Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

SUPER ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ BLUE STAR FERRIΕS ΙΣΧΥΟΥΝ S MEXΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΥ



Η BLUE STAR FERRIES, στα πλαίσια της καλύτερης εξυπηρέτησης των ταξιδιωτών και των κατοίκων των νησιών, παρέχει μοναδικές εκπτώσεις και προσφορές στις γραμμές Δωδεκανήσου, Κυκλάδων και Χίου-Μυτιλήνης για ταξίδια από την 1η Νοεμβρίου 2014 έως και τις 27 Μαρτίου 2015.
Πιο συγκεκριμένα εν όψει χειμερινής περιόδου προχωρά σε σειρά προσφορών. Έτσι
1. SUPER ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ: 
Εισιτήρια των 20€ κατ’ άτομο για Κυκλάδες, Δωδεκάνησα & Χίο-Μυτιλήνη
· Η προσφορά ισχύει για τις γραμμές Κυκλάδων, Δωδεκανήσων και Χίου-Μυτιλήνης, για περιορισμένο αριθμό θέσεων, στην Οικονομική Θέση, σε κάθε δρομολόγιο από/προς Πειραιά. Δεν ισχύει για τις ενδιάμεσες διαδρομές.
· Η έκδοση των εισιτηρίων γίνεται ταυτόχρονα με την κράτηση θέσης και δεν είναι δυνατή η κράτηση μέσω internet.
· Δεν ισχύουν Εμπορικές Εκπτώσεις.
· Τα εισιτήρια αυτά δεν ακυρώνονται, δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας και δεν είναι δυνατή η αλλαγή της ημερομηνίας και ώρας ταξιδίου.
· Τα εισιτήρια είναι ονομαστικά και δεν μεταβιβάζονται.
2. SPECIAL ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ (έκπτωση 20% στην Οικονομική Θέση)
Εισιτήρια από 23€ για Κυκλάδες – από 27€ για Δωδεκάνησα – από 31€ για Β.Α. Αιγαίο
· Η προσφορά ισχύει για περιορισμένο αριθμό θέσεων, στην Οικονομική Θέση σε κάθε δρομολόγιο από/προς Πειραιά. Δεν ισχύει για τις ενδιάμεσες διαδρομές.
· Η έκδοση των εισιτηρίων γίνεται ταυτόχρονα με την κράτηση θέσης και δεν είναι η δυνατή κράτηση μέσω internet.
· Δεν ισχύουν Εμπορικές Εκπτώσεις.
· Τα εισιτήρια αυτά ακυρώνονται, μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας και είναι δυνατή η αλλαγή της ημερομηνίας ταξιδίου. Σε περίπτωση που ο επιβάτης ταξιδέψει σε περίοδο που δεν ισχύει η προσφορά, θα μπορεί να αλλάξει το εισιτήριό του, πληρώνοντας την αντίστοιχη διαφορά.
· Τα εισιτήρια είναι ονομαστικά και δεν μεταβιβάζονται.
3. ΕΚΠΤΩΣΗ 10% στη Διακεκριμένη Θέση-Σαλόνι για Κυκλάδες
· Η προσφορά ισχύει για τις γραμμές Πειραιά-Κυκλάδων-Πειραιά. Δεν ισχύει για τις ενδιάμεσες διαδρομές.
4. ΕΚΠΤΩΣΗ 20% στις Καμπίνες για Κυκλάδες
· Η προσφορά ισχύει για όλους τους τύπους καμπινών, για τις γραμμές Πειραιά-Κυκλάδων-Πειραιά. Δεν ισχύει για τις ενδιάμεσες διαδρομές.
· Ισχύουν Εμπορικές Εκπτώσεις.
· Τα εισιτήρια αυτά ακυρώνονται, μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας και είναι δυνατή η αλλαγή της ημερομηνίας ταξιδίου. Σε περίπτωση που ο επιβάτης ταξιδέψει σε περίοδο που δεν ισχύει η προσφορά, θα μπορεί να αλλάξει το εισιτήριό του, πληρώνοντας την αντίστοιχη διαφορά.
· Η προσφορά ισχύει και ανά κρεβάτι, όπου οι συγκεκριμένοι τύποι καμπινών το επιτρέπουν.
5. ΕΚΠΤΩΣΗ 20% στις 2κλινες Καμπίνες για Χίο-Μυτιλήνη
· Η προσφορά ισχύει μόνο για δίκλινες εξωτερικές και εσωτερικές καμπίνες (LUX, Α2 & ΑΒ2), για τις γραμμές Πειραιά-Χίου-Μυτιλήνης-Πειραιά. Δεν ισχύει για τις ενδιάμεσες διαδρομές.
· Ισχύουν Εμπορικές Εκπτώσεις.
· Τα εισιτήρια αυτά ακυρώνονται, μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας και είναι δυνατή η αλλαγή της ημερομηνίας ταξιδίου. Σε περίπτωση που ο επιβάτης ταξιδέψει σε περίοδο που δεν ισχύει η προσφορά, θα μπορεί να αλλάξει το εισιτήριό του, πληρώνοντας την αντίστοιχη διαφορά.
· Η προσφορά ισχύει και ανά κρεβάτι, όπου οι συγκεκριμένοι τύποι καμπινών το επιτρέπουν.
6. ΕΚΠΤΩΣΗ 25% στις 2κλινες Καμπίνες για Δωδεκάνησα
· Η προσφορά ισχύει μόνο για δίκλινες εξωτερικές και εσωτερικές καμπίνες (LUX, Α2 & ΑΒ2), για τις γραμμές Πειραιά-Δωδεκανήσων, καθώς και για τις ενδιάμεσες διαδρομές.
· Ισχύουν Εμπορικές Εκπτώσεις.
· Τα εισιτήρια αυτά ακυρώνονται, μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας και είναι δυνατή η αλλαγή της ημερομηνίας ταξιδίου. Σε περίπτωση που ο επιβάτης ταξιδέψει σε περίοδο που δεν ισχύει η προσφορά, θα μπορεί να αλλάξει το εισιτήριό του, πληρώνοντας την αντίστοιχη διαφορά.
· Η προσφορά ισχύει και ανά κρεβάτι, όπου οι συγκεκριμένοι τύποι καμπινών το επιτρέπουν.
7. ΕΚΠΤΩΣΗ στα ΙΧ αυτοκίνητα, για τους κατόχους της κάρτας SeaSmiles
· 50% έκπτωση στα ΙΧ αυτοκίνητα, για τη γραμμή Πειραιά-Δωδεκανήσων-Πειραιά.
· 30% έκπτωση στα ΙΧ αυτοκίνητα, για τις γραμμές Πειραιά-Κυκλάδων-Πειραιά και Πειραιά-Χίου-Μυτιλήνης.
Οι ανωτέρω εκπτώσεις δεν ισχύουν για τις ενδιάμεσες διαδρομές.
8. ΕΚΠΤΩΣΗ 10% στους επιβάτες, για τους κατόχους της κάρτας SeaSmiles
· Η προσφορά ισχύει για τις γραμμές Πειραιά-Δωδεκανήσων-Πειραιά, σε κάθε δρομολόγιο, σε όλες τις κατηγορίες θέσεων επιβατών, εκτός των κατηγοριών SUPER ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ και SPECIAL ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ.
· Δεν ισχύει για τις ενδιάμεσες διαδρομές.
9. 20% ΕΚΠΤΩΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ στα ΙΧ για Δωδεκάνησα
· Η έκπτωση ισχύει στα εισιτήρια επιστροφής των ΙΧ αυτοκινήτων, για τις γραμμές Πειραιά-Δωδεκανήσων-Πειραιά, όταν εκδίδονται ταυτόχρονα με τα εισιτήρια μετάβασης.
· Δεν ισχύει για τις ενδιάμεσες διαδρομές.
10. ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ: Έκπτωση 25% σε 4κλινη καμπίνα
Η προσφορά ισχύει στις γραμμές των Κυκλάδων, Δωδεκανήσων και Χίου-Μυτιλήνης από/προς Πειραιά καθώς και στις ενδιάμεσες διαδρομές και αφορά σε:
α) 4 ενήλικες σε καμπίνα 4κλινη εξωτερική ή εσωτερική (Α4 ή ΑΒ4)
β) 3 ενήλικες και 1 παιδί σε καμπίνα 4κλινη εξωτερική ή εσωτερική (Α4 ή ΑΒ4)
γ) 2 ενήλικες και 2 παιδιά σε καμπίνα 4κλινη εξωτερική ή εσωτερική (Α4 ή ΑΒ4)
· Απαραίτητη προϋπόθεση, να ταξιδέψουν τα 4 άτομα στην ίδια καμπίνα και με τον ίδιο Κωδικό Κράτησης.
Ο Όμιλος Attica δραστηριοποιείται στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας στην Αδριατική θάλασσα και στις Ελληνικές Ακτοπλοϊκές γραμμές. Διαθέτει το νεότερο στόλο στην Ευρώπη, με 12 επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία, προσφέροντας υπηρεσίες μεταφοράς υψηλού επιπέδου για επιβάτες, φορτηγά και Ι.Χ. οχήματα.




ΠΗΓΗ Lesvosnews.gr

ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΕΥΡΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ




 Αποκαλύφθηκαν 2.750 τ.μ. καταποντισμένων λιμενικών εγκαταστάσεων στο ΛέχαιοΚορινθίας
- Οι αρχαιολόγοι δεν αποκλείουν μέσω μίας νέας μεθόδου να εντοπίσουν θαμμένα αρχαία αντικείμενα
- Το λιμάνι αυτό με πολλές προβλήτες ήταν βασικό όχημα ανάπτυξης για την αρχαία πόλη της Κορίνθου
- Το λιμάνι εκτείνεται σε 911 μέτρα της ακτογραμμής

Σημαντικά ευρήματα καταποντισμένων λιμενικών εγκαταστάσεων στον αρχαίο λιμένα της Κορίνθου στο Λέχαιο, βγήκαν στο φως κατά την περίοδο 2013- 2014.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, μέσω του προγράμματος Λιμένος Λεχαίου (Lechaion Harbour Project), που αποτελεί μια συνεργασία της Εφορείας Εναλίων Αρχαιοτήτων, του SΑΧΟ-Institute, University of Copenhagen και του Ινστιτούτου της Δανίας στην Αθήνα (αναγνωρισμένο από το Υπουργείο Πολιτισμού ως αρχαιολογική σχολή), αποκαλύφθηκαν και αποτυπώθηκαν 2.750 τμ καταποντισμένων λιμενικών εγκαταστάσεων, οι οποίες εκτείνονται σε 911 μέτρα ακτογραμμής. 
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, τα σημαντικότερα αποτελέσματα μέχρι σήμερα συνοψίζονται στα παρακάτω:

1. Στην ανατολική πλευρά του αρχαίου λιμένα εντοπίστηκαν τα κατάλοιπα του διαύλου εισόδου (Entrance Channel) στο λιμάνι. Οι πλευρικοί βραχίονες της εισόδου αποτυπώθηκαν σε μήκος 43,2 μέτρων και έχουν μέγιστο σωζόμενο πλάτος 11,.7 μέτρων. 

Το μέγιστο άνοιγμα του διαύλου έχει πλάτος 8,9 μέτρων και πιθανώς δεικνύει το μέγιστο πλάτος των πλοίων που θα μπορούσαν να εισέλθουν στο λιμάνι. Δυτικότερα του διαύλου αποτυπώθηκαν τα κατάλοιπα δύο προβλητών (Western Mole και Middle Mole). Η Μεσαία Προβλήτα έχει μήκος 35,3 μ. και ορατό μέγιστο πλάτος 16,1 μ. και σώζεται σε ύψος τριών δόμων, ενώ η Δυτική Προβλήτα αποτυπώθηκε σε μήκος 66,5 μ. και έχει ορατό μέγιστο πλάτος 14,7 μ. Οι δόμοι των δύο προβλητών φέρουν ίχνη από ορθογώνιους και σχήματος-Τ τόρμους που έφεραν ξύλινους γόμφους ώστε να διασφαλίζουν κάθετη σύνδεση με την ανώτερη στρώση δόμων. 

2. Στην είσοδο του διαύλου εντοπίστηκαν τα κατάλοιπα οκτώ (8) ξυλοτύπων θεμελίωσης (Caissons 1-8) με γέμισμα από λίθους μικρού και μεσαίου μεγέθους αναμεμειγμένους με υδραυλικό κονίαμα. Οι δύο καλύτερα σωζόμενοι ξυλότυποι έχουν διαστάσεις 9,7 μ. x 4,7 μ. και 10,9 x 5,9 μ. Ομοίως, δυτικά του διαύλου εντοπίστηκαν τα κατάλοιπα τεσσάρων (4) ακόμα ξυλοτύπων θεμελίωσης αντιστοίχου μεγέθους που πιθανώς αποτελούσαν τη θεμελίωση μιας επιπλέον προβλήτας. Η μοναδικότητα αυτών των ευρημάτων εντός του ελλαδικού χώρου καθιστούν επιτακτική τη συνέχιση των ερευνών στην περιοχή με σκοπό τη χρονολόγηση των ξυλοτύπων και την κατανόηση της κατασκευαστικής τους λειτουργίας. 

Παράλληλα, διεξήχθησαν γεωφυσικές έρευνες σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών χρησιμοποιώντας «3D parametric sub-bottom profiler». Η εφαρμογή αυτής της πρωτοποριακής τεχνολογίας για πρώτη φόρα στο πλαίσιο αρχαιολογικής έρευνας στο αρχαίο λιμάνι του Λεχαίου αναμένεται να συνεισφέρει σε δύο βασικούς τομείς: η επεξεργασία των δεδομένων θα οδηγήσει σε μια λεπτομερειακή αποτύπωση της στρωματογραφίας στις περιοχές μελέτης αποδίδοντας έτσι την εξέλιξη της παράκτιας παλαιογεωγραφίας. Επιπλέον, θα παρουσιάσει στοιχεία σχετικά με αρχαία τεχνουργήματα όπως πιθανά θαμμένα τμήματα των λιμενικών εγκαταστάσεων ή θαμμένα αρχαία αντικείμενα. 
Το λιμάνι διαδραμάτισε κομβικό ρόλο στη μακρά ιστορική εξέλιξη της πόλης της Κορίνθου. Ευρισκόμενο σε απόσταση περίπου 3 χλμ. από την αρχαία πόλη αλλά και στραμμένο προς τη δύση, αποτέλεσε αναμφισβήτητα το σημαντικότερο όχημα ανάπτυξης κατά τις διαφορετικές περιόδους ακμής της Κορίνθου. 

Οι έρευνες διεξάγονται υπό τη διεύθυνση του δρ. Δ. Κουρκουμέλη και του δρ. B. Lovén και για το έτος 2014 χρηματοδοτούνται από το Augustinus Foundation.


πηγη newsit

ΑΡΧΙΠΕΛΑΓΟΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΛΙΒΑΔΙΩΝ

Αναπτύχθηκε από το ινστιτούτο «Αρχιπέλαγος»

Εφαρμογή με την οποία επιτυγχάνεται η χαρτογράφηση και φωτογραφική απεικόνιση μεγάλης έκτασης της ελληνικής παράκτιας ζώνης, ανέπτυξε η επιστημονική ομάδα του Ινστιτούτου Θαλάσσιας Προστασίας «Αρχιπέλαγος», που έλαβε και την πρώτη θέση στο διεθνή διαγωνισμό διαστημικών εφαρμογών «Copernicus Masters» του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος (ESA).

Με τίτλο «Seagrass in HD» και δημιουργούς τους Δημοσθένη Τραγανό και Samuel Matthews, η εφαρμογή του Αρχιπελάγους που βραβεύθηκε αποτελεί μία καινοτόμο μέθοδο για την παρακολούθηση των θαλάσσιων λιβαδιών, σε θάλασσες και ωκεανούς παγκοσμίως, αρχής γενομένης από το Αιγαίο, και τα λιβάδια του ενδημικού είδους Ποσειδωνίας (Posidonia oceanica).

Πιο συγκεκριμένα, χρησιμοποιώντας δορυφορικά δεδομένα, τα οποία επιβεβαιώνονται από έρευνα πεδίου στο Αιγαίο, το Αρχιπελάγος μπορεί να χαρτογραφήσει την κατανομή των ενδιαιτημάτων της Ποσειδωνίας, με άμεσο και σταθερό τρόπο, εκτιμώντας ταυτόχρονα τον ρυθμό υποβάθμισής τους, καθώς και την αποτελεσματικότητα των δράσεων για την προστασία τους.

«Δημιουργήσαμε και αρχίσαμε να χρησιμοποιούμε, στο πεδίο, αυτή την εφαρμογή από το 2006 και έκτοτε την εμπλουτίσαμε, αξιοποιώντας νεώτερα δορυφορικά δεδομένα, χάρτες και φωτογραφικές απεικονίσεις» ανέφερε στο ΑΜΠΕ ο διευθυντής του Αρχιπελάγους, Θοδωρής Τσιμπίδης.

Στόχος του ινστιτούτου είναι, με τη δωρεάν χρήση της εφαρμογής και από άλλους ερευνητικούς φορείς, να δημιουργηθεί μια κοινή βάση δεδομένων με σημαντικά στοιχεία από την παρακολούθηση των θαλάσσιων λιβαδιών, τα οποία ξεκινούν από την ακτή και φτάνουν μέχρι και τα 50 μέτρα απόσταση.

«Μιλάμε για συστηματική παρακολούθηση, αλλά κυρίως για προστασία της παράκτιας ζώνης καθώς βλέπουμε, πλέον, παραλίες να «εξαφανίζονται» σε διάφορα νησιά και ασυνείδητους αλιείς να «ξηλώνουν» με τις άγκυρές τους σημαντικές εκτάσεις θαλάσσιων λιβαδιών που έχουν θεμελιώδη σημασία για την παραγωγικότητα και υγεία των θαλασσών μας», κατέληξε ο κ. Τσιμπίδης.

2η Θέση Ο ΝΟΧ Στο Τουρνουά Του ΣΕΔΥ


Τουρνουά ΣΕΔΥ 2012Την 2η θέση κατέλαβε ο ΝΟ Χίου στο 9o τουρνουά υδατοσφαίρισης Ανδρών που διοργάνωσε ο ΣΕΔΥ στο κολυμβητήριο του Αλίμου το τριήμερο 26-28/10/2014. Η ομάδα μας με 3 νίκες και μία ισοπαλία έφτασε στον τελικό όπου ηττήθηκε από τον Εθνικό και έτσι κατέκτησε την 2η θέση. Αναλυτικά τα αποτελέσματα:
ΑΝΟ Γλυφάδας – ΝΟ Χίου: 7-16
Τα οκτάλεπτα: 2-5, 2-3, 1-3, 2-5
Τα γκολ των δύο ομάδων:
ΑΝΟ Γλυφάδας: Καζάζης 1, Κουλιεράκης 2, Φούτρης 1, Χατζηγούλας 2, Φωτόπουλος 1
ΝΟ Χίου: Γκιάλης 1, Μιμίδης 1, Πρέκας 4, Κανδιόγλου 1, Ντούλος 3, Φουντούλης 1, Γαβαλάς 5

ΝΟ Χίου – ΝΟ Καλαμακίου: 6-6
Τα οκτάλεπτα: 1-2, 0-1, 2-2, 3-1
Τα γκολ των δύο ομάδων:
ΝΟ Χίου: Πρέκας 3, Ντούλος 1, Φουντούλης 1, Καλαργυρός 1
ΝΟ Καλαμακίου: Δερμιτζάκης 2, Σαλάχας 1, Κατσαούνης 1, Λιοτσάκης 2

ΝΟ Χίου – Παλαιό Φάληρο: 7-5
Τα οκτάλεπτα: 1-2, 0-1, 3-1, 3-1
Τα γκολ των δύο ομάδων:
ΝΟ Χίου: Πρέκας 3, Κανδιόγλου 1, Ντούλος 1, Καλαργυρός 1, Γαβαλάς 1
Παλαιό Φάληρο: Ξενάκης 1, Σπηλιωτόπουλος 1, Βερύκοκος 1, Παπαναστασίου 1, Παπανικολάου 1


Ημιτελικός
Παναθηναϊκός – ΝΟ Χίου: 4-4 (καν. διαρ.) 1-4 (πεν.)
Τα οκτάλεπτα: 0-1, 1-1, 2-2,1-0, 1-4 (πεν)
Τα γκολ των δύο ομάδων:
Παναθηναϊκός: Σαρτζετάκης 3, Θεοδωρόπουλος 1, Παπαδόγκωνας 1
ΝΟ Χίου: Γαβαλάς 2, Βιτέλλας 2, Μιμίδης 1, Πρέκας 1, Ντούλος 1

Τελικός
Εθνικός – ΝΟ Χίου: 13-10
Τα οκτάλεπτα: 3-1, 4-2, 2-2, 4-5
Τα γκολ των δύο ομάδων:
Εθνικός: Καρούντζος 3, Θαλασσινός 2, Τζώρτζης 2, Κουτσιαλής 1, Αργυρόπουλος 1, Βουλγαράκης 1, Κουτσιαλής 1, Τσαχειλίδης 2
ΝΟ Χίου: Ντούλος 3, Πρέκας 3, Φουντούλης 1, Γαβαλάς 2, Βιτέλλας 1

Τελική Κατάταξη
1. Εθνικός
2. ΝΟ Χίου
3. Παναθηναϊκός
4. ΝΟ Καλαμακίου
5. ΠΑΟΚ
6. ΑΝΟ Γλυφάδας
7. Παλαιό Φάληρο

Σύνθεση Ομάδας
1) Στέφανος Γαλανόπουλος (Τερμ.)
2) Νίκος Ντούλος
3) Στέλιος Μιμίδης
4) Γιάννης Γαβαλάς
5) Γιώργος Κανδιόγλου
6) Μιχάλης Γκιάλης
7) Νίκος Καλαργυρός
8) Αντώνης Μαχαλιάς
9) Νικοδήμος Αγιωργούσης
10) Μανώλης Πρέκας
11) Κωνσταντίνος Βιτέλλας
12) Γιάννης Φαζός
13) Κώστας Γκιουβέτσης
14) Γιώργος Φουντούλης
15) Ορφέας Μεννής (Τερμ.)
16) Γιώργος Σωτηριανός
17) Κωνσταντίνος Βορριάς

Προπονητής: Μίλαν Τζώρτζεβιτς
Έφορος: Δημήτρης Σκαπινάκης

noxiou.gr

Ο ΣΥΡΙΖΑ καταγγέλλει την κυβέρνηση για την ιδιωτική ναυτική εκπαίδευση


merchant_marine_academy
Tο Τμήμα Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με τα νομοθετήματα που έδωσε σε διαβούλευση το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου, προωθώντας την ιδιωτική ναυτική εκπαίδευση.
Η ανακοίνωση έχει ως εξής:
«Το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου, δίνοντας στη δημόσια διαβούλευση σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος και σχέδια Υπουργικών Αποφάσεων σχετικά με τις ΝΕΚΕ (Ναυτική Επαγγελματική Κατάρτιση και Επιμόρφωση), προχώρησε σε ένα ακόμα βήμα προς την κατεύθυνση της ιδιωτικής ναυτικής εκπαίδευσης.
Η προσπάθεια αυτή του Υπουργείου, γίνεται μάλιστα εν κρυπτώ, αφού η ανάρτηση για δημόσια διαβούλευση των νομοθετημάτων δεν ανακοινώθηκε με δελτίο τύπου και υλοποιείται με διαδικασία εξπρές, καθώς διήρκεσε μόλις πέντε ημέρες (22 – 27 Οκτωβρίου).
Η ανάρτηση των συγκεκριμένων νομοθετημάτων, αποτελεί την υλοποίηση των δεσμεύσεων που ανέλαβε ο Υπουργός Ναυτιλίας έναντι των εφοπλιστών, μετά την πρόσφατη συνάντησή τους. Ο τελικός στόχος υλοποίησης αυτής της πολιτικής είναι γνωστός, η πλήρης ιδιωτικοποίηση της ναυτικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, έτσι ώστε οι εφοπλιστές να έχουν υπό τον πλήρη έλεγχό τους το ναυτεργατικό δυναμικό, τόσο σε ότι αφορά στα δικαιώματα των εργαζομένων, όσο και στον αριθμό, κυρίως των αξιωματικών, ώστε να μειωθούν οι αμοιβές τους.
Η δημόσια ναυτική εκπαίδευση, διασφαλίζει ότι όλοι οι νέοι και οι νέες, θα έχουν ισότιμη πρόσβαση σε αυτή, η αναβάθμισή της είναι επιτακτική ανάγκη και αποτελεί προτεραιότητα της ναυτιλιακής πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ.»


e-nautilia.gr

Τα τέλη κυκλοφορίας για το 2015 (λίστα)


Και μετά τη λυπητερή από τα εκκαθαριστικά του ΕΝΦΙΑ έρχεται η ώρα γι αυτή των τελών κυκλοφορίας των οχημάτων για το 2015, αφού από το ερχόμενο Σάββατο 1 Νοεμβρίου και μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου οι κάτοχοι ΙΧ και μοτοσυκλετών θα μπορούν να μπουν στην ειδική ηλεκτρονική εφαρμογή του Taxis για να εκτυπώσουν τα τέλη κυκλοφορίας για το έτος 2015.
Οσοι δεν έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο μπορούν με την άδεια κυκλοφορίας και τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου να μεταβούν στις τράπεζες και να πληρώσουν απευθείας τα τέλη κυκλοφορίας και να παραλάβουν τη σχετική απόδειξη. Σημειώνεται ότι τα ποσά που θα πληρώσουν οι οδηγοί δεν έχουν αλλάξει σε σχέση με πέρυσι, ενώ η κυβέρνηση προσδοκά έσοδα ύψους 1 δισ. ευρώ από τα τέλη κυκλοφορίας.
Ειδικότερα, τα τέλη κυκλοφορίας για το 2015 με βάση τα κυβικά του κάθε Ι.Χ. και την εκπομπή ρύπων διαμορφώνονται ως εξής:
Αυτά είναι τα τέλη κυκλοφορίας για το 2015:
  • Από 51 έως 300 κυβικά εκατοστά, 22 ευρώ
  • Από 301 έως 785 κ.ε., 55 ευρώ.
  • Από 786 έως 1.071 κ.ε. 120 ευρώ.
  • Από 1.072 έως 1.357 κ.ε. 135 ευρώ.
  • Από 1.358 έως 1.548 κ.ε. 240 ευρώ.
  • Από 1.549 έως 1.738 κ.ε. 265 ευρώ.
  • Από 1.739 έως 1.928 κ.ε. 300 ευρώ.
  • Από 1.929 έως 2.357 κ.ε. 660 ευρώ.
  • Από 2.358 έως 3.000 κ.ε. 880 ευρώ.
  • Από 3.001 έως 4.000 κ.ε. 1.000 ευρώ.
  • Από 4.001 κ.ε. και άνω 1.320 ευρώ.
Οχήματα με ταξινόμηση από 1/11/2010 (με βάση τις εκπομπές ρύπων)
  • Από 0 – 100 (γραμμάριο ανά χιλιόμετρο) μηδενικό κόστος.
  • Από 101 – 120 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 0,90 ευρώ.
  • Από 121 – 140 (γρ./χλμ.) 1,10 ευρώ.
  • Από 141 – 160 (γρ./χλμ.) 1,70 ευρώ.
  • Από 161 – 180 (γρ./χλμ.) 2,25 ευρώ.
  • Από 181 – 200 (γρ./χλμ.) 2,55 ευρώ.
  • Από 201 – 250 (γρ./χλμ.) 2,80 ευρώ.
  • Ανω των 251 (γρ./χλμ.) 3,40 ευρώ.
Πηγή: iefimerida.gr

aftodioikisi.gr

Ποιοι μπορούν να βγουν σε σύνταξη πριν από τα 67


Δεκατρείς κατηγορίες ανδρών ασφαλισμένων μπορούν να αποφύγουν τα 67 και να ανοίξουν ταχύτερα την πόρτα εξόδου στη σύνταξη.
Το όριο ηλικίας εξαρτάται από το έτος θεμελίωσης δικαιώματος αλλά και τον αριθμό των απαιτούμενων ενσήμων. Μία σειρά διατάξεων της ασφαλιστικής νομοθεσίας δίνει τη δυνατότητα εξόδου στη σύνταξη ακόμα και σε πενηντάρηδες. Ιδιαίτερα ευνοϊκές διατάξεις ισχύουν για τριτέκνους, γονείς ανηλίκων στο Δημόσιο αλλά και εργαζόμενους στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα.
Οι ρυθμίσεις
Το Εθνος δημοσιεύει όλες τις ρυθμίσεις για έξοδο πριν το 67ο έτος.
«Παράθυρα» για ταχύτερη συνταξιοδότηση υπάρχουν στο Δημόσιο, στα ταμεία ΔΕΚΟ και τραπεζών, στο ΙΚΑ, στον ΟΑΕΕ (ελεύθεροι επαγγελματίες) αλλά και στο ΕΤΑΑ (ανεξάρτητα απασχολούμενοι). Αναλυτικά προβλέπονται τα εξής:
1. Ανδρες στο Δημόσιο με τουλάχιστον 25 έτη ασφάλισης, που θέλουν να αποχωρήσουν με 35ετία. Η θεμελίωση για τη συγκεκριμένη κατηγορία γίνεται με 25ετία, ενώ οι προϋποθέσεις εξόδου τροποποιούνται ανάλογα με τον χρόνο που κλειδώνει το δικαίωμα.
Για το 2010 απαιτούνται συνολικά 35 έτη και το 58ο έτος. Για θεμελίωση το 2011 η «έξοδος» γίνεται με 36 έτη και το 58ο έτος. Σε περίπτωση που το δικαίωμα κλειδώσει το 2012 η σύνταξη θα καταβληθεί με 37 έτη ασφάλισης και το 59ο έτος της ηλικίας.
2. Ανδρες στο Δημόσιο με τουλάχιστον 25 έτη ασφάλισης για μειωμένη ή πλήρη. Σε περίπτωση που η συμπλήρωση της 25ετίας έγινε το 2010 καταβάλλεται μειωμένη σύνταξη στα 60 και πλήρη στα 65.
Ευνοϊκότερες ρυθμίσεις ισχύουν τη διετία 2011-2012, καθώς η έξοδος γίνεται με μειωμένα όρια ηλικίας. Ειδικότερα όσοι θεμελίωσαν δικαίωμα το 2011 μπορούν να πάρουν μειωμένη σύνταξη στα 56 και πλήρη στα 61, ενώ το 2012 τα όρια ηλικίας πάνε στα 58 και 61 αντίστοιχα.
3. Ανδρες στο ΙΚΑ με συμπληρωμένα 10.500 ένσημα. Σε περίπτωση που οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα συμπληρώνουν 10.500 ημέρες ασφάλισης το 2010 μπορούν να λάβουν σύνταξη σε ηλικία 58 ετών.
Εάν συμπληρώσουν τις 10.500 ημέρες το 2011, μπορούν να συνταξιοδοτηθούν στα 58 με συνολικά 10.800 ημέρες ασφάλισης. Σε περίπτωση που το δικαίωμα κλειδώσει το 2012, σύνταξη καταβάλλεται στα 59 με σύνολο ενσήμων 11.100.
4. Ανδρες στο ΙΚΑ με 10.500 ημέρες ασφάλισης εκ των οποίων 7.500 στα βαρέα. Οι ασφαλισμένοι που συμπλήρωσαν την εν λόγω προϋπόθεση το 2010 μπορούν να πάρουν σε ηλικία 53 ετών μειωμένη σύνταξη και σε ηλικία 55 ετών πλήρη. Το 2011 το όριο ηλικίας είναι 53 ετών και 9 μηνών για τη μειωμένη και 55 ετών και 9 μηνών για την πλήρη. Για το 2012 μειωμένη δίνεται σε ηλικία 54 ετών και 6 μηνών και πλήρης σε ηλικία 56 ετών και 6 μηνών.
Το 2013 πλήρης δίνεται σε ηλικία 60 ετών και 9 μηνών (μειωμένη σε ηλικία 58 ετών και 9 μηνών) και φέτος σε ηλικία 61 ετών και 6 μηνών (μειωμένη σε ηλικία 59 ετών και 6 μηνών).
Προσοχή χρειάζεται καθώς για τη συνταξιοδότηση απαιτούνται 1.000 ημέρες στα βαρέα ένσημα την τελευταία 13ετία πριν από την αίτηση.
5. Ανδρες στο ΙΚΑ με 4.500 ημέρες ασφάλισης, εκ των οποίων 3.600 στα βαρέα το 2013. Οι ασφαλισμένοι στα βαρέα και ανθυγιεινά αυτής της κατηγορίας μπορούν να συνταξιοδοτηθούν σε ηλικία 62 ετών. Απαραίτητη προϋπόθεση να έχουν και τουλάχιστον 1.000 βαρέα ένσημα την τελευταία 13ετία.
6. Ανδρες στο ΙΚΑ με συμπληρωμένα 10.000 ένσημα. Οι μισθωτοί αυτής της κατηγορίας εφόσον συμπλήρωσαν 10.000 ημέρες ασφάλισης το 2010 μπορούν να λάβουν πλήρη σύνταξη στα 62. Αν η συμπλήρωση γίνεται το 2011 τότε μπορούν να λάβουν πλήρη σύνταξη στα 63 ενώ για όσους φτάνουν τα 10.000 ένσημα το 2012 η πόρτα εξόδου ανοίγει σε ηλικία 63 ετών και 6 μηνών.
Ασφαλισμένοι στο ΕΤΑΑ και ελεύθεροι επαγγελματίες
• Ανδρες στον ΟΑΕΕ με συμπληρωμένα 35 έτη ασφάλισης. Οσοι ελεύθεροι επαγγελματίες συμπληρώνουν 35 έτη ασφάλισης το 2010 μπορούν να λάβουν πλήρη σύνταξη σε ηλικία 60 ετών. Το 2011 μπορούν να συνταξιοδοτηθούν στα 60 με 36 έτη ασφάλισης. Το 2012 το όριο παραμένει στα 60 αλλά απαιτούνται συνολικά 37 έτη ασφάλισης.
• Ανδρες στο ΕΤΑΑ με συμπληρωμένα 35 έτη ασφάλισης. Οσοι συμπληρώνουν 35 έτη ασφάλισης το 2010 μπορούν να λάβουν σύνταξη σε ηλικία 60 ετών πλήρη. Το 2011 μπορούν να συνταξιοδοτηθούν στα 60 με 36 έτη ασφάλισης. Το 2012 το όριο παραμένει στα 60 με σύνολο ετών ασφάλισης τα 37.
Tι ισχύει για δημοσίους υπαλλήλους, πατέρες ανηλίκων και τρίτεκνους
Δυνατότητα να βγουν στη σύνταξη πριν τα 67 χρόνια έχουν και οι παρακάτω κατηγορίες ασφαλισμένων:
1. Ανδρες στο Δημόσιο και στα λεγόμενα ειδικά ταμεία (ΔΕΚΟ και τραπεζών) με πρώτη ημέρα ασφάλισης μέχρι το τέλος του 1982. Εχουν «κλειδώσει» δικαίωμα για πλήρη σύνταξη με 35 συνολικά έτη ασφάλισης άνευ ορίου ηλικίας.
2. Ανδρες στα Ταμεία των ΔΕΚΟ και των τραπεζών – ασφαλισμένοι από 1983 έως και 1992- με 35 έτη ασφάλισης. Οσοι συμπληρώνουν 35ετία το 2010, παίρνουν πλήρη σύνταξη στα 58. Για θεμελίωση δικαιώματος το 2011 η «έξοδος» γίνεται στα 58 αλλά θα πρέπει να φτάσουν τα 36 έτη ασφάλισης. Το 2012 το δικαίωμα κλειδώνει με 35ετία αλλά σύνταξη καταβάλλεται όποτε συμπληρωθεί το 59ο έτος και συνολικά 37 έτη ασφάλισης.
3. Ανδρες στα Ταμεία των ΔΕΚΟ και των τραπεζών με τουλάχιστον 25 έτη ασφάλισης, μέχρι το τέλος του 2012. Δικαιούνται μειωμένη σύνταξη σε ηλικία 60 ετών και πλήρη σύνταξη σε ηλικία 65 ετών.
4. Τρίτεκνοι στο Δημόσιο με τουλάχιστον 20 έτη ασφάλισης. Η θεμελίωση για τη συγκεκριμένη κατηγορία γίνεται με 20ετία και εφόσον το 2011 έχουν συμπληρωθεί 5 έτη στην ασφάλιση του Δημοσίου. Οι υπάλληλοι μπορούν να συνταξιοδοτηθούν από το 52ο έτος της ηλικίας τους κι έπειτα εάν η 20ετία συμπληρώνεται το 2011 (με συνολικά 21 έτη). Σε περίπτωση που η 20ετία συμπληρώνεται το 2012 απαιτούνται 23 συνολικά έτη και το 55ο έτος της ηλικίας.
5. Ανδρες με ανήλικα παιδιά που συμπληρώνουν 25ετία στο Δημόσιο τη διετία 2011- 2012. Ισχύουν ιδιαίτερα ευνοϊκές ρυθμίσεις για τη συγκεκριμένη κατηγορία ασφαλισμένων. Σε περίπτωση που το δικαίωμα θεμελιώνεται το 2011 το όριο ηλικίας διαμορφώνεται στο 52ο έτος, ενώ το 2012 η πόρτα εξόδου ανοίγει στα 55. Εδώ πρέπει να σημειωθεί πως το δικαίωμα θεμελιώνεται με 25ετία και ανήλικο τέκνο, ενώ η πόρτα εξόδου ανοίγει όποτε συμπληρωθεί το όριο ηλικίας.
Για όσους συμπληρώνουν 25ετία μετά την 1η Ιανουαρίου 2013, δεν υπάρχει καμία ευνοϊκή ρύθμιση.

