Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΔΟΜΑ ΜΕΝΟΥΝ 420.000 ΠΟΛΥΤΕΚΝΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ


Χωρίς επίδομα μένουν 420.000 πολύτεκνες οικογένειες
Πρωτοφανής αδιαφορία από τα υπουργεία Οικονομικών και Εργασίας αφήνει χωρίς επίδομα χιλιάδες πολύτεκνες οικογένειες.
Σύμφωνα με αποκλειστικό δημοσίευμα της εφημερίδας "Ελεύθερος Τύπος", οι ηγεσίες των υπουργείων δεν έχουν ακόμη καθορίσει και δρομολογήσει τις διαδικασίες χορήγησης των ειδικών επιδομάτων για τρίτεκνους και πολύτεκνους.
Τα επιδόματα αυτά νομοθετήθηκαν με την παράγραφο 7 του άρθρου 7 του φορολογικού νόμου 4110/2013 και ανέρχονται σε 500 ευρώ το χρόνο για κάθε προστατευόμενο τέκνο, ενώ ουσιαστικά αντικαθιστούν τα καταργηθέντα από 1ης - 1 - 2013 επιδόματα τρίτεκνων και πολύτεκνων οικογενειών που καταβάλλονται από τον ΟΓΑ.
Ωστόσο, με ευθύνη των πολιτικών ηγεσιών των υπουργείων Οικονομικών και Εργασίας, η διάταξη αυτή τέθηκε εντελώς λειψή στο συγκεκριμένο νόμο, καθώς δεν αναφέρει ούτε κάθε πότε θα καταβάλλονται τα επιδόματα αυτά, ούτε από ποια υπηρεσία, ούτε καν με ποια δικαιολογητικά.

ΣΥΡΙΖΑ : ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ Η ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ



Με τη φράση «θεσμικό πραξικόπημα που με καμία δικαιολογία δεν μπορεί να γίνει δεκτό», το τμήμα Αυτοδιοίκησης του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ σχολιάζει τα δημοσιεύματα, τα οποία «επαναφέρουν τη φιλολογία περί των κυβερνητικών σχεδιασμών για παράταση της θητείας των αυτοδιοικητικών αρχών κατά ενάμιση χρόνο και διεξαγωγή των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών τον Οκτώβριο του 2015».
«Δηλώνουμε την πλήρη αντίθεση μας σε κάθε τέτοια σκέψη», σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ και υπενθυμίζεται «ότι μετά τη μεταπολίτευση οι αυτοδιοικητικές εκλογές είχαν σταθερή ημερομηνία».
«Σε καμία περίπτωση δεν νομιμοποιείται η πλειοψηφία της Βουλής να παρατείνει τις θητείες των αιρετών οργάνων των ΟΤΑ, που έχουν εκλεγεί με υποχρεωτική, καθολική ψηφοφορία και για προκαθορισμένη θητεία, με μοναδικό επιχείρημα το φόβο τους να αντιμετωπίσουν την εκλογική αποδοκιμασία της μνημονιακής πολιτικής που ακολουθούν εις βάρος του ελληνικού λαού.
Όμως, ας είναι σίγουροι ότι πολύ σύντομα δεν θα βρίσκονται στην κυβέρνηση και ότι οι σχεδιασμοί τους θα παραμείνουν σχεδιασμοί», τονίζει στην ανακοίνωσή του το τμήμα Αυτοδιοίκησης του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ.
 aftodioikisi.gr

ΟΤΑ : ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ 502 ΕΚΑΤΟΜ. ΕΥΡΩ ΤΟ 2012



Πρωτογενές πλεόνασμα 502,1 εκατ. ευρώ (χωρίς τις δαπάνες για τόκους) παρουσίασαν οι ΟΤΑ το δωδεκάμηνο Ιανουαρίου – Δεκεμβρίου 2012, έναντι πλεονάσματος 730 εκατ. ευρώ το 2011, σύμφωνα με το σχετικό Δελτίο Γενικής Κυβέρνησης του υπουργείου Οικονομικών, και μετά τις περικοπές που έγιναν στους πόρους των δήμων και περιφερειών. Οι ληξιπρόθεσμες οφειλές των ΟΤΑ, το ίδιο διάστημα ανήλθαν σε950 εκατ. ευρώ έναντι 1.905 εκατ. ευρώ στο σύνολο του 2011.
Όσον αφορά στα ταμειακά στοιχεία για το πρωτογενές ισοζύγιο της Γενικής Κυβέρνησης, σε μη ενοποιημένη βάση, εμφανίζουν ένα πλεόνασμα της τάξεως των 434 εκατ. ευρώ το δωδεκάμηνο του 2012 έναντι ελλείμματος 3,5 δισ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2011.
Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι από τον Οκτώβριο του 2012, οι ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις της Γενικής Κυβέρνησης μειώνονται και διαμορφώθηκαν στα 8.773,6 εκατ. ευρώ (μαζί με τις εκκρεμείς επιστροφές φόρων), από 9.467,2 εκατ. ευρώ το Νοέμβριο του 2012 (δηλαδή οι ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις έχουν μειωθεί το μήνα Δεκέμβριο κατά 700 εκατ. ευρώ, πριν ξεκινήσει ουσιαστικά η αποπληρωμή τους από τις χρηματοδοτικές ροές του Προγράμματος).
Επίσης, το ποσοστό των φορέων της Γενικής Κυβέρνησης που καταχωρεί στοιχεία στο μητρώο δεσμεύσεων, το οποίο και αποτελεί εργαλείο ώστε να μην αναλαμβάνονται υποχρεώσεις πέραν των διαθέσιμων πιστώσεων, ανήλθε στο 85%, προσεγγίζοντας το διαθρωτικό στόχο του Προγράμματος που είναι για 90% (το Δεκέμβριο του 2011 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 59%).
«Αυτές οι θετικές εξελίξεις στην εκτέλεση του Προϋπολογισμού καταδεικνύουν ότι η προσπάθεια δημοσιονομικής εξυγίανσης, προσαρμογής και πειθαρχίας αποδίδει καρπούς, διαμορφώνοντας τις απαραίτητες συνθήκες για τη σταθεροποίηση και τη σταδιακή επανεκκίνηση της οικονομίας», σημείωσε σε σχετική του δήλωση ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας.
aftodioikisi.gr

100 XΡΟΝΙΑ ΠΡΟΣΚΟΠΙΣΜΟΥ ΣΤΗ ΧΙΟ


Με την ευκαιρία της συμπλήρωσης των 100 χρόνων Προσκοπισμού στη Χίο, θα ήθελα να απευθύνω θερμούς χαιρετισμούς σε όλους τους Προσκόπους της Χίου, με την ευχή η πλούσια δράση σας, η οποία έχει προεκτάσεις και αναφορές κοινωνικές, εκπαιδευτικές, περιβαλλοντικές και πολιτιστικές, να συνεχίσει να ενώνει τα Χιωτόπουλα, φωτίζοντας τα παιδικά και εφηβικά χρόνια τους με πολύτιμες αναμνήσεις και εμπειρίες ζωής.
Ίσως καμία άλλη εθελοντική κίνηση μέχρι σήμερα δεν είχε την τύχη να έχει τόσο πλατιά απήχηση και τόσο μεγάλη συνέχεια σε ολόκληρο τον κόσμο. Όμως η διάρκεια και η απήχηση του Προσκοπισμού οφείλεται στην ποιότητα των ιδανικών που πρεσβεύει, τα οποία ειδικά στη σημερινή εποχή έχουμε μεγάλη ανάγκη, για να προχωρήσουμε μπροστά ως κοινωνία.
Οφείλουμε ευγνωμοσύνη και πολλές ευχαριστίες στους πρωτεργάτες του Προσκοπισμού στη Χίο, αλλά και σε όλους αυτούς που 100 χρόνια τώρα εργάζονται για την προώθηση των υψηλών ιδανικών του στη νεολαία μας.
Με τη βοήθεια των προσκόπων, ας γίνει το «Αιέν Αριστεύειν» εφαλτήριο για το μέλλον μας.



                                                                                   
Με εκτίμηση και φιλικούς χαιρετισμούς

          ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΝΙΑΡΗΣ

           ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΧΙΟΥ

ΥΠΕΓΡΑΦΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ ΤΑ ΠΡΟΝΟΙΑΚΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ




Υπεγράφη από τον υπουργό Εσωτερικών κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη η απόφαση για καταβολή των προνοιακών επιδομάτων του Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου.
Το ποσό των προνοιακών αιτημάτων ανέρχεται στα 119.858.052,00 ευρώ και οι δικαιούχοι στους 180.000. Η καταβολή των επιδομάτων θα γίνει άμεσα από τους Δήμους της χώρας.
newsbomb.gr

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΚΕ Ο Κ. ΠΕΡΡΙΚΟΣ




««Μαρία μου:
Μου μένουν ακόμη λίγα λεπτά ζωής. Και στις τελευταίες μου στιγμές θα σ’ αγαπώ και θα σε θυμάμαι. Φίλησέ μου τ’ αγγελούδια μας. Οι φίλοι μου ας κάμουν το χρέος τους. Πεθαίνω για την Ελλάδα και θυμάμαι την τελευταία στροφή του ύμνου του Μιστράλ: «Κι αν πρέπει να πεθάνουμε για την Ελλάδα, τι θεία δάφνη, μια φορά κανείς πεθαίνει».
Εγκαταλείπω τον κόσμο χωρίς μίση και κακίες. Αγωνίσθηκα για την πατρίδα μου. Για την δική τους πατρίδα αγωνίζονται κι’ εκείνοι οι οποίοι με καταδίκασαν. Θα ήθελα το αίμα μου να μην μας χωρίση αλλά να μας ενώση στο μέλλον με τους σημερινούς αντιπάλους.»
Κ. Περρίκος προς Μαρία Περρίκου (σύζυγο), Φυλακαί Αβέρωφ, κελί 12, 4 Φεβρουαρίου 1943, ώρα 5.20΄ π.μ.
________________ 
Ο Κώστας Περρίκος, αρχηγός της αντιστασιακής οργάνωσης ΠΕΑΝ, εκτελέστηκε στις 4 Φεβρουαρίου 1942 έπειτα από την πραγματοποίηση της μεγαλύτερης αντιστασιακής πράξης σε όλη την κατεχόμενη Ευρώπη μέχρι τότε. Την ανατίναξη της φιλοναζιστικής οργάνωσης ΕΣΠΟ στο κέντρο της Αθήνας (Πατησίων και Γλάδστωνος), που στρατολογούσε Έλληνες για να πολεμήσουν στο πλευρό της Βέρμαχτ στο ανατολικό μέτωπο. Σκοτώθηκαν πολλά μέλη της ΕΣΠΟ, ανάμεσά τους και ο ιδρυτής και αρχηγός της, γιατρός Σπύρος Στεροδήμος.
«Η καταστροφή υπήρξε ολοκληρωτική, και ποτέ πια οι προδότες δεν συνήλθαν από το πλήγμα. Ήταν το τέλος των προσπαθειών για δημιουργία ενός ελληνικού ναζιστικού κινήματος, και επομένως η ενέργεια της ΠΕΑΝ προκάλεσε μείζονα πολιτικά και κοινωνικά αποτελέσματα στην Ελλάδα της Κατοχής. Το ηθικό του χειμαζόμενου λαού τονώθηκε• οι συμμαχικοί ραδιοσταθμοί ύμνησαν την επιχείρηση, που άλλωστε αποτελούσε το μεγαλύτερο έως τότε σαμποτάζ σε πόλη της κατεχόμενης Ευρώπης. Μόνη παραφωνία, η αποκήρυξη του σαμποτάζ από το ΕΑΜ, που το χαρακτήρισε ως «προβοκάτσια της Γκεστάπο», ενώ αποκάλεσε την ΠΕΑΝ «αντεθνική οργάνωση». Φαίνεται ότι το ΕΑΜ ενοχλήθηκε από την πιθανή εμφάνιση ενός εναλλακτικού πόλου στην αθηναϊκή Αντίσταση». Ευάνθης Χατζηβασιλείου - Επίκουρος καθηγητής στο Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών (εφ. Καθημερινή 26/9/2010).
Αντί σχολίου: 
«Εγκαταλείπω τον κόσμο χωρίς μίση και κακίες. Αγωνίσθηκα για την πατρίδα μου. Για την δική τους πατρίδα αγωνίζονται κι’ εκείνοι οι οποίοι με καταδίκασαν. Θα ήθελα το αίμα μου να μην μας χωρίση αλλά να μας ενώση στο μέλλον με τους σημερινούς αντιπάλους» Κ.Π.
(Πριν από την εκτέλεση, ο Περρίκος στράφηκε προς τους Γερμανούς αξιωματικούς που διοικούσαν το απόσπασμα και τους είπε: «Είμαι Ελλην αξιωματικός, έκαμα το καθήκον μου». Εκείνοι χαιρέτισαν στρατιωτικά και έδωσαν την εντολή για πυρ)

