Τρίτη, 27 Μαΐου 2014

Δημοσιεύθηκε η προκήρυξη για τον διαγωνισμό υπαξιωματικών στο Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.


limeniko_swma_prokirixi_
Το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου/ Αρχηγείο Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής προκηρύσσει διαγωνισμό για την κατάταξη στο Λιμενικό Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή εκατόν δέκα (110) Δοκίμων Υπαξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. (ανδρών- γυναικών).
H προκήρυξη έχει δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ 7/26-5-2014, Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ) και αναρτηθεί στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα του Αρχηγείου Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ. (www.hcg.gr), καθώς και στην ιστοσελίδα του «Δι@ύγεια» (http://diavgeia.gov.gr) (ΑΔΑ: ΒΙΙΩΟΠ-7ΤΗ), από όπου μπορούν να ενημερώνονται οι ενδιαφερόμενοι.
Οι υποψήφιοι υποβάλλονται σε υψομέτρηση, ιατρικές εξετάσεις- παραπομπή στην Α.Ν.Υ.Ε., αθλητικές δοκιμασίες (κολύμβηση- αγωνίσματα) και ψυχοτεχνικές δοκιμασίες. Όσοι κριθούν ικανοί από τις ανωτέρω εξετάσεις – δοκιμασίες υποβάλλονται σε γραπτές εξετάσεις. Στην προκήρυξη αναφέρονται, μεταξύ άλλων, η ηλικία και τα λοιπά προσόντα των υποψηφίων, οι διαδικασίες του διαγωνισμού, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, καθώς και κάθε άλλη απαραίτητη πληροφορία.
Κατάθεση δικαιολογητικών, είτε ταχυδρομικώς με συστημένη αλληλογραφία, είτε αυτοπροσώπως (ή με νομίμως εξουσιοδοτημένο προς τούτο άτομο)(κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από 08:00 έως 14:00), από την 02-6-2014, ημέρα Δευτέρα μέχρι και την 20-6-2014, ημέρα Παρασκευή στη Σχολή Λιμενοφυλάκων (τέρμα Οικονόμου και Ξανθοπουλίδου, Χατζηκυριάκειο, Πειραιάς, Τ.Κ. 18510).

e-nautilia.gr

H συζήτηση που δεν έγινε για την Ευρώπη που θέλουμε


Μια κοινωνία που χρειάζεται αλληλεγγύη έστειλε 3 ακροδεξιούς/νεοναζί στο Ευρωκοινοβούλιο!

Σχετικά με τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών οι «ΠΡΑΣΙΝΟΙ- Αλληλεγγύη, Δημιουργία, Οικολογία» έκαναν την εξής δήλωση:

«Σίγουρα η Ευρώπη πρέπει να αλλάξει, δεν μπορεί να παραμείνει όπως είναι σήμερα. Η αντιμετώπιση της κρίσης απαιτούσε έγκαιρη και θαρραλέα αντιμετώπιση με ενίσχυση της αλληλεγγύης, των κοινωνικών πολιτικών, του ευρωπαϊκού πολιτισμού και των ενοποιητικών διαδικασιών και θεσμών. Δυστυχώς, οι κυβερνήσεις επέλεξαν να επιβάλουν σκληρή λιτότητα, η ενοποίηση δεν προχωράει, ο ευρωπαϊκός προϋπολογισμός μειώθηκε για πρώτη φορά και όλα αυτά κρύφτηκαν πίσω από την «Ευρώπη». Αν και οι καταστροφικές αποφάσεις λαμβάνονται από τις κυβερνήσεις, η ευθύνη μετατίθεται στην «Ευρώπη». Έτσι είναι λογική συνέπεια η διαμόρφωση ενός αντιευρωπαϊκού ή έστω ευρωσκεπτικιστικού κλίματος, αντί να διαμορφωθεί μια ισχυρή βούληση και εντολή για προώθηση της οικονομικής, δημοκρατικής και κοινωνικής ενοποίησης της ΕΕ.

Στις Ευρωεκλογές υπήρξαν αντιφατικά μηνύματα, όπως εξάλλου και στις αυτοδιοικητικές. Από την μία έχουμε περιορισμένη συμμετοχή των ψηφοφόρων στις ευρωεκλογές και παρουσία περισσότερων ακροδεξιών ευρωβουλευτών στο Ευρωκοινοβούλιο, ενώ από την άλλη έχουμε μεγαλύτερη κινητοποίηση με θεματικές καμπάνιες (για την υγεία, τη νεολαία, τα ανθρώπινα δικαιώματα, το περιβάλλον κα) μαζί με αξιόλογα αποτελέσματα για τους Πράσινους σε κάποιες χώρες. Η Ευρώπη δεν είναι μόνο συντηρητικοί και σοσιαλιστές. Σε χώρες όπως η Σουηδία και το Λουξεμβούργο οι Πράσινοι είναι η δεύτερη σε ποσοστά πολιτική δύναμη (κοντά στο 15%), ενώ πολύ καλά αποτελέσματα είχαν οι Πράσινοι σε Βρετανία και Αυστρία, όπου αυξάνουν σε τρεις τους ευρωβουλευτές τους. Τα αποτελέσματα στη Βρετανία για τις τοπικές εκλογές δείχνουν ότι οι Πράσινοι κερδίζουν 23 επιπλέον έδρες σε δημοτικά συμβούλια παρά το εκλογικό σύστημα που ευνοεί τα 2 μεγάλα κόμματα. Συνολικά, πλέον, οι Βρετανοί Πράσινοι έχουν 162 συμβούλους σε 56 Δημοτικά Συμβούλια. Επίσης, για πρώτη φορά εισέρχονται στο Ευρωκοινοβούλιο Πράσινοι από την Κροατία και την Ουγγαρία, ενώ συνολικά η Ομάδα των Πράσινων μαζί με τους συνεργαζόμενους εκτιμάται ότι θα έχει γύρω στους 52-58 ευρωβουλευτές. Δυστυχώς, η πολιτική αυτή ομάδα στο Ευρωκοινοβούλιο που έδειξε την μεγαλύτερη αλληλεγγύη προς την ελληνική κοινωνία δεν θα περιλαμβάνει αυτή τη φορά και Έλληνα ευρωβουλευτή, αν και οι ΠΡΑΣΙΝΟΙ μάχονται πραγματικά για κοινωνική δικαιοσύνη, αλληλεγγύη, οικολογικές λύσεις, δημοκρατία και στις χώρες τους και στην Ευρώπη συνολικά.

Όσον αφορά τα αποτελέσματα στην Ελλάδα, δυστυχώς η χώρα όπου γεννήθηκε η δημοκρατία στέλνει 3 ακροδεξιούς/νεοναζί στο Ευρωκοινοβούλιο, σε μια εποχή κατά την οποία η ελληνική κοινωνία χρειάζεται αλληλεγγύη και ενίσχυση των κοινωνικών πολιτικών. Θα διαπιστώσουν ότι στο Ευρωκοινοβούλιο θα είναι πλήρως απομονωμένοι. Με την επιλογή αυτή η Ελλάδα ενισχύει τις τάσεις για επιστροφή στον εθνικιστικό απομονωτισμό που εκφράζουν τόσο κυβερνήσεις όπως η Βρετανική όσο και πολλά ακροδεξιά και εθνικιστικά κόμματα σε χώρες κυρίως του βορρά (πχ Φιλανδία, Σουηδία, Αυστρία, Γερμανία, Βέλγιο κα).  Η Ελλάδα κινδυνεύει να γίνει μαύρο πρόβατο με τους ακροδεξιούς και νεοναζί που έστειλε στο Ευρωκοινοβούλιο και να χάσει την αλληλεγγύη των πολιτών από άλλες χώρες. Καμία χώρα της κρίσης δεν γέννησε κόμματα σαν την Χρυσή Αυγή, δεν αποτελεί λοιπόν δικαιολογία η κρίση. Και αυτό επιβεβαιώθηκε από τα εκλογικά αποτελέσματα. Πρέπει να αναζητήσουμε, λοιπόν, τα βαθύτερα αίτια που οδηγούν μεγάλο μέρος των Ελλήνων πολιτών σε ακροδεξιές και νεοναζιστικές, εθνικιστικές αντιλήψεις και πρακτικές.

Τα ελληνικά πολιτικά κόμματα και ΜΜΕ έχουν μεγάλη ευθύνη για την απουσία συζήτησης για το τι Ευρώπη θέλουμε, και πώς μπορούμε να αλλάξουμε την Ευρώπη. Ο κατακερματισμός της κοινωνίας και του πολιτικού χώρου δεν είναι παρά συνέπεια της απουσίας ουσιαστικής πολιτικής συζήτησης στην κοινωνία, στα ΜΜΕ και στους θεσμούς. Διλήμματα που περιστρέφονται συνεχώς γίνονται από κομματικές προσδοκίες εμποδίζουν τον πολιτικό διάλογο, την πολιτική αντιπαράθεση και την πολιτική σύνθεση. Το αδιέξοδο παραμένει στο εθνικό επίπεδο αφού οι ευρωεκλογές δεν αξιοποιήθηκαν ως ευκαιρία για να συζητηθεί και προωθηθεί ένα εναλλακτικό σχέδιο διεξόδου από την κρίση, χάθηκε η δυνατότητα να συζητήσουμε για την Ευρώπη και το ρόλο της Ελλάδας μέσα σε αυτή, χωρίς από την άλλη να διαμορφωθεί έστω μια ξεκάθαρη άποψη για την διακυβέρνηση όπως έθεταν το δίλημμα τόσο η κυβερνητική συμμαχία όσο και η αντιπολίτευση. Μετατρέποντας τις ευρωεκλογές σε πρόκριμα για εθνικές, διαπιστώνεται και το αδιέξοδο για τις εθνικές αφού δεν φαίνεται να υπάρχει σαφής νίκη μιας εκ των προτάσεων δια-κυβέρνησης. Η επιβεβαίωση της κυβερνητικής πολιτικής δεν ήρθε ποτέ, ενώ και το στοίχημα της αξιωματικής αντιπολίτευσης ότι στις «26 φεύγουν» χάθηκε. Σε κάθε περίπτωση, όμως, ο διασκορπισμός του πολιτικού συστήματος και η απουσία προγραμματικών προτάσεων κάνει αδύνατη την όποια πρόταση σχηματισμού βιώσιμου κυβερνητικού σχήματος.

Σχετικά με τα αποτελέσματα του ψηφοδελτίου μας «ΠΡΑΣΙΝΟΙ - Αλληλεγγύη, Δημιουργία, Οικολογία», θέλουμε να ευχαριστήσουμε όσους και όσες μας επέλεξαν μέσα σε δεκάδες ψηφοδέλτια που είχαν μπροστά τους και με την σύγχυση με άλλα ψηφοδέλτια. Αν και θα θέλαμε ένα καλύτερο αποτέλεσμα, ο περιορισμένος χρόνος και η ελάχιστη παρουσία μας στα ΜΜΕ δεν επέτρεψε να πείσουμε τους πολίτες για τις προτάσεις και τις θέσεις μας, μια και ήμασταν από τα ελάχιστα σχήματα που επικέντρωσαν στην πολιτική συζήτηση. Δεν έγινε επίσης γνωστό ή κατανοητό σε πολλούς η αποχώρηση του Νίκου Χρυσόγελου, ευρωβουλευτή, από τους Οικολόγους Πράσινους για λόγους αξιακούς και πολιτικούς, γιατί το σχήμα αυτό έχει παρακμάσει ως κομματικό σχήμα, παρά το γεγονός ότι από τα σπλάχνα του βγήκαν άνθρωποι που αναδείχθηκαν σε τοπικό, περιφερειακό και κοινωνικό επίπεδο. 
Οι «ΠΡΑΣΙΝΟΙ – Αλληλεγγύη, Δημιουργία, Οικολογία» θα συνεχίσουμε να απευθυνόμαστε στους κριτικούς πολίτες που από την οργή έχουν περάσει στην συνειδητή διάθεση να αλλάξουν δημιουργικά την κατάσταση. Θα συνεχίσουμε σε κοινωνικό επίπεδο να συντασσόμαστε με όσους πιστεύουν ότι είναι η ώρα για μια διαφορετική, δημιουργική πολιτική, όχι για καταστροφικές πολιτικές ή επικοινωνιακές στρατηγικές, χωρίς πολιτική πρόταση. Και παρόλο ότι δεν θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε το έργο μας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με τις δημιουργικές δυνάμεις της ελληνικής κοινωνίας για διέξοδο από την κρίση. Ευτυχώς θα έχουμε στενή συνεργασία με πολλές δημοτικές κινήσεις αλλά και δημοτικές αρχές που αναδείχθηκαν από τις τοπικές εκλογές για να συμβάλλουμε σε αλλαγές στο τοπικό επίπεδο».

Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΙΑΜΑΤΙΚΟΥ ΝΕΡΟΥ ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Το Τμήμα Περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου Αιγαίου σε συνεργασία με την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου διοργανώνει εβδομάδα εκδηλώσεων, με αφορμή την ολοκλήρωση της δράσης ’Ο κύκλος του ιαματικού νερού στο Βόρειο Αιγαίο’. Οι εκδηλώσεις αυτές είναι στο πλαίσιο του θεσμού ‘Πέλαγος Πολιτισμού’ που υλοποιεί το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Β. Αιγαίου.
Η εβδομάδα εκδηλώσεων ξεκινά την Κυριακή 1 Ιουνίου και ώρα 8.00μμ με την αφήγηση του παραμυθιού «το κρυμμένο νερό» στην πλατεία κάστρου της Χίου.
Την Δευτέρα 2 Ιουνίου και ώρα 8.00μμ στο Ομήρειο πνευματικό Κέντρο (Ηρώων Πολυτεχνείου 5, Χίος) θα γίνει η πρώτη προβολή του Ντοκιμαντέρ ’Ο κύκλος του ιαματικού νερού στο Βόρειο Αιγαίοπου υλοποιήθηκε στα πλαίσια της δράσης.
Τόσο την Τρίτη 3 Ιουνίου και ώρα 8.00μμ αίθουσα του Παλιού Δημαρχείου στον Άγιο Κήρυκο Ικαρίας όσο και την Τετάρτη 4 Ιουνίου την ίδια ώρα στο δημοτικό κινηματοθέατρο Μαρούλα (Ν.Γαροφαλίδη, Μύρινα Λήμνου) θα διεξαχθεί έκθεση φωτογραφίας με υλικό που συλλέχθηκε κατά τη διάρκεια της δράσης. Και στις δύο περιπτώσεις θα ακολουθήσει προβολή του Ντοκιμαντέρ ’Ο κύκλος του ιαματικού νερού στο Βόρειο Αιγαίο’.
Στο αποκορύφωμα της εβδομάδας των εκδηλώσεων την Παρασκευή 6 Ιουνίου, όπου γίνεται προσπάθεια να καθιερωθεί ως Παγκόσμια Ημέρα Λουτροθεραπείας θα πραγματοποιηθεί η κεντρική εκδήλωση της δράσης στον προαύλιο χώρο του ξενοδοχείου Σάρλιτζα στη Θερμή Λέσβου, που θα συμπεριλαμβάνει μεταξύ άλλων μουσικοθεατρική παράσταση, προβολή του ντοκιμαντέρ’Ο κύκλος του ιαματικού νερού στο Βόρειο Αιγαίο’’ και installation με έκθεση φωτογραφικού και οπτικοακουστικού υλικού.

Για το σύνολο των εκδηλώσεων θα γίνει διανομή ενημερωτικού υλικού με στόχο την προβολή της αξίας του ιαματικού πόρου.

Αναφορά προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων - Θέμα: Δημοτικά σχολεία Νενήτων και Καλλιμασιάς του Νομού Χίου


Έπειτα από πληροφορίες για υποβιβασμό των δημοτικών σχολείων Νενήτων και Καλλιμασιάς από εξαθέσια σε πενταθέσια, σύσσωμες οι τοπικές κοινωνίες έχουν προβεί σε κινητοποιήσεις, για να εκφράσουν την αντίθεσή τους σε αυτό το ενδεχόμενο.
Στο πλαίσιο αυτό, σας επισυνάπτεται σχετική επιστολή που κοινοποίησαν οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων των δύο αυτών σχολείων –την οποία συνυπογράφουν και άλλοι φορείς-, όπου αναφέρουν τους λόγους για τους οποίους πρέπει να ανασταλεί ο όποιος σχεδιασμός προς αυτήν την κατεύθυνση.
Να σημειωθεί ότι, τα σχολεία αυτά αποτελούν Σχολικά Κέντρα, πρόσφατα, επισκευάστηκαν και λειτουργούν σε μια περιοχή της νότιας Χίου, η οποία συνεχώς αναπτύσσεται πληθυσμιακά και δραστηριοποιείται στην παραγωγή μαστίχας. Επιπλέον, στα σχολεία αυτά φοιτούν μαθητές που προέρχονται από περισσότερα από επτά χωριά.
Η ισότιμη πρόσβαση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση αποτελεί αυτονόητο και συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα, ειδικά, για τους κατοίκους μιας παραμεθόριας νησιωτικής περιοχής της πατρίδας μας, όπως αυτή της νότιας Χίου. Το δικαίωμα αυτό, η Πολιτεία οφείλει να το διαφυλάττει και να το προστατεύει, γι’ αυτό και η επανεξέταση του δίκαιου αιτήματος των κατοίκων της νότιας Χίου είναι αναγκαία.
26 Μαΐου 2014
Ο αναφέρων βουλευτής
Κώστας Δ. Τριαντάφυλλος

 

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΚΩΣΤΗ ΜΟΥΣΟΥΡΟΥΛΗ

Θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλες και όλους, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, που με στήριξαν σε αυτόν το δύσκολο αγώνα. Ήταν μια μοναδική εμπειρία ζωής για μένα, 48 πόλεις σε 13 περιφέρειες, ολόκληρη η Ελλάδα σε εικόνες και ανθρώπους. 

Ιδιαίτερα θέλω να ευχαριστήσω τους συμπατριώτες μου που με εμπιστεύθηκαν με την ψήφο τους τώρα, για μια τελευταία φορά. Κλείνω τη θητεία μου στην πολιτική ζωή, κρατώντας με συγκίνηση στη σκέψη μου όλα όσα περάσαμε αυτή τη δύσκολη εποχή για την πατρίδα. Όλοι γνωρίζουν ότι δεν σταμάτησα λεπτό να δουλεύω για το κοινό καλό της Χίου, των Ψαρών, των Οινουσσών, αλλά και της χώρας συνολικά. Η Ελλάδα και η Χίος θα είναι πάντα κίνητρό μου, ακόμα κι αν δεν είναι η δουλειά μου. Αυτό το πιστεύω και το οφείλω σε αυτούς με τους οποίους συμπορευθήκαμε για ένα καλύτερο σκοπό και αύριο.

Συγχαίρω θερμά τις νέες δημοτικές αρχές στη Χίο, τις Οινούσσες και τα Ψαρά και τη νέα περιφερειακή αρχή για την εκλογή τους. Εύχομαι να δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών και την ανάπτυξη των νησιών μας.

Εύχομαι καλή συνέχεια και κάθε επιτυχία στον Πρωθυπουργό, την Κυβέρνηση και την παράταξή μας, προς μια σύγχρονη νέα πορεία για τη χώρα και τη μεταρρυθμιστική της προσπάθεια. Συγχαρητήρια για την εκλογή και καλή επιτυχία στους νέους εκπροσώπους μας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

Καλλικράτης και κρίση «έφαγαν» πάνω από τους μισούς δημάρχους – Ποιοι είναι αυτοί που δεν εξελέγησαν (λίστα)


Περισσότεροι από τους μισούς δημάρχους που εξελέγησαν το 201ο δεν βρίσκονται στη θέση τους μετά την περασμένη Κυριακή. Συγκεκριμένα, 165 από τους 325 δημάρχους της πρώτης (κουτσουρεμένης) τετραετίας του Καλλικράτη είτε προτίμησαν να πάνε σπίτια τους (τέτοια απόφαση πήραν 53 από αυτούς συμμετέχοντας στο Κίνημα «Δεν θα είμαι ξανά υποψήφιος» - κάποιοι πάντως από αυτούς προτίμησαν την περιφερειακή αυτοδιοίκηση) είτε την περασμένη Κυριακή τους έστειλαν οι πολίτες με την ψήφο τους (οι υπόλοιποι 112). Σύμφωνα με αυτοδιοικητικούς παράγοντες δύο είναι οι βασικοί λόγοι που έχουν τόσο μεγάλη ανανέωση:
1) η προσαρμογή στον «Καλλικράτη» σε συνδυασμό με την οικονομική δυσπραγία των δήμων λόγω της κρίσης και
2) Η αλλαγή του πολιτικού χάρτη της χώρας με τον καταποντισμό του ΠΑΣΟΚ το οποίο είχε και τη μερίδα του λέοντος στους δήμους το 2010 (περί τους 170), ενώ τώρα μένει με μόλις 18 δήμους και αυτούς με δημάρχους που δεν δηλώνουν, καν, ότι ανήκουν στο, πάλαι ποτέ, Κίνημα.
Αναλυτικά ανά περιφέρεια οι δήμαρχοι του 2010 που είτε αποχώρησαν είτε δεν εξελέγησαν είναι οι εξής:
Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης (15): 
Δ. Αβδήρων: Τσολακίδης Βασίλειος
Δ. Αρριανών: Ιμπραήμ Σερήφ
Δ. Δοξάτου: Χατζηλαζάρου Αναστάσιος
Δ. Δράμας: Χαρακίδης Κυριάκος
Δ. Καβάλας: Σιμιτσής Κωνσταντίνος
Δ. Μαρωνείας: Ιωαννάκης Ηλίας
Δ. Μύκης: Μουσταφά Τζουκάλ
Δ. Νέστου: Τσομπανόπουλος Ευάγγελος
Δ. Ορεστιάδας: Μουζάς Δημήτριος
Δ. Παγγαίου: Βασίλειος Ξουλόγης
Δ. Ξάνθης: Μιχάλης Στυλιανίδης
Δ. Κάτω Νευροκοπίου: Μελέτης Μαυρίδης
Δ. Ορεστιάδας: Δημήτρης Μουζάς
Δ. Παρανεστίου: Νίκος Καγιάογλου
Δ. Σαμοθράκης : Γιώργος Χανός

Περιφέρεια Αττικής (34):
Δ. Αιγάλεω: Χρήστος Καρδαράς
Δ. Αίγινας: Σάκης Σακιώτης
Δ. Ζωγράφου: Κώστας Καλλίρης
Δ. Μαραθώνα: Ιορδάνης Λουίζος
Δ. Παιανίας: Δημήτρης Δάβαρης
Δ. Ραφήνας- Πικερμίου: Γιώργος Χριστόπουλος
Δ. Αγίας Παρασκευής: Ζορμπάς Βασίλειος
Δ.Αλίμου: Αθανάσιος Ορφανός
Δ. Αχαρνών: Ντούρος Σωτήριος
Δ. Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης: Σπύρος Πανάς
Δ.Βριλησσίων: Κωνσταντίνος Ιωαννίδης
Δ. Γαλατσίου: Κυριάκος Τσίρος
Δ.Γλυφάδας: Κωνσταντίνος Κόκκορης
Δ. Διονύσου: Ιωάννης Καλαφατέλης
Δ. Ελληνικού: Χρήστος Κορτζίδης
Δ. Ηρακλείου: Παντελής Βαλασόπουλος
Δ. Καισαριανής: Αντώνιος Καμπάκας
Δ. Κερατσινίου – Δραπετσώνας: Λουκάς Τζανής
Δ. Κηφισιάς: Χιωτάκης Νικόλαος
Δ. Κυθήρων: Θεόδωρος Κουκούλης
Δ. Μεγαρέων: Ιωάννης Μαρινάκης
Δ. Πειραιά: Μιχαλολιάκος Βασίλης
Δ. Σαλαμίνας: Ιωάννης Τσαβαρής
Δ. Σπατών- Αρτέμιδος: Χρήστος Μάρκου
Δ. Φυλής: Δημήτριος Μπουραϊμης
Δ. Χαλανδρίου: Γεώργιος Κουράσης
Δ. Ωρωπού: Οικονομάκος Ιωάννης
Δ. Καλλιθέας: Κώστας Ασκούνης
Δ. Βύρωνα: Νίκος Χαρδαλιάς
Δ. Χαϊδαρίου: Δημήτρης Μαραβέλιας
Δ. Σαρωνικού: Πέτρος Φιλίππου
Δ. Πετρούπολης: Θωμάς Κοτσαμπάς
Δ. Λυκόβρυσης – Πέυκης: Δημήτρης Φωκιανός
Δ. Παπάγου – Χολαργού: Βασίλης Ξύδης

Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου(5)
Δ. Λέσβου: Δημήτρης Βουνάτσος
Δ. Λήμνου: Αντώνης Χατζηδιαμαντής
Δ. Ικαρίας: Χριστόδουλος Σταυρινάδης
Δ. Σάμου: Στυλιανός Θάνος
Δ. Χίου: Πολυδωρος Λαμπρινούδης

Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας (6):
Δ. Πατρέων: Γιάννης Δημαράς
Δ. Ιεράς Πόλης Μεσολλογγίου: Παναγιώτης Κατσούλης
Δ. Αγρινίου: Παύλος Μοσχολιός
Δ. Αιγιαλείας: Ευστάθιος Θεοδωρακόπουλος
Δ. Ηλίδας: Ιωάννης Λυμπέρης
Δ. Ναυπακτίας: Ιωάννης Μπουλές

Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας (9):
Δ. Πρεσπών: Βασίλης Τσέπας
Δ. Γρεβενών: Δημοσθένης Κουπτσίδης
Δ. Αμύνταιου:  Ιωακείμ Ιωσηφίδης
Δ. Βοΐου:  Παναγιώτα Ορφανίδου – Παπακωνσταντίνου
Δ. Εορδαίας: Παρασκευή Βρυζίδου
Δ. Καστοριάς:  Εμμανουήλ Χατζησυμεωνίδης
Δ. Κοζάνης: Λάζαρος Μαλούτας
Δ. Σερβίων- Βελβεντού:  Βασίλειος Κωνσταντόπουλος
Δ. Νεστορίου: Χρήστος Γκοσλιόπουλος

Περιφέρεια Ηπείρου (9):
Δ. Αρταίων:  Ιωάννης Παπαλέξης
Δ. Φιλιατών:  Μηνάς Παπάς
Δ. Γεωργίου Καραϊσκάκη: Δημήτρης Γαλλίκας
Δ. Ζαγορίου: Γαβριήλ Παπαναστασίου
Δ. Μετσόβου:  Νικόλαος Τσομπίκος
Δ. Ιωαννίνων: Φίλιππας Φίλιος
Δ. Ηγουμενίτσας: Γιώργος Κάτσινος
Δ. Ζίτσας: Δημήτρης Ρογκότης
Δ. Πάργας: Παναγιώτης Γαργάλας

Περιφέρεια Θεσσαλίας (14):
Δ. Βόλου: Πάνος Σκοτινιώτης
Δ. Λαρισέων: Κωνσταντίνος Τζανακούλης
Δ. Πύλης: Κωνσταντίνος Κουφογάζος
Δ. Φαρκαδόνας: Κωνσταντίνος Οικονόμου
Δ. Αλμυρού: Ευάγγελος Χατζηκυριάκος
Δ. Ελασσόνας: Γεώργιος Πασχόπουλος
Δ. Καλαμπάκας: Δημήτριος Σακελλαρίου
Δ. Καρδίτσας: Παπαλός Κωνσταντίνος
Δ. Κιλελέρ: Ρίζος Κομήτσας
Δ. Σοφάδων:  Χαράλαμπος Παπαδόπουλος
Δ. Τρικκαίων: Χρήστος Λάππας
Δ. Τυρνάβου: Νικόλαος Μαλακός
Δ. Σκοπέλου: Γιώργος Μιχελής
Δ. Αργιθέας: Χρήστος Καναβός
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων (4):
Δ. Ζακύνθου: Μποζίκης Στυλιανός
Δ. Μεγανησίου: Ευστάθιος Ζαβιτσάνος
Δ. Παξών: Σπυρίδωνας Μπογδάνος
Δ. Λευκάδας: Κώστας Αραβανής

Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας (21):
Δ. Αριστοτέλη: Χρήστος Πάχτας
Δ. Κασσάνδρας: Βασίλης Παπαγιάννης
Δ. Αλεξάνδρειας: Δημητριάδης Φώτιος
Δ. Αμφίπολης: Γεώργιος Βογιατζής
Δ. Δέλτα: Γιώργος Γλώσσης
Δ. Καλαμαριάς: Λαμτζίδης Εμμανουήλ
Δ. Κορδελιού- Ευόσμου: Λαφαζανίδης Ευστάθιος
Δ. Λαγκαδά: Ιωάννης Αναστασιάδης
Δ. Νάουσας: Αναστάσιος Καραμπατζός
Δ. Παύλου Μελά: Διαμαντής Παπαδόπουλος
Δ. Σερρών: Πέτρος Αγγελίδης
Δ. Ωραιοκάστρου: Δημήτριος Σαραμάντος
Δ. Βέροιας: Χαρίκλεια Ουσουλτζόγλου
Δ. Βόλβης: Δημήτρη Γαλαμάτης
Δ. Θερμαϊκού: Γιάννης Αλεξανδρής
Δ. Δίου- Ολύμπου: Γιώργος Παπαθανασίου
Δ. Παιονίας: Θανάσης Λαπόρδας
Δ. Πύδνας – Κολινδρού Βαγγέλης Πολύζος
Δ. Σιντίκης: Απόστολος Καρύδας
Δ. Σκύδρας: Γιώργος Χοΐδης
Δ. Χαλκηδόνας: Παναγιώτης Δαϊκούδης


Περιφέρεια Κρήτης(10):
Δ. Αμαρίου: Στέφανος Σημαντήρας
Δ. Ιεράπετρας : Σήφης Αναστασάκης
Δ. Αρχάνων – Αστερουσίων: Ρούσος Κυπριωτάκης
Δ. Χερσονήσου: Ζαχαρίας Δοξαστάκης
Δ. Αγίου Νικολάου: Δημήτρης Κουνενάκης
Δ. Ανωγείων: Σωκράτης Κεφαλογιάννης
Δ. Ηρακλείου: Ιωάννης Κουράκης
Δ. Κισσάμου: Γεώργιος Μυλωνάκης
Δ. Φαιστού: Μαρία Πετρακογιώργη-Ανηφαντάκη
Δ. Χανίων: Εμμανουήλ Σκουλάκης


Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου(16):
Δ. Αμοργού: Νικήτας Ρούσσος
Δ. Καλύμνου: Δημήτρης Διακομιχάλης
Δ. Καρπάθου: Μιχαήλ Χανιώτης
Δ.  Νισύρου: Ν. Καρακωνσταντίνου
Δ. Καρύστου: Νικόλαος Μανώλης
Δ. Σύρου: Γιάννης Δεκαβάλλας
Δ. Λειψών: Μπενέτος Σπύρου
Δ. Ρόδου: Στάθης Κουσουρνάς
Δ. Σικίνου: Γιάννης Συρίγος
Δ. Αντιπάρου: Ιωάννης Λεβεντάκης
Δ. Κιμώλου:  Γεράσιμος Μαγκανιώτης
Δ. Κω: Κωνσταντίνος Καϊσερλης
Δ. Κύθνου: Αντώνης Ζαμπέτας
Δ. Νισύρου: Νικόλαος Καρακωνσταντίνος
Δ. Πάρου: Χρήστος Βλαχογιάννης
Δ. Τήνου: Παναγιώτης Κροντηράς


Περιφέρεια Πελοποννήσου(11):
Δ. Λουτρακίου-Αγίων Θεοδώρων:  Κώστας Λογοθέτης
Δ. Νεμέας: Βαγγέλης Ανδριανάκος
Δ. Νότιας Κυνουρίας: Γιάννης Μαρνέρης
Δ. Βόρειας Κυνουρίας: Μανώλης Σκαντζός
Δ. Ερμιονίδας: Δημήτρης Καμιζής
Δ. Τριφυλίας: Κωνσταντίνος Κόλλιας
Δ. Δυτικής Μάνης: Δημήτρης Γιαννημάρας
Δ. Ελαφονήσου: Παναγιώτης Ψαρωμμάτης
Δ. Μεγαλόπολης: Παναγιώτης Μπούρας
Δ. Σπάρτης: Σταύρος Αργειτάκος
Δ. Τρίπολης: Ιωάννης Σμυρνιώτης


 Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας (11):
Δήμος Διρφυών- Μεσσαπιών: Ιωάννης Μπουροδήμος
Δήμος Διστόμου – Αράχοβας – Αντίκυρας: Πατσαντάρας Ιωάννης
Δ. Λαμιέων: Κοτρωνιάς Γεώργιος
Δ. Ορχομενού: Κωνσταντίνος Ξηρογιάννης
Δ. Σκύρου: Μιλτιάδης – Μιχαήλ Χατζηγιαννάκης
Δ. Τανάγρας: Eυάγγελος Γεωργίου
Δ. Καρπενησίου: Κώστας Μπακογιάννης
Δ. Λεβαδέων: Νίκος Παπαγγελής
Δ. Αγράφων: Δημήτρης Τάτσης
Δ. Δελφών:  Νίκος Φουσέκης
Δ. Μώλου – Αγ. Κωνσταντίνου: Βαγγέλης Τετριμίδας

aftodioikisi.gr

Η απάντηση της Ανδραβίδας στις «ματωμένες φράουλες» της Μανωλάδας: Ο πρώτος μετανάστης δήμαρχος στην Ελλάδα!


Ο πρώτος μετανάστης δήμαρχος στην ιστορία της χώρας μας και μάλιστα σε μία περιοχή που περιλαμβάνει τη Μανωλάδα της «ματωμένης φράουλας» είναι γεγονός!   Πρόκειται για τον γιατρό Ιωσήφ Ναμπίλ- Μοράντ,  που είναι μετανάστης από τη Συρία, και από χθες είναι ο νέος δήμαρχος Ανδραβίδας- Κυλλήνης Ηλείας. Ο κ. Μοράντ, που κατέβηκε ως ανεξάρτητος,  κατάφερε να υπερκαλύψει τη διαφορά των 515 ψήφων που είχε στον α΄ γύρο με τον πρώτο Ανδρέα Κορομηλά και να κερδίσει με 507 ψήφους στο β΄.   Ο κ. Μοράντ είχε διατελέσει δημοτικός σύμβουλος επί τρεις θητείες, εκλεγμένος μάλιστα πρώτος σε σταυρούς. Είναι παντρεμένος με Ελληνίδα γιατρό, έχουν μια κόρη και δύο εγγόνια.

aftodioikisi.gr

ΤΑ ΝΕΑ ΟΡΙΑ ΥΠΕΡΩΡΙΑΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ

Τα νέα όρια υπερωριακής απασχόλησης στο Δημόσιο
Σύμφωνα με το έγγραφο του Υπουργείου Οικονομικών: «Κοινοποίηση διατάξεων περί τροποποίησης της παρ.1 του άρθρου 20 του ν.4024/2011 σχετικά με την υπερωριακή εργασία» γνωστοποιούνται οι ώρες απογευματινής υπερωριακής απασχόλησης των υπαλλήλων στο Δημόσιο, σε Ν.Π.Δ.Δ. και Ν.Π.Ι.Δ. αυτού, συμπεριλαμβανομένων και των Δ.Ε.Κ.Ο., αλλά και των ΟΤΑ α΄και β΄βαθμού.
Συγκεκριμένα, οι ώρες απογευματινής υπερωριακής απασχόλησης δεν μπορούν να υπερβαίνουν, κατ’ ανώτατο όριο, τις 120 ώρες ανά υπάλληλο για το πρώτο εξάμηνο κάθε έτους και 120 για το δεύτερο.
Το κατά εξάμηνο ανώτατο αυτό όριο των 120 ωρών δύναται να αυξηθεί περαιτέρω έως τις 150 ώρες κατ' άτομο μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις, με πλήρως αιτιολογημένη απόφαση του αρμόδιου για την έκδοση της σχετικής απόφασης έγκρισης υπερωριακής απασχόλησης οργάνου και με ισόποση μείωση του αριθμού των ωρών του δευτέρου εξαμήνου.
Οι ίδιες διατάξεις προβλέπουν επίσης ότι, σε υπαλλήλους που ανήκουν σε Υπηρεσίες που λειτουργούν βάσει νόμου όλες τις ημέρες του μήνα ή σε δωδεκάωρη ή σε εικοσιτετράωρη βάση, ο αριθμός των καθ' υπέρβαση της υποχρεωτικής εβδομαδιαίας εργασίας ωρών νυκτερινής, Κυριακών και εξαιρέσιμων ημερών δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 96 ώρες κατά το πρώτο και 96 ώρες κατά το δεύτερο εξάμηνο, οι οποίες δύναται να αυξηθούν μέχρι τις 120 ώρες με ισόποση μείωση των ωρών του δευτέρου εξαμήνου, με πλήρως αιτιολογημένη απόφαση του αρμόδιου για την έκδοση της σχετικής απόφασης έγκρισης υπερωριακής απασχόλησης οργάνου και με ισόποση μείωση των ωρών του δευτέρου εξαμήνου.
Επιπλέον, με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών είναι δυνατή η μεταβολή των ανωτέρω εξαμηνιαίων ορίων χωρίς υπέρβαση σε κάθε περίπτωση του ετήσιου ορίου για κάθε υπάλληλο.
Για την έκδοση της απόφασης αυτής απαιτείται η προηγούμενη πλήρως αιτιολογημένη πρόταση του αρμόδιου για την έγκριση της υπερωριακής απασχόλησης οργάνου.
Για το προσωπικό των υπηρεσιών καθαριότητας των ΟΤΑ α' βαθμού που λειτουργούν βάσει νόμου σε 24ωρη βάση, εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις τις παρ.2 του άρθρου 31 του ν.4258/2014 (ΦΕΚ 94/Α) που ορίζουν ανώτατο όριο υπερωριακής εργασίας κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες καθώς και κατά τις νυκτερινές ώρες, τις 30 ώρες, κατά μήνα, χωρίς δικαίωμα ανακατανομής εντός του έτους.
Επίσης, με τις ανωτέρω διατάξεις προβλέπεται ότι, δεν επιτρέπεται η καταβολή υπερωριακής αμοιβής μόνο για τους Προϊσταμένους Γενικής Διεύθυνσης. Συνεπώς, από την ημερομηνία έναρξης ισχύος της εν λόγω διάταξης (5-5-2014) και εφεξής, είναι πλέον δυνατή η καταβολή αμοιβής υπερωριακής απασχόλησης και στους Προϊσταμένους Διεύθυνσης.
Τέλος, με τις ίδιες διατάξεις διευκρινίζεται ότι η απόφαση καθιέρωσης υπερωριακής απασχόλησης εκδίδεται:
α) για τους υπαλλήλους των ΟΤΑ α' βαθμού από το αρμόδιο για διορισμό όργανο, ενώ για τους υπαλλήλους των ΟΤΑ β' βαθμού από τον Περιφερειάρχη και
β) για τους υπαλλήλους Ν.Π.Ι.Δ. και Δ.Ε.Κ.Ο. του κεφαλαίου Α' του ν.3429/2005 (Α΄314) εκδίδεται από το Δ.Σ. του κάθε φορέα και δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

epoli.gr

ΠΟΕ-ΟΤΑ: Έτσι θα απολύσουν το 15% των δημοσίων υπαλλήλων – Ζητά από στελέχη του Δημοσίου & αιρετούς να μην εφαρμόσουν την αξιολόγηση


