Πέμπτη, 1 Αυγούστου 2013

OI EΛΛΗΝΕΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΩΣ ΑΝΕΡΓΟι




"Οι πλούσιοι Έλληνες εφοπλιστές τυγχάνουν ευνοϊκής φορολογικής μεταχείρισης για δεκαετίες», υποστηρίζει το πρακτορείο Reuters.

Οι «πατριώτες» της ναυτιλίας - όπως αρέσκονται οι περισσότεροι να αυτοχαρακτηρίζονται – κατορθώνουν εν καιρώ κρίσης να γιγαντώνουν τις περιουσίες τους, ενώ την ίδια ώρα μισθωτοί και συνταξιούχοι πασχίζουν καθημερινά για να εξασφαλίσουν τα απολύτως απαραίτητα για τη διαβίωσή τους.

Το παράδοξο αυτό, το πώς δηλαδή αυτή η συγκεκριμένη ελίτ κατορθώνει να βγαίνει αλώβητη από μία κρίση που έχει «γονατίσει» τον ελληνικό λαό, εξηγείται σε δημοσίευμα του πρακτορείου Reuters.
Οι Έλληνες εφοπλιστές, οι οποίοι σύμφωνα με το ρεπορτάζ,«έχουν τζίρο που ανέρχεται περίπου στο 5% του ΑΕΠ και ελέγχουν περίπου το 15% του παγκόσμιου στόλου, απολαμβάνουν μία ευνοϊκή φορολογική μεταχείριση για δεκαετίες, καθώς πληρώνουν φόρους με βάση τη χωρητικότητα των πλοίων τους και όχι επί των κερδών τους».

Επί της ουσίας δηλαδή, οι Έλληνες εφοπλιστές φορολογούνται ...ως άνεργοι, με αποτέλεσμα τα αστρονομικά ποσά που κερδίζουν να καταλήγουν σχεδόν αυτούσια στους λογαριασμούς τους.
Η φορολογική αυτή «ασυλία», η οποία τυγχάνει ιδιαίτερης μνείας στο ρεπορτάζ, προκύπτει φυσικά από το πλήθος των φοροαπαλλαγών που για περισσότερα από 40 χρόνια ισχύουν αποκλειστικά για την κάστα των εφοπλιστών. Αρκεί μόνο να υπενθυμίσουμε το νόμο 27/1975, ο οποίος εξασφαλίζει στους Έλληνες καραβοκύρηδες 56 φοροαπαλλαγές.

Σύμφωνα με το νόμο αυτό, κάθε πλοίο υπό ελληνική σημαία πληρώνει το χρόνο φόρο από 3.000 έως 8.000 ευρώ. Όσο δηλαδή ένας άνεργος χωρίς εισοδήματα. Αν δε το πλοίο είναι ελληνικό, αλλά υπό ξένη σημαία, τότε ο εφοπλιστής δεν πληρώνει απολύτως τίποτα!

Το φορολογικό καθεστώς που ισχύει για τους εφοπλιστές είναι ασύλληπτο, αν αναλογιστεί κανείς το πόσους φόρους πληρώνουν οι υπόλοιποι πολίτες, ειδικά μετά την «άφιξη» των Μνημονίων. Φόρους που ουσιαστικά αφαιμάζουν τους πραγματικούς αιμοδότες της ελληνικής οικονομίας, αφήνοντας στο «απυρόβλητο» την πιο πλούσια ομάδα των Ελλήνων.

Όμως ακόμα και σήμερα που η χώρα διανύει τον έκτο χρόνο ύφεσης και που μέχρι και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ξεκινήσει έρευνα για την πλεονεκτική τους φορολόγηση, η ελληνική κυβέρνηση εξακολουθεί να τους προστατεύει, προβάλλοντας ως δικαιολογία για την προκλητική τους μεταχείριση την «συνεισφορά» τους και το «υπέρμετρο πατριωτικό τους αίσθημα».

Η αλήθεια όμως είναι ότι αυτή είναι η εικόνα που κάποιοι από το εφοπλιστικό λόμπι με πάθος και με ζήλο προσπαθούν να συντηρούν, ώστε να συνεχίζουν ανενόχλητοι να υποφορολογούνται.
Γιατί πόσο πατριώτης μπορεί να θεωρηθεί κάποιος που δεν πληρώνει όσα του αναλογούν στο κράτος που τόσο «απλόχερα» τον προστατεύει και τον στηρίζει;

Πλέον, η μάσκα του «πατριώτη» εφοπλιστή έχει καταρρεύσει, καθώς είναι σαφές ότι με ένα τέτοιο νομικό πλαίσιο φοροαπαλλαγών και ευνοιοκρατίας οι εφοπλιστές παραμένουν στην Ελλάδα κυρίως επειδή τους συμφέρει οικονομικά και όχι επειδή νοιάζονται για τους εργαζόμενους και την ελληνική οικονομία. Ας κόψουν μερικοί επιτέλους την «καραμέλα» του πατριωτισμού γιατί είναι ξεκάθαρο πως υποτιμούν τη νοημοσύνη μας.




newsbomb.gr

1,5 ΕΚΑΤΟΜ. ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΚΗΦΗ ΚΑΙ ΚΔΗΦ


1,5 εκατ. ευρώ για τη λειτουργία των ΚΗΦΗ και ΚΔΗΦ
Από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους θα προέρχεται το πόσο το οποίο θα διατεθεί για τη συνέχιση της λειτουργίας των Κέντρων Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων.
Σήμερα, με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών Γιάννη Μιχελάκη, δόθηκε το "πράσινο φως" για να διατεθεί το ποσό του 1,5 εκατ. ευρώ για τη συνέχιση της απρόσκοπτης λειτουργίας των ΚΗΦΗ (Κέντρα Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων) και των ΚΔΗΦ (Κέντρα Διημέρευσης Ημερήσιας Φροντίδας).
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Εσωτερικών, το παραπάνω ποσό θα διατεθεί για την καταβολή της μισθοδοσίας του προσωπικού των Κέντρων από 01.08 2013 έως 31.10.2013 και θα καλυφθεί από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους των Δήμων.
Στα 68 Κέντρα Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων που λειτουργούν σε όλη την Επικράτεια εξυπηρετούνται περίπου 1.520 ηλικιωμένοι και απασχολούνται 270 εργαζόμενοι. 
Στα 43 Κέντρα Διημέρευσης και Ημερήσιας Φροντίδας εξυπηρετούνται πάνω από 1.000 άτομα και απασχολούνται 450 εργαζόμενοι.
Στα ΚΗΦΗ παρέχονται υπηρεσίες, όπως νοσηλευτική φροντίδα, ατομική υγιεινή, δημιουργικής απασχόλησης και φροντίδα για την ικανοποίηση πρακτικών αναγκών διαβίωσης.
Η συνέχιση της απασχόλησης του προσωπικού των ΚΗΦΗ και των ΚΔΗΦ ρυθμίστηκε με τροπολογία του Υπουργείου Εσωτερικών στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής: «Αντιμετώπιση της Αυθαίρετης Δόμησης – Περιβαλλοντικό Ισοζύγιο και άλλες διατάξεις».

epoli.gr

ΛΥΣΗ ΣΤΙΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Ο.Τ.Α.


Λύση στις αυθαίρετες αθλητικές εγκαταστάσεις Ο.Τ.Α.
Το τεράστιο ζήτημα των αυθαίρετων αθλητικών εγκαταστάσεων -συμπεριλαμβανομένων κι αυτών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης- επιλύει σχετική διάταξη στο Νομοσχέδιο του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, με θέμα «Αντιμετώπιση της Αυθαίρετης Δόμησης - Περιβαλλοντικό Ισοζύγιο και άλλες διατάξεις», που ψηφίστηκε σήμερα από τη Βουλή, ύστερα από πρωτοβουλία του Υφυπουργού Πολιτισμού & Αθλητισμού, Γιάννη Ανδριανού, σε συνεργασία με τον αρμόδιο Αναπληρωτή Υπουργό Π.Ε.Κ.Α., Σταύρο Καλαφάτη.
Ο κ. Γιάννης Ανδριανός, στην ομιλία του, κατά τη συζήτηση στη Βουλή, υπογράμμισε τη σημασία που έχει η επίλυση του μεγάλου και χρονίζοντος προβλήματος της αυθαίρετης δόμησης των Εθνικών Αθλητικών Κέντρων, που εποπτεύονται από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, αλλά και των αθλητικών εγκαταστάσεων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης:
«Όπως γνωρίζετε, στο εδάφιο Η της παραγράφου 1 του άρθρου 16 του νομοσχεδίου ορίζεται ότι στις διατάξεις για την τακτοποίηση υπάγονται και οι "αθλητικές εγκαταστάσεις και υποστηρικτικά σε αυτές κτήρια της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου που εποπτεύονται από αυτήν". 
Ταυτόχρονα δίνεται η δυνατότητα υπαγωγής και σε αθλητικές εγκαταστάσεις της Τοπικής Αυτοδιοίκησης που αντιμετωπίζουν σε μεγάλο βαθμό παρόμοια προβλήματα».
«Παράνομο το "στέγαστρο Καλατράβα" και Εθνικά Αθλητικά Κέντρα!»
Ο κ. Ανδριανός συνέχισε: «Υπογραμμίζω σε αυτό το σημείο ότι σε μεγάλο ποσοστό Εθνικά Αθλητικά Κέντρα που εποπτεύονται από την ΓΓΑ δεν διαθέτουν σήμερα οικοδομικές άδειες που να έχουν εκδοθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες.
Ανάμεσα σε αυτές τις αυθαίρετες σήμερα κατασκευές αναφέρω ενδεικτικά το στέγαστρο Καλατράβα, το στέγαστρο του ποδηλατοδρομίου και άλλες κατασκευές στο ΟΑΚΑ, διάφορες κατασκευές στον Άγιο Κοσμά, σε αθλητικές εγκαταστάσεις της Θεσσαλονίκης, στο Εθνικό Σκοπευτήριο του Βύρωνα, στο Πανηπειρωτικό Εθνικό Κέντρο Ιωαννίνων, στα Εθνικά Αθλητικά Κέντρα Λάρισας, Ηρακλείου και Χανίων.
Μέχρι σήμερα η προσωρινή λύση που είχε βρεθεί βασιζόταν στις προβλέψεις των νόμων 2730/99 και 2947/2001 όπως ο τελευταίος συμπληρώθηκε με το νόμο 3207/2003. Βάσει των νόμων αυτών εκδόθηκαν αποφάσεις νομιμοποίησης ή εξαίρεσης από την κατεδάφιση και σε ορισμένες περιπτώσεις οικοδομικές άδειες όπου αυτό ήταν δυνατόν - όμως παρέμειναν αρκετές εγκαταστάσεις, όπως αυτές στις οποίες ενδεικτικά αναφέρθηκα προηγουμένως που δεν μπορούσαν να ενταχθούν.
Μάλιστα, τα Εθνικά Αθλητικά Κέντρα δεν εντάχθηκαν ούτε στις διατάξεις του πιο πρόσφατου νόμου 4014/2011.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα δύο πολύ σημαντικά προβλήματα: Πρώτον, ότι δεν μπορούσε να χορηγηθεί με την κανονική διαδικασία άδεια λειτουργίας από την αρμόδια επιτροπή ελέγχου καταλληλότητας αγωνιστικών χώρων, καθώς για τη χορήγηση απαιτείται οικοδομική άδεια, ή απόφαση νομιμοποίησης ή εξαίρεσης από την κατεδάφιση.
Για να παρακαμφθεί το πρόβλημα, είχε προκριθεί η εντελώς προσωρινή λύση της έκδοσης ενός αριθμού ΚΥΑ, που έδιναν την δυνατότητα να χορηγούνται άδειες λειτουργίας και βεβαιώσεις στατικής επάρκειας χωρίς να εξετάζονται τα απαιτούμενα δικαιολογητικά με συνεχόμενες ετήσιες παρατάσεις.
Το δεύτερο πρόβλημα ήταν ακόμη πιεστικότερο: Στις εν λόγω εγκαταστάσεις μέχρι σήμερα μπορούν να εκτελούνται μόνο μικρής έκτασης εργασίες συντήρησης και επισκευής χωρίς χρήση ικριωμάτων, καθώς σε αντίθετη περίπτωση απαιτείται άδεια δόμησης ή έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας από την αρμόδια πολεοδομία, οι οποίες χορηγούνται μόνο σε κτήρια που υφίστανται νόμιμα.
Έτσι όμως, προβλήματα στις αθλητικές εγκαταστάσεις που χρήζουν άμεσης επισκευής δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν με την κατάλληλη τεχνικά λύση. Ακόμα και στις εγκαταστάσεις που έχουν πρόβλημα στατικής επάρκειας υπάρχουν περιορισμοί στην αποκατάσταση και την αναβάθμισή τους».
Η λύση σε ένα τεράστιο πρόβλημα
«Σύμφωνα λοιπόν με τις προβλέψεις του παρόντος υπό συζήτηση νομοσχεδίου, σε πρώτη φάση, οι αυθαίρετες κατασκευές θα δηλωθούν, ώστε να μπορούν να γίνουν στη συνέχεια εργασίες επισκευής για τη βελτίωση, αποκατάσταση και συντήρηση των εγκαταστάσεων ύστερα από την έγκριση των αρμόδιων πολεοδομιών. 
Επίσης, μετά την ένταξή τους, οι εγκαταστάσεις αυτές θα μπορούν πλέον να αξιοποιήσουν τα προγράμματα του ΕΣΠΑ για εργασίες αναβάθμισης, όπως για παράδειγμα, αξιοποίησης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, γεγονός που αφενός θα μειώσει το λειτουργικό τους κόστος και αφετέρου θα δημιουργήσει και θέσεις εργασίας.
Αφού λοιπόν οι εγκαταστάσεις δηλωθούν, τότε το πρόβλημα με τις άδειες λειτουργίας τους σε ό,τι αφορά τις οικοδομικές άδειες λύνεται χωρίς να απαιτούνται στο εξής πρόσθετες παρατάσεις. Εφόσον δεν συντρέχουν άλλοι λόγοι, όπως για παράδειγμα προβλήματα με την στατική τους επάρκεια, άδειες λειτουργίας θα μπορέσουν να εκδοθούν για όλες τις εγκαταστάσεις που τώρα χαρακτηρίζονται αυθαίρετες.
Και, υπενθυμίζω στο σημείο αυτό, είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι στις ρυθμίσεις του νόμου περιλαμβάνονται και οι αθλητικές εγκαταστάσεις που ανήκουν στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Στην αμέσως επόμενη φάση θα διερευνηθεί η φέρουσα ικανότητα όλων των εγκαταστάσεων που θα υπαχθούν στο νόμο, διαδικασία που απαιτείται ούτως ή άλλως σύμφωνα με τον Ν.3843/2012 για την συμπλήρωση της ταυτότητας του κτηρίου. Έτσι λοιπόν με το συζητούμενο σχέδιο νόμου δίνεται λύση σε ένα υπαρκτό πρόβλημα δεκαετιών που αντιμετωπιζόταν μέχρι σήμερα με προσωρινές λύσεις - με πρακτικές οι οποίες δεν παρείχαν με την απαιτούμενη επάρκεια τους όρους ασφάλειας και αποτελεσματικής λειτουργίας των αθλητικών εγκαταστάσεων» τόνισε στην ομιλία του ο κ. Ανδριανός.

epoli.gr

OMIΛΙΑ ΚΩΣΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ, ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ "ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ -ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ" ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

ΟΜΙΛΙΑ ΚΩΣΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ, ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ «ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ», ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ (31/7/2013)

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Η νοοτροπία της αυθαιρεσίας, όχι μόνο στη δόμηση, αλλά και σε πάρα πολλές πτυχές του δημοσίου βίου των τελευταίων πολλών δεκαετιών, δεν είχε μόνο ως αποτέλεσμα την υπερδόμηση ως αυθαίρετη πρακτική πολλών χιλιάδων ανθρώπων, συμπολιτών μας. Δεν είχε μόνο ως αποτέλεσμα τα αναρίθμητα αυθαίρετα, αλλά και τα πάρα πολλά προβλήματα τα οποία κληροδοτήθηκαν στη σημερινή γενιά.
Ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζουμε το συγκεκριμένο θέμα, τόσο κατά το παρελθόν όσο όμως και τώρα, στην παρούσα συζήτηση, καταδεικνύει το γεγονός ότι αυτή η νοοτροπία που γέννησε, πολλαπλασίασε και συντήρησε το συγκεκριμένο τεραστίας έκτασης φαινόμενο, είναι ακόμα παρούσα εδώ.
Βεβαίως, μπορεί κάποιος να πει ότι μια λύση, η οποία έρχεται να συμβαδίσει με την παρούσα συγκυρία -σε κάθε περίπτωση μεταρρυθμιστική- και που αντιμετωπίζει το πρόβλημα στη γέννησή του, δημιουργεί δυνατότητες επίλυσης μιας δύσκολης πραγματικότητας που βιώνουν χιλιάδες πολίτες, αλλά ταυτόχρονα τραβάει και κόκκινη γραμμή για το μέλλον.
Μπορεί να πει κανείς ότι είναι περισσότερο ή λιγότερο αποτελεσματική. Δεν μπορεί, όμως, να θεωρήσει κάποιος, ότι αυτό έρχεται ως μία επιταγή κατόπιν συνομωσίας, δηλαδή μία επιταγή από τις Βρυξέλλες ή από κάπου αλλού.
Δεν μπορεί να θεωρήσει κανείς ότι, η ανάγκη να σταματήσει η αυθαίρετη δόμηση που καταστρέφει το φυσικό περιβάλλον, πρέπει να περιμένει μέχρι να περιμένει μέχρι να επέλθει η σοσιαλιστική επανάσταση.              
Δεν μπορεί να αντιμετωπίσουμε την αυθαίρετη δόμηση μόνο όταν θα μπορέσουμε να ρίξουμε τον καπιταλισμό, δηλαδή την οικονομία της αγοράς, και επομένως να πάψουν οι αγοραπωλησίες και οι δικαιοπραξίες, και -στην πράξη- να μην έχει κανένα νόημα εάν μπορεί ή όχι ο πολίτης να πουλάει το σπίτι του, το οποίο έχει έναν κλειστό ημι-υπαίθριο.
Προφανώς, αυτό είναι μια δραπέτευση από την πραγματικότητα. Δηλαδή, αφήνω το πρόβλημα στον άλλον να το λύσει και εγώ συζητώ εκτός θέματος, διότι στο συγκεκριμένο θεωρώ ότι τη λύση δεν μπορώ να την επιβάλω εγώ. Και όταν τελικά στριμώχνομαι, λέω ότι αυτή η πρότασή σας, στην οποία δεν έχω αντιπρόταση, θα καταπέσει στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Ποια είναι η αντιπρόταση; Ποια είναι η αντιπρόταση, η οποία θα είναι συμβατή με το Σύνταγμά μας, το οποίο «αλά καρτ» κάποιοι δέχονται, κάποτε, ως ένα Καταστατικό Χάρτη της χώρας και, κάποτε άλλοτε, λένε «εσείς το ψηφίσατε, τα δυο μεγάλα κόμματα»;
Ποια είναι η αντιπρόταση, η οποία θα μπορέσει να λύσει το πρόβλημα στην παρούσα οικονομική συγκυρία, όχι αύριο, λαμβάνοντας υπόψη τις ειδικές συνθήκες που βιώνει ο Έλληνας πολίτης, αλλά ταυτόχρονα και την αναγκαιότητα της προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος;  
Πολλοί και κυρίως οι ακραίοι θεωρούν, ότι η αυθαίρετη δόμηση είναι ένα στοιχείο της Μεταπολίτευσης. Όχι, δεν είναι. Δεν είναι στοιχείο της Μεταπολίτευσης η αυθαίρετη δόμηση. Στοιχείο της Μεταπολίτευσης είναι η ευημερία της μεγάλης πλειοψηφίας των Ελλήνων πολιτών, είναι η ανοδική κοινωνική κινητικότητα που παρουσιάστηκε στην ελληνική κοινωνία. Δεν είναι η αυθαίρετη δόμηση στοιχείο της Δημοκρατίας, δεν είναι η αυθαίρετη δόμηση στοιχείο της δικαιοσύνης, που πρέπει να επικρατεί σε μία ευνομούμενη Πολιτεία.
Η ελληνική Πολιτεία προσπαθεί, από το 1968, να αντιμετωπίσει αυτό το φαινόμενο. Δυστυχώς μέχρι σήμερα, παρά τις επανειλημμένες νομοθετικές πρωτοβουλίες, η ολοκληρωμένη αντιμετώπιση του προβλήματος, όσο απλή ακούγεται, τόσο δύσκολη είναι. Σε μία χώρα, όπου διαφημίζεται με ταμπέλα η «τακτοποίηση των αυθαιρέτων» - γίνεται αντιληπτό ότι, η αντίκρουση αυτής της πραγματικότητας της διαφήμισης της τακτοποίησης των αυθαιρέτων δεν μπορεί να είναι άλλη από μια δίκαιη μεταρρυθμιστική πρόταση, όπως είναι ο συγκεκριμένος νόμος.
