Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΞΕΝΙΚΩΝ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΩΝ


Του Θανάση Λαμπρόπουλου

Την οριστική κατάργηση των 13 από τα 23 συνολικά Προξενικά Λιμεναρχεία στα οποία οι εκεί υπηρετούντες έχουν μοναδική αποστολή την εξυπηρέτηση καθ όλη την διάρκεια του 24ωρου ελλήνων ναυτικών που υπηρετούν σε εμπορικά πλοία υπό ελληνική σημαία, αλλά και των ίδιων των πλοίων, καταργεί με προσωπική του εντολή για την έκδοση των σχετικών Προεδρικών Διαταγμάτων ο ΥΝΑ Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης προκειμένου όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση του να εξοικονομηθούν ετήσια οικονομικά οφέλη της τάξεως άνω των 800.000 ευρώ, χρήματα που θα χρησιμοποιηθούν για οτιδήποτε άλλο εκτός από τα “βερεσέδια”(νυχτερινά, υπερωρίες κ.α) των ένστολων ανδρών και γυναικών της Ελληνικής Ακτοφυλακής.

Και για να είμαστε σαφείς και για να μην παρεξηγηθούμε από κανέναν κολλητό του κυρίου Υπουργού εμείς στο ZOUGLA PORT σας παραθέτουμε το Δελτίο Τύπου που εξέδωσε και απέστειλε σε όλους τους διαπιστευμένους δημοσιογράφους στο ΥΝΑ το αρμόδιο Γραφείο, και εσείς θα κρίνεται αν καταργούνται προξενικά Λιμεναρχεία η αναβαθμίζονται.

“Κατόπιν εντολής του ΥΝΑ Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη προωθείται άμεσα η έκδοση Π.Δ που αφορούν την μείωση και αναδιάρθρωση των Προξενικών Λιμεναρχείων(Έδρες Ναυτιλιακών Ακολούθων).Σκοπός της αναδιάρθρωσης είναι η μείωση του κόστους μέσω ανορθολογισμού των δαπανών καθώς και η αποτελεσματικότερη ανταπόκριση στις ανάγκες της Ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας σε διεθνές επίπεδο μέσω της σύστασης Λιμεναρχείων σε λιμάνια που καταγράφουν υψηλή ναυτιλιακή κίνηση.

Υπογραμμίζεται με την απόφαση του Υπουργού Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη προκύπτει ετήσιο οικονομικό όφελος της τάξεως άνω των 800.000 ευρώ, χρήματα που θα διατεθούν για την συντήρηση, επισκευή και αναβάθμιση των πλωτών μέσων καθώς και του υλικοτεχνικού εξοπλισμού του Λ.Σ-ΑΛ.ΑΚΤ.
Στα πλαίσια της απόφασης καταργούνται από τα ήδη υπάρχοντα τα παρακάτω Προξενικά Λιμεναρχεία Αμβέρσας(Βέλγιο), Αμβούργου(Γερμανία), Βανκούβερ(Καναδάς), Βενετίας(Ιταλία), Κωνστάντζας(Ρουμνίας), Λατάκεια(Συρία), Μόντρεαλ(Καναδάς), Μπανταρ Αμπας(Ιράν), Μπουένος Άιρες (Αργεντινή), Οδησσού(Ουκρανίας), Σύδνεϋ (Αυστραλία), Χονγκ-Κονγκ και της Τεργέστης στην Ιταλία.”

Και βέβαια με την ίδια εντολή και τα ίδια Π.Δ ο ΥΝΑ Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης ιδρύονται έδρες Ναυτιλιακών Ακολούθων σε λιμάνια αυξημένης ναυτιλιακής κίνησης και σπουδαιότητας για τα εθνικά συμφέροντα τα οποία θα είναι στην Βενεζουέλα, στο Μαϊάμι των ΗΠΑ,στο Ντουμπάι, στον Παναμά αλλά και το Περθ της Αυστραλίας.

Τέλος στο Δελτίο Τύπου του ΥΝΑ διευκρινίζεται ότι στην εντολή του υπουργού περιλαμβάνεται η πρόβλεψη για παύση της λειτουργίας των υπό κατάργηση προξενικών λιμεναρχείων από την ημερομηνία λήξης της θητείας των ήδη υπηρετούντων σε αυτά προσωπικού.

Και βέβαια δεν είναι η πρώτη φορά που η Πολιτεία απαξιώνει το ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ που είναι Σώμα Ασφάλειας και συγκροτημένο στρατιωτικά και σκοπό έχει τη φρούρηση, και τον έλεγχο των λιμανιών όλης της χώρας, των πάσης φύσεως λιμενικών έργων και εγκαταστάσεων εκτός ναυστάθμων και ναυτικών οχυρών, την προστασία της αλιείας την διάσωση κινδυνευόντων στην θάλασσα την αντιμετώπιση εκτάκτων γεγονότων στην θαλάσσια συγκοινωνία, την ασφάλεια ναυσιπλοΐας, και γενικά τον έλεγχο των χωρικών υδάτων της Ελλάδας, και το οποίο ιδρύθηκε το 1919 με τον νόμο 1753.

Συνεχώς και χωρίς καμία διάκριση η ακόμα και ευαισθησία σε κάποιους ανώνυμους αλλά και επώνυμους ένστολους Λιμενικούς που κατά την διάρκεια του Β Παγκοσμίου Πολέμου έδωσαν την ζωή τους για την Ελλάδα(και δεν είναι και λίγοι),η Πολιτεία και η εκάστοτε κυβέρνηση(ειδικά από το 2008 και μετά) έκαναν ότι είναι δυνατόν να διαλύσουν το Σώμα των 7000 περίπου ένστολων ανδρών και γυναικών, ενώ το 2011 άφησαν νηστικούς όλους τους υπηρετούντες στα Προξενικά Λιμεναρχεία, αφού επί 4 ολόκληρους μήνες δεν τους είχαν καταβάλλει τους μισθούς τους, με αποτέλεσμα κάποιοι εξ αυτών να βρεθούν να κοιμούνται σε φιλικά τους σπίτια αφού οι ιδιοκτήτες των σπιτιών τους τους έβγαλαν έξω μιας και δεν πλήρωναν το συμφωνηθέν ενοίκιο.

Το απαράδεκτο για την τότε Κυβέρνηση αλλά και την πολιτική και στρατιωτική ηγεσία του Λ.Σ είχαν φέρει με ερώτηση τους στην Βουλή των Ελλήνων οι βουλευτές της Ν.Δ και μετέπειτα ΥΝΑ Πάνος Καμένος, και Κ.Μουσουρούλης, καθώς επίσης και Γιάννης Πλακιωτάκης, ενώ από τότε μέχρι και σήμερα δεκάδες είναι οι ερωτήσεις βουλευτών(όλων των κομμάτων) για την αθλία κατάσταση που έχει περιέλθει η ΕΛ.ΑΚΤ και οι υπηρετούντες σε αυτή.

Παρ όλα αυτά όλοι οι ΥΝΑ από τότε μέχρι και σήμερα απλά είτε Ποιούν την Νήσσα, είτε Σφυρίζουν Αδιάφορα, προσποιούμενοι ότι όλα γίνονται για την αναδιάρθρωση και τον εκσυγχρονισμό του Λιμενικού, ενώ ουδείς μέχρι και σήμερα έχει σκύψει πάνω από τα τεράστια οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν κυρίως ένστολοι με οικογένειες που υπηρετούν σε διάφορα μέρη της χώρας και δεν διαθέτουν δικό τους σπίτι, ενώ ανάλογα είναι και τα προβλήματα της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης όλων των υπηρετούντων στο Λ.Σ αφού τα περισσότερα από τα φαρμακεία της χώρας έχουν σταματήσει να χορηγούν φάρμακα στους έχοντες ανάγκη ένστολους.

Και βέβαια να τονίσουμε προς άπαντες ότι και σαφώς δεν είμαστε υπέρ της ανεξέλεγκτης λειτουργίας των ανά τον κόσμο Προξενικών Λιμεναρχείων, καθώς επίσης και με τον τρόπο επιλογής του προσωπικού που τα επανδρώνει για 4 περίπου χρόνια, αλλά είμαστε εντελώς και κάθετοι αντίθετοι με το ΚΗΡΡΥΣΩΜΕΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΣΩΜΕΝ.

Να τονισθεί δε ότι την κατάργηση των 13 προξενικών Λιμεναρχείων πρότεινε και εισηγήθηκε στον ΥΝΑ Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη το Συμβούλιο Επιτελικού Σχεδιασμού και Διαχείρισης Κρίσεων, το οποίο απαρτίζεται από 10 και πλέον “χρυσοκλαράτους”(ανάμεσα τους ο Α/ΛΣ,οι δυο Υ/ΛΣ,ολοι οι υποναύαρχοι και όλοι οι κλαδάρχες).

Τέλος αξίζει να αναφερθεί ότι κάποιοι εκ των υπηρετούντων(ονόματα δεν λέμε, αλλά υπάρχουν)ως Ναυτιλιακοί Ακόλουθοι αλλά και κάποιοι που υπηρετούσαν ως “γραμματείς και φαρισαίοι” είχαν και έχουν μετατρέψει τα Προξενικά Λιμεναρχεία σε επιχειρήσεις προς ΙΔΙΟΝ ΟΦΕΛΟΣ και δεν έκαναν τίποτα από όσα ήταν υποχρεωμένοι να κάνουν.

Αλλά ποτέ μα Ποτέ κύριε ΥΝΑ Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη δεν κλείνεις Εδώ και Τώρα τα Προξενικά Λιμεναρχεία εκτός και αν έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου το κατάπτυστο κλείσιμο της ΕΡΤ, ενώ κάποιοι κάνουν λόγο και για τον ναυτιλιακό ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ο οποίος καταργεί Λιμεναρχεία, Υπολιμεναρχεία, Λιμενικούς Σταθμούς αλλά και Λιμενικά Τμήματα, με το πρόσχημα της εξοικονόμησης χρημάτων, κάτι που όμως δεν αποκλείεται να ξεσηκώσει αντιδράσεις από τις τοπικές νησιωτικές κοινωνίες.




zougla.gr

e-nautilia.gr

ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΛΠΑΖΕΙ , ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΣΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ

Στα παλαιότερα των υποδημάτων τους φαίνεται πως έχουν γραμμένη την Κυβέρνηση και τις προσπάθειες του ελληνικού λαού για ανάκαμψη, κάποιοι Έλληνες εφοπλιστές.

Την ώρα που η κυβέρνηση ικανοποιεί τα αιτήματά τους για μειωμένη φορολογία, προκειμένου να διατηρήσουν τα πλοία τους υπό ελληνική σημαία, εκείνοι συνεχίζουν να δρουν αναζητώντας υπερκέρδη και να προτιμούν ξένα πληρώματα αντί για τους Έλληνες ναυτικούς.

Σύμφωνα με στοιχεία που προέρχονται από τους ίδιους τους εφοπλιστές, τα πλοία ελληνικών συμφερόντων το 2013 ήταν 3.677, 89 λιγότερα από το 2012, ενώ αυτά με ελληνική σημαία, μόλις 829 από 862 που ήταν την περσινή χρονιά.

Οι πλοιοκτήτες συνηθίζουν να χρησιμοποιούν σημαίες ευκαιρίας (Λιβερίας, Κύπρου, Παναμά, Ονδούρας κλπ), προκειμένου να μη δεσμεύονται για τη σύνθεση των πληρωμάτων, παρά το γεγονός ότι η ελληνική σημαία προσφέρει μεγαλύτερο κύρος στη διεθνή ναυτιλία.

Τα στοιχεία για τους Έλληνες ναυτικούς που απασχολούνται σε πλοία ελληνικής ιδιοκτησίας είναι αποκαρδιωτικά, καθώς από τις 80.000-100.000 που έφταναν τη δεκαετία του 80', έχουν περιοριστεί σε μόλις 4.500 το 2012. Την ώρα, λοιπόν, που σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Ναυτών, οι άνεργοι Έλληνες ναυτικοί ξεπερνούν τους 18.000, οι περισσότεροι Έλληνες εφοπλιστές προσλαμβάνουν αλλοδαπούς, ώστε να τους πληρώνουν φθηνότερα.

Είναι χαρακτηριστικό μάλιστα, ότι επειδή μέχρι σήμερα λόγω εκπαίδευσης αναγκάζονταν να χρησιμοποιούν Έλληνες αξιωματικούς που τους κόστιζαν περισσότερο, μερίδα Ελλήνων πλοιοκτητών έφθασε στο σημείο να ιδρύσει σχολή αξιωματικών στις Φιλιππίνες, με στόχο και να παράγει «φθηνότερους» αλλοδαπούς αξιωματικούς.

Σε ό,τι αφορά πάντως τη συμμετοχή τους στην εθνική προσπάθεια διάσωσης της χώρας, κατά την οποία ματώνουν τα ελληνικά νοικοκυριά, οι "υπεράνω φόρων" εφοπλιστές, συνεισφέρουν μόλις 12 έως 14 εκατομμύρια ευρώ ετησίως. Το ποσό αυτό είναι σημαντικό, αλλά φαντάζει ελάχιστο μπροστά στον τεράστιο τζίρο που κάνουν οι ναυτιλιακές επιχειρήσεις ελληνικών συμφερόντων παγκοσμίως. Παρ' όλα αυτά, συμφώνησαν με την κυβέρνηση να συνεισφέρουν εθελοντικά με το ποσό των 140 εκατομμυρίων για τα επόμενα τρία χρόνια, ωστόσο, ούτε αυτή τη δέσμευση φρόντισαν να κρατήσουν, έχοντας συγκεντρώσει μέχρι σήμερα μόλις 70 εκατομμύρια ευρώ.

Είναι προφανές, λοιπόν, πως παρά το ιδιότυπο καθεστώς φορολογικής ασυλίας που απολαμβάνουν διαχρονικά από την ελληνική Πολιτεία, αρνούνται να συνεισφέρουν ουσιαστικά ακόμα και σήμερα που η ανεργία καλπάζει και οι πολίτες έχουν κυριολεκτικά γονατίσει από τις απαιτήσεις των δανειστών μας.




newsbomb.gr
e-nautilia.gr

ΣΥΝΕΛΗΦΘΗΣΑΝ 24 ΣΥΡΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΗ ΣΑΜΟ

Στη σύλληψη 24 παράνομων μεταναστών προχώρησαν οι λιμενικές και αστυνομικές αρχές της Σάμου, μετά από έρευνα όπου διαπίστωσαν ότι δεν έφεραν μαζί τους τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα.
Οι αλλοδαποί βρέθηκαν να περιπλανώνται στην περιοχή Παλαιόκαστρο και ενημερώθηκαν οι εμπλεκόμενες αρχές, που προχώρησαν στη σύλληψη. Κατά δήλωσή τους, οι 24 είναι Σύροι.
Προανάκριση για το περιστατικό διενεργεί το Λιμεναρχείο. 

protothema.gr

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΪΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΜΟΥ



«ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΙΚΑΡΙΑ, ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΦΗΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΚΡΙΤΙΚΗ ΣΑΜΟ, ΠΡΟΣΘΕΤΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΝΕΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΒΑΡΗ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ»

Χωρίς νηπιαγωγεία μένουν τα χωριά της Σάμου, με ευθύνη του αρμόδιου Υπουργείου, που καταδικάζει πολλά νηπιαγωγεία χωρίς νηπιαγωγούς.

Αυτό καταγγέλλει με ερώτησή του προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο, ο Βουλευτής Επικρατείας των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Συλλόγου Πολυτέκνων Σάμου Ικάρίας – Φούρνων  που έφτασε στο λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Τέρενς Κουίκ «δεν λειτουργούν τα νηπιαγωγεία των χωριών Υδρούσσας, Λέκκας, Πλατάνου και Κουμέικων στο νησί της Σάμου».

‘Όπως επισημαίνει ο Απόστολος Τσιώλης, Πρόεδρος του Συλλόγου Πολυτέκνων, στο Δελτίο Τύπου:

 «Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι τα νήπια θα μεταφέρονται στο Καρλόβασι από τους γονείς τους δημιουργώντας τμήματα των τριάντα (30) και πλέον ατόμων ενώ δεν υπάρχει η δυνατότητα πρόσληψης αναπληρωτών νηπιαγωγών με αποτέλεσμα  και τα περισσότερα προνήπια να μείνουν εκτός νηπιαγωγείου.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου μας εκτιμά ότι πάλι διασαλεύεται η γαλήνη της ακριτικής οικογένειας προσθέτοντας επιπλέον δυσβάστακτο βάρος στη λειτουργία της με απαξίωση των Σαμιακών χωριών, την ταλαιπωρία παιδιών και γονέων εν μέσω χειμώνα, με επιπλέον έξοδα για τη μεταφορά τους (έξοδα μεταφοράς τα οποία για τα σχολικά έτη 2011 – 2012 και 2012 – 2013 δεν έχουν ακόμη καταβληθεί στους δικαιούχους) δημιουργώντας μία Ελλάδα προπολεμική…»

«Δεν θα έπρεπε να προχωρήσετε σε άμεση ανάκληση της απόφασης απόσπασης/μετακίνησης των Νηπιαγωγών στο Γ’ Νηπιαγωγείο Σάμου ώστε να επαναλειτουργήσουν τα Νηπιαγωγεία Υδρούσσας και Λέκκας;»  ερωτά τον αρμόδιο Υπουργό ο Τέρενς Κουίκ και ζητά να μάθει τι ακριβώς σκοπεύει να κάνει ώστε να τοποθετηθούν άμεσα νηπιαγωγοί στα χωριά Πλατάνου και Κουμέικων. Επιπλέον αναρωτιέται εύλογα πώς είναι δυνατόν ένας νηπιαγωγός να είναι σε θέση να επιβλέπει τριάντα (30) νήπια, χωρίς να τίθεται σε κίνδυνο η σωματική τους ακεραιότητα.

