Τετάρτη, 20 Μαρτίου 2013

ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ - ΧΙΟΣ ΣΤΟ ΠΟΛΟ ΤΗΣ Α1 ΑΝΔΡΩΝ - ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ 17ης ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ


ΝΟ Βουλιαγμένης - ΝΟ ΧίουΤο μεγάλο ντέρμπι μεταξύ ΝΟ Βουλιαγμένης και ΝΟ Χίου ξεχωρίζει για τη 17η αγωνιστική του πρωταθλήματος Α1 Πόλο Ανδρών, το οποίο θα κρίνει και την 2η θέση της βαθμολογίας στην κανονική διάρκεια. Ο αγώνας θα γίνει το Σάββατο 23/3/13 στις 17:30 στο κολυμβητήριο του "Λαιμού". Αναλυτικά το πρόγραμμα της αγωνιστικής:
Σάββατο 23/3/2013
ΓΣ Ηλιούπολης - Παναθηναϊκός (Κωνσταντινίδης, Κουρτίδης): Κολ. Ηλιούπολης (15:00)
ΝΟ Αργοστολίου - ΝΟ Χανίων (Δαμιανάκης, Κουρτίδης): Κολ. Ηλιούπολης (16:30)
ΠΑΟΚ - ΝΑΟ Κέρκυρας (Μοίραλης, Μπουδραμής): Κολ. "Ποσειδώνιο" (17:00)
ΝΟ Βουλιαγμένης - ΝΟ Χίου (Σκαλοχωρίτης, Μπιράκης): Κολ. Βουλιαγμένης (17:30)
Παλαιό Φάληρο - Πανιώνιος (Σταυρόπουλος, Σταυρίδης): Κολ. Π. Φαλήρου (19:00)
Ολυμπιακός - ΝΟ Πατρών (Μικεδάκης, Βόσικας): Κολ. Πειραιά (19:30)

Να θυμίσουμε ότι ο ΝΟ Χίου θα αγωνιστεί και την Παρασκευή 22/3/13 κόντρα στο ΝΟ Χανίων στις 12:00 στο κολυμβητήριο της Ηλιούπολης για τη 16η αγωνιστική
noxiou.gr

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ Ε/Γ - Ο/Γ "ΟΙΝΟΥΣΣΑΙ ΙΙΙ " ΣΤΙΣ 25/3/2013





Ο Σύλλογος "ΦΙΛΟΙ ΟΙΝΟΥΣΣΩΝ" (ΣΦΟ), ενημερώνει ότι το δρομολόγιο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΟΙΝΟΥΣΣΑΙ ΙΙΙ» την Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013 θα πραγματοποιηθεί ως εξής:
Αναχώρηση από Οινούσσες: 18:30
Αναχώρηση από Χίο: 20:00.


 http://chiosport.blogspot.com

ANAKOINΩΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΟΫΠΑΛΛΗΛΩΝ ΧΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΧΙΟΥ




Οι εργαζόμενοι, η λαϊκή οικογένεια και τα παιδιά της, βιώνουν καθημερινά μια πραγματικότητα που τους οδηγεί στη χρεοκοπία και την εξαθλίωση, ως αποτέλεσμα της προσπάθειας του κεφαλαίου και του πολιτικού του προσωπικού να περισώσει τα κέρδη του και να ξεπεράσει την κρίση σε βάρος των εργαζόμενων. Την ίδια στιγμή που δίνονται τεράστια ποσά σε επιχειρηματίες και τραπεζίτες, η τρικομματική κυβέρνηση παίρνει μέτρα που λεηλατούν εργασιακά και κοινωνικά δικαιώματα κι έχουν ως συνέπεια την ανεργία ή τη δουλειά για ένα κομμάτι ψωμί, την κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων εργασίας, τη φοροληστεία, δυσβάσταχτα χαράτσια, π.χ. ΔΕΗ, τη φτώχεια και την αδυναμία να καλυφθούν βασικές βιοποριστικές ανάγκες, την εμπορευματοποίηση βασικών αγαθών, όπως εκπαίδευση, περίθαλψη, πρόνοια, πολιτισμός- αθλητισμός.
            Μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο, δε μένουν στο απυρόβλητο ούτε οι υπηρεσίες κοινωνικής πρόνοιας και ψυχικής υγείας. Τη στιγμή που αυξάνονται τα αιτήματα βοήθειας στις δομές, αυτές βρίσκονται αντιμέτωπες με σοβαρή απειλή της λειτουργίας τους λόγω της υποχρηματοδότησης και της υποστελέχωσής τους. Ενδεικτικό είναι ότι τα Προγράμματα «Βοήθεια στο σπίτι» απειλούνται με κλείσιμο και στο νησί μας, το Κέντρο Πρόληψης Χίου υποχρηματοδοτείται και οι υπόλοιπες δομές ψυχικής υγείας βρίσκονται σε διαρκή κατάσταση ανασφάλειας με απλήρωτους εργαζόμενους και με πολλά εμπόδια στο να διεκπεραιώσουν το επιστημονικό τους έργο.
Όσον αφορά στο Κέντρο Πρόληψης Χίου, η λειτουργία του βρίσκεται στο «κόκκινο». Οι οφειλές των αρμόδιων υπουργείων προς τα Κέντρα Πρόληψης, ανέρχονται στα 22,1 εκ ευρώ απ’ το 2010 από το Εσωτερικών και στα 9 εκ ευρώ για την τελευταία διετία από το Υγείας, παρά την ύπαρξη προγραμματικών συμβάσεων όπου το κόστος λειτουργίας κάθε Κέντρου Πρόληψης είναι λεπτομερώς προϋπολογισμένο. Ως αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης, το ταμείο του Κέντρου Πρόληψης Χίου, αδυνατεί να αντεπεξέλθει στις οικονομικές υποχρεώσεις του (καταβολή μισθών, ασφαλιστικών εισφορών, υλοποίηση δράσεων).
Παράλληλα με τα παραπάνω, είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη κι η κατάσταση που διαμορφώνεται με τον πρόσφατο νόμο για τα ναρκωτικά, όπου δεν κατοχυρώνεται η ύπαρξη κι η λειτουργία των Κέντρων Πρόληψης, γίνεται αναφορά γενικώς κι αορίστως για «δίκτυο», δεν υπάρχει καμιά δέσμευση για σταθερή χρηματοδότηση των Κέντρων Πρόληψης κι αφήνεται ανοιχτή η πόρτα για το μπάσιμο κάθε λογής ιδιωτών στο χώρο της πρόληψης- θεραπείας- επανένταξης.
            Ταυτόχρονα, ως σωματείο αναγνωρίζουμε την αξία και την αναγκαιότητα της πρωτογενούς πρόληψης των εξαρτήσεων μέσα στις σύγχρονες συνθήκες, για την καλλιέργεια ισχυρών προσωπικοτήτων που να μπορούν να σταθούν στα πόδια τους και να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες κι αφετέρου τη συμβολή των Κέντρων Πρόληψης στη διασφάλιση της ψυχικής υγείας του πληθυσμού. Θεωρούμε ακόμη, ότι ο αγώνας για την απελευθέρωση της εργατικής τάξης, της τάξης μας, από τα δεσμά της καπιταλιστικής εκμετάλλευσης είναι συνυφασμένος με τον αγώνα για την κατάργηση όλων των ναρκωτικών και την υπεράσπιση του έργου της πρόληψης. Γιατί τα ναρκωτικά είναι ένα ακόμη μέσο καταστολής των νεανικών συνειδήσεων, ένα μέσο συμβιβασμού με τα αδιέξοδα που γεννά το σάπιο κι εκμεταλλευτικό καπιταλιστικό σύστημα. Τσάκισμα της Πρόληψης, ισοδυναμεί με πλήγμα στην εργατική τάξη, στους αγώνες της και την ποιότητα ζωής της.
Αναδεικνύεται λοιπόν, η μεγάλη σημασία της συνέχισης του έργου του Κέντρου Πρόληψης Χίου, το οποίο απευθύνεται σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες, όπως στη σχολική κοινότητα(μαθητές κι εκπαιδευτικοί), δρα για τη στήριξη της οικογένειας (ομάδες γονέων), την ευαισθητοποίηση κι υποστήριξη στο στρατό, σε αθλητικά σωματεία και πολιτιστικούς συλλόγους κι υλοποιεί δράσεις ενημέρωσης της τοπικής κοινωνίας γύρω από το θέμα των εξαρτήσεων.
Για όλα τα παραπάνω, απαιτούμε να παρθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την απρόσκοπτη λειτουργία του Κέντρου Πρόληψης Χίου και να καταβληθούν οι εισφορές από τα Υπουργεία Υγείας κι Εσωτερικών, το Δήμο Χίου, την Περιφερειακή Ενότητα Χίου.
Καλούμε τους εργαζόμενους, τη λαϊκή οικογένεια, τα παιδιά της να κάνουν δική τους υπόθεση τον αγώνα υπέρ της πρόληψης των εξαρτήσεων, να διαλέξουν την αγωνιστική κι ανυπότακτη στάση ζωής, για να μπορεί η εργατική τάξη ελεύθερα να καθορίζει τη ζωή της και να αξιοποιεί τον πλούτο  που παράγει για να καλύπτει όλες τις σύγχρονες ανάγκες της.

Απαιτούμε :
● Αποκλειστικά Δημόσιες και Δωρεάν υπηρεσίες ψυχικής υγείας και πρόνοιας.
● Διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζόμενων σ’ αυτές τις δομές.
● Καμία  ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών πρόληψης και θεραπείας
● Ενιαίο φορέα Πρόληψης- Θεραπείας- Επανένταξης  

"TO MEΡΙΔΙΟ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ" , ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΧΙΟΥ , ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22 / 3 /2013 , ΣΤΟ ΟΜΗΡΕΙΟ Π.Κ.Δ.Χ.


Παρασκευή 22 Μαρτίου - Ώρα 20:30 - Ομήρειο Π.Κ.Δ.Χ. - Είσιτήριο 5€
Κωμωδία / 2012 / Αγγλία / Διάρκεια: 101′
Σκηνοθεσία: Ken Loach
Σενάριο: Paul Laverty
Πρωταγωνιστούν: John Henshaw, Paul Brannigan, Roger Allam
Ο νεαρός Ρόμπι, μικροαπατεώνας που πρόκειται σύντομα να γίνει πατέρας, καταδικάζεται από το δικαστήριο σε κοινωνική εργασία και καταδιώκεται από μπράβους που τον απειλούν. Η γευσιγνωστική ικανότητά του, μια ετερόκλητη παρέα κι ένα πανάκριβο μαλτ ουίσκι, όμως, θα του δώσουν μια απρόσμενη διέξοδο.
O Ken Loach, ορμώμενος από την παθογένεια της σύγχρονης εποχής, αρπάζει την ευκαιρία και διηγείται μια ιστορία για απόκληρους της κοινωνίας που ποθούν να νικήσουν στη μάχη τους για την επιβίωση, μέσα από ένα διασκεδαστικό και αισιόδοξο σενάριο που φέρει τον αέρα σκoτσέζικης κουλτούρας.
  • Βραβείο της Επιτροπής, Φεστιβάλ Καννών
  • Βραβείο Κοινού, Φεστιβάλ Σαν Σεμπαστιάν

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΪΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ ΟΔΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ ΣΑΜΟΥ




Σε βάθος ενημέρωση για τις αδιερεύνητες πτυχές της υπόθεσης που αφορά στην απευθείας ανάθεση εκπόνησης μελέτης για την αντιπλημμυρική προστασία της παραλιακής ζώνης εντός του Λιμένα Βαθέως Σάμου, ζητά με Ερώτησή του προς τους Υπουργούς Περιβάλλοντος Ευάγγελο Λιβιεράτο, Εσωτερικών Ευριπίδη Στυλιανίδη και Αιγαίου Κώστα Μουσουρούλη ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ υπό τη βουλευτική εποπτεία του οποίου βρίσκονται όλα τα νησιά του Βορείου Αιγαίου.

Πριν τρία χρόνια (το Μάρτιο του 2010) άρχισε να ψιθυρίζεται ότι η ανάθεση της μελέτης εδόθη απευθείας στην ομάδα του κ. Μουτζούρη σημερινού Γραμματέα Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής. Αντί ο τότε Νομάρχης Σάμου κ. Κάρλας Μανώλης να απευθυνθεί σε ειδικό γραφείο μελετητών Λιμενικών έργων, έδωσε τη μελέτη με απευθείας ανάθεση. Τελικά η μελέτη έγινε με κατευθείαν ανάθεση λόγω του επείγοντος. Όσο για το επείγον του θέματος αποδείχθηκε εκ των πραγμάτων ότι ήταν απλώς δικαιολογία.

Όπως επισημαίνει και ο Πολιτευτής Σάμου των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Δημοσιογράφος Γιώργος Γαρυφάλλου, «στη μελέτη του κ. Αυτιά (συνεργάτη του κ. Μουτζούρη) υπάρχουν παραλείψεις  οι οποίες μάλιστα κοινοποιήθηκαν μέσω επιστολής του Πολιτικού Μηχανικού κ. Βασίλειου Βασιλείου, που δημοσιεύθηκε και στον τοπικό τύπο».

«Με ποιο νόμιμο τρόπο και με ποιες διαδικασίες έγινε η απευθείας ανάθεση της μελέτης» ερωτά τους αρμόδιους Υπουργούς ο Τέρενς Κουίκ και ζητά ενημέρωση για τους τρόπους με τους οποίους εξασφαλίζεται η αντιπλημμυρική προστασία του εσωτερικού ιστού της πόλης της Σάμου αφού όπως καταγγέλλεται έπρεπε από εκεί να ξεκινήσουν τα έργα και όχι από τον παραλιακό δρόμο».

Ακολουθεί το κείμενο της Ερώτησης.

