Τετάρτη, 8 Μαΐου 2013

ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ¨ΠΛΟΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ" ΣΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ





Επανέρχεται η πρόταση των κομμάτων της συγκυβέρνησης για την δρομολόγηση του λεγόμενου «πλοίου ασφαλείας» σε περίοδο απεργίας των ναυτικών.

Σύμφωνα με πληροφορίες η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας προτίθεται να επαναφέρει, στο νομοσχέδιο «Τουριστικά πλοία και άλλες διατάξεις» που βρίσκεται στη διαδικασία της διαβούλευσης, τη ρύθμιση για πλοίο ασφαλείας, στη διάρκεια απεργιακών κινητοποιήσεων των ναυτικών στην περίπτωση που αυτές ξεπερνούν το 48ωρο.

Σημειώνεται ότι δύο τροπολογίες βουλευτών, των M. Kεφαλογιάννη (ΝΔ) και Β. Κεγκέρογλου (ΠαΣοΚ), με τις οποίες το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών θα μπορούσε να ορίζει «πλοίο ασφαλείας» σε περίπτωση απεργίας ναυτεργατών περισσότερο των 48 ωρών, είχε απορρίψει ο ίδιος ο υπουργός Ναυτιλίας, Κωστής Μουσουρούλης.

Όπως είχε ειπωθεί η τροπολογία του κ. Κεφαλογιάννη είχε νομικά προβλήματα, ενώ του κ. Κεγκέρογλου έλυνε μεν το πρόβλημα, αλλά με τα χαρακτηριστικά μιας μόνιμης κατάστασης.

Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη διάταξη για πλοίο ασφαλείας είχε προκαλέσει τις έντονες αντιδράσεις των ναυτεργατικών σωματείων, που είχαν κάνει λόγο για μεθοδεύσεις του υπουργού απέναντι στο δικαίωμα της απεργίας.

Όπως ανέφεραν πηγές από το υπουργείο Ναυτιλίας, στόχος της πολιτικής ηγεσίας δεν είναι να δημιουργήσει, με την επαναφορά της συγκεκριμένης διάταξης, κάποιον απεργοσπαστικό μηχανισμό απέναντι σε προαναγγελθείσες κινητοποιήσεις ναυτικών, αλλά να διασφαλίσει με συγκεκριμένα κριτήρια την τροφοδοσία και τις ιατροφαρμακευτικές ανάγκες των νησιών, σε περιόδους απεργιών.

Όπως μάλιστα τόνισαν, η συγκεκριμένη διάταξη δεν έχει στόχο να δημιουργήσει ακτοπλοϊκή συγκοινωνία, αλλά μια «γέφυρα» εξυπηρέτησης των άμεσων αναγκών. Δηλαδή να υπάρχει κάτι ανάλογο, όπως υπάρχει για παράδειγμα στη διάρκεια απεργιών στα νοσοκομεία ή τη ΔΕΗ με προσωπικό ασφαλείας.

Ανέφεραν, επίσης, ότι αν η συγκεκριμένη διάταξη ψηφισθεί τελικά από τη Βουλή, δεν αποκλείεται η πολιτική ηγεσία του υπουργείου να προτείνει την άρση της πολιτικής επιστράτευσης των ναυτεργατών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το νομικό επιτελείο του υπουργείου εκτιμά ότι η συγκεκριμένη διάταξη για να μπορεί να εφαρμοσθεί θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη της διάφορα κριτήρια για τα νησιά, όπως αυτό της μη άλλης εναλλακτικής σύνδεσής τους με την υπόλοιπη Ελλάδα, καθώς υπάρχουν πολλές περιοχές που δεν έχουν ούτε αεροδρόμιο, ούτε ελικοδρόμιο.

Θα πρέπει, επίσης, να λαμβάνει υπόψη της τον όγκο παραγωγής για κάποια ευπαθή προϊόντα που παράγονται σε κάποιες νησιωτικές περιοχές και το ότι δεν μπορούν να μεταφερθούν με άλλο μέσο στην υπόλοιπη Ελλάδα.

Υπέρ της πρόβλεψης πλοίου ασφαλείας κατά τη διεξαγωγή των απεργιακών κινητοποιήσεων των ναυτικών έχουν ταχθεί ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιάννης Μαχαιρίδης και το Επιμελητήριο Κυκλάδων.

Μιλώντας στην ακρόαση φορέων, στη Βουλή, στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας, ο κ. Μαχαιρίδης είχε χαρακτηρίσει το συγκεκριμένο ζήτημα «ζωτικής σημασίας για τις νησιωτικές κοινωνίες», προκειμένου κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες να υπάρχει απρόσκοπτη σύνδεση και εφοδιασμός τους, σε περιόδους εργασιακής έντασης.




dealnews.gr

ΔΗΜΟΣΙΟ : ΟΙ 39 ΣΕΛΙΔΕΣ ΠΟΥ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ 206.000 ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ



Στη δημοσιότητα έδωσε το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης τον 39 σελίδων «Οδηγό για το Σχεδιασμό Περιγραμμάτων Θέσεων Εργασίας» από τον οποίο θα εξαρτηθεί η τύχη 206.000 υπαλλήλων υπουργείων.
Πρόκειται για ερωτηματολόγια στα οποία, όπως τονίζεται στο σημείωμα, περιλαμβάνονται ερωτήματα σχετικά με τα γενικά στοιχεία της θέσης, τα στοιχεία του υπηρετούντος υπαλλήλου, τον άμεσα προϊστάμενο και τους υφισταμένους εφόσον υπάρχουν, τις απαιτήσεις της θέσης.
Από τις απαντήσεις στα ερωτηματολόγια θα εξαρτηθεί η τοποθέτηση των υπαλλήλων στα νέα οργανογράμματα των υπουργείων και των φορέων, αφού προηγουμένως ελεγχθούν και τα τυπικά προσόντα τους και η αντιστοίχησή τους με τη θέση που κατέχουν. Έτσι, στη συνέχεια, όσων τα προσόντα δεν συμβαδίζουν με το περίγραμμα θέσης τότε θα τίθενται στο καθεστώς κινητικότητας, προκειμένου να καταλάβουν τη νέα τους θέση.
Όπως τονίζεται στο εισαγωγικό σημείωμα «πρόκειται για ένα εργαλείο διοικητικού σχεδιασμού των θέσεων εργασίας μέσα από την ανάλυση κάθε θέσης και των προσόντων που πρέπει να διαθέτει ο κάτοχός της, σε συνδυασμό με την ευρύτερη στοχοθεσία της δημόσιας οργάνωσης στην οποία ανήκει. Επομένως, τα περιγράμματα θέσεων εργασίας επιδρούν θετικά στη λειτουργία της στελέχωσης, διευκολύνουν την ουσιαστική εφαρμογή του συστήματος διοίκησης μέσω στόχων και συμβάλλουν στην ορθολογική οργάνωση και διαχείριση της κινητικότητας των δημοσίων υπαλλήλων. Ο προσανατολισμός των δημοσίων οργανώσεων σε μετρήσιμα αποτελέσματα συνδέεται άρρηκτα με το σχεδιασμό των θέσεων εργασίας.»
»Ο παρών Οδηγός αποτελεί ένα ολοκληρωμένο κείμενο στο οποίο αποτυπώνεται η σημασία της κατάρτισης περιγραμμάτων θέσεων εργασίας, η σχετική μεθοδολογία και σειρά πρακτικών οδηγιών για τη δόμηση των περιγραμμάτων θέσεων εργασίας. Επίσης, συμπεριλαμβάνονται υποδείγματα με έντυπα και συναφές ερωτηματολόγιο το οποίο προσαρμόζεται στις ανάγκες κάθε φορέα προκειμένου να εξαχθεί η πρώτη πληροφορία για τη δημιουργία των περιγραμμάτων θέσεων εργασίας. Θα πρέπει να επισημανθεί ότι ο Οδηγός έχει διαχρονικό χαρακτήρα, δηλαδή η χρήση του είναι δυνατή κάθε φορά που οι οργανώσεις της δημόσιας διοίκησης χρειάζεται να σχεδιάσουν από την αρχή ή να ανασχεδιάσουν περιγράμματα θέσεων εργασίας και τις διοικητικές τους δομές.»
Να σημειωθεί ότι ο Οδηγός διαρθρώνεται ως εξής:
Εισαγωγή
Ενότητα 1: Ορισμοί-ωφέλεια
Ενότητα 2: Εφαρμογή του Οδηγού
Ενότητα 3: Μεθοδολογία
Παράρτημα 1: Ερωτηματολόγιο Ανάλυσης της Θέσης Εργασίας
Παράρτημα 2: Έντυπο Περιγράμματος Θέσης Εργασίας
Παράρτημα 3: Παραδείγματα Περιγραμμάτων Θέσεων Εργασίας
aftodioikisi.gr

AΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΚΩΣΤΗ ΜΟΥΣΟΥΡΟΥΛΗ, ΣΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ




Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωστής Μουσουρούλης, έδωσε την ακόλουθη απάντηση στην κοινοβουλευτική αναφορά βουλευτών του ΚΚΕ (Διαμάντω Μανωλάκου, Χρήστος Κατσώτης, Γιάννης Γκιόκας) για τη λειτουργία των ιδιωτικών σχολών Ναυτικής Επαγγελματικής Κατάρτισης και επιμόρφωσης, καθώς και για γενικότερα θέματα που αφορούν τον κλάδο.

«Η ελληνική ναυτική εκπαίδευση αποτελεί μία σύνθετη εκπαιδευτική δραστηριότητα που συνδέεται ιστορικά με την πορεία της ελληνικής ναυτιλίας. Τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας παρατηρείται έντονη μεταστροφή των νέων προς το ναυτικό επάγγελμα, ενώ παγκοσμίως είναι διαρκής η ανάγκη για περισσότερους και καλύτερα καταρτισμένους ναυτικούς. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι το προηγούμενο έτος μεγάλος αριθμός νέων στράφηκε προς τις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού αποβλέποντας στην επαγγελματική τους αποκατάσταση στην εμπορική μας ναυτιλία.

Είναι σαφές ότι η ορθή οργάνωση και διοίκηση του συστήματος ναυτικής εκπαίδευσης και ο συνεχής εκσυγχρονισμός των υποδομών και του εκπαιδευτικού προγράμματος, με σκοπό την ταχεία προσαρμογή και ανταπόκρισή του στις διεθνείς προκλήσεις και εξελίξεις, αποτελούν προϋποθέσεις καθοριστικής σημασίας για τη σύνδεση της ναυτικής εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας.