Ακολουθεί το κείμενο της Ερώτησης.


ΤΕΡΕΝΣ - ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΥΙΚ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ  - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ:

 ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟ

ΘΕΜΑ: ΧΩΡΙΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΜΟΥ

Κύριε  Υπουργέ,

Σας προωθώ άνευ περαιτέρω σχολίων Δελτίο Τύπου του Συλλόγου Πολυτέκνων Σάμου Ικαρίας – Φούρνων, ο οποίος διαμαρτύρεται εντόνως για τη διακοπή λειτουργίας τεσσάρων (4) Νηπιαγωγείων στη Σάμο.

Στην ανακοίνωσή του Συλλόγου Πολυτέκνων, η οποία παραδόθηκε στο λογαριασμό του ηλεκτρονικού μου ταχυδρομείου από τον Πρόεδρο του Συλλόγου κ. Απόστολο Τσιώλη, αναφέρονται επί λέξει τα εξής:

«1.Σας γνωρίζουμε ότι ο Σύλλογός μας ενημερώθηκε από οικογένειες της Δυτικής Σάμου που έχουν παιδιά σε προνηπιακή και νηπιακή ηλικία για τα παρακάτω:

α. Δεν λειτουργούν τα Νηπιαγωγεία των χωριών Υδρούσσας και Λέκκας λόγω αιφνιδιαστικής μεταφοράς των νηπιαγωγών τους στο Γ΄ Νηπιαγωγείο Καρλοβάσου.

β. Δεν λειτουργούν τα Νηπιαγωγεία των χωριών Πλατάνου και Κουμέΐκων λόγω μη τοποθέτησης νηπιαγωγών.

2. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι τα νήπια θα μεταφέρονται στο Καρλόβασι από τους γονείς τους δημιουργώντας τμήματα των τριάντα (30) και πλέον ατόμων ενώ δεν υπάρχει η δυνατότητα πρόσληψης αναπληρωτών νηπιαγωγών με αποτέλεσμα  και τα περισσότερα προνήπια να μείνουν εκτός νηπιαγωγείου.   

3.Το Διοικητικό Συμβούλιο του συλλόγου μας εκτιμά ότι πάλι διασαλεύεται η γαλήνη της ακριτικής οικογένειας προσθέτοντας επιπλέον δυσβάστακτο βάρος στη λειτουργία της με απαξίωση των Σαμιακών χωριών, την ταλαιπωρία παιδιών και γονέων εν μέσω χειμώνα με επιπλέον έξοδα για τη μεταφορά τους ( έξοδα μεταφοράς τα οποία για τα σχολικά έτη 2011 – 2012 και 2012 – 2013 δεν έχουν ακόμη καταβληθεί στους δικαιούχους) δημιουργώντας μία Ελλάδα προπολεμική τότε που για να πάει το παιδί για εκπαίδευση έπρεπε να μετακομίσει στην πόλη, δίνοντας ένα επιπλέον χτύπημα στην ύπαιθρο συμβάλλοντας στην ερήμωσή της.

4. Ο Σύλλογός μας σεβόμενος και αναγνωρίζοντας την αγωνία όλων των οικογενειών ανεξαρτήτως μελών, καταδικάζει τις παραπάνω ενέργειες που ως φαίνεται οδηγούν στην περαιτέρω διάλυση της οικογένειας και οδηγεί στην απαξίωση τα παιδιά μας « το μέλλον αυτού του τόπου», ζητά δε από τους υπευθύνους την άμεση αποκατάσταση του δημιουργηθέντος κακουργήματος.

Μήπως οι συντάξαντες την Επιστολή προς γονείς και μαθητές εκπαιδευτικοί που ανέφεραν μεταξύ άλλων τη φράση: «Μετά από τούτο τον Σεπτέμβρη λοιπόν τίποτα δεν θα είναι το ίδιο» είχαν σωστά προβλέψει τον σχολικό Αρμαγεδδών;»

Κατόπιν τούτων ερωτάσθε κ. Υπουργέ:

1.Δεν θα έπρεπε να προχωρήσετε σε άμεση ανάκληση της απόφασης απόσπασης/μετακίνησης των Νηπιαγωγών στο Γ’ Νηπιαγωγείο Σάμου ώστε να επαναλειτουργήσουν τα Νηπιαγωγεία Υδρούσσας και Λέκκας ;

2.Σκοπεύετε να προβείτε στην άμεση τοποθέτηση νηπιαγωγών στα χωριά Πλατάνου και Κουμέικων;

3.Κατανοείτε ότι στην περίπτωση που πράγματι μεταφέρονται τα νήπια στο Καρλόβασι θα προκύψουν σοβαρότατες δυσχέρειες επίβλεψής τους; Πώς ένας Νηπιαγωγός θα είναι σε θέση να επιβλέπει τριάντα (30) νήπια χωρίς να τίθεται σε κίνδυνο η σωματική τους ακεραιότητα; Δεν οφείλετε να προχωρήσετε σε άμεση πρόσληψη αναπληρωτών Νηπιαγωγών ώστε να μην έχουμε το φαινόμενο αποκλεισμού των προνηπίων;

4.Για ποιο λόγο σε μία εποχή που η Ελλάδα μας αιμορραγεί θα πρέπει οι γονείς να επωμίζονται το κόστος μεταφοράς των παιδιών; Μήπως θα έπρεπε να φροντίσετε ώστε τελικά να βρεθεί ένα μέσο μεταφοράς τους στο Καρλόβασι (π.χ. πούλμαν, μισθωμένο ταξί κ.λ.π.);

5.Γνωρίζετε ότι καταπατάτε το άρθρο 16 παράγραφοι 1, 2 και 4 του Συντάγματος;



Ο Ερωτών Βουλευτής



Τέρενς - Νικόλαος Κουίκ



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 18 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2013

Σ’ ένα νησί που πληρώνει ακόμη  τις συνέπειες του ξεπουλήματος της Ολυμπιακής προσπαθούν να μας  πείσουν ότι θα είναι καλύτερα αν πουλήσουν το λιμάνι, το αεροδρόμιο, τη ΔΕΗ και το ΝΕΡΟ. Στερούν την έκπτωση του εισιτηρίου του πλοίου στον απομονωμένο συνταξιούχο του ΝΑΤ. Υποχρεώνουν τον άνεργο οικοδόμο να δουλεύει 10 ώρες ανασφάλιστος. Πόσοι οικοδόμοι έχουν γιατρούς φέτος;
     Νοικοκυρεύουν την Υγεία αφήνοντας τον ΕΟΠΥΥ χωρίς μικροβιολογικό. Νοικοκυρεύουν τα ασφαλιστικά ταμεία καταργώντας τις επικουρικές συντάξεις. «Απολύουν» δημόσιους υπαλλήλους για συμπαράσταση στους 1.500.000 άνεργους του ιδιωτικού τομέα.       Στηρίζουν την οικονομία δείχνοντας το δρόμο της εξόδου σε χιλιάδες τραπεζοϋπάλληλους και βγάζοντας στο σφυρί την πρώτη κατοικία. Νοικοκυρεύουν την παιδεία αφήνοντας  τα Ψαρά χωρίς δασκάλους.
     Η πραγματικότητα που αντιμετωπίζει ο Ελληνικός Λαός είναι η φτώχεια, η εξαθλίωση, η ανεργία, η φτωχοποίηση, η λιτότητα, ο εκφοβισμός, οι διαθεσιμότητες και οι φοροεπιδρομές.
                                                                     Η αιτία όλων αυτών είναι η πολιτική που εφαρμόζεται και η λύση είναι μία.
Η ανατροπή της πολιτικής των μνημονίων.

Όλοι μαζί θα νικήσουμε τα μνημόνια της φτώχειας, τις λιτότητας, των χαρατσιών, της ανεργίας, των απολύσεων, των διαθεσιμοτήτων.

  • Συμμετέχουμε στην στάση εργασίας την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013
από τις 11:00-15:00.
  •  Συμμετέχουμε στην συγκέντρωση των συνδικάτων στις 11:00 στο πάρκο
απέναντι από την Εθνική Τράπεζα.
  • Στηρίζουμε όλες τις δράσεις των συνδικάτων του νησιού μας.

Ο αγώνας όλων των εργαζομένων είναι κοινός και η ενότητα είναι η δύναμή μας.

ΓΙΑ ΤΗΝ 5η ΣΥΝΟΔΟ ΤΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ ΤΩΝ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΩΝ ΤΗΣ ΕΕ


Εκτύπωση
Η άλλη όψη της Ευρωπαϊκής πολιτικής συνόρων με αφορμή την 5η σύνοδο των αρχηγών των ακτοφυλακών της ΕΕ και των χωρών Σένγκεν που διεξήχθη στην Χίο 12-14/9 :

ναυάγια και εκατοντάδες νεκροί πρόσφυγες και μετανάστες στο Αιγαίο.

EuropeanCoastGuardFunctionsForum
«ΛΑΘΡΑ;» - Επιτροπή αλληλεγγύης στους πρόσφυγες Χίου

ΔΩΡΕΑΝ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑΤΗΝ ΔΕΥΑΧ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΕΥΛΟΓΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ




Πως ένα τεχνικό γραφείο Β.ΜΑΛΛΙΩΚΑΣ που εδρεύει στην Θεσσαλονίκη "προσφέρει δωρεάν υπηρεσίες" στο Δήμο Χίου και συγκεκριμένα στη ΔΕΥΑΧ Σε τι αποσκοπεί αυτή η κίνηση;

ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΕΡΓΩΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ (Γ' ΒΑΘΜΟΣ) ΕΕΛ ΧΙΟΥ (Φ.401) Διαδικασία δωρεάς.


ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΝΗΣΟΥ ΧΙΟΥ

Α Π Ο Σ Π Α Σ Μ Α Π Ρ Α Κ Τ Ι Κ Ο Υ
Εκ της υπό αριθμό 4 της 22/3/2013 συνεδρίασης του
Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΥΑΝΧ   ώρα 18.30
ΑΡΙΘΜ. ΑΠΟΦ.   86 /2013  
 6ο ΘΕΜΑ Η.Δ  
ΘΕΜΑ.ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΕΡΓΩΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ (Γ' ΒΑΘΜΟΣ) ΕΕΛ ΧΙΟΥ (Φ.401) Διαδικασία δωρεάς.


Στη Χίο   και στην αίθουσα διοικητικού συμβουλίου της ΔΕΥΑ Νήσου Χίου που βρίσκεται στην αίθουσα του κτιρίου της οδού Δημοκρατίας 4,    σήμερα 22 του μήνα ΜΑΡΤΙΟΥ   2013 ημέρα ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ και ώρα 18.30 συνήλθε σε συνεδρίαση το διοικητικό συμβούλιο της ΔΕΥΑ Νήσου Χίου   με την προεδρία του Προέδρου του κ. Μιχάλη Φυτούση κι ύστερα από πρόσκληση του ιδίου που δόθηκε με ημερομηνία 15/3/2013 σε κάθε μέλος ξεχωριστά καθώς και στα αναπληρωματικά του σύμφωνα με τις διατάξεις άρθρ. 3 παρ. 2 του Ν.1069/80 και του ΔΚΚ. Κι αφού διαπιστώθηκε ότι παρίσταται ο πρόεδρος και υφίσταται νόμιμη   απαρτία αφού σε σύνολο 11 μελών βρέθηκαν παρόντες,     
ΠΑΡΟΝΤΕΣ                                            ΑΠΟΝΤΕΣ 
Ρισκάκης Πέτρος                                  Μανδάλας Π.
Λαμπρινούδης Π.                                 Αθηνά Θλιβίτου
Σ.Παρθενίδου                                   
Ειρήνη Γαϊλα                                       
Ιωάν. Μισετζής
Ευαγ. Αμέντα
Δέσποινα Ψώρα -Λούρου                           
Δημ. Μανωλιάς                                                          
Ο Πρόεδρος κηρύσσει την έναρξη της συνεδρίασης την οποία παρακολουθεί και ο προϊστάμενος της τεχνικής υπηρεσίας ΔΕΥΑΝΧ κ. Κ. Μπουλάς.


Ο Διευθυντής εισηγούμενος στο συμβούλιο λέει τα εξής,
Με το 1728/12-3-2013 αριθμό πρωτόκολλου ΔΕΥΑΧ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΕΛΕΤΩΝ "ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΑΛΙΩΚΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ Ε.Π.Ε." κατατέθηκε η αίτηση για να γίνει δωρεά της οριστικής μελέτης των έργων ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ (Γ' ΒΑΘΜΟΣ) ΕΕΛ ΧΙΟΥ
σύμφωνα με το άρθρο 2Α του Ν.3316/2005, όπως προστέθηκε με το άρθρο 29 του Ν.4014/2011.

Σε συνέχεια των συζητήσεων μας και προκειμένου να πραγματοποιηθεί δωρεά της εκπόνησης μελέτης αναβάθμισης της υφιστάμενης ΕΕΛ Χίου για την επαναχρησιμοποίηση των επεξεργασμένων εκροών για άρδευση, με τίτλο "ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΕΡΓΩΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ (Γ' ΒΑΘΜΟΣ) ΕΕΛ ΧΙΟΥ".
σας καταθέτουμε το παρόν αίτημα σύμφωνα με τη διαδικασία που καθορίζεται στο άρθρο 2Α του Ν.3316/2005, όπως προστέθηκε με το άρθρο 29 του Ν.4014/2011.
Συγκεκριμένα θα εκπονηθεί η οριστική μελέτη των έργων αναβάθμισης της ΕΕΛ Χίου (τριτοβάθμια επεξεργασία λυμάτων τα οποία μετά την αναβάθμιση θα μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν για απεριόριστη άρδευση), που θα περιλαμβάνει τεχνικές εκθέσεις, τεύχη υπολογισμών, σχέδια και τεύχη δημοπράτησης. Ως διάρκεια εκπόνησης της οριστικής μελέτης προτείνεται ο ένας μήνας από την υποβολή του αιτήματος μας.

Σκοπός του έργου :
Σκοπός του προτεινόμενου έργου είναι η αναβάθμιση της υφιστάμενης ΕΕΛ από ικανότητα επεξεργασίας δεύτερου βαθμού σε τρίτου βαθμού, με στόχο την επαναχρησιμοποίηση των επεξεργασμένων εκροών για άρδευση. Το συγκεκριμένο έργο αναμένεται να συμβάλλει στην επίλυση του προβλήματος έλλειψης ύδατος στην περιοχή της Χίου.
Συγκεκριμένα, η υφιστάμενη εγκατάσταση επεξεργασίας λυμάτων Χίου επεξεργάζεται τα αστικά λύματα οικισμών του Δήμου Χίου, καθώς και απόβλητα των βιοτεχνικών Χιακών Γλυκών. Η εγκατάσταση κατασκευάστηκε για ισοδύναμο πληθυσμό (Ι.Π.) 32.000 κατοίκων για την Αρχική Φάση (έτος 2005) και η πρόβλεψη για την Τελική Φάση (έτος 2025) είναι 46.600 ισοδύναμοι κάτοικοι. Η ΕΕΛ εντοπίζεται στο βόρειο άκρο του υπάρχοντος διαδρόμου του αεροδρομίου σε απόσταση 1.500m νότια της πόλης της Χίου σε χώρο έκτασης 30.000m2 περίπου.
Η υφιστάμενη μέθοδος επεξεργασίας είναι αυτή της ενεργού ιλύος με παρατεταμένο αερισμό και ταυτόχρονη σταθεροποίηση της πλεονάζουσας ιλύος. Στη παρούσα φάση, τα επεξεργασμένα λύματα διατίθενται στην ανοιχτή θάλασσα με υποθαλάσσιο αγωγό μήκους 950m περίπου, τοποθετημένο κάθετα στα επικρατούντα ρεύματα.
Τα προς κατασκευή έργα αναβάθμισης της ΕΕΛ θα περιλαμβάνουν σύστημα κροκίδωσης-θρόμβωσης, καθίζησης, διήθησης και χλωρίωσης με σκοπό την τριτοβάθμια επεξεργασία των λυμάτων. Μετά την αναβάθμιση η εκροή θα δύναται να επαναχρησιμοποιηθεί για απεριόριστη άρδευση.  
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι:
Ø      Η περιγραφή της περιοχής του έργου
Ø      Η περιγραφή του τιθέμενου προβλήματος άρδευσης
Ø      Η περιγραφή των έργων αναβάθμισης
Ø      Η διαστασιολόγηση και οι υδραυλικοί υπολογισμοί των έργων αναβάθμισης
Ø      Προμέτρηση - Προϋπολογισμός των έργων αναβάθμισης
Ø      Τεύχη Δημοπράτησης