ΤΕΡΕΝΣ - ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΥΙΚ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ:
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΛΙΒΙΕΡΑΤΟ
ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΕΥΡΙΠΙΔΗ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ ΚΑΙ
ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΟΥΡΟΥΛΗ
ΘΕΜΑ: ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ ΟΔΟΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ ΣΑΜΟΥ
κ.κ. Υπουργοί,
Στις 12 Μαρτίου δημοπρατήθηκε από το Δήμο Σάμου το έργο για την προστασία της παραλιακής ζώνης από το πλημμυρικό φαινόμενο «Αντιπλημμυρική προστασία της παραλιακής ζώνης εντός Χ.Ζ Λιμένα Βαθέος και Αποκατάσταση τμήματος της Χ.Ζ Λιμένα Βαθέος» προϋπολογισμού 4.797.453,00 ΕΥΡΩ (με αναθεώρηση και ΦΠΑ).
Το έργο αυτό θα εκτελεστεί βάσει μελέτης που συνέταξε ομάδα μελετητών.
Σύμφωνα με απόψεις αρκετών μηχανικών πολλά σημεία της μελέτης είναι ανεπαρκή και θα οδηγηθεί με μαθηματική ακρίβεια στην κατασκευή ακόμη ενός αποτυχημένου έργου.
Για το ανωτέρω έργο έχουν εκφραστεί ανησυχίες τόσο προς τον Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου, τον Αντιπεριφερειάρχη Σάμου, το Δήμαρχο, το Λιμενικό Ταμείο Σάμου και το Τεχνικό Επιμελητήριο.
Δυστυχώς κανείς δεν ήθελε να ακούσει ούτε να απαντήσει σε αυτές τις ανησυχίες.
Πριν τρία χρόνια (το Μάρτιο του 2010) άρχισε να ψιθυρίζεται ότι η ανάθεση της μελέτης εδόθη απευθείας στην ομάδα του κ. Μουτζούρη σημερινού Γραμματέα Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής.
Αντί ο τότε Νομάρχης Σάμου κ. Κάρλας Μανώλης να απευθυνθεί σε ειδικό γραφείο μελετητών Λιμενικών έργων, έδωσε τη μελέτη με απευθείας ανάθεση.
Τελικά η μελέτη έγινε με κατευθείαν ανάθεση λόγω του επείγοντος.
Όσο για το επείγον του θέματος αποδείχθηκε εκ των πραγμάτων ότι ήταν απλώς δικαιολογία.
Όπως με ενημερώνει ο Πολιτευτής Σάμου των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Δημοσιογράφος Γιώργος Γαρυφάλλου, στη μελέτη του κ. Αυτιά (συνεργάτη του κ. Μουτζούρη) υπάρχουν παραλείψεις  οι οποίες μάλιστα κοινοποιήθηκαν μέσω επιστολής του Πολιτικού Μηχανικού κ. Βασίλειου Βασιλείου, που δημοσιεύθηκε και στον τοπικό τύπο (ΣΑΜΙΑΚΟ ΒΗΜΑ 01-11-2010) την οποία και σας παραθέτω αυτούσια:
«ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΣΑΜΙΑΚΟ ΒΗΜΑ»
 1. Από τα στοιχεία που έδωσε ο παλιρροιογράφος, για μετρήσεις των πέντε τελευταίων ετών, πολύ λίγα για μια σοβαρή μελέτη για αυτό θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί στους συντελεστές ασφαλείας, προκύπτει ότι η μέγιστη στάθμη της θάλασσας έφθασε στα +52εκ. Αν λάβουμε υπόψη ότι η στάθμη της ασφάλτου είναι στα 28εκ, του προς θάλασσα πεζοδρομίου στα 47εκ, του  προς τα κτίρια πεζοδρομίου στα 52εκ στην άκρη προς το δρόμο και στα 70εκ, το χαμηλότερο κεφαλόσκαλο, προκύπτει ότι σε περίπτωση έξαρσης του φαινόμενου, πρώτα θα πλημμυρίσει ο δρόμος από τα φρεάτια με μέγιστο ύψος υδάτων 52-28=24εκ, μετά το προς την θάλασσα πεζοδρόμιο με μέγιστο ύψος υδάτων 52-47=5εκ, μετά το εσωτερικό πεζοδρόμιο και στο προς την άσφαλτο άκρο θα έρθει στα ίσια του (Λόγω του ανέμου προωθείται προς τα κτίρια), και στο χαμηλότερο κεφαλόσκαλο θα θέλει 70-52=18 εκ για να μπει το νερό μέσα στα καταστήματα.
2. Η μελέτη έγινε με προοπτική 10 ετών, όπως αναφέρει στις σελίδες 12/36, και 16/36, πράγμα απαράδεκτο για μια τέτοια μελέτη, η οποία θα έπρεπε να γίνει με προοπτική τουλάχιστον 50 ετών. Έτσι παίρνει σαν ανώτερη στάθμη των υδάτων το +52 και βάζει αυθαίρετα ένα ποσοστό ασφαλείας ΜΟΝΟ 10 εκ και κάνει τους υπολογισμούς του με την στάθμη +62. Αναφέρει όμως ότι για περίοδο 50 ετών, η μέγιστη ανύψωση υπολογίζεται στα +69, δηλαδή 69-52=17εκ υψηλότερα. Αν λοιπόν έκανε την μελέτη με προοπτική 50 ετών με την ίδια λογική έπρεπε να πάρει μέγιστη στάθμη ασφαλείας 69+10=79εκ. Τότε όμως τα μαγαζιά θα ήταν χαμηλότερα.
3. Ο μελετητής ΔΕΝ έλαβε υπόψη του την αντοχή του υπεδάφους. Όλοι μας γνωρίζουμε ότι το υπέδαφος της παραλιακής ζώνης αποτελείται από μπαζώματα, σε πολλά σημεία είναι βούρκος και η πρόσφατη τομή που έγινε λόγω βιολογικού επιδείνωσε την κατάσταση. Ο μελετητής θεωρεί το έδαφος αυτό άκαμπτο, άνευ καθιζήσεων, δηλαδή βράχο!!! Θα έπρεπε λοιπόν ο μελετητής να κάνει μία μελέτη του υπεδάφους και βάσει αυτής να έπαιρνε το επί πλέον ύψος ασφαλείας και όχι να παίρνει αυθαίρετα 10 εκ.
Με αυτές της προϋποθέσεις ο μελετητής έρχεται να κάνει την οριστική μελέτη με την οποία προτείνει, όλως παραδόξως για οριστική μελέτη, ΔΥΟ λύσεις.
 ΛΥΣΗ Α.
Για να εμποδίσει τα νερά της θάλασσας να πλημμυρίσουν τη στεριά θεωρεί σωστό να μπαζώσει μια έκταση 12 στρεμμάτων σε 500μετρα μήκος της παραλιακής ζώνης, δηλαδή της δυο ζώνες κυκλοφορίας, τα δύο πεζοδρόμια, μέρος της πλατείας και όλη την περιοχή μπροστά από τις τράπεζες Ελλάδας και Πειραιώς μέχρι το αλιευτικό καταφύγιο, σε ύψος περίπου 40-50εκ.
Το ελάχιστο μπάζωμα της ασφάλτου θα είναι 62-28=34εκ, του προς την θάλασσα πεζοδρομίου 80-47=33εκ του εσωτερικού πεζοδρομίου 72-52=20εκ.

Οι μεγαλύτεροι από μας θυμόμαστε ότι οι παππούδες μας, πρακτικοί άνθρωποι, είχαν λύσει το πρόβλημα κατασκευάζοντας τοίχο στην άκρη του προς την θάλασσα πεζοδρομίου.
Για να υποστηρίξει την λύση αυτή ο μελετητής αναφέρει εννέα πλεονεκτήματα, τα οποία κατά την γνώμη μου τα περισσότερα είναι μειονεκτήματα!
ΛΥΣΗ Β.
Στην λύση αυτή ο μελετητής προτείνει την κατασκευή τοιχίου στην άκρη του κρηπιδώματος μέχρι την στάθμη +60εκ. Αν λάβουμε υπόψη ότι το κράσπεδο είναι στα +47εκ, τότε το ύψος του θα είναι 60-47=13εκ (πολύ λίγο).
Παράλληλα για να μην βγαίνει η θάλασσα από τα φρεάτια στο δρόμο, τα σφραγίζει και για την απορροή των όμβριων  κατασκευάζει κατά μήκος του δρόμου νέα φρεάτια με αντλίες για να πετάνε τα όμβρια στην θάλασσα.
Την λύση αυτή, με ορισμένες τροποποιήσεις όπως πρότεινα κατά την σύσκεψη που έγινε στο ΤΕΣάμου  τον ΟΚΤ. του 2010 παρουσία του Κου Νομάρχη, έπρεπε να είχαν εγκρίνει.
 Η απάντηση ήταν ότι η απόφαση είναι ειλημμένη και θα επικυρωθεί και από Λαϊκή συνέλευση. Του απάντησα ότι αυτά τα θέματα απαιτούν ειδικές γνώσεις και ως εκ τούτου πρέπει να αποφασίζουν οι ειδήμονες και όχι η κυρά Κατίνα. Η ανωτέρω επιστολή δημοσιεύθηκε στο Σαμιακό Βήμα στις 15-03-10 και απευθυνόταν στους Κους Νομάρχη, Δήμαρχο και Λιμενάρχη.
 Τελικά η μελέτη έγινε κατευθείαν ανάθεση, ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ, κατά την γνώμη μου από τον τότε Νομάρχη.
Όσο για το επείγον του θέματος αποδείχθηκε εκ των πραγμάτων ότι ήταν απλώς δικαιολογία.
 Το έργο αυτό ΔΕΝ πρέπει να ξεκινήσει για δύο βασικούς λόγους:
1. Η μελέτη είναι ΔΙΑΤΡΗΤΗ
2. Θα καταστρέψει την Αρχιτεκτονική της πόλης
3. Θα φέρει μεγάλη αναστάτωση και κυρίως στους επιχειρηματίες της εσωτερικής και της παραλιακής ζώνης
4. Η πόλη της Σάμου  θα μετατραπεί σε Ολλανδική Βενετία
Πρέπει να προηγηθεί το εσωτερικό έργο»

Βασίλειος Βασιλείου
Πολιτικός Μηχανικός Ε.Μ.Π.»

