Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΖΗΤΑ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΥΚΤΕΡΙΝΑ ΤΩΝ ΠΥΡΟΦΥΛΑΚΩΝ

Ο βουλευτής Χίου Κώστας Τριαντάφυλλος μέσω του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου ζήτησε διευκρινίσεις για το θέμα που έχει προκύψει με τα νυχτερινά των πυροφυλάκων που πραγματοποίησαν βάρδιες το καλοκαίρι που μας πέρασε στο νησί μας.
Ο βουλευτής ζητά διευκρινίσεις από τα συναρμόδια Υπουργεία για τους λόγους βάσει των οποίων οι πυροφύλακες που πραγματοποίησαν βάρδιες νύχτες και αργίες δεν έλαβαν την προβλεπόμενη αμοιβή.
Το Υπουργείο Εσωτερικών απαντά ότι έχει ζητήσει στοιχεία από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου και μόλις περιέλθει η σχετική απάντηση θα επανέλθει με νεότερο έγγραφο.

Ο Κώστας Τριαντάφυλλος έθεσε κοινοβουλευτικά το θέμα, ώστε να αποκατασταθεί μια αδικία που αφορά αρκετούς συμπολίτες μας, οι οποίοι πραγματοποίησαν νυχτερινές βάρδιες πυροφύλαξης και αργίες στα πυροφυλάκια, χωρίς να έχουν λάβει την αμοιβή που δικαιούνται.

ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΜΜΕ : ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΕΡΟΜΑΧΙΕΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ

Σε νέα πρόκληση προχωρά η εφημερίδα  Habertürk, η οποία με δημσίευμά της υποστηρίζει ότι τα ελληνικά αεροσκάφη δεν μπορούν να εμπλακούν σε αερομαχίες λόγω της οικονομικής κρίσης.
Στο ρεπορτάζ η εφημερίδα επικαλείται τα στοιχεία από την τουρκική πολεμική αεροπορία βάσει των οποίων απο την 1η Ιουλίου δεν έχει καταγραφεί καμία παραβίαση του τουρκικού εναέριου χώρου από ελληνικά πολεμικά αεροσκάφη. Επικαλείται, μάλιστα, και στρατιωτική πηγή σύμφωνα με την οποία «η Ελλάδα έκοψε "μαχαίρι" τις παραβιάσεις λόγω των επιπτώσεων από την οικονομική κρίση».
Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα κάθε απογείωση F-16 κοστίζει 10.000 ευρώ και κάθε Μιράζ 11.000 ευρώ ενώ υπολογίζει ότι το συνολικό κόστος από τις αερομαχίες σε 20 εκατομμύρια δολάρια.

protothema.gr

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΪΚ ΓΙΑ ΤΗ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΑΜΟΥ



«Η ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΣΤΗ ΣΑΜΟ ΑΥΞΗΘΗΚΕ 1525% ΚΑΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ 35% ΤΩΝ ΕΚΕΙ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ. ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ»

Την κραυγή αγωνίας των Αστυνομικών Υπαλλήλων της Σάμου, που με δραματική επιστολή τους προς τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας ζητούν να μεριμνήσει ώστε να στελεχωθεί η Αστυνομική Διεύθυνση Σάμου με επιπλέον προσωπικό για την αντιμετώπιση του φαινομένου της λαθρομετανάστευσης, μεταφέρει με Ερώτησή του προς τον Υπουργό Δημόσιας Τάξης Νίκο Δένδια ο Βουλευτής Επικρατείας των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ, υπό τη βουλευτική εποπτεία του οποίου βρίσκονται όλα τα νησιά του Βορείου Αιγαίου.

Οι Αστυνομικοί Υπαλληλοι Σάμου, έχουν ξεπεράσει τα όριά τους προ πολλού αφού βάσει των στοιχείων της επίσημης σελίδας του Υπουργείου σας, υπάρχει αύξηση της λαθρομετανάστευσης σε σχέση με το 2012, σε ποσοστό 1524,75%, ενώ αντίστοιχα η πληρότητα της Αστυνομικής Διεύθυνσης Σάμου, φθάνει μόλις το 35% της δυναμής της.

Σύμφωνα με την επιστολή των Αστυνομικών Υπαλλήλων Σάμου, που παραδόθηκε στο λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Τέρενς Κουίκ από τον Πολιτευτή Σάμου του Κινήματος Γιώργο Γαρυφάλλου:

»Οι αποβάσεις λαθρομεταναστών στα νησιά μας είναι καθημερινές , πολυπληθείς και η προσπάθεια που γίνεται εκ μέρους του Αστυνομικού προσωπικού για να ανταποκριθεί στα καθήκοντά του τεράστια. Ενός προσωπικού που πολλάκις και καθημερινά υπερβαίνει τις δυνάμεις του για να προσφέρει τις ανθρωπιστικές κατ’ αρχήν υπηρεσίες του σε ανθρώπους που τις χρειάζονται και έπειτα τα υπηρεσιακά του καθήκοντα».

«Με μόλις το 35% της δύναμης που στελεχώνεται η Αστυνομική Διεύθυνση Σάμου, μπορεί να ανταποκριθεί στις υπόλοιπες ανάγκες (εγκληματικότητα, τροχαία, διοικητικές πράξεις, φύλαξη ασθενών, μεταγωγές, εργασιακό καθεστός κ.λ.π.) που υπάρχουν στο Νομό;», ερωτά τον αρμόδιο Υπουργό ο Τέρενς Κουίκ και ζητά την άμεση στελέχωση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Σάμου και την άμεση λειτουργία του Κέντρου Πρώτης Υποδοχής Λαθρομεταναστών ώστε να μην μπει σε δεύτερη μοίρα το αγαθό της ασφάλειας του πολίτη.

Ακολουθεί το κείμενο της Ερώτησης.
ΤΕΡΕΝΣ - ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΥΙΚ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ:

ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΝΙΚΟΛΑΟ ΔΕΝΔΙΑ

ΘΕΜΑ: ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΑΜΟΥ

Κύριε Υπουργέ,

Σας γνωστοποιώ αγωνιώδη επιστολή των Αστυνομικών Υπαλλήλων Σάμου, που ζητούν από τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας να μεριμνήσει ώστε να στελεχωθεί η Αστυνομική Διεύθυνση Σάμου με επιπλέον προσωπικό, αφού λήγουν σε λίγες ημέρες οι αποσπάσεις του Αστυνομικού προσωπικού που κλήθηκε να ενισχύσει το καλπάζον, στο νησί, φαινόμενο της λαθρομετανάστευσης.

Αυτό που μου κάνει όμως ιδιαίτερη εντύπωση μέσα από την επιστολή των ανθρώπων που καλούνται να φυλάνε Θερμοπύλες καθημερινά, είναι πως έχουν ξεπεράσει τα όρια τους προ πολλού, αφού βάσει των στοιχείων της επίσημης σελίδας του Υπουργείου σας, υπάρχει αύξηση της λαθρομετανάστευσης σε σχέση με το 2012, σε ποσοστό 1524,75%, ενώ αντίστοιχα η πληρότητα της Αστυνομικής Διεύθυνσης Σάμου, φθάνει μόλις το 35% της δυναμής της.

Στην επιστολή τους, που παραδόθηκε στο λογαριασμό ηλεκτρονικού μου ταχυδρομείου από τον Πολιτευτή Σάμου των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Γιώργο Γαρυφάλλου, οι Αστυνομικοί Υπάλληλοι Σάμου αναφέρουν επί λέξει τα εξής:

«κ. Αρχηγέ

Η ακριτική μας Διεύθυνση δοκιμάζεται καθημερινά από την όλο και αυξανόμενη εισροή λαθρομεταναστών λόγω της γνωστής γειτνίασής μας με την Τουρκία. Οι αποβάσεις λαθρομεταναστών στα νησιά μας είναι καθημερινές , πολυπληθείς και η προσπάθεια που γίνεται εκ μέρους του Αστυνομικού προσωπικού για να ανταποκριθεί στα καθήκοντά του τεράστια. Ενός προσωπικού που πολλάκις και καθημερινά υπερβαίνει τις δυνάμεις του για να προσφέρει τις ανθρωπιστικές κατ’ αρχήν υπηρεσίες του σε ανθρώπους που τις χρειάζονται και έπειτα τα υπηρεσιακά του καθήκοντα.

