπίσκοπο, όπως προβλέπεται από σχετική υπουργική απόφαση του Γιάννη Ραγκούση.
Όπως σημειώνεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση, ο Αρχιεπίσκοπος ουδέποτε μέχρι σήμερα έχει λάβει απάντηση στην επιστολή του αυτή.
aftodioikisi.gr

Δ. ΘΗΡΑΣ ΣΕ ΜΟΥΣΟΥΡΟΥΛΗ : ΑΝΑΚΑΛΕΙΣ 'Η Persona non Grata



«Ανεπιθύμητο πρόσωπο» απειλεί ότι θα χαρακτηρίσει τον υπουργό Ναυτιλίας Κ. Μουσουρούλη ο δήμος της Θήρας σε περίπτωση που δεν ανακαλέσει τις δηλώσεις του σχετικά με το ανέφικτο της ανέλκυσης του ναυαγίου του «Sea Diamond»
Μάλιστα ο δήμαρχος Θήρας απέστειλε στον Πρωθυπουργό Α. Σαμαρά το ψήφισμα του δημοτικού συμβουλίου που:
- Απαιτεί από τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας να ανακαλέσει δημόσια τις δηλώσεις του στα ΜΜΕ σχετικά με το υπ΄ αυτού υποστηριζόμενο ως ανέφικτο πρόβλημα της ανέλκυσης του ναυαγίου.
- Ζητά από τον Υπουργό να μην παρεμβαίνει σε όσα θέματα είναι εκκρεμή στα δικαστήρια και αντίθετα να ενεργήσει ό,τι επιβάλει το δημόσιο συμφέρον για την ανέλκυση και απομάκρυνση του μολύνοντος ναυαγίου.
- Να ασκήσει όλα τα δικαίωματα που προβλέπονται από τους Νόμους για την υπεράσπιση των συμφερόντων του Ελληνικού Δημοσίου για την συγκεκριμένη περίπτωση.
- Σε διαφορετική περίπτωση και ενόψει του γεγονότος ότι η υπόθεση βρίσκεται στα δικαστήρια και οι δηλώσεις του Υπουργού ως αυτές εγένοντο συνιστούν κατάφωρη παρέμβαση στο έργο της δικαιοσύνης, ο μ ό φ ω ν α το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Θήρας αποφασίζει αν δεν ανακαλέσει ο Υπουργός, να κηρύξει τούτον προσωπικά για τη νήσο Θήρα Persona non Grata.
aftodioikisi.gr