Με βάση τα ανωτέρω, ερωτάσθε κ.κ. Υπουργοί:
1.Τον Οκτώβριο του 2010 η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, ζήτησε από την Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών Σάμου τις απόψεις της, για αντιρρήσεις που υπήρχαν, όσον αφορά την εν λόγω μελέτη. Υπήρξε απάντηση από την ανωτέρω Υπηρεσία;
2.Το Νοέμβριο του 2010, συνήλθε η επιτροπή του ΤΕ Σάμου παρουσία του τότε  Νομάρχη και συμφωνήθηκε  να γίνει άλλη μία συνάντηση παρουσία και των μελετητών, για να αποφασιστεί η τελική λύση. Έγινε ποτέ αυτή η συνάντηση και αν ναι, τι αποφασίστηκε;
3.Με ποιο νόμιμο τρόπο και με ποιες διαδικασίες έγινε η απευθείας ανάθεση της μελέτης;
4.Σε ραδιοφωνικό σταθμό της Σάμου ο τότε Νομάρχης κ.Κάρλας δήλωσε ότι έχει και την σύμφωνη γνώμη του Τεχνικού Επιμελητηρίου Σάμου. Πότε συνεδρίασε το Τ.Ε.Σάμου και ποια είναι η απόφαση του;
5.Κατά καιρούς έχουν εκπονηθεί και άλλες Αρχιτεκτονικές μελέτες. Ποιές είναι αυτές και από ποιο φορέα έχουν πληρωθεί;
6.Μετά την δημοπρασία που έγινε στις 12 Μαρτίου 2013, η καλύτερη κατάθεση προσφοράς έγινε από την εταιρεία ΟΔΕΥΣΗ Α.Ε. με 38,1%. Αυτό σε συνδυασμό με την καταβολή στο ΙΚΑ άλλου 10%, πόσο εξασφαλίζει την βιωσιμότητα του έργου και την ομαλή ολοκλήρωση του, σύμφωνα με το 18μηνο χρονοδιάγραμμα του;
7.Ποιες θα είναι οι ασφαλιστικές δικλίδες για αποφυγή της ταλαιπωρίας των κατοίκων, επιχειρηματιών και επισκεπτών (ιδιαίτερα τις 2 τουριστικές περιόδους) κατά την εκτέλεση του έργου; 
8.Εξασφαλίζεται με κάποιον τρόπο η αντιπλημμυρική προστασία του εσωτερικού ιστού της πόλης της Σάμου αφού όπως καταγγέλλεται έπρεπε από εκεί να ξεκινήσουν τα έργα και όχι από τον παραλιακό δρόμο;  
Παρακαλώ όπως μου καταθέσετε τα εξής:

1.Την Εδαφοτεχνική Μελέτη του συγκεκριμένου έργου
2.Την οριστική εγκεκριμένη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων


Ο Ερωτών Βουλευτής


Τέρενς-Νικόλαος Κουίκ



ΠΟΕ ΟΤΑ : ΜΕΧΡΙ 500 ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΕΚΤΟΣ ΔΗΜΟΥ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΑΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ



Στην εκτίμηση, από τις πληροφορίες που έχει, ότι από 400-500 υπάλληλοι μένουν εκτός Δήμου Θεσσαλονίκης, από την αξιολόγηση των δομών του, προχώρησε το μεσημέρι ο πρόεδρος της ΠΟΕ-ΟΤΑΘέμης Μπαλασόπουλος, κατά τη διάρκεια κοινής σύσκεψης της εκτελεστικής επιτροπής της Ομοσπονδίας με τα διοικητικά συμβούλιο των Συλλόγων Εργαζομένων στο νομό. Όπως είπε, επίσης, από τις πληροφορίες που έχει, χωρίς να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες, ολοκλήρωση της αξιολόγησης έχει γίνει και στο Δήμο Αθηναίων.
Πάντως, κατά την παρουσίαση του Παρατηρητηρίου ΟΤΑ, ο υπουργός Εσωτερικών Ευριπίδης Στυλιανίδηςείπε πως έχει ήδη ολοκληρωθεί η αξιολόγηση δομών σε Αποκεντρωμένη Αττικής και Δήμο Θεσσαλονίκης. Δεν ανέφερε κάτι για το δήμο της πρωτεύουσας.
Σημειώνεται ότι η πιλοτική αξιολόγηση των δομών, στο επίπεδο της Αυτοδιοίκησης, ξεκίνησε από 14 ΟΤΑ, 11 δήμους και 3 περιφέρειες, και συγκεκριμένα από: τους δήμους Αθηναίων, Αμφιλοχίας, Έδεσσας, Θεσσαλονίκης, Καλλιθέας, Λαρισαίων, Λευκάδας, Λεβαδέων, Λίμνης Πλαστήρα, Σκύρου, Κω και τις περιφέρειες Αττικής, Δυτικής Ελλάδας και Δυτικής Μακεδονίας.
Υπενθυμίζεται πως η ΠΟΕ-ΟΤΑ έχει ζητήσει από τους συλλόγους – μέλη της «να μπλοκάρουν τους σχεδιασμούς αυτούς και να ακυρώσουν στην πράξη “διαδικασίες αξιολόγησης”, που μοναδικό στόχο έχουν τη διάλυση των υπηρεσιών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, την απόλυση προσωπικού και την ελαχιστοποίηση του μισθολογικού κόστους», ενώ ο διευθυντής του Δήμου Αθηναίων δε δέχθηκε το διορισμό του σε επιτροπή αξιολόγησης και παραιτήθηκε αυτού.
aftodioikisi.gr

EΡΧΟΝΤΑΙ "ΚΑΜΠΑΝΕΣ" ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΤΑ


Σε ασφυκτικό κλοιό μπαίνουν από σήμερα οι προϋπολογισμοί των δήμων, καθώς τέθηκαν και επίσημα σε λειτουργία το Παρατηρητήριο των ΟΤΑ καθώς και ο Κεντρικός Κόμβος Διαλειτουργικότητας των οικονομικών των ΟΤΑ. Στόχος των δύο παρεμβάσεων, η οικονομική εξυγίανση των «κόκκινων» ΟΤΑ, η «αναμόρφωση προϋπολογισμών ΟΤΑ μέχρι τέλος Ιουλίου», ώστε «από το Σεπτέμβριο να είναι δυνατή η προετοιμασία σύνταξης νέων, σύγχρονων και ρεαλιστικών Προϋπολογισμών για το 2014».
Όπως τονίστηκε από τον υπουργό Εσωτερικών Ευριπίδη Στυλιανίδη, το Παρατηρητήριο είναι μνημονιακή υποχρέωση της χώρας. Αποκάλυψε, δε, πως μέχρι τώρα 13 δήμοι, που τους χώρισε σε τρεις κατηγορίες δεν έχουν στείλει καθόλου προϋπολογισμούς: κάποιοι νησιωτικοί που αντιμετωπίζουν αντικειμενικό πρόβλημα, άλλοι που έχουν πολιτικό πρόβλημα και ορισμένοι ασυνεπείς.

ΣΗΜΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΧΙΟΥ ΚΩΣΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΦΑΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΧΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΑΝΗ




Ο βουλευτής Χίου Κώστας Τριαντάφυλλος, κατά τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Χίου, επικεντρώθηκε στα παρακάτω σημεία στην τοποθέτησή του:
«Είναι σημαντικό να προβλέπεται «ρήτρα Αμανής» στις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου».
«Είμαι και ήμουν υπέρ των ευέλικτων σχημάτων σε ό,τι αφορά διεκδικήσεις και σχεδιασμό, αλλά και την ανάληψη πρωτοβουλιών. Η συγκρότηση μιας ομάδας κρούσης, η οποία θα γνωρίζει καλά την περιοχή και τις ανάγκες της και θα επεξεργάζεται τις προτάσεις για παρεμβάσεις, πιστεύω ότι θα είναι αποτελεσματική».
«Η ένταξη της περιοχής της Αμανής στις νησιωτικές περιοχές κάτω από 3.100 κατοίκους δίνει μια προοπτική στην περιοχή και προτίθεμαι να αναλάβω σχετική πρωτοβουλία σε αυτήν την κατεύθυνση».
«Η σύσταση τεχνικού συνεργείου από τις τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου για την αντιμετώπιση των προβλημάτων στην περιοχή, θεωρώ ότι είναι μια ρεαλιστική πρόταση που θα δίνει άμεση λύση στις ανάγκες των κατοίκων και θα βελτιώνει στοιχειωδώς, την καθημερινότητά τους».
«Το αίτημα για δημιουργία Πυροσβεστικού Κλιμακίου στην Αμανή, έπειτα και από την καταστροφική πυρκαγιά που έπληξε το νησί μας το περασμένο καλοκαίρι πρέπει να τεθεί σε νέα βάση διεκδίκησης».
«Η σύγχρονη στροφή από τον μαζικό στον θεματικό τουρισμό ταιριάζει απόλυτα στις ανάγκες της περιοχής της Αμανής και μπορεί να αποτελέσει παράγοντα ανάπτυξης και τόνωσης της οικονομικής δραστηριότητας. Ο περιπατητικός, ο ποδηλατικός, ο ιαματικός, ο θρησκευτικός και άλλες ειδικές μορφές τουρισμού μπορούν να συνυπάρξουν στην περιοχή, μέσα από ήπιες παρεμβάσεις, με σεβασμό στην φυσιογνωμία της Αμανής».
«Θέτοντας σε ρεαλιστική βάση τις όποιες διεκδικήσεις και όταν υπάρχει συνεργασία, στόχοι και συναίνεση μπορούν να υπάρξουν αποτελέσματα και λύσεις. Η κατάσταση και τα προβλήματα της Αμανής είναι γνωστά. Δεν υπάρχουν μαγικά ραβδιά, όμως, με στοχευμένες επιλογές μπορούν να βελτιωθούν οι συνθήκες και με την προώθηση των ειδικών μορφών τουρισμού μπορεί να δοθεί μια αναπτυξιακή ανάσα στην περιοχή».

ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΑΡΧΗΓΩΝ ΜΕ ΜΑΝΙΤΑΚΗ ΓΙΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΕΠΙΟΡΚΩΝ



Αναρτήθηκε από τον/την arch στο Μαρτίου 20, 2013
 Συμφωνία αρχηγών με Μανιτάκη για απομακρύνση επίορκωνΟ υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης ενημέρωσε τους πολιτικούς αρχηγούς για την κινητικότητα αλλά και για την άμεση απομάκρυνση των επίορκων υπαλλήλων από το δημόσιο.
Τόσο ο Ευ. Βενιζέλος όσο και ο Φ. Κουβέλης συμφώνησαν πως θα πρέπει να γίνει η αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων και να αποχωρήσουν οι «ακατάλληλοι – επίορκοι». Ωστόσο και οι δύο υποστήριξαν πως δεν πρόκειται να γίνουν απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων.
Όπως επισημαίνεται από το υπουργείο, οι υπάλληλοι σε διαθεσιμότητα οι οποίοι υπέβαλαν αίτηση-υπεύθυνη δήλωση στο πλαίσιο του προγράμματος κινητικότητας, που υλοποιείται και βρίσκεται σε εξέλιξη, δεν έχουν δικαίωμα υποβολής νέας αίτησης, καθώς η διαδικασία αυτή αφορά μόνο εκείνους των οποίων η υπηρεσιακή μεταβολή της διαθεσιμότητας γνωστοποιήθηκε εκπρόθεσμα μετά τις 21.02.2013.
Για τους υπαλλήλους των οποίων η υπηρεσιακή μεταβολή, μετά τη διαθεσιμότητα που τέθηκαν, γνωστοποιήθηκε εκπρόθεσμα (αφορά περίπου 80 υπαλλήλους) ισχύει ό,τι και για τους υπόλοιπους. Δηλαδή, «εντός προθεσμίας 20 ημερών από τη δημοσίευση της υπ’ αριθ. 2/2013 ανακοίνωσης, οι προς μετακίνηση υπάλληλοι θα δηλώνουν τους φορείς στους οποίους επιθυμούν να μεταταχθούν, με τη σειρά προτίμησής τους, όπως ακριβώς είχε διατυπωθεί και στην πρώτη φάση του Προγράμματος Κινητικότητας. Η διαδικασία μοριοδότησης θα γίνει με την εγγύηση της διαφάνειας και της αμεροληψίας του ΑΣΕΠ».
Τονίζεται δε ότι «η μη υποβολή αίτησης-υπεύθυνης δήλωσης από τον υπάλληλο δεν επιδρά στο κύρος και την εξέλιξη της διαδικασίας μετάταξης. Επειδή, όμως, η αίτηση αυτή καθορίζει τη σειρά προτίμησης του προς μετάταξη υπαλλήλου στους φορείς που έχουν ανάγκη προσωπικού, συνιστάται στις υπηρεσίες προσωπικού να καταστήσουν το πιο πάνω σαφές στους υπαλλήλους».
Πηγή: Real.gr

ΣΤΑ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΙ ΙΕΡΟΠΡΑΞΙΕΣ , ΣΤΟΥΣ ΕΝΟΡΙΑΚΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΤΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΑ ΧΡΗΜΑΤΙΚΑ ΠΟΣΑ


ΕΓΚΥΚΛΙΟΝ  ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Πρός
Τόν Ἱερόν Κλῆρον
τῆς καθ' ἡμᾶς Ἱερᾶς Μητροπόλεως
Διά τοῦ παρόντος, γνωρίζομεν ὑμῖν, ὅτι συνῳδά ταῖς διατάξεσι τοῦ ὑπ’ ἀρ. 8/1979 Κανονισμοῦ τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, τό διά τόν Ἱερόν Ναόν προσφερόμενον χρηματικόν ποσόν πάσης Ἱεροπραξίας ἤ Ἱεροῦ Μυστηρίου τελουμένων εἰς Παρεκκλήσια (ἐνοριακά, ἰδιωτικά, σωματειακά κ.λ.π.) θά καταβάληται ὑπέρ τοῦ Ἐνοριακοῦ Ἱ. Ναοῦ, ἐντός τῶν ὁρίων τῆς Ἐνορίας τοῦ ὁποίου κεῖται τό Παρεκκλήσιον.
Ἐντολῇ τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου
Ὁ Πρωτοσύγκελλος
Ἀρχιμανδρίτης
Γεώργιος Κ. Λιαδῆς
imchiou.gr

ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΕΞΑΧΘΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΠΑΝΟΙΝΟΥΣΣΙΟΣ - ΔΟΞΑ



 
Ο αγώνας β΄κατηγορίας μεταξύ των ομάδων Πανοινούσσιος - Δόξα στις 20/03/2013 δεν θα διεξαχθεί λόγω αδυναμίας του Σωματείου Δόξα.
Ο αγώνας κατακυρώνεται 3 - 0 υπέρ του Σωματείου Πανοινούσσιος. 

KATEΔΑΦΙΣΤΗΚΕ Η "ΠΙΤΣΑΡΙΑ ΛΥΚΟΥ" ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ " ΜΠΕΛΑ ΒΙΣΤΑ"




Ξεκίνησαν οι εργασίες κατεδάφισης του αυθαιρέτου κτιρίου (πρώην πιτσαρία Λύκου) στην περιοχή «Μπέλα Βίστα» της πόλης μας .
Μετά την ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας, ο Δήμος Χίου θα προβεί στην ανάπλαση της περιοχής.

ANANEΩΣΕΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΧΙΟΥ


Θέμα:«Προγραμματισμός για ανανέωση συμβάσεων προσωπικού Ι.Δ.Ο.Χ. που απασχολούνται στα προγράμματα «ΚΔΑΠ ΜΕΑ»και «ΚΔΑΠ   ΚΑΡΔΑΜΥΛΩΝ» στο πλαίσιο της δράσης «Εναρμόνιση οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής»  τα  οποία έχει αναλάβει ο Δήμος Χίου για το έτος 2013.»
Σχετ. Το υπ΄αριθμ.οικ.8920/6-3-2013 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών.

           
Με το υπ΄αριθμ.οικ.8920/06-03-2013 έγγραφο  του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα «Αποστολή αιτημάτων των ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού και των ΝΠΙΔ αυτών για την κάλυψη προσωπικού και την απασχόληση αναδόχων για το έτος 2013 » μας ζητείται να προβούμε στον προγραμματισμό έτους 2013.
            Σύμφωνα με το ανωτέρω έγγραφο ο Δήμος Χίου μπορεί να υποβάλλει αίτημα, προκειμένου να λάβει  έγκριση από τα αρμόδια όργανα για τις παρακάτω περιπτώσεις:
1.      Προσωπικό ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου με συμβάσεις μέγιστης διάρκειας οκτώ
ή, προκειμένου για παιδικούς σταθμούς, έντεκα μηνών για την κάλυψη παροδικών αναγκών, ή έως ένα έτος με δυνατότητα ανανέωσης, εφόσον πρόκειται για συμβάσεις στο πλαίσιο της υλοποίησης κοινοτικών ή λοιπών συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων. Σημειωτέον ότι έγκριση απαιτείται και για την ανανέωση των συμβάσεων που συνάπτονται στο πλαίσιο υλοποίησης προγραμμάτων, εφόσον παρέχεται τέτοια δυνατότητα από τις κείμενες διατάξεις (άρθρο 21 παρ.3 του ν.2190/1994 όπως ισχύει).
2.      Συμβάσεις μίσθωσης έργου, μέγιστης διάρκειας ενός έτους
3.      Προσωπικό ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου μέγιστης διάρκειας σύμβασης οκτώ μηνών,
για την κάλυψη αναγκών ανταποδοτικού χαρακτήρα (καθαριότητα, φωτισμός, ύδρευση κ.λπ.)
4.      Προσωπικό ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και συμβασιούχοι μίσθωσης έργου
αμειβόμενοι αποκλειστικά από έσοδα προερχόμενα από αντίτιμο που εισπράττει ο φορέας για την παροχή της συγκεκριμένης υπηρεσίας στους ωφελούμενους (π.χ. δημοτικά ωδεία).
Ειδικότερα το αίτημα θα πρέπει να συνοδεύεται από:
1.      Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου, με την οποία  θα περιγράφεται λεπτομερώς ο λόγος για τον οποίο απαιτείται η πρόσληψη τέτοιου είδους προσωπικού, κατά εκπαιδευτική βαθμίδα και ειδικότητα.
2.      Αντίγραφο Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας εφόσον πρόκειται για ΟΤΑ α΄ βαθμού, στον οποίο θα πρέπει να έχουν προβλεφθεί οι θέσεις του αιτούμενου προσωπικού, σύμφωνα με την παρ.1 του άρθρου 205 ΚΚΔΥ (Ν.3584/07).
3.       Βεβαίωση της οικονομικής υπηρεσίας (εις διπλούν) ότι έχουν εγγραφεί στον προϋπολογισμό του Δήμου Χίου, οι σχετικές πιστώσεις για το τρέχον έτος προγραμματισμού, με αναφορά των αντίστοιχων κωδικών, καθώς και ότι θα εγγραφούν οι ανάλογες πιστώσεις και στον προϋπολογισμό του επόμενου έτους, σε περίπτωση που η σύμβαση λήξει μετά την 31-12-2013.Εαν πρόκειται για πρόσληψη στο πλαίσιο προγράμματος θα πρέπει στη βεβαίωση να αναφέρεται επακριβώς (όχι «έως») το ποσοστό της χρηματοδότησης.
4.       Το παράρτημα Β του ανωτέρω σχετικού εγγράφου του Υπουργείου Εσωτερικών  συμπληρωμένο. Η ορθή και επιμελής συμπλήρωση του παραρτήματος κρίνεται επιβεβλημένη, αφού από αυτή προκύπτει εάν  πρόκειται για εποχιακές ή άλλες περιοδικές ανάγκες ή πρόσκαιρες  ανάγκες ή τις ανάγκες σε προσωπικό για προγράμματα ή έργα που χρηματοδοτούνται ή επιδοτούνται από διεθνείς οργανισμούς. Ειδικώς για τα προγράμματα ή έργα που χρηματοδοτούνται ή επιδοτούνται από διεθνείς οργανισμούς πρέπει να γίνεται ρητή αναφορά ένα πρόκειται για νέα πρόσληψη ή ανανέωση σύμβασης. Το παράρτημα θα υποβάλλεται και ηλεκτρονικά , στην ηλεκτρονική διεύθυνση: gboudouris@ypes.gr .
5.      Σε περίπτωση που τα αιτήματα των φορών θα καλύψουν αμιγώς εποχιακές ανάγκες που παρουσιάζονται σε ετήσια βάση (πχ πρόσληψη ναυαγοσωστών για την θερινή περίοδο) σύμφωνα με την παρ.8 του άρθρου 9 Ν.3812/09 είναι απαραίτητο οι φορείς να αποστέλλουν δια της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου-Δ/νση Οικονομικού & Διοικητικού Β. Αιγαίου-Τμήμα Διοίκησης Ν. Χίου στο ΥΠΕΣ αίτημα παροχής γνωμοδότησης για πλήρωση θέσεων εποχιακών αναγκών προκειμένου να εκδοθεί η προβλεπόμενη απόφαση των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης & Εσωτερικών, ύστερα από γνώμη του ΑΣΕΠ.  
Τα συγκεκριμένα προγράμματα τα οποία μεταφέρθηκαν από 07/09/2011 με την υπ΄αριθμ.400/2011 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου , εντάσσονται στο πλαίσιο της δράσης «Εναρμόνιση οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής» που συγχρηματοδοτείται  από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό  Ταμείο (ΕΚΤ) στο πλαίσιο του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (ΕΣΠΑ) για την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013. Η χρηματοδότηση των προγραμμάτων είναι 11μηνη. Στην χρηματοδότηση τους  δεν συμμετέχει ο Δήμος Χίου με ιδίους πόρους.
Ειδικότερα:
α) Το πρόγραμμα  «Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών - ΚΔΑΠ ΜΕΑ» έχει στόχο την δημιουργική ενασχόληση των  ατόμων  (ενηλίκων)  με κινητικές δυσκολίες, νοητική στέρηση, διαταραχές λόγου και συμπεριφοράς και προκειμένου να επιτευχθεί  η εύρυθμη λειτουργία του, θα πρέπει να ανανεωθούν οι συμβάσεις του ήδη υπάρχοντος προσωπικού (σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 21 του  Ν.2190 ), λόγω και της ιδιαιτερότητας των ατόμων που συμμετέχουν σ΄αυτό.
            Συγκεκριμένα οι ειδικότητες που προσωπικού που απασχολείται «Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών - ΚΔΑΠ ΜΕΑ»  των οποίων οι συμβάσεις πρέπει να ανανεωθούν είναι :  
1.      Ενός (1) ΔΕ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ» ΥΦΑΝΤΙΚΗΣ –ΜΕΡΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ  20 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ) (σύμφωνα με την Βεβαίωση της Οικονομικής Υπηρεσίας έχει προβλεφθεί στο ΚΑ              ).
2.      Ενός (1) ΔΕ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ» ΓΥΨΙΝΩΝ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΗΜΑΤΩΝ (σύμφωνα με την Βεβαίωση της Οικονομικής Υπηρεσίας έχει προβλεφθεί στο ΚΑ            ).
3.      Ενός (1) ΠΕ ΓΥΜΝΑΣΤΩΝ (σύμφωνα με την Βεβαίωση της Οικονομικής Υπηρεσίας έχει προβλεφθεί στο ΚΑ              ).
4.      Ενός (1) ΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ (σύμφωνα με την Βεβαίωση της Οικονομικής Υπηρεσίας έχει προβλεφθεί στο ΚΑ              ).
5.      Ενός (1) ΔΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΩΝ Ή ΕΠΙΜΕΛΗΤΩΝ ΠΡΟΝΟΙΑΣ (σύμφωνα με την Βεβαίωση της Οικονομικής Υπηρεσίας έχει προβλεφθεί στο ΚΑ              ).
6.      Ενός (1) ΔΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ/ΗΣ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗ/ΤΡΙΑ (σύμφωνα με την Βεβαίωση της Οικονομικής Υπηρεσίας έχει προβλεφθεί στο ΚΑ              ).
7.      Ενός (1) ΔΕ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ» ΞΥΛΟΥΡΓΙΚΗΣ (σύμφωνα με την Βεβαίωση της Οικονομικής Υπηρεσίας έχει προβλεφθεί στο ΚΑ              ).

