Δευτέρα 4 Απριλίου 2016

ΕΚΔΟΘΗΚΕ ΚΥΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥΣ -ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΑΜΚΑ



Οπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Υγείας, «σε συνέχεια της ψήφισης του Νόμου 4368/2016 (παράλληλο πρόγραμμα) υπογράφηκε η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) με θέμα: «Ρυθμίσεις για τη διασφάλιση της πρόσβασης των ανασφάλιστων στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας». Η ΚΥΑ διασφαλίζει τη δωρεάν πρόσβαση σε όλες τις δημόσιες δομές υγείας (συμπεριλαμβανομένων και των πανεπιστημιακών νοσοκομείων) και την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη των ανασφάλιστων πολιτών ελαχιστοποιώντας τις γραφειοκρατικές διαδικασίες».
Οι ανασφάλιστοι πολίτες μόνο με την επίδειξη του ΑΜΚΑ τους και χωρίς καμία άλλη διαδικασία θα δικαιούνται ισότιμης πρόσβασης στο δημόσιο σύστημα υγείας όπως και οι ασφαλισμένοι. Καταργούνται εξάλλου οι τριμελείς επιτροπές καθώς και κάθε οικονομική επιβάρυνση για τη νοσηλεία στα δημόσια νοσοκομεία.
Όσον αφορά τη συμμετοχή στη φαρμακευτική δαπάνη, εισάγεται ένα σύστημα συνδυασμού εισοδηματικών, κοινωνικών και κλινικών κριτηρίων προκειμένου να εξασφαλιστεί η απαλλαγή από τη συμμετοχή για τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
Ο έλεγχος αυτών των κριτηρίων θα γίνεται κατά κύριο λόγο αυτόματα και σε real time μέσω της «συνομιλίας» των ηλεκτρονικών συστημάτων της ΗΔΙΚΑ και της ΓΓΔΕ.
Επίσης, μέσω της κάρτας υγειονομικής περίθαλψης αλλοδαπών που θα χορηγείται από τα νοσοκομεία καλύπτονται όλες οι ευάλωτες ομάδες των μεταναστών/ προσφύγων που έχουν ανάγκη συστηματικής φροντίδας και διαβιούν στη χώρα, ανεξαρτήτως νομικού καθεστώτος (έγκυες, ανήλικοι, χρόνιοι ασθενείς, ψυχικά ασθενείς, ασθενείς με βαριά νοσήματα, τοξικοεξαρτημένοι, άστεγοι κ.α.).

ΠΩΣ ΘΑ ΔΗΛΩΘΟΥΝ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΝΟΙΚΙΑ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Αυξημένη προσοχή απαιτείται εφέτος στη συμπλήρωση των φορολογικών δηλώσεων για όσους έχουν εισοδήματα από αγροτική δραστηριότητα, εισοδήματα από ενοίκια, κεφάλαιο και υπεραξία μεταβίβασης κεφαλαίου. Το σύστημα για την υποβολή των δηλώσεων θα ανοίξει τις επόμενες ημέρες και απαιτείται ειδική προσοχή στις εν λόγω κατηγορίες.
eforia APE
Το καθαρό εισόδημα που αποκτάται από αγροτική δραστηριότητα θεωρείται πλέον εισόδημα από επιχειρηματική δραστηριότητα, δηλαδή καθαρό κέρδος, και φορολογείται με συντελεστή 13% από το πρώτο ευρώ. Προκειμένου να δηλωθεί εισόδημα από αγροτική επιχειρηματική δραστηριότητα για το φορολογικό έτος 2015 είναι απαραίτητη η συμπλήρωση του εντύπου Ε3. Το Ε3 πρέπει υποχρεωτικά να υποβληθεί πριν από το Ε1. Το καθαρό εισόδημα από επιχειρηματική δραστηριότητα όσων έχουν την ιδιότητα του επιτηδευματία, ανεξαρτήτως της τήρησης απλογραφικών ή διπλογραφικών βιβλίων, προκύπτει με λογιστικό προσδιορισμό (με τη συμπλήρωση και υποβολή του εντύπου Ε3), ενώ για τους μη επιτηδευματίες φορολογείται εξ ολοκλήρου καθ’ όσον δεν αναγνωρίζονται δαπάνες. Απαραίτητη προϋπόθεση για την υποβολή της φορολογικής δήλωσης από επιτηδευματία είναι να συμπληρωθεί και να υποβληθεί πρώτα το έντυπο Ε3.
Στον υποπίνακα Δ2 του Πίνακα 4 της φορολογικής δήλωσης θα αναγράφονται τα εισοδήματα από εκμίσθωση ή υπεκμίσθωση ή από ιδιοχρησιμοποίηση ή δωρεάν παραχώρηση ακινήτων . Τα πεδία πρέπει να συμπληρωθούν στους βασικούς κωδικούς 101-108, 111-114, 129-134 και 141-150 του υποπίνακα Δ2 . Τα ποσά που πρέπει να αναγραφούν στους κωδικούς αυτούς είναι τα πάσης φύσεως εισοδήματα από ακίνητα. Τα συγκεκριμένα ποσά μεταφέρονται και συμπληρώνονται αυτόματα από το σύστημα Τaxisnet στους συγκεκριμένους κωδικούς αμέσως μόλις ο φορολογούμενος ολοκληρώσει την ηλεκτρονική υποβολή του εντύπου Ε2 «Αναλυτική κατάσταση για τα μισθώματα ακίνητης περιουσίας», η οποία πρέπει να προηγηθεί της υποβολής της δήλωσης Ε1.
Τα ενοίκια που δεν κατάφερε να εισπράξει ο ιδιοκτήτης από τον ενοικιαστή του κατά τη διάρκεια του 2015 μπορεί να τα δηλώσει εφέτος σε ξεχωριστό κωδικό και στο έντυπο Ε2 και στο έντυπο Ε1. Συγκεκριμένα στο Ε2 τα ανείσπρακτα ενοίκια πρέπει να δηλωθούν στη στήλη 16 της πρώτης σελίδας και στο Ε1 πρέπει να αναγραφούν στους κωδικούς 125-126 του πίνακα 4Δ2 στην τρίτη σελίδα. Η ξεχωριστή αναγραφή των ποσών αυτών κρίνεται αναγκαία προκειμένου οι ιδιοκτήτες ακινήτων να μην πληρώσουν φόρο εισοδήματος και για αυτά. Ωστόσο, για να δηλωθούν τα ποσά αυτά εφέτος σε ξεχωριστούς κωδικούς και να μη φορολογηθούν θα πρέπει έως την προθεσμία υποβολής της δήλωσης να έχει εκδοθεί εις βάρος του ενοικιαστή διαταγή πληρωμής ή διαταγή απόδοσης χρήσης μισθίου ή δικαστική απόφαση αποβολής ή επιδίκασης μισθωμάτων ή να έχει ασκηθεί εναντίον του μισθωτή αγωγή αποβολής ή επιδίκασης μισθωμάτων.
Τα εισοδήματα από μερίσματα, τόκους, δικαιώματα και ακίνητη περιουσία αποτελούν εισόδημα από κεφάλαιο και θα πρέπει να δηλώνονται σε ξεχωριστό πίνακα του έντυπου Ε1, στον Πίνακα 4Δ1. Στον πίνακα αυτόν δηλώνονται όχι μόνο τα εισοδήματα αυτής της κατηγορίας που αποκτήθηκαν κατά το φορολογικό έτος 2015 αλλά και ο φόρος που παρακρατήθηκε στην Ελλάδα όπου προβλεπόταν ή ο φόρος που αυτοαποδόθηκε ή ο φόρος που παρακρατήθηκε στην αλλοδαπή εφόσον η αλλοδαπή είχε δικαίωμα φορολόγησης.Στον Πίνακα 4Δ1 δηλώνονται και τα κέρδη που διανέμουν οι εταιρείες όλων των νομικών μορφών, περιλαμβανομένων και των προσωπικών εταιρειών που τηρούν διπλογραφικά βιβλία. Ομοίως δηλώνονται και οι τόκοι που εισπράττονται από κάθε αιτία.
Στις περιπτώσεις που η φορολογική διοίκηση έχει ηλεκτρονική πληροφόρηση για αυτά τα εισοδήματα, όπως για τους τόκους καταθέσεων ημεδαπών τραπεζών, τα μερίσματα εισηγμένων στο Ελληνικό Χρηματιστήριο μετοχών κ.τ.λ., θα εμφανίζεται σχετικό μήνυμα στους φορολογουμένους.
Στον πίνακα 4 του εντύπου Ε1 στους κωδικούς 829-830 συμπληρώνεται το κέρδος από την πώληση τίτλων όταν οι τίτλοι έχουν εκδοθεί από επιχείρηση που εδρεύει στην Ελλάδα, ενώ στους κωδικούς 865-866 συμπληρώνεται το κέρδος από την πώληση τίτλων όταν οι τίτλοι έχουν εκδοθεί από αλλοδαπή επιχείρηση. Στους κωδικούς 867-868 συμπληρώνεται ο φόρος που τυχόν καταβλήθηκε ή παρακρατήθηκε για μεταβίβαση τίτλων στο εξωτερικό, σε χώρα που είχε δικαίωμα φορολόγησης, ενώ στους κωδικούς 871-872 συμπληρώνεται η ζημιά από την πώληση τίτλων η οποία δύναται να μεταφέρεται για πέντε έτη προκειμένου να συμψηφιστεί με κέρδη από την ίδια αιτία.
Με βάση τις διατάξεις που ψηφίστηκαν την περασμένη εβδομάδα και φέτος όσοι φορολογούμενοι δηλώσουν πραγματικό εισόδημα έως 6.000 ευρώ (εξαιρουμένου του εισοδήματος από κεφάλαιο και από υπεραξία μεταβίβασης κεφαλαίου) ή τεκμαρτό έως 9.500 ευρώ (και εφόσον οι εν λόγω φορολογούμενοι δεν ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα για την οποία απαιτείται η υποβολή δήλωσης έναρξης εργασιών ή ατομική αγροτική δραστηριότητα), θα φορολογούνται με την κλίμακα των μισθωτών. Η ίδια κλίμακα θα εφαρμόζεται και εάν το πραγματικό εισόδημα υπερβαίνει το ποσό των 6.000 ευρώ, αλλά το υπερβάλλον ποσό φορολογείται με την κλίμακα για εισόδημα από επιχειρηματική δραστηριότητα.
Σύμφωνα με τους τελευταίους σχεδιασμούς του υπουργείου Οικονομικών ο μέγιστος αριθμός των δόσεων θα είναι 8 και θα μειώνεται ανάλογα με τον μήνα υποβολής της δήλωσης (π.χ. εάν η δήλωση υποβληθεί τον Απρίλιο οι δόσεις θα εκκινούν από το τέλος Μάιου και θα λήγουν 31 Δεκεμβρίου 2016, ενώ εάν η δήλωση υποβληθεί τον Μάιο οι δόσεις θα εκκινούν από το τέλος Ιουνίου και θα λήγουν πάλι στο τέλος του έτους).
Αν και δεν έχει αποφασίσει ακόμα την καταληκτική ημερομηνία υποβολής δηλώσεων φυσικών προσώπων, η κυβέρνηση σκέφτεται σαν επικρατέστερη ημερομηνία την 30η Ιουνίου 2016, θέλοντας έτσι να δώσει τη δυνατότητα στους πολίτες, αλλά και στους λογιστές- φοροτέχνες να υποβάλλουν τις δηλώσεις μέσα σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα, αφού ήδη υπάρχει καθυστέρηση στην έναρξη υποβολής αυτών.


Πηγή: http://www.cnn.gr/money/story/27637/forologikes-diloseis-2016-pote-anoigei-to-taxisnet-ti-prepei-na-prosexete-sti-symplirosi-tis#ixzz44tPV5B1F

ΑΝΤΙΔΡΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΣΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ





του Θεόδωρου Κατσανέβα

Ο κυβερνών ΣΥΡΙΖΑ απέδειξε ότι παριστάνει τη γνήσια αριστερά όταν είναι στην αντιπολίτευση αλλά όταν καταφέρει να καβαλάει έστω και για λίγο την εξουσία, μπορεί να μετατρέπεται σε κλασική δεξιά. Ποιος άλλος από τον ΣΥΡΙΖΑ που ξέσκιζε τα μνημόνια προεκλογικά, θα μπορούσε να περάσει την πλήρη ανασκολόπιση της χώρας μας με το αιμοβόρο, το χειρότερων όλων μνημόνιο που επιβάλλεται σήμερα. Η Πρώτη Φορά Αριστερά του ΣΥΡΙΖΑ  έκανε μια τεράστια κολοτούμπα σε όλες τα προγραμματικές της δεσμεύσεις, αποδεικνύοντας ότι νυν υπέρ της καρέκλας ο αγών... Όμως, σε ένα  μόνο ελάχιστα γνωστό μέρος του «αριστερού» της προγράμματός ήταν απόλυτα συνεπής. Σε αυτό που αφορά τους μετανάστες και τους πρόσφυγες. Όλα όσα τρομερά και φοβερά βιώνουμε σήμερα με την πολιτική των ανοικτών συνόρων, τη μαζική εισβολή μαζών μουσουλμάνων εποίκων και τη μετατροπή της χώρας σε ένα απέραντο Hot Spot με προοπτική την Ισλαμοποίηση της, εμπεριέχονται στο ίδιο το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ που υπογράφεται από κορυφαία στελέχη του και συγκεκριμένα από τους:  «Γιάννη Δραγασάκη, Γιάννη Μπαλάφα, Αριστείδη Μπαλτά, Σίσσυ Βελισσαρίου, Χάρη Γολέμη, Λίτσα Δουδούμη, Αλέκο Καλύβη, Χάρη Κωνσταντάτο, Παναγιώτη Λαφαζάνη, Ασημίνα Ξηροτύρη, Παναγιώτη Τριγάζη. ¨Όπως αναφέρεται στο προλογικό σχετικό σημείωμα, η  Επιτροπή Προγράμματος αξιοποίησε τις συμβολές πολλών συντρόφων και μη και ιδιαίτερα κατά την τελική φάση της συγγραφής και της επιμέλειας των κειμένων, είχε τη βοήθεια των: Βούτση Νίκου, Ζαμπέλη Κατερίνας, Ιωαννίδη Γιώργου, Μανώλη Σταυρούλας, Μπαλαμπανίδη Γιάννη, Ντόβολου Μάκη, Πανταλού Ειρήνης, Πάντου Παναγιώτη και Πούλου Ουρανίας».
