Τρίτη, 31 Δεκεμβρίου 2013

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑ : ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ 2014 !


Στις 15 Ιανουαρίου αναμένεται να επιστρέψουν στην Αθήνα οι επικεφαλής του κλιμακίου της Τρόικας για την τέταρτη αξιολόγηση του ελληνικού προγράμματος προσαρμογής και ενόψει του Γιούρογκρουπ της 27ης Ιανουαρίου, όπου θα συζητηθεί η εκταμίευση δόσης ύψους 4,9 δις ευρώ.
Σύμφωνα με πληροφορίες από κυβερνητικές πηγές, τα «αγκάθια» της διαπραγμάτευσης είναι τα εξής:
  • Δημοσιονομικό κενό 2014: Η Τρόικα θεωρεί ότι υπάρχει «τρύπα» τουλάχιστον 1,2 δις ευρώ συνεκτιμώντας και τα κενά που αφήνουν ο ενιαίος φόρος ακινήτων και η παράταση του μέτρου μείωσης του ΦΠΑ στην εστίαση.
  • Ομαδικές απολύσεις: Η Τρόικα επιμένει στην πλήρη απελευθέρωση στον ιδιωτικό τομέα, θεωρώντας ότι αυτό θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων.
  • Κατάργηση των φόρων υπέρ τρίτων.
  • Μείωση των εργοδοτικών εισφορών.
  • Νέο κύμα διαθεσιμότητας το 2014: Το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης έχει δηλώσει εκ προοιμίου ότι δεν τίθεται τέτοιο θέμα, αλλά οι πιέσεις θα είναι σφοδρές. Πολύ περισσότερο όταν η λίστα των 12.500 που θα έπρεπε να έχει «κλείσει» από τον Σεπτέμβριο παραμένει ανοιχτή λόγω της εκκρεμότητας σχετικά με τους διοικητικούς υπαλλήλους των ΑΕΙ.


aftodioikisi.gr

ΟΙ 10 ΦΟΡΟΙ ΤΩΝ 9,4 ΔΙΣ.ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ 2014


