Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΧΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ


Κύριε Υπουργέ,
Πριν λίγες μέρες λάβαμε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του Εργατικού Κέντρου το παρακάτω μήνυμα:

«Για τον Πρόεδρο του Εργατικού Κέντρου Χίου.
Πρόεδρε, ο άνδρας μου είναι ελαιοχρωματιστής, με 8 μήνες δουλειάς έχει 61 ένσημα και δεν έχουμε ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Δε μπαίνω σε λεπτομέρειες, πιστεύω ότι γνωρίζετε το αλισβερίσι που γίνεται με την αγοραπωλησία ενσήμων κάθε τέτοια εποχή. Με ενδιαφέρει ο άνδρας μου που αν πέσει από τη σκαλωσιά είναι ανασφάλιστος, κ’ εγώ, που αν δε βάλω ινσουλίνη θα ταξιδέψω σε τόπους χλοερούς. Ελπίζω ότι γνωρίζετε το γεγονός ότι όταν κάνουν φρεσκαρίσματα και μερεμέτια δεν ασφαλίζονται. Όπως ελπίζω να γνωρίζετε ότι το ΙΚΑ ελέγχει τις καινούριες οικοδομές όπου αναγκαστικά αγοράζονται ένσημα, μερικά για τους εργάτες, τα υπόλοιπα για να μοσχοπωληθούν σε όσους μπορούν να τα αγοράσουν. Τι κάνουμε στην περίπτωση αυτή; Στο λόγο της τιμής μου, όταν μου τελειώσει η ινσουλίνη, προτού πέσω σε κώμα όποιον βρω μπροστά μου θα τον καθαρίσω. Πέστε μου τι ενέργειες μπορώ και πρέπει να κάνω και μη μου πείτε να κατέβει ο άνδρας μου σε απεργίες γιατί το έχουμε κάνει, και ποιο είναι το αποτέλεσμα; Γραμμένους μας έχουν και ούτε καν υπολογίζουν την ύπαρξή μας.
Περιμένω να μου απαντήσετε.
Φιλικά και αγανακτισμένα.»



Επειδή αδυνατούμε να απαντήσουμε στην κυρία ζητούμε να απαντήσετε εσείς ως ο πλέον αρμόδιος. Αν δε θέλετε μέσα από την απελπισία και την απόγνωση να οπλίσετε και άλλα εξτρεμιστικά χέρια, πρέπει όπως σας ζητήσαμε και πέρσι να αναστείλετε την ισχύ του νόμου Ν3655/08.
Θεωρούμε δε ότι σ’ αυτές τις άγριες στιγμές που βιώνουν οι εργαζόμενοι και ο Ελληνικός Λαός οφείλετε να παρέχετε ιατροφαρμακευτική περίθαλψη σε όλους, σαν ελάχιστη ομπρέλα προστασίας από την απελπισία και την απόγνωση. 

ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΧΙΟΥ