Τρίτη, 26 Μαρτίου 2013

ΔΙΚΤΥΟ Α.Μ.Α.Δ.Ε.Σ. : 1η ΔΡΑΣΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ : ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ , ΚΥΡΙΑΚΗ 21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013 , ΣΤΟ ΣΚΥΛΙΤΣΕΙΟ



Δίκτυο Αλληλεγγύης, Μελετών, Ανάπτυξης, Δημιουργίας, Έρευνας/Εκπαίδευσης, Συνεταιριστικής Παιδείας & Επιχειρηματικότητας.
------------------
ΔΙΚΤΥΟ Α.Μ.Α.Δ.Ε.Σ
   Πρώτη Δράση Αλληλεγγύης: Εθελοντική Αιμοδοσία
Καλούμε τα μέλη και τους φίλους του Δικτύου Αλληλεγγύης, Μελετών, Ανάπτυξης, Δημιουργίας, Έρευνας/Εκπαίδευσης, Συνεταιριστικής Παιδείας & Επιχειρηματικότητας, - Α.Μ.Α.Δ.Ε.Σ
την Κυριακή 21 Απριλίου 2013
από τις 09:00 πμ. εώς τις 01:00 μμ στο Τμήμα Αιμοδοσίας του Σκυλίτσειου Γενικού Νοσοκομείου Χίου.
Η δημιουργία τράπεζας αίματος  αποσκοπεί πρωταρχικά  στην εξυπηρέτηση  των μελών και φίλων του δικτύου και των κατοίκων της Βορειοανατολικής Χίου (Πιτυός, Καρδάμυλλα, Ναγός, Γιόσωνας, Αμάδες, Βίκι, Καμπιά, Σπαρτούντα).
Ας δείξουμε έμπρακτα όλοι την αλληλεγγύη μας!!!!
Για περισσότερες πληροφορίες:
Ηλεκτρονική διεύθ.: network.amades@gmail.com
Facebook  group: NETWORK A.M.A.D.E.S
Τηλέφωνα: 6988748682 (κα. Λεμονιάδη) & 6972516269 (κα. Μπινίκου)

"ΓΡΑΜΜΗ 75%" ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΕΝΟΥΣ "ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΥΣ"



Κατά το… ήμισυ έχει μειωθεί η χαρά των «διαθεσίμων» υπαλλήλων που δικαιώθηκαν δικαστικά (ασφαλιστικά μέτρα, προσωρινές διαταγές) και επέστρεψαν στις υπηρεσίες τους. Βρέθηκαν αντιμέτωποι με ένα… νέο «μέτρο» της κυβέρνησης: την πληρωμή τους με μισθό διαθεσιμότητας (75% του κανονικού μισθού) από τηνΕνιαία Αρχή Πληρωμών (ΕΑΠ), παρά τη σαφή δικαστική εντολή, ότι επανέρχονται στις οργανικές τους θέσεις με τις αποδοχές που είχαν προτού ενταχθούν στο καθεστώς της διαθεσιμότητας.  Μάλιστα, σήμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες οι ΟΤΑ αποστέλλουν κανονικά τις πλήρεις αποδοχές των «διαθεσίμων» στην ΕΑΠ, ωστόσο, αυτή -αφού αποδώσει το 75% στους ΙΔΑΧ ΔΕ- επιστρέφει το υπόλοιπο στους δήμους και τις περιφέρειες.
Το θέμα αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες, συζητήθηκε και κατά τη χθεσινή συνεδρίαση της εκτελεστικής επιτροπής της ΠΟΕ-ΟΤΑ, όπου διαπιστώθηκε ότι πράγματι υπάρχει και ακούστηκαν δύο νομικές απόψεις:
Δύο απόψεις
Η πρώτη είναι της δικηγόρου της ΑΔΕΔΥ και της ΠΟΕ-ΟΤΑ Μαρίας Τσίπρα, η οποία προτείνει οι δημοτικοί υπάλληλοι ΙΔΑΧ ΔΕ που δικαιώθηκαν, να κοινοποιήσουν την απόφαση στο δήμο, ο οποίος έτσι μπορεί να τους πληρώνει εκτός ΕΑΠ. Ωστόσο, η συγκεκριμένη πρόταση προσκρούει στο νόμο σύμφωνα με τον οποίο όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι πληρώνονται μέσω και μόνον από την ΕΑΠ.
Η δεύτερη κα είναι του δικηγόρου Γ. Παπακωνσταντίνου (δικηγόρος των ΙΔΑΧ ΔΕ Νέας Ιωνίας, Αγίων Αναργύρων – Καματερού, Σπάτων – Αρτέμιδος κτλ), ο οποίος προτείνει: α) Όσοι ΙΔΑΧ ΔΕ έχουν στραφεί κατά του Δημοσίου και έχουν κερδίσει να κοινοποιήσουν τη δικαστική απόφαση στην ΕΑΠ και στα συναρμόδια υπουργεία, ώστε να υποχρεωθούν να τους καταβάλλουν τον πλήρη μισθό. β) Όσοι ΙΔΑΧ ΔΕ έχουν στραφεί κατά των δήμων να στραφούν και κατά του Δημοσίου, και αφού βγει δικαστική απόφαση να ακολουθήσουν την παραπάνω διαδικασία.
Δεν έχουμε καμία απόφαση λέει η ΕΑΠ, στο Οικονομικών παραπέμπει το ΥΠΔΜ
Αυτό, εξάλλου, σύμφωνα με τις πληροφορίες της aftodioikisi.gr απαντά και η ΕΑΠ: «Οι εργαζόμενοι έχουν στραφεί κατά των ΟΤΑ, και όχι κατά του Δημοσίου ή κατά της Ενιαίας Αρχής, η οποία δεν έχει καμία απόφαση από κανέναν που να της λέει να δώσει πλήρεις αποδοχές». Από την πλευρά τους, πηγές τουυπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, πετώντας το «μπαλάκι» στην οδό Νίκης και το υπουργείο Οικονομικών σημειώνουν στην ιστοσελίδα πως «το υπουργείο τους έβγαλε σε διαθεσιμότητα, δεν είναι αρμόδιο για τη μισθοδοσία τους και για το πώς θα πληρωθούν μετά τις δικαστικές αποφάσεις».
ΑΔΕΔΥ:  Ίδια θέση και ίδιος μισθός
Η αντιπρόεδρος της ΑΔΕΔΥ Δέσποινα Σπανού, με συνέντευξή της στην ιστοσελίδα, κάνει λόγο για παρανομία και αυθαιρεσία της ΕΑΠ και του υπουργείου, καθώς η δικαστική απόφαση είναι ξεκάθαρη: «Ουπάλληλος που δικαιώθηκε -έστω και προσωρινά- επανέρχεται στο καθεστώς που ήταν πρώτα: στην ίδια θέση και με τον ίδιο μισθό». Παρόλ” αυτά, υπογραμμίζει ότι λένε και οι πηγές της aftodioikisi.gr, ότι δηλαδή δεν έχει κοινοποιηθεί καμιά απόφαση στην ΕΑΠ: «Ρώτησα την Ενιαία Αρχή Πληρωμών και μου είπε πως δε μου έχει έρθει καμιά απόφαση για να το κάνω», δηλώνει.
aftodioikisi.gr

ΥΠΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ : ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΘΕ 15η ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΑ



Τμηματικά θα δοθεί στις περιφέρειες της χώρας η πρώτη δόση για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους (ποσό20.547.595 ευρώ από το συνολικό ποσό των 58.707.414 ευρώ). Μάλιστα, κάθε 15η του μήνα θα πρέπει να ενημερώνουν υποχρεωτικά για το τι έχουν κάνει με τα χρήματα που τους έχουν δοθεί μέχρι εκείνη τη στιγμή, αναφορικά με την εξόφληση των χρεών τους προς τους ιδιώτες.
Αναλυτικότερα, όπως ενημερώνει με το σχετικό του έγγραφο το υπουργείο, οι περιφέρειες θα πρέπει να κάνουν τα εξής τέσσερα βήματα προκειμένου να υλοποιηθεί η τελική φάση επιχορήγηση για την αποπληρωμή των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων:
- Η επιχορήγηση θα πραγματοποιηθεί τμηματικά με αντίστοιχες αποφάσεις του Υπουργού Εσωτερικών και θα αποδοθεί στους λογαριασμούς των Περιφερειών μέσω του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων.
- Οι περιφέρειες με τη συνήθη διαδικασία πληρωμής, δηλαδή της έκδοσης Χρηματικών Ενταλμάτων, θα εξοφλήσουν τις υποχρεώσεις τους προς τρίτους με ιεραρχικό τρόπο από τις παλιότερες στις νεότερες και σύμφωνα με τις ανειλημμένες υποχρεώσεις τους, όπως αυτές προκύπτουν από το Σύμφωνο Αποδοχής Όρων Εκκαθάρισης Ληξιπρόθεσμων Υποχρεώσεων.
- Οι περιφέρειες έως την 15η ημέρα κάθε μήνα και μέχρι την συνολική απορρόφηση της εν λόγω επιχορήγησης, θα ενημερώνουν την Υπηρεσίας μας για τις οφειλές που εξοφλήθηκαν, συμπληρώνοντας και αποστέλλοντας τον πίνακα του παραρτήματος του παρόντος στην ηλεκτρονική διεύθυνση: econ.ota@ypes.gr. Κάθε πίνακας θα αποστέλλεται και ταχυδρομικώς και θα φέρει τις πρωτότυπες υπογραφές του περιφερειάρχη ή αντιπεριφερειάρχη, του διευθυντή οικονομικής υπηρεσίας και του προϊσταμένου λογιστηρίου.
Η καταβολή της επόμενης δόσης θα πραγματοποιείται μετά την απορρόφηση των καταβληθέντων ποσών και την αποστολή του παραπάνω πίνακα στην Υπηρεσία μας.
«Παρακαλούμε για την επίσπευση των ενεργειών σας με σκοπό την άμεση απορρόφηση της επιχορήγησης, επισημαίνοντάς σας τη συμβολή της διαδικασίας εξόφλησης των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων στην τόνωση της ρευστότητας των επιχειρήσεων, των νοικοκυριών αλλά και ευρύτερα στην οικονομία της χώρας», υπογραμμίζεται στο σχετικό έγγραφο.
 aftodioikisi.gr

"ΑΦΑΝΤΟΙ" 2.777 ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ




Από τους 447.162 συνταξιούχους του δημοσίου οι 2.777 δεν απεγράφησαν με αποτέλεσμα να διακοπή η σύνταξη τους. Από αυτούς οι 1.018 ήταν συνταξιούχοι του ΟΓΑ ή της Εθνικής Αντίστασης.

Παράλληλα κατά τη διαδικασία της απογραφής προέκυψε ότι άλλοι 2.301 συνταξιούχοι είχαν πεθάνει τουλάχιστον 6 μήνες από της διαγραφή της σύνταξης τους.

Οι αχρεωστήτως καταβληθείσες συντάξεις στις περιπτώσεις αυτές ανέρχονται στο ποσό των26,1 εκατ. ευρώ ενώ από την αναζήτηση βρέθηκε το ποσό των 13,7 εκατ. ευρώ.

Για τα υπόλοιπα 12,4 εκατ. ευρώ γίνεται αναζήτηση από την αρμόδια υπηρεσία τουΓενικού Λογιστηρίου του Κράτους.

Αυτά προκύπτουν από σχετική ανακοίνωση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Χρήστου Σταϊκούρα για τα αποτελέσματα της διαδικασίας της απογραφής των συνταξιούχων που λαμβάνουν σύνταξη από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, δηλαδή των δημοσίων υπαλλήλων και λειτουργών, πολιτικών και στρατιωτικών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Γενικού Λογιστηρίου το δημοσιονομικό όφελος που έχει προκύψει από την ολοκλήρωση της απογραφής, τον Οκτώβριο του 2012, είναι 705.855 ευρώ ανά μήνα.
nooz.gr

AΠΟΣΥΡΣΗ ΑΠΟ ΕΦΕΤ ΣΑΛΑΜΙΟΥ ΜΕ ... 95,8 % DNA ΑΛΟΓΟΥ !!!



Στην ανάκληση προϊόντων από την ελληνική αγορά, λόγω ανίχνευσης κρέατος αλόγου, προχώρησε ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ), σε συνέχεια των εργαστηριακών αποτελεσμάτων δειγμάτων που ελήφθησαν μετά από σχετικούς ελέγχους της Περιφέρειας Αττικής. Η Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής Νότιου Τομέα της Περιφέρειας ζήτησε την άμεση ανάκληση / απόσυρση των ανωτέρω προϊόντων από την ελληνική αγορά και ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη σχετικοί έλεγχοι. Επιπλέον, έχουν σταλεί δείγματα στο Γενικό Χημείο του Κράτους για τον προσδιορισμό της ουσίας φαινυλοβουταζόνη.
Ειδικότερα, ανιχνεύτηκε DNA αλόγου στα παρακάτω προϊόντα:
Σαλάμι «MOCKOBCKAЯ ΠΡΕΜИУΜ» (ΜΟΣΚΟΒΣΚΑΙΑ ΠΡΕΜΙΟΥΜ), σε συσκευασία των 200 γρμ., με ημερομηνία λήξης 22/04/2013, που παράγεται από τη Λετονική επιχείρηση «SIA GRAVENDALE» (LV A003355 EK ) και διακινήθηκε από την επιχείρηση «ΧΑΡΑΤΣΙΔΟΥ Ε.– ΤΣΑΚΙΡΙΔΟΥ Α. Ο.Ε.» (Πέτρου Ράλλη 8, Αθήνα), στο οποίο ανιχνεύθηκε DNA αλόγου σε ποσοστό 95,8%.
Κονσέρβα «Κρέας βοδινό στον φυσικό του ζωμό», σε συσκευασία των 325 γρμ., με ημερομηνία λήξης 31/10/2014, που παράγεται από τη Λετονική επιχείρηση «VIKTORS RADILOVECS VALDES LOCEKLIS RITAL D» (LV A002138 EK ) και διακινήθηκε από την επιχείρηση «ΟΛΓΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ» (Αριστογείτονος 1, Αχαρναί), στην οποία ανιχνεύθηκε DNA αλόγου σε ποσοστό <1%.
Κονσέρβα «Τουσόνκα μοσχαρίσια», σε συσκευασία των 400 γρμ., με ημερομηνία λήξης 29/10/2015, που παράγεται από τη γαλλική επιχείρηση «ETS PAUL TOUPNOT CONCERVES VIANDES» (FR 65 286 002 CE) και διακινήθηκε από την επιχείρηση «KΕΣΙΔΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.» (Ασπρόπυργος), στην οποία ανιχνεύθηκε DNA αλόγου σε ποσοστό >10%.
aftodioikisi.gr

ΚΕΔΕ , ΠΕΔΑ , ΚΑΠΕ : ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΘΕΜΑΤΑ



Ημερίδα, με θέμα «Δήμος και Ενέργεια: Μια εναλλακτική προσέγγιση στην οικονομική κρίση», διοργανώνουν την προσεχή Δευτέρα 1η Απριλίου, στις 9 το πρωί, στο ξενοδοχείο Crowne Plazza, Μιχαλακοπούλου 50, ηΚΕΔΕ, η ΠΕΔΑ και το ΚΑΠΕ.
Ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ Κώστας Ασκούνης απέστειλε σχετική ενημερωτική επιστολή στους δημάρχους της χώρας και τους καλεί να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής στην ημερίδα, που θα απασχοληθεί με το ρόλο της Αυτοδιοίκησης στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και τους τρόπους που μπορεί να υπάρξουν, μέσω αυτών, για την έξοδο από την κρίση.
aftodioikisi.gr

ΓΕΥΜΑ ΑΓΑΠΗΣ ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΚΥΡΟΥ ΙΑΚΩΒΟΥ




Με απόφαση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Χίου κ. Μάρκου το φαγητό της Πέμπτης 28 Μαρτίου 2013 των γευμάτων αγάπης της Ιεράς Μητροπόλεως Χίου θα προσφερθεί εις μνήμην του μακαριστού γέροντός του Μητροπολίτου Αργολίδος κυρού Ιακώβου.
Εκ της Ιεράς Μητροπόλεως
.

ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑΛ


Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, ανακοινώνεται η τροποποίηση του προγράμματος των πανελλαδικών εξετάσεων ΕΠΑΛ έτους 2013 στο σημείο που αφορά την ημέρα εξέτασης δύο μαθημάτων των τομέων 1) Ηλεκτρονικής και 2) Γεωπονίας Τροφίμων και Περιβάλλοντος, ως ακολούθως:
Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες, με ημέρα εξέτασης την Τετάρτη 05.06.2013 (αντί της Τρίτης 04.06.2013).
Αρχές Eπεξεργασίας Tροφίμων, με ημέρα εξέτασης την Τρίτη 04.06.2013 (αντί της Τετάρτης 05.06.2013.
protothema.gr

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ ΠΝΟ , ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 3 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013


 Ενάντια στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας 

Εικοσιτετράωρη προειδοποιητική απεργία, σε όλες τις κατηγορίες πλοίων, για την επόμενη Τετάρτη 3 Απριλίου 2013, αποφάσισε σε σημερινή της συνεδρίαση, η Εκτελεστική Επιτροπή της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ), με αφορμή το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας.

Ωστόσο πηγές από την ΠΝΟ, διευκρίνισαν, ότι στην περίπτωση που το πολυνομοσχέδιο κατατεθεί νωρίτερα στην Ολομέλεια της Βουλής, τότε η κινητοποίηση θα προκηρυχθεί άμεσα για την ημέρα εκείνη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η επεξεργασία του νέου πολυνομοσχεδίου του υπουργείου Ναυτιλίας θα αρχίσει αύριο στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, ενώ η συζήτηση και ψήφισή του από την Ολομέλεια, αναμένεται την επόμενη εβδομάδα.