Νέα φορολογικά βάρη 9,4 δισ. ευρώ στα εισοδήματα και τα περιουσιακά στοιχεία 5,7 εκατομμυρίων νοικοκυριών φέρνει το 2014. Τα φυσικά πρόσωπα θα κληθούν να καταβάλουν έως και 10 διαφορετικούς φόρους το νέο έτος.
Από τους φόρους αυτούς, οι 5 θα επιβαρύνουν την ακίνητη περιουσία, οι 3 τα εισοδήματά τους και οι 2 τα ΙΧ οχήματα και τα λοιπά οχήματα που κατέχουν.
Αναλυτικά, το νέο σχέδιο της Τρόικα και της ηγεσίας του υπουργείου Οικονομικών προβλέπει ότι εντός του 2014 θα πρέπει να καταβληθούν από εκατομμύρια νοικοκυριά οι εξής 10 φόροι:
  • Οι 3 Φόροι Ακίνητης Περιουσίας (ΦΑΠ) για τα έτη 2011, 2012 και 2013. Όσοι φορολογούμενοι κατείχαν την 1η Ιανουαρίου καθενός από τα έτη 2011, 2012, 2013 κτίσματα και εντός σχεδίων πόλεων ή οικισμών οικόπεδα συνολικής αντικειμενικής αξίας μεγαλύτερης των 200.000 ευρώ, πρέπει να καταβάλουν μέχρι το τέλος Ιανουαρίου και μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου 2014 τις δύο τελευταίες μηνιαίες δόσεις των ΦΑΠ που έχουν ήδη βεβαιωθεί για τα τρία αυτά έτη. Το συνολικό ποσό που θα κληθούν να καταβάλουν υπερβαίνει τα 500 εκατ. ευρώ.
  • Το Έκτακτο Ειδικό Τέλος Ακινήτων του 2013: Όλοι οι φορολογούμενοι που κατέχουν ηλεκτροδοτούμενα κτίσματα, θα κληθούν να πληρώσουν μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ που θα λάβουν το πρώτο 4μηνο του 2014 τις δύο τελευταίες δημινιαίες δόσεις από το «χαράτσι» του 2013, οι οποίες υπερβαίνουν τα 450 εκατ. ευρώ.
  • Ο Ενιαίος Φόρος Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝΦΙΑ) του 2014: Μετά τις δημοτικές εκλογές και τις ευρωεκλογές, που διεξαχθούν τον Μάιο, θα σταλούν από το υπ. Οικονομικών τα εκκαθαριστικά σημειώματα για την πληρωμή του ΕΝΦΙΑ. Παραλήπτες θα είναι πάνω από 5,5 εκατ. φορολογούμενοι οι οποίοι κατείχαν την 1η Ιανουαρίου 2014 κτίσματα, οικόπεδα, αγροτεμάχια και λοιπά ακίνητα. Ο νέος φόρος ακινήτων θα πρέπει να εξοφληθεί έως και σε 6 ή 7 μηνιαίες δόσεις.
  • Ο φόρος για τα εισοδήματα του 2013: Μετά τις εκλογές περίπου 5,5 εκατ. φορολογούμενοι θα κληθούν να υποβάλουν ηλεκτρονικά τις δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος. Η εκκαθάριση θα γίνει αυτόματα με την υποβολή τους στο σύστημα TAXISnet.
  • Η ειδική εισφορά αλληλεγγύης για τα εισοδήματα του 2013. Όσοι φορολογούμενοι απέκτησαν το 2013 ετήσια εισοδήματα μεγαλύτερα των 12.000 ευρώ θα κληθούν να καταβάλουν με τα εκκαθαριστικά των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος και την ειδική εισφορά αλληλεγγύης, η οποία θα υπολογιστεί με συντελεστές 1% έως 4%, ανάλογα με το ύψος του συνολικού εισοδήματος.
  • Το τέλος επιτηδεύματος για το 2013. Όσοι φορολογούμενοι απέκτησαν το 2013 εισοδήματα από εμπορικές επιχειρήσεις ή ελεύθερα επαγγέλματα θα κληθούν να καταβάλουν και τέλος επιτηδεύματος, το οποίο ανέρχεται σε 650 ευρώ για τους περισσότερους. Το συνολικό ποσό που θα υποχρεωθούν να πληρώσουν ανέρχεται στα 230 εκατ. ευρώ.
  • Ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης για το έτος 2013. Οι φορολογούμενοι οι οποίοι το 2013 κατείχαν ΙΧ αυτοκίνητα άνω των 1.928 κυβικών εκατοστών, τα οποία κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1η/1/2004 και μετά, πισίνες και αεροσκάφη, θα υποχρεωθούν να καταβάλουν και το 2014 φόρο πολυτελούς διαβίωσης. Το συνολικό ποσό θα ανέλθει στα 141 εκατ. ευρώ.
  • Τα τέλη κυκλοφορίας για το 2015. Όλοι οι κάτοχοι οχημάτων θα κληθούν το τελευταίο δίμηνο του 2014 να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας του 2015. Το συνολικό ποσό των τελών που θα κληθούν να καταβάλουν, ανέρχεται σε 1.056 δισ. ευρώ.
Πηγή: Ελεύθερος Τύπος


aftodioikisi.gr

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

       
Του Νάσου  Γιακαλή
Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου
Η νέα προγραμματική περίοδος του 2014-2020 έρχεται σε μια πολύ κρίσιμη περίοδο για τη χώρα. Η παρατεταμένη ύφεση και τα πρωτοφανή ποσοστά ανεργίας που αντιμετωπίζουμε απαιτούν στοχευμένες θεσμικές παρεμβάσεις. Πεποίθησή μας είναι ότι είναι πλέον επείγουσα η παραγωγική ανασυγκρότηση του τόπου μας μέσα από την ενίσχυση νέων, εξωστρεφών και καινοτόμων τομέων παραγωγικής δραστηριότητας. Ειδικά στον τομέα της αγροτικής παραγωγής, η συρρίκνωση των εισοδημάτων και η μειωμένη ανταγωνιστικότητα των παραδοσιακών μας προϊόντων απαιτούν νέες προσεγγίσεις που θα δώσουν μια νέα ώθηση στη χώρα.
Η νέα προγραμματική περίοδος αποτελεί για τις Περιφέρειες την μεγαλύτερη πρόκληση για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της κοινωνικής και οικονομικής κρίσης και την ώθηση της πραγματικής οικονομίας. Με ποσοστά ανεργίας των νέων που ξεπερνούν το 60%  οι Περιφέρειες με τις προτάσεις και θέσεις τους θέλουν να συμβάλλουν αποφασιστικά στην κοινή αναπτυξιακή μας προσπάθεια.


Η παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας ειδικά στον τομέα της αγροτικής ανάπτυξης πρέπει να στηρίζεται:
-         Στην αξιοποίηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων κάθε Περιφέρειας, μέσω του περιφερειακού σχεδιασμού.
-         Στην δημιουργία των κατάλληλων δομών που θα υπηρετούν την νέα αυτή στρατηγική, με βασικό στόχο την εξαφάνιση των γραφειοκρατικών στρεβλώσεων και την πλήρη διαφάνεια.
-         Στην επείγουσα και κατά προτεραιότητα ενίσχυση της επιχειρηματικότητας των νέων αγροτών.
Λαμβάνοντας υπόψη τη μέχρι σήμερα εμπειρία, τις αρμοδιότητες και το θεσμικό ρόλο των φορέων που εμπλέκονται στα θέματα αγροτικής ανάπτυξης (Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, Αποκεντρωμένες Διοικήσεις και Περιφέρειες) καθώς και κριτήρια που άπτονται της ορθολογικής διαχείρισης των συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων και της αποτελεσματικότητας των παρεμβάσεων η κατάρτιση από τις Περιφέρειες 13 ΠΕΠ Αγροτικής Ανάπτυξης στη βάση ενός εθνικού πλαισίου που θα καταρτιστεί από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης θεωρείται απολύτως αναγκαία για την αποφυγή επικαλύψεων και κατακερματισμού των αναπτυξιακών πρωτοβουλιών και την προώθηση ολοκληρωμένων πολυετών και πολυτομεακών αναπτυξιακών παρεμβάσεων.


Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται ο επιτελικός χαρακτήρας του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης αλλά και η ανάγκη εξειδίκευσης των παρεμβάσεων ανάλογα με τις ανάγκες κάθε Περιφέρειας. Οι Περιφέρειες θα καταρτίσουν τα ΠΕΠ Αγροτικής Ανάπτυξης στη βάση των αρμοδιοτήτων τους, ενώ το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης  θα έχει τον αναγκαίο επιτελικό ρόλο χαράσσοντας εθνικό στρατηγικό σχεδιασμό και τις γενικές κατευθύνσεις για την αγροτική ανάπτυξη της χώρας.

Προς την κατάρτιση 13 περιφερειακών προγραμμάτων συνηγορούν και οι προβλέψεις του νέου Κανονισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για τα προγράμματα που θα χρηματοδοτηθούν από το Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταμείο Αγροτικής Ανάπτυξης (ΕΓΤΑΑ). Σύμφωνα με αυτόν τα κράτη μέλη έχουν δύο επιλογές σχετικά με την αρχιτεκτονική των προγραμμάτων αγροτικής ανάπτυξης. Είτε να καταρτίσουν ένα ενιαίο πρόγραμμα για ολόκληρη την επικράτειά τους, είτε δέσμη περιφερειακών επιχειρησιακών προγραμμάτων αγροτικής ανάπτυξης. Για τα κράτη μέλη που θα επιλέξουν να υποβάλλουν περιφερειακά προγράμματα, ο Κανονισμός δίνει τη δυνατότητα κατάρτισης και ενός εθνικού πλαισίου που θα περιλαμβάνει κοινά στοιχεία των περιφερειακών προγραμμάτων.