Ο στόχος 10 του προγράμματος του ΣΥΡΙΖΑ « Για μια νέα πολιτική για τους μετανάστες και τους πρόσφυγες», εμπεριέχει εθνοκαταστροφικές θέσεις, στις οποίες ελάχιστη σημασία και προσοχή δόθηκε παλαιότερα, αφού είναι τόσο εξωφρενικές που έμοιαζαν με εντελώς εξωπραγματικές τότε. Εμείς τις είχαμε επισημάνει αλλά πουθενά όπου τις αναφέραμε, δε γινόταν πιστευτό ότι, υπάρχει Ελληνικό κόμμα εξουσίας-και όχι διαμαρτυρίας ή ανοησίας-που μπορεί να υποστηρίζει δημόσια παρόμοιες εξωγήινες απόψεις.
 Αλίμονο όμως.. Ο ΣΥΡΙΖΑ του Αλέξη, της Σία και των άλλων παιδιών, δυστυχώς και του Λαφαζάνη μεταξύ τους, συνέταξε ένα πρόγραμμα για τους μετανάστες, πρόσφυγες και εισβολείς μουσουλμάνους εποίκους, το οποίο τώρα εφαρμόζεται με συνέπεια στην πράξη. Η μετάλλαξη της Ελλάδας σε μουσουλμανική χώρα, τονίζεται και πάλι, είναι η μοναδική προγραμματική δέσμευση που υλοποιεί με συνέπεια ο ΣΥΡΙΖΑ. 
 Στο ανατριχιαστικό, εθνομηδενιστικό πρόγραμμα της ΠΦΑ, περιλαμβάνονται απίστευτες παγκοσμίως πρωτότυπες διατάξεις όπως  η «ανοικτή μόνιμη νομιμοποίηση, η κατάργηση των άτυπων επαναπροωθήσεων, η αποποινικοποίηση της παράνομης εισόδου, η απόδοση ελληνικής ιθαγένειας σε όλα τα παιδιά που συμπληρώνουν τρία χρόνια παραμονής στη χώρα μας, η παροχή άδειας αόριστης διάρκειας στους αλλοδαπούς μαθητές που φοιτούν στην ελληνική εκπαίδευση, του δικαιώματος εκλέγειν και εκλέγεσθαι στις δημοτικές εκλογές για όσους τεκμηριώνουν 5ετή νόμιμη παραμονή στην Ελλάδα, η ισότιμη πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας των μεταναστών, η παροχή άδειας διαμονής σε άτομα που πάσχουν από σοβαρά προβλήματα υγείας, η  θέσπιση της αποκαλούμενης  άδειας προς αναζήτηση εργασίας με την οποία θα εφοδιάζεται αυτομάτως κάθε ενδιαφερόμενος όπου γης  με αίτησή του στο Προξενείο προέλευσης. 
 Και για να μην υπάρχει καμιά αμφιβολία της μετατροπής της χώρας μας σε χώρο,  θεσπίζεται  η  αρχή της κατοικίας για την κτήση της ιθαγένειας , που θα στηρίζεται όχι στον τόπο γέννησης ή στην καταγωγή βάσει αίματος, αλλά στον τόπο που βρίσκεται η κατοικία και η εργασία του μετανάστη, δημιουργώντας ειδικό δεσμό με τη χώρα !»
 Για του λόγου το αληθές, παραθέτουμε εδώ ολόκληρο το σχετικό κείμενο του προγράμματος, που προσωπικά δεν αντιλαμβάνομαι πως είναι δυνατόν να έχουν συνυπογράψει σοβαροί άνθρωποι όπως αυτοί που αναφέρεται ότι το συνέταξαν. Σημεία τα οποία, εκτός των άλλων, εξηγούν και προδικάζουν την περαιτέρω ενδυνάμωση της Χρυσής Αυγής και την εμπλοκή της χώρας σε διαλυτικούς επικίνδυνους ατραπούς με κατάληξη την Ισλαμοποίηση και εκρίζωση των Ελλήνων ιθαγενών ύστερα από 3.000 ιστορικής διαδρομής.
 Πολιτικό πρόγραμμα ΣΥΡΙΖΑ
ΣΤΟΧΟΣ 10
Για μια νέα πολιτική για τους μετανάστες και τους πρόσφυγες
Η στρατηγική μας κατεύθυνση
Οι διαφαινόμενες τάσεις γύρω από το φαινόμενο της μετανάστευσης και την αντιμετώπισή του δεν είναι ενθαρρυντικές. Οι επιπτώσεις της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης θα επηρεάσουν ιδιαίτερα τις ευάλωτες οικονομίες των χωρών του Τρίτου Κόσμου, με αποτέλεσμα να αυξηθεί το χάσμα Βορρά-Νότου, και αυτό παρά τα πολύ σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν και οι χώρες του Πρώτου Κόσμου. Επομένως, τα μεταναστευτικά ρεύματα δεν αναμένεται να περιοριστούν, παρά τα σκληρά μέτρα των χωρών υποδοχής. Ταυτόχρονα, είναι λογικό να αναμένεται επιδείνωση της αντιμετώπισης των οικονομικών μεταναστών και της θέσης τους ως προς τα εργασιακά τους δικαιώματα, τις διαδικασίες νομιμοποίησης, την υγειονομική τους περίθαλψη, τη ρατσιστική σύνδεσή τους με την εγκληματικότητα κλπ., αφού εξακολουθούν να αποτελούν τα πιο ευάλωτα τμήματα των εργαζομένων ή όσων αναζητούν εργασία. Ένας υπαρκτός κίνδυνος είναι ακόμα η ενίσχυση της τάσης για σύνδεση των μεταναστών και της μετανάστευσης με την πάταξη της τρομοκρατίας.
Η σύγχρονη Αριστερά δεν αντιμετωπίζει μοιρολατρικά ούτε τις αρνητικές σημερινές καταστάσεις ούτε τις διαφαινόμενες τάσεις. Παρεμβαίνει οργανωμένα. Συμπαρίσταται ή συμπαρατάσσεται με τους μετανάστες εντός και εκτός κοινοβουλίου, συμβάλλοντας στην αυτοοργάνωσή τους, στην προστασία τους και στην αποτελεσματικότητα των αγώνων τους για μια καλύτερη ζωή, χωρίς φόβο και άγρια εκμετάλλευση. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η θέση της Αριστεράς για τη μετανάστευση οφείλει να είναι η άρση των αιτίων που δημιουργούν και γιγαντώνουν τα μεταναστευτικά ρεύματα στη φάση αυτή. Αυτό παραπέμπει ευθέως σε συνεχή μείωση των ανισοτήτων Βορρά-Νότου, δηλαδή σε μια αντίθεση την οποία ο νεοφιλελευθερισμός ούτε θέλει ούτε μπορεί να αντιμετωπίσει.
Επικεντρώνουμε την προσοχή μας στη διαμόρφωση μιας μεταναστευτικής πολιτικής που θεωρεί ζήτημα ζωτικής σημασίας και προτεραιότητας την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των μεταναστών και προσφύγων.
Και αυτό όχι μόνο γιατί οι μετανάστες αποτελούν τμήμα του σύγχρονου προλεταριάτου των μητροπολιτικών κέντρων ή γιατί ο βαθμός της εκμετάλλευσης που υφίστανται τους καθιστά το πιο ευάλωτο τμήμα της εργατικής τάξης. Αλλά πρωτίστως γιατί ο αγώνας ενάντια στον ρατσισμό και την ξενοφοβία, τον εθνικισμό και τους πολέμους, συνδέεται με τον αγώνα για την εμβάθυνση της δημοκρατίας στη σοσιαλιστική προοπτική, που θα βασίζεται σε αξίες οικουμενικές: την ελευθερία του ατόμου για την πραγμάτωση της προσωπικότητάς του και τη δυνατότητά του να απολαμβάνει από κοινού και ισότιμα τα αγαθά του παραχθέντος κοινωνικού πλούτου. 
Με βάση αυτές τις αρχές, που, εκτός των άλλων, αποτελούν και την πεμπτουσία του ευρωπαϊκού νομικού -και όχι μόνο- πολιτισμού, όλοι οι άνθρωποι είναι φορείς δικαιωμάτων που δεν πρέπει να υπόκεινται σε περιορισμό εξαιτίας της εθνικότητας, της γλώσσας, των θρησκευτικών ή πολιτικών πεποιθήσεων, του φύλου, του σεξουαλικού προσανατολισμού κλπ. Υπερασπιζόμαστε το θεμελιώδες δικαίωμα των μεταναστών και των προσφύγων στη ζωή και την αξιοπρεπή διαβίωση. Γι' αυτό βρισκόμαστε στον αντίποδα μιας λογικής που ορθώνει την Ελλάδα-φρούριο, την Ευρώπη-φρούριο, και υποστηρίζουμε το δικαίωμα στην ελεύθερη και ασφαλή είσοδο και το άσυλο.