Έχουμε μπει στον Οκτώβριο, μήνα τον οποίο λήγουν οι αποσπάσεις του Αστυνομικού προσωπικού που κλήθηκε να ενισχύσει την Διεύθυνσή μας κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Αποσπάσεις οι οποίες βοήθησαν σε μεγάλο βαθμό , με Αστυνομικούς οι οποίοι εκτέλεσαν  ευσυνείδητα τα καθήκοντά τους πλην όμως παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειές τους δεν είναι  αρκετοί για να αντιμετωπίσουν τα κύματα εισροών. Οι έκτακτες ανάγκες που προκύπτουν όπως η μεταφορά  και φύλαξη ασθενών στο Νοσοκομείο, οι μεταγωγές, οι επιχειρήσεις περισυλλογής  σε διάφορα απομακρυσμένα σημεία του νησιού είναι λίγες  από τις περιπτώσεις τις οποίες απαιτείται αριθμός Αστυνομικών που στην παρούσα κατάσταση είναι αδύνατο να βρεθεί.

Η μη συνέχιση των αποσπάσεων  θα σημάνει και την αδυναμία της Αστυνομικής να ανταποκριθεί στα βασικά καθήκοντά της. Η εισροή όμως των Λαθρομεταναστών δεν συμπίπτει με την τουριστική περίοδο του νησιού η οποία λήγει τον Οκτώβρη αλλά συνεχίζεται και τον χειμώνα και μάλιστα σε δυσμενέστερες συνθήκες, με καταρρακτώδεις βροχές, θαλασσοταραχές, υποθερμίες, ναυάγια  και πολλά άλλα. Το μεγαλύτερο ποσοστό Αστυνομικών της Α.Δ. ασχολείται με τα θέματα της λαθρομετανάστευσης αφήνοντας αναγκαστικά σε δεύτερη μοίρα το αγαθό της ασφάλειας του πολίτη.

Η παρούσα κατάσταση απαιτεί ενίσχυση με τουλάχιστον 70 Αστυνομικούς, δεδομένου ότι η Α.Δ. λειτουργεί με 35% επί του συνόλου κενές οργανικές θέσεις με  ένα οργανόγραμμα το οποίο σχεδιάστηκε χωρίς να υπάρχουν αυτές οι απαιτήσεις  Αστυνομικού προσωπικού για την καταπολέμηση της λαθρομετανάστευσης  αλλά και χωρίς να λειτουργεί και κέντρο πρώτης υποδοχής το οποίο από την πρώτη μέρα που λειτούργησε  το 2008  στελεχώθηκε αποκλειστικά  με προσωπικό του Α.Τ Σάμου, το οποίο δεν ενισχύθηκε ποτέ  έως και σήμερα για την εύρυθμη λειτουργία του.
         
Με αριθμούς και στοιχεία που αντλήθηκαν από την επίσημη ιστοσελίδα  του Υπουργείου μας προκύπτει , για το έτος που διανύουμε , κατακόρυφη αύξηση της εισόδου στο Ν. Σάμου -όπως και σε όλο το βορειοανατολικό Αιγαίο - σε σχέση με το 2012 η οποία είναι της τάξεως του 1524,75% , με 101 παρανόμως εισερχόμενα άτομα το πρώτο οκτάμηνο του 2012 και 1.641 το αντίστοιχο διάστημα του 2013.

 Η ανάγκη για άμεση ενίσχυση της Α.Δ. Σάμου είναι πλέον επιτακτική. Τα όρια έχουν ξεπεραστεί προ πολλού και το σύνολο των συναδέλφων μας έχει εξουθενωθεί ψυχικά και σωματικά. Πιστεύουμε ότι το Αρχηγείο θα εξετάσει σοβαρά  όλες τις ανωτέρω παραμέτρους  λαμβάνοντας αποφάσεις προς όφελος  της κοινωνίας και των Αστυνομικών που μοχθούν καθημερινά για να παρέχουν τις υπηρεσίες τους στο ακέραιο.


ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΤΣΙΟΥΓΚΟΣ Νικόλαος

Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΤΣΙΟΥΡΗΣ Θωμάς»

Κατόπιν τούτων, ερωτάσθε κ. Υπουργέ:

1.Με ποιο τρόπο θα αντιμετωπίσετε την ΑΜΕΣΗ και επιτακτική στελέχωση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Σάμου;

2.Με μόλις το 35% της δύναμης που στελεχώνεται η Αστυνομική Διεύθυνση Σάμου, μπορεί να ανταποκριθεί στις υπόλοιπες ανάγκες (εγκληματικότητα, τροχαία, διοικητικές πράξεις, φύλαξη ασθενών, μεταγωγές, εργασιακό καθεστός κ.λ.π.) που υπάρχουν στο Νομό;

3.Πόση από αυτή δύναμη (35%) διατίθεται για το Κέντρο Πρώτης Υποδοχής;

4.Επιβεβαιώνετε πως πράγματι μπαίνει σε δεύτερη μοίρα το αγαθό της ασφάλειας του πολίτη;

5.Πότε επιτέλους το Κέντρο Πρώτης Υποδοχής Λαθρομεταναστών θα λειτουργήσει σύμφωνα με την έννοια που πρέπει να έχει;

6.Με αυτά τα τρομακτικά ποσοστά αύξησης της λαθρομετανάστευσης που έχουμε στα σύνορα της πατρίδας μας, θα καταφέρετε να πείσετε τους κυβερνώντες Τροΐκανούς, να συνειδητοποιήσουν ότι τα σύνορα της Ευρώπης, δεν είναι στις Βρυξέλλες και στο Βερολίνο;


Ο Ερωτών Βουλευτής


Τέρενς-Νικόλαος Κουίκ




ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΧΙΟΥ

            Ελληνική Δημοκρατία
Δήμος Χίου
Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών
Τμήμα Υποστήριξης Πολ. Οργάνων Δ. Χίου
Επιτροπή Ποιότητας ζωής
Αρ.Πρωτ.: 0/  -  -   


Α Π Ο Σ Π Α Σ Μ Α   Π Ρ Α Κ Τ Ι Κ Ο Υ
Εκ της υπ' αριθ. 8 της 26-09-2013 συνεδριάσεως της Επιτροπή Ποιότητας ζωής
Αριθμός απόφασης
58/2013
Περίληψη απόφασης
IA.Έγκριση πρακτικών επιτροπής κυκλοφορίας
Στη Χίο και στο Δημαρχιακό Κατάστημα σήμερα την 26η Σεπτεμβρίου 2013 ημέρα της εβδομάδας Πέμπτη και ώρα 11.00 συνήλθε σε συνεδρίαση η Επιτροπή Ποιότητας ζωής Χίου στην οποία προήδρευσε ο κ. Στεφάνου Παντελής και ύστερα από πρόσκληση που υπέγραψε  ο ίδιος με ημερομηνία 10-09-2013 που δόθηκε σε κάθε σύμβουλο σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 74 & 75 του Ν 3852/10 και αφού διαπιστώθηκε ότι υφίσταται νόμιμη απαρτία αφού σε σύνολο 9 μελών βρέθηκαν παρόντα 5 μέλη, δηλαδή:
ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΤΑΚΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
α/α
Ονοματεπώνυμο Συμβούλου
 1
Κοντούδης Μιχαήλ        
 2
Μούνδρος Κωνσταντίνος   
 3
Φλάμος Πέτρος           
 4
Μερούσης Χριστόφορος    







