Κυριακή 19 Ιουλίου 2015

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΦΟΡΟΦΥΓΑΣ




O βουλευτής Χανιων Παύλος Πολάκης δεν είχε κρύψει το γεγονός πως κρατούσε διπλά βιβλία, φοροδιαφεύγοντας, επειδή «εδώ μας φτάσανε».    Καθώς η κυβέρνηση δηλώνει πως θέλει να πατάξει τη φοροδιαφυγή, γίνεται viral το απόσπασμα ομιλίας του νέου υφυπουργού σε συνέδριο της ΚΕΔΕ, όπου προ διετίας είχε περιγράψει τη συνειδητή επιλογή του, τονίζοντας ταυτόχρονα ότι όχι μόνο δεν είναι παράνομος, αλλά είναι ο πιο διαφανής που υπάρχει.
 «Πώς νομίζετε ότι κάποιοι τα βγάζουν πέρα; Εγώ έκανα μία συνειδητή επιλογή, μαζί με τους συνεργάτες μου, την οποία πλέον εδώ που φτάσαμε, δεν έχω κανένα πρόβλημα, με όλη την ευθύνη αυτής της επιλογής, να την πω δημοσίως και να την πω και σε σας, διότι εδώ που μας φτάνουνε. Εγώ εδώ και έναν χρόνο διατηρώ διπλό ταμείο. Ένα μαύρο και ένα άσπρο. Ακούστε με προσεκτικά. Δεν νιώθω ούτε είμαι παράνομος, είμαι ο πιο διαφανής που υπάρχει, οποιοσδήποτε θέλει μπορεί να έρθει και να το δει στο ταμείο, και τα έσοδά του και τα έξοδά του, και αυτός είναι ο λόγος που έχω κρατήσει μία κοινωνία όρθια»
  Ο κύριος Πολάκης υπήρξε πολύ ενεργός και μαχητικός στο τουίτερ, στηλιτεύοντας όσους ψήφιζαν ΝΑΙ στα μνημόνια. Πράγμα το οποίο τελικά έκανε ο ίδιος την Τετάρτη, με έμμεσο αποτέλεσμα την υπουργοποίησή του.  Πηγή: www.lifo.gr