Στοιχεία που Χρησιμοποιήθηκαν για την εκπόνηση της παρούσης
Ø      Οριστική Μελέτη ΕΕΛ Πόλης Χίου (Κ/Ξ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΔΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΕ – ΣΤΡΥΜΩΝ ΑΤΕ – SCHUMACHER GmbH, 1992)
Κατόπιν των παραπάνω παρακαλούμε να καθορίσετε τα εξής :
Ø      Τους όρους εκπόνησης της μελέτης
Ø      τον τρόπο επίβλεψης και τους επιβλέποντες της μελέτης
Ø      τη διαδικασία παράδοσης της μελέτης προς τις αρμόδιες υπηρεσίες του δωρεοδόχου
Ø      και τη διαδικασία παραλαβής και έγκρισης της μελέτης από τις αρμόδιες υπηρεσίες του δωρεοδόχου
Το συμβούλιο της διευρυμένης ΔΕΥΑΝΧ αφού συζήτησε το θέμα , σκέφθηκε και 
                                    
ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΟΜΟΦΩΝΑ

1.Να κάνει δεκτό το αίτημα του ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΜΕΛΕΤΩΝ "ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΑΛΙΩΚΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ Ε.Π.Ε." για να γίνει δωρεά της οριστικής μελέτης των έργων ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ (Γ' ΒΑΘΜΟΣ) ΕΕΛ ΧΙΟΥ σύμφωνα με το άρθρο 2Α του Ν.3316/2005, όπως προστέθηκε με το άρθρο 29 του Ν.4014/2011.

2. να εγκρίνει το
Χρονοδιάγραμμα υποβολής μελέτης :
Για την μελέτη με τίτλο "ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΕΡΓΩΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ (Γ' ΒΑΘΜΟΣ) ΕΕΛ ΧΙΟΥ" που θα περιλαμβάνει τεχνικές εκθέσεις, τεύχη υπολογισμών, σχέδια και τεύχη δημοπράτησης, ορίζεται χρόνος υποβολής 3 μήνες από τις 21-3-2013 ημερομηνία αποδοχής του αιτήματος εκπόνησης της δωρεά μελέτης. Για την εκπόνηση των μελετών θα ληφθεί υπόψη το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο (π.χ.: Π.Δ. 696/74, 4014/11, 3669/08, κλπ)
3.Επίβλεψη μελέτης
Ορίζουμε επιβλέποντα τον υπάλληλο της Δ.Ε.Υ.Α. Χίου Αναστασιάδη Δημήτρη
4.Παράδοση μελετών
Οι μελέτες θα υποβληθούν σε 3 αντίτυπα και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που καθορίστηκε παραπάνω.
5.Παραλαβή μελετών
Η Υπηρεσία μας θα παραλάβει την μελέτη με τίτλο "ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΕΡΓΩΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ (Γ' ΒΑΘΜΟΣ) ΕΕΛ ΧΙΟΥ" και θα συνταχθούν τα απαραίτητα έγγραφα ελέγχου, παραλαβής της μελέτης και έγκρισης τελικής έγκρισής της από το Διοικητικό Συμβούλιο της Δ.Ε.Υ.Α. Χίου.

Η απόφαση αυτή πήρε α/α 86/2013

ΧΙΟΣ, 26/3/2013
 το portal του ΤΕΕ εντοπίσαμε το ακόλουθο έγγραφο\

ΔΙΩΧΝΟΥΝ 20.000 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ


Σύμφωνα με πρωτοσέλιδο ρεπορτάζ της «Εφημερίδας των Συντακτών«, το υπουργείο Παιδείας έχει έτοιμο σχέδιο για την απομάκρυνση 20.000 καθηγητών και δασκάλων από τα σχολεία μέσα στην επόμενη διετία. Αυτό θα γίνει μέσα από την κατάργηση μαθημάτων και ειδικοτήτων, τη δημιουργία τεχνητών πλεονασμάτων προσωπικού από τη συγχώνευση σχολείων και τμημάτων. Στο στόχαστρο -κατά το ίδιο ρεπορτάζ- βρίσκονται εκπαιδευτικοί με προϋπηρεσία 20 ετών και άνω γιατί κοστίζουν περισσότερο. Ολα αυτά έρχονται στη φως την ώρα που οι καθηγητές βρίσκονται σε πενθήμερη απεργία, με πρόθεση να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις -όσο πάει.
aftodioikisi.gr

ΕΓΚΡΙΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ ΑΜΕΑ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΧΙΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ"


α) Έγκριση μελέτης του έργου «Δημιουργία υποδομών προσβασιμότητας και  επισκεψιμότητας ΑΜΕΑ στα δημοτικά κτίρια και σε Κοινόχρηστους χώρους καθώς και προμήθεια ειδικού οχήματος μεταφοράς ΑΜΕΑ»  ΥΠΟΕΡΓΟ: Δημιουργία υποδομών προσβασιμότητας και  επισκεψιμότητας ΑΜΕΑ στα δημοτικά κτίρια και σε Κοινόχρηστους χώρους» και
β) έγκριση υποβολής πρότασης χρηματοδότησης στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα "Κρήτη & Νήσοι Αιγαίου" Άξονας προτεραιότητας "Αειφόρος Ανάπτυξη & Ποιότητα Ζωής στην Περιφ. Βορ. Αιγαίου" για το έργο «Δημιουργία υποδομών προσβασιμότητας και  επισκεψιμότητας ΑΜΕΑ στα δημοτικά κτίρια και σε Κοινόχρηστους χώρους καθώς και προμήθεια ειδικού οχήματος μεταφοράς ΑΜΕΑ»  ΥΠΟΕΡΓΟ: Δημιουργία υποδομών προσβασιμότητας και  επισκεψιμότητας ΑΜΕΑ στα δημοτικά κτίρια και σε Κοινόχρηστους χώρους»

