Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου 2013

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΓΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

Το Σάββατο 9 Νοεμβρίου η  Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης Χίου οργανώνει συλλογή τροφίμων για ανέργους και τις οικογένειες τους. Στα πλαίσια της αλληλεγγύης και της αλληλοβοήθειας σε συνανθρώπους μας που δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν οικονομικά στην αγορά τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης, απαντάμε έμπρακτα και συλλογικά.

    Καλούμε τους πολίτες του νησιού να στηρίξουν την πρωτοβουλία της συλλογής τροφίμων συνεισφέροντας όπως και όσο μπορούν σε συνεργασία με τα μέλη και τους φίλους της Πρωτοβουλίας που θα βρίσκονται μπροστά στις εισόδους των σούπερ μάρκετ της πόλης από το πρωί του Σαββάτου μέχρι το απόγευμα ενημερώνοντας τον κόσμο για τη συγκεκριμένη δράση. Απευθυνόμαστε επίσης και στους εργαζόμενους των σούπερ μάρκετ ζητώντας τη βοήθεια τους στην όλη διαδικασία.

    Οι δυσκολίες της καθημερινής ζωής και η αδυναμία ικανοποίησης των βασικών πια αναγκών μεγάλου μέρους της κοινωνίας μεγαλώνουν μέρα με τη μέρα δημιουργώντας συνθήκες τραγικές. Η επισιτιστική κρίση δεν είναι εικόνα από το μέλλον αλλά απτή πραγματικότητα που τη ζούμε ήδη όλο και περισσότεροι. Μπροστά στα ατομικά αδιέξοδα πρέπει να αντιπαραβάλουμε τη συλλογική δράση συνειδητοποιώντας ότι μέσα από την αλληλοβοήθεια και την οργάνωση μπορούμε να αλλάξουμε την καθημερινότητα μας. Στην προσπάθεια αυτή χρειάζεται η συμμετοχή όλων μας και κυρίως των ίδιων των ανέργων διεκδικώντας δημόσια να αναδειχθεί το πρόβλημα και να πάρει θέση η τοπική κοινωνία.
   
    Τα τρόφιμα που θα συγκεντρωθούν θα διατεθούν σε όσους τα έχουν μεγαλύτερη ανάγκη. Απευθυνόμαστε λοιπόν σε συμπολίτες μας που είναι άνεργοι και αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα σίτισης να επικοινωνήσουν με την Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης και το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Χίου στο τηλέφωνο 22710-23550 δηλώνοντας συμμετοχή προσκομίζοντας την κάρτα ανεργίας τους το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου, ώστε να μπορέσουμε να καταρτίσουμε τη λίστα με τους δικαιούχους για να διατεθούν τα τρόφιμα που θα συγκεντρωθούν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.
Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης Χίου



ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΪΚ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΑΝΤΙΣΣΑΣ ΛΕΣΒΟΥ




Την υποβάθμιση και το επικείμενο λουκέτο στο Κέντρο Υγείας Άντισσας Λέσβου, ως άμεσο απότοκο των επιλογών της γαλαζοπράσινης μνημονιακής συγκυβέρνησης, στηλιτεύει με Ερώτησή του προς τον Υπουργό Υγείας Άδωνη Γεωργιάδη, ο Βουλευτής Επικρατείας των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουί, υπό τη βουλευτική εποπτεία του οποίου βρίσκονται όλα τα νησιά του Βορείου Αιγαίου.

Το Κέντρο Υγείας Άντισσας άνοιξε τις πόρτες του το 1986 και από τότε οι κάτοικοι της Δυτικής Λέσβου εξυπηρετούνται καθημερινά εκεί όσον αφορά στις παροχές πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας.Το ενδεχόμενο κλεισίματός του προκαλεί πανικό σε όλους, αφού όπως όλο λένε τίθενται άμεσα σε κίνδυνο ζωές ανθρώπων.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της ηλεκτρονικής ιστοσελίδας www.emprosnet.gr, στο οποίο βασίζεται η παρούσα Ερώτηση:

«Την ίδια στιγμή, στο Κέντρο Υγείας παρατηρούνται ελλείψεις κυρίως όσον αφορά στο προσωπικό.

»Αναλυτικότερα, υπάρχουν μόνο τρεις αγροτικοί γιατροί από τους οκτώ που πρέπει να έχει, όπως είπε η αγροτική γιατρός Ιωάννα Πολυπαθέλλη, που υπηρετεί στο Κ.Υ. Άντισσας.

»Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παρουσιάζονται σοβαρά προβλήματα στη συνταγογράφηση των ασφαλισμένων στα χωριά όπου υπάρχουν κενά. Σε αυτά πηγαίνουν γιατροί μια φορά κάθε μία ή κάθε δύο εβδομάδες, για να εξυπηρετηθούν οι κάτοικοι.

»Ακόμη, δεν υπάρχει οδοντίατρος και παιδίατρος, και όσον αφορά στις θέσεις γιατρών Γενικής Ιατρικής, είναι καλυμμένες οι τρεις από τις τέσσερις.

»Βέβαια, εκτός από τους γιατρούς, κενά παρατηρούνται, όπως είχε πει ο διευθυντής τού Κ.Υ. Άντισσας, Στρατής Παυλής, και σε άλλες θέσεις προσωπικού που είναι απαραίτητο για την εύρυθμη λειτουργία τού Κ.Υ..

»Σοβαρό πρόβλημα παρατηρείται και με τους οδηγούς των ασθενοφόρων, που είναι τέσσερις αντί για πέντε που προβλέπεται.

«Αληθεύουν οι φήμες για επικείμενο κλείσιμο του Κέντρου Υγείας Αντίσσης; Με ποιο δικαίωμα, βυθίζετε τη Δυτική Λέσβο στις σκοτεινές εποχές της δεκαετίας του ’60; Πώς είναι δυνατόν να στερείτε το δικαίωμα πρόσβασης των κατοίκων του ακριτικού αυτού νησιού από το αγαθό της Υγείας;», ερωτά τον αρμόδιο Υπουργό ο Τέρενς Κουίκ και ζητά την κάλυψη των αναγκών της προαναφερόμενης Μονάδας Παροχής Υπηρεσιών Υγείας σε ιατρικό, νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό και την πρόσληψη ενός ακόμα οδηγού ασθενοφόρου.

Ακολουθεί το κείμενο της Ερώτησης.

ΤΕΡΕΝΣ - ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΥΙΚ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ:

ΥΓΕΙΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ-ΑΔΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ

ΘΕΜΑ: ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΑΝΤΙΣΣΑΣ ΛΕΣΒΟΥ

Κάθετα αντίθετοι είναι οι κάτοικοι της Άντισσας, αλλά και των γειτονικών περιοχών, στο ενδεχόμενο κλεισίματος του Κέντρου Υγείας Άντισσας. Σε μία τέτοια περίπτωση, όπως υποστηρίζουν, θα μπουν σε κίνδυνο άνθρωποι, επισημαίνοντας ότι δεν ήταν λίγες οι περιπτώσεις ατόμων που γλύτωσαν τη ζωή τους επειδή τους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες στο Κ.Υ. Άντισσας μέχρι να μεταφερθούν στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης.

Το Κέντρο Υγείας Άντισσας άνοιξε τις πόρτες του το 1986 και από τότε οι κάτοικοι της Δυτικής Λέσβου εξυπηρετούνται καθημερινά εκεί όσον αφορά στις παροχές πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας.Το ενδεχόμενο κλεισίματός του προκαλεί πανικό σε όλους, αφού όπως όλο λένε τίθενται άμεσα σε κίνδυνο ζωές ανθρώπων.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της ηλεκτρονικής ιστοσελίδας www.emprosnet.gr, στο οποίο βασίζεται η παρούσα Ερώτηση:

«Την ίδια στιγμή, στο Κέντρο Υγείας παρατηρούνται ελλείψεις κυρίως όσον αφορά στο προσωπικό.

Αναλυτικότερα, υπάρχουν μόνο τρεις αγροτικοί γιατροί από τους οκτώ που πρέπει να έχει, όπως είπε η αγροτική γιατρός Ιωάννα Πολυπαθέλλη, που υπηρετεί στο Κ.Υ. Άντισσας.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παρουσιάζονται σοβαρά προβλήματα στη συνταγογράφηση των ασφαλισμένων στα χωριά όπου υπάρχουν κενά. Σε αυτά πηγαίνουν γιατροί μια φορά κάθε μία ή κάθε δύο εβδομάδες, για να εξυπηρετηθούν οι κάτοικοι. Ο Βασίλης Βλάτσιος, αγροτικός γιατρός που υπηρετεί στο Κέντρο Υγείας Καλλονής, βρισκόταν την Κυριακή στο Κ.Υ. Άντισσας. Το Κ.Υ. Καλλονής «δανείζει» αγροτικούς γιατρούς προκειμένου να βγουν οι βάρδιες.

Ακόμη, δεν υπάρχει οδοντίατρος και παιδίατρος, και όσον αφορά στις θέσεις γιατρών Γενικής Ιατρικής, είναι καλυμμένες οι τρεις από τις τέσσερις.

Βέβαια, εκτός από τους γιατρούς, κενά παρατηρούνται, όπως είχε πει ο διευθυντής τού Κ.Υ. Άντισσας, Στρατής Παυλής, και σε άλλες θέσεις προσωπικού που είναι απαραίτητο για την εύρυθμη λειτουργία τού Κ.Υ..

Σοβαρό πρόβλημα παρατηρείται και με τους οδηγούς των ασθενοφόρων, που είναι τέσσερις αντί για πέντε που προβλέπεται. Ωστόσο, όπως εξηγεί ο κ. Κώστας Παπαμιχαλάκης που κάνει τη δουλειά αυτή από τότε που άνοιξε το Κ.Υ., σπάνια ήταν καλυμμένες οι θέσεις όλων των οδηγών, συνήθως ήταν τέσσερις. Όπως όμως επισημαίνει, παλαιότερα πληρώνονταν για τις επιπλέον ώρες που δούλευαν προκειμένου να μην υπάρχει κενό. Ωστόσο τώρα τα δεδομένα έχουν αλλάξει και σε περίπτωση που δουλέψει πέραν του ωραρίου του, δεν πληρώνεται.

