Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015

ΤΟ ΝΕΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΤΡΑΝΤΑΖΕΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Ποιος το περίμενε ότι το τρίτο μνημόνιο θα ερχόταν στη Βουλή παραμονές 15Αύγουστου, όταν η πολιτική επικαιρότητα υποχωρεί και τα μπάνια του λαού γίνονται το μόνο πραγματικό γεγονός σε εθνικό επίπεδο. Οχι μόνο αυτό, αλλά λείπουν διακοπές και οι μεγαλοδημοσιογράφοι, με αποτέλεσμα να έχουν την ευκαιρία τους στα κανάλια οι αντικαταστάτες τους, που κάποιες φορές δυσκολεύονται να περάσουν τη “γραμμή”. Αλλά η συζήτηση για τη “γραμμή” είναι έτσι κι αλλιώς μπερδεμένη και δύσκολη στη σημερινή πολιτική συγκυρία.
Το Μέγαρο Μαξίμου υπερασπίζεται τη συμφωνία με τους πιστωτές και προβάλλει τα πλεονεκτήματά της, συγκρίνοντάς την με τα μέτρα που θα έφερνε η προηγούμενη κυβέρνηση. Είναι αλήθεια ότι προβλέπονται χαμηλότερα πρωτογενή πλεονάσματα και ότι διασφαλίζεται η χρηματοδότηση της χώρας μέχρι το 2019, όπως επίσης η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών. Είναι επίσης αλήθεια ότι υπάρχουν μέτρα κοινωνικής δικαιοσύνης, όπως η φορολόγηση των εφοπλιστών, ο διαγωνισμός για τις τηλεοπτικές άδειες, η υψηλή έκτακτη εισφορά στα πολύ υψηλά εισοδήματα. Δεν παύει να ισχύει, όμως, ότι η κυβέρνηση καλείται να εφαρμόσει μέτρα τα οποία μέχρι τώρα κατήγγελλε (όπως το άνοιγμα κλειστών επαγγελμάτων) και μεταρρυθμίσεις στις οποίες δεν δείχνει να πιστεύει (όπως ο περιορισμός των πρόωρων συντάξεων και η φορολόγηση των αγροτών).
ΟΧΙ και διάσπαση
Σε κάθε περίπτωση, η ψηοφοφορία του νέου μνημονίου θα είναι μια οριακή στιγμή για τον ΣΥΡΙΖΑ που έχει ήδη διχοτομηθεί και μένει σε εκκρεμότητα η επισημοποίηση της διάσπασης. Η Αριστερή Πλατφόρμα δεν έχει ακόμη ξεκαθαρίσει αν θα φύγει μετά το ΟΧΙ. Εκτιμάται ότι 25 βουλευτές θα ακολουθήσουν τον Π. Λαφαζάνη στο κυοφορούμενο νέο αντιμνημονιακό κόμμα που θα συνεργαστεί, όπως όλα δείχνουν, με τον Α. Αλαβάνο και την ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
Αίνιγμα αποτελεί η στάση της ΠτΒ Ζ. Κωνσταντοπούλου, που κάνει ήδη δύσκολη τη ζωή του πρωθυπουργού. Απαντώντας στην επιστολή που της έστειλε ζητώντας τη σύγκληση της ολομέλειας την Πέμπτη τον ενημέρωσε ότι δεν θα γίνει συζήτηση σε επίπεδο επιτροπών σήμερα, όπως ο ίδιος είχε προτείνει. Αντί γι αυτό θα συνεδριάσει η Διάσκεψη των Προέδρων το βράδυ, στις 21:30(!) για να διαμορφώσει την διαδικασία.Το suspens συντηρεί και ο πρώην ΥΠΟΙΚ Γ. Βαρουφάκης, ο οποίος, λογικά, δεν θα υπερψηφίσει, αλλά κανείς δεν στοιχηματίζει αν θα διαλέξει το “παρών”, την απουσία ή αν θα πάει στην σκληρότερη δυνατή επιλογή.
Και βέβαια, ποιος ξέρει πώς θα διαμορφωθεί η σχέση Κωνσταντοπούλου-Βαρουφάκη-Λαφαζάνη το επόμενο διάστημα και ανάλογα με τις πολιτικές εξελίξεις που θα επηρεαστούν σε μεγάλο βαθμό από τον αριθμό των διαφοροποιήσεων που, εκτός απροόπτου, θα είναι πολλές.
Οι εκλογές στο επίκεντρο
Στο πολιτικό και διπλωματικό παρασκήνιο το κυρίαρχο θέμα είναι οι εκλογές. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρόεδρος της Κομισιόν Ζ.Κ.Γιούνκερ ζήτησε από τον πρωθυπουργό να δεσμευτεί ότι πρώτα θα υλοποιηθούν μεταρρυθμίσεις και θα γίνει η πρώτη αξιολόγηση από τους “θεσμούς” και μετά θα προκηρυχθούν εκλογές. Ανάλογα μηνύματα φαίνεται πως φτάνουν στην Αθήνα και από το Βερολίνο, ενώ η Α. Μέρκελ φέρεται να είπε στον Α. Τσίπρα στην τελευταία τους τηλεφωνική επικοινωνία ότι “δεν θα πάθετε και τίποτα με μια συμφωνία-γέφυρα”. Αυτή η “ξινίλα” αποδίδεται από κυβερνητικές πηγές στη δυσφορία του ΥΠΟΙΚ Β. Σόιμπλε για το γεγονός ότι ολοκληρώθηκε η συμφωνία στο χρονοδιάγραμμα που ήθελε η Αθήνα αλλά και στην αμφισβήτηση εκ μέρους του της βούλησης της κυβέρνησης να υλοποιήσει τις δεσμεύσεις της.
Εκλογές δεν θέλουν ούτε στα κόμματα της αντιπολίτευσης που στηρίζουν τη συμφωνία. ΝΔ, Ποτάμι και ΠΑΣΟΚ ζητούν από τον πρωθυπουργό να εγκαταλείψει τον εκλογικό σχεδιασμό ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα της ψηφοροίας. Ωστόσο, όλοι καταλαβαίνουν ότι αν οι διαρροές είναι περισσότερες από εκείνες που καταγράφτηκαν στις προηγούμενες ψηφοφορίες, θα διαμορφωθεί εκλογική δυναμική ανεξάρτητα από τις διαθέσεις του πρωθυπουργού.
Φαγούρα στα κόμματα
Στο εσωτερικό της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ υπάρχει ένταση ενόψει της ψηφοφορίας. Σύμφωνα με πληροφορίες, τουλάχιστον 30 βουλευτές της ΝΔ εξέφρασαν παράπονα προς την ηγεσία για τη στάση του κόμματός τους απέναντι στο νέο μνημόνιο. Μέχρι και ο υπερμνημονιακός Αδωνις Γεωργιάδης πρότεινε αποχή από την ψηφοφορία. Ανάλογη εικόνα υπάρχει και στο ΠΑΣΟΚ όπου ο βενιζελικός Λεωνίδας Γρηγοράκος έστειλε επιστολή στην Φ. Γεννηματά ζητώντας της να μη δώσει “λευκή επιταγή” στον Α. Τσίπρα. Δεν πέρασε, άλλωστε, απαρατήρητο ότι ο Ευ. Βενιζέλος έβγαλε non paper για να απαντήσει σε εκείνο του Μεγάρου Μαξίμου πριν προλάβει να εκφραστεί η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Φ. Γεννηματά. Ο Στ. Θεοδωράκης από την πλευρά του ενημέρωσε βουλευτές και στελέχη του Ποταμιού ότι στο εξής θα ανέβουν οι τόνοι απέναντι στην κυβέρνηση και στον πρωθυπουργό προσωπικά, όπως άλλωστε συνάγεται από το γεγονός ότι επιλέγεται ο όρος ”μνημόνιο Τσίπρα”.
Για να δει κανείς όλη την εικόνα θα πρέπει να συνεκτιμήσει ότι το επόμενο διάστημα θα έρχονται συνεχώς προς ψήφιση στη Βουλή εφαρμοστικοί νόμοι, ενώ θα είναι πολύ αυστηρή η εποπτεία από το “κουαρτέτο”. Τον Οκτώβριο μπορεί να προκύψει συμπληρωματικός προϋπολογισμός για το 2015 και λίγο μετά θα συνταχθεί το προσχέδιο προϋπολογισμού για το 2016. Ανάλογα με τα ευρήματα των αξιολογήσεων, δεν αποκλείονται να ξαναβρεθούμε στην συνήθη παλίρροια των πιέσεων από τους πιστωτές και της απόκρουσής τους από την κυβέρνηση. Και βέβαια ο Β. Σόιμπλε θα καραδοκεί διεκδικώντας τη δικαίωση της άποψής του, ότι η χώρα μας δεν έχει θέση στην ευρωζώνη.