Στο πλαίσιο αυτό, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών των ναυτικών και του εμπορικού μας στόλου με την παροχή ολικής, σταθερής και ομοιόμορφης ποιότητας επιλογών ναυτικής εκπαίδευσης αλλά και την προσέλκυση επενδύσεων και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, εκτός από το σχεδιασμό που υλοποιεί για την αναβάθμιση του οργανωτικού και λειτουργικού πλαισίου της Δημόσιας Ναυτικής Εκπαίδευσης και την πλήρη εναρμόνισή της με τα νέα πρότυπα εκπαίδευσης που θέτει η αναθεωρημένη Διεθνής Σύμβαση STCW 1978 (Standards of Training Certification and Watch Keeping), κατήρτισε προσχέδια των κανονιστικών πράξεων λειτουργίας ιδιωτικών Σχολών ναυτικής εκπαίδευσης, κατάρτισης και επιμόρφωσης, κατ’ εφαρμογή του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου (ν. 3153/2003, όπως τροποποιήθηκε με τον ν. 3450/2006). Τα προσχέδια αυτά τέθηκαν σε δημόσια διαβούλευση με σκοπό τη συγκέντρωση και αξιολόγηση απόψεων και προτάσεων με γνώμονα τη βελτίωση και εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών ναυτικής εκπαίδευσης που παρέχονται στη χώρα μας.

Λόγω της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας που διέρχεται η χώρα μας, οι οικονομικοί πόροι που διατίθενται στη ναυτική εκπαίδευση είναι περιορισμένοι. Το γεγονός αυτό είχε ως αποτέλεσμα την προσπάθεια εξεύρεσης πόρων μέσω συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων προκειμένου το μεγαλύτερο μέρος των δαπανών της ναυτικής εκπαίδευσης να καλυφθεί από Τομεακά και Περιφερειακά Επιχειρησιακά Προγράμματα (ΠΕΠ). Συγκεκριμένα, από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΑΤΤΙΚΗ 2007-2013 έχει εκδοθεί πρόσκληση Π/Υ 7.000.000,00 ευρώ για την προμήθεια τεχνικού και εκπαιδευτικού εξοπλισμού σχολών Εμπορικού Ναυτικού, μεταξύ των οποίων και το Κέντρο Επιμόρφωσης Στελεχών Εμπορικού Ναυτικού Πλοιάρχων/Μηχανικών (ΚΕΣΕΝ/Π-Μ).

Στους σπουδαστές του ΚΕΣΕΝ/Π-Μ κατά τον χρόνο της υποχρεωτικής τους φοίτησης για την απόκτηση διπλώματος καταβάλλεται επιδότηση το ύψος της οποίας καθορίζεται με Υπουργική Απόφαση. Από το Υπουργείο μας εξετάζεται η προώθηση Κ.Υ.Α. προκειμένου αυξηθεί το επίδομα που θα καταβάλλεται μετά την ολοκλήρωση κάθε κύκλου κατάρτισης στους μετεκπαιδευόμενους.

Με δεδομένη την οικονομική δυσχέρεια στην οποία βρίσκεται το Κεφάλαιο Ναυτικής Εκπαίδευσης (ΚΝΕ) και αναφορικά με τις εισφορές προς το ΝΑΤ και τα άλλα ασφαλιστικά ταμεία των ναυτεργατών για το χρόνο μετεκπαίδευσης, επισημαίνεται ότι στην παρούσα φάση το ΚΝΕ καλύπτει ανελαστικές δαπάνες άκρως απαραίτητες για την υποστήριξη του υπάρχοντος συστήματος ναυτικής εκπαίδευσης οι οποίες δεν δύνανται να περικοπούν.

Στην παρ. 4 του άρθρου 3 του ν.δ. 99/1973 προβλέπεται ότι από τις εισπραττόμενες εκ του ΝΑΤ ετήσιες εισφορές υπέρ του ΚΝΕ, ποσοστό 15% αποδίδεται ανά εξάμηνο απευθείας στα αναγνωρισμένα επαγγελματικά σωματεία πλοιοκτητών κατ΄ αναλογία καθοριζόμενη από το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος. Από το Υπουργείο μας θεσπίσθηκε πρόσφατα νομοθετική ρύθμιση βάσει της οποίας μειώνεται η οικονομική επιβάρυνση του ΚΝΕ με την απόδοση 0,75% ετησίως στα εν λόγω σωματεία, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα την εξοικονόμηση σημαντικών πόρων και τη χρησιμοποίησή τους για την υποστήριξη της ναυτικής εκπαίδευσης.
Αναφορικά με το επίδομα στέγασης είναι σκόπιμο να αναφερθεί ότι από τις Διοικήσεις των Σχολών έχουν προωθηθεί όλες οι απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου να το λάβουν οι δικαιούχοι σπουδαστές. Σημειώνεται ότι το σύνολο των αιτημάτων των σπουδαστών που επιθυμούν τη διαμονή τους εντός των κτιριακών εγκαταστάσεων που διαθέτουν οι Σχολές τυγχάνει έγκρισης.

Σε σχέση με το «Πιλοτικό πρόγραμμα για την ενίσχυση της απασχόλησης των ανέργων νέων ναυτικών στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης στοχευμένων παρεμβάσεων για την ενίσχυση της απασχόλησης και επιχειρηματικότητας των νέων – ΝΕΑΡΧΟΣ», σημειώνεται ότι δικαιούχος είναι το Γραφείο Ευρέσεως Ναυτικής Εργασίας (ΓΕΝΕ) ως θεσμοθετημένος φορέας για τη διαμεσολάβηση και την εύρεση εργασίας. Το «ΝΕΑΡΧΟΣ» αποτελεί πρόγραμμα θεωρητικής κατάρτισης και πρακτικής άσκησης επί πλοίου κατά τη διάρκεια του οποίου οι ασφαλιστικές εισφορές ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης καλύπτονται από πόρους του προγράμματος.

