Τρίτη, 30 Δεκεμβρίου 2014

236 ΟΙ ΔΙΑΣΩΘΕΝΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΑΠΟ ΤΟ NORMAN ATLANTIC -11 NEKΡOI



Αγωνία δίχως τέλος στη ναυτική τραγωδία του πλοίου Norman Atlantic στην Αδριατική.
Ο αριθμός των νεκρών έχει φθάσει στους 13 (οι 11 από το ναυάγιο και δυο Αλβανοί ναυτικοί που έχασαν τη ζωή τους κατά τη ρυμούλκηση) ενώ οι αγνοούμενοι ενδεχομένως να ξεπεράσουν τους 60. Την ίδια ώρα το αλαλούμ με τις λίστες επιβατών και επιβαινόντων στο μοιραίο πλοίο ξεπερνά τη φαντασία. Συγκλονιστικές οι μαρτυρίες των επιβατών που δεν έκρυβαν ότι σκέφτονταν μόνο τον θάνατο.
Εγκληματική φαίνεται ότι είναι η ολιγωρία του πλοιάρχου και των μελών του πληρώματος που δεν κατόρθωσαν να συντονίσουν την επιχείρηση έρευνας και διάσωσης.
Στους 236 οι Έλληνες διασωθέντες - 11 νεκροί
Σε Ελλάδα και Ιταλία, μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της εκκένωσης του φλεγόμενου κουφαριού του πλοίου, οι αρμόδιες αρχές ξεκινούν να ξετυλίγουν το κουβάρι των ευθυνών. Διώξεις για πολλαπλή ανθρωποκτονία θα ασκηθούν από τις ιταλικές αρχές κατά της πλοιοκτήτριας εταιρίας, ενώ στην χώρα μας σε συνεννόηση του υπουργείου Ναυτιλίας και με την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου δόθηκε εντολή για διερεύνηση τυχόν ευθυνών για τις αιτίες του δυστυχήματος και το αξιόπλοο του πλοίου.
Αχτίδα αισιοδοξίας μέσα στο αλαλούμ αποτέλεσε η ανακοίνωση των ελληνικών αρχών ότι το σύνολο των Ελλήνων επιβατών που έχουν διασωθεί και βρίσκονται είτε σε πλοία που συμμετέχουν στην επιχείρηση είτε σε ελληνικό έδαφος, ανήλθε το βράδυ της Τρίτης σε 236 άτομα σε σύνολο 268, που επέβαιναν στο μοιραίο πλοίο «Norman Atlantic».
Σύμφωνα με το αρχηγείο του Λιμενικού Σώματος Ελληνικής Ακτοφυλακής, άλλοι 35 Έλληνες σε σύνολο περίπου 200 επιβατών περισυνελέγησαν από το μοιραίο πλοίο «Norman Atlantic» και βρίσκονται στο πλοίο San Giorgio.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία το σύνολο των επιβατών που επέβαιναν στο πλοίο, ανέρχεται σε 475 άτομα, εκ των οποίων 268 ήταν Έλληνες. Δύο από τους Έλληνες έχουν ταυτοποιηθεί ως νεκροί και συνεχίζεται η αναζήτηση εντοπισμού άλλων 30.
Το σύνολο των διασωθέντων από το πλοίο «Norman Atlantic», (επιβάτες και πλήρωμα) σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία ανέρχεται σε 432 άτομα.
Πηγές από το λιμενικό σώμα δεν απέκλεισαν το ενδεχόμενο να υπάρχουν και άλλοι Έλληνες σε δύο πολεμικά πλοία του Ιταλικού ναυτικού αλλά και στο San Giorgio.
Η διασταύρωση στοιχείων των επιβατών που επέβαιναν στο μοιραίο πλοίο «Norman Atlantic» συνεχίζεται από τις ιταλικές, αλλά και από τις ελληνικές αρχές.
Στην Κέρκυρα δεν έχει σταματήσει η αγωνία για την τύχη όσων Ελλήνων επιβατών δεν έχουν ταυτοποιηθεί τα στοιχεία τους και η τύχη τους. Αιτία το αλαλούμ με τις λίστες των διασωθέντων και των επιβατών του Norman Atlantic.
Χαμένοι στους αριθμούς οι Ιταλοί