10.000 ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ



Σαρωτικές μετακινήσεις υπαλλήλων των ΟΤΑ τόσο στον στενό δημόσιο τομέα όσο και μεταξύ των δήμων αναμένεται να φέρουν οι αλλαγές στα οργανογράμματα των δήμων και των περιφερειών της χώρας, μέσω της αξιολόγησης, προκειμένου να περιοριστούν οι διευθύνσεις και τα τμήματα τους κατά 40%. Με την αξιολόγηση, πάνω από 10.000 υπάλληλοι θα μπουν σε… κινητικότητα. Αναλυτικότερα:
Ο βασικός προσανατολισμός των νέων οργανογραμμάτων στους ΟΤΑ είναι η ενίσχυση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης των πολιτών, οι υποστηρικτές δομές (σε αντίθεση με την αξιολόγηση των υπουργείων, όπου το βάρος έπεσε στην ενδυνάμωση των επιτελικών αρμοδιοτήτων).
Πιλοτικά, όπως έχει γράψει η aftodioikisi.gr, η αξιολόγηση δομών και υπηρεσιών θα αρχίσει από δέκα δήμους (Αθήνα, Καλλιθέα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Αμφιλοχία), τρεις περιφέρειες (Αττικής, Δυτικής Ελλάδας, Δυτικής Μακεδονίας) αλλά και από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής. Το τελικό, δε, σχέδιο θα έχει την έγκριση του γερμανικού ΥΠΕΣ (που έχει αναλάβει τη συνεργασία – αξιολόγηση για τους ΟΤΑ· υπενθυμίζεται πως για το στενό δημόσιο τομέα την αξιολόγηση την έχουν αναλάβει οι Γάλλοι).
Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, πάνω από 10.000 δημοτικοί υπάλληλοι θα κριθούν ως πλεονάζοντες και μέσω της διαθεσιμότητας θα μετακινηθούν σε άλλες υπηρεσίες με μοριοδότηση του ΑΣΕΠ. Σύμφωνα, δε, με τις πληροφορίες, στο υπουργείο Εσωτερικών βρίσκεται στα σκαριά νομοθετική ρύθμιση, σύμφωνα με την οποία θα δίνεται η δυνατότητα της μετακίνησης υπαλλήλων εντός των δήμων, με «διευθυντικό» δικαίωμα των δημάρχων, για να καλύπτονται άμεσα τα κενά σε ανθρώπινο δυναμικό.
Τι θα σημάνει αυτή η νομοθετική ρύθμιση; Απλοποίηση των εσωτερικών μετακινήσεων των υπαλλήλων, αφού με απόφαση του δημάρχου θα καλύπτονται άμεσα τα κενά που παρατηρούνται σε ένα δήμο, με εντολή μετακίνησης ενός «πλεονάζοντος» υπαλλήλου. Με τον τρόπο αυτό, θα ενισχυθούν κυρίως τα ΚΕΠ, όπου διαπιστώνεται έλλειμμα προσωπικού μετά τη λήξη των συμβάσεων δεκάδων εργαζομένων και την απαγόρευση των προσλήψεων στους ΟΤΑ.
Αναφορικά τώρα με την μετακίνησή τους σε υπηρεσίες του ευρύτερου δημόσιου τομέα, εάν δε μετακινηθούν σε γειτονικούς δήμους, θα μεταταχθούν σε υπηρεσίες που παρατηρούνται σημαντικά κενά, όπως της Υγείας, των διοικητικών υπηρεσιών της Αστυνομίας, των ασφαλιστικών ταμείων κλπ. Όλα αυτά, βέβαια, αφού προηγηθεί μετεκπαίδευσή τους.
Πάντως, σε κάθε περίπτωση, η διαθεσιμότητα – μετάταξη των υπαλλήλων πρέπει να γίνει μέσα σε διάστημα 12 μηνών, καθώς σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να απολυθούν όσοι δεν καταλάβουν θέσεις.
 aftodioikisi.gr

