Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ κ. ΜΑΡΙΑΣ ΣΤΑΥΡΙΝΟΥΔΗ

Φίλες και Φίλοι,

Θα ήθελα να σας ευχηθώ σε όλους μια καλή Χρονιά.
Παράλληλα να εκφράσω τη βαθειά  μου θλίψη για τον θάνατο του συμπολίτη μας Παναγιώτη  Πουλιά και να εκφράσω τα θερμά μου συλλυπητήρια  στην οικογένειά του, για τον τόσο άδικο χαμό του.

Με αυτήν εδώ την συνέντευξη, θα μου δοθεί η ευκαιρία να πω κάποια πράγματα, αφού όπως γνωρίζετε, δεν μίλησα σε κανέναν σας από όταν ορκίστηκα Βουλευτής.

Είμαι γενικώς άνθρωπος που δεν του αρέσουν τα πολλά λόγια και οι υποσχέσεις.

‘Εμεινα σιωπηλή, ακόμα και όταν αντιμετώπισα έναν πρωτόγνωρο ρατσισμό στην ορκωμοσία μου  για την ενδυμασία μου, τις ψήφους που πήρα και πολλά  πολλά  άλλα.
Ο λόγος που διάλεξα τη σιωπή ήταν , γιατί θεωρώ ότι έπρεπε να κριθώ από το έργο μου, όπως είχα άλλωστε αναφέρει τότε στον συνάδελφό σας, τον κ. Χασαπόπουλο και όχι από τις ενδυματολογικές μου επιλογές!
Θέλησα λοιπόν σήμερα να δείξω τι μπόρεσα να κάνω σαν Βουλευτής για το νησί μου και αυτό θα σας παραθέσω.

Η  θητεία μου στο κοινοβούλιο διήρκησε 115 μέρες, δηλαδή 3,5 μήνες.!!!
Μέσα σε αυτό το διάστημα επισκέφθηκα όλα τα Υπουργεία, έμαθα πως γίνεται ο Κοινοβουλευτικός έλεγχος, το Νομοθετικό έργο, ενώ παράλληλα κάθε Σαββατοκύριακο που δεν είχα υποχρεώσεις στη Βουλή, ήμουν εδώ γυρνώντας όλο το Νησί και καταγράφοντας όλα τα θέματα και τα προβλήματα των συμπολιτών μας.

‘Ολο αυτό το έκανα με μεγάλη χαρά και διάθεση αφού όλοι σας ξέρετε και την αγάπη μου για τη Χίο αλλά και την διάθεσή μου για προσφορά, γιατί η ικανοποίησή μου ήταν τεράστια όταν με την συμβολή μου βοήθησα έστω και λίγο να βελτιωθεί η καθημερινότητα του κόσμου. Του απλού κόσμου, του οποίου σήμερα ζητώ την ψήφο που κάποτε δεν μου έδωσε.

Ο Αείμνηστος πατέρας μου με έμαθε ότι τίποτα δεν χαρίζεται. Η ζωή είναι ένας συνεχής αγώνας και όλα κερδίζονται με σκληρή δουλειά.

Το Βουλευτικό μου έργο.

-Επιτυχής παρέμβαση για την επίλυση του χρονίζοντος θέματος της μετεγκατάστασης των γραφείων – Ιατρείων ΕΟΠΠΥ και τη συστέγασή του με το ΠΕΔΥ Χίου για τη μείωση λειτουργικών δαπανών, αλλά και για την διευκόλυνση των ασφαλισμένων.

-Επιτυχής παρέμβαση στο Υπουργείο Υγείας και άμεση στελέχωση Αγροτικών Ιατρείων  (Μεταξύ αυτών και του πολυδύναμου Ιατρείου Καρδαμύλων).

-Τοποθέτηση εγκατάσταση ΑΤΜ ( Αυτόματης ταμειολογιστικής μηχανής) στη Βολισσό για την επέκταση του τραπεζικού μας δικτύου.

-Επιτυχής παρέμβαση στη Διοίκηση του ΕΚΑΒ για την προκήρυξη 4 θέσεων ΕΚΑΒ Χίου λόγω ζωτικών ελλείψεων προσωπικού.
-Στελέχωση της Δασικής Υπηρεσία με επιπλέον  Δασολόγο και Δασοπόνο λόγω σοβαρών ελλείψεων προσωπικού.


-Επιτυχής παρέμβαση στον Υπουργό Πολιτισμού και τους αρμόδιους φορείς για συνέχιση των εργασιών αποκατάστασης της Βυζαντινής εκκλησίας του Αγ. Γεωργίου Συκούση από το ΕΣΠΑ.

-Οριστική λύση συο πρόβλημα του χρέους της ΔΕΥΑΧ με ρύθμισή του, μετά από κατάθεση τροπολογίας στην  Βουλή.

-Ενέργειες για ενίσχυση  του Ναυτικού Ομίλου Χίου

-Επιτυχής παρέμβαση στο Υπουργείο Υγείας και μεσολάβηση για την ρύθμιση των οφειλών των εργαζομένων στο Κέντρο Πρόληψης μέχρι ποσοστού 1/3 ( 9500 ευρώ) και επιτυχής ανανέωση της σύμβασής τους.

-Επιτυχής παρέμβαση στο Υπουργείο Παιδείας για τη μη κατάργηση της Νοσηλευτικής Σχολής Χίου.

-Κατάθεση αναφοράς υπόψη του Υπουργού Ναυτιλίας για την απομάκρυνση του γνωστού Ναυαγίου από το Λιμένα Μεστών.

-Συντονισμός ενεργειών με το Υπουργείο Πολιτισμού για την ανακήρυξη της Μαστίχας σαν προϊόν άϋλης πολιτιστικής κληρονομιάς από την διακυβερνητική επιτροπή της σύμβασης UNESCO.

-Κατάθεση ερώτησης στη Βουλή για τον υπουργό Παιδείας για τη διατήρηση του τμήματος Τουρισμού στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου στη Χίο.

-Επιτυχής παρέμβαση για την επίλυση των Γραφειοκρατικών ζητημάτων με σκοπό την ασφαλή μεταφορά των μαθητών κατά τη νέα σχολική χρονιά με λεωφορεία στα σχολεία των περιοχών της Χίου.

-Επιτυχής παρέμβαση για την ομαλή λειτουργία των αθλητικών εγκαταστάσεων της Χίου.

-Συνεργασία με Υ.Π.Α. και αρμόδιους φορείς για το μείζον θέμα της επέκτασης του Αεροδρομίου. Το έργο ξεκινάει οριστικά τον επόμενο μήνα αφού πολλά από τα προβλήματα  διευθετήθηκαν και έτσι το όνειρο του Χιακού λαού για ένα σύγχρονο αεροδρόμιο θα πάρει σάρκα και οστά στα επόμενα  χρόνια..

-Κατάθεση τροπολογίας στη Βουλή για την ψήφιση του Νομοσχεδίου Υ.ΠΕ.Κ.Α. ‘’Εισφορά σε Γη και Χρήμα’’  για την ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων του  Συλλόγου Θιγομένων Ιδιοκτητών Χίου.

-Επιτυχής εισήγηση στη αρμόδια Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων στη Βουλή και παρέμβαση στο σχέδιο Νόμου , για την προσθήκη διατάξεων που αναβαθμίζουν το επάγγελμα του Φυσικοθεραπευτή.

-Επιτυχής παρέμβαση για την ικανοποίηση του αιτήματος σχετικά με την έλλειψη καθηγητή Βιολογίας στο Γυμνάσιο – Λύκειο Βολισσού και Καρδαμύλων .


-Απαραίτητες ενέργειες και συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς για αξιοποίηση του Λιμένα Μεστών ως επιλογή προορισμού Κρουαζιερόπλοιων  από και προς Κωσταντινούπολη.

-Κατάθεση ερώτησης στην Βουλή προς τους Υπουργούς, Οικονομικών Γκίκα Χαρδούβελη, και Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης & Πρόνοιας, Ιωάννη Βρούτση, σχετικά με την  ‘’ Παρακράτηση Ευρωπαϊκών Αγροτικών επιδοτήσεων για συμψηφισμό με οφειλές προς ΟΓΑ’’.

-Εισήγηση για την αναθεώρηση τροπολογίας που προτάθηκε από τον Υπουργό Παιδείας και αφορά την παράγραφο 2 του άρθρου 4 του Ν. 4186/2013 σχετικά με την κατάργηση του μαθήματος της Χημείας στα εξεταζόμενα μαθήματα για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση.

-Εισήγηση στην Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής για το θέμα της Παροχής Υγειονομικής κάλυψης των ανασφάλιστων ανέργων.

Υπάρχουν και ακόμη αρκετά  τα οποία δεν πρόλαβαν να ολοκληρωθούν λόγω της διάλυσης της Βουλής όπως:

-Συνεργασία με Υπουργείο Παιδείας και με Υπουργείο Ναυτιλίας για το θέμα σίτισης των φοιτητών  της Σχολής Μηχανικών. Παράλληλα είχα αποσπάσει τη δέσμευση του Υπουργού Ναυτιλίας για πρόσληψη Μονίμων καθηγητών στη  Σχολή αλλά και αγορά εργαστηρίων.