Η ΠΝΟ αναφέρει ότι το νέο σχέδιο νόμου με τη σημερινή του μορφή θα πρέπει να αποσυρθεί, ενώ ζητεί την υπογραφή νέων συλλογικών συμβάσεων εργασίας, εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας, εξόφληση δεδουλευμένων αποδοχών σε πληρώματα πλοίων που οφείλουν ακτοπλοϊκές εταιρείες και επαναφορά των ιατροφαρμακευτικών παροχών των ναυτικών από τον ΕΟΠΥΥ στο Οίκο Ναύτου.

«Το νέο σχέδιο νόμου, καταργεί εκ βάθρων το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, που αφορά μεταξύ άλλων, τις οργανικές συνθέσεις των πλοίων και τη δεκάμηνη απασχόληση στην ακτοπλοΐα και στα ποντοπόρα φορτηγά, κατεδαφίζει τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας για τα κατώτερα πληρώματα και δίνει τη δυνατότητα σύναψης ατομικών μεταξύ του πλοιοκτήτη και του Έλληνα ναυτικού», τονίζει σε ανακοίνωση της η ΠΝΟ και προσθέτει: «Με τις Επιτροπές Επίταξης του πολυνομοσχεδίου επιχειρείται “από την πίσω πόρτα” ευθεία καταστρατήγηση του δικαιώματος απεργίας», αφού η ειδική Διοικητική Επιτροπή Ναυτικών Επιτάξεων που δημιουργείται «αποτελεί όργανο του υπουργείου Ναυτιλίας».

Πάρης Τσιριγώτης
News Room «Κέρδος» με πληροφόρηση από το ΑΠΕ - ΑΜΠ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΣΤΟΝ κ. ΓΕΩΡΓΙΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821"


ΜΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΤΟΥ 1821

ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ κ. ΓΕΩΡΓΙΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ, ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ

            Η ιστορική επιστήμη , επιστήμη κατ’ εξοχήν καθοδηγητική στη βάση της εξαγωγής των σωστών ιστορικών συμπερασμάτων, αποτελούσε και αποτελεί συν τοις άλλοις και οδηγό για δράση.   Τα αυθεντικά κείμενα της περιόδου του 1821 αποτελούν απάντηση σε αχαλίνωτα στόματα, που με περίσσεια αμορφωσιά ασχολούνται υβριστικά με το ΚΚΕ. Η ανακοίνωση προς τους μαθητές, ανακοίνωση του ΠΑΜΕ στο οποίο συσπειρώνονται οι κομμουνιστές και σύμμαχες με αυτούς δυνάμεις, για όποιον ξέρει ελληνικά, έγραφε ότι η ηγεσία της Εκκλησίας, δεν τάχθηκε στο πλευρό της επανάστασης.
Ολόκληρος ο αφορισμός της Επανάστασης , απείρου κάλλους, βρίσκεται στην «Επανάσταση του 21» του Δημήτρη Φωτιάδη σελ 402-407, καθώς και η άποψη του Π. Πιπινέλη, του γνωστού υποστηρικτή της Χούντας, για τον Πατριάρχη Γρηγόριο τον Ε΄ καθώς και για όποιον θέλει να κατανοήσει τι σημαίνει αντεπαναστατικό μένος.
Ο πολύς και μεγάλος Παλαιών Πατρών Γερμανός στα απομνημονεύματά του  γράφει ότι στη συνέλευση της Βοστίτσας «ενέκριναν άπαντες εκ συμφώνου» «τον καιρόν ουχ αρμόδιον» και αποφάσισαν να κλείσουν τον Παπαφλέσσα σε μοναστήρι. (Φωτιάδης τόμος 2 σελ 16) Ο Βερναρδάκης γράφει σχετικά: « Επί Τουρκοκρατίας οι προύχοντες ήσαν κάτοχοι ασφαλείς σχεδόν και ανενόχλητοι της αρχής. Συμμαχούντες μετά των αρχιερέων και κολακεύοντας του Τούρκους ουδένα διέτρεχον κίνδυνο περί της θέσεώς των.» (οπ σελ 17)
Ας ανατρέξουμε όμως και σε άλλα κείμενα , για τους επιδεκτούς μάθησης μιας και ο κ. Παπαδόπουλος με επιμέλεια έχει αποδείξει ότι δεν ανήκει σ’ αυτούς.
Αδαμάντιος Κοραής:
«Γελώ και μη θέλων, οσάκις συλλογισθώ ότι τους νυν ονομαζομένους και νομιζομένους άρχοντας των Γραικών  προσφυέστατα ήθελε τις συγκρίνει με τα πολλά εκείνα τετράποδα, όσα βλέπομεν εις τας αυλάς των μακελείων τρεφόμενα. Λακτίζονται, δάκνονται, τρώγονται συναλλήλως, έως να φτάσει εκάστου η φοβερά της σφαγής ώρα και τότε ο Σουλτάν χασάπης παραδίδει άκριτον και ανεξέταστον εις του δημίου τας χείρας τον υψηλότατον άρχοντα διά να τον πληροφορήσει με την ακάταμάχητον απόδειξιν της μαχαίρας ότι δεν ήτο πλην ουτιδανόν και κτηνώδες ανδράποδον.»
Μπωζούρ, Γάλλος περιηγητής.
«Χιλιάδες εργάζονται για να τρέφουν τους λίγους τσιφλικάδες. Μερικοί τύραννοι βυζαίνουν από ολόκληρες επαρχίες τον όγκο των δουλευτάδων της γης. Στους δυστυχισμένους αγρότες αφήνουν μόνο ένα μερτικό όσο για να ζουν τα’ άλλο το τρώνε τ’ αφεντικά.»
Τόρντων. Άγγλος περιηγητής.
«Οι Ρωμιοί έχουν τους μεγαλύτερους εχθρούς  ανάμεσά τους . Αυτοί είναι οι Κοτζαμπάσηδες, από ρωμαίικη γενιά που ενώ κάνουν τούμπες μπροστά στον Τούρκο, φορολογούν με τον πιο σκληρό τρόπο εκείνους που έπρεπε να αγαπούν και να παρηγορούν….Η εκφυλισμένη αυτή γενιά έχει όλα τα ελαττώματα των σκλάβων. Μέσα στις εκκλησίες κάθονται σε στασίδια κοντά στο δεσποτικό και σαν τους φαρισαίους τους αρέσει να εξαγοράζουν την πρωτοκαθεδρία, αδιαφορώντας για την ευτυχία των συγχωριανών τους. Κάτω από το μαχαίρι των Τούρκων ο Ρωμιός είναι σκλάβος. Κάτω όμως από την εξουσία των συγχωριανών του ( κοτζαμπάσηδων), γδύνεται ολότελα και είναι εκατό φορές πιο δυστυχισμένος.»
Κασομούλη, στρατιωτικά ενθυμήματα.
«Αυτοί οι άρχοντες  είναι σωρός οκνηρών ανδρών όπου ζουν με μίαν ιδέαν …ότι το αίμα των είναι από βασιλικάς γενεάς  της Κωνσταντινουπόλεως παλαιάς και με αυτήν την ιδέαν  απατούν τους χωρικούς και τρώγουν τον ιδρώτα τους.»
Φωτάκου, Απομνημονεύματα.
«Οι κοτζαμπάσηδες ή προύχοντες δεν ήσαν λαοπρόβλητοι καθώς τινές γράφουσι και λέγουσι. Αλλ’ ήσαν ένα σώμα ενωμένον διά του μεταξύ τους συμφέροντος. Ούτοι ενήργουν ως υπηρέται των ορέξεων των Τούρκων και  το επάγγελμα αυτό ήτο ο πόρος της απαλλαγής των από τα βάρη και τις φορολογίες….Η ευζωία ήτο ομοία με εκείνην των Τούρκων και μόνο κατά το όνομα διέφερεν. Αντί να τον λέγουν Χασάνην τον έλεγαν Γιάννη και αντί να πηγαίνει εις τζαμί, επήγαινεν εις εκκλησίαν..»
            Σωκράτης Χαραλάμπης, Αρχικοτζάμπασης.
            «Αφού σκοτώσουμε τους Τούρκους σε ποιον θα παραδοθούμε; Ποιον θα έχουμε ανώτερο; Ο ραγιάς μόλις πάρει τα όπλα δεν θα μας ακούει και δεν θα μας σέβεται και θα πέσουμε στα χέρια εκείνων, που μέχρι χθες δεν μπορούσαν να κρατήσουν το πιρούνι».
            Α. Μαυροκορδάτος, Σχέδιο αναφοράς συνταγμένο από τον ίδιο που απεστάλη στην Αγγλία το 1825. Μνημείο ραγιαδισμού και ξενόδουλης υποτέλειας.
            Το ελληνικόν έθνος δυνάμει της παρούσης πράξεως θέτει εκουσίως την ιεράν παρακαταθήκην της αυτού ελευθερίας, εθνικής ανεξαρτησίας και της πολιτικής αυτού υπάρξεως υπό την μοναδικήν υπεράσπισην της Μ Βρεττανίας….
«Γρηγόριος ελέω Θεού Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως, Νέας Ρώμης και Οικουμενικός Πατριάρχης». Για τον νεοελληνικό διαφωτισμό.
«…Επιπολάζει ενιαχού μια καταφρόνισις περί τα γραμματικά μαθήματα… προερχόμενη εκ της ολοτελούς αφοσίωσις μαθητών ομού και διδασκάλων εις μόνα τα μαθηματικά και τας επιστήμας… Προβάλλουσιν ότι των προγόνων η γλώσσα, η Ελλάς εκείνη τη φωνή, και δύσκολος εις την κατάληψιν και έξιν και τρόπον τινά περιττή εις το Γένος των σήμερον, και παρεισάγουσιν κατ’ αυτής γλώσσας υβρίστριαν και αχάλιον… (δηλαδή την ομιλούμενη γλώσσα). Επειδή τις ωφέλεια προσκολλώμενοι οι νέοι εις τας παραδόσεις αυτάς, να μανθάνωσι αριμούς και αλγέβρας, … έπειτα εις τα ομιλίας των βάρβαροι, εις τα γραφάς των σόλοικοι, εις τα της θρησκείας ανίδεοι… ανάξιοι της προγονικής κλήσεως;»
«Υπαγορεύομεν πατρικώς και εντελλόμεθα και αποφαινόμεθα… να μισήσετε και αποστρέφεσθε αυτούς[1].
Ο Δημαράς αναφέρει : «όσο οι προοδευτικές τάσεις γίνονται γενναιότερες, τόσο η Εκκλησία δυσπιστεί προς το θρησκευτικό ουμανισμό και γίνεται ολοένα και πιο συντηρητική, ώσπου να φτάσει αργότερα σε καθαρά αντιδραστικές ενέργειες, λογοκρισίες κ.ά.» [2].
Ας αφήσουμε όμως τον Κολοκοτρώνη, γνωστό κομμουνιστή και οπαδό του εμφυλίου, να μας τα διηγηθεί καλύτερα μέσα από το λόγο που έβγαλε το 1838 σε παιδιά του γυμνασίου: «Ο Σουλτάνος διόρισε ένα Βιτσερέ (αντιβασιλέα), έναν Πατριάρχη και του έδωσε την εξουσία της Εκκλησίας. Αυτός και ο λοιπός κλήρος έκαμαν ότι τους έλεγε ο Σουλτάνος. Ύστερον έγιναν οι Κοτζαμπάσηδες (προεστοί) εις όλα τα μέρη. Η τρίτη τάξις, οι έμποροι και οι προκομμένοι, το καλύτερο μέρος των πολιτών, έφευγαν και οι γραμματισμένοι επήραν κι έφυγαν από την Ελλάδα την πατρίδα των κι έτσι έμεινε ο λαός… όστις εκατήντησεν εις άθλιαν κατάσταση, και αυτή αύξαινε κάθε ημέρα χειρότερα… κάθε ημέρα ο λαός ελίγνευε και επτώχαινε… Εις αυτή τη δυστυχισμένη κατάσταση μερικοί από τους φυγάδες γραμματισμένους εμετάφραζαν και έστελναν στην Ελλάδα βιβλία… όπου κανένας άνθρωπος από το λαό εμάνθανεν και κοινά γράμματα, εδιάβαζεν αυτά τα βιβλία, και έβλεπε ποιους είχαμε προγόνους, τι έκαμε ο Θεμιστοκλής, ο Αριστείδης και οι άλλοι παλαιοί μας και εβλέπαμε εις ποίαν κατάσταση ευρισκόμεθα τότε. Όθεν μας ήρθε εις το νου να τους μιμηθούμε και να γίνωμε ευτυχέστεροι. Και έτσι έγινε και επροόδευσεν η Εταιρεία» [3].
Χαρακτηριστική ενέργεια σκοταδισμού ήταν ότι η επίσημη Εκκλησία έβαλε το Σέργιο Μακραίο να αποδείξει ως λανθασμένη την κοπερνίκεια θεωρία περί του ηλιακού συστήματος. Έβγαλε μάλιστα ειδικό βιβλιαράκι, που όπως μας πληροφορεί ο Φωτιάδης είχε τον τίτλο: «Τρόπαιον κατά του κοπερνικού συστήματος». Ο Κοραής σχολιάζοντας το γεγονός παρατηρούσε: «Δεν είναι της θρησκείας ο ζήλος όστις τους διεγείρει κατά της κινήσεως της γης, αλλά φοβούνται μην η περιστροφή της σφαίρας συγκινήσει και ανατρέψει την οποίαν αναξίως έλαβον υπόληψιν» [4].