tvxs.gr

ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ

Τη σταδιακή κατάργηση των πρόωρων συντάξεων -με στοχο να καταργηθούνοριστικά έως το 2022- αλλά και τη μείωση της μετενέργειας στους 3 μήνες, από τους 6 που είναι η σημερινή διάρκεια ισχύος προβλέπει το νέο μνημόνιο. Η συμφωνία φέρνει επίσης σταδιακή κατάργηση του ΕΚΑΣ μέχρι τον Δεκέμβριο του 2019, πάγωμα των κατώτατων συντάξεων μέχρι το 2021, αλλά και περικοπές.
Πιο συγκεκριμένα, αναφορικά με τις πρόωρες συντάξεις προβλέπονται τα εξής:
• Ορίζεται από 01.01.2022 ως όριο ηλικίας συνταξιοδότησης για πλήρη σύνταξη λόγω γήρατος για τους ασφαλισμένους όλων των Οργανισμών Κοινωνικής Ασφάλισης, συμπεριλαμβανομένης της Τράπεζας της Ελλάδος, το 62ο έτος της ηλικίας (με 15 έτη ή 4.500 ημέρες ασφάλισης) και το 67ο έτος της ηλικίας (με 12.000 ημέρες ασφάλισης ή 40 έτη).
• Από την 01/01/2022 προβλέπεται ως όριο ηλικίας συνταξιοδότησης για θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος μειωμένης σύνταξης λόγω γήρατος το 62ο έτος της ηλικίας με 4.500 ημέρες ή 15 έτη ασφάλισης
• Στις περιπτώσεις που δεν έχει θεμελιωθεί δικαίωμα πλήρους ή μειωμένης σύνταξης μέχρι τη δημοσίευση του νόμου (πιθανότατα μέχρι την Παρασκευή), τα όρια ηλικίας αυξάνονται σταδιακά έως την 01.01.2022. Ο «βηματισμός» για την αύξηση των ορίων ηλικίας αποτυπώνεται στους σχετικούς πίνακες. Οι μόνοι που γλιτώνουν είναι οι υπαγόμενοι σε βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα, καθώς και οι μητέρες και οι χήροι πατέρες ανίκανων για κάθε βιοποριστική εργασία τέκνων.
•Θεμελιωμένα συνταξιοδοτικά δικαιώματα μέχρι τη δημοσίευση του νόμου αυτού στους οργανισμούς κοινωνικής ασφάλισης, συμπεριλαμβανομένης της Τράπεζας της Ελλάδος, λόγω συμπλήρωσης των προϋποθέσεων του απαιτούμενου χρόνου ασφάλισης και ορίου ηλικίας, όπου αυτό προβλέπεται, δεν θίγονται και δύνανται να ασκηθούν οποτεδήποτε.
Ο υπουργός Οικονομίας Γιάννης Σταθάκης, σε συνέντευξη του σημείωσε ότι θα υπάρξουν -πέραν της εισφοράς για την υγειονομική περίθαλψη που έχει ήδη νομοθετηθεί- περικοπές στις επικουρικές πάνω από ένα όριο που δεν διευκρίνισε, αλλά και περικοπές στη συνταξιοδοτική δαπάνη την περίοδο 2017-2018 που θα προσεγγίσει το 1% του ΑΕΠ.
Μεταξύ άλλων το νέο μνημόνιο προβλέπει επίσης:
• Τη στενότερη σύνδεση εισφορών - παροχών.
• Τη διεύρυνση της βάσης των εισφορών και των συντάξεων για τους αυτοαπασχολούμενους (σ.σ.: ΟΑΕΕ) σύμφωνα με το πραγματικό εισόδημά τους.
• Τον εξορθολογισμό των κανόνων εισφορών και παροχών των ασφαλιστικών ταμείων.
• Την κατάργηση των φόρων υπέρ τρίτων.
• Την εναρμόνιση των συνταξιοδοτικών εισφορών του ΟΓΑ με εκείνες των άλλων Ταμείων (εκτός εάν ο ΟΓΑ ενσωματωθεί σε άλλα Ταμεία).
• Την υιοθέτηση νομοθεσίας για την πλήρη αντιστάθμιση των δημοσιονομικών συνεπειών από την εφαρμογή των αποφάσεων των δικαστηρίων για τη συνταξιοδοτική μεταρρύθμιση του 2012 (σ.σ.: αποφάσεις ΣτΕ για ρήτρα μηδενικού ελλείμματος, κατάργηση 13ης και 14ης σύνταξης).
• Ο νόμος 3863/2010 για τον νέο τρόπο υπολογισμού των κύριων συντάξεων πρέπει να εφαρμοστεί, ενώ τον Οκτώβριο του 2015 θα πρέπει να αντικατασταθεί ή να προσαρμοστεί η νομοθεσία για τις επικουρικές συντάξεις (σ.σ.: ρήτρα μηδενικού ελλείμματος). Διαφορετικά θα πρέπει να εφαρμοστεί.
• Την ενοποίηση των Ταμείων, που πρέπει να έχει ολοκληρωθεί στο τέλος του 2017.
• Την παραπέρα μείωση του λειτουργικού κόστους των Ταμείων.
• Την έκδοση μιας έκθεσης για την κοινωνική πρόνοια.