-Επεξεργασία κατάθεσης Νομού σε συνεργασία με τον ΕΛΓΑ για την Αναβάθμιση – Τροποποίηση του ισχύοντος Νομοθετικού πλαισίου με σκοπό την αύξησης του ποσοστού ασφαλιστικής κάλυψης σε περιπτώσεις φωτιάς, πλημμύρας ή καταστροφής των καλλιεργειών.

-Συνεργασία με την πρυτανεία του Πανεπιστημίου Αιγαίου και οργάνωση ενεργειών με τους αρμόδιους φορείς για την προώθηση  της Ελληνικής Ερευνητικής Υποδομής. Ερευνητική υποδομή για την Ναυτιλία και τις μεταφορές.

Ο Θεός ευλόγησε το Νησί μας κι εμείς δεν φανήκαμε αντάξιοι αυτού που έπλασε.

Πικραίνομαι, εξοργίζομαι και αγανακτώ, όταν βλέπω το στολίδι αυτό, να αγκομαχά ακόμα και σήμερα για να επιβιώσει.

Δεν διεκδικώ  την αποκλειστικότητα της αγάπης, όμως δεν μας αξίζει η Χίος να μην είναι το πρώτο νησί στην Ελλάδα και ίσως από τα πρώτα στον κόσμο.

Ξέρετε  γιατί? Γιατί ποτέ δεν ήμασταν ενωμένοι και όλοι μαζί!

Όταν πρωτοεκλέχθηκα, απηύθυνα κάλεσμα σε όλους τους εκλεγμένους, αλλά και στον ΣΥΡΙΖΑ, να δημιουργήσουμε ένα άτυπο όργανο όλοι μαζί, έξω από πρωτόκολλα και αφού συμφωνήσουμε για τα ‘’ ΘΕΛΩ ΜΑΣ’’ πρέπει  να τα διεκδικούμε όλοι μαζί !

Η πρότασή μου δεν προχώρησε λόγω των πολιτικών εξελίξεων, αλλά παραμένει ενεργή και σας υπόσχομαι ότι την επόμενη μέρα, εάν οι συμπολίτες μου με εμπιστευτούν για εκπρόσωπό τους, θα κάνω τα πάντα μέχρι να το πετύχω.

Το αποτέλεσμα δεν θα είναι ΄’ ότι πέτυχα κάτι εγώ, αλλά ότι θα πετύχει η Χίος μας, γιατί θα είμαστε όλοι μαζί!

Εγώ Αγαπητές μου Φίλες και Φίλοι , πολιτικός με την στενή έννοια του όρου, ξέρετε όλοι ότι δεν είμαι και προσωπικά  χαίρομαι γι΄αυτό !

Ακόμα και σήμερα  κάποιοι ‘’Φωστήρες’’, που έχουν λάμψει δια της απουσίας τους, σε όποιο πόστο κι αν ανέλαβαν, τριγυρίζουν και σχολιάζουν την παρουσία μου στην πολιτική.

Δεν χρειάζεται να απαντήσω, ούτε πρόκειται να ακολουθήσω την τακτική αυτή.

Όσα κατάφερα στους 3,5 μήνες που ήμουν Βουλευτής και σας παρέθεσα προηγουμένως, νομίζω ότι είναι η καλύτερη απάντηση .

Ξέρω βέβαια, ότι η παρουσία ενός ανθρώπου και ειδικά μιας γυναίκας αυτοδημιούργητης στην πολιτική, χωρίς ίδιον συμφέρον χαλάει την σούπα των ανεπάγγελτων, μόνιμα βολεμένων και αργόσχολων πολιτικάντηδων.

Εγώ, είμαι η Μαρία Σταυρινούδη που αν δεν εκλεγώ Βουλευτής, θα συνεχίσω αυτό που έκανα όλα μου τα χρόνια. Να δουλεύω και να παλεύω για το μέλλον των παιδιών μου και του τόπου μου!

Κλείνοντας θέλω να δώσω μία μόνο υπόσχεση !

Την αγνή αγάπη των απλών ανθρώπων τόσο στην πόλη όσο και στα χωριά που εισπράττω καθημερινά, θα ήθελα πολύ να μπορέσω να την ανταποδώσω με πράξεις.
Υπόσχομαι ότι θα δώσω κάθε κύτταρο της ψυχής μου για να τα καταφέρω !

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Αγαπητό συνάδελφο Κώστα Τριαντάφυλλο για την άριστη συνεργασία που είχαμε αυτό διάστημα, αλλά και να του ευχηθώ καλή επιτυχία στις επιλογές του, όπως και σε όλους τους συνυποψηφίους μου από όλα τα κόμματα.

Περισσότερο όμως να ευχηθώ καλή επιτυχία στην Ελλάδα μας!