«Με αφορμή τον υπό ψήφιση στη Βουλή προϋπολογισμού, ο υπουργός Ε.Ν. στις 6/12/2013 είπε τα εξής:
«Δεν θέλουμε ο Έλληνας ναυτικός να διατηρεί θέσεις εργασίας μέσα από παλιές προστατευτικές διατάξεις γιατί αυτές μας κάνανε από 140 χιλ. Έλληνες ναυτικούς πριν μετρικές δεκαετίες σε 17 χιλ. σήμερα»
Από μόνη της η δήλωση του αυτή δεν τιμά τον ίδιο και εξάγει το συμπέρασμα της αγνοίας του αντικειμένου καθώς επίσης και του θεσμικού ρόλου που έχει σαν υπουργός να προΐσταται του σημαντικότερου οικονομικού κλάδου της πατρίδος μας.
Ο Έλληνας ναυτικός έδωσε την ψυχή του και πολλές φορές και τη ζωή του για το θαύμα αυτό της ναυτιλίας. Αγάπησε το βαπόρι καλύτερα από τα σπίτια του και κάθε φορά που το αποχωριζόταν, λόγω παλιννόστησης, στεναχωριόταν γιατί δεν πρόλαβε να τελειώσει δυο δουλειές ακόμη. Ο κατά παράδοση Έλληνας ναυτικός δεν έφταιξε για τη συρρίκνωση του ανθρώπινου δυναμικού στα πλοία.
Από το 1980 μέχρι σήμερα έχουν γίνει πάνω από 10 μειώσεις των οργανικών συνθέσεων με βάση το νόμο 2687/1953 και τον όρο 8 των εγκριτικών πράξεων νηολόγησης, με το πρόσχημα ότι θα έρθουν πλοία στην Ελληνική σημαία.
Με υπολογισμούς βάση των οργανικών συνθέσεων και του όρου «8», υπηρετούν 60 έως 70 χιλ. αλλοδαποί ναυτικοί στα υπό Ελληνική σημαία πλοία με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε έσοδα φορολογικά και εισπράξεις ΝΑΤ.
Δυστυχώς για τον κ. υπουργό, το πλοίο της απασχόλησης των Ελλήνων ναυτικών το έριξαν στα βράχια οι διάφοροι κατά καιρούς κρατούντες με τη ίδια λογική και σκεπτικό με τον ίδιο.
Ζητάμε κα απαιτούμαι να διευκρινίσει ο κ. υπουργός τί εννοούσε λέγοντας αυτά στη Βουλή.
Το θεωρούμε άδικο και απαράδεκτο, αντί επαίνων, να δεχόμαστε προσβολές.»