tvxs.gr

ΝΕΟ ΤΡΙΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ - ΕΚΤΡΩΜΑ: ΣΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ !



ΑΝΤΙΛΑΪΚΕΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ, ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΣΕ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ, ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ, ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ. ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΑΓΡΟΤΕΣ-ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΔΩ
Στη Βουλή κατατέθηκε τα ξημερώματα της Τετάρτης (12/8) τονέο τρίτο μνημόνιο, όπως αυτό διαμορφώθηκε μεταξύ κυβέρνησης και του κουαρτέτου των "θεσμών", το οποίο προβλέπει σαρωτικές αντιλαϊκές ανατροπές σε όλους του τομείς και ειδικότερα στη φορολογία, το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου αλλά και τα εναπομείναντα ασφαλιστικά δικαιώματα, ενώ βάζει έντονα στο στόχαστρο τους αγρότες και τους επαγγελματίες.
Για το νέο μνημονιακό έκτρωμα σχεδιάζεται να ακολουθηθεί μέσα στο Δεκαπενταύγουστο η απαράδεκτη διαδικασία του κατεπείγοντος, προκειμένου οι βουλευτές να μην μπορέσουν ούτε καν να διαβάσουν το μνημόνιο και να μην γίνει η παραμικρή ουσιαστική συζήτηση σε επίπεδο Κοινοβουλίου για τις δυσμενείς συνέπειες που θα επιφέρει στη ζωή του λαού η νέα μνημονιακή συμφωνία με τους "εταίρους".
Το σχέδιο νόμου έχει τίτλο «Κύρωση του Σχεδίου Σύμβασης Οικονομικής Ενίσχυσης από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας και ρυθμίσεις για την υλοποίηση της Συμφωνίας Χρηματοδότησης» και προβλέπει: 0,25% πρωτογενές έλλειμμα το 2015, πρωτογενές πλεόνασμα 0,50% το 2016, +1,75% το 2017 και +3,5% το 2018.
ΣΑΡΩΤΙΚΕΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ
Με ένα άρθρο στο οποίο, πέραν των πολλών άλλων, ενσωματώνεται δέσμη προαπαιτούμενων μέτρων με τα οποία έρχονται τα πάνω κάτω σε φόρουςσυντάξειςαγορά ενέργειας και κατασχέσεις, επιχειρεί να ανοίξει η κυβέρνηση τον δρόμο για την υπογραφή της νέας αποκιακής δανειακής σύμβασης από τον ESM. Ταυτόχρονα με διατάξεις του μνημονίου καταστρέφεται και η αγορά ψωμιού, καταστρέφονται οι έλληνες κτηνοτρόφοι από την "απελευθέρωση" του φρέσκου γάλακτος, ενώ διαλύεται με την απελευθέρωση των εκπτώσεων το μικροεμπόριο !
Στο νομοσχέδιο ορίζεται αυτοματοποιημένη διαδικασία μέσω της οποίας η ΓΓΔΕ θα στείλει προκαταβολικά ερωτήματα σε όλες τις τράπεζες προκειμένου να διερευνηθεί αν υπάρχουν τραπεζικοί λογαριασμοί στο όνομα μεγάλων οφειλετών του Δημοσίου.
Η διαδικασία αυτή θα γίνεται αυτόματα και κεντρικά ενώ δίνεται η δυνατότητα διαρκούς ελέγχου των τραπεζών για την απόδοση ποσών που κατατίθενται μετά την επιβολή της κατάσχεσης και την υποβολή της δήλωσής τους μέχρι την εξόφληση των οφειλών για τις οποίες έχουν επιβληθεί τα κατασχετήρια.
ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΟ ΟΡΙΟ ΤΩΝ 1.500 ΕΥΡΩ
Επιπλέον μειώνεται σημαντικά το ακατάσχετο όριο των 1.500 ευρώ μισθών, συντάξεων και ασφαλιστικών βοηθημάτων που καταβάλλονται περιοδικώς.
Το όριο κατεβαίνει στα 1.000 ευρώ και επιτρέπεται η κατάσχεση των απαιτήσεων εφόσον υπερβαίνουν τα 1.000 ευρώ κλιμακωτά και συγκεκριμένα στο 1/2 των 1.000 ευρώ για ποσά μέχρι 1.500 ευρώ για τις ασθενέστερες οικονομικά τάξεις και στο 100% του ποσού που υπερβαίνει τα 1.500 ευρώ για τα μεγαλύτερα εισοδηματικά κλιμάκια.
Μάλιστα τα νέα όρια θα έχουν αναδρομική ισχύ καθώς στις διατάξεις του νομοσχεδίου ορίζεται ότι οι τροποποιήσεις αυτές εφαρμόζονται επί των ενεργών κατασχέσεων, δηλαδή και για κατασχέσεις που έχουν ήδη γίνει.
