Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015

ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗς ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ 390 ΕΥΡΩ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ Ο ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΣ




Ανησυχία στα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ προκαλούν οι σχεδιαζόμενες «ανατροπές» στο Ασφαλιστικό, καθώς στην συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας του κόμματος υπό τον Αλέξη Τσίπρα ο αρμόδιος υπουργός Γ. Κατρούγκαλος θα παρουσιάσει τον συνολικό «Χάρτη».

Οι πληροφορίες λένε ότι ο πρωθυπουργός παρότι θα έχει επίσημο ραντεβού με τον Γερμανό υπουργό Εξωτερικών και κορυφαίο στέλεχος των σοσιαλδημοκρατών, Φρανκ Βάλτερ Σταϊνμάιερ,θα προεδρεύσει στην συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας, ώστε να αναπτύξει τις θέσεις της κυβέρνησης.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι οι αλλαγές στο ασφαλιστικό έχουν ήδη προκαλέσει ανησυχία στα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ για τις πιθανές «ανατροπές» και ειδικά για το ενδεχόμενο των οριζόντιων περικοπών.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η εθνική σύνταξη που εισηγείται ο Γ. Κατρούγκαλος κινείται στο όριο της φτώχειας περίπου στα 390 ευρώ. Ταυτόχρονα οι κανόνες αναπλήρωσης θα είναι ενιαίοι παντού, τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα, ενώ θα υπάρξει ρήτρα ανάπτυξης.
Στο τραπέζι ο υπουργός έχει ρίξει την αύξηση των εργοδοτικών εισφορών, όμως δεν είναι βέβαιο ότι αυτό αποτελεί και κυβερνητική θέση, ενώ οι δανειστές δεν δέχονται την αύξηση των εργοδοτικών εισφορών.

Στο μεταξύ έντονα αντέδρασε το υπουργείο Εργασίας στις δηλώσεις Γ. Κουτρουμάνη για την κατάργηση της 35ετίας.
«Η παραπληροφόρηση και η κινδυνολογία σε βάρος των Ελλήνων και των Ελληνίδων δεν έλειψαν ούτε την ημέρα της εθνικής επετείου του μεγάλου ΟΧΙ του ελληνικού λαού.
Ακριβώς έτσι. Ο κύριος Κουτρουμάνης εκπροσωπεί ως σύγχρονος εκπρόσωπος της νέας κυβέρνησης "Ράλλη" τους σύγχρονους κατακτητές και το κάνει σωστά. Αντιδρά

 

ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ




«Μαύρα μαντάτα» για τους δικαιούχους του επιδόματος πετρελαίου θέρμανσης, καθώς ένας στους δύο χάνει το προνόμιο αυτό, στο πλαίσιο της περικοπής κρατικών δαπανών που προβλέπει νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών.

Έτσι, βάσει του σχεδιασμού, προβλέπεται η επιβολή αυστηρότερων κριτηρίων που θα σχετίζονται, μεταξύ άλλων, με το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα των αιτούντων χορήγηση του επιδόματος, τα τετραγωνικά μέτρα του σπιτιού και τη γεωγραφική ζώνη όπου διαμένουν.

Στόχος είναι η κρατική επιχορήγηση να μειωθεί κατά 50% και ως εκ τούτου τουλάχιστον ένας στους δύο δεν θα λάβει το επίδομα (σ.σ.: από 1.100.000 την προηγούμενη χειμερινή περίοδο σε 500.000 στην παρούσα).

Η απόφαση για τη ρύθμιση αυτή αναμένεται να εκδοθεί αύριο, Παρασκευή, και θα φέρει την υπογραφή του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Τρύφωνα Αλεξιάδη. Το μέτρο εντάσσεται στο πλαίσιο των 48 προαπαιτούμενων που έχουν συμφωνηθεί με τους εταίρους, προκειμένου να συνεχιστεί η χρηματοδότηση.