Στην άλλη όχθη της Αδριατικής, στην Ιταλία οι τοπικές αρχές ακόμα και σήμερα δεν μπορούν να ξεκαθαρίσουν τους αριθμούς των διασωθέντων, των επιβαινόντων στο πλοίο, αλλά και των επιβατών σύμφωνα με τις λίστες επιβίβασης. Όπως ανέφεραν χθες οι επιβαίνοντες ήταν 475 εκ των οποίων οι 425 διασώθηκαν, οι 13 έχασαν τη ζωή τους και αγνοούνται άλλοι 37.
Όμως ο εισαγγελέας του Μπάρι, που άσκησε και δίωξη στον πλοίαρχο του σκάφους, ανέφερε πως στο πλοίο βρίσκονταν 478 επιβαίνοντες, 3 παράνομοι μετανάστες, ενώ υπήρχαν και 18 κρατήσεις θέσεων. Έτσι ο συνολικός αριθμός των επιβαινόντων ανέβηκε στους 499, εκ των οποίων οι 425 διασώθηκαν, οι 13 πέθαναν και οι 61 αγνοούνται.
Απαντώντας σε σχετικό ερώτημα για τα όσα αναφέρει ο εισαγγελέας του Μπάρι, ο αρχηγός του Λιμενικού Σώματος, Αθανάσιος Αθανασόπουλος, εξήγησε πως δεν μπορεί να γνωρίζει ποιες κινήσεις και διασταυρώσεις κάνει το κέντρο στη Ρώμη και πρόσθεσε πως δεν πρόκειται να απολογηθεί εκείνος για τις ενέργειες της ιταλικής ακτοφυλακής
Έρευνα από τις δικαστικές αρχές
Στην Ελλάδα το Υπουργείο Ναυτιλίας σε συνεννόηση με την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου έχουν αναθέσει στην προϊσταμένη Πρωτοδικών Πειραιά τη διενέργεια κατεπείγουσας Προκαταρκτικής Εξέτασης για δυο κακουργήματα, για διατάραξη υδάτινης συγκοινωνίας από την οποία επήλθε θάνατος, καθώς και εμπρησμός.
Σχετικά με το αξιόπλοο του πλοίου, οι ιταλικές αρχές αναφέρουν ότι είχε γίνει επιθεώρηση στο πλοίο στις 19 Δεκεμβρίου και είχαν προηγηθεί και άλλες τρεις έρευνες από ιταλικές και ισπανικές εταιρίες από τις οποίες δεν προέκυψε κάποιο ζήτημα.
Ωστόσο οι ελληνικές αρχές εντόπισαν κάποιες παρατηρήσεις, καθώς διαπιστώθηκαν προβλήματα στη σήμανση έκτακτης ανάγκης, στις πυρίμαχες πόρτες, και στο σχέδιο συνεργασίας με τις αρχές, δηλαδή στο πως θα επικοινωνούσε ο καπετάνιος με τις αρχές σε περίπτωση ατυχήματος, σχέδιο που δεν ήταν θεωρημένο από τις ελληνικές αρχές.
Εγκληματική ολιγωρία από καπετάνιο και πλήρωμα
Η επιχείρηση έρευνας και διάσωσης των επιβατών έληξε και τώρα έρχεται η ώρα για την απόδοση των ευθυνών. Ερωτηματικά συνεχίζουν να υπάρχουν για την ολιγωρία του Ιταλού πλοιάρχου που καθυστέρησε επί δυο ώρες να ενημερώσει τις αρμόδιες αρχές για το συμβάν, καθώς και για την εγκατάλειψη του πλοίου από τον πρώτο μηχανικό. Την ίδια στιγμή σωρεία καταγγελιών υπάρχει από τους Έλληνες διασωθέντες για τη στάση που τήρησε το πλήρωμα του Norman Atlantic.
Ο επικεφαλής του θαλάμου επιχειρήσεων, Νίκος Πατρινός, έδωσε χθες αναλυτικά στοιχεία για την έναρξη και την πορεία της επιχείρησης διάσωσης δίνοντας μάλιστα και στη δημοσιότητα το ηχητικό ντοκουμέντο από το πρώτο τηλεφώνημα επιβάτη στο κέντρο επιχειρήσεων στο οποίο γινόταν λόγος για φωτιά στο πλοίο.
Ως προς τις πρώτες προσπάθειες συντονισμού ο ίδιος είπε πως ο Ιταλός πλοίαρχος του Norman Atlantic δεν μπορούσε να κατανοήσει μέσω ασυρμάτου, ούτε τις πλέον απλές ναυτικές εντολές και όσο περνούσε η ώρα η κατάσταση γινόταν και χειρότερη. Εξήγησε μάλιστα πως ο λόγος για τον οποίο ορίστηκε ως επικεφαλής πλοίο (Commander on scene) το Europa Cruise είναι το ότι ο πλοίαρχός του είναι επίσης Ιταλός και μπορούσε να συνεννοηθεί ευκολότερα.
Πηγή: real.gr