Ακόμη, υπάρχουν μόνο δύο νοσηλευτές αντί για πέντε, φύλακες μόνο δύο, ενώ δουλεύει μόνο μία καθαρίστρια με δίμηνη σύμβαση, όταν προβλέπονται δύο μόνιμες θέσεις για τις καθαρίστριες. Όλα αυτά πρακτικά σημαίνουν ότι οι βάρδιες των νοσηλευτών δεν καλύπτουν όλο το 24ωρο, οπότε οι γιατροί κάποιες φορές καλούνται να κάνουν τη δουλειά αυτή, όπως και τη δουλειά του φύλακα, κυρίως την ημέρα.

Οι γιατροί και το υπόλοιπο προσωπικό, με αφορμή το σχέδιο δράσης του Υπουργείου Υγείας, υποστηρίζουν ότι αν εφαρμοστούν τα όσα προβλέπονται, τότε οι επιπτώσεις στις ζωές των κατοίκων θα είναι πολύ σοβαρές».

Κατόπιν τούτων, ερωτάσθε κ. Υπουργέ:

1.Αληθεύουν οι φήμες για επικείμενο κλείσιμο του Κέντρου Υγείας Αντίσσης;

2. Σε ποιες άμεσες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες σε ιατρικό, νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό της προαναφερόμενης Μονάδας Παροχής Υπηρεσιών Υγείας;

3.Θα καλύψετε την κενή θέση οδηγού ασθενοφόρου του Κ.Υ. Αντίσσης;

4. Με ποιο τρόπο θα εξασφαλίσετε την υγειονομική θωράκιση των νησιών μας ώστε να μην υπάρξει η επιδιωκόμενη εξάρτηση και σε θέματα Υγείας από τη γείτονα χώρα;

5. Με ποιο δικαίωμα, βυθίζετε τη Δυτική Λέσβο στις σκοτεινές εποχές της δεκαετίας του ’60; Πώς είναι δυνατόν να στερείτε το δικαίωμα πρόσβασης των κατοίκων του ακριτικού αυτού νησιού από το αγαθό της Υγείας;

6. Εάν χαθούν ανθρώπινες ζωές κατά τη διάρκεια της διακομιδής του οποιουδήποτε ασθενούς στο Νοσοκομείο της Λέσβου, ποιος θα φέρει την ποινική και αστική ευθύνη;

7.Σε περίπτωση που δεν λάβετε προσήκοντα μέτρα, κατανοείτε ότι καταστρατηγείτε το άρθρο 21 παρ. 3 του Συντάγματος που σαφώς ορίζει ότι «το Κράτος μεριμνά για την υγεία των πολιτών και παίρνει ειδικά μέτρα για την προστασία της νεότητας, του γήρατος, της αναπηρίας και για την περίθαλψη των απόρων»;


Ο Ερωτών Βουλευτής


Τέρενς-Νικόλαος Κουίκ


OI AΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ Ο.Π.Δ. ΔΗΜΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ


Οι αλλαγές στο Ο.Π.Δ. Δήμων και Περιφερειών [αναλυτικά]
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β’ 2676/21-10-2013, η υπ’ αριθμ. 41273/15-10-2013 Κοινή Απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και  Εσωτερικών (ΑΔΑ: ΒΛΛΥΝ-ΜΣΟ) με την οποία τροποποιείται η υπ’ αριθμ. 7261/22.2.2013 Κοινή Υπουργική Απόφαση (Β’ 450), όπως αυτή είχε τροποποιηθεί με την υπ’ αριθμ. 30040/24-7-2013 (Β’ 1858) όμοια.
Α. Με τη δημοσιευθείσα Απόφαση επέρχονται τροποποιήσεις ως προς τα άρθρα 1, 6 και 7 της υπ’ αριθμ. 7261/2013 ΚΥΑ, οι οποίες συνίστανται στα εξής:
1. Αφαιρείται από το περιεχόμενο του Ολοκληρωμένου Πλαισίου Δράσης (ΟΠΔ) το πενταετές επιχειρησιακό πρόγραμμα δράσης και το ετήσιο πρόγραμμα δράσης και καταργούνται οι  πίνακες συνοπτικής αποτύπωσης αυτών, ενώ οι πίνακες στοχοθεσίας των οικονομικών αποτελεσμάτων των ΟΤΑ και των νομικών τους προσώπων δημοσίου δικαίου αντικαθίστανται από τους πίνακες 5.Α και 5.Β που επισυνάπτονται στη δημοσιευθείσα ΚΥΑ.
Συνεπώς, το ΟΠΔ συνοψίζει πλέον μόνο τον ετήσιο προϋπολογισμό (π/υ) και τη στοχοθεσία του φορέα αναφορικά με την πορεία εκτέλεσής του κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους και τα αντίστοιχα σημεία των ενοτήτων Α. και Β. του άρθρου 1 της υπ’αριθμ7261/2013 ΚΥΑ διαμορφώνονται ως εξής: 
Άρθρο 1.
«Α. Το Ολοκληρωμένο Πλαίσιο Δράσης (ΟΠΔ) του ΟΤΑ συνοψίζει τον ετήσιο προϋπολογισμό των ΟΤΑ και των νομικών προσώπων αυτών που είναι ενταγμένα στο καταρτιζόμενο, από την ΕΛΣΤΑΤ, Μητρώο Φορέων Γενικής Κυβέρνησης (ΜΦΓΚ) (υποτομέας S.1313 ΟΤΑ, του Τομέα της Γενικής Κυβέρνησης) σύμφωνα με τις διατάξεις του αρθ.1Β του ν.2362/1995.   
Η επικαιροποίηση του ανωτέρω υποτομέα του ΜΦΓΚ ως προς τους ενταγμένους σε αυτό φορείς συνεπάγεται την υποχρέωση ανάλογης αναμόρφωσης του ΟΠΔ του ΟΤΑ, η οποία πραγματοποιείται εντός προθεσμίας δύο μηνών από την αρχή του μήνα τροποποίησης του ΜΦΓΚ και σε κάθε περίπτωση από την έναρξη του ημερολογιακού τριμήνου που έπεται της προθεσμίας αυτής.
Β. Η σύνοψη του ετήσιου προϋπολογισμού και της πορείας εκτέλεσής του αποτυπώνεται στους ακόλουθους πίνακες, οι οποίοι επισυνάπτονται στην παρούσα και αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα αυτής.
Β.1. Πίνακας στοχοθεσίας οικονομικών αποτελεσμάτων των ΟΤΑ και των νομικών τους προσώπων δημοσίου δικαίου (συνοπτική αποτύπωση του ετήσιου προϋπολογισμού και του μηνιαίου προγράμματος εκτέλεσής του)
Στον πίνακα αυτό αποτυπώνονται σε ενοποιημένη και συνοπτική μορφή τα στοιχεία του ετήσιου προϋπολογισμού του ΟΤΑ, τα οποία συνιστούν τις εκτιμήσεις του ως προς τα έσοδα και τα έξοδα του αντίστοιχου οικονομικού έτους...».
Αντίστοιχα, διαγράφονται από την παράγραφο 1 του άρθρου 6 της προαναφερθείσας ΚΥΑ οι προβλέψεις περί ενσωμάτωσης στο ΟΠΔ του Ετήσιου Προγράμματος Δράσης και του Πενταετούς Επιχειρησιακού Προγράμματος.
2. Καθότι το ΟΠΔ αποστέλλεται και σε ηλεκτρονική μορφή, στο τέλος της παραγράφου 4 του άρθρου 6 της τροποποιούμενης ΚΥΑ προστίθενται εδάφια με τα οποία ορίζεται ρητά πλέον ότι στα σκιασμένα πεδία των πινάκων 5.Α και 5.Β περιέχονται μαθηματικοί τύποι για τον αυτόματο υπολογισμό και τον έλεγχο των στοιχείων που συμπληρώνουν οι φορείς, γεγονός που συμβάλλει στον περιορισμό των απαιτούμενων εγγραφών και διευκολύνει τον έλεγχο της ορθότητας των στοιχείων που εγγράφονται στους πίνακες. 
Παράλληλα, προβλέπεται ότι οποιαδήποτε παρέμβαση στη δομή των πινάκων ή στα σκιασμένα πεδία τους καθιστά αυτοδίκαια άκυρο το ΟΠΔ, δεδομένου ότι επιφέρει αλλοίωση του προβλεπόμενου, από την ΚΥΑ, περιεχομένου του, η οποία μπορεί να διαπιστωθεί τόσο κατά τον έλεγχο του από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση όσο και από το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ, στο οποίο επίσης αποστέλλεται το ΟΠΔ κατά τα οριζόμενα στην προαναφερθείσα παράγραφο και στο άρθρο 4, παρ. 4 του ν.4111/2013, όπως ισχύει.
Τα ανωτέρω αναφερόμενα ισχύουν για την κατάρτιση του ΟΠΔ του οικονομικού έτους 2014 και εφεξής.
3. Το άρθρο 7 «Κυρώσεις μη υποβολής ΟΠΔ» της υπ’ αριθμ. 7261/2013 ΚΥΑ καταργείται δεδομένου ότι οι κυρώσεις  ορίζονται στο άρθρο 4, παρ.4 του προαναφερθέντος νόμου, όπως τροποποιήθηκε με την παρ.2 του άρθρου 76 του ν.4172/2013.
Β. Παράδειγμα συμπλήρωσης των  πινάκων στοχοθεσίας οικονομικών αποτελεσμάτων.
Πριν από τη συμπλήρωση των Πινάκων 5.Α και 5.Β από τους αρμόδιους φορείς ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στις «οδηγίες συμπλήρωσης» που αναγράφονται σε αυτούς, ώστε να αποφευχθούν λάθη και παραλείψεις που μπορεί να επιφέρουν αναπομπή του ΟΠΔ κατά τον έλεγχο του από την οικεία Αποκεντρωμένη Διοίκηση.
Προς υποβοήθηση των αρμόδιων οργάνων στη συμπλήρωση των πινάκων 5.Α «Στοχοθεσία οικονομικών αποτελεσμάτων των δήμων και νπδδ» και 5.Β «Στοχοθεσία οικονομικών αποτελεσμάτων των περιφερειών» επισυνάπτονται δύο παραδείγματα ορθά καταρτισμένων πινάκων και επισημαίνονται τα ακόλουθα:
1) Ως προς τον πίνακα 5.Α (δήμοι και  ΝΠΔΔ) κατά την κατάρτιση του ΟΠΔ η στοχοθεσία του Π/Υ του έτους αναφοράς (δηλαδή του έτους 2014) συμπληρώνεται στη στήλη (1) με τίτλο «ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ ΕΤΟΥΣ: Π/Υ ΕΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΛΥΕΤΑΙ ΣΕ ΣΤΟΧΟΥΣ (π.χ 2014) - Ετήσιοι Στόχοι». Σε περίπτωση αναμόρφωσης της στοχοθεσίας, στη στήλη (2) με τίτλο «ΠΡΟΙΣΧΥΟΥΣΑ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ ΕΤΟΥΣ: ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ Π/Υ ΕΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΛΥΘΗΚΕ ΣΕ  ΣΤΟΧΟΥΣ (π.χ. 2014)» μεταφέρεται ο προϋπολογισμός του 2014 που αποτέλεσε τη βάση της αρχικής στοχοθεσίας και στη στήλη (1) συμπληρώνεται ο προϋπολογισμός της νέας στοχοθεσίας. Οι δύο αυτές στήλες απεικονίζουν πάντα μεγέθη του Π/Υ του ίδιου οικονομικού έτους.
2) Ο Π/Υ του δήμου του συνημμένου παραδείγματος ανέρχεται σε 333.000 €.
3) Ο κωδικός του Χρηματικού Υπολοίπου (Ομάδα 5) συμπληρώνεται μία φορά στη στήλη (1) και υπολογίζεται αυτόματα σε όλους τους μήνες ισόποσα προκειμένου να απεικονίζονται τα έσοδα μηνιαία με σταθερό το Χρηματικό Υπόλοιπο.
4) Ο κωδικός του Αποθεματικού (Ομάδα 9) συμπληρώνεται μία φορά στη στήλη (1) και δεν περιλαμβάνεται στη μηνιαία στοχοθεσία αλλά στη στήλη (21) με τίτλο «12μήνο».
5) Στα σύνολα της στοχοθεσίας, τόσο στα έσοδα, όσο και στα έξοδα, δεν περιλαμβάνεται το ποσό του κωδ.(85) «Προβλέψεις μη είσπραξης βεβαιωμένων κατά τα ΠΟΕ». Το ετήσιο ποσό του κωδικού αυτού έχει αφαιρεθεί από τη Γραμμή 5 «Έσοδα που προβλέπεται να εισπραχθούν από απαιτήσεις ΠΟΕ» [Ποσό κωδικού (32) μείον ποσό κωδικού (85)] και επίσης δε περιλαμβάνεται στο σύνολο των εξόδων. Αναγράφεται όμως στη γραμμή (Γ) η οποία βρίσκεται κάτω από τη στοχοθεσία και αθροίζεται στις Γραμμές Δ1 και Δ2 οι οποίες απεικονίζουν το συνολικό ποσό του εγκεκριμένου Π/Υ  του ΟΤΑ.
6) Σημειώνεται ότι, βασικό κριτήριο ορθής συμπλήρωσης του πίνακα είναι η ταύτιση των ποσών της στήλης (21) «12μήνο» με τη στήλη (1) «ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ ΕΤΟΥΣ: Π/Υ ΕΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΛΥΕΤΑΙ ΣΕ ΣΤΟΧΟΥΣ (π.χ 2014) - Ετήσιοι Στόχοι».
7) Ως προς τον πίνακα 5.Β (Περιφέρειες) το Ταμειακό Υπόλοιπο συμπληρώνεται μία φορά στη στήλη (1) και υπολογίζεται αυτόματα σε όλους τους μήνες ισόποσα, προκειμένου να απεικονίζονται τα έσοδα μηνιαία με σταθερό το Ταμειακό Υπόλοιπο.
8) Ο Π/Υ (Εσόδων) της Περιφέρειας του συγκεκριμένου παραδείγματος ανέρχεται σε 38.366.265 € (Σύνολο Εσόδων: 29.329.595 € + Ταμειακό Υπόλοιπο: 9.036.670 = 38.366.265).
9) Οι αρίθμ. 1,4 και 6 επισημάνσεις για τους πίνακες των Δήμων και ΝΠΔΔ ισχύουν και για τον πίνακα των Περιφερειών.
10) H ονομασία του φορέα δε συμπληρώνεται αλλά επιλέγεται από πτυσσόμενη λίστα η οποία έχει ενσωματωθεί στο επόμενο από δεξιά κελί του κελιού με τίτλο «ΟΝΟΜΑ ΦΟΡΕΑ» και εμφανίζεται αυτόματα αν επιλεχθεί το ειδικό διακριτικό πλήκτρο.
Επίσης, στην ηλεκτρονική διεύθυνση opd@ypes.gr μπορούν να αποστέλλονται ερωτήματα σχετικά με ζητήματα που αφορούν την εν θέματι Απόφαση (Κ.Υ.Α. Α.Π.: 41273/15-10-2013) και τις παρούσες οδηγίες. 
Οι απαντήσεις θα αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Υπουργείου στη διαδρομή «Υπουργείο / Συχνές Ερωτήσεις / ΟΠΔ έτους 2014».
Τέλος, επισημαίνεται ότι, με νεότερο έγγραφο του ΥΠ.ΕΣ. θα δοθούν αναλυτικές οδηγίες σχετικά με θέματα ονοματολογίας και μορφοποίησης των ηλεκτρονικών αρχείων, καθώς και για τη διαδικασία αποστολής αυτών από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση στο ΥΠ.ΕΣ.