ΠΝΟ : ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΚΡΗΤΗΣ



Η ΠΝΟ εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

"Συνεδρίασε σήμερα η Διοίκηση της ΠΝΟ και επισκόπησε τις εξελίξεις του απεργιακού αγώνα των ναυτεργατών, που συνεχίζεται για τρίτο 48ωρο με αμείωτο το αγωνιστικό φρόνημα και τη συμμετοχή τους, παρά τον απεργοσπαστικό μηχανισμό της Κυβέρνησης με πρωταγωνιστή τον Περιφερειάρχη Κρήτης.

Ειδικότερα, χθες το βράδυ, στο λιμάνι του Ηρακλείου διαδραματίστηκαν απερίγραπτες σκηνές κατευθυνόμενης βίας και τρομοκρατίας με στόχο τους απεργούς ναυτεργάτες. Ομάδες ροπαλοφόρων τραμπούκων εισέβαλαν στο πλοίο «ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ» προκειμένου να εξαναγκασθεί ο Πλοίαρχος και το πλήρωμα να εκτελέσουν το δρομολόγιο Ηράκλειο – Πειραιάς, μεταφέροντας αγροτικά προϊόντα, πράγμα που τελικά το πέτυχαν.

Είναι προφανές ότι στόχος της παραπάνω ενέργειας είναι το σπάσιμο μιας καθ’ όλα επιτυχημένης απεργίας από τη μια μεριά και η δημιουργία συνθηκών κοινωνικού αυτοματισμού, στρέφοντας τη μια ομάδα εργαζομένων εναντίον της άλλης.

Τα γεγονότα αυτά αποτελούν στρατηγική επιλογή των κυβερνώντων, με την ανοχή που επέδειξε, αφού δεν παρεμπόδισε την ανάληψη δράσης των παραπάνω ομάδων.

Με την ευκαιρία αυτή, η Διοίκηση της ΠΝΟ τονίζει προς κάθε κατεύθυνση ότι τα προβλήματα, που αντιμετωπίζουν οι ναυτεργάτες και αγρότες, έστω και αν παρουσιάζουν ορισμένες ιδιομορφίες, είναι κοινά, αφού πλήττονται από τις επιλογές της Κυβέρνησης, από την οποία ζητούν και αναμένουν άμεση επίλυση των προβλημάτων αυτών". 

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΪΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΣΕ ΕΙΔΙΚΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΕΣ ΚΑΡΟΤΣΕΣ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΚΕΝΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ





Την άμεση επίλυση των σοβαρών προβλημάτων που έχουν προκληθεί από την ακύρωση της μεταφοράς εμπορευμάτων σε ειδικά διαμορφωμένες καρότσες, ζητά με Ερώτησή του προς τους Υπουργούς Ναυτιλίας Κωνσταντίνο Μουσουρούλη και Μεταφορών Κωνσταντίνο Χατζηδάκη ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ υπό τη βουλευτική εποπτεία του οποίου βρίσκονται όλα τα νησιά του Βορείου Αιγαίου.

Όπως επισημαίνει ο τέως Βουλευτής Λέσβου και Γραμματέας Περιφερειακής Ανάπτυξης και Νησιωτικής Πολιτικής των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Σπύρος Γαληνός, στις πληροφορίες του οποίου στηρίχθηκε και η Ερώτηση του Τέρενς Κουίκ, «αυτό έχει ως αποτέλεσμα την επιπλέον οικονομική επιβάρυνση, η οποία μετακυλύεται στην τιμή των αγαθών που μεταφέρονται στα νησιά –και αντιστρόφως- και βέβαια στους νησιώτες καταναλωτές, η οποία υπολογίζεται στο διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 15 με 20 ευρώ ανά τόνο».

Ακολουθεί το κείμενο της Ερώτησης.

parliament logo
ΤΕΡΕΝΣ - ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΥΙΚ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΟΥΡΟΥΛΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ

ΘΕΜΑ: ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΕ ΕΙΔΙΚΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΕΣ ΚΑΡΟΤΣΕΣ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΚΕΝΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ


Κύριοι Υπουργοί,


Σοβαρά προβλήματα έχουν δημιουργηθεί με τη μεταφορά κενών φορτηγών στα πλοία.

Ενώ μέχρι σήμερα επιτρεπόταν να μεταφέρονται πάνω σε ειδικά διαμορφωμένες καρότσες, φορτηγά κενά εμπορευμάτων, με κόστος το εισιτήριο που αναλογεί στην καρότσα, τώρα τα Λιμεναρχεία άλλαξαν σύστημα και  δεν επιτρέπουν τη μεταφορά με αυτό τον τρόπο.

Όπως επισημαίνει ο τέως Βουλευτής Λέσβου και Γραμματέας Περιφερειακής Ανάπτυξης και Νησιωτικής Πολιτικής των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Σπύρος Γαληνός, «αυτό έχει ως αποτέλεσμα την επιπλέον οικονομική επιβάρυνση, η οποία μετακυλύεται στην τιμή των αγαθών που μεταφέρονται στα νησιά και βέβαια στους νησιώτες καταναλωτές, η οποία υπολογίζεται στο διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 15 με 20 ευρώ ανά τόνο».