ΘΥΡΟΚΟΛΗΘΗΚΕ ΤΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ- ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ



Σήμερα το πρωί, λίγο μετά τις 9, θυροκολλήθηκε στη Βουλή το Προεδρικό Διάταγμα για τη διάλυση της Βουλής.
Η θυροκόλληση του Προεδρικού Διατάγματος σημαίνει...
και τυπικά την έναρξη της προεκλογικής περιόδου…

8 ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΓΙΑ 1500 ΘΕΣΕΙΣ

Οκτώ διαγωνισμούς τακτικού προσωπικού περιλαμβάνει το πρόγραμμα του ΑΣΕΠ για το πρώτο τρίμηνο του 2015.

Το έγγραφο του ΑΣΕΠ, που αποκαλύπτει σήμερα το «Εθνος-Εργασία», δίνει μία πλήρη εικόνα των αιτημάτων των φορέων προς την Ανεξάρτητη Αρχή και ορίζει το χρονοδιάγραμμα για την έκδοση των προκηρύξεων. Πρόκειται για συνολικά 1.503 μόνιμες θέσεις σε διάφορους φορείς του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα, οι οποίοι θα στελεχωθούν με υποψηφίους κυρίως της Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Οι νέοι δημοφιλείς διαγωνισμοί, σύμφωνα με τον χρόνο προκήρυξής τους, είναι οι ακόλουθοι:
ΕΛΣΤΑΤ: Εκδόθηκε το ΦΕΚ 18/16.12.2014 της προκήρυξης του διαγωνισμού της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής για την κάλυψη 30 θέσεων μόνιμου προσωπικού και ημερομηνίες υποβολής αιτήσεων από τις 8 έως τις 22 Ιανουαρίου 2015.
ΕΚΑΒ: Απεστάλη στο Εθνικό Τυπογραφείο, ώστε να πάρει αριθμό ΦΕΚ, η προκήρυξη του Εθνικού Κέντρου Αμεσης Βοήθειας (7Κ/2014) για 186 θέσεις και από μέρα σε μέρα αναμένεται ο καθορισμός των προθεσμιών για αιτήσεις.
ΔΕΗ: Τρεις φάσεις
ΔΕΗ: Εξακόσιες εξήντα νέες θέσεις για προσωπικό αορίστου χρόνου θα προκηρύξει η Επιχείρηση με δύο προκηρύξεις.
Η πρώτη προκήρυξη με αριθμό 8Κ/2014 προβλέπει την πρόσληψη 110 πτυχιούχων ΑΕΙ και ΤΕΙ οι οποίοι στην πλειονότητά τους θα επιλεγούν από διοικητικές ειδικότητες.
  • Θα ακολουθήσει η προκήρυξη 1Κ/2015 -είναι ουσιαστικά η πρώτη προκήρυξη που θα δει το φως της δημοσιότητας μέσα στο 2015- για την πρόσληψη συνολικά 450 αποφοίτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Εκατό από τις συγκεκριμένες θέσεις αφορούν υποψηφίους της ειδικότητας ΔΕ Τεχνικών Ορυχείων, για τις οποίες προβλέπεται η διενέργεια πρακτικής άσκησης για τη διαπίστωση της φυσικής τους καταλληλότητας κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους.
  • Στο μεταξύ, λήγει αύριο το μεσημέρι η προθεσμία για αιτήσεις στον διαγωνισμό της ΔΕΗ για 19 Ειδικούς Επιστήμονες αορίστου χρόνου (προκήρυξη 1Ε/2014) σε 15 γνωστικά αντικείμενα, από τα οποία τις περισσότερες θέσεις συγκεντρώνει ο κλάδος των Χρηματοοικονομικών.
Υπουργείο Οικονομικών: Μέσα στον Ιανουάριο θα εκδοθεί, σύμφωνα με πληροφορίες, ο διαγωνισμός του υπουργείου για 500 Ελεγκτές Εσόδων στη ΓΓ Δημοσίων Εσόδων.
Διάφοροι φορείς: Εκατόν πενήντα θέσεις πτυχιούχων Πανεπιστημίου και ΤΕΙ περιλαμβάνει ο νέος διαγωνισμός (προκήρυξη 2Κ/2015) του ΑΣΕΠ, η οποία εκτιμάται ότι θα εκδοθεί μέσα στο Φεβρουάριο.
Η Ανεξάρτητη Αρχή έχει ήδη κινήσει τις διαδικασίες για τη διαμόρφωση του προσχεδίου της προκήρυξης, συγκεντρώνοντας τα αιτήματα των φορέων, ώστε να συντάξει το τελικό κείμενο της προκήρυξης, το οποίο θα «περάσει» από το Εθνικό Τυπογραφείο για ΦΕΚ.
Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων: Στα γραφεία του ΑΣΕΠ βρίσκεται και το αίτημα του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων για 48 θέσεις τακτικού διοικητικού προσωπικού Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης. Ηδη έχει εκδοθεί η Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου (ΠΥΣ), η οποία εγκρίνει τη συνέχιση της διαδικασίας, ενώ η έκδοση της προκήρυξης τοποθετείται μέσα στον ερχόμενο Φεβρουάριο 2015.
Τις θέσεις θα καταλάβουν υποψήφιοι Οικονομικής κατεύθυνσης (22 θέσεις), Διοικητικής κατεύθυνσης (13 θέσεις) και πτυχιούχοι οποιουδήποτε τμήματος ΑΕΙ (13 θέσεις). Το νέο προσωπικό θα τοποθετηθεί τόσο στην Κεντρική Υπηρεσία του Ταμείου, όσο και στα Καταστήματα Πειραιώς, Θεσσαλονίκης και Πάτρας.
Μουσείο Ακρόπολης:
Δέκα μόνιμες θέσεις Φυλάκων και Νυχτοφυλάκων κατηγορίας ΔΕ εγκρίθηκαν με ΠΥΣ για το Μουσείο της Ακρόπολης. Οι υποψήφιοι θα πρέπει να διαθέτουν πτυχίο ή δίπλωμα ή απολυτήριο τίτλο ειδικότητας Φύλακα Μουσείων και Αρχαιολογικών χώρων ή αντίστοιχο τίτλο: ΙΕΚ ή Τεχνικού Επαγγελματικού Εκπαιδευτηρίου Α' ή Β' κύκλου σπουδών ή ΕΠΑΛ ή ΤΕΛ ή ΤΕΣ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή σχολής μαθητείας του ΟΑΕΔ ή άλλο ισότιμο τίτλο σχολικής μονάδας του εσωτερικού ή εξωτερικού. Φυσικά θα μετρήσει η εμπειρία, πράγμα που δίνει προβάδισμα στους ήδη συμβασιούχους. Οι θέσεις θα προκηρυχθούν με ιδιαίτερη προκήρυξη ή θα ενσωματωθούν σε κάποια άλλη.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΥΡΙΤΣΗ
kkyritsi@pegasus.gr