Τα όρια και τα κριτήρια

Πληροφορίες αναφέρουν πως το όριο ετήσιου οικογενειακού εισοδήματος που θα επιτρέπει την καταβολή του επιδόματος θέρμανσης θα μειωθεί κατά 60%-70%. Αξίζει να σημειωθεί ότι σήμερα τα όρια διαμορφώνονται ως εξής:

-30.000 ευρώ για άγαμους
-40.000 ευρώ για έγγαμους
-43.000 ευρώ για μονογονεϊκές οικογένειες
-το όριο προσαυξάνεται κατά 3.000 ευρώ για κάθε προστατευόμενο τέκνο.

Σχετικά με τα τετραγωνικά μέτρα κάθε σπιτιού, εκτιμάται ότι το όριο θα πέσει κάτω από τα 120 τ.μ. 

Τέλος, προβλέπεται πως η τιμή των 0,35 ευρώ/λίτρο στην οποία διαμορφώνεται μέχρι σήμερα το επίδομα θα σταματήσει να ισχύει. Αντ’ αυτού, το ποσό του επιδόματος θα διαμορφώνεται κλιμακωτά, ανάλογα με τη γεωγραφική θέση του κάθε σπιτιού. Πάντως, εκτιμάται πως το ποσό θα πέσει σε χαμηλότερα επίπεδα από το 0,35 ευρώ/ λίτρο.

Με τα παραπάνω δεδομένα και από τη στιγμή που ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης παραμένει υψηλός, εκτιμάται ότι εφέτος οι διανομές πετρελαίου θα μειωθούν ακόμη περισσότερο, παρά το γεγονός πως η τιμή του έχει πέσει, λόγω των «χαμηλών πτήσεων» του μαύρου χρυσού στις διεθνείς χρηματαγορές. 

ΕΦΙΑΛΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΩΝ 450 ΕΥΡΩ



Σκέψεις για έκπτωση μόνο στα αυτοκίνητα ηλικίας 15 ετών και άνω...

Παρά τις διαψεύσεις, όλα δείχνουν πως στο αυτοκίνητο θα βρει η κυβέρνηση τη «λύση» για να καλύψει τα υπολειπόμενα εκατομμύρια ευρώ, από τα προαπαιτούμενα των δανειστών.

Το… τοξικό 23% στα δίδακτρα της ιδιωτικής εκπαίδευσης και η προεκλογική υπόσχεση του πρωθυπουργού ότι δεν θα εφαρμοστεί αυτό, οδηγεί τα… φορολογικά μυαλά του υπουργείου Οικονομικών, σε δύο σενάρια ώστε να βρεθούν τα ισοδύναμα των 300 εκατομμυρίων ευρώ: ή στην επιβολή ΦΠΑ 23% στο μοσχάρι, ή στην δραματική αύξηση των τελών κυκλοφορίας για όλα τα αυτοκίνητα, ανεξαιρέτως πόσους ρύπους εκπέμπουν στο περιβάλλον…

Το πρώτο σενάριο είχε τεθεί και πάλι στο τραπέζι  και είχε κριθεί ως αντικοινωνικό και με ιδιαίτερα μεγάλο πολιτικό κόστος για την κυβέρνηση, οπότε θεωρείται ως δεδομένο ότι θα απορριφθεί πριν καλά-καλά συζητηθεί.

Ολοι οι… δρόμοι οδηγούν προς τα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία θα φέρουν άμεσα έσοδα στα κρατικά ταμεία, ενώ κάποιες πιο… αριστερίζουσες φωνές εντός κυβερνήσεως φωνάζουν οτι πρέπει να πληρώσουν «οι έχοντες», δηλαδή αυτοί που τολμούν -εν μέσω οικονομικής κρίσης- να συντηρούν ένα αυτοκίνητο.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, το οικονομικό επιτελείο έχει έτοιμο το σχέδιο για τα τέλη κυκλοφορίας. Αυτό αναφέρει ότι θα πληρώσουν όλοι όσοι έχουν ένα αυτοκίνητο, ακόμα και αυτοί που απέκτησαν ένα μικρό, μετά το Νοέμβριο του 2010 και έχουν απαλλαγεί απο τα τέλη, λόγω χαμηλών ρύπων (100 gr C02 και κάτω).