Δεδομένου ότι με την εγκύκλιο/διαταγή με αριθμ. Πρωτ. Μ.Φ 2113.9/08/18-02-2010, από την αρμόδια υπηρεσία του ΥΠτ.Π/Λ.Σ προς όλες τις Λιμενικές Αρχές της χώρας, διευκρινίζεται ότι στα φορτηγά που βρίσκονται εντός λιμενικού χώρου και στο πλοίο , δεν έχει ισχύ η με αριθμ. Πρωτ. Β1/37203/3365/01-9-2009 οδηγία  του Υπουργείου Μεταφορών που σχετίζονται με τη θέση σε απαγόρευση της εν λόγω δραστηριότητας, ερωτώνται οι κκ Υπουργοί:


Σε ποιες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε ώστε να εξομαλυνθεί η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί  και να μην υπάρξει επιβάρυνση στην μεταφορά αγαθών από και προς τα νησιά και την τελική επιβάρυνση του καταναλωτή.



Ο Ερωτών Βουλευτής



Τέρενς-Νικόλαος Κουίκ

ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΩΝ AΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΧΙΟΥ- ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ "ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ"


Α Π Ο Σ Π Α Σ Μ Α Π Ρ Α Κ Τ Ι Κ Ο Υ
Εκ της υπ' αριθμ. 4 της 28/01/2013 συνεδριάσεως του Δημ.Συμβουλίου Χίου
Αριθμός απόφασης
51/2013
5ο θέμα εκτός Η.Δ.
Περίληψη απόφασης
(ΕΗΔ))Ψήφισμα για το νομοσχέδιο «Ανασυγκρότηση του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου (ΥΝΑ) και άλλες διατάξεις».
Στη Χίο και στην αίθουσα «Μιχ. Βουρνούς»Π.Ε.Χίου σήμερα την 28η Ιανουαρίου 2013 ημέρα της εβδομάδας Δευτέρα και ώρα 18.00 συνήλθε σε τακτική συνεδρίαση το Δημοτικό Συμβούλιο στο οποίο προήδρευσε ο κ. Στυλιανός Ι. Καμπούρης και ύστερα από πρόσκληση που έστειλε ο ίδιος με ημερομηνία 22/01/2013, που δόθηκε σε κάθε σύμβουλο και το Δήμαρχο Χίου, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν 3582/2010 και αφού διαπιστώθηκε ότι υφίσταται νόμιμη απαρτία αφού σε σύνολο 41 μελών βρέθηκαν παρόντα 39 μέλη, δηλαδή:
ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
α/α Ονοματεπώνυμο Συμβούλου α/α Ονοματεπώνυμο Συμβούλου
1 Καμπούρης Ι. Στυλιανός 2 Στεφάνου Παντελής
3 Μούνδρος Κων/νος 4 Νύκτας Νικόλαος
5 Γιαννάρας Μικές 6 Λαμπρινούδης Παντελής
7 Κλεισσάς Ηλίας τ.Θωμά 8 Θλιβίτου Αθηνά
9 Μυριαγκός Βασίλειος 10 Ντομάτας Ισίδωρος
11 Φαρατζής Στέφανος 12 Καλαγκιάς Αντώνιος
13 Σουρέλας Σταμάτιος 14 Μαρτάκης Νικόλαος
15 Κλεισσάς Κ. Ηλίας 16 Χρίτης Γεώργιος
17 Μάντικας Δημήτριος 18 Κοντούδης Μιχαήλ
19 Φυτούσης Μιχαήλ 20 Φλάμος Πέτρος
21 Ρισκάκης Πέτρος 22 Αποστολίδης Παντελής
23 Λιγνός Γεώργιος 24 Βεϊογλάνης Ευστράτιος
25 Ξυδιάς Παντελής 26 Χαλλιορής Ιωάννης
27 Κατσιά-Καλλέργη Ελευθερία 28 Ατσάλης Ευάγγελος
29 Στρουμπής Ευστράτιος 30 Πατούνας Ιωάννης
31 Μερούσης Χριστόφορος 32 Στείρος Πολύδωρος
33 Σεττάκη-Μπιλιράκη Λεμονιά 34 Καλλίκης Ιωάννης
35 Δενδρινού Μαρία(Μαριγούλα) 36 Σκούφαλος Μάρκος
37 Βαρβάκης Σταύρος 38 Κωστάλα Κλεάνθη
39 Αμπαζή Στυλιανή
ΑΠΟΝΤΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ (οι οποίοι δεν προσήλθαν αν και κλήθηκαν νόμιμα)
α/α Ονοματεπώνυμο Συμβούλου α/α Ονοματεπώνυμο Συμβούλου
1 Μιχαηλίδης Σταύρος 2 Μισετζής Ιωάννης
Aκολούθως o κ. Πρόεδρος κήρυξε την έναρξη της συνεδρίασης
Στην αρχή διαβάζονται και επικυρώνονται τα πρακτικά της προηγούμενης συνεδρίασης τα οποία και υπογράφονται.
Στη συνεδρίαση παρευρέθη και ο Δήμαρχος
Αποχωρήσεις-Προσελεύσεις
Τέθηκαν -5- θέματα εκτός ημερησίας διάταξης τα οποία συζητήθηκαν στην αρχή της συνεδρίασης μετά από ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου:
1. Έγκριση προϋπολογισμού και τεχνικού προγράμματος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Χίου.
2. Προμήθεια ανταλλακτικών.
3. Εκμίσθωση δημοτικού ακινήτου στην ΕΤΑΧ.
4. Μετακινήσεις.
5. Έκδοση ψηφίσματος.
Ο κ. Στεφάνου ήταν απών στο 5ο θέμα εκτός ημερησίας διάταξης. Ο κ. Μούνδρος, ο κ. Ατσάλης και ο κ. Καλλίκης προσήλθαν κατά τη διάρκεια συζήτησης του 1ου θέματος της Η.Δ. Ο κ. Κλεισσάς Ηλίας του Κων/νου αποχώρησε κατά τη διάρκεια συζήτησης του 1ου θέματος της Η.Δ. Ο κ. Καλλίκης και ο κ. Μισετζής αποχώρησαν κατά τη συζήτηση του 3ου θέματος της Η.Δ.
Ακολούθως συζητήθηκε το πιο κάτω θέμα:
Ε.(ΕΗΔ))Ψήφισμα για το νομοσχέδιο «Ανασυγκρότηση του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου (ΥΝΑ) και άλλες διατάξεις».
Από την δημοτική παράταξη "Λαϊκή Συσπείρωση" κατατέθηκε η πρόταση για την έκδοση του παρακάτω ψηφίσματος:
<<Η κυβέρνηση με το νομοσχέδιο "Ανασυγκρότηση του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου (ΥΝΑ) και άλλες διατάξεις" επιχειρεί την πλήρη εφαρμογή του κανονισμού 3577/92 της ΕΕ, για την απελευθέρωση των εσωτερικών θαλάσσιων συγκοινωνιών (άρση του καμποτάζ), του οποίου γνώμονας είναι η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και κερδοφορίας των μεγαλοεπιχειρηματιών που δραστηριοποιούνται στο χώρο.
