Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ 13





Προληπτικοί και δεισιδαίμονες χαρακτηρίζουν την Τρίτη (Παρασκευή για κάποιους) και 13 σαν μια μέρα κακότυχη και «μαύρη». Συγκεκριμένα Έλληνες και Ισπανοί έχουν την πρόληψη της Τρίτης, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους λαούς που έχουν την Παρασκευή.


Για τους Έλληνες η Τρίτη είναι δυσοίωνη διότι είναι η μέρα που η Κωνσταντινούπολη αλώθηκε 2 φορές. Η πρώτη το 1204, από τους Σταυροφόρους της Δ’ Σταυροφορίας ( Τρίτη 13 Απριλίου 1204 ) και επίσης από τον Μωάμεθ τον Β’ τον Πορθητή (Τρίτη 29 Μαΐου 1453)

Από την τελευταία και οριστική άλωση το 1453 γιορτές και γλέντια δεν γίνονταν ποτέ Τρίτη και τα σπιτικά παρέμεναν κλειστά για τους επισκέπτες –ήταν ένας τρόπος για να μη ξεχάσουμε ως έθνος τη μελανή εκείνη μέρα της ελληνικής ιστορίας.

Η κακοτυχία της Παρασκευής είναι μια ξενόφερτη για εμάς δεισιδαιμονία. Προέρχεται ίσως από την ημέρα εξολόθρευσης του Τάγματος των Ναϊτών, Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 1307 (εδώ ξανά βλέπουμε και το 13), από τον στρατό του βασιλιά Φιλίππου της Γαλλίας. Επιπλέον λέγεται πως ήταν μέρα Παρασκευή όταν η Εύα έδωσε στον Αδάμ τον απαγορευμένο καρπό, με αποτέλεσμα να εκδιωχθούν από τον Παράδεισο, Παρασκευή όταν η μεγάλη πλημμύρα της Βίβλου αφάνισε τα μιασματικά όντα της γης και, η μέρα που ο Χριστός σταυρώθηκε ήταν επίσης Παρασκευή.

Ο αριθμός 13 χαρακτηρίζεται ως γρουσούζικος από πολύ παλιά και στην συνέχεια συνδυάστηκε με τις «μαύρες» ημέρες (Τρίτη και Παρασκευή) και γεννήθηκαν σωρεία προλήψεων που παιδεύουν το μυαλό μας ως σήμερα.

Οι σχετικές με το 13 προλήψεις δημιουργήθηκαν με την ανακάλυψη του δωδεκαδικού συστήματος, σύμφωνα με το οποίο το 12 είναι ο τέλειος αριθμός: 12 οι ώρες της μέρας και της νύχτας, 12 οι μήνες, τα ζώδια, 12 και οι άθλοι του Ηρακλή! Με την προσθήκη του αριθμού «ένα» σ’ αυτό το ιερό 12 σχηματιζόταν η αρχή ενός νέου κύκλου. Το συμβολικό αυτό άλμα προς το καινούριο «άγνωστο», που αντιπροσώπευε ο αριθμός 13, προκάλεσε ανησυχία στους ανθρώπους κι έτσι άρχισαν να του αποδίδουν ευθύνες για τα ατυχή συμβάντα. Ο Φίλιππος Β’ της Μακεδονίας λέγεται πως πέθανε αφότου τοποθέτησε το άγαλμά του δίπλα σε αυτά των δώδεκα θεών του Ολύμπου. Σύμφωνα με τις χριστιανικές θεωρίες στο μυστικό δείπνο παρίστανται 12 μαθητές και ο 13ος συνδαιτυμόνας ήταν ο Ιησούς. (Και τον Ιησού να μετρούσαμε ως πρώτο, ο 13ος θα ήταν ο Ιούδας..). Το 13ο κεφάλαιο της Αποκάλυψης αναφέρεται στο θηρίο και τον Αντίχριστο, τα δύο δημιουργήματα του Διαβόλου. Ο αριθμός 13 φιγουράρει στην πιο κακότυχη κάρτα των ταρό, τον θάνατο.