NEO ΘΡΙΛΕΡ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΛΟΙΟ ΑΝΟΙΚΤΑ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ- ΕΞΕΠΕΜΨΕ SOS



Σήμα από τις ιταλικές αρχές ότι κινδυνεύει πλοίο με τουλάχιστον 400 επιβαίνοντες βορειοδυτικά της Κέρκυρας, στα ελληνικά χωρικά ύδατα, έλαβαν οι ελληνικές αρχές. Τρία μίλια νοτιοδυτικά του νησιού Οθωνοί στο σημείο προσεγγίζει η φρεγάτα Ναβαρίνο και ένα ελικόπτερο τύπου Σικόρσκι. 

Οι επιβαίνοντες φέρονται να είναι μετανάστες, ενώ σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες στο πλοίο υπάρχουν και ένοπλοι. Πρόκειται για το BLUE SKY M με σημαία Μολδαβίας με προορισμό τη Ριέκα της Κροατίας. 

Πηγή: http://www.skai.gr/news/greece/article/272215/sima-apo-tis-italikes-arhes-oti-kinduneuei-ploio-dutika-tis-kerkuras/#ixzz3NNjaLzug
Follow us: @skaigr on Twitter | skaigr on Facebook

«Νέα Χάρτα για την Αυτοδιοίκηση»: Η πρωτοβουλία της ΚΕΔΕ να δώσει το λόγο στους δήμους της περιφέρειας


Επιδιώκοντας την κατάρτιση μιας «Νέας Χάρτας» για την Αυτοδιοίκηση, με βάθος πενταετίας, στο κεντρικό της συνέδριο, η ΚΕΔΕ δίνει το έναυσμα για την έναρξη προσυνεδριακών συμβουλίων στις 13 περιφέρειες της χώρας, με τη συμμετοχή των κατά τόπους δήμων. Η κεντρική ιδέα της πρωτοβουλία συνοψίζεται στη φράση: «Δίνουμε τον λόγο στην Περιφέρεια».
Στόχο αποτελεί, μέσα από τις συνεδριακές διαδικασίες -οι οποίες θα λάβουν χώρα μεταξύ μέσων Φεβρουαρίου και τέλη Απριλίου- να «αποκρυπτογραφηθούν» τα ζητήματα που απασχολούν κάθε περιοχή και στη συνέχεια, στο κεντρικό 3ήμερο συνέδριο με θεματικές ενότητες που προγραμματίζεται για το πρώτο 10ήμερο του Μαΐου, η Αυτοδιοίκηση να καταλήξει σε ένα συγκεκριμένο κείμενο – «Ευαγγέλιο» που να αναφέρεται στην αντιμετώπιση των προβλημάτων και το ρόλο που δύνανται να αναλάβουν οι δήμοι. Οι θέσεις  και τα συμπεράσματα που θα διαμορφωθούν κατά τη διάρκεια των περιφερειακών συνεδρίων θα αποτελέσουν τις θέσεις της ΚΕΔΕ για το πρόγραμμα δράσεων της επόμενης πενταετίας.
Η εν λόγω πρωτοβουλία αποσκοπεί και στο να συζητηθούν  οι στρατηγικοί στόχοι της Αυτοδιοίκησης προκειμένου να ανταποκριθεί στο θεσμικό και συλλογικό ρόλο της, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται μεταξύ των άλλων τα εξής θεματικά ζητήματα:
  • Η αναβάθμιση της λειτουργίας των δήμων,  του ανθρώπινου δυναμικού  και των σχέσεων με τους πολίτες και των παρεχόμενων υπηρεσιών
  • Η διασφάλιση της οικονομικής αυτοτέλειας και των πόρων που απαιτούνται για την άσκηση των αρμοδιοτήτων τους
  • Η αξιοποίηση του ΕΣΠΑ 2014-2020 από την Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Η προώθηση εθνικού προγράμματος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης για την αντιμετώπιση της κρίσης και την προώθηση της τοπικής ανάπτυξης
  • Η προώθηση της οργάνωσης των Δήμων, της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και της εξυπηρέτησης των πολιτών  και των επιχειρήσεων
  • Η ενίσχυση του ρόλου των δήμων στην προώθηση της απασχόλησης, στην κοινωνική οικονομία, στη διασφάλιση της προστασίας των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων
  • Η διεύρυνση της συμμετοχής της Αυτοδιοίκησης στον χωροταξικό σχεδιασμό, την οργάνωση των πολεοδομικών λειτουργιών, την προστασία του περιβάλλοντος και την αειφόρο ανάπτυξη