ΑΠΟΝΤΕΣ ΤΑΚΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ (οι οποίοι δεν προσήλθαν αν και κλήθηκαν νόμιμα)
α/α
Ονοματεπώνυμο Συμβούλου
 1
Κλεισσάς Θ. Ηλίας       
 2
Φαρατζής Στέφανος       
 3
Στρουμπής Ευστράτιος    
 4
Κωστάλλα Κλεάνθη        


Ακολούθως o κ. Στεφάνου Παντελής κήρυξε την έναρξη της συνεδρίασης
Στην αρχή διαβάζονται και επικυρώνονται τα πρακτικά της προηγούμενης συνεδρίασης τα οποία και υπογράφονται.
Αποχωρήσεις-Προσελεύσεις
τέθηκαν 4 θέματα εκτός ΗΔ τα οπόια αποφασίστηκε να συζητηθούν  στην αρχή  της ΗΔ

Ακολούθως συζητήθηκε το πιο κάτω θέμα
IA.Έγκριση πρακτικών επιτροπής κυκλοφορίας
Εισηγούμενος το θέμα ο Πρόεδρος έθεσε υπόψη της Επιτροπής το αριθμ. 6/2013 πρακτικό Επιτροπής Κυκλοφορίας
Στην αίθουσα Δ.Σ. του Δήμου Χίου την 16/09/2013, συνεδρίασε η Επιτροπή Κυκλοφορίας και συζήτησε θέματα - αιτήματα δημοτών. Στον παρακάτω πίνακα, φαίνονται συνοπτικά τα αιτήματα και η απόφαση της Επιτροπής κυκλοφορίας όπως αυτή διαμορφώθηκε κατόπιν ψηφοφορίας των μελών της.
ΘΕΜΑ 1ο
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ & ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΑΠΛΩΤΑΡΙΑΣ

Μετά την ολοκλήρωση του έργου της διαμόρφωσης της οδού Απλωταριάς είναι αναγκαίο να γίνουν οι απαραίτητες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και να θεσπιστεί ένας κανονισμός λειτουργίας, ώστε η οδός Απλωταριάς να είναι λειτουργική και φιλική προς τον δημότη της Χίου, αλλά και τον επισκέπτη.

Για το λόγο αυτό η Υπηρεσία μας προτείνει τους παρακάτω κανόνες εύρυθμης λειτουργίας:

1.      Η οδός Απλωταριάς να είναι εμπορικός πεζόδρομος για όλο το 24ωρο. Τούτο σημαίνει ότι θα απαγορεύεται η διέλευση κάθε μορφής οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων και των οχημάτων τροφοδοσίας, ακόμα και μετά το κλείσιμο της αγοράς, καθώς και η στάθμευση κατά μήκος της οδού. Εξαιρούνται βεβαίως τα οχήματα εκτάκτου ανάγκης.
2.      Στις κάθετες στην οδό Απλωταριάς οδούς (Ευστ. Αργέντη-Βασιλικάρη, Πασπάτη-Ψυχάρη, Φιλ. Αργέντη) θα επιτρέπεται η ήπια κυκλοφορία των οχημάτων.
3.      Η τροφοδοσία να γίνεται με ειδικά καρότσια μέσα στον πεζόδρομο. Ως εκ τούτου οι μεταφορικές εταιρίες και οι εταιρίες τροφοδοσίας ή οι επιχειρήσεις θα πρέπει να έχουν προμηθευτεί τα καρότσια αυτά.
4.      Στις γειτονικές οδούς 11ης Νοεμβρίου, Ευστρ. Αργέντη, Πασπάτη και Φιλ. Αργέντη θα υπάρχουν θέσεις φορτοεκφόρτωσης, όπως επισημαίνονται στο  συνημμένο σχέδιο (πινακίδες Ρ-40 με υποπινακίδιο «εξαιρούνται τα οχήματα τροφοδοσία»). 
5.      Καθορισμός αυστηρού ωραρίου τροφοδοσίας των καταστημάτων και των περιπτέρων. Προτείνεται η τροφοδοσία να γίνεται έως 10:00 π.μ.
6.       Για την καθαριότητα προτείνεται η τοποθέτηση απορριμματοκιβωτίων (press container) στις οδούς 11ης Νοεμβρίου, Ευστρ. Αργέντη και Πασπάτη, πλησίον των θέσεων φορτοεκφόρτωσης. Οι ακριβείς θέσεις για την τοποθέτηση τους θα γίνει σε συνεννόηση με την υπηρεσία καθαριότητας, ενώ συγχρόνως θα αφαιρεθούν υπάρχοντες κάδοι απορριμμάτων όπου δεν είναι απαιτητοί.
7.      Η οδός Απλωταριάς είναι πρωτίστως εμπορικός δρόμος. Γι το λόγο αυτό προτείνεται η ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων των καταστημάτων εστίασης και διασκέδασης να απαγορεύεται κατά τις ώρες λειτουργίας της αγοράς. Μετά το κλείσιμο της αγοράς θα μπορούσε να επιτρέπεται η ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων στην προβολή της κύριας όψης των καταστημάτων, όπως συμβαίνει γενικότερα, με σεβασμό στον πεζό και αφήνοντας ελεύθερο τον οδηγό όδευσης τυφλών.
Για να λειτουργήσει ο κυκλοφοριακός σχεδιασμός και ο κανονισμός της οδού Απλωταριάς και  των γειτονικών οδών απαιτείται να υπάρχει και η κατάλληλη σήμανση.  Στο συνημμένο σχέδιο επισημαίνονται τα σημεία όπου θα τοποθετηθούν οι κατάλληλες πινακίδες, επιπλέον εκείνων που ήδη υπάρχουν. Συγκεκριμένα:

·        Πινακίδες Ρ-55 για την υποχρεωτική διέλευση πεζών θα τοποθετηθούν σε κατάλληλες θέσεις στις οδούς Δρομοκαΐτη, Δαμαλά, Αγελάστου, Παχνού, Βλαστού, Βασιλικάρη, καθώς και στην αρχή και το τέλος της οδού Απλωταριάς.
·        Θα κατασκευασθεί διάβαση και θα τοποθετηθεί η ανάλογη πινακίδα Π-21 στην αρχή της οδού Απλωταριάς.
·        Για την ήπια κυκλοφορία των οχημάτων και την αποφυγή ατυχημάτων, θα τοποθετηθούν στις οδούς Ευστ. Αργέντη και Βασιλικάρη, Φιλ. Αργέντη και Στ. Τσουρή και Καλαμπόκα, πινακίδες Π-92 και Π-92α που θα υποδηλώνουν την αρχή και το τέλος της περιοχής ήπιας κυκλοφορίας. Στην ίδια πινακίδα θα υπάρχει και επισήμανση ανώτατου ορίου ταχύτητας Ρ-32 για 20 χλμ/ώρα.
·        Στο τέλος της οδού Πασπάτη, θα τοποθετηθούν πινακίδες Κ-15 προειδοποίησης κινδύνου λόγω διέλευσης πεζών και Ρ-49 υποχρεωτικής κατεύθυνσης πορείας προς τα εμπρός. Επίσης, θα τοποθετηθούν, στο ίδιο σημείο επί του οδοστρώματος, πλαστικές ακουστικές λωρίδες ή ανακλαστήρες οδοστρώματος, για προειδοποίηση στους οδηγούς ότι ακολουθεί πεζόδρομος. 
·        Πινακίδες Ρ-40 απαγόρευσης στάσης και στάθμευσης, θα τοποθετηθούν επί των οδών Ευστ. Αργέντη – Βασιλικάρη και στο τέλος της οδού Απλωταριάς στο ύψος της Eurobank.
·        Τέλος, για την απαγόρευση της κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων στο τμήμα της οδού Απλωταριάς, από Φιλ. Αργέντη και μέχρι Στ Τσουρή και Καλαμπόκα, θα τοποθετηθεί πινακίδα Ρ-23 5 τόνων, στην αρχή της οδού Κοραή (συμβολή με Βενιζέλου).
Η υπηρεσία μας θεωρεί ότι για να λειτουργήσει ο παραπάνω κανονισμός απαιτείται αυστηρή αστυνόμευση και συνεργασία όλων των εμπλεκομένων φορέων (Δήμος, επιμελητήριο, εμπορικός σύλλογος κλπ), αλλά και των ίδιων των πολιτών – χρηστών της Απλωταριάς.




