Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

ΦΥΛΑΚΙΣΤΗΚΑΝ 3 ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟ ΤΟΥ ΝΑΥΤΟΥ




Το δρόμο για τις φυλακές Κορυδαλλού πήραν μετά τις απολογίες τους στον ανακριτή οι υπόλοιποι τρεις κατηγορούμενοι για το σκάνδαλο απάτης στον Οίκο Ναύτου, ανάμεσά τους και η αποσπασμένη στο υπουργείο Παιδείας και αποσπασμένη στο γραφείο του υπουργού Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλου, υπεύθυνη για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών.

Οι δυο εκ των τριών κατηγορουμένων δήλωσαν μεταμέλεια για τις πράξεις τους, ενώ ο τρίτος κατηγορούμενος έκανε λόγο για «παγίδα» την οποία – όπως υποστήριξε -του έστησαν το ΣΔΟΕ σε... συνεργασία με τον ιδιοκτήτη της κλινικής.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της δικογραφίας, στα οποία περιλαμβάνονται και οι συνομιλίες των εμπλεκομένων τις οποίες κατέγραψε ο «υπερκοριός» της ΕΥΠ, η προφυλακισμένη πλέον υπάλληλος στο υπουργείο Παιδείας φέρεται να είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στην όλη υπόθεση. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι άλλοι τρεις εμπλεκόμενοι στην υπόθεση αφέθηκαν ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους.

Ειδικότερα, ενώπιον των ανακριτών η υπάλληλος στο υπουργείο Παιδείας, φέρεται να υποστήριξε ότι κυρίαρχο ρόλο και γνώση είχε ο Σ.Γκ. 

Η γυναίκα που συνελήφθη επ αυτοφώρω στον τόπο της συναλλαγής υποστήριξε "ακόμα ότι είχε "περιφερειακό ρόλο". Χαρακτήρισε μάλιστα "προβοκατόρικη" τη δράση του κλινικάρχη που τους κατήγγειλε αποκαλύπτοντας την απάτη.

Απ την πλευρά του ο Σ.Γκ., χαρακτήρισε τις βαρύτατες κατηγορίες τους αποδίδονται και έκανε λόγο για «παγίδα» που του έστησαν η Αστυνομία, το ΣΔΟΕ και ο ιδιοκτήτης της κλινικής. 

Ο κατηγορούμενος φέρεται να ανέλαβε ακόμη ότι δεν υπέστησαν βλάβη τα συμφέροντα του δημοσίου από τη δράση του ενώ φέρεται να ανέφερε «Είμαι συγκλονισμένος και ειλικρινά μετανιωμένος για την απερισκεψία μου, την επιπολαιότητά μου, τη στιγμιαία κακή και εσφαλμένη κρίση μου».

Ακόμη, ο ίδιος τόνισε πως σε καμία περίπτωση δεν θα είχα εμπλακεί στη συγκεκριμένη υπόθεση αν δεν είχα λυγίσει – όπως είπε - κάτω από το βάρος των οικογενειακών του προβλημάτων. «Πραγματικά κάμφθηκα από το αδιέξοδο στο οποίο βρέθηκα, ανήμπορος να αντιμετωπίσω τα οξύτατα οικονομικά προβλήματα που μου προέκυψαν, σε συνδυασμό με τη σκληρή οικονομική πραγματικότητα», είπε.

Απολύτως μεταμελημένη για τον βαθμό της συμμετοχής της στην υπόθεση δήλωσε στην απολογία της και η τρίτη προφυλακισθείσα, Ε.Γ.

«Θα επιδιώξω με κάθε μέσο και τρόπο να άρω τις συνέπειες της ανάμιξης μου αποδεχόμενη το μερίδιο των ευθυνών που μου αναλογούν. Ο ρόλος μου ήταν διαμεσολαβητικός καθώς έφερα σε επαφή τον κλινικάρχη με τον Σ.Γκ.» υποστήριξε.

Πηγή: protothema.gr