aftodioikisi.gr

Άνοιξε και επίσημα η εφαρμογή «Άτλας»: Όλα τα ένσημά σας με ένα “κλικ”


Άνοιξε το μεσημέρι η εφαρμογή του «Ατλας» που δίνει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους του ΙΚΑ, του ΟΑΕΕ, του ΕΤΑΑ και του ΟΓΑ να δουν τα ένσημά τους από το 1994 και μετά online.
To μόνο που απαιτείται να κάνει κανείς μπαίνοντας στην ιστοσελίδα  «www.atlas.gov.gr» είναι να συμπληρώσει στα ειδικά πεδία το ΑΜΚΑ του και τους κωδικούς του taxisnet
Στην πρώτη σελίδα υπάρχει μήνυμα του υπουργού Εργασίας Γ. Βρούτση στο οποίο τονίζονται τα εξής:
«Η δημιουργία του Ενιαίου Μητρώου Ασφάλισης-Ασφαλιστικής Ικανότητας «ΑΤΛΑΣ» αποτελεί το μεγαλύτερο μεταρρυθμιστικό επίτευγμα στο χώρο της κοινωνικής ασφάλισης.
Διαχωρίζει οριστικά το χθες από το αύριο της κοινωνικής ασφάλισης.
Εγκαινιάζει μια νέα εποχή διαφάνειας, ποιοτικής εξυπηρέτησης και αναβάθμισης της καθημερινότητας των ασφαλισμένων της χώρας μας.
Όλοι οι πολίτες και ιδιαίτερα οι νέες γενιές, έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν το «ασφαλιστικό βιογραφικό» τους.
Από την πρώτη στιγμή που θα μπουν στην αγορά εργασίας έως και την ημέρα της συνταξιοδότησής τους.
Οι νέες πληροφοριακές υποδομές του Υπουργείου Εργασίας όπως ο «ΗΛΙΟΣ», η «ΕΡΓΑΝΗ» και τώρα ο «ΑΤΛΑΣ» αποτελούν μια μοναδική παρακαταθήκη για το μέλλον της πατρίδας μας»


aftodioikisi.gr

ΣΕ " ΛΕΥΚΟ ΚΛΟΙΟ " Η ΧΩΡΑ - ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΑΛΥΣΙΔΕΣ

Σε λευκό κλοιό η Χώρα - Πού απαιτούνται αλυσίδες
Η Ελληνική Αστυνομία συμβουλεύει τους οδηγούς, σε περιπτώσεις δυσμενών καιρικών φαινομένων, να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στις μετακινήσεις τους και να χρησιμοποιούν αντιολισθητικές αλυσίδες, όπου απαιτείται η χρήση τους, σε ολόκληρη της Επικράτεια, σύμφωνα με νεότερη ανακοίνωσή της.
ΟΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΧΡΗΣΗ ΑΝΤΙΟΛΙΣΘΗΤΙΚΩΝ ΑΛΥΣΙΔΩΝ 
ΓΕΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
- Π.Ε.Ο. Ελευσίνας - Θηβών (διασταύρωση Βιλίων), από 25ο χλμ, έως όρια Νομού Βοιωτίας. 
- 22ο χλμ. της Λ. Πάρνηθος προς το Καζίνο.
- Π.Ο. Πεντέλης - Ν. Μάκρης, από το ύψος του Σ.Ν. Πεντέλης 414 έως τη διασταύρωση Αγίου Πέτρου.
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
- Δ.A. Φλώρινας
Σε όλο το Εθνικό και Επαρχιακό δίκτυο η κυκλοφορία διεξάγεται μόνο με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων ή ειδικού τύπου χειμερινών ελαστικών εκτός των κάτωθι σημείων:
-- Ε.Ο. Φλώρινας - Κοζάνης, από το 28ο χλμ. (μέχρι όρια Π.Ε. Κοζάνης & Πέλλας).
-- Πεδινή περιοχή Αμυνταίου.
- Δ.A. Καστοριάς
-- Ε.Ο. Καστοριάς - Φλώρινας (μέσω Αμυνταίου), από 25ο - 10ο χλμ.
-- Ε.Ο. Καστοριάς - Φλώρινας (μέσω Κορομηλιάς), από 10ο - 25ο χλμ.
-- Ε.Ο. Καστοριάς - Φλώρινας (μέσω Βιτσίου), από 18ο - 28ο χλμ.
-- Ε.Ο. Καστοριάς - Ιωαννίνων (μέσω Νεστορίου), από 25ο - 50ο χλμ. 
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
- Δ.Α. Πέλλας
Επαρχιακή Οδός Άρνισσας - Χ/Κ «Βόρρας», από 11ο - 25ο χλμ.
- Δ.Α. Κιλκίς
Επαρχιακή Οδός Καστανερής - Μεγ. Λειβαδιών.
- Δ.Α. Ημαθίας
-- Επαρχιακή Οδός Βέροιας - Χ/Κ Σελίου, από 19ο - 26ο χλμ.
-- Παλαιά Εθνική Οδός Θεσσαλονίκης - Βέροιας - Κοζάνης (μέσω Καστανιάς), από 89ο - 98,3ο χλμ.
-- Δημ. Οδός Νάουσας - Τρία Πέντε Πηγάδια (Χιονοδρομικό Κέντρο), από 10ο - 17ο χλμ. 
-- Επαρχιακή Οδός Νάουσας - Σελίου, από 15ο - 20ο χλμ. 
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΗΠΕΙΡΟΥ
- Δ.Α. Ιωαννίνων
-- Εθνική Οδός Ιωαννίνων - Κοζάνης, από 90ο - 115ο χλμ.
-- Επαρχιακή Οδός Δ.Δ. Αετομηλίτσας - Φούρκας - Πληκατίου - Ασημοχωρίου - Γοργοποτάμου Χιονάδων.
-- Επαρχιακή Οδός Δ.Δ. Βωβούσας - Φλαμπουράρι - Γρεβενίτι - Μηλιάς Μετσόβου. 
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
- Δ.Α. Καρδίτσας
-- Επαρχιακή Οδός Καρδιτσας - Άρτας, θέση «Τύμπανος», από 47ο - 61ο χλμ.
-- Επαρχιακή Οδός Μουζακίου - Στεφανιάδας, θέση «Αγ. Νικόλαος», από 12ο - 22ο χλμ.
- Δ.Α. Τρικάλων
-- Εθνική Οδός Τρικάλων - Άρτας, από 35ο - 75ο χλμ.
-- Επαρχιακή Οδός Πύλης - Μεσοχώρας, από 22ο - 40ο χλμ.
-- Επαρχιακή Οδός Καλαμπάκας - Ασπροποτάμου, από 7ο - 15ο χλμ. 
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
- Δ.Α. Ευρυτανίας
-- Επαρχιακή Οδός Καρπενησίου - Φουρνά - Καρδίτσας, θέση "Βράχος", από 13ο - 25ο χλμ.
-- Επαρχιακή Οδός Καρπενησίου - Προυσού - Αγρινίου, θέση "Αραποκέφαλα", από 35ο - 45ο χλμ.
-- Επαρχιακή Οδός Καρπενησίου - Κρικέλλου - Δομνίστας, από 14ο - 24ο χλμ.
-- Επαρχιακή Οδός Καρπενησίου - Χ/Κ Καρπενησίου, από 8ο - 13ο χλμ.
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
- Δ.Α. Αχαΐας
-- Εθνική Οδός Καλαβρύτων - Πούντας.
-- Εθνική Οδός από το 3ο χλμ. έως το Χ/Κ. 
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
- Δ.Α. Κορίνθου
-- Επαρχιακή Οδός Ξυλοκάστρου - Τρικάλων, από 18ο χλμ. και άνω.
-- Επαρχιακή Οδός Τρικάλων - Καρυάς, από 1ο χλμ. και άνω.
-- Επαρχιακή Οδός  Δερβενίου - Γκούρας, από 16ο χλμ. και άνω.  
-- Επαρχιακή Οδός Κιάτου - Γκούρας, από 17ο χλμ.
Σχετικά με τη χρήση των αντιολισθητικών αλυσίδων οι οδηγοί θα πρέπει να έχουν υπόψη τους ότι: 
- Όσο περισσότερη επιφάνεια του πέλματος του τροχού καλύπτεται με αλυσίδα, τόσο καλύτερη είναι η πρόσφυση, καθώς η επιφάνεια του τροχού που πλέον έχει αποκτήσει τα εξογκώματα της αντιολισθητικής αλυσίδας μπορεί να «πιάσει» στο χιόνι ή τον πάγο και να κινήσει το όχημα. 
- Οι αντιολισθητικές αλυσίδες χρησιμοποιούνται μόνο όταν το οδόστρωμα είναι ολισθηρό. Δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται όταν το όχημα κινείται σε καθαρό οδόστρωμα, καθώς προκαλούν φθορές τόσο στα ελαστικά, όσο και στο οδόστρωμα. 
- Οι αντιολισθητικές αλυσίδες τοποθετούνται στους κινητήριους τροχούς. 
- Κατά τη χρήση των, οι κινήσεις του οδηγού πρέπει να είναι απαλές, διότι μπορεί οι κινητήριοι τροχοί να έχουν μεγαλύτερη πρόσφυση, ενώ το ίδιο δεν συμβαίνει με τους υπόλοιπους τροχούς. 
- Η ταχύτητα που ενδείκνυται να κινείται ένα όχημα όταν φέρει αντιολισθητικές αλυσίδες δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 20 με 30 χλμ. ανά ώρα. 
- Για την τοποθέτηση και συντήρηση των αντιολισθητικών αλυσίδων οι οδηγοί θα πρέπει να συμβουλεύονται αντίστοιχα τις οδηγίες τοποθέτησης και συντήρησης που διαθέτουν. 
- Οι σωστά τοποθετημένες αλυσίδες πρέπει να δείχνουν και να είναι «τεντωμένες».