aftodioikisi.gr

Πότε και ποιοι δημόσιοι υπάλληλοι θα πάρουν πίσω τον 13ο μισθό


Αργεί ακόμη. Τα καλά νέα αφορούν τους δημόσιους υπαλλήλους που θα αξιολογηθούν ως οι παραγωγικότεροι στη διάρκεια του 2015 και θα επιβραβευθούν με την επιστροφή του 13ου μισθού ως ετήσιου μπόνους το 2016. Οι αρχικές σκέψεις που έγιναν στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης ήταν να έρθει σύντομα η ώρα της σύνδεσης των αποδοχών με την απόδοση, αλλά επειδή το παρόν σύστημα αξιολόγησης που προβλέπει ποσόστωση, το σχέδιο κόλλησε γιατί δεν μπορεί να στέκεται η επιλογή των αποδοτικότερων χωρίς να προηγηθεί αξιολόγηση. Ετσι, με το νέο μισθολόγιο που θα ισχύσει το 2015 δεν πρόκειται να ανταμειφθούν οι καλύτεροι, απλώς όσοι απολαμβάνουν σήμερα τη λεγόμενη «προσωπική διαφορά» θα τη χάσουν.
Η σύνδεση του μισθού με την παραγωγικότητα είναι κάτι στο οποίο δείχνει να πιστεύει πάρα πολύ ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κ. Μητσοτάκης και βιάζεται να προωθήσει τη σχετική ρύθμιση, παρόλο που θα αφορά το 2016, ώστε να ανήκει στις βασικές πρωτοβουλίες της θητείας του στο συγκεκριμένο υπουργείο, που μπορεί να λήξει πρόωρα, αν γίνουν πρόωρες εκλογές.

aftodioikisi.gr

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΛΑΙΟΚΟΜΙΚΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ




            Ανακοινώνεται στους ελαιοκαλλιεργητές του Νομού Χίου ότι οι μεταβολές του ελαιοκομικού μητρώου θα υλοποιηθούν στη Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής από την 1η Νοεμβρίου 2014 έως την 31η Ιανουαρίου 2015.
            Οι όποιες ενέργειες θα γίνουν από τον ίδιο τον ελαιοπαραγωγό ή από κατάλληλα εξουσιοδοτημένο άτομο, εφοδιασμένο με νόμιμο έγγραφο εκπροσώπησης (απλή εξουσιοδότηση ή συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο) με τη συγκεκριμένη εντολή.


ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ

1.         ΝΕΑ ΑΙΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΠΟΤΕ    ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ ΕΛΑΙΟΚΟΜΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
2.        ΕΓΓΡΑΦΗ ΝΕΟΥ ΤΕΜΑΧΙΟΥ ΣΤΟ ΕΛΑΙΟΚΟΜΙΚΟ

Παραγωγός ο οποίος για πρώτη φορά υποβάλλει Υπεύθυνη Δήλωση Ελαιοκαλλιέργειας στο Ελαιοκομικό Μητρώο ή επιθυμεί να εγγράψει νέο ελαιοτεμάχιο στο ελαιοκομικό του, πρέπει να προσκομίσει τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
1.      Θεωρημένη φωτοτυπία των δύο όψεων της Αστυνομικής Ταυτότητας
2.      Φωτοτυπία της 1ης σελίδας του βιβλιαρίου τραπέζης
3.      Φωτοτυπία του τελευταίου εκκαθαριστικού
4.      Τίτλοι Ιδιοκτησίας Ελαιοκτημάτων όπως περιγράφονται  στο κεφάλαιο «ΤΙΤΛΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ» του παρόντος
5.      Τις Καρτεσιανές Γεωγραφικές Συντεταγμένες (με τη φορά του ρολογιού) των κορυφών των τεμαχίων σε ΕΓΣΑ ’87 (επίσημο προβολικό γεωδαιτικό σύστημα αναφοράς).



3.        ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΕΜΑΧΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΑΙΟΚΟΜΙΚΟ
      
       Σε κάθε περίπτωση όπου ο παραγωγός προσέρχεται να εγγράψει ελαιόκτημα στο όνομά του λόγω οποιασδήποτε από τις παραπάνω περιπτώσεις κατοχής ή/και νομής θα προσέρχεται συγχρόνως και ο προηγούμενος νομέας του κτήματος του οποίου το ελαιοκομικό μητρώο είχε εγγραφεί το συγκεκριμένο τεμάχιο προκειμένου να αιτηθεί τη διαγραφή του (προσκομίζοντας φωτοτυπία της ταυτότητας και του τελευταίου εκκαθαριστικού του).