Στο πλαίσιο αυτό προτείνουμε :
·       Αποτελεσματικότερο προγραμματισμό σε επίπεδο Περιφέρειας με στόχους, προτεραιότητες και κατανομή πόρων που δεν θα βασίζονται αποκλειστικά σε οριζόντιες πολιτικές, αλλά θα αναδεικνύουν τις ιδιαιτερότητες της κάθε Περιφέρειας και θα αξιοποιούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματά της. Η πραγματική γνώση των περιφερειακών και τοπικών αναγκών και συνθηκών αποτελεί προϋπόθεση για την έξυπνη εξειδίκευση των προγραμμάτων της επόμενης προγραμματικής περιόδου.
·       Διασφάλιση του συντονισμού μεταξύ των επιμέρους πολιτικών και της συμπληρωματικότητας των παρεμβάσεων, καθώς και οι 13 Περιφέρειες θα διαχειριστούν και τις παρεμβάσεις του ΕΤΠΑ και του ΕΚΤ. Επομένως θα συντονίσουν και θα διασφαλίσουν ευκολότερα τη συμπληρωματικότητα των παρεμβάσεων των Ταμείων.
·       Αποτελεσματικότερο συντονισμό των προγραμμάτων Leader (που στην επόμενη προγραμματική περίοδο θα είναι πολυταμειακά) με τα Προγράμματα των Διαρθρωτικών Ταμείων σε περιφερειακό επίπεδο.




Σε ότι αφορά τη Διαχείριση των Προγραμμάτων:
·       Διασφάλιση ορθολογικής διαχείρισης σε περιφερειακό επίπεδο από τις υφιστάμενες Διαχειριστικές Αρχές, οι οποίες διαθέτουν εμπειρία στη διαχείριση προγραμμάτων κατά τις δύο τελευταίες προγραμματικές περιόδους και έχουν διαχειριστεί αποτελεσματικά τους αντίστοιχους άξονες προτεραιότητας αγροτικής ανάπτυξης του Γ΄ ΚΠΣ. 
·       Περιορισμό του διαχειριστικού κόστους, δεδομένου δεν θα απαιτηθεί η σύσταση νέων δομών
·       Αποτελεσματική διαχείριση μικρών και μεγάλων δημοσίων έργων, λόγω της μεγάλης εμπειρίας των υφιστάμενων Διαχειριστικών Αρχών αλλά και της γνώσης των τοπικών συνθηκών και της στενής μακροχρόνιας συνεργασίας με τους δικαιούχους της συγκεκριμένης κατηγορίας έργων (ΟΤΑ, Τεχνικές Υπηρεσίες Περιφέρειας κ.λπ.).
·       Η επαρκής γνώση των περιφερειακών και τοπικών συνθηκών και αναγκών αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα σε ότι αφορά τη διαδικασία αξιολόγησης των τοπικών προγραμμάτων (αποτελεσματικότερες και ταχύτερες διαδικασίες) καθώς και τη διαδικασία διαχείρισης και ελέγχου των ενδιάμεσων φορέων (Αναπτυξιακών Εταιρειών).