Μειώνεται επίσης στα 1.250 ευρώ το κατώτερο όριο ακατάσχετο των καταθέσεων φυσικών προσώπων σε τράπεζες σε ατομικό ή κοινό λογαριασμό το οποίο ρητά ορίζεται ότι υπολογίζεται ανά μήνα, ενώ αποκλείεται ο σωρευτικός υπολογισμός αυτού σε διαστήματα μεγαλύτερα του μήνα.
Με βάση τις διατάξεις του νομοσχεδίου:
  • Αυξάνεται ο ειδικός φόρος κατανάλωσης για το αγροτικό ντίζελ από τα 66 στα 200 ευρώ από την 1η Οκτωβρίου 2015 και στα 330 ευρώ, από την 1η Οκτωβρίου 2016. Προβλέπονται έσοδα 13 εκατ. ευρώ το 2016, 66 εκατ. το 2017 και 105 από το 2018 και μετά.
  • Επανέρχεται η προκαταβολή φόρου 55% για τους αγρότες για τα εισοδήματα του 2014 (από27,5%)
  • Αυξάνεται σταδιακά η προκαταβολή φόρου για ελεύθερους επαγγελματίες και μικρομεσαίους επιχειρηματίες από το 55% για τα περυσινά εισοδήματα σε 75% για τα εισοδήματα του 2015 και σε 100% για τα εισοδήματα του 2016. Συνολικά αναμένονται έσοδα 370 εκατ. ευρώ από αγρότες και επαγγελματίες.
  • Μειώνεται το ακατάσχετο όριο μισθών, συντάξεων και ασφαλιστικών βοηθημάτων από τα 1.500 στα 1.000 ευρώ. Για τις καταθέσεις το ακατάσχετο όριο μειώνεται στα 1.250 ευρώ για κάθε φυσικό πρόσωπο αλλά μόνο για ένα πιστωτικό ίδρυμα.
  • Καταργείται ο «προληπτικός» φόρος 26% για συναλλαγές με χώρες με προνομιακό φορολογικό καθεστώς (π.χ Κύπρος, Βουλγαρία)
  • Καταργείται η έκπτωση φόρου 2% για την εφάπαξ εξόφληση φόρου εισοδήματος για τα εισοδήματα που αποκτώνται από την 1η Ιανουαρίου 2015 και μετά. Πρόβλεψη για 28 εκατ. ευρώ από το 2016 και μετά.
  • Καταργείται η έκπτωση επισφαλών απαιτήσεων έως 1,5% επί των πωλήσεων των πρακτόρων ΟΠΑΠ
  • Αυξάνονται κατά 4% κάθε χρόνο από το 2016 έως και το 2020, συντελεστές φόρου και εισφοράς για
  • Τα πλοία Α' κατηγορίας που είναι νηολογημένα με ελληνική σημαία και των πλοίων ελληνικών συμφερόντων με ξένη σημαία
  • Παρατείνεται για τέσσερα ακόμη χρόνια (έως το 2019) η ειδική εισφορά σε ναυτιλιακές εταιρείες
  • Αυξάνεται η αυτονομία της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, εκχωρώντας στη ΓΓΔΕ εξουσιοδότηση έκδοσης υπουργικών αποφάσεων οι οποίες μεταξύ άλλων αφορούν σε θέματα παρατάσεων προθεσμιών για ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών, χορήγησης ρυθμίσεων και ποινικών διώξεων για μη καταβολή βεβαιωμένων οφειλών. Μεταφέρονται όλες οι αρμοδιότητες και καθήκοντα που άπτονται φορολογικών και τελωνιακών υποθέσεων από τη γενική γραμματεία τουΣΔΟΕ και κάθε άλλη υπηρεσία του Δημοσίου στη ΓΓΔΕ στην οποία προστίθενται και 500 νέες οργανικές θέσεις που θα καλυφθούν αρχικά από προσωπικό που υπηρετεί ήδη στο Δημόσιο.
  • Μετατάσσεται το μοσχαρίσιο κρέας από το 23% στο 13% και επιβάλλεται συντελεστής 23% σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια με εξαίρεση την προσχολική αγωγή (η ρύθμιση ισχύει αναδρομικά από τις 20 Ιουλίου) με προβλεπόμενη αύξηση εσόδων 168 εκατ. το 2015 και 240 εκατ. ευρώ το 2016.
  • Ανοίγει ο δρόμος για την άμεση εκκαθάριση του ΕΝΦΙΑ (θα πληρωθεί σε πέντε μηνιαίες δόσεις από τον Οκτώβριο του 2015 έως τον Φεβρουάριο του 2016) με στόχο 2,650 δισ. ευρώ για το 2015 αλλά παρατείνεται και για φέτος η έκπτωση 20% στον ΕΝΦΙΑ των κενών και μη ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων εφόσον αυτά παρέμειναν για όλο το 2015 κενά και μη ηλεκτροδοτούμενα. Καταργείται η απαλλαγή για τον ΕΟΤ (προβλέπονται έσοδα 1,5 εκατ. ευρώ) και έτσι φορολογείται για τα μισθωμένα ή δωρεάν παραχωρούμενα ακίνητά του σε πρόσωπα πλην ελληνικού δημοσίου, καθώς και η προβλεπόμενη από φέτος απαλλαγή των ενοικιαζόμενων δωματίων ατομικών επιχειρήσεων.