Θεωρούμε πρακτικά ανεφάρμοστο το σύστημα «μετάκλησης μεταναστών», που δυστυχώς ισχύει απαρέγκλιτα από το 1991, αφού, κατά κανόνα, ένας εργοδότης δεν δέχεται να προσλαμβάνει προσωπικό εξ αποστάσεως, ιδίως όταν οι ανάγκες της παραγωγής δεν βασίζονται στα βιομηχανικά πρότυπα των δεκαετιών του '50 και '60 με τον αυστηρά καθορισμένο «κλειστό αριθμό» θέσεων στα εργοστάσια της εποχής εκείνης.
Υποστηρίζουμε ένα σύστημα διαρκούς νομιμοποίησης υπό προϋποθέσεις, μια ανοιχτή και διαρκή διαδικασία νομιμοποίησης.
Υποστηρίζουμε τα κοινωνικά δικαιώματα των μεταναστών, όπως το δικαίωμα στην εργασία, την εκπαίδευση, την υγεία, την κατοικία.
Υποστηρίζουμε την παροχή πολιτικών δικαιωμάτων στους μετανάστες, όπως ιθαγένεια, δυνατότητα ενεργού συμμετοχής στην πολιτική ζωή κλπ.
Οι προγραμματικοί μας στόχοι
Μετανάστες
Είσοδος μεταναστών
Κατάργηση των σημερινών κέντρων κράτησης αλλοδαπών (προσφύγων και μεταναστών) και δημιουργία χώρων με αξιοπρεπείς όρους διαβίωσης για όσο διάστημα χρειάζεται να παραμείνουν σε αυτούς οι πρόσφυγες και οι μετανάστες
Κατάργηση των άτυπων επαναπροωθήσεων από τον Έβρο και το Αιγαίο.
Απαγόρευση της απέλασης και της διοικητικής κράτησης κάθε ανηλίκου, και ειδικό ενδιαφέρον για τη διαμονή τους στη χώρα μας.
 Αποποινικοποίηση (μόνο σε ό,τι αφορά τους εργαζόμενους) του αδικήματος της παράνομης εισόδου, διαμονής και εργασίας όταν συντρέχουν λόγοι οικονομικής επιβίωσης, με σαφή αναφορά της ρήτρας αυτής σε νομοθετικό κείμενο. 
Ριζική αναδιοργάνωση του Τμήματος Φύλαξης Συνόρων, αλλά και της ίδιας της διοικητικής απέλασης, που γίνεται χωρίς δικαστικές εγγυήσεις. 
Ανάληψη πρωτοβουλίας της χώρας μας για κατάργηση του νέου ευρωπαϊκού Συμφώνου για τη Μετανάστευση και το άσυλο, καθώς και της λεγόμενης «Οδηγίας της Ντροπής» («Οδηγία για την εναρμόνιση των διαδικασιών επιστροφής υπηκόων τρίτων χωρών»). 
Νομιμοποίηση μεταναστών
Εφαρμογή ενός συστήματος ανοιχτής και διαρκούς νομιμοποίησης, υπό προϋποθέσεις
Θέσπιση ενός πρόσθετου τύπου άδειας, που θα λέγεται «άδεια προς αναζήτηση εργασίας», με την οποία θα εφοδιάζεται αυτομάτως κάθε ενδιαφερόμενος (είτε με αίτηση προς τις αρμόδιες ελληνικές αρχές είτε με αίτηση στο ελληνικό προξενείο της χώρας προέλευσης) και θα αποκτά αυτοδικαίως το δικαίωμα παραμονής στην ελληνική επικράτεια για ένα χρόνο, με στόχο να αναζητήσει δουλειά. 
Αποσύνδεση της ανανέωσης της άδειας παραμονής από την ύπαρξη ορισμένου αριθμού ενσήμων, για να μην μεταπίπτουν εργαζόμενοι μετανάστες, μαζικά και άδικα, από το καθεστώς της νομιμότητας στο καθεστώς της παρανομίας, εξαιτίας της απροθυμίας των εργοδοτών τους να καταβάλουν τις προβλεπόμενες από τη νομοθεσία ασφαλιστικές εισφορές.
Εργασιακά δικαιώματα
Απόλυτη ευχέρεια μεταβολής του σκοπού της άδειας διαμονής (με ανεμπόδιστη εναλλαγή του καθεστώτος εξαρτημένης και μη εξαρτημένης εργασίας) και αποσύνδεση της άδειας διαμονής για ανεξάρτητη οικονομική δραστηριότητα από απόδειξη ύπαρξης πόρων 60.000 €.