Γενικότερα, το δεκατρία μπορεί να θεωρείται “κακός” αριθμός απλά επειδή είναι μία μονάδα πάνω απ’ το δώδεκα το οποίο είναι δημοφιλές σε πολλούς πολιτισμούς. Όταν μία ομάδα δεκατριών αντικειμένων διαιρεθεί στα δύο, στα τρία, στα τέσσερα ή στα έξι, πάντα ένα αντικείμενο περισσεύει. Το «κακό»!

Ευχόμαστε σε προληπτικούς και μη, η σημερινή ημέρα να είναι σαν όλες τις άλλες και ακόμα καλύτερη μακριά από κακοτυχίες και κακοτοπιές. Καλή σας ημέρα! Και για να ξεκινήσουμε με χαμόγελο ας δούμε ένα βιντεάκι των ΑΜΑΝ σχετικά με τις προλήψεις:

ΣΤΟ CRUISE AND TURISM ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΧΙΟΥ




Το Cruise and Tourism αποτελεί την υψηλού επιπέδου συνάντηση για την ανάπτυξη της Κρουαζιέρας και του Θαλάσσιου Τουρισμού στην Ανατολική Μεσόγειο, τη Μαύρη Θάλασσα, την Ερυθρά Θάλασσα και τον Περσικό Κόλπο. Η Νοτιοανατολική Μεσόγειος αποτελεί μια νέα αγορά για την κρουαζιέρα, και χρόνο με το χρόνο κερδίζει συνεχώς μερίδιο αγοράς, με νέους, εναλλακτικούς προορισμούς.

Το Cruise and Tourism θα διεξαχθεί 3 και 4 Οκτωβρίου 2011 στο Candia Maris Resort and Spa, που βρίσκεται κοντά στο λιμάνι του Ηρακλείου Κρήτης με προσκεκλημένους top managers διεθνών εταιρειών κρουαζιέρας, tour operators, cruise operators αλλά και εκπροσώπους λιμένων, οργανισμών τουρισμού και κρατικούς φορείς από την Ελλάδα και τις παραπάνω περιοχές.

Σκοπός του Cruise and Tourism είναι πέρα από την ανταλλαγή γνώσης, πρακτικών και εμπειρίας, είναι να αποτελέσει μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για b2b συναντήσεις, στελεχών, αρμοδίων και επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στο χώρο της Κρουαζιέρας και του Θαλάσιου Τουρισμού.

Το Cruise and Tourism διοργανώνεται με την υποστήριξη του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου Α.Ε. και την στήριξη φορέων της Κρήτης, ελληνικών τουριστικών φορέων και οργανισμών αλλά και με την συνεργασία διμερών επιμελητηρίων των παραπάνω χωρών.

Πρόκειται για ένα πολύπλευρο επιχειρηματικό γεγονός, που περιλαμβάνει:

• Συνέδριο: Σύνοδος κορυφής εστιασμένη στην εύρεση νέων προορισμών και αναδυόμενων αγορών κρουαζιέρας και μαρίνων στην ευρύτερη περιοχή.

• Έκθεση: Ένα ευρύ και πρωτοποριακό εμπορικό γεγονός.

• b2b meetings: Προκαθορισμένες επαγγελματικές συναντήσεις μεταξύ επιχειρηματιών, εκθετών και συνέδρων και επισκεπτών.

• Gala και networking γεύματα για ανάπτυξη κοινωνικών σχέσεων

• Παράλληλες Εκδηλώσεις: Επίσκεψη σε παραδοσιακό Κρητικό αποστακτήριο για γευσιγνωσία των κρητικών κρασιών και ρακής, επίσκεψη στο λιμάνι του Ηρακλείου και στα αρχαία ανάκτορα της Κνωσού.

