Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015

ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗς ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ 390 ΕΥΡΩ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ Ο ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΣ




Ανησυχία στα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ προκαλούν οι σχεδιαζόμενες «ανατροπές» στο Ασφαλιστικό, καθώς στην συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας του κόμματος υπό τον Αλέξη Τσίπρα ο αρμόδιος υπουργός Γ. Κατρούγκαλος θα παρουσιάσει τον συνολικό «Χάρτη».

Οι πληροφορίες λένε ότι ο πρωθυπουργός παρότι θα έχει επίσημο ραντεβού με τον Γερμανό υπουργό Εξωτερικών και κορυφαίο στέλεχος των σοσιαλδημοκρατών, Φρανκ Βάλτερ Σταϊνμάιερ,θα προεδρεύσει στην συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας, ώστε να αναπτύξει τις θέσεις της κυβέρνησης.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι οι αλλαγές στο ασφαλιστικό έχουν ήδη προκαλέσει ανησυχία στα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ για τις πιθανές «ανατροπές» και ειδικά για το ενδεχόμενο των οριζόντιων περικοπών.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η εθνική σύνταξη που εισηγείται ο Γ. Κατρούγκαλος κινείται στο όριο της φτώχειας περίπου στα 390 ευρώ. Ταυτόχρονα οι κανόνες αναπλήρωσης θα είναι ενιαίοι παντού, τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα, ενώ θα υπάρξει ρήτρα ανάπτυξης.
Στο τραπέζι ο υπουργός έχει ρίξει την αύξηση των εργοδοτικών εισφορών, όμως δεν είναι βέβαιο ότι αυτό αποτελεί και κυβερνητική θέση, ενώ οι δανειστές δεν δέχονται την αύξηση των εργοδοτικών εισφορών.

Στο μεταξύ έντονα αντέδρασε το υπουργείο Εργασίας στις δηλώσεις Γ. Κουτρουμάνη για την κατάργηση της 35ετίας.
«Η παραπληροφόρηση και η κινδυνολογία σε βάρος των Ελλήνων και των Ελληνίδων δεν έλειψαν ούτε την ημέρα της εθνικής επετείου του μεγάλου ΟΧΙ του ελληνικού λαού.
Ακριβώς έτσι. Ο κύριος Κουτρουμάνης εκπροσωπεί ως σύγχρονος εκπρόσωπος της νέας κυβέρνησης "Ράλλη" τους σύγχρονους κατακτητές και το κάνει σωστά. Αντιδρά

 

ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ




«Μαύρα μαντάτα» για τους δικαιούχους του επιδόματος πετρελαίου θέρμανσης, καθώς ένας στους δύο χάνει το προνόμιο αυτό, στο πλαίσιο της περικοπής κρατικών δαπανών που προβλέπει νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών.

Έτσι, βάσει του σχεδιασμού, προβλέπεται η επιβολή αυστηρότερων κριτηρίων που θα σχετίζονται, μεταξύ άλλων, με το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα των αιτούντων χορήγηση του επιδόματος, τα τετραγωνικά μέτρα του σπιτιού και τη γεωγραφική ζώνη όπου διαμένουν.

Στόχος είναι η κρατική επιχορήγηση να μειωθεί κατά 50% και ως εκ τούτου τουλάχιστον ένας στους δύο δεν θα λάβει το επίδομα (σ.σ.: από 1.100.000 την προηγούμενη χειμερινή περίοδο σε 500.000 στην παρούσα).

Η απόφαση για τη ρύθμιση αυτή αναμένεται να εκδοθεί αύριο, Παρασκευή, και θα φέρει την υπογραφή του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Τρύφωνα Αλεξιάδη. Το μέτρο εντάσσεται στο πλαίσιο των 48 προαπαιτούμενων που έχουν συμφωνηθεί με τους εταίρους, προκειμένου να συνεχιστεί η χρηματοδότηση.

Τα όρια και τα κριτήρια

Πληροφορίες αναφέρουν πως το όριο ετήσιου οικογενειακού εισοδήματος που θα επιτρέπει την καταβολή του επιδόματος θέρμανσης θα μειωθεί κατά 60%-70%. Αξίζει να σημειωθεί ότι σήμερα τα όρια διαμορφώνονται ως εξής:

-30.000 ευρώ για άγαμους
-40.000 ευρώ για έγγαμους
-43.000 ευρώ για μονογονεϊκές οικογένειες
-το όριο προσαυξάνεται κατά 3.000 ευρώ για κάθε προστατευόμενο τέκνο.