Το νομοσχέδιο καταργεί τις ΣΣΕ στα κατώτερα πληρώματα των ποντοπόρων πλοίων, καταργεί την υποχρεωτική δεκάμηνη επάνδρωση και δρομολόγηση των ακτοπλοϊκών πλοίων, σμπαραλιάζει τις οργανικές συνθέσεις των ακτοπλοϊκών πλοίων, πετώντας έξω από αυτές τους ναυτεργάτες των γενικών υπηρεσιών (μαγείρους, θαλαμηπόλους κ.ά,) οι οποίοι θα κληθούν είτε να ναυτολογηθούν σε καθεστώς μαύρης ανασφάλιστης εργασίας ή να μείνουν άνεργοι.
Με το νομοσχέδιο γίνεται ακόμα χειρότερο το υπάρχον εκτρωματικό θεσμικό πλαίσιο των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, προμηνύοντας ζοφερό μέλλον για το νησί μας και τους άλλους νησιώτες, οι οποίοι ήδη βιώνουν τα πανάκριβα εισιτήρια, τις αυθαίρετες αποδρομολογήσεις και διακοπές δρομολογίων. Χαρακτηριστικό της κατάστασης είναι η απόφαση της ΝΕΛ να αποδρομολογήσει τρία πλοία της. Ενδεικτικά, με την αποδρομολόγηση του πλοίου "ΘΕΟΦΙΛΟΣ", χάθηκε και πάλι για το Χειμώνα η γραμμή με τη Θεσσαλονίκη.
Το Δημοτικό συμβούλιο Χίου θεωρεί ότι κυβέρνηση και ακτοπλόοι εφοπλιστές, που έχουν μετατρέψει τις θαλάσσιες συγκοινωνίες, μέσω του εκβιασμού της απομόνωσης, σε χώρο εκμετάλλευσης των νησιωτών και ναυτεργατών, έχουν τεράστιες ευθύνες, γι αυτό καταδικάζει και θεωρεί απαράδεκτο το νομοσχέδιο του ΥΝΑ .
Συμπαραστεκόμαστε στο δίκαιο αγώνα των ναυτεργατών , που είναι και αγώνας της Χίου. Τους επισημαίνουμε ότι τα πλοία τους και τα λιμάνια είναι χτισμένα με δικά μας λεφτά, από τις κρατικές επιχορηγήσεις, από τις φοροαπαλλαγές, είναι χτισμένα και κινούνται από εργάτες με φτηνά μεροκάματα, δημιουργώντας υπερκέρδη για τα γνωστά τζάκια, αλλά και από την εκμετάλλευση των νησιωτών με τα πανάκριβα εισιτήρια που τους πληρώνουμε.
Με αυτό το σκεπτικό διεκδικούμε τη δημιουργία Ενιαίου Δημόσιου Οργανισμού Συγκοινωνιών που θα εξασφαλίζει φτηνές και ασφαλείς συγκοινωνίες, έχοντας στην κατοχή του ακόμα τα λιμάνια, αεροδρόμια και ναυπηγεία.>>
Το Δημοτικό Συμβούλιο αφού έλαβε υπόψη του την πρόταση της "Λαϊκής Συσπείρωσης" και τις διατάξεις των Ν. 3463/2006 και 3852/2010
Αποφάσισε ομόφωνα
Την έκδοση του παρακάτω ψηφίσματος:
<<Η κυβέρνηση με το νομοσχέδιο "Ανασυγκρότηση του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου (ΥΝΑ) και άλλες διατάξεις" επιχειρεί την πλήρη εφαρμογή του κανονισμού 3577/92 της ΕΕ, για την απελευθέρωση των εσωτερικών θαλάσσιων συγκοινωνιών (άρση του καμποτάζ), του οποίου γνώμονας είναι η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και κερδοφορίας των μεγαλοεπιχειρηματιών που δραστηριοποιούνται στο χώρο.
Το νομοσχέδιο καταργεί τις ΣΣΕ στα κατώτερα πληρώματα των ποντοπόρων πλοίων, καταργεί την υποχρεωτική δεκάμηνη επάνδρωση και δρομολόγηση των ακτοπλοϊκών πλοίων, σμπαραλιάζει τις οργανικές συνθέσεις των ακτοπλοϊκών πλοίων, πετώντας έξω από αυτές τους ναυτεργάτες των γενικών υπηρεσιών (μαγείρους, θαλαμηπόλους κ.ά,) οι οποίοι θα κληθούν είτε να ναυτολογηθούν σε καθεστώς μαύρης ανασφάλιστης εργασίας ή να μείνουν άνεργοι.
Με το νομοσχέδιο γίνεται ακόμα χειρότερο το υπάρχον εκτρωματικό θεσμικό πλαίσιο των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, προμηνύοντας ζοφερό μέλλον για το νησί μας και τους άλλους νησιώτες, οι οποίοι ήδη βιώνουν τα πανάκριβα εισιτήρια, τις αυθαίρετες αποδρομολογήσεις και διακοπές δρομολογίων. Χαρακτηριστικό της κατάστασης είναι η απόφαση της ΝΕΛ να αποδρομολογήσει τρία πλοία της. Ενδεικτικά, με την αποδρομολόγηση του πλοίου "ΘΕΟΦΙΛΟΣ", χάθηκε και πάλι για το Χειμώνα η γραμμή με τη Θεσσαλονίκη.
Το Δημοτικό συμβούλιο Χίου θεωρεί ότι κυβέρνηση και ακτοπλόοι εφοπλιστές, που έχουν μετατρέψει τις θαλάσσιες συγκοινωνίες, μέσω του εκβιασμού της απομόνωσης, σε χώρο εκμετάλλευσης των νησιωτών και ναυτεργατών, έχουν τεράστιες ευθύνες, γι αυτό καταδικάζει και θεωρεί απαράδεκτο το νομοσχέδιο του ΥΝΑ .
Συμπαραστεκόμαστε στο δίκαιο αγώνα των ναυτεργατών , που είναι και αγώνας της Χίου. Τους επισημαίνουμε ότι τα πλοία τους και τα λιμάνια είναι χτισμένα με δικά μας λεφτά, από τις κρατικές επιχορηγήσεις, από τις φοροαπαλλαγές, είναι χτισμένα και κινούνται από εργάτες με φτηνά μεροκάματα, δημιουργώντας υπερκέρδη για τα γνωστά τζάκια, αλλά και από την εκμετάλλευση των νησιωτών με τα πανάκριβα εισιτήρια που τους πληρώνουμε.
Με αυτό το σκεπτικό διεκδικούμε τη δημιουργία Ενιαίου Δημόσιου Οργανισμού Συγκοινωνιών που θα εξασφαλίζει φτηνές και ασφαλείς συγκοινωνίες, έχοντας στην κατοχή του ακόμα τα λιμάνια, αεροδρόμια και ναυπηγεία.>>
Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί στην ιστοσελίδα του Δ. Χίου.
H απόφαση αυτή πήρε α/α 51/2013
O Πρόεδρος Τα μέλη
Υπογραφή υπογραφές
Ακριβές απόσπασμα
Χίος 04/02/2013
Η επί των πρακτικών
Νίκη Κούτσουρα

EΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΪΚ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΑΓΓΕΙΟΠΛΑΣΤΩΝ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΣΤΕΦΑΝΟ ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ ΛΕΣΒΟΥ





Εξηγήσεις για την παντελή αδιαφορία της Ελληνικής Πολιτείας απέναντι στην αναπόφευκτη μετατροπή του οικισμού των αγγειοπλαστών στον Άγιο Στέφανο Μανταμάδου Λέσβου, από ιστορικά διατηρητέα μνημεία σε…. ερειπιώνα, ζητά με Ερώτησή του προς τους Υπουργούς Παιδειάς & Πολιτισμού Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο, αλλά και τον Υπουργό ΠΕΚΑ  Ευάγγελο Λιβιεράτο, ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ, υπό τη βουλευτική εποπτεία του οποίου βρίσκονται όλα τα νησιά του Βορείου Αιγαίου.

Δείγματα της αγγειοπλαστικής δραστηριότητας στην περιοχή, που χρονικά τοποθετείται στα μέσα του 19ου αιώνα και συνεχίζεται μέχρι τις μέρες μας, τα «καμίνια» ή «τσουκαλαριά», διασώζουν αξιόλογα αρχιτεκτονικά και τυπολογικά στοιχεία της επαγγελματικής δραστηριότητας της αγγειοπλαστικής.

ΘΕΜΑ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΩΝ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ





Αντιμέτωπος με τις κοινωνικές αντιδράσεις που προκαλεί η εφαρμογή των δεσμεύσεων της χώρας είναι ο πρωθυπουργός κ. Αντώνης Σαμαράς ο οποίος ετοιμαζεται για την σύνοδο κορυφής των Βρυξελλών όπου θα αποφασιστεί η εκταμίευση των δόσεων του δανείου που εκκρεμούν.

Ο κ. Σαμαράς θα προβάλλει ότι το πρόγραμμα δημοσιονομική προσαρμογής συνεχίζεται απρόσκοπτα και ότι ελέγχει τις εσωτερικές εξελίξεις στην χώρα.

Το πιο δύσκολο μέτωπο είναι με τους εργαζόμενους στην ακτοπλοία καθώς η παράταση της απεργίας τους δημιουργεί πρόβλημα στην διακίνηση των προιόντων από τα νησιά. Στις συσκέψεις που έγιναν το Σαββατοκύριακο αποφασίστηκε να δοθεί επιπλέον χρόνος για διαβουλεύσεις αλλά η επιστράτευση των ναυτεργατών είναι στο τραπέζι. 