Η άλλη όχθη, της  προδομένης κλεφτουριάς και των αγωνιστών.

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης προς τον Ιμπραήμ της Αιγύπτου.
            « Όχι τα κλαριά να μας κάψεις, όχι τα δέντρα, όχι τα σπίτια που μας έκαψες, μόνο πέτρα πάνω στην πέτρα να μη μείνει, εμείς δεν προσκυνούμεν. Τι τα δέντρα αν τα κόψεις και τα κάψεις, τη γη Δε θέλει τη σηκώσεις και η ίδια η γη που τα έθρεψε μένει δική μας και τα ματακάνει, Μόνον ένας Έλληνας να μείνει, πάντα θα πολεμούμε, και μην ελπίζεις πως τη γη μας θα την κάμεις δική σου, βγάλτο από το νου σου»
            Άνθιμος Γαζής.
            «Πρέπει να ξέρετε πως αυτά έχει ο πόλεμος. Θα πέσουν κεφάλια, θα χαλάσουν σπίτια, θα καούν χωριά, θα κλάψουν πολλές μανάδες. Μα τι να γίνει; Η ελευθερία δεν μπορεί να παρθεί με τα ψέματα. Ούτε μπορούμε να πάρουμε μ’ ένα ρεσάλτο τα κάστρα της Τουρκιάς. Θα πολεμήσουμε, θα πεινάσουμε, θα ψειριάσουμε, θα σκοτωθούμε, μα στο τέλος θα νικήσουμε..»
            Θόδωρος Κολοκοτρώνης.
            « Ο κόσμος μας έλεγε τρελούς. Ημείς αν δεν είμεθα τρελοί, δεν εκάμναμεν την επανάστασιν διατί εθέλαμεν συλλογισθεί πρώτον  διά πολεμοφόδια,καβαλαρίαμας πυροβολικό μας πυριτοθήκες μας, τα μαγαζιά μας, ηθέλαμεν λογαριάσει την δύναμη την εδική μας , την τουρκική δύναμη. Τώρα οπού ενικήσαμε οπού ετελειώσαμεν καλά τον πόλεμόν μας μακαριζόμεθα, επαινόμεθα. Αν δεν ευτυχούσαμεν, ηθέλαμεν τρώγει κατάρες αναθέματα.»
            Στρατηγός Μακρυγιάννης, απάντηση σε παρατήρηση του Δεριγνί.
            «..Κι αν είμαστε ολίγοι εις το πλήθος του Μπραϊμη  , παρηγοριόμαστε μ’ έναν τρόπο , ότι η τύχη μας έχει εμάς τους Έλληνες, πάντοτε ολίγους. Ότι αρχή και τέλος παλαιόθεν και ως τώρα , όλα τα θερία πολεμούν να μας φάνε και δεν μπορούνε. Τρώνε από μας και μένει και μαγιά. Και οι ολίγοι αποφασίζουν να πεθάνουν. Και όταν κάνουν αυτήνη την απόφασιν , λίγες φορές χάνουν και πολλές κερδαίνουν. Η θέση όπου είμαστε σήμερα εδώ είναι τοιαύτη. Και θα ιδούμεν την τύχη μας οι αδύνατοι με τους δυνατούς.»
            Ελληνική Νομαρχία ,Ανωνύμου του Έλληνος
« Ίσως τέλος πάντων προσμένετε να μας δώσει την ελευθερίαν κανένας από τους αλλογενείς δυνάστας; Ω θεέ μου! Έως πότε ω Έλληνες να πλανώμεθα τόσον αστοχάστως; Διατί να μη στρέψωμεν και μίαν φοράν τους οφθαλμούς μας εις τα απελθόντα διά να καταλάβωμεν ευκολότερα και τα μέλλοντα; Ποίος αγνοεί ότι κύριος στοχασμός των αλλογενών δυναστών είναι εις το να προσπαθήσουν να κάμουν το ίδιόν τους όφελος με την ζημίαν των άλλων; Και ποίος στοχαστικός άνθρωπος ημπορεί να πιστεύσει ότι όποιος από τους αλλογενείς δυνάστας ήθελε κατατροπώσει τον Οθωμανόν ήθελε μας αφήσει ελέυθερους; Ω απάτη επιζήμιος Διατί αδελφοί μου να θέλωμεν να αλλάξωμεν κύριον όταν μόνοι μας ημπορούμε να απελευθερωθούμε; Νομίζετε ότι είναι ελαφρότερος ο Ζυγός μιας ξένης δυναστείας; Δεν στοχάζεστε ότι πάλι ζυγός είναι;.»