Η ΤΡΟΪΚΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΖΗΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΑΠΟΛΥΜΕΝΩΝ


Κυβερνητικές πηγές αναφέρονται στον δυσκολότερο γύρο διαπραγμάτευσης μετά την υπαγωγή της χώρας στο μηχανισμό στήριξης. Παρόλα αυτά και παρά την απόκλιση στην εκτίμηση του δημοσιονομικού κενού για το 2014, εκφράζουν αισιοδοξία ότι τελικά θα υπάρξει κάποιος συμβιβασμός που θα επιτρέψει την αποκλιμάκωση της έντασης στις σχέσεις με τους πιστωτές. Το «κλειδί», κατά τις ίδιες πηγές, βρίσκεται στοΔημόσιο. Ειδικότερα:
-Οι επικεφαλής του κλιμακίου της Τρόικας θα παραλάβουν την τελική λίστα με τις 12.500 διαθεσιμότητες του Σεπτεμβρίου στην οποία, λογικά, θα περιλαμβάνονται τα ονόματα των 1.349 διοικητικών υπαλλήλων ΑΕΙ που λείπουν.
-Θα ενημερωθούν για το σχέδιο της ελληνικής πλευράς σε σχέση με την αναδιάρθρωση ΕΑΣ-ΕΛΒΟ-ΛΑΡΚΟόπου απασχολούνται 2.200 εργαζόμενοι. Η Τρόικα ζητά λουκέτο και απόλυση όλου του προσωπικού, η κυβέρνηση προωθεί ηπιότερη λύση.
-Θα συζητήσουν για τις 4.000 απολύσεις που προβλέπει το μνημόνιο μέχρι το τέλος του έτους, με την ελληνική πλευρά να ζητά να συμπεριληφθούν συμβασιούχοι που παραμένουν στις θέσεις τους χάρη σε προσωρινές δικαστικές αποφάσεις και θα βρεθούν στην έξοδο με νομοθετική παρέμβαση.
-Θα ακούσουν την πρόταση του υπουργείου Οικονομικών για την εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου εκεί όπου σήμερα δεν εφαρμόζεται (εδικά σε ΔΕΚΟ και οργανισμούς του ευρύτερου δημόσιου τομέα).
-Θα καταθέσουν τις παρατηρήσεις τους στο ασφαλιστικό νομοσχέδιο το οποίο δεν έχει κατατεθεί ακόμη στη Βουλή ακριβώς επειδή υπάρχουν ενστάσεις από την πλευρά των πιστωτών.
«Εάν βρεθεί λύση στα θέματα που αφορούν στο Δημόσιο, θα βρεθεί λύση σε όλα» λένε χαρακτηριστικά κυβερνητικές πηγές για να περιγράψουν την ατμόσφαιρα μέσα στην οποία θα γίνουν οι διαπραγματεύσεις.

aftodioikisi.gr

ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ : ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ "ΠΑΡΑΘΥΡΑ" ΓΙΑ 1 ΕΩΣ 5 ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ ΕΤΗ