Το θέμα δεν είναι τόσο απλό αφενός γιατί θα είναι η δεύτερη κατηγορία εργαζομένων που θα επιστρατεύσει η κυβέρνηση μετά τους υπαλλήλους του Μετρό και αφετέρου γιατί οι ναυτεργάτες μεταξύ άλλων διεκδικούν δεδουλευμένα.

Παράλληλα έχει να αντιμετωπίσει και το μέτωπο των αγροτών που συνεχίζουν να παρατάσουν τα τρακτέρ τους στις εθνικές και περιφερειακές οδούς ζητώντας λύση για την μείωση του κόστους παραγωγής. Τα πράγματα θα γίνουν πιο δύσκολα αν οι αγρότες προχωρήσουν σε αποκλεισμό των οδών οπότε η κυβέρνηση θα υποχρεωθεί να τους αντιμετωπίσει με τα ΜΑΤ για να ανοίξει τους δρόμους. 

Και στις δύο αυτές κοινωνικές κατηγορίες έχει σημαντική επιρροή το ΚΚΕ με το οποίο η κυβέρνηση άνοιξε μέτωπο όταν αντιμετώπισε με υπερβολική βία την συμβολική και “εθιμοτυπική” κατάληψη του ΠΑΜΕ στο υπουργείο Εργασίας. Από την στάση που θα κρατήσει το ΚΚΕ θα φανεί αν οι παρασκηνιακές διαπραγματεύσεις με την κυβέρνηση αποφέρουν αφού άλλωστε υπάρχει ο κοινός εχθρός του ΣΥΡΙΖΑ.

Ένα ακόμη μέτωπο φαίνεται να ανοίγει με το σχέδιο Αθηνά για τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ της χώρας που δημιουργεί πρόβλημα και στους φοιτητές αλλά και στα ίδια τα ιδρύματα που είναι αμφίβολο αν μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες που θα δημιουργηθούν από την αύξηση των φοιτητών.

Οι επιμέρους διεκδικήσεις λαμβάνουν χώρα μέσα στο γενικότερο κοινωνικό κλίμα που επιβαρύνεται από τις περικοπές μισθών και συντάξεων που επιβλήθηκαν στο τέλος του Ιανουαρίου και από τη νέα φορολογία στα ακίνητα που προκαλεί αντιδράσεις ακόμη και σε βουλευτές της συμπολίτευσης. Οι μειώσεις μισθών και οι αυξήσεις στους φόρους δημιουργούν αδυναμία στους πολίτες να ανταποκριθούν και δημιουργεί τρύπες στο δημόσιο ταμείο. 

Δημιουργείται ο κίνδυνος η επόμενη έκθεση της Τρόικας να καταγράψει κενά που θα απαιτήσουν νέα μέτρα τα οποία η κυβέρνηση δεν μπορεί να πάρει. Παράλληλα η τρικομματική κυβέρνηση δείχνει ότι δεν είναι σε θέση να αξιοποιήσει τις διαπιστώσεις του ΔΝΤ ότι το πρόγραμμα δεν βγαίνει και να διεκδικήσει αλλαγή του. Αντίθετα εμφανίζεται δεσμευμένη στην επιβολή του -κατά το ΔΝΤ λανθασμένου και ανεφάρμοστου- προγράμματος. Αυτό ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ δηλώνει ότι το μνημόνιο είναι νεκρό και ζητά εκλογές προκειμένου να διαπραγματευτεί με τους εταίρους μία νέα βιώσιμη συμφωνία.




protothema.gr

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΣΥΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟ ΤΗΣ ΧΙΟΥ







Παρακαλούμε όπως το Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής παρευρεθεί μέσω εκπροσώπου του, ή μέσω στελέχους της Δ/νσης Χωροταξίας, σε ανοικτή σύσκεψη που θα πραγματοποιηθεί στη Χίο, με θέμα την εκπόνηση της μελέτης «Αξιολόγηση, αναθεώρηση και εξειδίκευση Περιφερειακού Πλαισίου Χωροταξικού Σχεδιασμού και Αειφόρου Ανάπτυξης Βορείου Αιγαίου», στην οποία θα συμμετέχουν όλοι οι εμπλεκόμενοι τοπικοί φορείς και υπηρεσίες, καθώς και το μελετητικό γραφείο στο οποίο έχει ανατεθεί η μελέτη, από τη Δ/νση Χωροταξίας του Υ.Π.Ε.Κ.Α.
Η σύσκεψη θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 8η Φεβρουαρίου 2013, ώρα 10.00 π.μ., στην αίθουσα συνεδριάσεων της Περιφερειακής Ενότητας Χίου, «Μιχαήλ Βουρνούς», ( Πολυτεχνείου 1).

                                                 Με εκτίμηση

Ο ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΡΚΟΥ
 
 
 






ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΟΔΟΥ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΠΡΟΣ ΧΥΤΑ ΝΟΤΙΑΣ ΧΙΟΥ



Με Απόφαση του Υπουργείου Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, προεγκρίνεται η δημοπράτηση του έργου «Βελτίωση Οδού Πρόσβασης προς ΧΥΤΑ Νότιας Χίου». Η Περιφερειακή Ενότητα Χίου θα προχωρήσει άμεσα στη δημοπράτηση του έργου, συνολικού προϋπολογισμού 700.000 €.
Με την ολοκλήρωση του έργου θα είναι δυνατή η απρόσκοπτη πρόσβαση οχημάτων κάθε τύπου στο ΧΥΤΑ Νότιας Χίου ώστε να καταστεί πλήρως λειτουργικός.