Αυτά λοιπόν με την ιστορική αλήθεια , την οποία σέβονται οι κομμουνιστές και δε διαστρεβλώνουν τα γεγονότα σε αντίθεση με γνωστούς Φαρισαίους και Υποκριτές. Ούτε φοβούνται να πουν ότι ο κατώτερος κλήρος στη συντριπτική του πλειοψηφία μετείχε με όλες του τις δυνάμεις στον αγώνα, όπως μετείχε και στην Εαμική αντίσταση.
Το ΚΚΕ δεν έχει να χωρίσει τίποτε με κανέναν Θρησκευόμενο, ούτε η δική του φιλοσοφική και ιδεολογική αθρησκεία σημαίνει ασέβεια σε όποιον θρησκεύεται. Το αντίθετο μάλιστα. Σεβόμαστε πλήρως το δικαίωμα στο θρησκεύεσθαι.  Γνωρίζουμε ότι το θρησκευτικό συναίσθημα δεν διώκεται με διοικητικά μέτρα, ούτε ξεριζώνεται διά  της βίας και όπου επιχειρήθηκε ακόμα και στο όνομα του «κομμουνισμού», είχε πλήρη αποτυχία.
Από κει και πέρα η μεταφυσική συζήτηση καλό θα είναι να μένει στα μεταφυσικά, προνομιακός σας χώρος που δε μας απασχολεί, γιατί στα εγκόσμια κ. Παπαδόπουλε  έχουμε πολλά ράμματα-πολιτικά φυσικά- για τη γούνα τη δική σας , του κόμματός σας και του συστήματος που υπηρετείτε είτε ως αστική δημοκρατία είτε ως δικτατορία. Στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σκοινί.
Ωστόσο για να αντεπεξέλθετε, ΔΙΑΒΑΣΤΕ, ΔΙΑΒΑΣΤΕ πολύ, γιατί «Όποιος ελεύθερα συλλογάται, συλλογάται καλά!» (Ρήγας Φεραίος, στο Φυσικής Απάνθισμα)

ΜΑΡΚΟΣ ΣΚΟΥΦΑΛΟΣ


ΣΗΜ: Ένα πρώτο ξεκίνημα διαβάσματος στα παρακάτω βιβλία απ΄ ‘οπυ και το κέιμενο.
Ι . Κορδάτου. Η κοινωνική σημασία της Ελληνικής Επανάστασης.
Δ Φωτιάδη. Η ελληνική επανάσταση του 21.
Τ. Βουρνά Ιστορία της σύγχρονης Ελλάδας ,1821-1909
Φ. Βώρου: Δοκίμια εισαγωγής στη νεότερη και σύγχρονη Ιστορία.



[1] Φ. Βώρου: «Δοκίμια εισαγωγής στη νεότερη και σύγχρονη ιστορία», σελ. 145, 146.
[2] Κ. Δημαρά: «Ιστορία της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας» τ. Α
[3] Φωτιάδης, ο.π. σελ. 167.
[4] Φ. Βώρου: «Δοκίμια εισαγωγής στη νεότερη και σύγχρονη ιστορία» σελ. 139.

AIMOΔΟΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΧΙΟΥ


Θέμα 1: Πραγματοποίηση συνέντευξης
Προσκαλούνται τα τοπικά ΜΜΕ να πάρουν μέρους στη συνέντευξη για την πραγματοποίηση αιμοδοσίας του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών το Σάββατο 30 Μαρτίου και ώρα 9πμ – 1μμ στα γραφεία του συλλόγου.
Για το σκοπό αυτό θα δοθεί συνέντευξη τύπου.
Α. Την Τέταρτη 27/3/2013 στο 11ο Δημοτικό Σχολείο στις 11:15πμ από την ομάδα αιμοδοσίας κ. Γαρρής Γ.
Β. Την Τετάρτη 27/3/2013 στο τμήμα αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Χίου στις 12:00μμ από την γιατρό κ. Ιουλία Χαλλιωρή και την κ. Κατερίνα Σωτηρίου προϊσταμένη του τμήματος αιμοδοσίας.

Θέμα 2: Πραγματοποίηση αιμοδοσίας του Συλλόγου
            Το Διοικητικό Συμβούλιο καλεί όλους τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες (Δασκάλους, Νηπιαγωγούς, ειδικότητες) να κάνουν δική τους υπόθεση την δημιουργία Τράπεζας Αίματος του συλλόγου
            Μπορούμε και πρέπει να διαμορφώσουμε θετικό κλίμα στα σχολεία, ώστε να υπάρχει άμεση ανταπόκριση στην πρωτοβουλία αυτή, που μας αφορά όλους. Κανένας ακόμα και αυτοί που αδυνατούν να γίνουν αιμοδότες δεν πρέπει να λείψει από την προσπάθεια…
            Μπορούμε να ενημερώσουμε οικογένεια, συγγενείς, φίλους και γονείς μαθητών μας να πάρουν μέρος στην προσπάθεια να Δώσουν αίμα για να Δώσουν ζωή στους συνανθρώπους μας.
Παρακαλούμε τους διευθυντές των σχολείων και τις προϊσταμένες των νηπιαγωγείων να κάνουν γνωστό σ’ όλους του εκπαιδευτικούς του σχολείου και νηπιαγωγείο τους την ενέργεια αυτή καθώς και να ενημερώσουν τον σύλλογο για τους συναδέλφους, που επιθυμούν να γίνουν αιμοδότες.
            Η ενημέρωση αυτή θα βοηθήσει το διοικητικό συμβούλιο να γνωρίσει στο τμήμα αιμοδοσίας τον ενδιαφερόμενο αριθμό αιμοδοτών προκειμένου να υπάρχει και το ανάλογο κλιμάκιο γιατρών και νοσηλευτών για τις ανάγκες τις αιμοδοσίας, που θα πραγματοποιηθεί στον Οίκο Χίου Διδασκάλου το Σάββατο 30 Μάρτιου 2013 από τις 9πμ μέχρι τις 1μμ