α) Ο Δήμος έχει εκπονήσει τη μελέτη για το έργο «Δημιουργία υποδομών προσβασιμότητας και  επισκεψιμότητας ΑΜΕΑ στα δημοτικά κτίρια και σε Κοινόχρηστους χώρους καθώς και προμήθεια ειδικού οχήματος μεταφοράς ΑΜΕΑ»  ΥΠΟΕΡΓΟ: Δημιουργία υποδομών προσβασιμότητας και  επισκεψιμότητας ΑΜΕΑ στα δημοτικά κτίρια και σε Κοινόχρηστους χώρους» προϋπολογισμού € 340.000.
Με το έργο αυτό προβλέπεται η δημιουργία προσβάσιμων δικτύων - διαδρομών για τα ΑΜΕΑ και γενικότερα για τα εμποδιζόμενα άτομα, στο αστικό περιβάλλον, όπου η πρόσβαση και η κίνηση των ΑΜΕΑ στα νέα διαμορφωμένα πεζοδρόμια θα γίνεται ανεμπόδιστα και με ασφάλεια.
Τα δίκτυα των διαδρομών – αλυσίδων εξυπηρέτησης των παραμποδιζομένων ατόμων επιλέχθηκαν με γνώμονα την καλύτερη δυνατή προσβασιμότητα στο κέντρο της πόλης, και είναι τα εξής:
•     Από την συμβολή της οδού Λεωφόρος Αιγαίου με την οδό Λάδης έως την συμβολή της με την οδό Κανάρη. Στην συμβολή των οδών Λάδης με Νικ. Παγκαλάκη λόγω στενότητας του πεζοδρομίου θα γίνει διαπλάτυνση του. 
•     Από την συμβολή της οδού Λάδης με την οδό Κανάρη έως την συμβολή της με την οδό Τζων Κεννεντυ, με εφαρμογή όδευσης τυφλών.
•     Από την συμβολή της Τζων Κεννεντυ με την Δημοκρατίας έως το γραφείο συλλόγου ΑΜΕΑ, με εφαρμογή όδευσης τυφλών στο Δημαρχείο, στην ΔΕΥΑΧιου και στα ΚΕΠ.
•     Από την οδό Κανάρη απέναντι στην πιάτσα ΤΑΧΙ έως τη συμβολή με την οδό Φιστελ Ντε Κουλάνς,  με εφαρμογή όδευσης τυφλών.
•     Από την οδό Φιστελ Ντε Κουλάνς έως τη συμβολή με την οδό 11ης Νοεμβρίου όπου ενώνεται με υπάρχον δίκτυο όδευσης στην οδό Απλωταριάς. Από την Συμβολή της οδού Φιστελ Ντε Κουλάνς με την οδό Κανάρη θα γίνει επέκταση πεζοδρομίου, η στάθμη του θα βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με το δρόμο, η οριοθέτησή του με το δρόμο για την ασφάλεια κυκλοφορίας των πεζών θα γίνει με κολωνάκια πεζοδρομίου.
•     Στην οδό Συγγρού έως την είσοδο της Περιφεριακής Ενότητας Χίου, με εφαρμογή όδευσης τυφλών έως την είσοδο της Περιφεριακής Ενότητας.
•     Από την οδό Αργέντη έως τη συμβολή με την οδό Σκυλίτση, λόγω στενότητας του πεζοδρομίου θα γίνει διαπλάτυνση και ανακατασκευή του, θα γίνει μετατόπιση του αστικού εξοπλισμού (φωτιστικά σώματα, πινακίδες ρυθμιστικές-πληροφοριακές, καλαθάκια απορριμάτων, κάδων κ.λ.π.) ώστε να έχουμε το επιθυμητό πλάτος για την εφαρμογή της πλάκας όδευσης τυφλών. 
•     Από την οδό Σκυλίτση έως τη Bιβλιοθήκη "Κοραής", θα γίνει επέκταση νέου πεζοδρομίου, η στάθμη του θα βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με το υπάρχον πεζοδρόμιο, και πιο χαμηλά κατά 9 εκ. περίπου από τη στάθμη του οδοστρώματος. 
•     Από την οδό Αργέντη έως την είσοδο του 1ου και 3ου γυμνασίου. Από την συμβολή της οδού Σκυλίτση με την οδό Αργέντη θα γίνει πέρασμα της πλάκας όδευσης τυφλών προς την οδό Ζολώτα.
•     Στην οδό Ζολώτα  θα γίνει πεζοδρόμηση, θα καταργηθούν τα υπάρχοντα πεζοδρόμια, η στάθμη το πεζόδρομου θα είναι στη στάθμη του σημερινού οδοστρώματος. Θα γίνει  επίστρωση με πέτρα Λαγκάδας, ανά διαστήματα θα κατασκευαστουν διακοσμητικά μοτίβα, θα εφαρμοστή η όδευση τυφλών στην δεξιά πλευρά της οδού. Στο τέλος της οδού και κάθετα στο δρόμο θα κατασκευαστούν σχάρες για την απορροή των ομβρίων υδάτων.  Για την ασφάλεια των παιδιών του  11ου δημοτικού. του 1ου και 3ου γυμνασίου και την αποτροπή των οδηγών για τη στάθμευση των αυτοκινήτων θα τοποθετηθούν μπάρες στην αρχή και στο τέλος της Ζολώτα. Τέλος θα τοποθετηθούν παγκάκια, ζαρντινιέρες και καλαθάκια απορριμμάτων για την εξυπηρέτηση των χρηστών. 
•     Από την συμβολή της Απλωταριάς με την Στεφάνου Τσουρή έως την συμβολή της με την οδό Γυμνασιάρχου Μαδιά, θα καταργηθούν τα υπάρχοντα πεζοδρόμια, η στάθμη το πεζόδρομου θα έρθει στη στάθμη του σημερινού οδοστρώματος, θα γίνει  επίστρωση με πέτρα Λαγκάδας. Ανεβαίνοντας δεξιά το πεζοδρόμιο θα έχει πλάτος περίπου 1,80 μ., θα γίνει μετατόπιση του αστικού εξοπλισμού (φωτιστικά σώματα, πινακίδες ρυθμιστικές-πληροφοριακές, καλαθάκια απορριμάτων, κάδων κ.λ.π.) ώστε να έχουμε το επιθυμητό πλάτος και εφαρμογή της πλάκας όδευσης τυφλών. Στην αριστερή πλευρά του δρόμου το πλάτος του πεζοδρομίου θα παραμείνει το ίδιο. Θα κατασκευαστούν σχάρες, όπου είναι απαραίτητο, για την απορροή των ομβρίων υδάτων. Η  οριοθέτησή των πεζοδρομίων με το δρόμο, για την ασφαλή κυκλοφορία των πεζών, θα γίνει με κολωνάκια πεζοδρομίου.
•     Ξεκινώντας από το παραλιακό πεζοδρόμιο (από το σημείο αρμοδιότητας του Δήμου) εφαρμόζοντας την όδευση τυφλών περνάμε απέναντι την οδό  Ροδοκανάκη έως τη συμβολή με την οδό Βενιζέλου, θα καταργηθεί το υπάρχον πεζοδρόμιο και θα γίνει νέο, η στάθμη του θα βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με το δρόμο, η πλακόστρωση θα γίνει με υλικά όμοια με τα υπάρχοντα, η οριοθέτησή του με το δρόμο για την ασφάλεια κυκλοφορίας των πεζών θα γίνει με κολωνάκια πεζοδρομίου., στην συμβολή της οδού Ελ. Βενιζέλου με την Κουντουριώτου γίνεται διαμόρφωση ράμπας εξόδου προς τις διαβάσεις πεζών για το πέρασμα της όδευσης στην οδό Μιχ. Λιβανού.
•     Από την συμβολή της οδού Κουντουριώτου με την οδό Μιχαήλ Λιβανού έως την Δ.Ο.Υ Χίου, λόγω στενότητας του πεζοδρομίου θα γίνει διαπλάτυνση, θα γίνει μετατόπιση του αστικού εξοπλισμού (φωτιστικά σώματα, πινακίδες ρυθμιστικές-πληροφοριακές, καλαθάκια απορριμάτων, κάδων κ.λ.π.) και εφαρμογή της πλάκας όδευσης τυφλών. 
•     Στην οδό Μαντικα έως την είσοδο του Γηπέδου, θα δημιουργηθεί νέο πεζοδρόμιο, η στάθμη του θα βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με το δρόμο, η πλακόστρωση θα γίνει με υλικά όμοια με τα υπάρχοντα στη Μιχ. Λιβανού, η οριοθέτησή του με το δρόμο για την ασφάλεια κυκλοφορίας των πεζών θα γίνει με κολωνάκια πεζοδρομίου.
Η διαδρομή που επιλέχτηκε και καθορίζεται παραπάνω είναι τέτοια ώστε να εμπεριέχει σημαντικά σημεία ενδιαφέροντος, εξυπηρέτησης και προσέγγισης: 
Ξεκινώντας από  την οδό Λάδης (από το σημείο αρμοδιότητας του Δήμου) οδηγούμε   τους χρήστες στο χώρο αναμονής επιβατών απόπλου πλοίων, στο Τελωνείο, στην αίθουσα αναμονής επιβατών Υπεραστικού ΚΤΕΛ,  στο Γραφείο Τουρισμού, στο ΔΗΠΕΘΕ Βορείου Αιγαίου, στον Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος, στο Δημαρχείο, στο Γραφείο Ύδρευσης – Αποχέτευσης, στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών, στο γραφείο ΑΜΕΑ, στο αρχαιολογικό Μουσείο (Τζαμι) στην Περιφερειακή Ενότητα Βορείου Αιγαίου-τμήμα Χίου, στην Δημοτική Πινακοθήκη, στο Ναυτικό Μουσείο, στο Επιμελητήριο Χίου, στη βιβλιοθήκη Κοραής, στο 11ο Δημοτικό σχολείο και στο 1ου και 3ου γυμνάσιο, στο Δίκτυο Νησιωτικών Επιμελητηρίων Ευρωπαϊκής Ένωσης, στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, στο Δημοτικό Στάδιο, στην Δ.Ο.Υ. Χίου, στο Διεθνές Κέντρο Ναυτικής Έρευνας και Παράδοσης.
β) Με την υπ’ αριθμ. 2697/04-07-2012 απόφαση του Περιφερειάρχη Β. Αιγαίου εγκρίθηκε το «Σχέδιο ανάδειξης και αειφόρου ανάπτυξης ιστορικών οικισμών και ιστορικού κέντρου Χίου (ΟΣΑΑ ΧΙΟΥ)».
Με την πρόσκληση με κωδικό …… καλούνται οι φορείς για την υποβολή προτάσεων έργων (πράξεων) προκειμένου να ενταχθούν και χρηματοδοτηθούν στα πλαίσια του Άξονα Προτεραιότητας 8: «Αειφόρος ανάπτυξη και ποιότητα ζωής στη Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου» του Επιχειρησιακού Προγράμματος, κωδ. 61 : «Ολοκληρωμένα Σχέδια για την Αστική και Αγροτική Αναγέννηση».
Το έργο «Δημιουργία υποδομών προσβασιμότητας και  επισκεψιμότητας ΑΜΕΑ στα δημοτικά κτίρια και σε Κοινόχρηστους χώρους καθώς και προμήθεια ειδικού οχήματος μεταφοράς ΑΜΕΑ»  ΥΠΟΕΡΓΟ: Δημιουργία υποδομών προσβασιμότητας και  επισκεψιμότητας ΑΜΕΑ στα δημοτικά κτίρια και σε Κοινόχρηστους χώρους»». Το έργο έχει όλες τις προϋποθέσεις για να ενταχθεί στο ανωτέρω επιχειρησιακό πρόγραμμα.
Παρακαλούμε όπως
1.               εγκριθεί η μελέτη του έργου «Δημιουργία υποδομών προσβασιμότητας και  επισκεψιμότητας ΑΜΕΑ στα δημοτικά κτίρια και σε Κοινόχρηστους χώρους καθώς και προμήθεια ειδικού οχήματος μεταφοράς ΑΜΕΑ»  ΥΠΟΕΡΓΟ: Δημιουργία υποδομών προσβασιμότητας και  επισκεψιμότητας ΑΜΕΑ στα δημοτικά κτίρια και σε Κοινόχρηστους χώρους» προϋπολογισμού € 420.000
2.               εγκριθεί η υποβολή πρότασης στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα "Κρήτη & Νήσοι Αιγαίου" Άξονας προτεραιότητας "Αειφόρος Ανάπτυξη & Ποιότητα Ζωής στην Περιφ. Βορ. Αιγαίου" για την εκτέλεση του έργου «Δημιουργία υποδομών προσβασιμότητας και  επισκεψιμότητας ΑΜΕΑ στα δημοτικά κτίρια και σε Κοινόχρηστους χώρους καθώς και προμήθεια ειδικού οχήματος μεταφοράς ΑΜΕΑ»  ΥΠΟΕΡΓΟ: Δημιουργία υποδομών προσβασιμότητας και  επισκεψιμότητας ΑΜΕΑ στα δημοτικά κτίρια και σε Κοινόχρηστους χώρους»