To Cruise and Tourism ανοίγει νέους ορίζοντες στην περιοχή, αναδεικνύοντας παράλληλα την χώρα μας σε πόλο έλξης υψηλού επιπέδου τουρισμού. Την διοργάνωση του συνεδρίου έχει αναλάβει η Εταιρία New Genesis και για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλ κέντρο 210 9764118, email: info@newgenesis.grΑυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. , www.cruiseandtourism.com

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΧΑΛΛΙΟΡΗ ΣΤΟΝ ΗΛΙΑ ΦΥΛΛΑ

Αύριο στις 12 το μεσημέρι , θα δημοσιοποιηθεί το πρώτο από τα τέσσερα μέρη της συνέντευξης που έδωσε ο επικεφαλής της ΝΕΑΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ Γιάννης Χαλλιορής στον Ηλία Φύλλα. Η συνέντευξη είναι εφ'όλης της ύλης και θα δημοσιοποιείται το κάθε μέρος της, στις 12 το μεσημέρι καθημερινά, δηλαδή Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή. Μετά το τέλος της συνέντευξης στο chiosvitrine.blogspot.com, η ίδια συνέντευξη θα δημοσιοποιηθεί και στο fyllasiliasnews.blogspot.com,πάλι σε τέσσερις συνέχειες.

ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΠΟ ΜΥΡΣΙΝΙΔΙ ΜΕΧΡΙ ΚΟΜΒΟ ΣΥΚΙΑΔΑΣ

Σας γνωρίζουμε ότι λόγω εκτελέσεως εργασιών στα πλαίσια του έργου «ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΧΙΟΥ- ΚΑΡΔΑΜΥΛΩΝ. ΤΜΗΜΑ ΑΠΟ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΜΥΡΣΙΝΙΔΙΟΥ ΜΕΧΡΙ ΚΟΜΒΟ ΣΥΚΙΑΔΑΣ», επί της οδού Χίου – Καρδαμύλων και συγκεκριμένα στο τμήμα από Ι.Μονή Μυρσινιδίου μέχρι Κόμβο Συκιάδας θα διακοπεί η κυκλοφορία οχημάτων την Πέμπτη 15/09/2011 και κατά τις ώρες 09.00 μέχρι 13.00 και όχι την Τετάρτη όπως είχε ανακοινωθεί , λόγω της εορτής της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού.
Απαγορεύεται αυστηρά η προσέλευση λουομένων στις περιοχές .
Παρακαλούνται η Τροχαία Χίου και η Δημοτική Αστυνομία για τις δικές τους ενέργειες για την ρύθμιση της κυκλοφορίας και οι οδηγοί να χρησιμοποιούν άλλους δρόμους κυκλοφορίας κατά την διάρκεια των εργασιών

ΕΛΜΕ ΧΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ 1 ΓΥΜΝΑΣΙΟ



Διδακτήριο 1ου Γυμνασίου

Κατά την τακτική συνεδρίαση του ΔΣ της ΕΛΜΕ Χίου την Πέμπτη 1-9-2011 συζητήθηκε η πορεία των εργασιών επισκευής του διδακτηρίου του 1ου Γυμνασίου. Ομόφωνα αποφασίστηκαν τα εξής:

1.Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Χίου να έχει άμεσα συνάντηση με τον Υπεύθυνο για θέματα παιδείας του Δήμου Χίου κ. Νύkτα και με οποιονδήποτε άλλο υπηρεσιακό παράγοντα που μπορεί να ενημερώσει για την μορφή και την πορεία των εργασιών στο εν λόγω διδακτήριο.
2.Να συσταθεί εκ μέρους της εκπαιδευτικής κοινότητας 3μελής επιτροπή παρακολούθησης του έργου (εκπρόσωπος της ΔΔΕ, τη Διεύθυνση του Σχολείου και εκπρόσωπο της ΕΛΜΕ).
3. Θα σταθούμε απέναντι σε πιθανά σχέδια συνένωσης 1ου & 3ου Γυμνασίου καθώς και σε οποιαδήποτε αλλαγή χρήσης του διδακτηρίου του 1ου Γυμνασίου.

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΧΙΟΥ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΝΕΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ

Με ιδιαίτερη χαρά σας καλωσορίζω στη Χίο για την πραγματοποίηση του 18ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Νέων Αγροτών. Θεωρώ την παρουσία σας στο νησί μας σημαντική, αφού συνδέεται με μια από τις βασικές παραμέτρους της τοπικής μας ανάπτυξης.
Είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο ότι οι συνθήκες οικονομικής κρίσης που ζει η χώρα μας, έχουν σηματοδοτήσει μια στροφή στο αγροτικό επάγγελμα. Από πρόσφατα στοιχεία προκύπτει ότι ο αγροτικός χώρος είναι ο μόνος τομέας που παρουσιάζει αύξηση της απασχόλησης την τελευταία διετία.
Παράλληλα η αλλαγή στις διατροφικές συνήθειες, και η επικράτηση νέων προτύπων διατροφής, δημιουργεί ένα νέο «ζωτικό χώρο» για την ελληνική γεωργία, ένα πεδίο το οποίο οφείλουμε να αξιοποιήσουμε.
Στόχος μας πρέπει να είναι αυτή η στροφή να αποκτήσει τα απαιτούμενα ποιοτικά χαρακτηριστικά που θα εγγυηθούν τη βιωσιμότητα και την προοπτική της. Επένδυση σε ποιοτικά προϊόντα και άνοιγμα στην καινοτομία, σύγχρονες μορφές παραγωγής και προώθησης, δικτύωση προϊόντων και υπηρεσιών, υγιής και δυναμική επιχειρηματικότητα είναι τα στοιχεία χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει μια ορθολογική προσέγγιση στην αγροτική ανάπτυξη.

Εδώ στη Χίο, έχουμε επενδύσει από χρόνια σε μια μεγάλη προσπάθεια για την αναγέννηση του μοναδικού παγκοσμίως τοπικού μας προϊόντος, της μαστίχας. Η προσπάθεια αυτή έχει αποτελέσματα και παίζει καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία εισοδήματος και –τελικά- στην τόνωση της τοπικής μας οικονομίας.
Αυτή η προσέγγιση στην τοπική ανάπτυξη, διευρύνεται και επεκτείνεται και σε άλλους τομείς, αφού ο τόπος μας διαθέτει σειρά ποιοτικών αγροτικών προϊόντων.
Αιχμή της προσπάθειας αυτής είναι η διαμόρφωση σε επίπεδο Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, σε συνεργασία με το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, του «Καλαθιού Τοπικών Προϊόντων». Στην ουσία μιλάμε για την ανάδειξη, προβολή και προώθηση ενός κοινού «πακέτου» προϊόντων με ποιοτικά χαρακτηριστικά και το άνοιγμα αγορών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Αντιλαμβάνεστε τι σημασία και τι βαρύτητα μπορεί να έχει αυτή η στρατηγική, για τη δημιουργία θέσεων εργασίας και εισοδήματος για νέους αγρότες. Έχω μάλιστα τη γνώμη, ότι οι νέοι αγρότες εκ των πραγμάτων θα έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο σ’ αυτή την προοπτική.
Με τις λίγες αυτές σκέψεις σας καλωσορίζω και πάλι και εύχομαι καλή επιτυχία στις εργασίες του Συνεδρίου σας.

ΜΝΗΜΕΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΘΗΚΕ ΤΟ ΛΩΒΟΚΟΜΕΙΟ ΤΗΣ ΧΙΟΥ


Μοναδικό κτιριακό συγκρότημα λόγω της ιδιαίτερης κατασκευής αλλά και της μνήμης που συνοδεύει την ιστορία του, καθώς πρόκειται για το μακροβιότερο υγειονομικό ίδρυμα της χώρας, το Λωβοκομείο της Χίου χαρακτηρίσθηκε χθες μνημείο από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο και το Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων του υπουργείου Πολιτισμού σε κοινή συνεδρίασή τους.