ΘΕΜΑ 2ο :  

Σχετικά με την αίτηση του  κ. Περιβολάρη  Νικόλαου  για την απαγόρευση της διέλευσης μεγάλων οχημάτων στην περιοχή Πρίνου στον Αγ. Γεώργιο Συκούση, η υπηρεσία μας εισηγείται θετικά διότι τα γεωμετρικά στοιχεία της οδού είναι τέτοια που η ελεύθερη διέλευση μεγαλύτερων  οχημάτων  δεν είναι εφικτή χωρίς να προκαλέσει ζημιές στις όμορες  ιδιοκτησίες . Η τοποθέτηση της ανάλογης πινακίδας θα γίνει στην είσοδο της οδού δηλ. στην πλατεία ΜΠΟΥ.


ΘΕΜΑ 3ο :
 
Σχετικά με το έγγραφο της Τροχαίας Χίου για την τοποθέτηση μειωτήρων ταχύτητας (σαμαράκια) στην οδό Απέλλης  και μετά από αυτοψία που διενέργησε η υπηρεσία μας στην εν λόγο οδό και λαμβάνοντας υπ΄οψιν  το 30431/4059/Φ4.4 έγγραφο της αποκεντρωμένης διοίκησης Αιγαίου- Δ/νση Τεχνικού ελέγχου, που αφορά τις προδιαγραφές για την τοποθέτηση μειωτήρων ταχύτητας, η υπηρεσία μας θεωρεί ότι δεν έχει τοποθετηθεί η απαιτούμενη σήμανση στην εν λόγο οδό που να προειδοποιεί την μείωση ταχύτητας λόγο συχνής διέλευσης παιδιών  (Κ-16). Επίσης από στοιχεία της Τροχαίας  Χίου δεν έχουν γίνει ατυχήματα ώστε να εξαντληθούν όλα τα μέτρα ασφάλειας πριν την τοποθέτηση  μειωτήρων ταχύτητας όπως προβλέπεται και στο ανωτέρω έγγραφο . Γι αυτό, η υπηρεσία μας προτείνει την τοποθέτηση πινακίδας (Ρ-32) περιορισμός ταχύτητας στα 30 χλμ., Πινακίδας (Κ-16) μαζί με προτρεπτικές πινακίδες για μείωση ταχύτητας (π.χ. ΑΡΓΑ - SLOW).


ΘΕΜΑ 4ο:

Μετά την εκτέλεση του έργου της μονοδρόμησης του Φραγκομαχαλα, διαπιστώθηκε ότι η κίνηση της οδού Σκαραμαγκά αυξήθηκε και τα οχήματα κινούνται με αυξημένη ταχύτητα.  Γι αυτό η υπηρεσία μας προτείνει την τοποθέτηση πινακίδας (Ρ-32) περιορισμός ταχύτητας στα 30 χλμ. , Πινακίδας (Κ-16) μαζί με προτρεπτικές πινακίδες για μείωση ταχύτητας (π.χ. ΑΡΓΑ - SLOW) καθ΄όλο το μήκος της οδού Σκαραμαγκά. Επίσης η υπηρεσία μας προτείνει την τοποθέτηση πινακίδας Κ-24 (Προαναγγελία διπλής κυκλοφορίας) και καθρέφτη ορατότητας επί της οδού Σκαραμαγκά λίγο μετά την διασταύρωση της με την οδό Αντωνίου Κοραή.


ΘΕΜΑ 5ο :

Σχετικά με την αίτηση του κ. Τέττερη Ελευθέριου  για την τοποθέτηση θέσης στάθμευσης ΑΜΕΑ επί της οδού Ροδοκαννάκη 23, η υπηρεσία μας εισηγείται αρνητικά διότι ο κ. Τέττερης, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε με την σύζυγο του για να μας προσκομίσει  τα απαραίτητα δικαιολογητικά, μας ανάφερε ότι δεν αποτελεί άτομο με ειδικές ανάγκες αλλά υπερήλικα.

ΘΕΜΑ 6ο :
Σχετικά με την αίτηση της Δ/νσης Π/θμιας Εκπ/σης Χίου για το πρόβλημα στάθμευσης που υπάρχει στο 5ο Νηπιαγωγείο Χίου στην οδό Α/γου Λιγνού, σας γνωρίζουμε ότι το θέμα έχει συζητηθεί σε προηγούμενη επιτροπή κυκλοφορίας (375/13 απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου) και αποφασίστηκε η οριοθέτηση του ερείσματος, η τοποθέτηση  πινακίδας Ρ39 (απαγορεύεται η στάθμευση κατά τις ώρες προσέλευσης και αποχώρησης των παιδιών του σχολείου δηλ. 7:30 – 8: 30 το πρωϊ  και  12:00 - 13:00 το μεσημέρι) και για 5 μέτρα ειδική οριοθετημένη  θέση στάθμευσης με την μορφή οριζόντιας διαγράμμισης για έκτακτη ανάγκη.  Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς το σχολείο λειτουργεί ως ολοήμερο δηλαδή ως της 4:00 μ.μ  η προσθήκη άλλης μίας ώρας αποχώρησης  θα προκαλούσε σύγχυση στην τήρηση του ωραρίου στάθμευσης γι αυτό η υπηρεσία μας προτείνει η πινακίδα Ρ-39 να ισχύει καθόλη την διάρκεια λειτουργίας του νηπιαγωγείου.


ΘΕΜΑ  7ο :

Σχετικά με την αίτηση του κ. Κουτσάφτη Παντελή για την αλλαγή τμήματος της οδού Συνοδινού (από Αγ. Φωτίου έως Κ. Μονομάχου ) από μονής κατεύθυνσης σε διπλή και μετά από αυτοψία της υπηρεσίας μας στην εν λόγο οδό διαπιστώθηκε ,ότι τα γεωμετρικά στοιχεία της οδού είναι τέτοια (πλάτος 7,00μ) που επιτρέπετε η ελεύθερη διέλευση δύο οχημάτων. Με την αλλαγή τμήματος της συγκεκριμένης οδού σε διπλής κατεύθυνσης θα εξυπηρετούνται τα οχήματα που θέλουν να ακολουθήσουν την οδό Κ. Μονομάχου χωρίς να επιβαρύνουν την οδό Οινοποίωνος και Δημοκρατίας.  Για την αποφυγή στάθμευσης οχημάτων στην διασταύρωση Συναδινού- Κ. Μονομάχου η υπηρεσίας μας προτείνει την τοποθέτηση κώνων αποτροπής στάθμευσης και για την ασφαλή έξοδο των οχημάτων στην Κ. Μονομάχου την τοποθέτηση καθρέφτη ορατότητας επί της κ. Μονομάχου.

ΘΕΜΑ  8ο :

Μετά από αυτοψία που διενέργησε η υπηρεσία μας στην οδό Αγ. Μαρκέλλης και συγκεκριμένα στο τμήμα που βρίσκεται ανάμεσα στην οδό Καραβούρνων και Μεραρχίας Αρχιπελάγους (έμπροσθεν πρώην Μάραθον) διαπιστώθηκε ότι παρκάρουν οχήματα και εμποδίζουν την ορατότητα και την ελεύθερη διέλευση των οχημάτων. Συνεπώς η υπηρεσία μας προτείνει την τοποθέτηση πινακίδας (Ρ-40) για την επίλυση του ανωτέρω προβλήματος.


ΘΕΜΑ  9ο :

Σχετικά με την αίτηση της κ. Μαρίας Κοσμά για την τοποθέτηση πινακίδας (Κ-16) κίνδυνος λόγω συχνής κίνησης παιδιών  στην διασταύρωση της οδού Β΄ Παροδος με την οδό Κοίλων  και μετά από αυτοψία που διενέργησε η υπηρεσία μας στην συγκεκριμένη περιοχή διαπιστώθηκε ότι , η οδός Κοίλων είναι διπλής κατεύθυνσης με έντονο κυκλοφοριακό φόρτο και μικρά γεωμετρικά στοιχεία. Για το λόγο αυτό, η έξοδος παιδιών από την Β΄ πάροδο προς την οδό Κοίλων είναι πολλή επικίνδυνη. Η υπηρεσία μας προτείνει την τοποθέτηση πινακίδας (Κ-16) μαζί με προτρεπτικές πινακίδες για μείωση ταχύτητας (π.χ. ΑΡΓΑ - SLOW) και στις δύο κατευθύνσεις επί της οδού Κοίλων.


ΘΕΜΑ  10ο :

Σχετικά με την αίτηση της κ. Κοντούδης Αλεξάνδρας για το πρόβλημα που δημιουργείται στην συνοικία Λακκί της κοινότητας Καρυές  (όχληση και κίνδυνος από μοτοσικλέτες χωρίς εξάτμιση) και μετά από αυτοψία της υπηρεσία μας στην συγκεκριμένη περιοχή διαπιστώθηκε ότι πρόκειται  για ένα αδιέξοδο δρομάκι που εξυπηρετούνται λίγες ιδιοκτησίες και δεν είναι δυνατή η διέλευση οχημάτων πέραν μοτοσικλετών. Οι μοτοσικλέτες σύμφωνα με τα λεγόμενα της κ. Κοντούδη δημιουργούν πρόβλημα στα παιδιά που παίζουν και λόγο έλλειψης εξάτμισης κάνουν φοβερό θόρυβο τις ώρες κοινής ησυχίας. Η υπηρεσία μας εκτιμά ότι το πρόβλημα θα μπορούσε να επιλυθεί με την τοποθέτηση πινακίδας Ρ-19 (απαγορεύεται η είσοδος σε μηχανοκίνητα οχήματα) αλλά με τη σύμφωνη γνώμη των όμορων ιδιοκτησιών και απόφαση του τοπικού  συμβουλίου.  Επίσης, προτείνεται η τοποθέτηση της πινακίδας Π-25 για αδιέξοδη οδό.


ΘΕΜΑ  11ο :

Σχετικά με την αίτηση των κατοίκων της οδού Βρατσάνου για την τοποθέτηση πινακίδας αδιέξοδο  (Π-25) επί της συγκεκριμένης οδού καθώς  και την απαγόρευση στάθμευση οχημάτων πέρα των μονίμων κατοίκων η υπηρεσία μας μετά από αυτόψία που διενέργησε στην συγκεκριμένη οδό, διαπίστωσε ότι η οδός είναι αδιέξοδό και εισηγείτε θετικά στην τοποθέτηση πινακίδας (Π-25). Όσον αφορά την απαγόρευση στάθμευσης η υπηρεσία μας εισηγείται αρνητικά διότ ο χωρος είναι κοινόχρηστος, εκτός εαν οι κάτοικοι προσκομίσουν στοιχεία που να αποδεικνύουν  το αντίθετο.




ΘΕΜΑ  12ο :

Σχετικά με την αίτηση της κ. Ειρήνης Κουτρή για την παραχώρηση θέσης στάθμευσης περιορισμένης χρονικής διάρκειας (Ρ-43) έμπροσθεν του καταστήματος της επί της οδού Πατελίδα 14  και μετά από αυτοψία που διενέργησε η υπηρεσία μας στην συγκεκριμένη οδό διαπιστώθηκε ότι η παραχώρηση θέσης περιορισμένης χρονικής διάρκειας δεν εξυπηρετεί το ρόλο της σε περιοχές γειτονίας όπου και η αστυνόμευση είναι περιορισμένη και η ανεύρεση θέσεων στάθμευσης δεν είναι ιδιαίτερα επίπονη. Ως εκ τούτου η υπηρεσία μας εισηγείται αρνητικά.




ΘΕΜΑ  13ο :

Σχετικά με την αίτηση του κ. Παπαδόπουλου Γεώργιου για την καθαίρεση  της πινακίδας Ρ-40 επί της οδού Πανταζίδη Ομήρου που τοποθετήθηκε με προηγούμενη επιτροπή κυκλοφορίας (375/13 Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου), η υπηρεσία εισηγείται αρνητικά διότι τα γεωμετρικά στοιχεία της οδού είναι πολύ μικρά και o κ.ο.κ. στο άρθρο 34 παράγραφος δ, αναφέρει ότι η στάθμευση οχήματος στο οδόστρωμα απαγορεύεται «…δ) αν το ελεύθερο μέρος της οδού που απομένει είναι ανεπαρκές για την κυκλοφορία οχημάτων».


ΘΕΜΑ  14ο :

Σχετικά με την αίτηση του κ. Ψυχιά Πέτρου για την επίλυση του προβλήματος που δημιουργείται από τα σταθμευμένα οχήματα έμπροσθεν του γκαράζ του που βρίσκεται επί της ανώνυμης οδού (απέναντι από κέντρο διασκεδάσεως Barcode) και μετά από αυτοψία που διενέργησε η υπηρεσία μας στην εν λόγο οδό διαπίστωσε ότι ο χώρος δεν σημαίνεται κατάλληλα ειδικά τις νυχτερινές ώρες .  Σύμφωνα με το άρθρο 3 παρ. θ του κοκ « απαγορεύεται η στάθμευση οχημάτων αν εμποδίζεται η χρήση χώρων στάθμευσης που σημαίνεται κατάλληλα». Για το λόγο αυτό η υπηρεσία μας σε πρώτο στάδιο προτείνει την  οριοθέτηση του χώρου στάθμευσης και την τοποθέτηση ειδικής πινακίδας αποτροπής στάθμευσης λόγο εισόδου- εξόδου γκαράζ.


ΘΕΜΑ  15ο :

Σχετικά με την αίτηση του κ. Λίνα Δημήτριου για την καθαίρεση των πλαστικών κώνων έμπροσθεν της οικίας του επί της οδού Μεντώνη 7, οι οποίοι είχαν τοποθετηθεί μετά από αίτημα του κ. Μαρή με την υπ΄ αριθμ 298/13 απόφαση δημοτικού συμβουλίου, για τον λόγο  ότι  τα γεωμετρικά στοιχεία της οδού είναι πολύ μικρά και το εναπομείναν τμήμα από τα σταθμευμένα οχήματα είναι ανεπαρκές για την ομαλή κυκλοφορία . Ο κ. Λίνας  θεωρεί ότι η πλαστική κώνοι οι οποίοι είναι τοποθετημένη έμπροσθεν της ιδιοκτησίας του επί του πεζοδρομίου το οποίο είναι στο ίδιο επίπεδο με το οδόστρωμα παρεμποδίζουν την είσοδο – έξοδο από την ιδιοκτησία του και παρακαλεί όπως καθαιρεθούν. Η υπηρεσία μας προτείνει μετά από την διαμαρτυρία του κ. Λίνα  να καθαιρεθούν οι πλαστικοί κώνοι.