β)  Το πρόγραμμα «Κέντρο  Δημιουργικής  Απασχόλησης  Δήμου  Καρδαμύλων  Νομού  Χίου-
ΚΔΑΠ  ΚΑΡΔΑΜΥΛΩΝ.» έχει στόχο την απασχόληση παιδιών ηλικίας 6-12 ετών εκτός σχολικού ωραρίου, αξιοποιώντας τον ελεύθερο τους χρόνο με ατομικές και οργανωμένες δραστηριότητες. Προκείμενου να λειτουργήσει θα πρέπει να  ανανεωθεί η σύμβαση  του ήδη υπάρχοντος προσωπικού (σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 21 του  Ν.2190 ) διότι υπάρχει μία υπάλληλος μόνο  που απασχολείται και χωρίς την ανανέωση αυτή δεν θα μπορέσει να λειτουργήσει το πρόγραμμα.
Συγκεκριμένα:
1.        Ενός (1) YE ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ- ΜΕΡΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ(25 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ) (σύμφωνα με την Βεβαίωση της Οικονομικής Υπηρεσίας έχει προβλεφθεί στο ΚΑ).

Η ανανέωση των συμβάσεων των εργαζομένων που απασχολούνται στα εν λόγω προγράμματα αφορούν την περίοδο 2013-2014.
Σημειώνεται ότι για την προηγούμενη περίοδο 2012-2013 , έχει  υποβάλλει αίτημα σύμφωνα με την  425/2012 απόφαση του  Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Χίου για τα οποία δεν έχουμε λάβει ακόμη έγκριση.

            Αφού ληφθούν υπόψη όλα τα ανωτέρω, σας καλώ να αποφασίσουμε σχετικά με το αίτημα για τον προγραμματισμό των  ανανεώσεων των συμβάσεων  του προσωπικού Ι.Δ.Ο.Χ. που απασχολούνται στα προγράμματα «Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών- ΚΔΑΠ-ΜΕΑ» και «Κέντρο  Δημιουργικής  Απασχόλησης  Δήμου  Καρδαμύλων  Νομού  Χίου-  ΚΔΑΠ  Καρδάμυλων»  έτους 2013.

                                                                                                Χίος   19/03/2013
                                                                                                Ο Δήμαρχος Χίου
                                                                                                Πολύδωρος Λαμπρινούδης  

ΣΥΝΑΨΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΕΡΓΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΧΙΟΥ


Θέμα: «Αίτημα για προγραμματισμό σύναψης συμβάσεων μίσθωσης έργου του Δήμου  Χίου για το έτος 2013 »
Σχετ. Το υπ΄αριθμ.οικ.8920/6-3-2013 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών.

            Με το υπ΄αριθμ.οικ.8920/06-03-2013 έγγραφο  του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα «Αποστολή αιτημάτων των ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού και των ΝΠΙΔ αυτών για την κάλυψη προσωπικού και την απασχόληση αναδόχων για το έτος 2013 » μας ζητείται να προβούμε στον προγραμματισμό έτους 2013.
            Σύμφωνα με το ανωτέρω έγγραφο ο Δήμος Χίου μπορεί να υποβάλλει αίτημα, προκειμένου να λάβει  έγκριση από τα αρμόδια όργανα για τις παρακάτω περιπτώσεις:
1.      Προσωπικό ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου με συμβάσεις μέγιστης διάρκειας οκτώ ή,
προκειμένου για παιδικούς σταθμούς, έντεκα μηνών για την κάλυψη παροδικών αναγκών, ή έως ένα έτος με δυνατότητα ανανέωσης, εφόσον πρόκειται για συμβάσεις στο πλαίσιο της υλοποίησης κοινοτικών ή λοιπών συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων. Σημειωτέον ότι έγκριση απαιτείται και για την ανανέωση των συμβάσεων που συνάπτονται στο πλαίσιο υλοποίησης προγραμμάτων, εφόσον παρέχεται τέτοια δυνατότητα από τις κείμενες διατάξεις (άρθρο 21 παρ.3 του ν.2190/1994 όπως ισχύει).
2.      Συμβάσεις μίσθωσης έργου, μέγιστης διάρκειας ενός έτους
3.      Προσωπικό ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου μέγιστης διάρκειας σύμβασης οκτώ μηνών,
για την κάλυψη αναγκών ανταποδοτικού χαρακτήρα (καθαριότητα, φωτισμός, ύδρευση κ.λπ.)
4.      Προσωπικό ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και συμβασιούχοι μίσθωσης έργου αμειβόμενοι
αποκλειστικά από έσοδα προερχόμενα από αντίτιμο που εισπράττει ο φορέας για την παροχή της συγκεκριμένης υπηρεσίας στους ωφελούμενους (π.χ. δημοτικά ωδεία).
Το αίτημα του Δήμου Χίου θα πρέπει να αποσταλεί το αργότερο μέχρι 29/03/2013 στην
Αποκεντρωμένη Διοίκηση  Αιγαίου-Δ/νση Οικονομικού & Διοικητικού Β. Αιγαίου-Τμήμα
Διοίκησης Ν. Χίου.
Ειδικότερα το αίτημα θα πρέπει να συνοδεύεται από:
1.      Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου, με την οποία  θα περιγράφεται λεπτομερώς ο λόγος για τον οποίο απαιτείται η ανάθεση του έργου.
2.      Έκθεση στην οποία θα αιτιολογείται εμπεριστατωμένα ότι το έργο δεν ανάγεται στον κύκλο των συνήθων καθηκόντων των υπαλλήλων του οικείου φορέα και τους λόγους για τους οποίους δεν μπορεί να εκτελεστεί τούτο από αυτούς,
3.      Βεβαίωση της οικονομικής υπηρεσίας (εις διπλούν) ότι έχουν εγγραφεί στον προϋπολογισμό του Δήμου Χίου, οι σχετικές πιστώσεις για το τρέχον έτος προγραμματισμού, με αναφορά των αντίστοιχων κωδικών, καθώς και ότι θα εγγραφούν οι ανάλογες πιστώσεις και στον προϋπολογισμό του επόμενου έτους, σε περίπτωση που η σύμβαση λήξει μετά την 31-12-2013.
4.       Το παράρτημα Γ του ανωτέρω σχετικού εγγράφου του Υπουργείου Εσωτερικών  συμπληρωμένο. Το παράρτημα θα υποβάλλεται και ηλεκτρονικά , στην ηλεκτρονική διεύθυνση: gboudouris@ypes.gr .
5.      Βεβαιώσεις του φορέα και του αρμόδιου Γενικού Γραμματέα σχετικά με την πηγή
χρηματοδότησης, για τα αιτήματα που αφορούν σε συγχρηματοδοτούμενα έργα και προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και για τα έργα και προγράμματα χρηματοδοτούμενα από διεθνείς ή ευρωπαϊκούς ή ίδιους πόρους του αρμόδιου φορέα ή επιδοτούμενων έργων και ιδιωτικά κονδύλια. Εναλλακτικά, αντί της βεβαίωσης του Γενικού Γραμματέα είναι δυνατή η υποβολή «Πράξης Ένταξης», για ήδη ενταγμένες πράξεις, στην οποία να αναφέρεται ο αντίστοιχος κωδικός χρηματοδότησης του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων ή «Συμβόλαιο» υλοποίησης έργου από το οποίο να προκύπτει η χρηματοδότηση του έργου. Τα ανωτέρω στοιχεία να αποσταλούν και το Υπουργείο Οικονομικών – Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, Δ/νση Προϋπολογισμού Γενικής Κυβέρνησης, Πανεπιστημίου 37 Τ.Κ. 10165 Αθήνα