Σε μία χώρα όπου ο στρουθοκαμηλισμός, δηλαδή «κρύβομαι για να μη βλέπω το πρόβλημα», είναι η συνήθης πρακτική της λογικής και των δυνάμεων της αδράνειας, η απέναντι λύση δεν μπορεί να είναι άλλη από μια δίκαιη μεταρρύθμιση.
Από το 2010, κύριε Υπουργέ, που ξεκίνησαν οι συστηματικές προσπάθειες για την επίλυση του συγκεκριμένου προβλήματος έχουμε τον τέταρτο νόμο σήμερα. Είχαμε το ν. 3843, το ν. 4030 και φυσικά το ν. 4014 -επίκληση σε πολλές διατάξεις του οποίου κάνετε στο συγκεκριμένο νομοσχέδιο- που βελτιώνεται και επικαιροποιείται.  
Σήμερα γίνεται ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση αυτή. Και γιατί δεν πρέπει, στην παρούσα συγκυρία, να μιλήσουμε τη γλώσσα της λογικής; Γιατί πρέπει να ψιθυρίζουμε ότι συμφωνούμε στην ειδική υπηρεσία κατεδάφισης; Πρέπει να ψιθυρίζουμε, δεν πρέπει να το ακούσει και πολύς κόσμος ! Αλλά, ο κόσμος θα ακούσει ότι αυτό είναι ένα εισπρακτικό νομοσχέδιο, τη στιγμή που είναι το αντίθετο.
Σήμερα νομοθετούμε την κατηγοριοποίηση των αυθαιρέτων, δηλαδή, εξορθολογίζεται επιτέλους το πλαίσιο των αυθαιρεσιών, δηλαδή ότι υπάρχει αναλογικότητα στην παρανομία, δηλαδή ότι δεν είναι το ίδιο το κάθε αδίκημα το οποίο έχει να κάνει με την αυθαίρετη δόμηση, όπως έπρεπε να είναι από την αρχή.
Υπάρχει επιτέλους η ηλεκτρονική διακυβέρνηση στο συγκεκριμένο τομέα, το οποίο έχει σχέση με τη διεκπεραίωση της διαδικασίας υπαγωγής στις συγκεκριμένες ρυθμίσεις. Αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό. Υπάρχει, επιτέλους, η χρήση των πληροφορικών συστημάτων προκειμένου να υπάρχει διασταύρωση και έλεγχος. Σε αυτό, ποιος διαφωνεί; Και φυσικά, κύριε Υπουργέ, αναμένουμε αυτό που προαναγγείλατε στην ομιλία σας, τον ολοκληρωμένο πολεοδομικό σχεδιασμό.
Είναι ιδιαιτέρως σημαντική –και επίσης σε αυτή δεν ξέρω ποιος μπορεί να διαφωνήσει σε αυτή την Αίθουσα- η ειδική μέριμνα που λαμβάνει το συγκεκριμένο νομοσχέδιο, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η δύσκολη οικονομική συγκυρία που χιλιάδες συμπολίτες μας βιώνουν.
Οι επιεικέστερες ρυθμίσεις για ορισμένες κατηγορίες του πληθυσμού, που έχουν ανάγκη μεγαλύτερης προστασίας, είναι σε θετική κατεύθυνση. Παραδείγματος χάριν, τα άτομα με υψηλό ποσοστό αναπηρίας…
Γιατί είναι αρνητικό το γεγονός ότι, τα άτομα με αναπηρία, οι παλιννοστούντες, οι πολύτεκνοι, οι τρίτεκνοι, οι μονογονεϊκές οικογένειες, οι μακροχρόνια άνεργοι υπάγονται σε επιεικέστερες ρυθμίσεις; Γιατί δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε σε αυτό; Γιατί δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι, είναι ανάγκη να υπάρξει Τράπεζα Γης; Γιατί θεωρούμε αρνητικό ότι πρέπει να υπάρξει εξέλιξη στο θεσμό του περιβαλλοντικού ισοζυγίου, της ειδικής υπηρεσίας κατεδαφίσεων, που προβλέπεται ήδη από το ν.4014/2011; Αυτά δεν είναι θετικές εξελίξεις στην αντιμετώπιση της αυθαίρετης δόμησης; Τουλάχιστον, μπορούμε να συμφωνήσουμε σήμερα στα αυτονόητα;
Και φυσικά, κύριε Υπουργέ, νομίζω ότι είναι σημαντικό να είναι ξεκάθαρο μέσα στο νομοσχέδιο ότι, όπου το Δημόσιο ή φορέας του Δημοσίου ήταν ο κατασκευαστής, προφανώς ο χρήστης -είτε είναι από τον ΟΕΚ, που παρέλαβε το ακίνητο- δεν θα επιβαρυνθεί από οποιοδήποτε πρόστιμο, από οποιαδήποτε διαδικασία, αλλά θα απαλλαχθεί από αυτό.
Κύριε Υπουργέ, νομίζω ότι ακούσατε από σχεδόν όλες τις πτέρυγες ότι το 2,5% υπέρ του Πράσινου Ταμείου είναι ένα πολύ μικρό ποσοστό. Και νομίζω ότι, ιδιαιτέρως με τις προβλέψεις τις οποίες έχετε εντάξει στο συγκεκριμένο νομοσχέδιο, είναι απαραίτητο να ανέβει αυτό το ποσοστό για να μπορέσουν να χρηματοδοτηθούν ακόμα περισσότερες δράσεις, που όχι μόνο προστατεύουν το φυσικό περιβάλλον, αλλά βοηθούν και στο να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε, πολλές φορές, φυσικές καταστροφές στο πλαίσιο προγραμμάτων τα οποία το ίδιο εκπονεί.
Τέλος, θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντικό το να μην αφήσουμε κανένα περιθώριο διαιώνισης της αυθαίρετης δόμησης στο μέλλον. Αυτό πρέπει να είναι καθαρή «κόκκινη γραμμή» που βγαίνει μέσα από το σημερινό νομοσχέδιο, μέσα από τη σημερινή συζήτηση. Θα πω το εξής: ένας Φιλανδός συγγραφέας έγραψε ότι αυτό που δεν κάνουμε σήμερα για την προστασία του περιβάλλοντος, είναι ο λόγος που θα μας θυμούνται οι γενιές στο μέλλον.
Το σημερινό καθήκον για όλους εμάς τους Βουλευτές είναι να μπορέσουμε να οικοδομήσουμε ξανά την επανάκτηση της εμπιστοσύνης μεταξύ Πολιτείας και πολιτών, πολιτικών και πολιτών. Μια εμπιστοσύνη, όμως, που θα βρίσκεται μακριά από λογικές αυθαιρεσίας, που οικοδομήθηκαν και οικοδόμησαν στρεβλότητες κατά το παρελθόν.


EΠΙΣΤΟΛΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ


Επιστολή προς τον Πρωθυπουργό της χώρας κ. Αντώνη Σαμαρά ζητώντας την άμεση παρέμβασή του απέστειλε χθες ο Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου κ. Νάσος Γιακαλής, δηλώνοντας την αδυναμία της Περιφέρειας -με την υφιστάμενη κατάσταση- να προστατέψει τα δάση των νησιών, λόγω της συνεχούς άρνησης της Υπηρεσίας Δημοσιονομικού Ελέγχου να εγκρίνει το κονδύλι διάθεσης πίστωσης για την προμήθεια βενζίνης για την Αερολέσχη Μυτιλήνης.

Ο Περιφερειάρχης για να αποτυπώσει το μέγεθος του προβλήματος, ανέφερε και το πρόσφατο περιστατικό με την εκδήλωση δύο πυρκαγιών, όπου ο Διοικητής της Περιφερειακής Διοίκησης Βορείου Αιγαίου της Πυροσβεστικής, δεν μπόρεσε να μεταβεί στη Σάμο για το συντονισμό κατάσβεσης, αφού δεν επαρκούσαν τα καύσιμα και τελικώς μετέβη με μεγάλη καθυστέρηση μόνο στη Χίο, με τη συνδρομή του Λιμεναρχείου Μυτιλήνης. 

Στην επιστολή του προς τον Πρωθυπουργό, ο κ. Γιακαλής τόνισε ότι η πίστωση ύψους 15.000 ευρώ που δεν εγκρίνεται φέτος για την προστασία των δασών μέχρι και το 2012 εγκρίνονταν κανονικά, εκφράζοντας παράλληλα τον προβληματισμό του για τους κινδύνους που εγκυμονεί η γραφειοκρατική αυτή ακαμψία εν μέσω θέρους.


Ας σημειωθεί ότι κατά την τελευταία επιστολή του προς την Υ.Δ.Ε. ο Περιφερειάρχης έκανε έκκληση για την άμεση διάθεση πίστωσης για προμήθεια βενζίνης καθώς όπως χαρακτηριστικά σημείωνε «η Πυροσβεστική Υπηρεσία ζητά την άμεση και στενή συνεργασία με την Αερολέσχη, προκειμένου να ξεπεραστεί το κρίσιμο τετραήμερο που έρχεται και να αποφευχθούν παρόμοια περιστατικά και στη Λέσβο».

H ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΛΑΓΚΑΔΑΣ-ΣΥΚΙΑΔΑΣ


Του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χίου

Το ΔΣ του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χίου με αφορμή τα δημοσιεύματα του τοπικού τύπου για την προοπτική λειτουργίας των Δημοτικών σχολείων Συκιάδας - Λαγκάδας εκτιμά τα εξής:
Τα χωριά Συκιάδα – Λαγκάδα αποτελούν διαχρονικά ιστορικά – οικονομικά - πολιτιστικά κέντρα του νησιού μας. Η μεγάλη συμβολή τους στην οικονομική ζωή του τόπου φαίνεται από το γεγονός ότι εκατοντάδες ναυτεργάτες (Λαγκαδούσοι και Συκιαδιώτες) με τα  με μεροκάματά τους αποτελούν πηγή ζωής για το νησί. Η σημαντικά αυξανόμενη στροφή  των νέων ακόμα και αποφοίτων ΑΕΙ στο ναυτεργατικό επάγγελμα λόγω οικονομικής δυσκολίας, η επανάκαμψη νέων ζευγαριών στα χωριά λόγω οικονομικών δυσκολιών (ανεργία, έλλειψη στέγης στην Αθήνα) συνέβαλαν στο γεγονός ο μαθητικός πληθυσμός των 2 Νηπιαγωγείων για μόνο τα 2 επόμενα χρόνια να’ναι 18 νήπια και προνήπια δημιουργώντας την προοπτική αύξησης του αριθμού των μαθητών και στα Δημοτικά Σχολεία   γεγονός που φαίνεται από τα στοιχεία των εγγραφών –γεννήσεων στο ληξιαρχείο.
Η πολιτεία κατά  συνέπεια όχι απλώς οφείλει αλλά απαιτείται να παρέχει όλες εκείνες τις αναγκαίες εκπαιδευτικές προϋποθέσεις (Δάσκαλοι, Ειδικότητες μεταφορά μαθητών) προκειμένου  τα παιδιά των 2 χωριών να πηγαίνουν σε μια εκπαιδευτική μονάδα που θα παρέχει  ουσιαστικό επίπεδο γνώσεων αφενός και αφετέρου να ενισχύεται η παραμονή τους στα χωριά.
Τα τελευταία χρόνια η εγκατάλειψη των χωριών της Δυτικής και Ανατολικής Χίου και ο ολοένα και αυξανόμενος μέσος όρος ηλικίας δημιουργεί αρνητικές προοπτικές στο μέλλον του νησιού.
Θεωρούμε λοιπόν επιτακτική ανάγκη την ενίσχυση των κοινωνικών παροχών στους εργαζόμενους των χωριών προκειμένου να συνεχίσουν να ζουν σε αυτή την τόσο σημαντική για το νησί περιοχή.
Τέλος, δεδομένης της ύπαρξης δυο πλήρως ανακαινισμένων σχολικών κτιρίων τα οποία πλήρωσαν οι Έλληνες φορολογούμενοι και στοίχισαν 1 εκ ευρώ, μπορεί να λειτουργήσει σε εθελοντική βάση η ενοποίηση των δυο Δημοτικών  Σχολικών Μονάδων σε ένα Ενιαίο 4/θεσιο Ολοήμερο οργανικά σχολείο  με εκ περιτροπής λειτουργία του στα δυο χωριά, που θα εξασφαλίζει τόσο την ύπαρξη  εκπαιδευτικών  ειδικοτήτων ( γυμναστών , Ξένων Γλωσσών, πληροφορικής και Μουσικής ) όσο και τα έξοδα μεταφοράς των μαθητών από την πολιτεία..Τα δυο νηπιαγωγεία σε Λαγκάδα-Συκιάδα  να παραμείνουν ως έχουν .
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος                                                                Ο Γραμματέας

      Γιώργης Αμπαζής                                                         Τσίγκος Στεφανής

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΡΑΣΕΩΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΧΙΟΥ

Ο Δήμος Χίου, σε συνεργασία με το Γραφείο Πολιτικής Προστασίας και το Γραφείο Δημοσίων Σχέσεων, οργανώνει εκδήλωση για την παρουσίαση των δράσεων των εθελοντικών ομάδων του νησιού, το Σάββατο, 3 Αυγούστου 2013 και ώρα έναρξης 19.00 μ.μ. στην κεντρική πλατεία (Βουνάκι) της Χίου. Η παρουσίαση θα γίνει στα πλαίσια των εκδηλώσεων για την 9η Γιορτή Αγροτουρισμού. 

ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΑΖΑΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΝΕΛΗΦΘΗΣΑΝ ΣΤΗ ΧΙΟ