  Ο Εισηγητής                                                                                Θεωρήθηκε



Ιωάννης Αμπαζής                                                                      Χαράλαμπος Τσακός
  Γεωπόνος ΠΕ                                                                       Μηχανολόγος Μηχανικός
   με βαθμό Δ’                                                                                   με βαθμό Β’




ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ 129/2012 ΤΟΥ Δ.Σ. (ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ)

                                                                                                                                                                                        
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ                                            
         ΝΗΣΟΥ  ΧΙΟΥ  
Α Π Ο Σ Π Α Σ Μ Α  Π Ρ Α Κ Τ Ι Κ Ο Υ
Εκ της υπό αριθμό 11 της  03/09/2013  συνεδρίασης του
Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΥΑΝΧ   ώρα 18.30   
ΑΡΙΘΜ. ΑΠΟΦΑΣΗΣ   380/13
     ΘΕΜΑ  19Ο  Η.Δ.

      
Στη Χίο   και στην αίθουσα διοικητικού συμβουλίου της ΔΕΥΑ Νήσου Χίου που βρίσκεται στην αίθουσα του κτιρίου της οδού Δημοκρατίας 4,    σήμερα  3  του μήνα ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ   2013  ημέρα ΤΡΙΤΗ  και ώρα 18.30 συνήλθε σε  συνεδρίαση  το διοικητικό συμβούλιο της ΔΕΥΑ Νήσου Χίου   με την προεδρία του Προέδρου  του κ. Μιχάλη Φυτούση κι ύστερα από  πρόσκληση του ιδίου που δόθηκε  με ημερομηνία  29/09/2013  σε κάθε μέλος ξεχωριστά καθώς και στα αναπληρωματικά του σύμφωνα με τις διατάξεις  άρθρ. 3 παρ.  2  του Ν.1069/80  και του ΔΚΚ. Κι αφού διαπιστώθηκε ότι παρίσταται ο πρόεδρος  και υφίσταται νόμιμη   απαρτία αφού  σε σύνολο 11 μελών βρέθηκαν  παρόντες,   
 
ΠΑΡΟΝΤΕΣ                                            ΑΠΟΝΤΕΣ 
-------------------                                        -------------------  
ΡΙΣΚΑΚΗΣ  Π.                                     ΘΛΙΒΙΤΟΥ  ΑΘΗΝΑ
ΛΑΜΠΡΙΝΟΥΔΗΣ  Π.                         ΜΙΣΕΤΖΗΣ  ΙΩΑΝ.
ΜΑΝΩΛΙΑΣ  ΔΗΜ.                             ΜΑΝΔΑΛΑΣ  Π.
ΠΑΡΘΕΝΙΔΟΥ Σ.                              ΨΩΡΑ  Δ.
ΑΜΕΝΤΑ  ΒΑΓΓ.  
ΓΑΪΛΑ  ΕΙΡΗΝΗ

Ο Πρόεδρος κηρύσσει την έναρξη της συνεδρίασης και πληροφορεί το Δ.Σ ότι υπάρχουν  θέματα εκτός ημερήσιας διάταξης και να συζητηθούν για λήψη απόφασης.
Το Δ.Σ.  δέχεται.
Το συμβούλιο παρακολουθεί  ο κ. Μαρκ. Μπαχάς αναπληρωματικό μέλος του Δ.Σ

O Πρόεδρος εισηγούμενος στο συμβούλιο υπενθυμίζει την απόφαση 129/2012
(σχετικά με τροποποίηση της τιμολογιακής πολιτικής της ΔΕΥΑΝΧ )για συμπλήρωση της.
Στην περιφέρεια λόγω του ότι παρατηρούνται σωρευμένοι λογαριασμού (Δήμος Αγίου Μηνά) έως και Γ12, ίσως πλασματικές μετρήσεις, εφόσον ο καταναλωτής κάνει αίτηση για μείωση να υποχρεούται να παραχωρεί το υδρόμετρο στη ΔΕΥΑΧ ώστε να γίνεται αλλαγή από εμάς και κατόπιν να παίρνει μείωση.
Προτείνω  στην παράγραφο Ζ   Να προστεθει:
-Εφόσον ο  καταναλωτής κάνει αίτηση για μείωση  να υποχρεούται να παραχωρεί το υδρόμετρο στη ΔΕΥΑΝΧ ώστε να γίνεται αλλαγή  από εμάς και μετά να παίρνει μείωση-.
Η κ.Αμέντα Ευαγγελία δεν συμφωνεί και δεν ψηφίζει το θέμα.
Το διοικητικό συμβούλιο της διευρυμένης ΔΕΥΑΝΧ αφού συζήτησε το θέμα, σκέφθηκε και ,
ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ

Εγκρίνει να  προστεθεί  στην παράγραφο  Ζ της απόφασης  129/2012  το εξής
-Εφόσον ο  καταναλωτής κάνει αίτηση για μείωση  να υποχρεούται να παραχωρεί το υδρόμετρο στη ΔΕΥΑΝΧ ώστε να γίνεται αλλαγή  από εμάς και μετά να παίρνει μείωση-.


Η Απόφαση αυτή πήρε α/α  380/2013
ΧΙΟΣ,  4/9/2013
ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΝ
Η  ΕΠΙ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ
ΠΟΛΥ  ΒΑΠΟΡΑΚΗ


ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΚΩΣΤΗ ΜΟΥΣΟΥΡΟΥΛΗ ΣΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΩΝ ΤΗΣ ΕΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ Schengen



Η Ελλάδα και η Χίος βρίσκονται στην ευχάριστη θέση να φιλοξενούν φέτος την Προεδρία αυτού του φόρουμ των Ευρωπαϊκών Ακτοφυλακών και Ακτοφυλακών Χωρών Schengen, ενόψει και της επικείμενης προεδρίας της Ελλάδας στο Συμβούλιο της ΕΕ το 2014.

Είναι μεγάλη χαρά για μένα ως βουλευτής Χίου, να σας καλωσορίσω σε αυτό το νησί με τη μεγάλη ναυτική παράδοση. Ως Έλληνες, η θάλασσα αποτελεί μέρος της κληρονομιάς και του πολιτισμού μας. Αλλά για τους Χιώτες, ειδικά, αποτελεί μέρος της ζωής μας: Σχεδόν κάθε οικογένεια σε αυτό το νησί έχει κάποιον δικό της στη θάλασσα.

Αποτελεί επίσης μεγάλη μου χαρά, ως πρώην Υπουργός Ναυτιλίας και  Αιγαίου, να βρίσκομαι μεταξύ καλών φίλων, αξιωματικών και στελεχών του Λιμενικού Σώματος- Ελληνικής Ακτοφυλακής.