Επισημαίνεται ότι σύμφωνα  με το ανωτέρω σχετικό, επειδή  τουλάχιστον για το προσεχές διάστημα, δεν είναι δυνατή η κάλυψη των θέσεων αυτών με τακτικό προσωπικό, και προκειμένου οι ΟΤΑ και τα
ΝΠΙΔ αυτών να είναι σε θέση να καλύψουν άμεσα τις ανάγκες τους, με τις διατάξεις της παρ.1 του άρθρου 2 της από 31-12-2012 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Ρυθμίσεις κατεπειγόντων θεμάτων αρμοδιότητας του Υπουργείου Εσωτερικών…..και του Υπουργού Επικρατείας» (256/Α΄) παρέχεται στους φορείς η δυνατότητα να συνάπτουν συμβάσεις μίσθωσης έργου ακόμα και ειδικοτήτων αντίστοιχων με εκείνες που προβλέπονται στους Οργανισμούς ή στους Κανονισμούς Εσωτερικής Υπηρεσίας τους, για όσο χρόνο ισχύει ο περιορισμός των ετήσιων προσλήψεων και διορισμών τακτικού προσωπικού, δηλαδή μέχρι τις 31-12-2016.
Α) Με το αριθμ. 15751/12-03-2013 του Προϊσταμένου της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Πρασίνου, επισημαίνεται η αναγκαιότητα, επειδή το ήδη υπάρχον προσωπικό (5 μόνιμοι εργάτες) είναι αδύνατον να καλύψουν τις ανάγκες της υπηρεσίας σε όλο το νησί όπως συντηρήσεις- κλαδεύσεις- φυτεύσεις σε δημοτικούς χώρους πρασίνου-ευπρεπισμούς αύλειων  χώρων σχολείων- αιτήσεις δημοτών –κλαδεύσεις από έκτακτα καιρικά φαινόμενα κ.λ.π.
Ως εκ τούτου προτείνεται η σύναψη σύμβαση  μίσθωσης έργου διάρκειας ενός (1) έτους :
  1. Πέντε (5) ΔΕ ΔΕΝΔΡΟΚΗΠΟΥΡΩΝ-ΑΝΘΟΚΟΜΩΝ (Ετήσιο ποσό     +ΦΠΑ ανά σύμβαση).  
  2. Πέντε (5) ΥΕ ΚΗΠΟΥΡΩΝ (Ετήσιο ποσό     +ΦΠΑ ανά σύμβαση).           
  3. Πέντε (5) ΥΕ ΕΡΓΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ (Ετήσιο ποσό     +ΦΠΑ ανά σύμβαση).
Β) Ο Δήμος Χίου διαθέτει δύο ασθενοφόρα . Το ένα  εδρεύει στη Δημοτική Ενότητα Καρδαμύλων
(το οποίο έχει αποκτηθεί από Δωρεά Ιδιώτη)  και το άλλο εδρεύει  στην Δημοτική Ενότητα Αμανής (το οποίο αποκτήθηκε μέσω προγραμματικής σύμβασης πρώην  Νομαρχιακής Αυτ/κης– Νοσοκομείου Χίου και πρώην Δήμου Αμανής). Δεν υπάρχουν όμως οδηγοί ασθενοφόρου για να επανδρωθούν.
     Στη προσπάθεια μας  να βελτιωθεί η παροχή  υπηρεσιών που σχετίζονται με την ασφαλή και έγκυρη
μεταφορά ατόμων που χρήζουν νοσοκομειακής περίθαλψης και κατοικούν στα απομακρυσμένα χωριά της βόρειας Χίου, προτείνεται η σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου διάρκειας ενός (1) έτους της ακόλουθης ειδικότητας:
  1. Δύο (2) ΔΕ29 Οδηγών (Ασθενοφόρου) (Ετήσιο ποσό     +ΦΠΑ ανά σύμβαση).  

Γ) Ο Δήμος Χίου διαθέτει Αγροτικό Δημοτικό Ιατρείο στη πόλη της Χίου το οποίο δεν διαθέτει  προσωπικό. Με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των Δημοτών της Χίου προτείνουμε την σύναψη  σύμβασης  μίσθωσης έργου διάρκειας ενός (1) έτους των  ακόλουθων  ειδικοτήτων:
  1. Ένα (1) ΠΕ ΙΑΤΡΩΝ (Ετήσιο ποσό     +ΦΠΑ ανά σύμβαση).
  2. Ένα (1) ΔΕ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ   (Ετήσιο ποσό     +ΦΠΑ ανά σύμβαση).

Δ)  Σύμφωνα με το αριθμ. 16277/15-03-2013 έγγραφο της Προϊσταμένης της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας & Πολιτισμού, προκειμένου να εξασφαλιστεί ο καθαρισμός των σχολικών μονάδων του Δήμου Χίου για το σχολικό έτος 2013-2014 και εφόσον το προσωπικό που υπηρετεί δεν επαρκεί για την κάλυψη των αναγκών των σχολείων , προτείνεται η σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου διάρκειας 10 μηνών ως εξής:


α) ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
  1. Τριάντα έξι (36) ΥΕ ΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ-ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ (Ετήσιο ποσό     +ΦΠΑ ανά σύμβαση).
β) ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
  1. Είκοσι (21) ΥΕ ΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ-ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ (Ετήσιο ποσό     +ΦΠΑ ανά σύμβαση).

Ε) Σύμφωνα με το  Ν.3850/2010 και το Ν. 1568/1985, όπως αυτός τροποποιήθηκε, οι Δήμοι και οι επιχειρήσεις που απασχολούν προσωπικό άνω των πενήντα (50) ατόμων θα πρέπει να διαθέτουν Ιατρό Εργασίας. Ως εκ τούτου προτείνουμε την σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου διάρκειας ενός (1) έτους. ως εξής:
  1. Ενός (1) ΠΕ ΙΑΤΡΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (Ετήσιο ποσό     +ΦΠΑ ανά σύμβαση).

Εν συνεχεία ο Γενικός Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, αφού διαπιστώσει, έπειτα από έλεγχο όλων των δικαιολογητικών ότι πρόκειται για γνήσιες συμβάσεις έργου που δεν υποκρύπτουν εξαρτημένη εργασία και δεν καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, προβαίνει στη σύνταξη εισηγητικής έκθεσης, στην οποία αιτιολογείται πλήρως και με σαφήνεια η αναγκαιότητα χορήγησης της σχετικής έγκρισης.
Αφού ληφθούν υπόψη όλα τα ανωτέρω, σας καλώ να αποφασίσουμε σχετικά με το αίτημα για τον
προγραμματισμό σύναψης συμβάσεων  μίσθωσης έργου για το έτος 2013.


                                                                                                      Ο Δήμαρχος Χίου

                                                                                                Πολύδωρος Λαμπρινούδης