Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Ο Ν. ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ , ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΑ

Τη θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του Ελληνικού Νηογνώμονα ανέλαβε ο Nίκος Γιαννακόπουλος, μετά από ομόφωνη απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας. Έως τώρα στο "τιμόνι" του Ελλ.Νηογνώμονα ήταν ο Γιώργος Βερνίκος.


Ο κ. Γιαννακόπουλος, κάτοχος πτυχίου Μηχανολόγου-Ναυπηγού του Sunderland Polytechnic U.K., εργάζεται στην Εταιρεία από τον Σεπτέμβριο του 1983 και είναι το παλαιότερο μέλος της οικογένειας του "Ελληνικού Νηογνώμονα".

Σήμερα στον ελληνικό νηογνώμονα εργάζονται περισσότεροι από 70 εξειδικευμένοι επιστήμονες και εξυπηρετεί 1000 πλοία διαφόρων τύπων, από τα οποία 380 επιβατηγά, 370 αλιευτικά, καθώς και 2.200 μικρά σκάφη (κότερα).

Αυτή την περίοδο η εταιρία είναι στην διαδικασία εκπλήρωσης των προϋποθέσεων για την αναγνώρισή της από την Ευρωπαϊκή Ένωση σύμφωνα με το νέο και αυστηρό Ευρωπαϊκό Κανονισμό 391/2009.

Πρόσφατα, ο υφυπουργός Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Άδωνις Γεωργιάδης επισκέφθηκε τον ελληνικό νηογνώμονα και διαβεβαίωσε τους εργαζόμενους, ότι το υπουργείο θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε ο οργανισμός να ανακάμψει και να πάρει και πάλι την απαραίτητη εξουσιοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση προκειμένου να μπορεί να εκδίδει πιστοποιητικά αξιοπλοΐας και για πλοία ευρωπαϊκών κανονισμών.

Σημειώνεται ότι ο ελληνικός ναυτιλιακός τεχνικός οργανισμός, που κλείνει σήμερα 92 χρόνια ζωής, μπορεί να εκδίδει πιστοποιητικά αξιοπλοΐας για πλοία εθνικής νομοθεσίας έως 500 κόρους, αλλά όχι για πλοία που υπάγονται σε ευρωπαϊκούς κανονισμούς, λόγω άρσης της αναγνώρισής του από την Ευρωπαϊκή Ένωση στις 30/08/2010.

Η Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων, σε νέο έλεγχο που διενήργησε προς τον Ελληνικό Νηογνώμονα, δεν διαπίστωσε κάποιο πρόβλημα και δεν διατύπωσε καμία παρατήρηση.

Ο ναυτιλιακός οργανισμός, που απαρτίζεται από περίπου 75 εξειδικευμένους επιθεωρητές πλοίων, έχει καταθέσει ήδη σχετικό φάκελο έκθεσης προς το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας, προκειμένου να επιθεωρηθεί εκ νέου από την EMSA (Ευρωπαϊκή Επιτροπή Θαλάσσιας Ασφάλειας) και να πάρει την ευρωπαϊκή εξουσιοδότηση σύμφωνα με τον κανονισμό.

newpost.gr