Σε 60 μέρες λήγει η προθεσμία που έχουν οι ασφαλισμένοι για να αξιοποιήσουν τους «παλιούς» πλασματικούς χρόνους, ώστε να συμπληρώσουν το χρόνο που τους λείπει και να κατοχυρώσουν ή να θεμελιώσουν δικαίωμα συνταξιοδότησης με τα όρια ηλικίας του 2010.
Στις 31/12/2013, οι εν λόγω πλασματικοί χρόνοι καταργούνται και πλέον όσοι δεν προλάβουν να επωφεληθούν από την ισχύ της εν λόγω διάταξης, θα επωμιστούν αυτόματα 1 έως 5 έτη στο όριο ηλικίας συνταξιοδότησης και 6 έως 12 μήνες στο χρόνο ασφάλισης. Επομένως, οι ασφαλισμένοι που δεν έχουν τις προϋποθέσεις για σύνταξη με τα όρια ηλικίας του 2010, θα πρέπει να κατοχυρώσουν τα ένσημα που λείπουν με αναγνώριση πλασματικού χρόνου, υποβάλλοντας αίτηση στο ταμείο τους έως το τέλος Δεκεμβρίου του 2013.
Από την 1/1/2014 οι ασφαλισμένοι θα έχουν δικαίωμα εξαγοράς των νέων πλασματικών ετών που προβλέπει ο νόμος 3996/11 για όσους συνταξιοδοτούνται με τις προϋποθέσεις που ισχύουν από το 2011 και μετά.
Η «ανατροπή» αυτή στο νόμο 3996/11 που έχει ήδη ψηφιστεί, επηρεάζει περισσότερους από 300.000άνδρες και γυναίκες που πρωτοασφαλίστηκαν έως τις 31/12/1992 στο ΙΚΑ σε Ταμεία ΔΕΚΟ και τραπεζών, στο ΕΤΑΠ-ΜΜΕ, στον ΟΑΕΕ και το ΕΤΑΑ.
Οι πλασματικοί χρόνοι που αναγνωρίζονται και μπορούν να αξιοποιηθούν στις 60 μέρες που απομένουν για σύνταξη με τα χαμηλά όρια ηλικία του 2010 είναι:
1. Η στρατιωτική θητεία.
2. Οι 3,5 μήνες γονικής άδειας και ανατροφής παιδιών.
3. Η εκπαιδευτική άδεια.
4. Ο χρόνος επιδοτούμενης ανεργίας μέχρι 200 μέρες, με την προϋπόθεση η ανεργία να υπήρχε 10 χρόνια πριν από την υποβολή της συνταξιοδότησης.
5. Ο χρόνος ασθένειας έως 200 μέρες, ο οποίος αναγνωρίζεται χωρίς εξαγορά.
6. Το διάστημα πριν και μετά τον τοκετό, δηλαδή οι 119 μέρες κύησης και λοχίας

aftodioikisi.gr

Δείτε αναλυτικά τους πίνακες:
Πηγή: Ελεύθερος Τύπος

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΧΙΟΥ, ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 7/11/2013, ΣΤΙΣ 5.30 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ



 ΠΙΝΑΚΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
 ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΤΙΣ 07/11/2013.
ΠΟΥ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΕΤΑΙ ΣΤΗ ΜΕ ΑΡΙΘΜ. ΠΡΩΤ. 60219/2013  ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
(Άρθρο 67, Ν.3852/10)
Αρ. θέματος
Θέμα
Εισηγητής
 1
Απόδοση τιμής στον Κώστα Περρίκο
κ. Μελαχροινούδης, κ. Βλυσίδου, Αντιδήμαρχος κ. Θλιβίτου.
 2
Αναφορά δημότη για τον πεζόδρομο Απλωταριάς.
κ. Σιδεράτος Ιωάννης
 3
Τιμολογιακή της Δ.Ε.Υ.Α.Ν.Χ.
κ. Φυτούσης
 4
Τροποποίηση Ο.Ε.Υ. της ΔΕΥΑΝΧ.
κ. Φυτούσης
 5
ΑΙΓΑΙΟΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΑΡΔΑΜΥΛΩΝ Α.Ε.
κ. Δήμαρχος.
 6
Ανταποδοτικά τέλη έτους 2014.
κ. Δήμαρχος, Οικονομική Επιτροπή
 7
Σχέδιο πολιτικής προστασίας αντιμετώπισης αντιπλημμυρικών φαινομένων.
Αντιδήμαρχος, κ. Θλιβίτου
 8
Λήψη απόφασης μετά από άγονες δημοπρασίες για την ανάθεση σε ιδιωτικό αερομεταφορέα της εκτέλεσης έκτακτων ναυλωμένων πτήσεων για την γραμμή Αθήνα-Χίο-Σάμο-Αθήνα.
κ. Δήμαρχος, Οικονομική Επιτροπή
 9
Αποδοχή και ψήφιση για τη μελέτη αποκατάστασης ΧΑΔΑ και κατασκευή ΣΜΑ Δ.Ε. Αμανής".
κ. Αποστολίδης, Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών
 10
Εκτέλεση του έργου "Αποκατάσταση αρχαιολογικού χώρου Δασκαλόπετρας και αρχιτεκτονικής παρέμβασης δημιουργίας πολιτιστικής διαδρομής ανάδειξης της ναυτικής παράδοσης.
κ. Αποστολίδης, Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών
 11
Έγκριση εκτέλεσης της εργασίας με τίτλο "Κατεδάφιση κτίσματος στο Κάστρο Χίου".
κ. Αποστολίδης, Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών
 12
Εκπόνηση μελέτης ανάσχεσης διάβρωσης ακτών περιοχής Αγίας Ερμιόνης και Καταρράκτη.
κ. Αποστολίδης, Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών
 13
Έγκριση 1ου ΑΠΕ, 1ου ΠΚΤΜΝΕ του έργου Επισκευαστικές εργασίες σχολικών συγκροτημάτων Δ. Χίου"
κ. Αποστολίδης, Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών
 14
Έγκριση 1ου ΑΠΕ του έργου Αγροτική οδοποιία Δ.Ε. Μαστιχοχωρίων-Παράταση χρονοδιαγράμματος.
κ. Αποστολίδης, Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών
 15
Παράταση της εκτέλεσης του έργου με τίτλο "Κατασκευή χώρων τοποθέτησης απορριμματοκιβωτίων".
κ. Αποστολίδης, Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών
 16
Επιβολή κυρώσεων στην εταιρεία Spider λόγω έκπτωσης.
Αντιδήμαρχος κ.Μαρτάκης, Δ/νση Καθαριότητας
 17
Ανάκληση-Τροποποίηση αποφάσεων Δημοτικού Συμβουλίου-Ανάθεση αρμοδιοτήτων.
κ.Καμπούρης,Πρόεδρος Δ.Σ.
 18
Εκμισθώσεις-Παραχωρήσεις ακινήτων Δ. Χίου.
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών
 19
Παρατάσεις μισθώσεων δημοτικών ακινήτων.
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών
 20
Αιτήσεις μισθωτών για μείωση μισθωμάτων δημοτικών ακινήτων.
κ. Αλοίμονου
 21
Μεταβίβαση μισθωτικών σχέσεων δημοτικών ακινήτων.
κ. Αλοίμονου, Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών
 22
Αιτήματα μισθωτών για διαγραφή ή συμψηφισμό ενοικίων.
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών
 23
Καταγγελία της σύμβασης μίσθωσης ακινήτου στην παραλία Λιθίου.
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών
 24
Υποκατάσταση εκμισθωτή ακινήτου που μισθώνει ο Δήμος Χίου
κ. Αλοίμονου
 25
Αίτηση για επαναφορά ενοικίου στα αρχικά συμφωνηθέντα με την υπογραφή μισθωτηρίου συμβολαίου.
κ. Αλοίμονου, Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών
 26
Αναπροσαρμογή μισθωμάτων για το έτος 2014.
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών
 27
Επικαιροποίηση ενιαίου συντελεστή Τέλους Ακίνητης Περιουσίας
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών
 28
Αποδοχή από τη ΔΗΚΕΧ του δημοτικού κτήματος στην περιοχή Καστρομηνά.
κ. Κοντούδης
 29
Αποδοχή παραχώρησης ξύλινου οικίσκου για το γήπεδο Βασιλεώνοικου.
κ. Βεϊογλάνης
 30
Δημοπράτηση καμένων δασικών εκτάσεων για υλοτόμηση.
Αντιδήμαρχος κ. Στεφάνου
 31
Απαλλοτρίωση για την διεύρυνση δημοτικής παρόδου, στην συνοικία Τουρλωτή Δήμου Χίου.
κ. Αλοίμονου
 32
Αρμοδιότητες Δημοτικής Αστυνομίας.
Αντιδήμαρχος κ. Μαρτάκης
 33
Έγκριση προμηθειών, εργασιών και παροχής υπηρεσιών Δ. Χίου
Υπηρεσίες του Δ. Χίου
 34
Τροποποιήσεις προϋπολογισμού.
Υπηρεσίες του Δ. Χίου
 35
Δημοτική Επιχείρηση Ανάπτυξης τ. Δήμου Μαστιχοχωρίων.
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών
 36
Επιτροπή κυκλοφορίας.
Αντιδήμαρχος, κ. Στεφάνου
 37
Έγκριση αποφάσεων Ν.Π.
Πρόεδροι Νομικών Προσώπων.
 38
Απολογισμός του Ιδρύματος << Αντιφυματικός Αγών Νήσου Χίου>>
Πρόεδρος του Δ.Σ., κ. Καμπούρης
 39
Έγκριση απολογισμών ετών 2011 και 2012 του Ν.Π.Δ.Δ.
κ. Μυριαγκός
 40
Γνωμοδότηση για τον ανώτατο αριθμό αδειών υπαίθριου πλανόδιου εμπορίου κατά το έτος 2014.
Δ/νση Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης
 41
Συνδρομή στον Σύνδεσμο Ιαματικών Πηγών Ελλάδας.
κ. Δήμαρχος
 42
Καθορισμός κριτηρίων για την απόδοση χρηματοδότησης στους οικονομικά αδυνάτους.
Δ/νση Κοινωνικής Πρόνοιας
 43
Διαγραφές οφειλών.
Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών
44
Υποβολή προτάσεων για την υλοποίηση του Τοπικού Προγράμματος Εκπαίδευσης Ενηλίκων από το Κέντρο δια Βίου Μάθησης.
κ. Νύκτας
 45
Μετακινήσεις