Σε ότι αφορά την υλοποίηση των Προγραμμάτων:
·       Βέλτιστη αξιοποίηση του δικτύου των υπηρεσιών της περιφέρειας που έχουν ενεργή εμπλοκή στις δράσεις αγροτικής ανάπτυξης.
·       Οι δικαιούχοι των δράσεων που αφορούν σε δημόσιες υποδομές στην πλειοψηφίας τους εδρεύουν στις περιφέρειες και όχι κεντρικά
·       Ευχερέστερη πρόσβαση των δυνητικών δικαιούχων και ωφελούμενων των δράσεων στις πηγές χρηματοδότησης.
Η επιλογή της υποβολής 13 Περιφερειακών Προγραμμάτων, όπως αναλύθηκε παραπάνω, ενσωματώνει το σύνολο των κρίσιμων σημείων που αφορούν στη διακυβέρνηση των προγραμμάτων και αναδεικνύονται στη πρόταση των Υπηρεσιών της Επιτροπής για τη Συμφωνία Εταιρικής Σχέσης στην Ελλάδα την περίοδο 2014-2020 (κείμενο θέσεων της Ε.Ε. για την επόμενη προγραμματική περίοδο). Εξασφαλίζει το συντονισμό μεταξύ των πολιτικών και τη συμπληρωματικότητα των παρεμβάσεων, το αίσθημα ιδιοκτησίας, την εγγύτητα στη λήψη αποφάσεων, την αποτελεσματικότητα των παρεμβάσεων και την ορθή και διάφανη χρηματοοικονομική διαχείριση και υπευθυνότητα.





Έχοντας απόλυτη συναίσθηση της κρισιμότητας της περιόδου που διανύουμε και το ρόλο που καλείται να διαδραματίσει ο πρωτογενής τομέας για την ανάκαμψη της Οικονομίας, θεωρούμε ότι πρέπει να αποφευχθούν νέοι πειραματισμοί και η Ελληνική Πολιτεία να εμπιστευθεί τις αιρετές Περιφέρειες για την υλοποίηση του νέου Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης, αποδεικνύοντας στην πράξη την επιδιωκόμενη αποκέντρωση, αλλά και την αποφασιστικότητά της να κινηθεί με διαφορετικό βηματισμό την περίοδο 2014-2020.

ΠΕΡΙ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ

Κύριε Παπαδάκη καλή σας ημέρα,
Καλή χρονιά με υγεία σε όλους σας,
και καλή-καλή Φώτιση σε όλους μας.

Η άποψή μου για την μείωση του φόρου κατανάλωσης στα Καύσιμα,πρέπει να είναι ενιαία και όχι μόνο στο πετρέλαιο Θέρμανσης.
Διότι όλοι γνωρίζουμε ότι έτσι δεν θα αποφεύγετε η Λαθρεμπορία.
Διότι εάν μειωθεί ο φόρος γενικά για όλα τα καύσιμα, θα αυξηθεί η κατανάλωση και φυσικά έσοδα του κράτους.
Εάν όμως μειωθεί ο φόρος μόνο στο πετρέλαιο θέρμανσης θα αυξηθεί η κατανάλωση μόνο για την περίοδο που διατίθεται, παράλληλα
όμως θα αυξηθεί η λαθρεμπορία μέσω της κατανάλωσης γιο Ναυτιλιακή και γεωργική χρήση διότι όλοι οι αυτοί οι καταναλωτές και γενικά 
οι "Λαθρέμποροι" εικονικά θα αυξήσουν τις "ανάγκες"τους, αποθηκεύοντας πετρέλαιο θέρμανσης.
Όμως με την μείωση του φόρου κατανάλωσης για όλα τα καύσιμα για όλο τον Χρόνο θα αυξήσει την κατανάλωση άρα και τα έσοδα του
κράτους αλλά και όλου του κυκλώματος των καυσίμων μέσω του "Τζίρου".
Διότι πρέπει ακόμη να λάβετε υπόψη σας ότι αυτά τα τρία τελευταία χρόνια όλοι οι πολίτες έχουν ψάξει να βρουν άλλους τρόπους θέρμανσης.
Άλλοι ποιο οικολογικούς και δυστυχώς κάποιοι άλλοι λιγότερο.
Όμως κανένας δεν θα αγοράσει πλέον πετρέλαιο έστω και αν σήμερα η τιμή του πέσει και στα 90 λεπτά.