4.    ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΕΚΤΥΠΩΜΕΝΟ ΕΛΑΙΟΚΟΜΙΚΟ
      
       Παραγωγός που διαφωνεί με κάποιο από τα αναγραφόμενα στοιχεία στο εκτυπωμένο ελαιοκομικό μητρώο που έχει παραλάβει θα προσκομίσει κατά περίπτωση τα ακόλουθα:

Διαφωνία στα αλφαριθμητικά στοιχεία
       Παραγωγός που διαφωνεί με κάποιο από τα προσωπικά του στοιχεία ή με το ιδιοκτησιακό καθεστώς ελαιοτεμαχίου του που αναγράφονται στο εκτυπωμένο ελαιοκομικό θα υποβάλλει Αίτηση-Υ/Δ συνοδευόμενη από τα κατά περίπτωση απαιτούμενα δικαιολογητικά όπως αυτά περιγράφονται ακολούθως:
1.   Θεωρημένη φωτοτυπία των δύο όψεων της Αστυνομικής Ταυτότητας
2.      Φωτοτυπία της 1ης σελίδας του βιβλιαρίου της τραπέζης
3.      Φωτοτυπία του τελευταίου εκκαθαριστικού
4.      Τίτλοι Ιδιοκτησίας Ελαιοκτημάτων όπως περιγράφονται  στο κεφάλαιο «ΤΙΤΛΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ» του παρόντος.

Διαφωνία στην έκταση και/ή στιν εντοπισμό των κτημάτων επί του ορθοφωτοχάρτη
            Παραγωγός ο οποίος διαφωνεί με την έκταση που αναγράφεται σε κάποιο κτήμα στο εκτυπωμένο του ελαιοκομικό θα προσκομίσει τα ακόλουθα:
1.      Θεωρημένη φωτοτυπία των δύο όψεων της Αστυνομικής Ταυτότητας
2.      Φωτοτυπία της 1ης σελίδας του βιβλιαρίου της τραπέζης
3.      Φωτοτυπία του τελευταίου εκκαθαριστικού
4.      Τίτλοι Ιδιοκτησίας Ελαιοκτημάτων όπως περιγράφονται  στο κεφάλαιο «ΤΙΤΛΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ» του παρόντος
5.      Τις Καρτεσιανές Γεωγραφικές Συντεταγμένες (με τη φορά του ρολογιού) των κορυφών των τεμαχίων σε ΕΓΣΑ ’87 (επίσημο προβολικό γεωδαιτικό σύστημα αναφοράς).

ΤΙΤΛΟΙ ΝΟΜΗΣ-ΚΑΤΟΧΗΣ

          Σε περίπτωση που ο ελαιοπαραγωγός επικαλείται κυριότητα του ελαιοτεμαχίου (πλήρη ή επικαρπία) οφείλει να προσκομίσει φωτοαντίγραφο ενός από τα κατωτέρω:
                            i.            Απόσπασμα του εθνικού κτηματολογίου όπου αυτό εφαρμόζεται
                          ii.            Μεταγραμμένες πράξεις (π.χ. συμβολαιογραφικό έγγραφο, δικαστική απόφαση, αποδοχή κληρονομιάς κλπ) συνοδευόμενες από πιστοποιητικό μεταγραφής
                        iii.            Σε εξαιρετικές περιπτώσεις και εφόσον αποδεδειγμένα υπάρχει αντικειμενική δυσκολία  για την απόκτηση τίτλων ιδιοκτησίας μπορεί να γίνεται δεκτό αντί τίτλου ιδιοκτησίας το πιστοποιητικό του Δημάρχου ή ένορκη βεβαίωση, συνοδευόμενα από αντίγραφα του υποβληθέντος και θεωρημένου από την Αρμόδια Δ.Ο.Υ. εντύπου Ε9.
Σε περίπτωση που ο ελαιοπαραγωγός επικαλείται εκμετάλλευση ελαιοκτήματος ως τίτλος εκμετάλλευσης θεωρείται κάθε σύμβαση (π.χ. μίσθωση, επίμορτη αγροληψία, χρησιδάνειο, δωρεάν παραχώρηση κλπ) η οποία είναι θεωρημένη από τη Δ.Ο.Υ. εφόσον αυτό απαιτείται. Όλες οι παραπάνω συμβάσεις συνοδεύονται υποχρεωτικά από αντίγραφα των τίτλων ιδιοκτησίας των φερόμενων ως ιδιοκτητών των ελαιοκτημάτων, όπως αυτοί περιγράφονται ανωτέρω.
                 
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

Σε περίπτωση που κατά τον εντοπισμό του τεμαχίου επηρεάζονται διπλανά τεμάχια (επικάλυψη) τότε θα ειδοποιούνται οι παραγωγοί των οποίων τα τεμάχια επηρεάζονται ώστε υποχρεωτικά να παρίστανται και να προσκομίσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά, παρουσία του παραγωγού του οποίου το τεμάχιο πρόκειται να εισαχθεί στη βάση και να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να επιλυθεί το πρόβλημα με υποβολή τροποποιητικής δήλωσης ή διαγραφής.



ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΓΚΛΗΣΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑΔΙΟΥ Β1 ΜΕΛΕΤΗΣ Σ.Χ.Ο.Ο.Α.Π. ΤΗΣ Δ.Ε.ΚΑΜΠΟΧΩΡΩΝ ΔΗΜΟΥ ΧΙΟΥ



Καλείστε να προσέλθετε στη δημόσια συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης, που θα διεξαχθεί στην αίθουσα συνεδριάσεων του Ομηρείου Πνευματικού Κέντρου Δ. Χίου την 12η του μηνός Νοεμβρίου του έτους 2014, ημέρα Τετάρτη και ώρα 17:30, με θέμα «Ανοιχτή διαβούλευση για την έγκριση σταδίου Β1 μελέτης Σ.Χ.Ο.Ο.Α.Π. της Δημοτικής Ενότητας Καμποχώρων Δ. Χίου», (άρθρο 76 του Ν. 3852/2010).
Τα παραδοτέα της Β1 φάσης του ΣΧΟΟΑΠ του θέματος, βρίσκονται αναρτημένα σε ψηφιακή μορφή στην ηλεκτρονική δ/νση: www.chioscity.gr Το υλικό αυτό βρίσκεται επίσης διαθέσιμο σε μορφή πολυμέσων, (DVD), στο Τμήμα Πολεοδομικών Εφαρμογών της Δ/νσης Υπηρεσίας Δόμησης, Οινοπίωνος 1, Χίος και στα τηλέφωνα 22713-51624, 22713-51618, όπου μπορείτε να απευθύνεστε, για περισσότερες πληροφορίες και κατάθεση προτάσεων.




Η Πρόεδρος
της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης



Παρασκευή Ποταμούση