  • Επιβάλλεται πρόστιμο 150 ευρώ από το υπουργείο Οικονομίας στους ιδιοκτήτες οχημάτων τα οποία δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ για διάστημα μεγαλύτερο από έξι μήνες. Το πρόστιμο βεβαιώνεται από τη φορολογική διοίκηση. Πρόβλεψη για 15,4 εκατ. ευρώ φέτος και 56,3 εκατ. το 2016.
  • Αύξηση φόρου στα ποτά. Ο συντελεστής αιθυλικής αλκοόλης αυξάνεται από 2.450 ευρώ σε 2.548 ανά 100λιτρο άνυδρης αιθυλικής αλκοόλης.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ 100 ΔΟΣΕΙΣ
Το επιτόκιο αυξάνεται στο 5% (από 3%) για τη ρύθμιση των εκατό δόσεων για όσους έχουν οφειλές άνω των 5.000 ευρώ.
Για φορολογούμενους με χαμηλότερες οφειλές για να μην ισχύσει επιτόκιο 5% θα πρέπει να συντρέχουν σωρευτικά οι εξής προϋποθέσεις:
α) ο οφειλέτης είναι φυσικό πρόσωπο το οποίο δεν ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα,
β) η ακίνητη περιουσία του οφειλέτη σύμφωνα με το Ε9 είναι αντικειμενικής αξίας έως 150.000ευρώ και
γ) η υπαγόμενη στη ρύθμιση βασική οφειλή υπερβαίνει το 50% του δηλωθέντος ετήσιου εισοδήματος του οφειλέτη.
Προβλέπεται ακόμα απώλεια της ρύθμισης για όσους οφειλέτες δεν έχουν πληρώσει ή ρυθμίσει τις νέες ληξιπρόθεσμες οφειλές τους (ατομικές ή αυτές για τις οποίες υπάρχει ευθύνη καταβολής) μέσα σε τρεις μήνες από την προθεσμία πληρωμής.
Τέλος, καθιερώνεται η δυνατότητα μείωσης του αριθμού των δόσεων εάν ο οφειλέτης έχει τη δυνατότητα σύμφωνα με τα οικονομικά του δεδομένα να πληρώνει την οφειλή του σε λιγότερες δόσεις από τις αρχικά χορηγηθείσες , οποτεδήποτε καθ΄όλη τη διάρκεια της ρύθμισης.
Για λόγους δικαιοσύνης όμως , όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, προβλέπονται και ορισμένες αλλαγές στην πάγια ρύθμιση των 12 δόσεων, προκειμένου να διευκολυνθούν οι φορολογούμενοι.
Συγκεκριμένα, μειώνεται το επιτόκιο από το 8% στο 5%, μετά την παρέλευση διμήνου από τη δημοσίευση του νόμου, για νέες ρυθμίσεις και για ανεξόφλητες δόσεις υφιστάμενων ρυθμίσεων και αναστέλλεται για δύο χρόνια η υποχρέωση υποβολής στοιχείων που να αποδεικνύουν τη δυνατότητα καταβολής των δόσεων για χρέη έως 5.000 ευρώ και εγγράφων που να αποδεικνύουν την προσωρινή οικονομική αδυναμία προκειμένου για χρέη άνω των 50.000 ευρώ.
Η ΕΡΓΑΛΕΙΟΘΗΚΗ ΟΟΣΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Αλλαγές στην λειτουργία της αγοράς επέρχονται με μέτρα που περιλαμβάνονται στη συμφωνία της κυβέρνησης με τους εκπροσώπους των δανειστών. Μεταξύ άλλων, προβλέπονται αλλαγές στο καθεστώς των εκπτώσεων και προσφορών, μέτρα απελευθέρωσης για την πώληση του γάλακτος και του ψωμιού.
Υπενθυμίζεται ότι ο ΟΟΣΑ έχει προτείνει την πλήρη απελευθέρωση των εκπτώσεων- προσφορών. Δηλαδή η κάθε επιχείρηση να πραγματοποιεί εκπτώσεις όποτε αυτή επιθυμεί και να μην καθορίζονται από την Πολιτεία.
Σχετικά με την άρση των περιορισμών στην πώληση του ψωμιού αίρονται οι περιορισμοί αναφορικά με τα σημεία πώλησής του και πλέον θα επιτρέπεται να γίνεται εμπόριο και από άλλες επιχειρήσεις, ενώ θα επιτρέπεται στα πρατήρια άρτου να ολοκληρώνεται το ψήσιμο ψωμιού από έτοιμα προϊόντα ζύμης κάνοντας χρήση της ονομασίας «αρτοποιείου».
Για τη διάρκεια ζωής του φρέσκου γάλακτος ο αρχικός σχεδιασμός με βάση τις συστάσεις του ΟΟΣΑπροέβλεπε την κατάργηση της καθοριζόμενης από το κράτος διάρκειας ζωής του γάλακτος και ο καθορισμός αυτής να γίνεται ελεύθερα από τον παραγωγό με βάση τη μέθοδο παστερίωσης.
Με αυτό τον τρόπο ένα γάλα φρέσκο θα μπορούσε να έχει διάρκεια ζωής ακόμη και 11 ημέρες !!!