Εγκαταλελειμμένο σήμερα, με φθορές, βανδαλισμούς και κλοπές αντικειμένων και υλικών –τον περασμένο Απρίλιο άγνωστοι έκλεψαν από την εκκλησία του Αγίου Λαζάρου ασημοποίκιλτη εικόνα της Αγίας Υπακοής και άλλες εικόνες, καθώς και τα κηροπήγια του ναού– το συγκρότημα αποτελεί, όπως αναφέρθηκε στο συμβούλιο, σημαντική μαρτυρία για την ιστορία και την εξέλιξη της αρχιτεκτονικής των ειδικών νοσηλευτικών ιδρυμάτων στην Ελλάδα, ταυτόχρονα χώρο μνήμης και αναφοράς για την τοπική κοινωνία αλλά και τεκμήριο για την ιστορία της ιατρικής στη χώρα.

Το Λωβοκομείο, που η λειτουργία του σταμάτησε το 1959 είναι ίδρυμα ιδιωτικού δικαίου και τα οικήματα και η ακίνητη περιουσία του ανήκουν στον Οίκο Αγάπης, στο Διοικητικό Συμβούλιο του οποίου πρόεδρος είναι ο εκάστοτε Μητροπολίτης Χίου. Σημαντική είναι όμως η χρονολογία ίδρυσής του, το 1378, από τους Γενουάτες, που παρέμειναν στο νησί μεταξύ του 1346 και του 1566. Βρίσκεται στα βορειοδυτικά της πόλης της Χίου στην κοιλάδα του Σίφη σε 548 στρέμματα, ενώ οι εγκαταστάσεις του καταλαμβάνουν έκταση 1.820 τ.μ. Στη μακρά διάρκεια της λειτουργίας του μάλιστα, πολλά ονόματα δόθηκαν στην περιοχή για τον «εξορκισμό» της ασθένειας, όπως Αγία Υπακοή, Άγιος Λάζαρος, Καλό Χωριό, Ιερόν κατάστημα, «Μέσα κει», Λαζαρέτο, Λωβοχώρι. Η εμφάνιση της λέπρας στο νησί αποδίδεται από Έλληνες ιστορικούς σε μετανάστες ή αιχμαλώτους από την Ασία, ενώ κάποιοι Ευρωπαίοι περιηγητές αναφέρουν ότι οφειλόταν στα αλίπαστα ψάρια που κατανάλωνε ο χριστιανικός πληθυσμός στις ημέρες των νηστειών.

Το ίδρυμα συνέχισε να λειτουργεί και κατά την Τουρκοκρατία, μάλιστα Σουηδός περιηγητής που παρέμεινε στο νησί για δύο χρόνια (1711-1712) αναφέρει το λεπροκομείο ως «θαυμάσιο κτήμα». Το 1822, όταν η Χίος πυρπολήθηκε από τους Τούρκους και οι κάτοικοί της σφαγιάσθηκαν, την ίδια τύχη είχαν και οι τρόφιμοι του ιδρύματος. Μερικά χρόνια αργότερα επαναλειτούργησε, αλλά οι συνθήκες για τους ασθενείς ήταν πλέον άθλιες. Ώσπου το 1881 ο μεγάλος σεισμός της Χίου καταστρέφει το συγκρότημα ολοσχερώς.