Ο Πρόεδρος

Αμπαζής Γιώργης
Ο Γραμματέας

Τσίγκος Στέφανος

EΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΙΕΥΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ


ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς
τον Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου
και
την Υπουργό Τουρισμού


O αλιευτικός τουρισμός αποτελεί ειδική μορφή τουρισμού και σχετίζεται με την αξιοποίηση της αλιείας, χρησιμοποιώντας, κατά κύριο λόγο παραδοσιακά μέσα, αλλά και την ανάδειξη στοιχείων του υδάτινου οικοσυστήματος και της βιοποικιλότητας μιας περιοχής. Η περιοχή αυτή μπορεί να είναι θαλάσσια, λιμναία, ποτάμι, ή όπου αλλού ασκείται η αλιεία και η εκτροφή υδρόβιων οργανισμών.
Η χώρα μας, παρά το γεγονός ότι έχει πολλές περιοχές που θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες που παρέχει η επιλογή του αλιευτικού τουρισμού υστερεί σε οργάνωση και υποδομές και υπάρχει ελλιπής ενημέρωση προς αυτήν την κατεύθυνση, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για μια ήπια μορφή τουριστικής ανάπτυξης.
Στα προγράμματα αλιευτικού τουρισμού που υπάρχουν θα μπορούσαν να ενταχθούν επαγγελματίες αλιείς, ιδιοκτήτες επαγγελματικών σκαφών αλιείας, για να ενισχύσουν το εισόδημά τους, ειδικά σε μια περίοδο που σημειώνεται στροφή στα μικρά αλιευτικά σκάφη, τα οποία και αποτελούν τμήμα της ραχοκοκαλιάς των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Σύμφωνα με τον Νόμο 4070/2012 (ΦΕΚ 82 10/4/2012), άρθρο 181 θεσμοθετείται ο Αλιευτικός Τουρισμός στην χώρα μας και προβλέπεται έκδοση σχετικού Προεδρικού Διατάγματος,  το οποίο θα καθορίζει τους όρους και τις προϋποθέσεις για την λήψη της Ειδικής Άδειας Αλιευτικού Τουρισμού, θέτοντας, παράλληλα, το εφαρμοστικό πλαίσιο του αλιευτικού τουρισμού στη χώρα μας. Με την ψήφιση του Νόμου 4070/2012 προβλεπόταν, εντός έξι μηνών να εκδοθεί Προεδρικό Διάταγμα για τον αλιευτικό τουρισμό, το οποίο, έπειτα από σχετική απάντηση σε Ερώτηση, μέσω Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, μέχρι το τέλος του 2012 δεν είχε εκδοθεί, λόγω της απαιτούμενης συνεργασίας των αρμόδιων υπηρεσιών.

Ερωτώνται οι κύριοι Υπουργοί
1.      Ποιος είναι ο σχεδιασμός των Υπουργείων για την ανάπτυξη του αλιευτικού τουρισμού;
2.       Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την έκδοση του σχετικού Π.Δ., το οποίο θα δώσει ώθηση στον αλιευτικό τουρισμό και σε δεκάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις που ασχολούνται με την αλιεία;

26 Μαρτίου 2013
Ο ερωτών βουλευτής



Κώστας Δ. Τριαντάφυλλος

H Space Hellas ΑΝΕΛΑΒΕ ΕΡΓΟ ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΗ


Η Space Hellas ανέλαβε, σύμφωνα με πληροφορίες, το έργο με τίτλο “Αναβάθμιση δικτύων - προμήθεια εξοπλισμού SIS II για κάλυψη αναγκών Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής”. Συγκεκριμένα, ο εν λόγω εξοπλισμός περιλαμβάνει σταθερούς υπολογιστές, φορητούς υπολογιστές, σαρωτές, σύστημα εξυπηρετητή τύπου blade με λογισμικό virtualization, εξυπηρετητές και δικτυακό σύστημα αποθηκευτικού χώρου (storage area network system). Στο διαγωνισμό, εκτός της Space Hellas, είχαν καταθέσει -πάντα σύμφωνα με πληροφορίες- προσφορές οι εταιρείες 1) ΟΤΕ και 2) Pansystems. Το τίμημα της προμήθειας ανέρχεται στις 894.360 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 

Ο ΛΕΑΝΔΡΟΣ ΔΕ ... ΣΥΓ-ΧΩΝΕΥΕΤΑΙ !



Το γιατί ο Αντώνης (Μανιτάκης) την «πέφτει» αγρίως στον «επίορκο» (;;;) Λέανδρο (Ρακιντζή) η στήλη σας το εξήγησε σε προηγούμενο παρασκήνιο.
Δεν είναι όμως μόνο αυτός ο λόγος. Γιατί ο Αντώνης, ναι μεν έχει θυμώσει με το Λέανδρο, αλλά, καθώς εκτός από «θυμωμένος» είναι και… πονηρός, οι κακές γλώσσες λένε ότι του χρεώνει τις διαρροές για να του δείξει ευκολότερα την πόρτα της εξόδου.
Το σχέδιο απλό:  Με τη συγχώνευση των υπηρεσιών του Σώματος Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης και του γενικού επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, αν και ο νέος φορέας που θα προκύψει θα ενισχυθεί με ακόμη 49 υπαλλήλους μέσω μετατάξεων που θα κληθούν να εντοπίσουν και να ελέγξουν τους επίορκους, θα… περισσέψουν και μερικές θέσεις. Και οι πληροφορίες επιμένουν ότι μία από αυτές θα είναι και του Λέανδρου.
Τώρα, πόσο βαρύς θα πέσει στο στομάχι του Αντώνη ο Λέανδρος, για το οποίο ο φίλοι του επιμένουν ότι δε… συγ-χωνεύεται  εύκολα, μένει να αποδειχθεί…
aftodioikisi.gr