iskra.gr

ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΒΡΕΦΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΒΡΕΦΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΟΜΗΡΟΥΠΟΛΗΣ

Το Νομικό Πρόσωπο Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης – Πολιτισμού – Αθλητισμού και Παιδείας του Δ. Χίου προτίθεται να προβεί στην προμήθεια του κάτωθι βρεφικού εξοπλισμού ( βρεφικά είδη και παιχνίδια)  για τη λειτουργία των βρεφικών τμημάτων του παιδικού σταθμού Ομηρούπολης.
Συγκεκριμένα:
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΒΡΕΦΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ
Α/Α
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΠΟΣΟΤΗΤΑ
1
Αλλαξιέρα βρεφών 82χ40χ100εκ (φυσικό χρώμα)
2 τμχ
2
Τραπέζι στρογγυλό 120χ56εκ
1 τμχ
3
Καρεκλάκι πλαστικό (3 κόκκινα,3 κίτρινα,2 μπλε,2πράσινα)
10 τμχ
4
Καρεκλάκι bebe φυσικό χρώμα 36χ36χ41εκ, ύψος 19εκ
10 τμχ
5
Τραπέζι bebe φυσικό χρώμα 100χ40εκ ύψος
1 τμχ
6
Κρεβάτι βρεφικό 100χ68χ93εκ
4 τμχ
7
Πάρκο βρεφών 111χ80χ85εκ
2 τμχ
8
Κάθισμα βρεφικό
4 τμχ
9
Βιβλιοθήκη με ντουλάπια & ράφια, φυσικό χρώμα, 124χ40χ180εκ
2 τμχ
10
Κουβέρτα ακρυλική baby (2βεραμάν,2σιέλ,2ροζ) 100χ150εκ
6 τμχ
11
Κουβέρτα πικέ (2κίτρινες,2σιέλ,2ροζ) 160χ120εκ
6 τμχ
12
Σεντόνι νηπίων με λάστιχο, με παράσταση
6 τμχ
13
Σεντόνι νηπίων  170χ115εκ
6 τμχ
14
Μαξιλαροθήκη νηπίων
6 τμχ
15
Μαξιλάρι νηπίων
6 τμχ
16
Κουνιστό κουταβάκι
2 τμχ
17
Τραμπάλα κοτοπουλάκια
2 τμχ
18
Κουζίνα εξοπλισμένη (παιχνίδι)
1 τμχ
19
Νεροχύτης & ψυγείο (παιχνίδι)
1 τμχ
20
Σερβίτσιο φαγητού με κατσαρολικά (36τμχ η συσκευασία)
1 τμχ
21
Λαχανικά (12τμχ η συσκευασία)
1 τμχ
22
Φρούτα (12τμχ η συσκευασία)
1 τμχ
23
Καθρέφτης λουλούδι (κόκκινο) 76χ76εκ
2 τμχ
24
Σετ κομμωτικής με βαλιτσάκι
1 τμχ
25
Σπιτάκι σφηνώματα
1 τμχ
26
Κύβος bebe δραστηριότητες
1 τμχ
27
Μανιτάρι σφηνώματα bebe
1 τμχ
28
Βρεφικό τηλέφωνο με ήχους
1 τμχ
29
Μουσικό σαφάρι με ήχους
1 τμχ
30
Σαλιάρα με στάμπα & αδιάβροχη επένδυση
20 τμχ
31
Καρότσι τύπου μπαστούνι
2 τμχ
32
Διακοσμητικές παραστάσεις 200χ100εκ.
2τμχ

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέτουν τις προσφορές τους στο e-mail του Ν.Π. « npdddx@yahoo.gr»  ή στο fax: 22710-26665 έως και την   Παρασκευή    14-08 -2015.
Τηλ. Επικοινωνίας : 22710-21057  εσωτ:2  υπεύθυνος   κ. Λίναρης


ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΜΟΙΒΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕΣΩ ΠΡΑΞΕΩΝ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ;

Ερώτηση προς τον Πρωθυπουργό και τον Υπουργό Οικονομικών από 22 Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας σχετικά με τις αμοιβές συμβούλων της Κυβέρνησης που καθορίζονται μέσω Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου. Αναλυτικά η ερώτηση:

Δημοσιεύθηκε στις 31.7.2015 η τελευταία Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της Κυβέρνησης σας που φέρει τον τίτλο “ Τροποποιήσεις στις από 28 Ιουνίου 2015, 14 Ιουλίου 2015 και 18 Ιουλίου 2015 Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου και κατεπείγουσες ρυθμίσεις για αξιόγραφα και για την υποστήριξη της διαπραγμάτευσης της Ελληνικής Κυβέρνησης με τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας (Ε.Μ.Σ.), την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (Ε.Κ.Τ.) και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (Δ.Ν.Τ.). “
Στο άρθρο Τρίτο αυτής ορίζεται  “ Με αποφάσεις του Κυβερνητικού Συμβουλίου για την Οικονομική Πολιτική (Κυ.Σ.Οι.Π.), μπορεί να ανατίθενται απευθείας έργα, κατά παρέκκλιση κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης, με συμβάσεις ορισμένου χρόνου διάρκειας μέχρι τριών (3) μηνών, σε διακεκριμένους εμπειρογνώμονες (φυσικά ή νομικά πρόσωπα) σε χρηματοπιστωτικά, νομικά και οικονομικά θέματα, για την υποστήριξη της διαπραγμάτευσης της Ελληνικής Κυβέρνησης με τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας (Ε.Μ.Σ.), την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (Ε.Κ.Τ.) και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (Δ.Ν.Τ.) της υπογραφής των σχετικών συμβάσεων. Οι προκαλούμενες δαπάνες από τη σύναψη των συμβάσεων έργου ορισμένου χρόνου καλύπτονται από τον προϋπολογισμό του Υπουργείου Οικονομικών, με σχετική απόφαση του Υπουργού Οικονομικών. Ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης και ο Υπουργός Οικονομικών εξουσιοδοτούνται να υπογράφουν από κοινού τις ανωτέρω συμβάσεις έργου. “
Υπενθυμίζεται ότι το άρθρο 44 παρ 1 του Συντάγματος μας που ορίζει τις προϋποθέσεις για την έκδοση Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της Κυβέρνησης προβλέπει: “Σε έκτακτες περιπτώσεις εξαιρετικά επείγουσας και απρόβλεπτης ανάγκης ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας μπορεί, ύστερα από πρόταση του Υπουργικού Συμβουλίου, να εκδίδει πράξεις νομοθετικού περιεχομένου. Oι πράξεις αυτές υποβάλλονται στη Βουλή για κύρωση σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 72 παράγραφος 1, μέσα σε σαράντα ημέρες από την έκδοσή τους ή μέσα σε σαράντα ημέρες από τη σύγκληση της Βουλής σε σύνοδο. Aν δεν υποβληθούν στη Βουλή μέσα στις προαναφερόμενες προθεσμίες ή αν δεν εγκριθούν από αυτή μέσα σε τρεις μήνες από την υποβολή τους, παύουν να ισχύουν στο εξής. “
Η Κυβέρνηση Σαμαρά, κατηγορήθηκε πολλάκις από τους σημερινούς Κυβερνητικούς εταίρους , όταν αυτοί βρισκόταν στην αντιπολίτευση, ότι “ακολουθεί αντισυνταγματικές πρακτικές” και ότι “κυβερνά με ΠΝΠ” και ότι οι ΠΝΠ που εξεδόθησαν επί της θητείας αυτής δεν ήταν τόσο συχνές όσο οι ΠΝΠ της Κυβέρνησης αυτής και το κυριότερο ήταν απολύτως αναγκαίες και αιτιολογημένες με βάση τα οριζόμενα στο άρθρο 44 παρ 1 του Συντάγματος.
Η Νέα Δημοκρατία δε θα λαϊκίσει θεωρώντας όλες τις ΠΝΠ a priori αντισυνταγματικές, όπως έκανε το ΣΥΡΙΖΑ και οι ΑΝΕΛ ως αντιπολίτευση. Αυτό δε σημαίνει πως είναι περιττός ο έλεγχος νομιμότητας αλλά και σκοπιμότητας των διατάξεων τους.
Εντύπωση προκαλεί πως το θέμα των αμοιβών συμβούλων της Κυβέρνησης που απασχολούνται με σύμβαση έργου αποτελεί “έκτακτη περίπτωση εξαιρετικά επείγουσας και απρόβλεπτης ανάγκης”. Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, τέτοιοι σύμβουλοι απασχολούνται εδώ και καιρό από την Κυβέρνηση, αλλά και αν ακόμα κάτι τέτοιο δεν ίσχυε η σχετική διάταξη θα μπορούσε να είχε συμπεριληφθεί σε πλήθος νομοσχεδίων που η Κυβέρνηση ως τώρα έφερε στη Βουλή ή έστω να συμπεριληφθεί στο πρώτο νομοσχέδιο κατά την έναρξη των εργασιών της μετά τη θερινή διακοπή.
Η συμπερίληψη του ζητήματος αυτού σε ΠΝΠ, πέρα από το ζήτημα του επιτρεπτού της με βάση το άρθρο 44 παρ. 1 του Συντάγματος, εγείρει ευλόγως ερωτήματα σχετικά με τη σκοπιμότητα της απόφασης αυτής και την πρόδηλη άρνηση της Κυβέρνησης να φέρει τη διάταξη πρώτα ενώπιον του Κοινοβουλευτικού ελέγχου.
Κατόπιν τούτων, ερωτώνται ο  Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης και ο Υπουργός Οικονομικών.
1. Απασχολούνται ήδη σύμβουλοι της Κυβέρνησης που θα αμειφθούν με βάση το άρθρο τρίτο της απο 31.7.2015 Πράξεως Νομοθετικού Περιεχόμενου και αν ναι ποιοί είναι αυτοί και ποιό είναι το κόστος της προσλήψεως τους;
2. Έχει αποφασισθεί η πρόσληψη άλλων Συμβούλων υπό το καθεστώς αυτό; Αν ναι, ποιοί είναι αυτοί και ποιό είναι το κόστος της προσλήψεως τους;
3. Είναι “έκτακτη περίπτωση εξαιρετικά επείγουσας και απρόβλεπτης ανάγκης” το ζήτημα της αμοιβής Συμβούλων. Γιατί η Κυβέρνηση δεν έφερε την εν λόγω διάταξη σε ένα από τα πολλά νομοσχέδια που κατέθεσε έως σήμερα αλλά προτίμησε να νομοθετήσει βάσει ΠΝΠ;
4. Κατά την κατάθεση της Πράξεως Νομοθετικού Περιεχομένου στη Βουλή ως σχέδιο Νόμου, εντός σαράντα ημερών, όπως το Σύνταγμα ορίζει, το άρθρο τρίτο της Πράξεως Νομοθετικού Περιεχομένου θα έλθει ως ξεχωριστό άρθρο ώστε να είναι εφικτή η αυτοτελής συζήτηση επί του περιεχομένου του ή θα συμπεριληφθεί ως παράγραφος σε άρθρο που θα περιέχει ολόκληρη την από 31.7.2015 Πράξη Νομοθετικού Περιεχόμενου, ώστε να καθίσταται αδύνατη η ψήφιση ή καταψήφιση της διατάξεως αυτής χωρίς ταυτόχρονα να ψηφίζεται ή να καταψηφίζεται αντίστοιχα ολόκληρο το περιεχόμενο της Πράξεως Νομοθετικού Περιεχομένου.