Αναφορικά με το θέμα του εκπαιδευτικού προσωπικού των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού οι βαθμίδες, τα κριτήρια και η διαδικασία πρόσληψης μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού σε αυτές καθορίζονται στις διατάξεις των άρθρων 11 και 12 του ν. 2638/1998 (ΦΕΚ Α΄204), όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν. Οι προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και με ωριαία αντιμισθία στις ΑΕΝ, πραγματοποιούνται για την κάλυψη παροδικών εκπαιδευτικών αναγκών, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 14 του ν. 2638/1998 (ΦΕΚ Α΄204), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, όπου καθορίζονται τόσο η διαδικασία όσο και τα απαιτούμενα προσόντα για πρόσληψη.

Τέλος, αναφορικά με το αίτημα της εταιρείας «ΤΡΑΝΣΟΣΕΑΝ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΠΕ» για τη μεταφορά φορτίων/εμπορευμάτων μεταξύ ελληνικών ηπειρωτικών λιμένων με φορτηγά πλοία εγγεγραμμένα στο Ιταλικό Διεθνές (Δεύτερο) ΕΕ νηολόγιο, σχετικές τυγχάνουν οι παράγραφοι Β και V του Κεφαλαίου ΙΙΙ της υπ’ αριθ. 1151.65/1/2005/04.02.2005 Εγκυκλίου ΥΕΝ/ ΔΝΠΑ – ΔΝΕΡ – ΔΘΣ (φωτοαντίγραφα των οποίων επισυνάπτονται στο παρόν), σύμφωνα με τις οποίες σε ό,τι αφορά τα πλοία που είναι νηολογημένα στα δεύτερα ή διεθνή νηολόγια θα πρέπει να αντιμετωπίζονται από τις Λιμενικές Αρχές κατά περίπτωση και να ζητείται από τον πράκτορα του πλοίου η προσκόμιση σχετικής βεβαίωσης της Αρχής του Κράτους της σημαίας που φέρουν σχετικά με τη δυνατότητα να εκτελούν τη συγκεκριμένη δραστηριότητα στο εσωτερικό της χώρας τους, άρα και της χώρας μας. Σημειώνεται ότι η απαίτηση αυτή κρίθηκε από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο απολύτως συμβατή με τον Κανονισμό 3577/92 και σε καμία περίπτωση δεν συνιστά εμπόδιο για τη δραστηριοποίηση πλοίων υπό Κοινοτική σημαία στη χώρα μας.»

ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ -ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΕΣΠΕΛ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ "ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΦΡΑΓΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΚΟΡΗΣ ΓΕΦΥΡΙ"




Ολοκληρώθηκε και κοινοποιήθηκε στην Περιφερειακή Ενότητα Χίου η Τεχνική Αναφορά – Αξιολόγηση του Εξειδικευμένου Συμβούλου Ποιοτικού Ελέγχου (ΕΣΠΕΛ) για το έργο «Κατασκευή Φράγματος στη  θέση Κόρης Γεφύρι».  Ο ΕΣΠΕΛ είναι ο εντεταλμένος ανεξάρτητος μηχανισμός ελέγχου της Ευρωπαϊκής Ένωσης για συγχρηματοδοτούμενα έργα.
Σύμφωνα με την εν λόγω αξιολόγηση οι πραγματοποιηθείσες εργασίες στο Φράγμα, κατατάσσονται στην κατηγορία 1, πληρούν δηλαδή τις ισχύουσες ποιοτικές προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για έργα ανάλογου μεγέθους.
Είναι έτσι δυνατή η συνέχιση και ολοκλήρωση των υπολειπομένων εργασιών του Φράγματος.
Απαιτείται  πλέον, η κοινή δράση των τοπικών φορέων σε συντονισμό με το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και την Περιφερειακή Ενότητα Χίου, για την ολοκλήρωση και απόδοση προς χρήση αυτού του σημαντικότατου αναπτυξιακού έργου.
            Όπως έχουμε και παλαιότερα επισημάνει, πλευρές της οικονομικής διαχείρισης του συγκεκριμένου έργου, για τις οποίες έχουν υπάρξει καταγγελίες, εξακολουθούν να χρήζουν διερεύνησης και πιθανής απόδοσης ευθυνών όπου αυτές υπάρχουν. 

ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΟΙ ΤΕΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ 3η ΘΕΣΗ ΤΗΣ Α1 ΠΟΛΟ ΑΝΔΡΩΝ


Ξεκινούν σήμερα Τετάρτη 8/5/2013 οι τελικοί καθώς και οι αγώνες για την 3η θέση του πρωταθλήματος Α1 υδατοσφαίρισης Ανδρών. Ο Ολυμπιακός υποδέχεται τη Βουλιαγμένη στο Κολυμβητήριο του Πειραιά ενώ ο ΝΟ Χίου υποδέχεται το Αργοστόλι στο Ιωνικό Κολυμβητήριο. Αναλυτικά το πρόγραμμα:
ΝΟ Χίου - ΝΟ Αργοστολίου (Κωνσταντινίδης, Μπουδραμής): Κολ. "Ιωνικό" (16:30)
Ολυμπιακός - ΝΟ Βουλιαγμένης (Αχλαδιώτης, Μπιράκης): Κολ. Πειραιά (19:00)
noxiou.gr

AKTΟΠΛΟΪΑ : ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΤΑ ΜΠΟΦΟΡ ΤΗΣ ΥΦΕΣΗΣ




Σε ένα καλύτερο δεύτερο τρίμηνο σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2012, ελπίζει η ακτοπλοΐα λόγω Πάσχα, λόγω του μειωμένου κόστους καυσίμων και των θεσμικών αλλαγών που επιφέρει το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, κυρίως σε ό,τι αφορά τη μείωση των οργανικών συνθέσεων των πλοίων στις γραμμές της Αδριατικής.

Το γεγονός ότι φέτος το Πάσχα γιορτάστηκε πιο αργά (πέρυσι ήταν στις 15 Απριλίου) έστειλε περισσότερους επισκέπτες στα νησιά με αποτέλεσμα την αύξηση της επιβατικής και μεταφορικής κίνησης, γεγονός που σημαίνει αυξημένα έσοδα για τις εταιρείες. Θετικά είναι τα μηνύματα και από τις τιμές των καυσίμων οι οποίες στην τρέχουσασυγκυρία εμφανίζονται κατά 20% χαμηλότερες σε σύγκριση με πέρυσι την ίδια περίοδο που σημαίνει μεγάλη ανάσα στα κόστη των εταιρειών.

Τέλος, το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται να τεθούν σε εφαρμογή οι νέες ρυθμίσεις που ψηφίσθηκαν με το πρόσφατο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, κυρίως αυτές που αφορούν στην οργανική σύνθεση των πλοίων στις γραμμές της Αδριατικής, που θα επιφέρουν περαιτέρω μείωση του κόστους για όσες ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται στις συγκεκριμένες αγορές.

Ήδη, σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν», τα πρώτα αιτήματα για νέες οργανικές συνθέσεις στα πλοία της Αδριατικής έχουν φτάσει στο ΥΝΑ. Σε ό,τι φορά τις οργανικές συνθέσεις των πληρωμάτων στις διεθνείς γραμμές, ο νόμος 4150/2013 με τίτλο «Ανασυγκρότηση του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου και άλλες διατάξεις, στο άρθρο 11 Ρυθμίσεις Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου (ν.δ. 187/1973) - Επιτροπές Κωδικοποίησης» και πιο συγκεκριμένα η παρ. 5β αναφέρει ότι «Στο άρθρο 87 του Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου προστίθεται παράγραφος 3, ως εξής: 3.

Ομοίως, κατ’ εξαίρεση, με απόφαση του υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου καθορίζεται η οργανική σύνθεση του προσωπικού επιβατηγού ή επιβατηγού/οχηματαγωγού πλοίου που εκτελεί πλόες: α) Μεταξύ ελληνικών λιμένων και λιμένων της αλλοδαπής ή μεταξύ λιμένων της αλλοδαπής. β) Δρομολογιακούς μεταξύ ελληνικών λιμένων συνολικής απόστασης από το λιμένα αφετηρίας μέχρι τον τελικό λιμένα προορισμού έως και 30 ν.μ. και είναι κλειστού τύπου. γ) Μεταξύ ελληνικών λιμένων ή μεταξύ ελληνικών λιμένων και λιμένων της αλλοδαπής ή μεταξύ λιμένων της αλλοδαπής, όταν αυτό εμπίπτει στην εφαρμογή του Κώδικα Ταχυπλόων Πλοίων του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) ή του Κώδικα Δυναμικώς Υποστηριζομένων Σκαφών του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).

Η οργανική σύνθεση για την ως άνω περίπτωση α΄ διαμορφώνεται με βάση τον απαιτούμενο αριθμό ναυτικών για το χειρισμό και τη στελέχωση των σωστικών μέσων του πλοίου, όπως ο αριθμός αυτός καθορίζεται, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, λαμβάνοντας υπόψη και τις αντίστοιχες απαιτήσεις της Σύμβασης Ναυτικής Εργασίας, 2006 της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας, η οποία κυρώθηκε με το ν. 4078/2012 (Α΄ 179)».

Η κίνηση

Σε ό,τι αφορά την επιβατική και μεταφορική κίνηση των ημερών του Πάσχα, τα στοιχεία των τριών λιμεναρχείων (Πειραιάς, Ραφήνα και Λαύριο) δείχνουν ότι ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητική δεδομένων και των γενικότερων οικονομικών συνθηκών.

Ανάλογες είναι και οι εκτιμήσεις των εκπροσώπων των ακτοπλοϊκών εταιρειών. Από τη Μεγάλη Τετάρτη μέχρι και την Κυριακή του Πάσχα σύμφωνα με τα στοιχεία (δεν περιλαμβάνεται ο Αργοσαρωνικός) από τα τρία λιμάνια (Πειραιάς, Ραφήνα και Λαύριο) μετακινήθηκαν 112.199 επιβάτες έναντι 103.698 πέρυσι (αύξηση 8,19%). Επίσης μεταφέρθηκαν 1.154 ΙΧ αυτοκίνητα έναντι 12.622 ΙΧ πέρυσι (αύξηση 27,98%). Πολύ ικανοποιητική ήταν η αύξηση της μεταφορά φορτηγών αυτοκινήτων.