ΘΕΜΑ  16ο :

Σχετικά με την αίτηση του κ. Ξενάκη Ματθαίου για την αλλαγή κατεύθυνσης τμήματος της οδού Ιερ. Γοργία, η υπηρεσία μας εκτιμά ότι η κυκλοφορία στην συγκεκριμένη περιοχή είναι ομαλή και οι πολίτες εξυπηρετούνται με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο, διότι πρόσφατα έγινε η οδός Αντωνίου Κοραή διπλής κατεύθυνσης με αποτέλεσμα οι κάτοικοι της περιοχής εξυπηρετούνται και από αυτή την οδό. Επίσης η υπηρεσία μας θεωρεί ότι με την αλλαγή κατεύθυνσης τμήματος της οδού Ιερ. Γοργία θα πρέπει να αντιδρομηθεί και η οδός Αγ. Ερμιόνης και  αναγκαστικά οι κάτοικοι για να φτάσουν στο κέντρο της πόλης θα διανύουν μεγαλύτερη διαδρομή ( Αγ. Αποστόλων – Ράμνης κλπ) .


ΘΕΜΑ  17ο :

Σχετικά με την αίτηση της κ. Κοκολάκη για την αναμόρφωση του ερείσματος επί της οδού Κουντουριώτου 2 και μετά από αυτοψία της υπηρεσίας μας στην εν λόγο οδό διαπιστώσαμε ότι στο συγκεκριμένο έρεισμα υπάρχουν τέσσερις θέσης στάθμευσης περιορισμένης  χρονικής  διάρκειας προς εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων και των κατοίκων της περιοχής. Μετά το αίτημα της κ. Κοκολάκη  για έλλειψη χώρου στάθμευσης των μονίμων κατοίκων η υπηρεσία μας προτείνει την αναμόρφωση του ερείσματος ως εξής: μία θέση περιορισμένης χρονικής διάρκεια μετά τα ΑΜΕΑ, δύο θέσεις ελεύθερης στάθμευσης και μία θέση περιορισμένης χρονικής διάρκειας στο τέλος του ερείσματος.


Α/Α
ΑΡ. ΠΡΩΤ.
ΟΝΟΜΑ ΑΙΤΟΥΝΤΟΣ
ΕΙΔΟΣ ΑΙΤΗΣΗΣ
ΠΕΡΙΟΧΗ – ΟΔΟΣ
AΠΟΦΑΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
1

           Δήμος Χίου
Κανονισμός κυκλοφορίας και λειτουργίας   Οδού Απλωταριάς
Οδό Απλωταριάς
8.      Η οδός Απλωταριάς να είναι εμπορικός πεζόδρομος για όλο το 24ωρο. Τούτο σημαίνει ότι θα απαγορεύεται η διέλευση κάθε μορφής οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων και των οχημάτων τροφοδοσίας, ακόμα και μετά το κλείσιμο της αγοράς, καθώς και η στάθμευση κατά μήκος της οδού. Εξαιρούνται βεβαίως τα οχήματα εκτάκτου ανάγκης.
9.      Στις κάθετες στην οδό Απλωταριάς οδούς (Ευστ. Αργέντη-Βασιλικάρη, Πασπάτη-Ψυχάρη, Φιλ. Αργέντη) θα επιτρέπεται η ήπια κυκλοφορία των οχημάτων.
10.  Η τροφοδοσία να γίνεται με ειδικά καρότσια μέσα στον πεζόδρομο. Ως εκ τούτου οι μεταφορικές εταιρίες και οι εταιρίες τροφοδοσίας ή οι επιχειρήσεις θα πρέπει να έχουν προμηθευτεί τα καρότσια αυτά.
11.  Στις γειτονικές οδούς 11ης Νοεμβρίου, Ευστρ. Αργέντη, Πασπάτη και Φιλ. Αργέντη θα υπάρχουν θέσεις φορτοεκφόρτωσης, όπως επισημαίνονται στο  συνημμένο σχέδιο (πινακίδες Ρ-40 με υποπινακίδιο «εξαιρούνται τα οχήματα τροφοδοσία»). 
12.  Καθορισμός αυστηρού ωραρίου τροφοδοσίας των καταστημάτων και των περιπτέρων. Προτείνεται η τροφοδοσία να γίνεται έως 10:00 π.μ.
13.   Για την καθαριότητα προτείνεται η τοποθέτηση απορριμματοκιβωτίων (press container) στις οδούς 11ης Νοεμβρίου, Ευστρ. Αργέντη και Πασπάτη, πλησίον των θέσεων φορτοεκφόρτωσης. Οι ακριβείς θέσεις για την τοποθέτηση τους θα γίνει σε συνεννόηση με την υπηρεσία καθαριότητας, ενώ συγχρόνως θα αφαιρεθούν υπάρχοντες κάδοι απορριμμάτων όπου δεν είναι απαιτητοί.
14.  Η οδός Απλωταριάς είναι  εμπορικός δρόμος. Γι το λόγο αυτό προτείνεται η ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων των καταστημάτων εστίασης και διασκέδασης να απαγορεύεται κατά τις ώρες λειτουργίας της αγοράς. Μετά το κλείσιμο της αγοράς θα μπορούσε να επιτρέπεται η ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων στην προβολή της κύριας όψης των καταστημάτων, όπως συμβαίνει γενικότερα, με σεβασμό στον πεζό και αφήνοντας ελεύθερο τον οδηγό όδευσης τυφλών.
Για να λειτουργήσει ο κυκλοφοριακός σχεδιασμός και ο κανονισμός της οδού Απλωταριάς και  των γειτονικών οδών απαιτείται να υπάρχει και η κατάλληλη σήμανση.  Στο συνημμένο σχέδιο επισημαίνονται τα σημεία όπου θα τοποθετηθούν οι κατάλληλες πινακίδες, επιπλέον εκείνων που ήδη υπάρχουν. Συγκεκριμένα:

·        Πινακίδες Ρ-55 για την υποχρεωτική διέλευση πεζών θα τοποθετηθούν σε κατάλληλες θέσεις στις οδούς Δρομοκαΐτη, Δαμαλά, Αγελάστου, Παχνού, Βλαστού, Βασιλικάρη, καθώς και στην αρχή και το τέλος της οδού Απλωταριάς.
·        Θα κατασκευασθεί διάβαση και θα τοποθετηθεί η ανάλογη πινακίδα Π-21 στην αρχή της οδού Απλωταριάς.
·        Για την ήπια κυκλοφορία των οχημάτων και την αποφυγή ατυχημάτων, θα τοποθετηθούν στις οδούς Ευστ. Αργέντη και Βασιλικάρη, Φιλ. Αργέντη και Στ. Τσουρή και Καλαμπόκα, πινακίδες Π-92 και Π-92α που θα υποδηλώνουν την αρχή και το τέλος της περιοχής ήπιας κυκλοφορίας. Στην ίδια πινακίδα θα υπάρχει και επισήμανση ανώτατου ορίου ταχύτητας Ρ-32 για 20 χλμ/ώρα.
·        Στο τέλος της οδού Πασπάτη, θα τοποθετηθούν πινακίδες Κ-15 προειδοποίησης κινδύνου λόγω διέλευσης πεζών και Ρ-49 υποχρεωτικής κατεύθυνσης πορείας προς τα εμπρός. Επίσης, θα τοποθετηθούν, στο ίδιο σημείο επί του οδοστρώματος, πλαστικές ακουστικές λωρίδες ή ανακλαστήρες οδοστρώματος, για προειδοποίηση στους οδηγούς ότι ακολουθεί πεζόδρομος. 
·        Πινακίδες  απαγόρευσης  στάθμευσης, θα τοποθετηθούν επί των οδών Ευστ. Αργέντη – Βασιλικάρη και στο τέλος της οδού Απλωταριάς στο ύψος της Eurobank,
·         Τέλος, για την απαγόρευση της κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων στο τμήμα της οδού Απλωταριάς, από Φιλ. Αργέντη και μέχρι Στ Τσουρή και Καλαμπόκα, θα τοποθετηθεί πινακίδα Ρ-23 5 τόνων, στην αρχή της οδού Κοραή (συμβολή με Βενιζέλου).
·         Η υπηρεσία μας θεωρεί ότι για να λειτουργήσει ο παραπάνω κανονισμός απαιτείται αυστηρή αστυνόμευση και συνεργασία όλων των εμπλεκομένων φορέων (Δήμος, επιμελητήριο, εμπορικός σύλλογος κλπ), αλλά και των ίδιων των πολιτών – χρηστών της Απλωταριάς.