Οι ερωτώντες βουλευτές
Αθανασίου Χριστόφα Χαράλαμπος
Αυγενάκης Κωνσταντίνου Ελευθέριος
Βεσυρόπουλος Φωτίου Απόστολος
Γεωργιάδης Αθανασίου Σπυρίδων - Άδωνις
Γιόγιακας Νικολάου Βασίλειος
Γκίκας Σωτηρίου Στέφανος
Δημοσχάκης Σπύρου Αναστάσιος (Τάσος)
Καλαφάτης Αθανασίου Σταύρος
Καραμανλής Αχιλλέα Κωνσταντίνος
Κέλλας Αχιλλέα Χρήστος
Κεφαλογιάννη Ιωάννη Όλγα
Κόνσολας Νικία Εμμανουήλ (Μάνος)
Κοψαχείλης Αθανασίου Τιμολέων
Μηταράκης Αντωνίου Παναγιώτης (Νότης)
Μπασιάκος Αθανασίου Ευάγγελος
Οικονόμου Αθανασίου Βασίλειος
Παναγιωτόπουλος Ιωάννη Νικόλαος
Πλακιωτάκης Ιωσήφ Ιωάννης
Σταμάτης Ιωάννη Δημήτριος
Στυλιανίδης Στυλιανού Ευριπίδης
Στύλιος Δημοσθένη Γεώργιος
Τασούλας Αναστασίου Κωνσταντίνος

Γ. Πατούλης, Πρόεδρος Κ.Ε.Δ.Ε. : Να εφαρμοστεί επιτέλους μια ολοκληρωμένη εθνική στρατηγική για το μεταναστευτικό


"Σταγόνα στον ωκεανό προσφύγων" που έχουν κατακλύσει τη χώρα μας οι 2.500 θέσεις ανοιχτής φιλοξενίας που εξήγγειλε η κα Χριστοδουλοπούλου ως το τέλος του 2015.
Τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η ΕΛ.ΑΣ. για τη μη νόμιμη μετανάστευση στη χώρα μας το τελευταίο επτάμηνο, δυστυχώς επιβεβαιώνουν όσα υποστηρίζει η Κ.Ε.Δ.Ε. σχετικά με το μεταναστευτικό πρόβλημα.
Η χώρα δεν διαθέτει μια ολοκληρωμένη εθνική στρατηγική για το μεταναστευτικό ενώ η Κυβέρνηση εδώ και 7 μήνες προσπαθεί, με σπασμωδικές κινήσεις να το διαχειριστεί.
Το κύριο βάρος για την αντιμετώπιση του μεταναστευτικού ρεύματος το έχουν σηκώσει οι νησιωτικοί Δήμοι που αποτελούν τους χώρους πρώτης υποδοχής και φιλοξενίας των μεταναστών. Ο Δήμαρχος Σάμου, Αγγελόπουλος Μιχάλης, ο Δήμαρχος Λέσβου, Γαληνός Σπύρος, ο Δήμαρχος Καλυμνίων, Γαλούζης Ιωάννης, ο Δήμαρχος Λέρου, Κόλιας Μιχάλης, ο Δήμαρχος Κω, Κυρίτσης Γιώργος και άλλοι συνάδελφοι, με προσωπικό κόστος έχουν δώσει τον καλύτερό τους εαυτό χωρίς να διαθέτουν ούτε τους πόρους, ούτε το ανθρώπινο δυναμικό για να αντεπεξέλθουν στο εγχείρημα αυτό.
Η ένταση του προβλήματος είναι τεράστια τόσο για τους νησιωτικούς Δήμους, όσο και για την Αττική που στη συνέχεια διοχετεύονται οι μετανάστες και πρόσφυγες, ο αριθμός των οποίων μόνο στο πρώτο επτάμηνο του 2015 έφτασε στους 156.726 (αυτός ήταν ο αριθμός των μεταναστών και προσφύγων που συνελήφθησαν από τις αστυνομικές και λιμενικές αρχές) .
Μπροστά σε αυτό το μέγεθος,ακούστηκε στα αυτιά μας ως ανέκδοτο η  χθεσινή δήλωση της αρμόδιας Υπουργού κας Χριστοδουλοπούλου, ότι θα δημιουργηθούν 2.500 θέσεις ανοιχτής φιλοξενίας ως το τέλος του 2015, όταν στη χώρα μας θα έχουν εισέλθει πάνω από 200.000.
Όταν μόνον στη Λέσβο έχουν εισέλθει 61.000 και στη Σάμο 14.600, οι 2.500 θέσεις φιλοξενίας της κας Χριστοδουλοπούλου μοιάζουν με "σταγόνα στον ωκεανό προσφύγων" που έχουν κατακλύσει τη χώρα και κυρίως τα νησιά μας, δημιουργώντας τεράστια προβλήματα τόσο στις τοπικές κοινωνίες, όσο και στην εθνική ασφάλεια και δημόσια τάξη.
Η Κυβέρνηση πρέπει να σοβαρευτεί επιτέλους και να σταματήσει να αναζητά δικαιολογίες στις παραλείψεις της προηγούμενης κυβέρνησης, γιατί επί των ημερών της διογκώθηκε κατά 500% ο αριθμός των μεταναστών και προσφύγων που εισήλθαν στη χώρα.
Η Αυτοδιοίκηση δεν έχει πλέον άλλες δυνατότητες διαχείρισης του προβλήματος, έχει σηκώσει αρκετό βάρος και δεν μπορεί άλλο να ακούει δηλώσεις σαν τη χθεσινή της κας Υπουργού, που επιβεβαιώνουν ότι δυστυχώς δεν υπάρχει ένα ολοκληρωμένο εθνικό σχέδιο διαχείρισης του μεταναστευτικού. Το αποτέλεσμα είναι, η χώρα μας, αντί να δίνει ελπίδα στους βασανισμένους αυτούς ανθρώπους, να μετατρέπεται σε αποθήκη ψυχών.

Δυστυχώς δεν μας λείπουν μόνον οι πόροι, μας λείπει και το σχέδιο.