Οι πρώτες προσπάθειες για την ανοικοδόμησή του ξεκίνησαν από τις αρχές του 20ού αιώνα. Στην έκκληση, που απευθύνθηκε προς τις μεγάλες χιώτικες οικογένειες που ζούσαν στο εξωτερικό να συνεισφέρουν, η ανταπόκριση ήταν μεγάλη. Ο έρανος συγκέντρωσε σχεδόν 4.000 λίρες Αγγλίας. Ο Μιλτιάδης Καλβοκορέσης, που πρωτοστατούσε στην προσπάθεια, ανέλαβε την ετήσια καταβολή 100 λιρών για τη διατροφή των ασθενών ενώ τον συνέδραμαν τρεις γιατροί. Ο Ροδοκανάκης, ο Δερμιτζάκης και ο Πιταούλης.

Η ανακαίνιση ολοκληρώθηκε το 1911 και τα νέα κτίρια ήταν υπερσύγχρονα, αντισεισμικά, με αλεξικέραυνο, με δίκτυα παροχής νερού στις κουζίνες και στα λουτρά και με αποχετευτικό σύστημα. Η νέα είσοδος απέκτησε μνημειώδη μορφή, οι θύρες και τα παράθυρα έχουν τοξωτή απόληξη και κεντρικό κλειδί, οι όψεις του κτιρίου είναι επιχρωματισμένες σε δύο αποχρώσεις, κεραμιδί και ώχρας με ενδιάμεσες σκοτίες, ενώ πλούσιος διάκοσμος υπάρχει και στους ενδιάμεσους χώρους που συνδέουν τις μονάδες. Άλλωστε τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή του έφθασαν από το εξωτερικό: τα κολωνάκια της οροφής είχαν χυτευθεί στο Λονδίνο, τα κεραμίδια ήταν από τη Μασσαλία, ενώ τα τούβλα από τη Μικρά Ασία, πιθανότατα από τις Ερυθρές.

Αλλά και οι παροχές στους ασθενείς ήταν σημαντικές για την εποχή: Τα στρώματα είχαν φτιαχτεί στο Λονδίνο από κοκοφοίνικα για να αναπνέει το δέρμα, στο μπάνιο είχαν συνεχή ροή ζεστού νερού. Εφαρμόστηκαν επίσης διάφορες πρωτοποριακές θεραπείες για την καταπολέμηση της αρρώστιας.

Μεταξύ των κτισμάτων υπάρχουν επίσης ο στάβλος, το πλυντήριο, τα περιστύλια, στέρνες, κρήνη κ.λπ. αλλά και δύο εκκλησίες: η Παναγία της Αγίας Υπακοής η οποία καταστράφηκε το 1822 από τους Τούρκους, ανακατασκευάσθηκε αλλά κατέρρευσε το 1881 από το σεισμό και έκτοτε παραμένει ερειπωμένη, και ο Άγιος Λάζαρος. Αρχικά μάλιστα και οι δύο ήταν λατινικές, καθώς η ίδρυσή τους φαίνεται ότι έγινε από τους Γενουάτες, στη συνέχεια όμως αποδόθηκαν στην χριστιανική κοινότητα

Ο χαρακτηρισμός του Λωβοκομείου ως μνημείου δεν αρκεί ωστόσο για την προστασία του χώρου, καθώς απαιτούνται εκτεταμένες εργασίες συντήρησης ώστε να διασωθεί μέσα στο χρόνο, ενώ μία ενδεχόμενη νέα χρήση θα ήταν φυσικά το ιδανικότερο.

archaiologia.gr

ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΛΛΗΣ : ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΛΙΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΛΙΜΕΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ



Ο κ. Θανάσης Πάλλης είναι ο νέος γενικός γραμματέας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής του ΥΠΑΑΝ. Ο διορισμός του έγινε με την υπ' αριθμ. 5111.01/117/2011/29.8.2011 κοινή απόφαση του πρωθυπουργού και του υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας.
Ο κ. Πάλλης είναι επίκουρος καθηγητής οικονομικής και πολιτικής λιμένα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου και πρόεδρος της Ένωσης Ναυτιλιακών Οικονομολόγων Ελλάδος