2
32618/19-06-13
Περιβολάρης Νικόλαος
Τοποθέτηση πινακίδαςΡ21 με αναγραφή πλάτους 1.70 μέτρα
Περιοχή Πρίνο
Αγ. Γεώργιο Συκούση
Γνωμοδοτεί θετικά με την εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας να τοποθετηθεί πινακίδα Ρ21 αναγραφόμενου πλάτους 1,70.


3
38629/23-07-13
Τμήμα Τροχαίας Χίου
Τοποθέτηση εγκάρσιων μειωτήρων ταχύτητας (σαμαράκια)
Απέλλης & Πλ. Αγ. Ισιδώρου
  Γνωμοδοτεί θετικά με  την τοποθέτηση πινακίδας (Ρ-32) περιορισμός ταχύτητας στα 30 χλμ., Πινακίδας (Κ-16) μαζί με προτρεπτικές πινακίδες για μείωση ταχύτητας (π.χ. ΑΡΓΑ - SLOW).


4

Δήμος Χίου
Τοποθέτηση πινακίδας (Ρ-32) η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στον αναγραφόμενο αριθμό
Σκαραμαγκά
Γνωμοδοτεί θετικά με  την τοποθέτηση πινακίδας (Ρ-32) περιορισμός ταχύτητας στα 30 χλμ. , Πινακίδας (Κ-16) μαζί με προτρεπτικές πινακίδες για μείωση ταχύτητας (π.χ. ΑΡΓΑ - SLOW) καθ΄όλο το μήκος της οδού Σκαραμαγκά. Επίσης η υπηρεσία μας προτείνει την τοποθέτηση πινακίδας Κ-24 (Προαναγγελία διπλής κυκλοφορίας) και καθρέφτη ορατότητας επί της οδού Σκαραμαγκά λίγο μετά την διασταύρωση της με την οδό Αντωνίου Κοραή.


5
25836/20-05-13
Τέττερης Ελευθέριος
Τοποθέτηση Πινακίδας ΑΜΕΑ
Ροδοκαννάκη 23
Γνωμοδοτεί αρνητικά σύμφωνα με την εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας διότι οι θέσεις στάθμευσης παραχωρούνται μόνο στα ΑΜΕΑ



6
50535/11-09-13
Διεύθυνση π/θμιας εκπ/σης Χίου 
Επίλυση προβλήματος στάθμευση έμπροσθεν του 5ου Νηπιαγωγείου Χίου
Αν/γου Λιγνού
Γνωμοδοτεί θετικά με την εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας  να οριοθετηθεί ένας χώρος πλάτους 7 μέτρων στην αρχή του ερείσματος με μπλέ διαγράμμιση και κώνους και να τοποθετηθεί πινακίδα ( ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ) . Το υπόλοιπο έρεισμα να οριοθετηθεί επίσης με μπλέ διαγράμμιση και να τοποθετηθεί η πινακίδα Ρ-39 απαγορεύεται η στάθμευση κατά της ώρες λειτουργίας του νηπιαγωγείου (δηλ. 07:45 έως 16:00). Σε περίπτωση που δεν επιλυθεί το πρόβλημα με την ανωτέρω πρόταση να προβεί το νηπιαγωγείο στην οριοθέτηση του χώρου με πασσάλους και αλυσίδα.


7
41462/30-06-13
Κουτσάφτης Παντελής
Τμήμα της οδού Συνοδινού να γίνει διπλης κατεύθυνσης (από Αγ. Φωτίου έως . Μονομάχου)
Συνοδινού
Γνωμοδοτεί θετικά με την εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας  με  την τοποθέτηση κώνων αποτροπής στάθμευσης και για την ασφαλή έξοδο των οχημάτων στην Κ. Μονομάχου την τοποθέτηση καθρέφτη ορατότητας επί της κ. Μονομάχου

8

Δήμος Χίου
Ρ40 στην οδό  Αγ. Μαρκέλλης (έμπροσθεν πρώην Μάραθον)
Αγ. Μαρκέλλης
Γνωμοδοτεί θετικά με την εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας   με την τοποθέτηση πινακίδας (Ρ-40)  και την τοποθέτηση πορτοκαλί διαχωριστικών κυλίνδρων  για την ασφαλή κάθοδο  από Καραβούρνων προς Σκαραμαγκά στο σημείο που θα υποδείξει  επιτόπου η τροχαία.Αντίστοιχα διαχωριστικά να τοποθετηθούν  στην Κων/νου Μονομάχου  και από τη νησίδα του Ηρώων έως τη νησίδα της Ενωσης Μαστιχοπαραγωγών

9
41738/31-07-13
Κοσμά Μαρία
Τοποθέτηση πινακίδας για προστασία των πεζών που βγαίνουν από το διάβα στην οδό Κοίλων
Οδό Κοίλων Βροντάδος
Γνωμοδοτεί θετικά με την εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας   με την τοποθέτηση πινακίδας (Κ-16) μαζί με προτρεπτικές πινακίδες για μείωση ταχύτητας (π.χ. ΑΡΓΑ - SLOW) και στις δύο κατευθύνσεις επί της οδού Κοίλων

10
45072/16-08-13
Κοντούδη Αλεξάνδρα
Τοποθέτηση Πινακίδας (Ρ-19) στην περιοχή Λακκί - Καρυές
Καρυές
Γνωμοδοτεί θετικά με την εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας   με την τοποθέτηση πινακίδας Ρ-19 (απαγορεύεται η είσοδος σε μηχανοκίνητα οχήματα) αλλά με τη σύμφωνη γνώμη των όμορων ιδιοκτησιών και απόφαση του τοπικού  συμβουλίου.  Επίσης, προτείνεται η τοποθέτηση της πινακίδας Π-25 για αδιέξοδη οδό.


11
40824/29-07-13
Κάτοικοι οδού Βρατσάνου
Τοποθέτηση πινακίδας αδιέξοδο και απαγόρευση στάση στάθμευσης πέραν των μόνιμων κατοίκων
Βρατσάνου
Γνωμοδοτεί θετικά με την εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας   με την τοποθέτηση πινακίδας (Π-25). Όσον αφορά την απαγόρευση στάθμευσης η υπηρεσία μας εισηγείται αρνητικά διότ ο χωρος είναι κοινόχρηστος, εκτός εαν οι κάτοικοι προσκομίσουν στοιχεία που να αποδεικνύουν  το αντίθετο.


12
42817/05-08-13
Κουτρή Ειρήνη
Τοποθέτηση πινακίδας (Ρ43) στην οδό Πατελίδα 14
Πατελίδα
Γνωμοδοτεί αρνητικά σύμωνα με την εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας διότι στη συγκεκριμένη οδό διαπιστώθηκε ότι η παραχώρηση θέσης περιορισμένης χρονικής διάρκειας δεν εξυπηρετεί το ρόλο της σε περιοχές γειτονίας όπου και η αστυνόμευση είναι περιορισμένη και η ανεύρεση θέσεων στάθμευσης δεν είναι ιδιαίτερα επίπονη.


13
47825/30-08-12
Παπαδόπουλος Γεώργιος
Καθαίρεση Πινακίδας Ρ-40 στην οδό Πανταζίδη Ομήρου
Πανταζίδη Ομήρου
Να παραμείνει ως έχει μέχρι να βρεθεί  χώρος στάθμευσης



14
29069/04-06-13
Ψυχίας Πέτρος
Απαγόρευση στάθμευσης έμπροσθεν του Γκαράς στην ανώνυμη οδό   που βρίσκεται στην πρώτη καθετή της οδού Λιβανού μετά την οδό Κουντουριώτου

Γνωμοδοτεί θετικά με την εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας   με την  οριοθέτηση του χώρου στάθμευσης και την τοποθέτηση ειδικής πινακίδας αποτροπής στάθμευσης λόγο εισόδου- εξόδου γκαράζ.