epoli.gr

Μήνυμα του Αντιπεριφερειάρχη Χίου κ. Σταμάτη Κάρμαντζη για το Νέο Έτος 2015





Το κλείσιμο του έτους είναι μια ευκαιρία για απολογισμό και αποτίμηση της χρονιάς πέρασε. Είναι μια ευκαιρία για σκέψη και νηφάλια προσέγγιση των γεγονότων του χρόνου που κλείνει και, κυρίως, για να πλησιάσουμε με κριτικό πνεύμα τα λάθη μας, να πάρουμε αποφάσεις για το χρόνο που έρχεται.
Αλλά το ξεκίνημα της καινούργιας χρονιάς, κρύβει πάντοτε μέσα του την Ελπίδα. Την Ελπίδα για μια χρονιά γεμάτη υγεία και προκοπή, για ξεπέρασμα των δυσκολιών, για περισσότερη ανθρωπιά στην καθημερινή ζωή όλων μας. Την Ελπίδα για αντιμετώπιση των προβλημάτων και για ένα καλύτερο Αύριο για τον τόπο μας. Δεν αρκεί να το ευχόμαστε και να το ελπίζουμε, οφείλουμε να εργαστούμε γι’ αυτό το καλύτερο αύριο. Στην Περιφερειακή Ενότητα Χίου αυτό θα πράξουμε τον χρόνο που έρχεται, με σταθερότητα και συνέπεια.
Μέσα από την καρδιά μου, εύχομαι στους συμπατριώτες και τις συμπατριώτισσες στη Χίο, τις Οινούσσες και τα Ψαρά, στα ξενιτεμένα αδέλφια μας, στους ναυτικούς μας όπου γης, το 2015 να είναι μια χρονιά Ειρηνική, Δημιουργική και Ευτυχισμένη. Εύχομαι το 2015 να είναι μια χρονιά που θα δουν πόθους, επιθυμίες και προσδοκίες να εκπληρώνονται


Καλή Χρονιά σε όλους!

Σταμάτης Κάρμαντζης

Αντιπεριφερειάρχης Χίου

ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ ΧΙΟΥ

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΧΙΟΥ
«Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ»


Χίος, 30 Δεκεμβρίου 2014


Ανακοίνωση
Το Σωματείο Οικοδόμων Χίου εύχεται ολόψυχα στους συναδέλφους οικοδόμους και τις οικογένειές τους μια Καλή και Δημιουργική Χρονιά, με Υγεία, Ειρήνη, Κοινωνική Αλληλεγγύη και Δικαιοσύνη.



                                                        Εκ του Προεδρείου

Θυμόμαστε τον Στέλιο Μαμαλή στην βεγγέρα του ΜΕΟΘ

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΝΟΤΗ ΜΗΤΑΡΑΚΗ ΣΤΗ ΧΙΟ

Με σημερινή επιστολή μου προς τον Πρωθυπουργό και Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας ανακοίνωσα την πρόθεσή μου να είμαι υποψήφιος βουλευτής στη Χίο.
View this email in your browser
Νότης Α. Μηταράκης | Υφυπουργός Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας, Βουλευτής Α΄ Αθηνών Νέας Δημοκρατίας

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 
Ο Υφυπουργός Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας & Βουλευτής Α΄ Αθηνών, κ. Νότης Μηταράκης, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
Ο Νότης Μηταράκης έμπροσθεν του αγάλματος του Αδαμάντιου Κοραή στη Χίο
Video εδώ >> http://goo.gl/aD7anJ
Φωτογραφία HR εδώ >> http://goo.gl/CFAV5Q