Διασφάλιση των εργασιακών, ασφαλιστικών, συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων των μεταναστών, συμπεριλαμβανομένου και του δικαιώματος της ασφάλειας στην εργασία.
Ένταξη των μεταναστών σε προγράμματα γεωργικής κατάρτισης που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ για την κατανόηση νέων γεωργικών πρακτικών.
Στήριξη μεταναστών για τη συμμετοχή τους στο συνδικαλιστικό κίνημα και τα εκλεγμένα όργανα.
Εκπαίδευση
Δομές προαιρετικής εκμάθησης ελληνικής γλώσσας σε όλους τους ενήλικους μετανάστες πρώτης γενιάς από επαρκώς στελεχωμένα Κέντρα Εκμάθησης Ελληνικής Γλώσσας που θα λειτουργούν σε δημοτικό επίπεδο.
Μαθήματα μητρικής γλώσσας και πολιτισμού για μαθητές μετανάστες στα δημόσια σχολεία, όταν ο αριθμός των μεταναστών μιας ομάδας υπερβαίνει το 8%.
Καθιέρωση της αντιρατσιστικής εκπαίδευσης, παρεμβάσεις στα σχολικά βιβλία ώστε να προάγουν την πολυπολιτισμικότητα και το σεβασμό στη διαφορετικότητα, οργάνωση ειδικών διαπολιτισμικών δραστηριοτήτων. 
Πολιτικά δικαιώματα - Ιθαγένεια - Μετανάστες δεύτερης γενιάς
Απόδοση ελληνικής ιθαγένειας στα παιδιά των μεταναστών που γεννιούνται στην Ελλάδα, καθώς και σε όλα τα παιδιά που συμπληρώνουν τρία χρόνια παραμονής στη χώρα μας. 
Αναγνώριση στα παιδιά που αποφοιτούν από σχολεία μέσης εκπαίδευσης στην Ελλάδα (και δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για κτήση ιθαγένειας ή δεν επιθυμούν να πάρουν την ελληνική ιθαγένεια) του καθεστώς του επί μακρόν διαμένοντος με την ενηλικίωσή τους, ανεξάρτητα από τη νόμιμη ή μη διαμονή των γονέων τους στη χώρα.
Παροχή άδειας αόριστης διάρκειας στους αλλοδαπούς μαθητές που φοιτούν στην ελληνική εκπαίδευση.
Καθιέρωση της αρχής της κατοικίας προκειμένου για την κτήση της ιθαγένειας (residence citizenship), που θα στηρίζεται όχι στον τόπο γέννησης ή στην καταγωγή βάσει αίματος, αλλά στον τόπο που βρίσκεται η κατοικία και η εργασία του μετανάστη, δημιουργώντας ειδικό δεσμό με τη χώρα.
Παροχή δικαιώματος εκλέγειν και εκλέγεσθαι στις δημοτικές εκλογές για όσους τεκμηριώνουν 5ετή νόμιμη παραμονή στην Ελλάδα.
Υγειονομική περίθαλψη
Διεύρυνση της πρόσβαση των μεταναστών στις υπηρεσίες υγείας, όπως ακριβώς ισχύει και για τους Έλληνες. Τροποποίηση του άρθρου 84 του ν. 3386/05, που προβλέπει υγειονομική περίθαλψη μόνο για έκτακτα περιστατικά, εφόσον οι συγκεκριμένοι αλλοδαποί δεν βρίσκονται νομίμως στη χώρα μας.
Κατοχύρωση ιατρικής παρακολούθησης και πρόσβασης στην περίθαλψη για τις εγκύους (κατά την εγκυμοσύνη, τον τοκετό και την περίοδο της λοχείας).
Παροχή άδειας διαμονής για λόγους ανθρωπιστικής φύσεως σε πρόσωπα που πάσχουν από σοβαρά προβλήματα υγείας (άρθρο 44, παράγραφος 1, εδάφιο ε') χωρίς να απαιτείται προηγούμενη άδεια διαμονής.
Κρατικές υπηρεσίες
Αύξηση του μόνιμου υπαλληλικού προσωπικού που ασχολείται με τη χορήγηση και την ανανέωση αδειών διαμονής.
Ειδική αντιρατσιστική εκπαίδευση στους δημόσιους λειτουργούς και αναβάθμιση των υπηρεσιών που ασχολούνται με τη μετανάστευση ώστε να μην αποτελούν χώρους δυσμενούς μετάθεσης.
Ουσιαστική οικονομική στήριξη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ως προϋπόθεση για εκχώρηση αρμοδιοτήτων που αφορούν την υποδοχή και ομαλή ένταξη μεταναστών και προσφύγων στην τοπική κοινωνία.