Σε έξι ανέρχονται οι συλλήψεις στο πλαίσιο των ερευνών της Αντιτρομοκρατικής για την υπόθεση με βαρύ οπλισμό που βρέθηκε τα ξημερώματα της Τρίτης σε φουσκωτό στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Χίου και Οινουσών.
Σύμφωνα με την Αστυνομία για την υπόθεση προσήχθησαν για να εξετασθούν συνολικά 17 Τούρκοι, 11 από την Αθήνα, 3 από τη Θεσσαλονίκη και 3 από τη Χίο, ενώ έγιναν συνολικά δέκα 10 έρευνες, σε σπίτια και χώρους.
Την ίδια ώρα, στον εισαγγγελέα Εφετών οδηγήθηκε ο 51χρονος Τούρκος υπήκοος, που συνελήφθη από την Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία, στα Γραφεία Επιτροπής Αλληλεγγύης Πολιτικών Προσφύγων, επί της οδού Τζαβέλλα, στα Εξάρχεια, στο πλαίσιο των ερευνών για την υπόθεση των όπλων στη Χίο και προφυλακίσθηκε.
Από την Αστυνομία διευκρινίσθηκε ότι ο 51χρονος είναι αυτός που διώκεται και με ένταλμα σύλληψης των γερμανικών αρχών για τρομοκρατική δράση και κατείχε πλαστά βουλγαρικά δικαιολογητικά.
Αρχικά, είχε ανακοινωθεί ότι με το ευρωπαϊκό ένταλμα εδιώκετο ο 48χρονος ομοεθνής του, που είχε συλληφθεί μαζί του στην οδό Τζαβέλλα και κυκλοφορούσε με το πλαστό γαλλικό διαβατήριο.
Το χρονικό της υπόθεσης Την 30η Ιουλίου 2013, περιπολικό σκάφος του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής, εντόπισε και έλεγξε στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Χίου και Οινουσσών, φουσκωτό ταχύπλοο, μήκους επτά μέτρων, με τέσσερις επιβαίνοντες. Δύο Έλληνες 22 και 50 ετών και δύο αλλοδαπούς 33 και 55 ετών.
Όπως διαπιστώθηκε, μετέφεραν από την Ελλάδα στην Τουρκία, βαρύ οπλισμό και συγκεκριμένα, δύο αντιαρματικές ρουκέτες LOW, τέσσερις χειροβομβίδες αμυντικού τύπου F1, ρωσικής προέλευσης, τέσσερις πυροδοτικούς μηχανισμούς χειροβομβίδων, δύο πιστόλια των 9mm, 195 φυσίγγια διαμετρήματος 9mm, τέσσερις γεμιστήρες, δύο αυτοσχέδια εκρηκτικά γεμίσματα ζελατινοδυναμίτιδας, δύο πλήρεις αυτοσχέδιους ωρολογιακούς μηχανισμούς με ηλεκτρικό πυροκροτητή και έξι κόκκινες όμοιες σημαίες, οι οποίες έχουν στο κέντρο ένα κίτρινο αστέρι και κάτω από αυτό αναγράφουν με κίτρινα γράμματα, την ένδειξη “DHKC”.
Το σκάφος, ο βαρύς οπλισμός, τα εκρηκτικά και τα πυρομαχικά μεταφέρθηκαν στη Λιμενική Αρχή Χίου όπου και κατασχέθηκαν, οι δε επιβαίνοντες συνελήφθησαν.
Όπως προέκυψε από την έρευνα της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας, ο 55χρονος Τούρκος, που επέβαινε στο σκάφος, διώκεται με Ερυθρά Αγγελία από την INTERPOL Τουρκίας, για τρομοκρατική δράση. Είχε υποβάλλει, με ψευδή στοιχεία ταυτότητας, αίτημα για πολιτικό άσυλο στη Χώρα μας, το οποίο έχει απορριφθεί. Ομοίως, και ο 33χρονος Τούρκος που επέβαινε στο σκάφος, είχε υποβάλλει αίτημα για πολιτικό άσυλο, το οποίο απορρίφθηκε ως ανυποστήρικτο, καθότι δεν εμφανίστηκε στην ημερομηνία συνέντευξης.
Στο πλαίσιο αυτό, για την ίδια υπόθεση συνελήφθησαν στη Χίο, προχθές, άλλα δύο άτομα, ένας 50χρονος Έλληνας και ένας 54χρονος Τούρκος.
Οι έξι συλληφθέντες στην Χίο, βαρύνονται με κατηγορίες κακουργηματικού χαρακτήρα, που συνδέονται με τρομοκρατική δραστηριότητα, όπως, κατασκευή, προμήθεια, κατοχή και μεταφορά εκρηκτικών υλών και μηχανισμών, πυρομαχικών, χειροβομβίδων, πιστολιών και πολεμικού υλικού, με σκοπό την διάπραξη κακουργημάτων, την χρησιμοποίησή τους για να προξενήσουν κοινό κίνδυνο σε πράγματα και ανθρώπους και τον εφοδιασμό ομάδων, αλλά και παραβάσεις της νομοθεσίας για τους αλλοδαπούς. Με τη δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος τους οδηγήθηκαν χθες το απόγευμα στον Εισαγγελέα Εφετών Χίου.
Παράλληλα, έγιναν έρευνες σε σπίτια και χώρους στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη, στο Λουτράκι και στη Χίο, μεταξύ των οποίων και στα Γραφεία Επιτροπής Αλληλεγγύης Πολιτικών Προσφύγων στην οδό Τζαβέλα στην Αθήνα.
Από τις μέχρι σήμερα έρευνες βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:
40 συσκευές κινητής τηλεφωνίας,
50 κάρτες SIM,
25 μονάδες ηλεκτρονικών υπολογιστών,
πλήθος laptop και tablet υπολογιστών,
30 USB,
10 εξωτερικοί σκληροί δίσκοι,
44 φυσίγγια κρότου λάμψης,
60 ψηφιακοί δίσκοι CD,
πλήθος χειρόγραφων σημειώσεων και βιβλίων,
μία εκτύπωση ψηφιακού χάρτη, στην οποία απεικονίζεται παράκτια περιοχή της Τουρκίας, συγκεκριμένα η περιοχή Καραντουρούμ της Σμύρνης, ενώ υπάρχουν και κάποιες συντεταγμένες,
δύο έγχρωμες εκτυπωμένες φωτογραφίες, στις οποίες απεικονίζονται παράκτιες περιοχές με ενδείξεις γραμμένες στην Τουρκική γλώσσα, και,
ένα φύλλο χαρτιού, στη μια πλευρά του οποίου υπάρχουν εντυπωμένες έγχρωμες φωτογραφίες, που απεικονίζουν παράκτιες περιοχές.
Ο εκπρόσωπος της ΕΛ.ΑΣ. σημείωσε επίσης ότι κατά την είσοδο της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας στα γραφεία της οδού Τζαβέλα, άτομα που βρίσκονται μέσα, είχαν αρχίσει να καταστρέφουν ψηφιακά αρχεία.
Όλα τα κατασχεθέντα πειστήρια θα υποβληθούν σε εργαστηριακές εξετάσεις από την Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών της Ελληνικής Αστυνομίας.

protothema.gr

"ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΔΕΙΕΣ ΑΛΙΕΙΑΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΕΛΑΓΙΚΩΝ ΨΑΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2014



Σχετικά: Με  το αριθμ. 5745/90626/22-7-2013 έγγραφο Υπουργείου.

        Σας  γνωρίζουμε  ότι , τα αλιευτικά σκάφη που ειδικά θα αδειοδοτηθούν για   την αλιεία μεγάλων πελαγικών ειδών από 1-01-2014 και σύμφωνα με τις διεθνείς υποχρεώσεις της χώρας  η διαδικασία χορήγησης των Ειδικών Αδειών Αλιείας μεγάλων πελαγικών ψαριών για το   έτος 2014  θα πρέπει να ξεκινήσει άμεσα.
      Οι ενδιαφερόμενοι, θα πρέπει να υποβάλουν τις αιτήσεις τους στην Υπηρεσία μας  το αργότερα έως 20 -08-2013.
         
