Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

ΠΕΘΑΝΕ Ο 58ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΗΣ ΤΗΣ ΣΑΜΟΥ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΣΕ ΜΕΣΩ ΚΕΠΑ ΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥ



ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ
Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ
ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ

Ο Βουλευτής Επικρατείας των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ, έκανε το εξής ερώτημα απευθυνόμενος προς τον Υπουργό Εργασίας κ. Γιάννη Βρούτση και το Διοικητή του ΙΚΑ κ. Ροβέρτο Σπυροπουλο:

 «Θυμάστε κ. Υπουργέ Εργασίας, θυμάστε κ. Διοικητή του ΙΚΑ τον 58χρονο καρκινοπαθή από την Υδρούσσα της Σάμου, για τον οποίο κατέθεσα Ερώτηση ζητώντας μέσω ΚΕΠΑ να του αποδοθεί η σύνταξη, επειδή οι γιατροί δεν του έδιναν παραπάνω από δύο μήνες ζωή, έχοντας στη φαμίλια του τρία παιδιά;

Ο άνθρωπος αυτός, πέθανε σήμερα!

Σύνταξη, φυσικά, δεν πρόλαβε να δει!

Έχετε κάτι να απαντήσετε;»

Για την ιστορία, να υπενθυμίσουμε ότι πριν από δέκα μέρες ο Τέρενς Κουίκ μαζί με τους Πολιτευτές Σάμου Κώστα Χατζημιχάλη και Γιώργο Γαρυφάλλου είχαν επισκεφθεί τον 58χρονο στο σπίτι του στην Υδρούσσα για να το διαβεβαιώσουν ότι «έτρεχαν» την προσπάθεια να του αποδοθεί η σύνταξη.

Στη συνάντηση αυτή ο 58χρονος καρκινοπαθής είχε πει στο Βουλευτή Επικρατείας Τέρενς Κουίκ τα εξής:

«Ποτέ στη ζωή μου δεν ζητιάνεψα. Και ούτε ήθελα να φτάσω στο σημείο να επαιτώ για τη σύνταξή μου. Μια προκαταβολή ζήτησα από το ΙΚΑ γιατί έχω δύο κόρες και ένα γιο που σπουδάζει σε ΤΕΙ της Θεσσαλίας και αυτό ακόμα μου το αρνήθηκαν. Κάνε ό, τι το καλύτερο μπορείς, όχι για μένα αλλά για την οικογένειά μου».