Ζαννίκος Μάρκος
Συντ/χος Πλοίαρχος Ε.Ν.
Χίος

ΔΗΜΟΣΙΟ : ΕΠΙ ΘΥΡΑΙΣ ΔΥΟ Ν/Σ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ 12 ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ


Δύο νομοσχέδια που θα αφορούν στη συγχώνευση και  κατάργηση 12 νομικών προσώπων (ΝΠΙΔ και ΝΠΔΔ), αλλά και στην αλλαγή του τρόπου επιλογής προϊσταμένων στο Δημόσιο, καταργώντας την επετηρίδα αναμένεται να προωθήσει το 2014 το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, όπως άλλωστε έχει προαναγγείλει και ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Για το πρώτο νομοσχέδιο ο κ. Μητσοτάκης είχε υποστηρίξει ότι θα κατατεθεί στη Βουλή πριν από τα Χριστούγεννα, προαναγγέλλοντας ότι ανάμεσα στους Οργανισμούς είναι το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας με περίπου 130 εργαζόμενους, ενώ οι υπόλοιποι θα είναι μικρότεροι. Με τις συγκεκριμένες συγχωνεύσεις και καταργήσεις αναμένεται να επιτευχθεί ο μνημονιακός στόχος των 4.000 απολύσεων του 2013.
Σε ό,τι αφορά το δεύτερο νομοσχέδιο, στόχος, όπως είχε πει σε πρόσφατη συνέντευξή του ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης είναι να βάλει τέλος στην επετηρίδα για τις προαγωγές στο Δημόσιο: «Έχουμε πολλούς άξιους ανθρώπους στη Δημόσια Διοίκηση, πολλούς νέους ανθρώπους οι οποίοι θα πρέπει να ξεφύγουν από την παραδοσιακή έννοια της επετηρίδας ή της μοριοδότησης, η οποία πολύ συχνά τους κρατάει δέσμιους», είχε πει ο κ. Μητσοτάκης στον Τύπο της Κυριακής. Με το νομοσχέδιο, σύμφωνα με το υπουργείο, θα μπει σε νέες βάσεις ο τρόπος επιλογής προϊσταμένων στο δημόσιο, καταργώντας την επετηρίδα και αντικαθιστώντας την με ένα αδιάβλητο αξιοκρατικό σύστημα, βάσει των προσόντων των στελεχών της δημόσιας διοίκησης.
Οι προτεραιότητες στο πλαίσιο της ελληνικής προεδρίας
Επίσης σχετικά με τις προτεραιότητες του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, στο πλαίσιο της ελληνικής προεδρίας στην Ε.Ε. και εντός του μεσοπρόθεσμου 18μηνου προγράμματος που έχουν αναλάβει η Λιθουανία, η Ελλάδα και η Ιταλία (η οποία ακολουθεί στην προεδρία), είναι η διοικητική μεταρρύθμιση, η μείωση των διοικητικών βαρών και η ηλεκτρονική διακυβέρνηση.
Στο πλαίσιο αυτό το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης θα παρουσιάσει τις δικές του προτάσεις, πρωτοβουλίες και μεταρρυθμίσεις στις οποίες έχει προβεί, ενώ θα εστιάσει και στον ανασχεδιασμό της δημόσιας διοίκησης, στη μείωση των οργανωτικών δομών στα υπουργεία κατά 40%, αλλά και στη μείωση του προσωπικού κατά 200.000, από το 2009 μέχρι σήμερα, με αποχωρήσεις – αναγκαστικές ή μη- μόνιμων ή έκτακτων υπαλλήλων στον στενό και ευρύτερο δημόσιο τομέα.
Επίσης, το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης θα αναδείξει το σχέδιο που έχει για τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού, καθώς θα έχει κεντρικό ρόλο στις προσλήψεις (δεν θα μπορεί αυθαίρετα κάθε υπουργείο να προσλαμβάνει προσωπικό), καθώς και στην αλλαγή του τρόπου επιλογής προϊσταμένων στο Δημόσιο.


aftodioikisi.gr