Επισημαίνουμε, ότι Χορηγείται μία άδεια αλίευσεις ανά πλοιοκτήτη για ένα συγκεκριμένο σκάφος, ανεξαρτήτως του αριθμού των σκαφών που αυτός κατέχει.
Τα απαραίτητα δικαιολογητικά  που πρέπει να συνοδεύουν τις αιτήσεις  είναι τα παρακάτω:
 Σε  ‘’2’’ φωτοαντίγραφα
·  φωτοαντίγραφο αλιευτικής άδειας (επαγγελματικής αλιευτικής άδειας του
σκάφους) σε ισχύ.
·  Φωτοαντίγραφο πιστοποιητικού καταμέτρησης και εγγράφου εθνικότητας ή άδειας
εκτέλεσης πλόων.
- Ειδικά για την έκδοση άδειας αλίευσης τόνου προσκομίζεται επιπλέον:
·  Υπεύθυνη δήλωση του πλοιοκτήτη ότι δεν συνταξιοδοτείτε.
·  Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης
·  φωτοαντίγραφο ατομικής άδειας αλιείας πλοιοκτήτη σε ισχύ και
βεβαίωση αρμόδιας Λιμενικής Αρχής για το χρόνο πρώτης έκδοσης της άδειας
(σε περίπτωση που αυτό δεν φαίνεται από την άδεια)
·  Φορολογική δήλωση του τρέχοντος οικονομικού έτους, έντυπο Ε1 και Ε3 ή
Ε5, εάν έχει υποβληθεί.
·  Υπεύθυνη δήλωση μόνιμης κατοικίας, του αιτούντος στην περίπτωση που
είναι μόνιμος κάτοικος παραμεθόριας περιοχής
·  Βεβαίωση Δήμου στην περίπτωση που ο αιτών πλοιοκτήτης είναι μόνιμος
κάτοικος νήσου με πληθυσμό λιγότερο των 1.000 κατοίκων.
- Ειδικά για αλιεία ζωντανού τόνου με σκοπό την πάχυνση:
·  Υπεύθυνη δήλωση του πλοιοκτήτη (με αναλυτική περιγραφή) για την
εξασφάλιση του απαιτούμενου αλιευτικού εξοπλισμού (δίχτυ ανοίγματος
ματιού τουλάχιστον 50mm) και εξοπλισμού βιντεοσκόπησης (ειδικό
στερεοσκοπικό σύστημα), που διαθέτει το σκάφος ή δεσμεύεται να
προμηθευτεί και να χρησιμοποιήσει.

     Σημειώνουμε ότι εκπρόθεσμα αιτήματα που θα υποβληθούν από τους ενδιαφερόμενους  δεν  θα γίνουν  αποδεκτά.



                                                                                                           
                                                                                      Η   ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ
                                                                                ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΛΙΕΙΑΣ ΧΙΟΥ


                                                                             
                                                                                     ΕΙΡΗΝΗ ΚΕΛΟΓΛΟΥ                                                            

                                               




N. KΑΚΛΑΜΑΝΗΣ : "ΘΛΙΒΕΡΗ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ"


Αστραψε και βρόντηξε ο βουλευτής της ΝΔ Νικήτας Κακλαμάνης εναντίον των υπουργών που απουσιάζουν από τη συζήτηση που διεξάγεται στην ολομέλεια της Βουλής για το πολυνομοσχέδιο. Την ώρα που πήρε το λόγο στα υπουργικά έδρανα βρισκόταν μόνο ο υφυπουργός Παιδείας Συμεών Κεδίκογλου, για τον οποίο είπε ότι «είναι πολύ συμπαθής, όμως είναι υφυπουργός και δεν μπορεί να δώσει απάντηση σε αυτά που θέτουμε».
Επιτέθηκε προσωπικά στον υπουργό Οικονομικών, διερωτώμενος «πού βρίσκεται, όταν τα ¾ του πολυνομοσχεδίου αφορούν θέματα αρμοδιότητάς του», ενώ διερωτήθηκε επίσης ποιος θα απαντήσει από το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης ή το υπουργείο Υγεία για τα θέματα αρμοδιότητάς τους. Κατήγγειλε τους υπουργούς ότι δεν έχουν το σθένος να υποστηρίξουν αυτά που ζητούν από τους βουλευτές να ψηφίσουν και κατέληξε: «Δεν έχω δει τόσο θλιβερή εικόνα κυβέρνησης. Είναι σα να ακούω τώρα τον πρωθυπουργό κ. Αντ. Σαμαρά να τους λέει ότι πρέπει να παρίστανται στη Βουλή».

aftodioikisi.gr

"ΓΑΛΑΖΙΕΣ" ΒΟΛΕΣ ΣΤΟΝ Γ. ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ


Μαζικά πυρά δέχθηκε από την κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας ο υπουργός ΟικονομικώνΓιάννης Στουρνάρας κατά τη σημερινή ενημέρωση που έκανε στους βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκος Μητσοτάκης. Η ενημέρωση έγινε ενόψει της αυριανής κρίσιμης ψηφοφορίας του νομοσχεδίου για τα αυθαίρετα στο οποίο περιλαμβάνεται η τροπολογία με βάση την οποία θα κλείνουν οργανισμοί του Δημοσίου με προεδρικά διατάγματα. Ο γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας Θανάσης Μπούρας και ο βουλευτής Γιώργος Βλάχος, σχολιάζοντας τις δηλώσεις Στουρνάραπερί «κόπωσης βουλευτών» αντέτειναν ότι «δεν υπάρχει κόπωση, οι βουλευτές χρειάζονται ενημέρωση και σεβασμό». Και τόνισαν χαρακτηριστικά: «Δεν μπορεί να μαθαίνουμε από την τηλεόραση ότι θα κλείνουν οργανισμοί με προεδρικά διατάγματα«. Αίσθηση προκάλεσε η διαφοροποίηση του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος είπε ότι και η δική του άποψη είναι πως «δεν υπάρχει κόπωση βουλευτών που έχουν σταθεί στο ύψος των περιστάσεων». Σημείωσε επίσης ότι ήταν «φάουλ και αρρυθμία» όσα έγιναν σε σχέση με τη διαθεσιμότητα των εκπαιδευτικών με μεταπτυχιακά και των τρίτεκνων.

aftodioikisi.gr

ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ 110 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Π.Ε. ΧΙΟΥ



Σε συνεργασία με την Ένωση Περιφερειών Ελλάδας, η Περιφερειακή Ενότητα Χίου υπέβαλε αίτημα προς τον ΟΑΕΔ για έγκριση πρόσληψης 110 ατόμων διαφόρων ειδικοτήτων στο πλαίσιο υλοποίησης του Προγράμματος Κοινωφελούς Εργασίας.
Η απασχόληση θα είναι 5μηνης διάρκειας και οι δράσεις του προγράμματος αναφέρονται σε αρμοδιότητες της Περιφερειακής Ενότητας Χίου.
Αναλυτικά οι θέσεις που ζητήθηκαν από την Π.Ε. Χίου είναι οι ακόλουθες:


ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΩΝ ΠΕ ΧΙΟΥ

Α/Α
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΕ ΧΙΟΥ

  1.  
ΠΕ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
4

  1.  
ΤΕ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
4

  1.  
ΙΕΚ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
1

  1.  
ΤΕ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ-ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ
7

  1.  
ΔΕ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ-ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ
11

  1.  
ΠΕ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ
2

  1.  
ΤΕ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ
2

  1.  
ΠΕ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ-ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ
3

  1.  
ΤΕ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ-ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ
4

  1.  
ΥΕ
ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ
72

ΣΥΝΟΛΟ ΠΕ ΧΙΟΥ
110