Πρόσφυγες - Αιτούντες άσυλο

Είναι ανάγκη η Ελλάδα να κάνει στροφή στο θέμα των προσφύγων και να παίξει ενεργό ρόλο για μια αντίστοιχη αλλαγή της πολιτικής της ΕΕ. Στο πλαίσιο αυτό θα πρέπει να γίνουν τα εξής:
Διακοπή κάθε προσπάθειας τεχνητού περιορισμού του αριθμού των αιτήσεων ασύλου που εγκρίνονται. Κάθε άνθρωπος που διώκεται και κινδυνεύει στη χώρα του δικαιούται και πρέπει να λαμβάνει άσυλο.
Παροχή σε όλους τους πρόσφυγες γρήγορης και ξεκάθαρης πρόσβασης σε όλη τη διαδικασία ασύλου, με εξασφάλιση διερμηνέων και με έγκαιρη, γραπτή ενημέρωση για την εξέλιξη της υπόθεσής τους σε γλώσσα που κατανοούν, με δωρεάν παροχή νομικών υπηρεσιών σε όλη τη διοικητική διαδικασία ασύλου.
Στις αποφάσεις για τη χορήγηση ασύλου να καταγράφονται οι ισχυρισμοί του αιτούντος, η έρευνα των κρατικών υπηρεσιών σχετικά με την υπόθεση, τα πρακτικά της Επιτροπής και βέβαια η πλήρης αιτιολόγηση της τελικής απόφασης. 
Ρητή και απόλυτη απαγόρευση των άτυπων επαναπροωθήσεων. Παροχή στον Συνήγορο του Πολίτη δικαιώματος εξέτασης καταγγελιών για άτυπες επαναπροωθήσεις και για άρνηση αποδοχής από τις αστυνομικές αρχές υποβαλλόμενων αιτημάτων ασύλου.
Απαγόρευση της κράτησης των αιτούντων άσυλο χωρίς να έχουν διαπράξει κάποιο αδίκημα, και ιδίως των ασυνόδευτων ανηλίκων, των εγκύων γυναικών, των θυμάτων βασανιστηρίων και των ατόμων με αναπηρία. Να υπάρχει ταχύτατη δικαστική διερεύνηση της νομιμότητας της κράτησης αυτής στις περιπτώσεις που κατ' εξαίρεση επιβάλλεται.
Απάλειψη από την ελληνική νομοθεσία (και ανάλογες πρωτοβουλίες για τις κοινοτικές οδηγίες) της δυνατότητας να απορρίπτονται αιτήματα ασύλου με την άμεση ή έμμεση χρήση των ρητρών της «ασφαλούς χώρας καταγωγής», της «ασφαλούς τρίτης χώρας» και της «επικουρικής προστασίας».
Ένας δικός μα σύντομος επίλογος 
Με τέτοιες εθνομηδενιστικές θέσεις που εφαρμόζονται σήμερα στην πράξη με τη συνέργεια των «Εταίρων», της Τουρκίας και των κατοχικών δικών μας ΜΜΕ,, θα είμαστε το πρώτο έθνος στην ιστορία της ανθρωπότητας που θα χάσει την ιστορική του πατρίδα και θα εξαφανιστεί, χωρίς πολεμικές συγκρούσεις και εισβολές κατακτητών με βίαια μέσα. Ο πονηρός «ανθρωπισμός» της παγκοσμιοποίησης και της ροζέ ψευτοαριστεράς, σε συνδυασμό με τον εγκλωβισμό του ζαλισμένου πλήθους στη μέγκενη των εξωνημένων κεντρικών ΜΜΕ,  είναι το εύφορο έδαφος όπου καλλιεργείται και μεγαλώνει το δέντρο της προδοσίας και της καταστροφής.
Ελλάς τέλος λοιπόν. Εκτός και αν αλλάξουμε τελείως πορεία με απαλλαγή από τους σημερινούς μνημονιακούς εγκάθετους των κομμάτων που διαχειρίζονται τη χώρα για λογαριασμό των ξένων επιβουλέων. Μέχρι να γίνει αυτό, ένα πρώτο σημαντικό βήμα είναι οι νοήμονες πολίτες να κλείσουν την τηλεόραση. Να μη βλέπουν ή ακούν ειδήσεις και σχόλια από τους σύγχρονους Πραιτοριανούς των ΜΜΕ που έχουν υποκαταστήσει τα ερπυστριοφόρα και τη Γκεστάπο του παρελθόντος και κάνουν καλύτερα τη δουλειά του κατοχικού καθεστώτος. Πρέπει όλοι να βγούμε απ’ το κλουβί. Και να ξαναχτίσουμε την πατρίδα απ’ την αρχή.