«Με σημερινή επιστολή μου προς τον Πρωθυπουργό και Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας ανακοίνωσα την πρόθεσή μου να είμαι υποψήφιος βουλευτής στη Χίο.
Το να είμαι υποψήφιος βουλευτής στην πατρίδα μου είναι αυτό που ήθελα.
Στη Χίο είναι οι ρίζες μου και ξέρω την ψυχή του νησιού. Όταν είσαι συναισθηματικά δεμένος με αυτό που υπηρετείς, μπορείς να υπερβαίνεις και τον εαυτό σου και τις τυπικές δυνατότητες. Και τώρα χρειαζόμαστε το «παραπάνω», την υπέρβαση, τη θετική φόρτιση. Την αφοσίωση.
Ο άλλος λόγος είναι γιατί με τον τρόπο που βλέπω την πολιτική, σε αυτό που πιστεύω ότι χρειάζεται η χώρα, η Χίος είναι Κέντρο. Η Ελλάδα πρέπει και μπορεί να αποκτήσει νέο παραγωγικό μοντέλο. Να έρθουν επενδύσεις αλλά και να επενδύσουμε εμείς οι ίδιοι σε αυτά που κάνουμε καλά.
Να τα οργανώσουμε σωστά, με σταθερότητα και χωρίς κινδύνους.
Εκεί κρίνονται όλα. Η πραγματική οικονομία. Η αντιμετώπιση της ανεργίας. Το κοινωνικό κράτος και επιτέλους, η αποκατάσταση των αδικιών. Των συντάξεων, των περικοπών, της άδικης φορολόγησης.
Αυτό το νέο παραγωγικό μοντέλο δεν έχει κέντρο την Αθήνα. Στο κέντρο του είναι όποια περιοχή της Ελλάδας «σκέφτεται» και παράγει με νέο τρόπο. Η Χίος, ο τόπος μας, μπορεί να το κάνει. Είναι στη φύση της και την παράδοσή της.
Εδώ, έχουμε φυσικά πλεονεκτήματα που δύσκολα τα συναντάς όλα μαζί. Νησί - με τεράστια ναυτιλιακή παράδοση - ευλογημένο κάμπο και προϊόν μοναδικό στον κόσμο.
Για να γίνουν όλα αυτά δουλειές, να γίνουν εμπορικές συναλλαγές, τουρισμός όλο το χρόνο, εξαγωγές, για να είμαστε στο κέντρο των επενδύσεων και των εξελίξεων στους τομείς που έχουμε το πλεονέκτημα, χρειάζεται να μιλήσουμε σε πολλές «γλώσσες».
Στη «γλώσσα» των επενδυτών και της αγοράς. Στη «γλώσσα» της αξιοποίησης των χρηματοδοτικών εργαλείων. Στη «γλώσσα» της διεκδίκησης στο πολιτικό πεδίο. Στη «γλώσσα» της κοινωνίας. Και κυρίως στη γλώσσα της συνεργασίας.
Όλοι οι Χιώτες, όλοι οι φορείς, - βουλευτές, τοπική αυτοδιοίκηση, ιδιωτικός τομέας, προσωπικότητες που συνδέονται με το νησί μας.
Και να πούμε συγκεκριμένα πράγματα. Να βάλουμε χρονοδιάγραμμα, να αναλάβουμε ο καθένας μια αποστολή για τη Χίο.
Ο ορίζοντάς μας ανοίγει με έργα:
• με το αεροδρόμιο.
Και τα υδατοδρόμια για να συνδεθούν τα τρία νησιά μας.
• με υποδομές στο κεντρικό λιμάνι και στα Μεστά, για να λειτουργούν ως ενιαίο σύστημα.
Με δίδυμη μαρίνα στη Χίο.
• με ένα ειδικό ασφαλιστικό πρόγραμμα για τη μαστίχα.
Και νέους τρόπους προώθησης.
• με διαχειριστικό σχέδιο για τα φράγματα.
Και συνολικά για τα νερά μας.
• με σύνδεση των ναυτιλιακών μας σχολών.
Με συνέργειες που θα αυξήσουν το κύρος τους.
Ξέρουμε τι χρειάζεται.
Ό,τι χρειάζονται όλες οι μεγάλες επενδύσεις.
Σταθερό περιβάλλον και να μην τα παρατάς μέχρι να πετύχεις τους στόχους σου. Επενδύοντας πρώτος εσύ όλες τις δυνάμεις σου, όλη τη γνώση, την εμπειρία. Κάνοντας αυτό που ξέρεις καλά και φτιάχνοντας περιβάλλον συνεργασίας.
Αυτό ξέρω να κάνω και θα το κάνω με αφοσίωση.
Αυτό έμαθα να κάνω στα 15 χρόνια που δούλεψα στο εξωτερικό. Εδώ μιλάμε για το νησί μας. Για τους ανθρώπους μας. Για την επένδυση της ζωής μας.
Επένδυση στη Χίο.»