Σχετικά με τα τετραγωνικά μέτρα κάθε σπιτιού, εκτιμάται ότι το όριο θα πέσει κάτω από τα 120 τ.μ. 

Τέλος, προβλέπεται πως η τιμή των 0,35 ευρώ/λίτρο στην οποία διαμορφώνεται μέχρι σήμερα το επίδομα θα σταματήσει να ισχύει. Αντ’ αυτού, το ποσό του επιδόματος θα διαμορφώνεται κλιμακωτά, ανάλογα με τη γεωγραφική θέση του κάθε σπιτιού. Πάντως, εκτιμάται πως το ποσό θα πέσει σε χαμηλότερα επίπεδα από το 0,35 ευρώ/ λίτρο.

Με τα παραπάνω δεδομένα και από τη στιγμή που ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης παραμένει υψηλός, εκτιμάται ότι εφέτος οι διανομές πετρελαίου θα μειωθούν ακόμη περισσότερο, παρά το γεγονός πως η τιμή του έχει πέσει, λόγω των «χαμηλών πτήσεων» του μαύρου χρυσού στις διεθνείς χρηματαγορές. 

ΕΦΙΑΛΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΩΝ 450 ΕΥΡΩ



Σκέψεις για έκπτωση μόνο στα αυτοκίνητα ηλικίας 15 ετών και άνω...

Παρά τις διαψεύσεις, όλα δείχνουν πως στο αυτοκίνητο θα βρει η κυβέρνηση τη «λύση» για να καλύψει τα υπολειπόμενα εκατομμύρια ευρώ, από τα προαπαιτούμενα των δανειστών.

Το… τοξικό 23% στα δίδακτρα της ιδιωτικής εκπαίδευσης και η προεκλογική υπόσχεση του πρωθυπουργού ότι δεν θα εφαρμοστεί αυτό, οδηγεί τα… φορολογικά μυαλά του υπουργείου Οικονομικών, σε δύο σενάρια ώστε να βρεθούν τα ισοδύναμα των 300 εκατομμυρίων ευρώ: ή στην επιβολή ΦΠΑ 23% στο μοσχάρι, ή στην δραματική αύξηση των τελών κυκλοφορίας για όλα τα αυτοκίνητα, ανεξαιρέτως πόσους ρύπους εκπέμπουν στο περιβάλλον…

Το πρώτο σενάριο είχε τεθεί και πάλι στο τραπέζι  και είχε κριθεί ως αντικοινωνικό και με ιδιαίτερα μεγάλο πολιτικό κόστος για την κυβέρνηση, οπότε θεωρείται ως δεδομένο ότι θα απορριφθεί πριν καλά-καλά συζητηθεί.

Ολοι οι… δρόμοι οδηγούν προς τα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία θα φέρουν άμεσα έσοδα στα κρατικά ταμεία, ενώ κάποιες πιο… αριστερίζουσες φωνές εντός κυβερνήσεως φωνάζουν οτι πρέπει να πληρώσουν «οι έχοντες», δηλαδή αυτοί που τολμούν -εν μέσω οικονομικής κρίσης- να συντηρούν ένα αυτοκίνητο.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, το οικονομικό επιτελείο έχει έτοιμο το σχέδιο για τα τέλη κυκλοφορίας. Αυτό αναφέρει ότι θα πληρώσουν όλοι όσοι έχουν ένα αυτοκίνητο, ακόμα και αυτοί που απέκτησαν ένα μικρό, μετά το Νοέμβριο του 2010 και έχουν απαλλαγεί απο τα τέλη, λόγω χαμηλών ρύπων (100 gr C02 και κάτω).

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως όλοι οι κάτοχοι ΙΧ μέχρι και τα 1.996 κ.εκ. θα πληρώσουν 450 ευρω ανεξάρτητα από το πότε απέκτησαν το αυτοκίνητό τους.
Οι κάτοχοι από τα 1.996 κ.εκ. και μέχρι τα 3.000 κ.εκ. θα πληρώσουν 1.800 ευρώ, ενώ από τα 3.000 κ.εκ. και πάνω, 2.500 ευρώ. Συζητείται να υπάρξει μία έκπτωση στα αυτοκίνητα 15ετίας και πάνω…