Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

ΝΕΟ ΠΛΟΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ DIANNA SHIPPING




Tο ναυπηγικό της πρόγραμμα επεκτείνει η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Diana Shipping η οποία επένδυσε 28,82 εκατ. δολάρια για την παραγγελία ενός πλοίο μεγέθους 82.000 τόνων.

Η νέα παραγγελία είναι προγραμματισμένη να παραδοθεί το δεύτερο τρίμηνο του 2016 από τα κινεζικά ναυπηγεία Yangzhou Dayang Shipbuilding.

Σημειώνεται ότι η παραγγελία έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά ναυπηγήσεων νέων πλοίων από την πλευρά της ναυτιλιακής καθώς ήδη έχουν παραγγελθεί από κινεζικά ναυπηγεία δύο πλοία τύπου panamaxes και δύο newcastlemaxes.

ΠΗΓΗ dealnews.gr

ΔΙΩΞΕΙΣ "ΤΥΠΟΥ ΤΤ" ΣΕ ΑΙΡΕΤΟΥΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ !


Διώξεις τύπου ΤΤ σε αιρετούς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης!
Μαζικές ποινικές διώξεις για στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης - "τύπου Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου" - προβλέπει με δηλώσεις του, ο Εισαγγελέας κ. Βασίλης Φλωρίδης. 

Όπως σημειώνει, στο Βήμα, ο Εισαγγελέας, «σε λίγες ημέρες θα υπάρξουν και νέες διώξεις για κάποιες παλαιές υποθέσεις, που έχουν σχέση με διαφθορά εκπροσώπων Ο.Τ.Α.».

«...και θα είναι πολλές», συμπληρώνει ο κ. Φλωρίδης «και θα περιλαμβάνουν "ηχηρά" ονόματα, ανάμεσα στα οποία, ορισμένα που ετοιμάζονται να διεκδικήσουν την ψήφο των πολιτών, στις επικείμενες Περιφερειακές και Δημοτικές Εκλογές του ερχόμενου Μαΐου».

Επισημαίνεται ότι, ο κ. Φλωρίδης είναι αυτός, που πριν λίγους μήνες, προέβλεψε τις διώξεις για το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, τα εξοπλιστικά και τα λοιπά σκάνδαλα, που έχουν να κάνουν με τον δημόσιο τομέα, λέγοντας χαρακτηριστικά: 

«Πρέπει να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ ένα έργο; Μια φυλακή για 10.000 αξιωματούχους θα είναι μια καλή αρχή...».




epoli.gr

ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΣΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΔΟΕ




Συνάδελφοι,

Το Υπουργείο Παιδείας, η κυβέρνηση προωθεί την αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού. Οι Σύλλογοι Διδασκόντων θα κληθούν, σύμφωνα με την εγκύκλιο 190089/Γ1/10-12-2013, να αποφασίσουν τη συμμετοχή της σχολικής τους μονάδας στην αυτοαξιολόγηση και τη συγκρότηση ομάδων εργασίας.

1. Το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών ζητάει την άμεση συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΔΟΕ, ώστε να παρθούν πρακτικά μέτρα για να απορρίψουν οι Σύλλογοι Διδασκόντων την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, να μην εκδηλώσουν ενδιαφέρον για συμμετοχή στις σχετικές ομάδες εργασίας και να μη συγκροτήσουν καμία ομάδα εργασίας.

2. Το ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών καταθέτει και στο Δ.Σ. της ΔΟΕ την πρόταση που κατέθεσε και ψηφίστηκε στο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ.
Συγκεκριμένα η πρόταση απόφασης είναι η παρακάτω:

"Το Δ.Σ. της ΔΟΕ καλεί όλους τους Συλλόγους Διδασκόντων να πραγματοποιήσουν συνεδρίαση σχετικά με την αξιολόγηση την ίδια μέρα, ταυτόχρονα, (ενδεικτικά) την Πέμπτη 16-01-2014, σε όλη την Ελλάδα, προκειμένου όλα τα σχολεία μαζί, σαν μια γροθιά, όλοι οι εκπαιδευτικοί να απορρίψουμε την αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών και σε πρώτη φάση να μη συγκροτήσουμε σε κανένα σχολείο τις ομάδες εργασίας που προβλέπει η εγκύκλιος 190089/Γ1/10-12-2013.
Το πρακτικό που προτείνεται να υιοθετήσουν οι Σύλλογοι Διδασκόντων, είναι το παρακάτω:
ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του ........................ Δημοτικού Σχολείου δηλώνει ότι είναι αντίθετος με τη λεγόμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων.
Η αξιολόγηση δεν έχει στόχο να γίνει ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο καλύτερο για να υπηρετήσει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Το σχολείο που διαμορφώνεται, μέσω και της αξιολόγησης, θα υποβαθμίσει παραπέρα τη μόρφωση που λαμβάνουν τα παιδιά, θα έχει σαν αποτέλεσμα το παραπέρα χτύπημα των εργασιακών-μισθολογικών δικαιωμάτων αλλά και την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών. Δεν θέλουμε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, το δικαίωμα στη μόρφωση  πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα παιδιά.
Στην κατεύθυνση αυτή, με βάση την απόφαση του σωματείου μας και του κλάδου μας, δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας και δε συγκροτούμε τις ομάδες εργασίας."


ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ – ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΧΙΟΥ (ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ) ΣΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗ


«Με αφορμή τον υπό ψήφιση στη Βουλή προϋπολογισμού, ο υπουργός Ε.Ν. στις 6/12/2013 είπε τα εξής:
«Δεν θέλουμε ο Έλληνας ναυτικός να διατηρεί θέσεις εργασίας μέσα από παλιές προστατευτικές διατάξεις γιατί αυτές μας κάνανε από 140 χιλ. Έλληνες ναυτικούς πριν μετρικές δεκαετίες σε 17 χιλ. σήμερα»
Από μόνη της η δήλωση του αυτή δεν τιμά τον ίδιο και εξάγει το συμπέρασμα της αγνοίας του αντικειμένου καθώς επίσης και του θεσμικού ρόλου που έχει σαν υπουργός να προΐσταται του σημαντικότερου οικονομικού κλάδου της πατρίδος μας.
Ο Έλληνας ναυτικός έδωσε την ψυχή του και πολλές φορές και τη ζωή του για το θαύμα αυτό της ναυτιλίας. Αγάπησε το βαπόρι καλύτερα από τα σπίτια του και κάθε φορά που το αποχωριζόταν, λόγω παλιννόστησης, στεναχωριόταν γιατί δεν πρόλαβε να τελειώσει δυο δουλειές ακόμη. Ο κατά παράδοση Έλληνας ναυτικός δεν έφταιξε για τη συρρίκνωση του ανθρώπινου δυναμικού στα πλοία.
Από το 1980 μέχρι σήμερα έχουν γίνει πάνω από 10 μειώσεις των οργανικών συνθέσεων με βάση το νόμο 2687/1953 και τον όρο 8 των εγκριτικών πράξεων νηολόγησης, με το πρόσχημα ότι θα έρθουν πλοία στην Ελληνική σημαία.
Με υπολογισμούς βάση των οργανικών συνθέσεων και του όρου «8», υπηρετούν 60 έως 70 χιλ. αλλοδαποί ναυτικοί στα υπό Ελληνική σημαία πλοία με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε έσοδα φορολογικά και εισπράξεις ΝΑΤ.
Δυστυχώς για τον κ. υπουργό, το πλοίο της απασχόλησης των Ελλήνων ναυτικών το έριξαν στα βράχια οι διάφοροι κατά καιρούς κρατούντες με τη ίδια λογική και σκεπτικό με τον ίδιο.
Ζητάμε κα απαιτούμαι να διευκρινίσει ο κ. υπουργός τί εννοούσε λέγοντας αυτά στη Βουλή.
Το θεωρούμε άδικο και απαράδεκτο, αντί επαίνων, να δεχόμαστε προσβολές.»

ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ


Με αφορμή την Πράξη 178/2012 του Κλιμακίου του VII Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου ο δικηγόρος Δρ. Απόστολος Παπακωνσταντίνου δημοσιεύει στο νομικό περιοδικό Θεωρία και Πράξη Διοικητικού Δικαίου (τεύχος Δεκεμβρίου 2013), τη γνωμοδότησή του στην οποία εξετάζει εάν και υπό ποιους όρους είναι δυνατή η απευθείας ανάθεση εκ μέρους του Δημάρχου προμηθειών των Δήμων.
Ειδικότερα, επισημαίνεται ότι η διαδικασία της απευθείας ας ανάθεσης αποτελεί εξαιρετική διαδικασία. Επιπλέον, υπάρχει ειδική αρμοδιότητα Δημάρχου για τη συντέλεση της απευθείας ανάθεσης προμήθειας,μετά από γνώμη του Δημοτικού συμβουλίου και της Οικονομικής επιτροπής. Ο δήμαρχος μπορεί να προσφεύγει στην εξαιρετική διαδικασία της απευθείας ανάθεσης για προμήθειες του Δήμου, εφόσον η δαπάνη τους δεν υπερβαίνει κατ’ είδος και σε ετήσια βάση το συνολικό ποσό των 15.000 ευρώ περιλαμβανομένου του ΦΠΑ.
Εξάλλου, ειδικώς το ζήτημα των προμηθειών των Δήμων ρυθμίζεται με το άρθρο 209 παρ. 1 του Ν 3463/2006 («Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων»). Σύμφωνα με την εν λόγω διάταξη: «Οι προμήθειες των Δήμων, των Κοινοτήτων, των πάσης φύσεως Συνδέσμων τους, των νομικών τους προσώπων δημοσίου δικαίου και των ιδρυμάτων τους διενεργούνται σύμφωνα με τις διατάξεις του Ενιαίου Κανονισμού Προμηθειών των ΟΤΑ (ΕΚΠΟΤΑ), όπως ισχύει, με την επιφύλαξη των ειδικών ρυθμίσεων του ΠΔ 370/1995 (ΦΕΚ Α΄ 199), όπως αυτές έχουν τροποποιηθεί από το ΠΔ 105/2000 (ΦΕΚ Α΄ 100) και των αντίστοιχων του ΠΔ 57/2000 (ΦΕΚ Α΄ 45)».
Με τις ανωτέρω διατάξεις η ρύθμιση των προμηθειών των Δήμων παραπέμπεται ευθέως στις ειδικότερες διατάξεις της υπ’ αριθμ. 