Με ανακοίνωσή της η ΠΟΕ-ΟΤΑ εξηγεί γιατί, κατά την άποψή της, με την εγκύκλιο για την αξιολόγηση με βάση την οποία το15% πρέπει να βαθμολογηθεί κάτω από τη βάση, οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι οδηγούνται σε διαθεσιμότητα και απόλυση. «Είναι φανερό ότι αυτή η «αξιολόγηση», είναι ένας προσχηματικός τρόπος για απολύσεις χιλιάδων εργαζομένων  στο Δημόσιο και στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, για εξευτελισμό και απαξίωση των υπολοίπων. Προωθείται σήμερα, προκειμένου να αμφισβητηθεί και να υπονομευθεί το δικαίωμα στη σταθερή και μόνιμη εργασία που βρίσκεται υπό διωγμό. Άλλωστε, στόχος της συγκυβέρνησης είναι η διάλυση των σχέσεων εργασίας και η ελαστικοποίησή τους», τονίζει χαρακτηριστικά. Καλεί δε  »ΟΛΑ τα υπηρεσιακά στελέχη και όλους όσους εμπλέκονται στην διαδικασία «αξιολόγησης» αλλά και τους αιρετούς να αντισταθούν και να μην προχωρήσουν στις διαδικασίες επιμερισμού, εισηγήσεων, αξιολογήσεων, εκθέσεων».
Το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης:
Η συγκυβέρνηση συνεχίζει την κατεδάφιση των εργασιακών σχέσεων και το ξεπούλημα της Δημόσιας περιουσίας. Η «επίθεση» στο Δημόσιο και στην Τοπική Αυτοδιοίκηση που βρίσκεται σε εξέλιξη από την συγκυβέρνηση απειλεί με τραγική συρρίκνωση ότι έχει απομείνει από το κοινωνικό κράτος και τους ελεγκτικούς μηχανισμούς. Η δε οριστική απόλυση χιλιάδων συναδέλφων από την καλοκαιρινή διαθεσιμότητα, είναι το πρώτο βήμα κατάργησης της μονιμότητας στο Δημόσιο. Ενός Συνταγματικού κεκτημένου που καθιέρωσε ο Ελευθέριος Βενιζέλος.
Η συγκυβέρνηση, προσπαθεί με σφιχτές και γρήγορες διαδικασίες, παρά τις παρατάσεις που έδωσε, να υλοποιήσει το Ν.4250/2014. Η εφαρμοστική εγκύκλιος, που εξέδωσε το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, αποτελεί μνημείο αυθαιρεσίας και κουτοπονηριάς.
Με περισσό θράσος, η εγκύκλιος του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ορίζει ότι:
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ                 % ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
εντός της ίδιας Γενικής Διεύθυνσης
9-10 (ή από 9,1-10)       Έως και 25% των υπαλλήλων.
7-8 (ή από 7,1-8,9)        Έως και 60% των υπαλλήλων.
1-6 (ή από 1-6,9)            Τουλάχιστον 15% των υπαλλήλων.
Δηλαδή, τουλάχιστον το 15% των υπαλλήλων πρέπει να αξιολογηθεί ως «άχρηστο», προκειμένου να δημιουργηθεί η «δεξαμενή» των απολύσεων και υποχρεωτικά, το 60% των Δημόσιων Υπαλλήλων ως  «μέτριοι» που θα πρέπει να λένε ευχαριστώ. Την ίδια στιγμή εκβιάζονται οι αξιολογητές να τηρούν τα ποσοστά καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα βρεθούν κατηγορούμενοι για πειθαρχικό παράπτωμα.
Το δικαίωμα της ένστασης εξαντλείται μόνο στην κατηγορία των υπαλλήλων που θα λάβουν μέσο όρο βαθμό αξιολόγησης 6 και κάτω. Οι εργαζόμενοι που περιλαμβάνονται στο 15% (ανίκανοι) και θα βαθμολογηθούν με 6,1 έως 6,9 χαρακτηρίζονται «ανίκανοι» και δεν τους δίδεται ούτε καν το στοιχειώδες δικαίωμα αντίδρασης αυτό της ένστασης. Βέβαια και αυτοί που θα κάνουν ένσταση μη φανταστούν ότι θα τύχουν σοβαρής αντιμετώπισης, αφού τις ενστάσεις τις εξετάζει τριμελής επιτροπή από Γενικούς Διευθυντές που τους ορίζει ο Υπουργός ή το όργανο διοίκησης του φορέα, κατά τη λογική «Γιάννης κερνά και Γιάννης πίνει»…
Ζήτημα επίσης σοβαρό είναι το γεγονός ότι, ο Γενικός Διευθυντής αλλά και κάθε αρμόδιο κατά Νόμο όργανο, έχει την εξουσία να ορίσει με την απόφαση επιμερισμού των ποσοστών βαθμολόγησης στις κλίμακες του 25% και του 60% στη Γενική του Διεύθυνση και ποσοστό μικρότερο από εκείνο που ορίζει ως ανώτατο ο Νόμος.
Δηλαδή, στη βαθμολογία 9-10 όπου το ποσοστό των υπαλλήλων είναι ως 25% μπορεί να ορίσει, εκτιμώντας τα τρία (3) κριτήρια που θέτει ο Νόμος και αιτιολογώντας τα, ποσοστό μικρότερο, για παράδειγμα 15%. Το ίδιο θα ισχύει και για το έως 70% των Προϊσταμένων του ίδιου επιπέδου. Το υπολειπόμενο θα μεταφερθεί στις λοιπές βαθμολογίες με ότι αυτό συνεπάγεται.
Τα τρία (3) κριτήρια που θέτει ο Νόμος προκειμένου να συνεκτιμηθούν για τον επιμερισμό των ποσοστών, σήμερα είναι όχι μόνο αβάσιμα αλλά εντελώς διάτρητα.
1.            Η αποτελεσματικότητα και η αποδοτικότητα των μονάδων υποτίθεται ότι έχει ήδη κριθεί διοικητικά και οργανωτικά αλλά και έχει κοστολογηθεί ως προς την αναγκαιότητά τους με τη δημοσίευση των νέων οργανογραμμάτων.
Επομένως δεν μπορεί να έρθει ο Γενικός Διευθυντής και να επαναξιολογήσει κατά την κρίση του το ζήτημα αυτό. Στην πραγματικότητα ωστόσο, ούτε η αποτελεσματικότητα ούτε η αποδοτικότητα έχουν μετρηθεί σοβαρά, ώστε να αποτελούν ένα αξιόπιστο κριτήριο.
2.            Οι αρμοδιότητες των οργανικών μονάδων σε σχέση με τις προτεραιότητες της ασκούμενης πολιτικής δεν θεωρείται κριτήριο δυσμενούς αντιμετώπισης των αξιολογούμενων, ως προς τον επιμερισμό των ποσοστών βαθμολόγησης, αφού αυτοί δεν ορίζουν τις προτεραιότητες της πολιτικής, ούτε πιθανότατα έχουν επιλέξει την τοποθέτησή τους στη συγκεκριμένη μονάδα.
Εξάλλου, οι προτεραιότητες αλλάζουν πολύ συχνά τόσο εξαιτίας της μεταβολής των προσώπων στις θέσεις όσο και εξαιτίας της μεταβολής των γενικότερων συνθηκών, ενώ σπάνια οι προτεραιότητες έχουν κάπου καταγραφεί, ώστε να έχουν καταστεί γνωστές σε όλους. Συχνά όμως συμβαίνει, να είναι άλλες οι εξαγγελλόμενες και άλλες οι προωθούμενες προτεραιότητες («κρυφή ατζέντα»)…
3.            Η κατανομή των υπαλλήλων ανά οργανική μονάδα επίσης δεν μπορεί να αποτελέσει αντικειμενικό κριτήριο επιμερισμού των ποσοστών, δεδομένης και της παλαιοδιοικητικής γενικά αντίληψης περί τοποθέτησης ή μετακίνησης των μη «αρεστών» συναδέλφων σε μονάδες «ψυγείο», ενώ ενδέχεται να υπάρχουν αναιτιολόγητα ανικανοποίητες αιτήσεις μετακίνησης υπαλλήλων προς άλλες μονάδες.
