Τρίτη 8 Μαΐου 2012

ΜΑΡΙΑ ΣΤΑΥΡΙΝΟΥΔΗ ΣΟΔΗ-Θα ηθελα να ευχαριστησω ολες τις Χιωτισσες και τους Χιωτες που με εμπιστευτηκαν με την ψηφο τους

Στις εκλογες της 6ης Μαιου ο λαος μιλησε.Το αποτελεσμα της καλπης εστειλε μηνυμα και στην παραταξη μας.
Θεωρω οτι το αιτημα για ανανεωση στην πολιτικη ζωη ειναι ΠΑΝΤΑ επικαιρο και αυτο ηταν το σκεπτικο μου οταν αποδεχτηκα να συμμετεχω σε ενα ψηφοδελτιο που για συγκεκριμενους λογους αργησε να κλεισει!
Δεν σκεφτηκα ουτε μια στιγμη το προσωπικο μου συμφερον, η την πολιτικη μου εικονα.Θεωρησα τιμη και υποχρεωση μου να στηριξω, με τις οποιες δυναμεις μου, το κομμα και τον Α. Σαμαρα σε αυτες τις τοσο κρισιμες εκλογες.
Ο αγωνας μου ηταν καθαρος, αξιοπρεπης και τιμιος, οπως αρμοζει σε μενα και τα πιστευω μου.Απεκτησα καινουργιους φιλους, αλλα ζυγισα και πολλους αλλους ''φιλους''.
Θα ηθελα να ευχαριστησω ολες τις Χιωτισσες και τους Χιωτες που με εμπιστευτηκαν με την ψηφο τους , αλλα και ολους τους συνεργατες που ηταν κοντα μου ολες αυτες τις μερες.
Ευχομαι η Ελλαδα να βρει το δρομο της.



Μ.Σταυρινουδη - Σοδη