Ειδικότερα το εξεταζόμενο διάστημα μεταφέρθηκαν με τα πλοία της ακτοπλοΐας στο Αιγαίο 3.795 φορτηγά έναντι 2.845 πέρυσι (αύξηση 33,39%). Επίσης πρέπει να σημειωθεί ότι τα εκτελούμενα δρομολόγια ήταν 219 έναντι 227 πέρυσι (μείωση 3,52%). Η μείωση οφείλεται, κυρίως, στα μειωμένα δρομολόγια από Λαύριο ενώ δύο δρομολόγια λιγότερα εκτελέστηκαν φέτος και από τη Ραφήνα. 




naftemporiki.gr

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΜΟΥΝΗ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 420


Στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ιστιοπλοΐας τριγώνου στην κατηγορία 420 συμμετείχε ο Πέτρος Μαμουνής με συγκυβερνήτη τον Δαφερέρα Γιώργο από το ΝΟ Πάρου. Ο Πέτρος Μαμουνής έχοντας πολλές διακρίσεις στην κατηγορία των Optimist συμμετείχε για πρώτη φορά στην κατηγορία 420 και κατέκτησε την 37η θέση. Αξίζουν συγχαρητήρια στον Πέτρο γιατί είναι ο πρώτος αθλητής του ΝΟ Χίου που συμμετέχει στην κατηγορία αυτή ύστερα από 20 ολόκληρα χρόνια.
Πέτρος Μαμουνής
 noxiou.gr

ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ Leader ΑΛΙΕΙΑΣ ΧΙΟΥ



Στο γραφείο του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης, κ.Τσαυτάρη, θα βρεθεί αύριο ο Δήμαρχος Χίου, κ. Λαμπρινούδης Πολύδωρος, προκειμένου να υπογραφεί η σύμβαση για το Leader Αλιείας Χίου.
Παράλληλα θα υπογραφούν και οι συμβάσεις για τα Leader Αλιείας Εύβοιας και Σάμου.
Το Leader Αλιείας για τη Χίο, έχει συνολικό προϋπολογισμό περίπου 5.000.000€, από τα οποία το 68,5% του ποσού θα απορροφηθεί από ιδιώτες-επενδυτές και το υπόλοιπο 31,5% θα απορροφηθεί απ'το δημόσιο για έργα που έχουν προγραμματιστεί.

ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΒΑΤ





Η κρουαζιέρα θα είναι τριήμερη:
Αναχώρηση:  7 Ιουνίου 2013, ημέρα Παρασκευή από Πειραιά ( Ώρα 11.00 π.μ.)
Επάνοδος:  10 Ιουνίου
2013, ημέρα Δευτέρα  06.00 π.μ.

Τα ελληνικά νησιά που θα επισκεφτούμε είναι:
Δρομολόγιο Κρουαζιέρας:
Άφιξη
Αναχωρ.
Προορισμός

(-) 
11:00 
Πειραιάς

(1) 18:00

Μύκονος
( Ουζάκι στα σοκάκια )
(2)  
01:00 
Μύκονος

(2) 08:30 
17:00 
Κουσάντασι
( Επίσκεψη στην Έφεσο )
(3) 06:30 
11:30 
Ηράκλειο Κρήτης
( Κνωσσός )
(3) 16:30 
21:00 
Σαντορίνη
( Ηλιοβασίλεμα )
(-)  06:00 

Αθήνα (Πειραιάς)



Κόστος ανά άτομο για:
α) H δίκλινη καμπίνα: (Το ζευγάρι: 2 x 165 =  330 ευρώ )
Εσωτερική καμπίνα 55 ευρώ/άτομο x 3 ημέρες  = 165 ευρώ / άτομο

β) H δίκλινη καμπίνα: (Το ζευγάρι: 2 x 195 ευρώ = 390 ευρώ )
Εξωτερική Καμπίνα 65 ευρώ/άτομο x 3 ημέρες  = 195 ευρώ / άτομο

3ος/4ος ενήλικας στην ίδια καμπίνα: 150 ευρώ/άτομο.

Παιδιά μέχρι 16 ετών μόνο φόρους και φιλοδώρημα: 82 ευρώ.

Επίσης στις παραπάνω τιμές συμπεριλαμβάνοντια οι φόροι και τα φιλοδωρήματα (82 ευρώ).

Στις ανωτέρω τιμές περιλαμβάνονται: 
Η διαμονή σε καμπίνα της επιλογής σας, πλήρης διατροφή, τα λιμενικά & λοιπά έξοδα και χρέωση παροχής υπηρεσιών (€ 82), και το πρόγραμμα ψυχαγωγίας στο κρουαζιερόπλοιο.

Επίσης περιλαμβάνονται τα κάτωθι, ανά ενήλικα ανά ημέρα:
- 2 αναψυκτικά της αρεσκείας τους
- 2 χυμοί φρούτων
- 2 Αλκοολούχα ποτά ή 2 ποτήρια κρασί ή 2 ποτήρια μπύρα
- 2 μικρά μπουκάλια νερό
- Και Ειδικό πακέτο αναψυκτικών για τα παιδιά

ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ: οι προαιρετικές εκδρομές και η κατανάλωση ποτών και αναψυκτικών πέραν των ανωτέρω αναφερομένων στα περιλαμβανόμενα.

ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ
Η Έφεσος είναι η πιο ενδιαφέρουσα και προσπαθούμε να την κλείσουμε με όσο το δυνατόν χαμηλότερη τιμή. Στην Κνώσσό μπορείτε να πάτε δι ιδίων μέσων (έρχεται φθηνότερα με ταξί λόγω κοντινής απόστασης).

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ:  ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ ΣΕ ΙΣΧΥ ή  ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ
(με Λατινικούς χαρακτήρες)

ΟΡΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ: 
20% προκαταβολή με την επιβεβαίωση της κράτησης
20% προκαταβολή μέχρι 7/5/2013
Εξόφληση όλου του ποσού 20 μέρες πριν την αναχώρηση

ΑΚΥΡΩΤΙΚΑ:
30 – 16 μέρες πριν την αναχώρηση    50% ακυρωτικά
15 – 8 μέρες πριν την αναχώρηση      75% ακυρωτικά
08 μέρες πριν την αναχώρηση          100% ακυρωτικά


                                                                                                                                                                                                                                

AGRO QALITY FESTIVAL

Ακολουθεί πρόσκληση που απευθύνει η ΠΕ Χίου στους ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες του κλάδου τροφίμων και ποτών, για συμμετοχή στο AGRO QUALITY FESTIVAL, στο Γκάζι, από 17-19 Μαΐου.


  ΠΡΟΣ: Επιχειρήσεις Τροφίμων & Ποτών Xίου


Αγαπητοί φίλοι,

  Όπως ενδεχομένως γνωρίζετε, από 17 έως 19 Μαϊου 2013 διοργανώνεται από
τον "Ευρωπαϊκό Οργανισμό Στρατηγικού Σχεδιασμού" στο ΓΚΑΖΙ του Δήμου Αθηναίων
(Κεραμεικός), η καθιερωμένη ετήσια έκθεση "AGRO QUALITY FESTIVAL", που
αναφέρεται σε όλη τη γκάμα των τροφίμων & ποτών.

    Οι εκθέσεις που οργανώνονται στο Γκάζι, πάντοτε τυγχάνουν μεγάλης
επισκεψιμότητας από κοινό και εμπόρους, ενώ στο "AGRO QUALITY FESTIVAL" του
2011, όπως ίσως θυμάστε, η Π.Β.Α. ήταν η τιμώμενη περιοχή. Η έκθεση αυτή
κρίνεται καταρχήν ενδιαφέρουσα και έχει συμπεριληφθεί στον προγραμματισμό
μας, ενώ αρκετοί επιχειρηματίες έχουν εκφραστεί θετικά για μια κοινή
παρουσία.

    Ωστόσο, απαιτείται η διερεύνηση του ενδιαφέροντος όλων των
επιχειρήσεων του κλάδου, όπως συμβαίνει με όλες τις εκθέσεις, για να διαπιστωθεί το
πραγματικό ενδιαφέρον μιας ικανής μερίδας επιχειρήσεων, ώστε στη συνέχεια
να υπάρξει αντίστοιχη εισήγηση για συμμετοχή της Π.Β.Α..

    Οι επιχειρηματίες που ενδιαφέρονται μπορούν να επικοινωνήσουν με τον
κ. Πάνο Πίτσιο,στο Γραφείο Περιφερειάρχη στη Μυτιλήνη,  τηλεφωνικά (6973 004872 & 22513
52125) ή με email
(pitsiosp@otenet.gr ή p.pitsios@pvaigaiou.gov.gr), προκειμένου να δηλώσουν
αν επιθυμούν να συμμετάσχουν,
ώστε να γίνει ο ανάλογος προγραμματισμός εγκαίρως.

    Μετά την πολύ επιτυχημένη παρουσία της Π.Β.Α. στη "DETROP OENOS", αλλά
και την οργανωτική του "Ε-ΛΑΔΙ-ΟΙΝΟΣ", σε περίπτωση που θα αποφασιστεί η
συμμετοχή, θα ακολουθηθεί ανάλογο μοντέλο με αυτό που ίσχυσε εκεί, με την
προϋπόθεση βέβαια ότι υπάρχουν οι κατάλληλοι χώροι, ώστε να έχουν ανά δύο
επιχειρήσεις 6 τ.μ. (1,5 πρόσοψη Χ 2 μ. βάθος η κάθε μία), με τη δυνατότητα
διπλασιασμού ή τριπλασιασμού του χώρου ανά επιχείρηση (αν επιθυμεί). Το
κόστος συμμετοχής, εκτιμάται ότι θα κυμανθεί σε χαμηλότερα επίπεδα, της
τάξης των 100 - 150 ευρώ / επιχείρηση.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η κάθε επιχείρηση θα έχει ουσιαστικά δικό της ατομικό χώρο 3 τ.μ.
minimum ή μεγαλύτερο.

Με εκτίμηση

Κωνσταντίνος Γανιάρης
Αντιπεριφερειάρχης Χίου

ΣΥΝΕΔΡΙΑΖΕΙ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΚΕΔΕ





Συνεδριάζει αύριο, Πέμπτη 9 Μαΐου και ώρα 12 το μεσημέρι το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΔΕ, στα γραφεία της Ένωσης (Γενναδίου 8 & Ακαδημίας 65, 3ος όροφος).
Τα βασικά θέματα που θα απασχολήσουν τη αυριανή συνεδρίαση του Δ.Σ. είναι: Παρουσίαση από την ΕΕΤΑΑ Α.Ε. των κριτηρίων κατανομής των Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων των δήμων και διαμόρφωση πρότασης από το Δ.Σ., η οποία θα παρουσιαστεί στο ετήσιο συνέδριο της ΚΕΔΕ, στις 30-31 Μαΐου στα Γιάννενα.
Επίσης θα συζητηθεί το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης «Οργάνωση Δημόσιας Διοίκησης και άλλες διατάξεις».

EΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΪΚ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΠ ΤΩΝ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΩΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΣΑΜΟΥ "ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΛΟΜΟΙΡΗΣ"




Στο θέμα της πιθανής υπεξαίρεσης χρημάτων από τις επιχορηγήσεις του Μουσικού Φεστιβάλ «Μανώλης Καλομοίρης» Σάμου, επανέρχεται με τρίτη Ερώτησή του προς τους Υπουργούς Εσωτερικών Ευρυπίδη Στυλιανίδη και Δικαιοσύνης Αντώνη Ρουπακιώτη, ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ, υπό τη βουλευτική εποπτεία του οποίου βρίσκονται όλα τα νησιά του Βορείου Αιγαίου.

Σύμφωνα με έγγραφα της Αντιπεριφέρειας και της πρώην Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Σάμου που κατατέθηκαν στη Βουλή των Ελλήνων, ποσά από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους - που όπως επισημαίνει και ο Πολιτευτής Σάμου των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ δημοσιογράφος Γιώργος Γαρυφάλλου -  υπολογίζονται ως ποσοστό συμμετοχής της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης στα έσοδα του Κρατικού Προϋπολογισμού από φόρους και τέλη και αποδίδονται ετησίως στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις, κατευθύνθηκαν προς το Φεστιβάλ «Μανώλης Καλομοίρης» χωρίς τα αρμόδια Υπουργεία να λάβουν γνώση.

«Ήταν εις γνώση του Υπουργείων η ενίσχυση του «Μανώλης Καλομοίρης» μέσω των Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων;» ερωτά τους αρμόδιους Υπουργούς ο Τέρενς Κουίκ και ζητά να κατατεθούν στην Εθνική Αντιπροσωπεία οι αποφάσεις του πρώην Νομαρχιακού Συμβουλίου Σάμου που ενέκριναν τις μεταβιβάσεις μεγάλων χρηματικών ποσών από τους ΚΑΠ Επενδύσεων προς το Φεστιβάλ.

Ακολουθεί το κείμενο της Ερώτησης.

ΤΕΡΕΝΣ - ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΥΙΚ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ:

ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΕΥΡΥΠΙΔΗ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ

ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΑΝΤΩΝΙΟ ΡΟΥΠΑΚΙΩΤΗ

ΘΕΜΑ: ΚΕΝΤΡΙΚΟΙ ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΠΟΡΟΙ ΤΩΝ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΩΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΣΑΜΟΥ «ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΛΟΜΟΙΡΗΣ»

κ.κ. Υπουργοί,

Με το Ν. 2672/1998 προβλέπονται ως έσοδα της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης μεταξύ άλλων και οι Κεντρικοί Αυτοτελείς Πόροι, οι οποίοι συνίστανται σε φορολογικά έσοδα του Κράτους, τα οποία μεταβιβάζονται μέσω του Τακτικού Προϋπολογισμού στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις.

Όπως επισημαίνει και ο Πολιτευτής Σάμου των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Δημοσιογράφος Γιώργος Γαρυφάλλου, «οι Κεντρικοί Αυτοτελείς Πόροι (Κ.Α.Π.) υπολογίζονται ως ποσοστό συμμετοχής της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης στα έσοδα του Κρατικού Προϋπολογισμού από φόρους και τέλη και αποδίδονται ετησίως στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις».

Επειδή όπως προκύπτει από έγγραφο της  Αντιπεριφέρειας Σάμου που κατατέθηκε στη Βουλή των Ελλήνων ποσά από τους ΚΑΠ Επενδύσεων κατευθύνθηκαν προς το Φεστιβάλ Μανόλης Καλομοίρης ήτοι:

1.Το 2004 ποσό εσόδων  156.561,52 ευρώ
2.Το 2005 ποσό εσόδων  160.804,04 ευρώ
3.Το 2006 ποσό εσόδων  300.000,00 ευρώ

Επειδή όπως προκύπτει από το ίδιο έγγραφο η πρώην Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Σάμου κατά τα έτη 2007-2008-2009-2010 χρηματοδότησε το Φεστιβάλ «Μανώλης Καλομοίρης» με τα παρακάτω ποσά ήτοι:

1.Το 2007  ποσό 217.000,00 ευρώ
2.Το 2008  ποσό 242.000,00 ευρώ
3.Το 2009  ποσό 70.000,00   ευρώ
4.Το 2010  ποσό 97.000,00   ευρώ

Ερωτάσθε κ.κ. Υπουργοί:

1.Ήταν εις γνώση του Υπουργείων η ενίσχυση – μεταβίβαση χρηματικών ποσών μέσω των ΚΑΠ Επενδύσεων στο Φεστιβάλ «Μανώλης Καλομοίρης»;
 2.Με ποιες αποφάσεις των Νομαρχιακών Συμβουλίων Σάμου εγκρίθηκαν οι μεταφορές πιστώσεων από τους ΚΑΠ Επενδύσεων στο Φεστιβάλ «Μανώλης Καλομοίρης»;

Ζητώ να κατατεθούν στην Εθνική Αντιπροσωπεία:

Οι αποφάσεις του πρώην Νομαρχιακού Συμβουλίου Σάμου που ενέκριναν τις μεταβιβάσεις μεγάλων χρηματικών ποσών από τους ΚΑΠ Επενδύσεων προς το Φεστιβάλ «Μανώλης Καλομοίρης».




Ο Ερωτών Βουλευτής


Τέρενς-Νικόλαος Κουίκ