Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΧΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΜΑΣΤΙΧΟΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΧΙΟΥ

Αγαπητέ Πρόεδρε,

Μετά την επάξια εκλογή σας στην θέση του Προέδρου της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου, δεχθείτε παρακαλώ τα ειλικρινά μου συγχαρητήρια και τις ευχές μου, για καλή επιτυχία στα νέα σας καθήκοντα.
Σε αυτές τις δύσκολες συγκυριακά στιγμές είμαι βέβαιος, ότι θα καταβάλετε οποιαδήποτε προσπάθεια είναι δυνατή, για την ανάπτυξη και την προώθηση της μαστίχας μας, αυτού του αναγνωρισμένου από την Ευρωπαϊκή Ένωση μοναδικού προϊόντος στον κόσμο.
Παρακαλώ να μεταφέρετε τα συγχαρητήρια μου στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ΄Ενωσης καθώς και τις ευχές μου για κουράγιο, καλή επιτυχία και δημιουργική συνέχεια στο έργο που παράγετε.



Με εκτίμηση

ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ ΛΑΜΠΡΙΝΟΥΔΗΣ
ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΧΙΟΥ