Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΪΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΣΕ ΕΙΔΙΚΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΕΣ ΚΑΡΟΤΣΕΣ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΚΕΝΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ





Την άμεση επίλυση των σοβαρών προβλημάτων που έχουν προκληθεί από την ακύρωση της μεταφοράς εμπορευμάτων σε ειδικά διαμορφωμένες καρότσες, ζητά με Ερώτησή του προς τους Υπουργούς Ναυτιλίας Κωνσταντίνο Μουσουρούλη και Μεταφορών Κωνσταντίνο Χατζηδάκη ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ υπό τη βουλευτική εποπτεία του οποίου βρίσκονται όλα τα νησιά του Βορείου Αιγαίου.

Όπως επισημαίνει ο τέως Βουλευτής Λέσβου και Γραμματέας Περιφερειακής Ανάπτυξης και Νησιωτικής Πολιτικής των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Σπύρος Γαληνός, στις πληροφορίες του οποίου στηρίχθηκε και η Ερώτηση του Τέρενς Κουίκ, «αυτό έχει ως αποτέλεσμα την επιπλέον οικονομική επιβάρυνση, η οποία μετακυλύεται στην τιμή των αγαθών που μεταφέρονται στα νησιά –και αντιστρόφως- και βέβαια στους νησιώτες καταναλωτές, η οποία υπολογίζεται στο διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 15 με 20 ευρώ ανά τόνο».

Ακολουθεί το κείμενο της Ερώτησης.

parliament logo
ΤΕΡΕΝΣ - ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΥΙΚ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΟΥΡΟΥΛΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ

ΘΕΜΑ: ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΕ ΕΙΔΙΚΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΕΣ ΚΑΡΟΤΣΕΣ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΚΕΝΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ


Κύριοι Υπουργοί,


Σοβαρά προβλήματα έχουν δημιουργηθεί με τη μεταφορά κενών φορτηγών στα πλοία.

Ενώ μέχρι σήμερα επιτρεπόταν να μεταφέρονται πάνω σε ειδικά διαμορφωμένες καρότσες, φορτηγά κενά εμπορευμάτων, με κόστος το εισιτήριο που αναλογεί στην καρότσα, τώρα τα Λιμεναρχεία άλλαξαν σύστημα και  δεν επιτρέπουν τη μεταφορά με αυτό τον τρόπο.

Όπως επισημαίνει ο τέως Βουλευτής Λέσβου και Γραμματέας Περιφερειακής Ανάπτυξης και Νησιωτικής Πολιτικής των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Σπύρος Γαληνός, «αυτό έχει ως αποτέλεσμα την επιπλέον οικονομική επιβάρυνση, η οποία μετακυλύεται στην τιμή των αγαθών που μεταφέρονται στα νησιά και βέβαια στους νησιώτες καταναλωτές, η οποία υπολογίζεται στο διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 15 με 20 ευρώ ανά τόνο».

Δεδομένου ότι με την εγκύκλιο/διαταγή με αριθμ. Πρωτ. Μ.Φ 2113.9/08/18-02-2010, από την αρμόδια υπηρεσία του ΥΠτ.Π/Λ.Σ προς όλες τις Λιμενικές Αρχές της χώρας, διευκρινίζεται ότι στα φορτηγά που βρίσκονται εντός λιμενικού χώρου και στο πλοίο , δεν έχει ισχύ η με αριθμ. Πρωτ. Β1/37203/3365/01-9-2009 οδηγία  του Υπουργείου Μεταφορών που σχετίζονται με τη θέση σε απαγόρευση της εν λόγω δραστηριότητας, ερωτώνται οι κκ Υπουργοί:


Σε ποιες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε ώστε να εξομαλυνθεί η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί  και να μην υπάρξει επιβάρυνση στην μεταφορά αγαθών από και προς τα νησιά και την τελική επιβάρυνση του καταναλωτή.



Ο Ερωτών Βουλευτής



Τέρενς-Νικόλαος Κουίκ