11389/1993 Απόφασης του Υπουργού Εσωτερικών («Ενιαίος κανονισμός προμηθειών οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης»). Συγκεκριμένα, στο άρθρο 2 παρ. 6 ορίζεται: «“Διαδικασία μέσω διαπραγμάτευσης” ή “απευθείας ανάθεση” είναι η διαδικασία εκείνη στα πλαίσια της οποίας η αναθέτουσα αρχή προσφεύγει στους προμηθευτές της επιλογής της και διαπραγματεύεται τους όρους της σύμβασης με έναν ή περισσότερους από αυτούς». Περαιτέρω, στο άρθρο 23 του ΕΚΠΟΤΑ προβλέπεται: «1. Προμήθεια με “διαδικασία μέσω διαπραγμάτευσης” ή “απευθείας ανάθεση” μπορεί να γίνει εάν συντρέχει μια από τις περιπτώσεις που προβλέπονται στις περιπτώσεις των εδαφίων β΄ και γ΄ της παραγράφου 3 του άρθρου 3 του παρόντος κανονισμού και της παραγράφου 20 του άρθρου 3 του Ν 1797/1988. Ειδικότερα η περίπτωση του εδαφίου (ζ) της παρ. 20 του άρθρου 3 του Ν 1797/1988 δεν εφαρμόζεται προκειμένου για προμήθειες που εμπίπτουν στις διατάξεις του ΠΔ 105/1988. 2. Προκειμένου να διενεργηθεί προμήθεια με διαδικασία μέσω διαπραγμάτευσης ή με απευθείας ανάθεση απαιτείται απόφαση του δημοτικού ή του κοινοτικού συμβουλίου το οποίο επιλέγει και τον προμηθευτή, αφού προηγηθεί γνωμοδότηση του αρμόδιου για την αξιολόγηση οργάνου. Η απόφαση πρέπει να αιτιολογείται δεόντως, με ρητή αναφορά στις περιπτώσεις που αναφέρονται στις διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου που οδήγησαν στην προσφυγή σ’ αυτή τη διαδικασία και να αναφέρονται, πέραν των στοιχείων (ονομασία και ταχυδρομική διεύθυνση) της αναθέτουσας αρχής, η αξία, η ποσότητα και η φύση των αγοραζομένων εμπορευμάτων, ο αριθμός των αιτήσεων συμμετοχής (σε περίπτωση αποτυχόντος διαγωνισμού), ο αριθμός των υποψηφίων που καλούνται να υποβάλουν προσφορά, ενδεχομένως δε, ο αριθμός των υποψηφίων που δεν προκρίθηκαν και οι λόγοι απόρριψης της υποψηφιότητάς τους … Σε περίπτωση που η απευθείας ανάθεση αφορά προμήθεια ή δαπάνη της οποίας δεν υπερβαίνει κατά είδος, σε ετήσια βάση, το ποσό των επτακοσίων πενήντα χιλιάδων (750.000) δραχμών συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ ή εκείνο που ορίζεται στην περίπτωση θ΄ της παραγράφου 20 του Ν 1797/1988 όπως αυτή κάθε φορά ισχύει, αρμόδιος είναι ο Δήμαρχος ή ο πρόεδρος της κοινότητας, μετά προηγούμενη γνώμη του αρμοδίου για την αξιολόγηση οργάνου»

aftodioikisi.gr

ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΕΙΣΦΟΡΑΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ


Χιλιάδες είναι οι πολίτες που ενημερώθηκαν από επαγγελματικές ενώσεις, συνδικαλιστικούς φορείς για την κατάθεση αίτησης επιστροφής της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης. Σε κάποιους δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι καταθέτοντας την αίτηση θα λάβουν πίσω τα χρήματα που παρανόμως τους παρακρατήθηκαν χωρίς όμως να ισχύει κάτι τέτοιο μέχρι στιγμής.
Το χρονικό της όλης υπόθεσης περιέγραψε αναλυτικά ο πρόεδρος Αστυνομικών Υπαλλήλων Αλεξανδρούποληςκ. Χατζηαναγνώστου Κωνσταντίνος. Όπως  ανέφερε ο ίδιος ενημερώθηκε στις 30 Δεκεμβρίου περίπου στις 22.00 για το όλο θέμα από την πρόεδρο κα Τζατζανά Σταυρούλα που και η ίδια είχε ενημερωθεί από τον Πρόεδρο Αστυνομικών Υπαλλήλων Καβάλας.
Η πληροφορία που του δόθηκε ήταν ότι υπάρχει απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που κρίνει τον παραπάνω νόμο παράνομο και αντισυνταγματικό και ως εκ τούτου θα πρέπει τα χρήματα που παρακρατήθηκαν να επιστραφούν στους δικαιούχους και για αυτό τον λόγο θα πρέπει να κατατεθούν μέχρι και την 31-12-2013 αιτήσεις στην Δ. Ο. Υ. για την διακοπή της παραγραφής του δικαιώματος προσφυγής κατά του Δημοσίου για τις κρατήσεις που μας έγιναν για το έτος 2011, καθώς η παραγραφή για προσφυγές κατά του Δημοσίου είναι σε βάθος 2 ετών.
Ο κ. Χατζηαναγνώστου δήλωσε ότι ήταν αρκετά επιφυλακτικός με το όλο θέμα και γι αυτό στις 31 Δεκεμβρίου επικοινώνησε με τον με τον Πρόεδρο της Ομοσπονδίας ο οποίος του γνώρισε ότι έφτασε και σε αυτόν αυτή η πληροφορία πλην όμως μετά από επικοινωνία με τον νομικό σύμβουλο της Ομοσπονδίας δεν υπήρχε τέτοια απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας αφού δεν υπήρχε πουθενά αναρτημένη και δεν γνώριζε κανένας υπεύθυνα και επίσημα κάτι σχετικό.
Μεταξύ των άλλων ο κ. Χατζηαναγνώστου μας ανέφερε ότι έφθασε και άλλη πληροφορία ότι δικαιώθηκαν πρωτόδικα δικηγόροι που κατέφυγαν για το όλο θέμα στην Καβάλα χωρίς όμως να υπάρχει κάποιος που να μπορεί να το επιβεβαιώσει με έγγραφό.
Μετά από αυτά λοιπόν γίνεται κατανοητό ότι όλος αυτός ο θόρυβος ήταν χωρίς ουσία. Μάλιστα μας ανέφερε ότι «για το τέλος επιτηδεύματος των ελευθέρων επαγγελματιών έχει εκδοθεί οριστική απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας η οποία έκρινε το νόμο συνταγματικό δικαιώνεται δηλαδή το Κράτος κάτι που σημαίνει κατά την ταπεινή μας άποψη ότι και η δική μας δικαστική δικαίωση γίνεται σχεδόν αδύνατη.»
Βέβαια όλα τα παραπάνω δε στερούν από τους πολίτες το δικαίωμα να καταθέσουν την αίτηση χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι θα τους επιστραφούν οι παρακρατήσεις όπως πιστεύουν αρκετοί. Χαρακτηριστικά παραθέτουμε απόσπασμα από το έγγραφό που απέστειλε προς τη ΔΟΕ η νομική σύμβουλος κα Μαρία-Μαγδαληνή Τσίπρα:
«Η υποβολή αίτησης διακοπής της παραγραφής µοναδικό σκοπό έχει την διασφάλιση, ότι οι αξιώσεις για επιστροφή των παρακρατηθέντων κατά το έτος 2011 δεν θα υποκύψουν στην διετή παραγραφή, που προβλέπει ο Κώδικας Περί ∆ικών ∆ηµοσίου. Στο σηµείο αυτό, πρέπει να τονιστεί, ότι η ως άνω διεκδίκηση, η αίσια έκβαση της οποίας δεν µπορεί σε καµία περίπτωση να θεωρηθεί δεδοµένη, είναι προφανώς ζήτηµα προσωπικής επιλογής του κάθε εκπαιδευτικού, ο οποίος και µπορεί να επιλέξει εάν θα υποβάλλει την σχετική αίτηση ή όχι ή εάν θα διεκδικήσει ακολούθως δικαστικά την επιστροφή των παρακρατηθέντων.»
Πηγή: news.gr

aftodioikisi.gr

ΣΤΗΝ "ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΕΞΟΔΟΥ " 6.000 ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ


Στην πόρτα της εξόδου 6.000 συμβασιούχοι του Δημοσίου
«Εξιτήριο» από το Δημόσιο για περίπου 6.000 συμβασιούχους, οι οποίοι απασχολούνται με προσωρινές διαταγές ή ασφαλιστικά μέτρα και η εκδίκαση των υποθέσεών τους παραμένει εκκρεμής, παρά τη νομοθετική διάταξη που όριζε επίσπευση των διαδικασιών και ολοκλήρωσή τους έως το τέλος Οκτωβρίου του 2013, σύμφωνα με «ΤΑ ΝΕΑ».
Διαγραφή από το Μητρώο Μισθοδοτουμένων του Δημοσίου προβλέπει, συγκεκριμένα, χθεσινή απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλ. Διακυβέρνησης, Κυριάκου Μητσοτάκη και ορίζει ρητά «να μη γίνονται αποδεκτές οι παρεχόμενες υπηρεσίες τους». Πρακτικά, δηλαδή, οι συμβασιούχοι απομακρύνονται άμεσα, και μόνο εάν τα αρμόδια δικαστήρια κρίνουν κάποια στιγμή θετικά, θα έχουν δυνατότητα επιστροφής.
Στην απόφαση επισημαίνεται μάλιστα ότι, σε περίπτωση που οι αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες δε συμμορφωθούν και συνεχίζουν να απασχολούν τους συμβασιούχους θα βρεθούν αντιμέτωποι με ποινικές και πειθαρχικές κυρώσεις. Για τον σκοπό αυτόν ορίζεται ότι, θα υπάρξουν έλεγχοι από το Σώμα Επιθεωρητών - Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης.
Τη διαδικασία για αυτοδίκαιη άρση των ασφαλιστικών μέτρων ή των προσωρινών διαταγών προέβλεψε νομοθετική ρύθμιση του Υπουργείου Δικαιοσύνης & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, τον περασμένο Ιούλιο. Με αυτήν, οριζόταν ότι, εκκρεμείς δικαστικές υποθέσεις έπρεπε να έχουν εκδικαστεί το αργότερο μέχρι την 1η Νοεμβρίου 2013 και σε διαφορετική περίπτωση έπαυαν να ισχύουν τα ασφαλιστικά μέτρα και οι προσωρινές διαταγές.
Η νομοθετική ρύθμιση είχε προωθηθεί, προκειμένου να «μπει φρένο» στην πρακτική των συνεχών αναβολών που έπαιρναν με διάφορες δικαιολογίες, οι προσφεύγοντες συμβασιούχοι, οι οποίοι με τις αγωγές επιδίωκαν τη μονιμοποίησή τους. Στόχος ήταν, εξάλλου, να κριθούν ταχύτατα οι υποθέσεις και όσοι απομακρυνθούν να προσμετρηθούν στον αριθμό απολύσεων που προβλέπουν οι μνημονιακές δεσμεύσεις.
Παράλληλα, βάσει της χθεσινής απόφασης του Υπουργού Δ.Μ.Η.Δ., Κυρ. Μητσοτάκη, μέχρι τις 17 Ιανουαρίου 2014, θα πρέπει να διαγραφούν από το Μητρώο Μισθοδοτουμένων και συμβασιούχοι των οποίων απορρίφθηκαν οι αγωγές, ανεξάρτητα εάν στη συνέχεια έχουν προσφύγει σε ανώτερο δικαστικό επίπεδο.
Η απόφαση αυτή ακολουθεί εγκύκλιο του Υπουργού Εσωτερικών, Γιάννη Μιχελάκη, η οποία αφορούσε περιπτώσεις συμβασιούχων, που δικαιώθηκαν δικαστικά σε πρώτο βαθμό.
Ειδικότερα, επισημαινόταν το φαινόμενο Δήμοι και Νομικά Πρόσωπα τους να μην εξαντλούν κάθε ένδικο μέσο. «Σε ορισμένες περιπτώσεις τα αρμόδια όργανα των ΟΤΑ και των νομικών τους προσώπων αποδέχονται τα αιτήματα των αγωγών, συνομολογούν ότι με τις συμβάσεις αυτές καλύπτονται πάγιες και διαρκείς ανάγκες τους και δεν ασκούν τα προβλεπόμενα τακτικά και έκτακτα ένδικα μέσα κατά των αποφάσεων αυτών, ως οφείλουν, για την προάσπιση των συμφερόντων τους», αναφερόταν στην εγκύκλιο.
Για τον λόγο αυτόν, ο Υπουργός Εσωτερικών ζητούσε από τους Γενικούς Γραμματείς των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Χώρας να κινήσουν τις διαδικασίες περί πειθαρχικής ευθύνης αιρετών, σε περιπτώσεις που εντοπίζεται μη εξάντληση των ένδικων μέσων από πλευράς δήμων.


epoli.gr