Σάββατο 11 Μαΐου 2013

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΜΥΡΝΗ

19 ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΝΟΤΙΑ ΤΗΣ ΛΕΣΒΟΥ




Εντοπίστηκαν, πρωινές ώρες σήμερα Σάββατο, στην περιοχή «ΝΗΛΕΥΚΟΣ» στις νότιες ακτές της Λέσβου, από προσωπικό του Λιμενικού Σταθμού Πλωμαρίου, 19 παράνομοι μετανάστες.
Προανάκριση, κατά την αυτόφωρη διαδικασία, διενεργείται από το Λιμενικό Σταθμό Πλωμαρίου .


lesvosreport.gr

ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΑ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ




Μία ερώτηση με μεγάλη σημασία για τα νησιά μας κατατέθηκε τις ημέρες του Πάσχα από βουλευτές της 
αντιπολίτευσης, προς το υπουργείο ναυτιλίας.

Το ότι κατατέθηκε τις ημέρες του Πάσχα «βόλεψε» πολλά μέσα ενημέρωσης, ώστε να την εξαφανίσουν από τη δημοσιότητα μιας και η δημοσίευσή της «πειράζει» τις ακτοπλοϊκές εταιρείες και το υπουργείο ναυτιλίας.


Αφορά στα εντεινόμενα φαινόμενα να παραβιάζεται όλο και συχνότερα τελευταία το όριο απαγορευτικού (άραγε, προκειμένου να μην χαθούν τα εισιτηριάκια;) απόπλου, με κίνδυνο ναυτικού ατυχήματος που θα έχει επιπτώσεις στη ζωή ανθρώπων, μεταξύ άλλων και στην οικονομία του τουρισμού. Ακολουθεί το σχετικό κείμενο:

Θέμα: Σοβαρά ζητήματα ασφάλειας στα δρομολόγια των πλοίων ακτοπλοΐας τίθενται στις περιπτώσεις δυσμενών καιρικών συνθηκών

“Τις τελευταίες ημέρες παρακολουθήσαμε στο διαδίκτυο και στην τηλεόραση συγκλονιστικές εικόνες από τις προσπάθειες πρόσδεσης του επιβατηγού- οχηματαγωγού «Αδαμάντιος Κοραής» την 25η Μαρτίου 2013 στο λιμάνι της Κιμώλου υπό δυσμενέστατες καιρικές συνθήκες. Στο υλικό που παρακολουθήσαμε είδαμε προσπάθεια από/ επίβασης επιβατών και οχημάτων με ορατό κίνδυνο να παρασυρθεί κάποιος επιβάτης από τα κύματα, που σκέπαζαν την προβλήτα.

Πέραν των επαίνων που θα πρέπει να αποδοθούν στα μέλη του πληρώματος του πλοίου και στο προσωπικό του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, δεν μπορεί κανένας να αγνοεί τους μεγάλους και προφανείς κινδύνους για την ασφάλεια του πλοίου και των επιβαινόντων σε αυτό μέσα στους οποίους έγινε η πρόσδεση του πλοίου και η διαδικασία από/ επιβίβασης. Όμως, όπως φαίνεται αυτό το περιστατικό, της εκτέλεσης δρομολογίων επιβατηγών πλοίων, κάτω από δυσμενέστατες καιρικές συνθήκες, δεν αποτελεί εξαίρεση.

Στις 2/4/2013 δελτίο τύπου του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου ενημέρωνε ότι «το Ε/Γ – Ο/Γ «ΜΥΤΙΛΗΝΗ» Ν. Χίου 362, κατά την εκτέλεση του προγραμματισμένου δρομολογίου από Βαθύ για Καρλόβασι – Φούρνους – Άγιο Κήρυκο – Εύδηλο – Σύρο – Πειραιά, προσεγγίζοντας το λιμένα Ευδήλου, αφού αποβίβασε ένα επιβάτη, ο πλοίαρχος δήλωσε αδυναμία παραμονής στο λιμάνι λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή (11bf) και απέπλευσε συνεχίζοντας το δρομολόγιο για Σύρο. Στον λιμένα Ευδήλου ανέμεναν προς επιβίβαση και φόρτωση 31 επιβάτες, 5 ΙΧ, 3Φ/Γ και 3 δίκυκλα».

Στις 3/4/2013 δελτίου τύπου του υπουργείου Ναυτιλίας ανέφερε ότι «ενημερώθηκε, πρωινές ώρες, η Λιμενική Αρχή Λειψών από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ- Ο/Γ «ΔΙΑΓΟΡΑΣ» Ν.Π.11957 ότι κατά την εκτέλεση του προγραμματισμένου δρομολογίου Πειραιά – Πάτμο – Λειψούς – Λέρο – Κάλυμνο – Κω – Σύμη – Ρόδο δεν ήταν δυνατό να προσεγγίσει το λιμάνι των Λειψών λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και συνέχισε το δρομολόγιο του για το επόμενο λιμένα κατάπλου, την Λέρο. Στο πλοίο επέβαιναν δεκατέσσερις (14) επιβάτες, δύο (02) ΙΧ και δύο (02) Φ/Γ με προορισμό τους Λειψούς».

Τέλος, στις 3/4/2013 έγινε γνωστό ότι το Ε/Γ – Ο/Γ «ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ» κατά την διαδικασία χειρισμών πρόσδεσης στο λιμάνι του Ηρακλείου προσέκρουσε στην προβλήτα ΙΙ του λιμένα με το αριστερό μεσαίο τμήμα του, γεγονός, που επίσης αποδόθηκε στις δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν.

Είναι προφανές ότι σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις υπήρχε κίνδυνος ατυχήματος και για αυτό επελέγη η απομάκρυνση των πλοίων από τα λιμάνια ενώ στην περίπτωση του «Φαιστός Παλάς» η πρόσκρουση ευτυχώς δεν είχε άλλες συνέπειες.Επειδή η εκτέλεση δρομολογίων, υπό εξαιρετικά δυσμενείς καιρικές συνθήκες, με δεδομένες τις αδυναμίες των λιμανιών, δημιουργεί μείζον θέμα ασφάλειας για πλοία και επιβαίνοντες.

Επειδή στο παρελθόν απαγορευόταν ο απόπλους πλοίων όταν η δύναμη των ανέμων ξεπερνούσε σε ένταση τα 8 μποφόρ ερωτάται ο κ. Υπουργός:

Ισχύει η απαγόρευση απόπλου όταν η δύναμη των ανέμων ξεπερνάει σε ένταση τα 8 μποφόρ και σε ποιες περιπτώσεις επιβάλλεται το λεγόμενο «απαγορευτικό»;

Γιατί δεν απαγορεύτηκε από τις λιμενικές αρχές ο απόπλους των πλοίων από το προηγούμενο ασφαλές λιμάνι ώστε να αποφευχθεί η εκτέλεση δρομολογίων εν μέσω εξαιρετικά δυσμενών καιρικών συνθηκών, με θυελλώδεις ανέμους έντασης ακόμα και 11 μποφόρ;

Αναζητήθηκαν ευθύνες και προς ποιες κατευθύνσεις για την εκτέλεση δρομολογίων με προφανή κίνδυνο για την ασφάλεια πλοίων και επιβαινόντων;

Θα λάβετε μέτρα ώστε να εκλείψουν φαινόμενα εκτέλεσης δρομολογίων επιβατηγών πλοίων με δυσμενείς καιρικές συνθήκες και με ανέμους έντασης 8 ή 9 μποφόρ, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να προσεγγίζουν πλοία σε λιμάνια ή να κινδυνεύουν σε αυτά και να ταλαιπωρούνται οι επιβάτες;

Οι ερωτώντες βουλευτές
Θοδωρής Δρίτσας, Α΄ Πειραιά και Νησιών
Δημήτρης Γάκης, Δωδεκανήσου
Μαρία Διακάκη, Ηρακλείου
Γιάννης Ζερδελής, Λέσβου
Αγνή Καλογερή, Σάμου
Μιχάλης Κριτσωτάκης, Ηρακλείου
Νίκος Συρμαλένιος, Κυκλάδων”




parosnewsblog.gr

ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΩΝ ΟΙΝΟΥΣΣΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΞΑΝΑ





 Με τη χάρη του Θεού και την ευγενική προσφορά των δωρητών Ιωάννη και Μαρίας Διαμαντή Λεμού, το εκκλησάκι του Αγίου Γεωργίου Οινουσσών που καταστράφηκε από την περσινή πυρκαγιά, κτίστηκε και πάλι και πριν λίγες μέρες έγινε και αγιασμός

"ΧΡΥΣΕΣ" ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΕΝΟΣ ΕΚΑΤΟΜ. ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ ΔΗΜΟΥΣ



Το 1,08 εκατ. ευρώ φτάνει το κόστος κατασκευής ιστοσελίδων τριών περιφερειακών δήμων. Πρόκειται για τους Δήμους Μεσολογγίου, Πηνειού και Ακτίου – Βόνιτσας οι οποίοι, όπως αποκαλύπτεται, ξόδεψαν πάνω από 300.000 ευρώ έκαστος για να φτιάξουν τα site τους.
Η αποκάλυψη ήρθε πρώτα για το Δήμο Μεσολογγίου προκαλώντας έντονες αντιδράσεις για το γεγονός ότι το κόστος κατασκευής της ιστοσελίδας του έφτασε τα 308.000 ευρώ. Η συνέχεια δόθηκε με ανακοίνωση του δήμου ο οποίος προκειμένου να δικαιολογήσει το κόστος τονίζει ότι τα χρήματα προέρχονται από το ΕΣΠΑ (;), ενώ «καρφώνει»  τους Δήμους Πηνείου και Ακτίου-Βόνιτσας.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή του, «ενδεικτικά παρουσιάζουμε και άλλα έργα, που υλοποιούνται  με την ίδια χρηματοδότηση: 1)το Δήμο Πηνειού με τίτλο «ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΗΝΕΙΟΥ», προϋπολογισμού 387.450,00 € 2)      στο Δήμο Ακτίου- Βόνιτσας με τίτλο «ΑΝΑΠΤΥΞΗ & ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΚΤΙΟΥ – ΒΟΝΙΤΣΑΣ» . προϋπολογισμού 387.450,00 €».
Να σημειωθεί ότι ο Δήμος Ιεράς Πόλης Μεσολογγίου ανακοίνωσε τη Δευτέρα 29 Απρίλιου ότι στις 24/05 υπέγραψε με την ένωση εταιρειών Velti A.E.– iKnowHow A.E. την «Σύμβαση Εκτέλεσης του Έργου “e-Kallikratis, Σύγχρονες Ψηφιακές Υπηρεσίες”.
Το έργο υλοποιείται μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Δυτική Ελλάδα – Πελοπόννησος – Ιόνιοι Νήσοι, στον Άξονα Προτεραιότητας «04 – Ψηφιακή Σύγκλιση και επιχειρηματικότητα Δυτικής Ελλάδας», με κωδικό πράξης ΣΑΕΠ 2011ΕΠ00180022, κωδικό πράξης (ΜΙS) 349608 και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης, συνολικής αξίας 308.509,66€».
Μετά απο αντιδράσεις που προκάλεσε η είδηση, η δημοτική Αρχή απάντησε ότι  «για την αποκατάσταση της αλήθειας διευκρινίζουμε ότι το συγκεκριμένο έργο θα εξυπηρετήσει τις υπηρεσίες και τους δημότες, ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΣΤΙΣΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ στο Δήμο Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου καθώς χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ!!!» καθώς και ότι «για τη διαδικασία του διαγωνισμού και τις λεπτομέρειες του έργου θα ενημερωθείτε λεπτομερώς με δελτίο τύπου από την Τεχνική υπηρεσία του Δήμου».
Η ιστοσελίδα
Οσον αφορά δε στην ιστοσελίδα, ο δήμος στην ανακοίνωση του τονίζει δεν πρόκειται μια απλή ιστοσελίδα αλλά διαδικτυακή πύλη μέσω της οποίας θα παρέχεται πληροφοριακό υλικό και on line υπηρεσίες του Δήμου.
«Η Διαδικτυακή Πύλη θα λειτουργήσει ως μέσο αμφίδρομης επικοινωνίας και θα εξασφαλίσει την επαφή με τον πολίτη και την αλληλεπίδρασή του με την Τοπική Αυτοδιοίκηση για την ικανοποίηση των αιτημάτων του», αναφερεται.
Μεταξύ των ηλεκτρονικών συναλλαγών που θα παρέχονται μέσω της Δικτυακής Πύλης -συμφωνα πάντα με την ανακοίνωση- θα είναι:
• Ηλεκτρονικές Αιτήσεις Πιστοποιητικών Δημοτολογίου,
• Πληρωμή Δημοτικού Φόρου,
• Αιτήματα & Καταγγελίες Πολιτών,
• Ενημέρωση Δικαιούχων για τους τίτλους πληρωμής,
• Ηλεκτρονικές Αιτήσεις για Βεβαιώσεις ΤΑΠ,
• Πληρωμή Προστίμων ΚΟΚ,
• Υπηρεσία ενημέρωσης του κοινού για πλήρωση θέσεων σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς της περιοχής και υποβολής της αντίστοιχης ηλεκτρονικής αίτησης.
• Σύστημα δωρεάν τηλεφωνικής επικοινωνίας με τις υπηρεσίες του Δήμου μέσω Ιντερνετ με χρήση της τεχνολογία VoIP.
•Την προμήθεια και εγκατάσταση βασικού εξοπλισμού στο Δήμο (PCs, Printers, Scanners) για την ενημέρωση και τοπική λειτουργία της Διαδικτυακής Πύλης,
•Την εκπαίδευση των χρηστών που θα αναλάβουν την ενημέρωση της Δικτυακής Πύλης,
•Δράσεις προβολής και προώθησης της Διαδικτυακής Πύλης στην τοπική κοινωνία του Δήμου. Ενδεικτικά αναφέρεται η δημιουργία ημερίδων, φυλλαδίων καθώς και εκθεσιακού περιπτέρου που θα λειτουργήσει 1 μήνα με τον απαραίτητο εξοπλισμό για την επίδειξη της λειτουργίας της Δικτυακής Πύλης υποστηριζόμενο από στέλεχος του αναδόχου,
•Επιτόπια υποστήριξη από τον Ανάδοχο για όλη τη διάρκεια της παραγωγικής λειτουργίας της Δικτυακής Πύλης. Η επιτόπια υποστήριξη θα περιλαμβάνει τη διάθεση Ειδικευμένου Τεχνικού που θα παραβρίσκεται στις εγκαταστάσεις του Δήμου για συγκεκριμένη περίοδο κατά τη διάρκεια της Παραγωγικής Λειτουργίας της Δικτυακής Πύλης και θα είναι υπεύθυνος για την ενημέρωση και συντήρηση της Δικτυακής Πύλης αλλά και την μεταφορά τεχνογνωσίας στους υπαλλήλους του Δήμου σχετικά με τη διαδικασία ενημέρωσης και συντήρησης της Δικτυακής Πύλης.
aftodioikisi.gr