15
48823/04-09-13
Λίνας Δημήτριος
Καθαίρεση πλαστικών κώνων στην οδό Μεντωνη 7
Μεντώνη
Γνωμοδοτεί θετικά με την εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας     να καθαιρεθούν οι πλαστικοί κώνοι.


16
49183/05-09-13
Ξενάκης Ματθαίος
Αλλαγή κατεύθυνσης τμήματος της οδού Ιερωνύμου Γοργίας

Γνωμοδοτεί θετικά με την εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας   και να τοποθετηθoύν πληροφοριακές πινακίδες στο φούρνο Σιδεριδάκη και στη διασταύρωση της οδού Αγ. Ερμιόνης  Προς   Κοφινά



17
44220/05-09-13
Κοκολάκη Μαριγώ
Αναμόρφωση του ερείσματος έμπροσθεν της οδού Κουντουριώτου 2
Κουντουριώτου 2
ΕΠΕΙΔΗ Η ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΔΥΝΑΤΗ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΙΝΑΚΙΔΑΣ  ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ  ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΝΑΚΙΔΑ Ρ-39 (απαγορεύεται η στάθμευση)



18
Εκτός ημερησίας
Αντιδήμαρχος

κ. Στεφάνου Παντελής
Ανακλαστήρες οδοστρώματος και διάβαση πεζών στην οδό Σταύρου Λιβανού και Λεωφόρο Ενώσεως


19
Εκτός ημερησίας
Αντιδήμαρχος

κ. Στεφάνου Παντελής
Να τοποθετηθούν κώνοι στον κεντρικό άξονα του οδοστρώματος  επί της οδό Δημοκρατίας από την διασταύρωση με την οδό Οινοπίωνος έως την οδό Ερμοφάντους


20
Εκτός ημερησίας
Αντιδήμαρχος

κ. Στεφάνου Παντελής
Να επιλυθεί το πρόβλημα ορίου ταχύτητας στην Παραλία Καρδαμύλων


21
Εκτός ημερησίας
Αντιδήμαρχος

κ. Στεφάνου Παντελής
Να επιτραπεί η αριστερή στροφή της οδού Σουρία προς την ανώνυμη οδό που οδηγεί στην οδό Πατελίδα 


22
Εκτός ημερησίας
Αντιδήμαρχος

κ. Στεφάνου Παντελής
Να χωριστεί η δεξιά λωρίδα της Αγ. Μαρκέλλης όπως ανεβαίνουμε στο ύψος του καταστήματος πρώην Μαραθον σε δύο λωρίδες κυκλοφορίας


         Εκτός ημερήσιας διάταξης συζητήθηκαν τα παρακάτω θέματα :
ΘΕΜΑ  18ο : Σαν θέμα εκτός ημερησία που πρότεινε  ο κ. Στεφάνου είναι να  τοποθετηθούν  ανακλαστήρες οδοστρώματος και διάβαση πεζών  επί της οδού Σταύρου Λιβανού σε δύο σημεία α) πριν την διασταύρωση  της οδού Πατελίδα & Σταύρου Λιβανού β) έμπροσθεν του παλιού ξενοδοχείου «Ξενία» (πριν την διασταύρωση της οδού Φλοίσκου & Σταύρου Λιβανού). Επίσης πρότεινε την τοποθέτηση ανακλαστήρων οδοστρώματος και διάβαση πεζών  επί της οδού Λεωφόρος Ενώσεως (έμπροσθεν του Ξενοδοχείου Ελληνικού Κάστρο) . Τα μέλη της επιτροπής ψηφίσαν θετικά

ΘΕΜΑ  19ο :
Σαν θέμα εκτός ημερησία  ο κ. Στεφάνου πρότεινε  την τοποθέτηση κώνων στον άξονα του οδοστρώματος επί της οδού Δημοκρατίας μετά την διασταύρωση με την οδό Οινοποίωνος μέχρι την οδό Ερμοφάντους για να αποτραπεί το διπλοπαρκάρισμα οχημάτων δεξιά και αριστερά που δυσχεραίνουν την ομαλή κυκλοφορία στο συγκεκριμένο τμήμα. Η επιτροπή ψήφισε θετικά

ΘΕΜΑ  20ο :
Σαν θέμα εκτός ημερησία  ο κ. Στεφάνου εισηγήθηκε το πρόβλημα που δημιουργείται με τα μοτοποδήλατα στην παραλία των Καρδαμύλων που αναπτύσσουν  μεγάλη ταχύτητα και κινδυνεύουν οι πεζοί και έχουν προκληθεί τροχαία ατυχήματα. Για το πρόβλημα αυτό η επιτροπή κυκλοφορίας αποφάσισε την τοποθέτηση πινακίδας (Ρ-32) περιορισμός ταχύτητας στα 20 χλμ. , Πινακίδας (Κ-16) μαζί με προτρεπτικές πινακίδες για μείωση ταχύτητας (π.χ. ΑΡΓΑ - SLOW) καθ΄όλο το μήκος της Παραλίας

ΘΕΜΑ  21ο :
Σαν θέμα εκτός ημερησία  ο κ. Στεφάνου εισηγήθηκε να επιτραπεί η αριστερή στροφή της οδού Σουρία προς την ανώνυμη οδό που οδηγεί στην οδό Πατελίδα  . Η επιτροπή κυκλοφορίας ψήφισε θετικά για την εξυπηρέτηση των πολιτών της συγκεκριμένης περιοχής.


ΘΕΜΑ  22ο :
Σαν θέμα εκτός ημερησίας ο κ. Στεφάνου πρότεινε να τοποθετηθούν κώνοι στην δεξια λωρίδα του οδοστρωματος της οδού Αγ. Μαρκέλης στην διασταύρωση με Μονομάχου (έμπροσθεν καταστήματος πρώην ΜΑΡΑΘΟΝ) , για να μπορούν τα οχήματα που κατεβαίνουν  από την οδό Καραβούρνων να κατευθύνονται προς την οδό Σκαραμαγκα . Η Τεχνική υπηρεσία θεωρώντας ότι αυτό είναι επικίνδυνο και ο μονόδρομος της Αγ. Μαρκέλλης πρέπει να ισχύει καθολικά, διατύπωσε την αντίθεση της και ψήφισε αρνητικά. Τα  λοιπά μέλη της επιτροπής ψήφισαν θετικά.

23ο.Στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής εβδομάδας κινητικότητας 2013 που υλοποίησε το Υπ. Περιβάλλοντος  για να πραγματοποιηθεί η ημέρα χωρίς αυτοκίνητο  ορίσαμε την 21/09/2013 ημέρα Σάββατο  να απαγορευθεί η κυκλοφορίας με αυτοκίνητο σε  κάποιους δρόμους της πόλης της Χίου με την βοήθεια της Τροχαίας και προτείνουμε την εφαρμογή της κάθε Σάββατο.

Κατόπιν ο προεδρεύων κ. Στεφάνου κάλεσε τα μέλη της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής  να εκφράσουν τις απόψεις τους .

Η Επιτροπή  αφού έλαβε υπόψη της την παραπάνω εισήγηση  και τις διατάξεις του Ν. 3852/2010


Αποφάσισε Ομόφωνα

Εγκρίνει τα πρακτικά της Επιτροπής κυκλοφορίας όπως αναφέρονται  στον παραπάνω πίνακα.


Η απόφαση αυτή πήρε α/α 58/2013
O Πρόεδρος                                                     Τα μέλη
Υπογραφή                                                       υπογραφές
Ακριβές απόσπασμα
Χίος   -  -    
Ο/H επί των πρακτικών