Το Λιμενικό Σώμα έχει μια παράδοση εκατό ετών και αξίζει πλήρως την εμπιστοσύνη που του αποδίδει ο ελληνικός λαός. Άλλωστε είχα την ευκαιρία, να αντιληφθώ από πρώτο χέρι τις προσπάθειες και τα αποτελέσματά σας.

Αγαπητοί φίλοι,

Η θαλάσσια οικονομία έχει ιστορικά:
• βοηθήσει τη χώρα μας,
• ενισχύσει την πολιτιστική επικοινωνία μας και
• μας έχει ενώσει απέναντι στις προκλήσεις που αντιμετωπίσαμε.

Η ανάπτυξή της, είναι στενά συνδεδεμένη με:
• ένα ελεγχόμενο και
• ασφαλές θαλάσσιο περιβάλλον.

Και αυτό, εξαρτάται από τη λειτουργία των ακτοφυλακών. Εξαρτάται από τη δική σας αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα.

Αυτό το Forum αποδεικνύει σαφώς τη βούληση των χωρών μας να προωθήσουν την διακρατική και διατομεακή συνεργασία για όλες τις σημαντικές αρμοδιότητές σας: 

• την ασφάλεια (καθώς δεν υπάρχει ελευθερία χωρίς ασφάλεια),
• την έρευνα και διάσωση,
• τον έλεγχο των συνόρων,
• την παρακολούθηση της θαλάσσιας κυκλοφορίας,
• την αντιμετώπιση της ρύπανσης,
• τον έλεγχο της αλιείας κλπ.

Στην περίπτωση της Ελλάδας, το ΛΣ- Ελ.Ακτ. ενσωματώνει ακόμη περισσότερα καθήκοντα, λόγω και της μορφολογίας της χώρας, όπως:
• αυξημένο όγκο εργασίας στα πολλά μας λιμάνια, 
• τη μεταφορά ατόμων σε έκτακτες περιπτώσεις και άλλα.

Μετά τις εθνικές εκλογές του Ιουνίου 2012, το Υπουργείο επανιδρύθηκε από τον Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά και πήρε στην αρμοδιότητά του το ΛΣ-Ελ.Ακτ. 
  
Ως αρμόδιος Υπουργός μέχρι τον Ιούνιο που μας πέρασε, εστίασα τις προσπάθειές μου:
• στη συνένωση και την εκ νέου συγκρότηση των λειτουργιών του ΛΣ-Ελ.Ακτ.,
• στον καθορισμό στρατηγικών (όπως η νέα εθνική λιμενική στρατηγική, η στρατηγική για τη νησιωτικότητα και η νομοθέτηση του συμβουλίου νησιωτικής πολιτικής)
• στην αναβάθμιση της ναυτικής εκπαίδευσης,
• στην παροχή σύγχρονων εργαλείων για τη συνεχή βελτίωση των επιδόσεών μας, κλπ.

Καθήκοντα, τα οποία με πολλή χαρά γνωρίζω ότι συνεχίζει με επιτυχία ο διάδοχός μου στο Υπουργείο.

Αγαπητοί φίλοι,

Το Λιμενικό μας:

• έχει μακρά εμπειρία σε θέματα διεθνούς συνεργασίας, με αντιπροσώπους του σε όλο τον κόσμο.
• βιώνει αυτή τη συνεργασία σε καθημερινή βάση, στο πλαίσιο της FRONTEX με τη συντονισμένη κοινή επιχείρηση “POSEIDON"
•Συμμετέχει σε διάφορα ευρωπαϊκά Projects, όπως το BluemassMed, ή το Περσέας και πολλά άλλα.
•Παίζει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση των ευρωπαϊκών πολιτικών.

Επιτρέψτε μου τώρα να αναφερθώ σε μία ευρύτερη οριζόντια πολιτική για την αειφόρο ανάπτυξη, την Ευρωπαϊκή Ολοκληρωμένη Θαλάσσια Πολιτική, μία πολιτική σημαντική όχι μόνο για τα θαλάσσια κράτη μέλη, αλλά για όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση. 

Εσείς είστε τα αναγκαία όργανα για την εφαρμογή της, διότι απαιτεί έναν επιχειρησιακό βραχίονα προκειμένου να παρέχει τα οφέλη της στις οικονομίες μας μέσω πολλαπλών τομέων όπως ο θαλάσσιος τουρισμός, η αλιεία, η υδατοκαλλιέργεια, ή τα υπεράκτια ενεργειακά έργα.

Για το σκοπό αυτό, το Υπουργείο Ναυτιλίας & Αιγαίου ως συντονιστικό όργανο στην Ελλάδα, έχει αναλάβει να παίξει καθοριστικό ρόλο στις πολιτικές και στην υλοποίηση του Ευρωπαϊκού Ταμείου Θαλασσών & Αλιείας της περιόδου 2014 -2020.

Αγαπητοί προσκεκλημένοι, 
Αποτελεί πρόκληση να βρεθεί η σωστή ισορροπία μεταξύ του ανθρωπισμού προς τους πρόσφυγες και της ασφαλείας  για τους πολίτες μας. Της υπεράσπισης και της προστασίας.

Το Λιμενικό μας βαδίζει με προσεκτικά βήματα πάνω σε αυτήν την ευαίσθητη γραμμή.

Διεξάγει την αποστολή του μέσα σε δύσκολες καταστάσεις, εδώ, σε αυτή την ευαίσθητη περιοχή των νοτιοανατολικών θαλασσίων συνόρων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το γεγονός αυτό αποδεικνύεται κάθε μέρα και νύχτα ενώ πολλές επιτυχίες έρχονται στο μυαλό, όπως το σοβαρό πρόσφατο περιστατικό που οδήγησε και σε συλλήψεις στα χωρικά μας ύδατα εδώ στη Χίο, για την οποία ο Πρωθυπουργός συνεχάρη το Λιμενικό και θα ήθελα με την ευκαιρία να προσθέσω τα δικά μου συγχαρητήρια. 
Επιπλέον, όλοι ελπίζουμε ότι η αστάθεια που υπάρχει στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο, δεν θα κλιμακωθεί περαιτέρω.

Αγαπητοί φίλοι, κυρίες και κύριοι,

Αυτή είναι μια κρίσιμη στιγμή για όλη την Ευρώπη και βεβαίως για την Ελλάδα. Ποτέ πριν η συγκυρία μίας δημοσιονομικής κρίσης δεν ήρθε να προστεθεί σε μία συνεχή περιφερειακή κρίση που μπορεί να έχει πολλαπλές συνέπειες για το έργο σας. 
Δεν είμαστε ακόμα σε εκείνο το σημείο που θα επιτρέψει στις Ακτοφυλακές να επικεντρωθούν στη μία πλευρά της αποστολής τους. Δυστυχώς όχι. Η αποστολή τους συνεχίζει να είναι διπλή και περίπλοκη, να υπερασπίζουν το νόμο και να προστατεύουν τους πολίτες και για αυτό απαιτείται ποιότητα.

Ποιότητα σε προσωπικό, ποιότητα σε μέσα και εφόδια, ποιότητα σε σκοπούς και αποτελέσματα. Η ποιότητα των ανθρώπων μας είναι το νούμερο ένα περιουσιακό στοιχείο μας. Και είμαστε όλοι περήφανοι για αυτό. Είμαστε περήφανοι γιατί αυτός ο παράγοντας δεν μπορεί να «αγοραστεί».

Τα υπόλοιπα μπορούν και θα ανακτηθούν σύντομα, όταν η Ελλάδα επιστρέψει στο δρόμο της προόδου. Και παραμένουμε σίγουροι και αισιόδοξοι.

Κυρίες και κύριοι,

Η σημαντική αποστολή σας σε ένα μεταβαλλόμενο οικονομικό και πολιτικό περιβάλλον, είναι να είστε οι 'ναυαγοσώστες' των εθνών μας:
• Οι ασπίδες απέναντι στους κινδύνους μας
• Οι διασώστες στα ατυχήματά μας
• Η ασφάλεια στις περιουσίες μας
• Οι προστάτες των ιδανικών μας.

Έτσι, αποτελεί υποχρέωση για το μέλλον μας να  εξασφαλίσουμε ότι οι Ευρωπαϊκές Ακτοφυλακές:
https://mail.google.com/mail/images/cleardot.gif
• παραμένουν σύγχρονες και εξοπλισμένες,
• συνεργάζονται μεταξύ τους και
• ενώνουν τις δυνάμεις τους για το κοινό συμφέρον.

Για άλλη μια φορά, σας καλωσορίζω στη Χίο,
Ελπίζω να απολαύσετε τη διαμονή σας στο όμορφο νησί μας και εύχομαι κάθε επιτυχία σε αυτό το Forum.


Σας ευχαριστώ όλους για την παρουσία σας εδώ σήμερα.