Πως μπορεί άραγε να αξιολογηθεί η αποτελεσματικότητα και η αποδοτικότητα μιας υποστελεχωμένης μονάδας «ψυγείου» (α΄, β΄ και γ΄ κριτήρια);
Στην περίπτωση των Ο.Τ.Α. το πρόσφατα ψηφισθέν Διευθυντικό δικαίωμα του Δημάρχου μπορεί κάλλιστα να συνδυαστεί θετικά ή και αρνητικά και με τα τρία ως άνω κριτήρια.
Η κυβέρνηση αλλά και τα αρμόδια Υπουργεία Εσωτερικών και Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης αντί να ασχολούνται με άμεση προτεραιότητα για την κάλυψη του υφιστάμενου κενού της μη ύπαρξης σύγχρονων Ο.Ε.Υ., των ελλείψεων σε ανθρώπινο δυναμικό αλλά και ακόμη και την μη ύπαρξη περιγραφής θέσεων και καθηκόντων, προσπαθούν με κάθε τρόπο να εισάγουν με τη «δήθεν αξιολόγηση», την «ανθρωποφαγία» και τον «κανιβαλισμό» στη Δημόσια Διοίκηση και στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Όλα αυτά που προβλέπουν τόσο το Π.Δ. 318/1992 όσο και ο Νόμος 4250/2014  που τροποποιεί το Π.Δ., δεν έχουν καμία σχέση ούτε με την βελτίωση των υπηρεσιών, ούτε με την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού. Ειδικά για τους εργαζόμενους στους Ο.Τ.Α. με τις ιδιαιτερότητες που υπάρχουν και τις δεκάδες κατηγορίες εργατοτεχνικού προσωπικού, αποδεικνύεται πως ο πραγματικός τους στόχος είναι οι απολύσεις. Αν ήθελαν πραγματική αξιολόγηση θα εφάρμοζαν τη σχετική διάταξη του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων, αντί να προσπαθούν να επεκτείνουν παράνομα την ισχύ του Νόμου 4250/2014 στους Ο.Τ.Α. μέσω μιας εγκυκλίου.
Είναι φανερό πως η συγκυβέρνηση (Ν.Δ. και ΠΑ.ΣΟ.Κ.) επείγεται να διαλύσει πλήρως τις εργασιακές σχέσεις και στο Δημόσιο και στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και να απολύσει όσους περισσότερους μπορεί. Πρόκειται για μια αδίστακτη πολιτική που αποφασίζει, νομοθετεί και διατάζει όπως έχουν σχεδιάσει και προγραμματίσει να υλοποιήσουν η τρόικα και τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα, στα οποία φαίνεται ότι πιστά υπακούει και λογοδοτεί για τα αποτελέσματά της η συγκυβέρνηση.
Η «αξιολόγηση» είναι η αιχμή του δόρατος αυτής της επίθεσης και θα χρησιμοποιηθεί για:
•              Να δημιουργηθούν οι νέες δεξαμενές κινητικότητας-απόλυσης, αφού ποσοστό τουλάχιστον 15% των υπαλλήλων αλλά και μεγαλύτερο σύμφωνα με την εγκύκλιο, πρέπει να «αξιολογηθούν ως άχρηστοι» και να «γεμίσουν» τη δεξαμενή.
•              Να αφαιρέσουν από τα Δικαστήρια, στα οποία προσφεύγουν σήμερα όσοι υπάλληλοι τέθηκαν σε  διαθεσιμότητα, τον λόγο δικαίωσης των υπαλλήλων, που είναι κατά το Δικαστήριο η μη προηγούμενη αξιολόγησή ή των ιδίων ή της θέσης τους (βλ χαρακτηριστικά την Απόφαση 1240/2014 Πρωτοδικείου Αθηνών).
•              Να καθηλωθεί μισθολογικά η πλειοψηφία των  Δημοσίων Υπαλλήλων με βάση τη σύνδεση της αξιολόγησης με το ενιαίο Βαθμολόγιο-Μισθολόγιο (Ν.4024/2011).
•              Να υποτάξουν, να ελέγξουν και να χειραγωγήσουν. Να στρέψουν τον ένα εναντίον του άλλου. Επειδή ακριβώς δεν τους ενδιαφέρει τίποτα πέρα από τη διάλυση του Δημόσιου Τομέα και το χάρισμα των φιλέτων του στο κεφάλαιο, για αυτό χρειάζονται πειθαρχημένους-πειθαναγκασμένους και εντελώς υπάκουους υπαλλήλους, καθιστώντας τους συνένοχους στο ξεπούλημα και στη διάλυση αποκτώντας έτσι το τέλειο άλλοθι. Για να το πετύχουν αυτό χωρίς αντιδράσεις, θεσμοθετούν το νόμο της ζούγκλας μέσα στις υπηρεσίες.
Είναι φανερό ότι αυτή η «αξιολόγηση», είναι ένας προσχηματικός τρόπος για απολύσεις χιλιάδων εργαζομένων  στο Δημόσιο και στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, για εξευτελισμό και απαξίωση των υπολοίπων. Προωθείται σήμερα, προκειμένου να αμφισβητηθεί και να υπονομευθεί το δικαίωμα στη σταθερή και μόνιμη εργασία που βρίσκεται υπό διωγμό. Άλλωστε, στόχος της συγκυβέρνησης είναι η διάλυση των σχέσεων εργασίας και η ελαστικοποίησή τους.
Γι’ αυτό και πρέπει να αγωνιστούμε ενάντια στη δήθεν «αξιολόγηση». Γι αυτό, κανείς δε δικαιούται να σιωπήσει! Ο αγώνας ενάντια στην «αξιολόγηση», δεν είναι μόνο η αναγκαία αντίσταση στη δρομολόγηση νέων απολύσεων στο Δημόσιο και στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Είναι και πάλη για ελευθερία, δημοκρατία και διεκδίκηση ανοιχτών οριζόντων για όλους, κόντρα σε ένα βαθύ σκοταδισμό, ο οποίος στοχεύει να δηλητηριάσει βαθειά την κοινωνία.
Τώρα είναι η ώρα για την ένταση των δράσεών μας, για το μπλοκάρισμα με κάθε τρόπο της εφαρμογής του Νόμου στην πράξη, ο οποίος σημειωτέον, χαρακτηρίστηκε ως αντισυνταγματικός από τους έγκριτους επιστήμονες της Επιστημονικής Επιτροπής της Βουλής. Παρότι λοιπόν υπερψηφίστηκε με οριακή, ευκαιριακή πλειοψηφία υπό τις γνωστές εκβιαστικές πιέσεις (κατάρρευσης της κυβέρνησης), είναι φανερό ότι ΔΕΝ διαθέτει ουδεμία ουσιαστική νομιμοποίηση! Πρέπει συνεπώς να βρισκόμαστε σε διαρκή και καθημερινή αγωνιστική εγρήγορση το σύνολο των εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Καλούμε ΟΛΑ τα υπηρεσιακά στελέχη και όλους όσους εμπλέκονται στην διαδικασία «αξιολόγησης» αλλά και τους αιρετούς να αντισταθούν και να μην προχωρήσουν στις διαδικασίες επιμερισμού, εισηγήσεων, αξιολογήσεων, εκθέσεων.
Αποφασίζουμε την χρήση όλων των προβλεπόμενων μορφών αγώνα για την ακύρωσή της: Απεργίες, Στάσεις Εργασίας, Συγκεντρώσεις, Καταλήψεις, υπογραφές, μπλοκάρισμα των Διευθύνσεων Διοικητικού με κάθε πρόσφορο συνδικαλιστικό τρόπο, για να μην παραδώσει καταστάσεις υπαλλήλων, έντυπα των ατομικών εκθέσεων. Πρώτος στόχος η μη υπογραφή της απόφασης κατανομής ποσοστών που σηματοδοτεί την έναρξη της διαδικασίας της κατάπτυστης αξιολόγησης.
Η μάχη για την μη εφαρμογή του αντισυνταγματικού Νόμου για τη δήθεν «αξιολόγηση» μπορεί και πρέπει να οδηγήσει σε μαζικό κίνημα ανυπακοής με βασικό στόχο οι επίμαχες διατάξεις να μείνουν στα χαρτιά.

aftodioikisi.gr