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως όλοι οι κάτοχοι ΙΧ μέχρι και τα 1.996 κ.εκ. θα πληρώσουν 450 ευρω ανεξάρτητα από το πότε απέκτησαν το αυτοκίνητό τους.
Οι κάτοχοι από τα 1.996 κ.εκ. και μέχρι τα 3.000 κ.εκ. θα πληρώσουν 1.800 ευρώ, ενώ από τα 3.000 κ.εκ. και πάνω, 2.500 ευρώ. Συζητείται να υπάρξει μία έκπτωση στα αυτοκίνητα 15ετίας και πάνω…

Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2015

ENΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Η ΚΑΡΤΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ- ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ




Από το Yπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης ανακοινώθηκε ότι την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου θα ενεργοποιηθεί για τέταρτη φορά η κάρτα αλληλεγγύης.
Το ποσό των 16,3 εκατ. ευρώ, θα πιστωθεί σε 145.357 δικαιούχους, που θα λάβουν έτσι την δ’ δόση της Κάρτας Αλληλεγγύης.
Πρόκειται για την οικονομική ενίσχυση που γίνεται μέσω της χρήσης αυτής της κάρτας και αποτελεί την επιδότηση σίτισης που λαμβάνουν οι παραπάνω δικαιούχοι και η οποία ανέρχεται στο ποσό των 70 – 220 ευρώ το μήνα, ανάλογα με το πόσο χαμηλό είναι το εισόδημα που έχουν δηλώσει.
Επίσης ανακοινώνεται ότι την Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2015 θα πιστωθούν τα οικογενειακά επιδόματα του Γ’ τριμήνου 2015 (Ενιαίο Επίδομα Στήριξης Τέκνων και Ειδικό Επίδομα Τριτέκνων και Πολύτεκνων Οικογενειών) στους δικαιούχους που υπέβαλλαν αίτηση Α21 μέχρι τις 4/9/2015 και πληρούν τις προϋποθέσεις.
Η πληρωμή αφορά 645.000 δικαιούχους και η συνολική δαπάνη για τις πληρωμές αυτές ανέρχεται στο ποσό των 223 εκ. ευρώ.

Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2015

ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ





Σε κατάργηση του ΝΑΤ κινείται η κυβέρνηση με την υλοποίηση της απόφασης για δημιουργία τριών ταμείων.
Όπως έγινε γνωστό από την Ένωση Ναυτών (ΠΕΝΕΝ) σε προγραμματισμένη συνάντηση της ΠΝΟ με τους υπουργούς Ναυτιλίας Θοδωρή Δρίτσα, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Γιώργο Κατρούγκαλο και τον υφυπουργό Κοινωνικών Ασφαλίσεων Αναστάσιο Πετρόπουλο, ο κ. Κατρούγκαλος ανακοίνωσε τα εξής:
1) Το ΝΑΤ θα ενοποιηθεί από 1/1/2016 με το ενιαίο ταμείο εργαζομένων στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα,
2) Το ΚΕΑΝ έχει ήδη ενσωματωθεί στο ΕΤΕΑ από 1/9/2015 και
3) Στα Ταμεία Πρόνοιας αναμένεται νέος υπολογισμός των εφάπαξ παροχών.
Σύμφωνα, πάντα, με την ΠΕΝΕΝ ο υπουργός Εργασίας δήλωσε ότι η οργανωτική αυτή ενοποίηση όλων των ασφαλιστικών ταμείων είναι μνημονιακή δέσμευση και αποτελεί ειλημμένη κυβερνητική απόφαση.
Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να αναφερθεί ότι η ενοποίηση των ασφαλιστικών ταμείων σε 3 αποτελούσε προγραμματική θέση του ΣΥΡΙΖΑ πριν από τις εκλογές του Ιανουαρίου του 2015.
Στο κείμενο για την «κοινωνική ασφάλιση», που είχε δοθεί στη δημοσιότητα, αναφερόταν, μάλιστα, ότι:
Επομένως, ο στόχος για 3 ενοποιημένα ασφαλιστικά ταμεία, ενός ενιαίου ασφαλιστικού ταμείου για όλους τους μισθωτούς, ενός για τους ελεύθερους επαγγελματίες και ενός για τους αγρότες πρέπει να σχεδιαστεί με προσοχή.
Η δομή και η οργάνωση του συστήματος κοινωνικής ασφάλισης οφείλει να διέπεται από τα βασικά χαρακτηριστικά της κοινωνικής ασφάλισης που διεκδικούμε και ταυτόχρονα να τα εξυπηρετεί.
Πάντως, την ανησυχία του εκφράζει για την κατάργηση του ΝΑΤ και ο Σύλλογος Εργαζομένων στο Ταμείο, που με ανακοίνωσή του ξεκαθαρίζει ότι συμπαρατάσσεται με την ΠΝΟ και τις ενώσεις συνταξιούχων.
Σύμφωνα, πάντα, με την ανακοίνωση της ΠΕΝΕΝ ο κ. Κατρούγκαλος παρουσίασε, ακόμα, τους άξονες και τις κατευθύνσεις της κυβέρνησης για τις επιχειρούμενες αλλαγές στα ασφαλιστικά ταμεία και για ενιαίο ποσοστό αναπλήρωσης των μισθών.
Υπογράμμισε ότι κυβέρνηση και κουαρτέτο έχουν συμφωνήσει ότι οι αλλαγές στο ασφαλιστικό σύστημα πρέπει να καταργήσουν τα ελλείμματα των ταμείων ενώ οι δανειστές δεν μπορούν να χρηματοδοτούν στο εξής τα ελλείμματα και η κυβέρνηση δεν έχει άλλους πόρους ή κονδύλια για να καλύψει την δαπάνη αυτή και για τον σκοπό αυτό θα πρέπει να γίνει εξορθολογισμός του συστήματος με μειώσεις και περικοπές συντάξεων, επικουρικών, του εφάπαξ και αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών!
Ο ίδιος σημείωσε ότι ετησίως τα ασφαλιστικά ταμεία παράγουν ελλείμματα που ξεπερνούν τα 3 δις ευρώ και ότι η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να τηρήσει και να υλοποιήσει τις μνημονιακές δεσμεύσεις της! Για τα όρια ηλικίας ανέφερε ότι το γενικό πλαίσιο είναι συμφωνημένο στα 62 και 67 έτη!
Σχετικά με τα βαριά και ανθυγιεινά που ισχύει το 60ο έτος ηλικίας για θεμελίωση της σύνταξης και άφησε ανοικτό το τι θα γίνει με τους Ναυτικούς λέγοντας ότι θα εξετασθούν οι ιδιαιτερότητες του επαγγέλματοςχωρίς σε καμιά περίπτωση να αποκλείσει νέες αυξήσεις στα όρια ηλικίας…
Μιλώντας ο Πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ Αντώνης Νταλακογεώργος στην σύσκεψη μεταξύ των άλλων υπογράμμισε τα παρακάτω:
• Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ με την αποδοχή της συμφωνίας (τρίτο μνημόνιο) με τους τοκογλύφους δανειστές υπέγραψε την καταδίκη της δημόσιας κοινωνικής ασφάλισης και του συνόλου των εργασιακών κοινωνικών δικαιωμάτων των εργαζομένων.
• Κατήγγειλε ως πολιτική αθλιότητα και ασύστολο ψεύδος τον ισχυρισμό του κ. Κατρούγκαλου ότι η ευθύνη για την κρίση και κατάρρευση του ΝΑΤ οφείλεται στην συνταξιοδότηση των 21 πολιτικών προσφύγων….
• Επεσήμανε ότι οι προωθούμενες αλλαγές στο ασφαλιστικό σύστημα ολοκληρώνουν την κατεδάφιση των συντάξεων, των επικουρικών και των εφάπαξ παροχών.
• Επίσης κατήγγειλε ότι οι αλλαγές στις οργανικές συνθέσεις στην Ακτοπλοΐα επιδεινώνουν δραματικά τα έσοδα των ασφαλιστικών ταμείων και συνιστούν θανάσιμο πλήγμα για την ασφάλεια και τις θέσεις απασχόλησης των Ναυτικών.
• Υπογράμμισε ότι η επικείμενη απεργιακή κινητοποίηση για τις 2-3 Νοέμβρη 2015 και η προοπτική συνέχισης αποτελούν την αγωνιστική απάντηση του Ναυτεργατικού μας κόσμου στην ανάλγητη νεοφιλελεύθερη πολιτική των τοκογλύφων δανειστών και του πολιτικού υπηρετικού προσωπικού τους στην χώρα μας που προωθεί και υλοποιεί τα συμφέροντά τους.
Πηγή: pireas2day.gr

Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015

ΠΟΙΟΙ 18 ΜΕΓΑΛΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΧΡΩΣΤΑΝΕ 11 ΔΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ;




Ποιοι οι 18 γνωστοί επιχειρηματίες της Ελλάδας που χρωστούν 11 δισ ευρώ στο Δημόσιο; 

Βαριά ονόματα του πλούτου στη χώρα μας, είναι κυριολεκτικά βουτηγμένοι στα χρέη. 

Σύμφωνα με άρθρο του planetnews, αρκετοί από αυτούς μάλιστα, βρίσκονται σε άσχημη οικονομική θέση, καθώς οι επίτροποι, που έχουν τοποθετηθεί στις τράπεζες, κατ’ εντολή της τρόικας, έχουν «παγώσει» προς το παρόν, τις αναχρηματοδοτήσεις δανείων. Δείτε τι αποκαλύπτουν οι ισολογισμοί, για τα «θαλασσοδάνεια» μερικών εκπροσώπων του επιχειρηματικού κατεστημένου της χώρας μας. 

Η λίστα με τα ονόματα, όπως τη δημοσιεύει το blog: 

1. AXON HOLDINGS: Το επιχειρηματικό όχημα του Θωμά Λιακουνάκου. Το 2012 παρουσίαζε τραπεζικό δανεισμό 447.200.000 εκατ. Ευρώ. Μόνο η θυγατρική του ομίλου EUROMEDICA, έχει χρέη προς τις τράπεζες, που ξεπερνούν τα 372.700.000 Ευρώ. 

2. ΤΗΛΕΤΥΠΟΣ: Δηλαδή με άλλα λόγια, MEGA CHANNEL, το…μεγάλο κανάλι, των τριών.. ισχυρών, Μπόμπολα, Ψυχάρη, Βαρδινογιάννη. Το 2012, λοιπόν, ο τραπεζικός δανεισμός έφτασε τα 123.500.000 ευρώ περίπου, μαζί και με το νέο δάνειο των 98.000.000 ευρώ, που προκάλεσε την παρέμβαση των οικονομικών εισαγγελέων. 

3. ΟΜΙΛΟΣ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ: Το δίκτυο των επιχειρήσεων που ελέγχει ο Ευάγγελος Μυτιληναίος, έχει χρέη ύψους 861.300.000 ευρώ. Εδώ υπάρχει και το εξής ενδιαφέρον. Η Korinthoς Power, μια εταιρία στην οποία συμμετέχουν, κατά 65% ο Όμιλος Μυτιληναίου, και κατά 35% ο Όμιλος Βαρδινογιάννη, χρωστάει στις τράπεζες 172.500.000 ευρώ. 

4. INTRACOM: Εδώ τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Intracom ίσον Σωκράτης Κόκκαλης. Ο όμιλος, από ομολογιακά και τραπεζικά δάνεια, χρωστάει 315.700.000 ευρώ. 

5. ΌΜΙΛΟΣ ΠΗΓΑΣΟΥ: Η εκδοτική… «αυτοκρατορία» της οικογένειας Μπόμπολα έχει χρέη προς τις τράπεζες 164.300.000 ευρώ. 

6. ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Ο κατασκευαστικός όμιλος της οικογένειας Μπόμπολα. Δηλαδή βασικά, όπου δημόσια έργα, βλέπε Ελλάκτωρ. Και όμως, τα τραπεζικά δάνεια που έχει πάρει ο όμιλος, ανέρχονται σε 1.700.000.000 ευρώ. 

7. ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗ: Μετά τον αείμνηστο Λαμπράκη, ισχυρός άνδρας του ομίλου είναι πλέον ο Σταύρος Ψυχάρης. Ο τραπεζικός δανεισμός αγγίζει τα134.000.000. ευρώ. 

8. ΜΟΤΟR OIL: Έχουμε ήδη αναφερθεί στην οικογένεια Βαρδινογιάννη. Πάμε να δούμε τι χρωστάει η πετρελαϊκή «ναυαρχίδα» της οικογένειας στις τράπεζες. 1.200.000.000 ευρώ περίπου. 

9. ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ: Οικογένεια Στέγγου, Πόρτο Καρράς, σκάνδαλο στην Χαλκιδική, και πάει λέγοντας. Εδώ ο ισολογισμός μας δείχνει τραπεζικό δανεισμό μόλις 22.900.000 ευρώ. 

10. STAR CHANNEL: Πάλι οι Βαρδινογιάννηδες. Ο τηλεοπτικός σταθμός έχει τραπεζικά χρέη 58.100.000 ευρώ. 

11. ΟΜΙΛΟΣ ANT1: Το δημιούργημα του Μίνωα Κυριακού, το οποίο πλέον κατευθύνει ο υιός, Θεόδωρος Κυριακού. Τα δάνεια από τις τράπεζες ξεπερνούν τα 170.000.000 ευρώ. 

12. ALPHA TV: Στον τηλεοπτικό σταθμό, κυρίως μέσω της INTERTECH, μεγαλομέτοχος είναι ο Δημήτρης Κοντομηνάς. Τραπεζικός δανεισμός; 58 .000.000 ευρώ. 

13. J&P ΑΒΑΞ: Ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστικούς ομίλους της χώρας, με τραπεζικό δανεισμό 268.900.000 ευρώ (Ιωάννου, Παρασκευαΐδης). 

14. MARFIN INVESTMENT GROUP: Ο όμιλος, που μας έχει…ταλαιπωρήσει αρκετά τα τελευταία χρόνια με διάφορες υποθέσεις, όπως ΟΤΕ, Ολυμπιακή, Λαϊκή Τράπεζα κ.α., και δημιούργημα του Ανδρέα Βγενόπουλου. Τα χρέη προς τις τράπεζες ξεπερνούν τα 2.000.000.000 ευρώ. 

15. ΒΙΟΧΑΛΚΟ: Μια παραδοσιακή δύναμη, στο χώρο των μετάλλων (Στασινόπουλος). Ο όμιλος έχειτραπεζικά ανοίγματα 1.100.000.000 ευρώ.(Υπόψη ότι μεταφέρει την έδρα της Εταιρίας από την Ελλάδα στο Βέλγιο ή Ολλανδία) 

16. ΤΙΤΑΝ: Σχεδόν μονοπώλιο στο χώρο των τσιμέντων (Κανελλόπουλος) και με τραπεζικό δανεισμό, που φθάνει το 1.000.000.000 ευρώ περίπου. 

17. FORTHNET: Ο τηλεπικοινωνιακός όμιλος που κατέχει το συνδρομητικό κανάλι NOVA, εμφανίζει τραπεζικό δανεισμό 331.000.000 ευρώ. 

18. MINOAN LINES: Μεγάλη ιστορία. Πρώην Μινωϊκές Γραμμές, ναυάγιο ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ, αυτοκτονία Παντελή Σφηνιά. Και χρέη 270.100.000 ευρώ. 

Το σύνολο του τραπεζικού δανεισμού αυτών και μόνο των επιχειρήσεων, ξεπερνάει τα 10,6 δις ευρώ. Και είναι ενδεικτικά παραδείγματα, του πόσο «φεσωμένοι» στις τράπεζες είναι οι περισσότεροι από τους ολιγάρχες του χρήματος στη χώρα μας.

http://www.komistes.gr/%CE%B9%CE%B4%CE%BF%CF%8D-%CE%BF%CE%B9-18-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%87%CF%81%CF%89%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%8D%CE%BD-11-%CE%B4%CE%B9%CF%82-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E/

Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015

ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ



Σημαντική ελληνική νίκη σημειώθηκε πριν από λίγη ώρα στη Συνεδρίαση των Συντονιστών της Επιτροπής Αναφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου καθώς...
μετά από αρκετές αντεγκλήσεις έγινε δεκτή η πρόταση του Ανεξάρτητου Ευρωβουλευτή
, Αντιπροέδρου των Ευρωπαίων Αντιφεντεραλιστών και Επικεφαλής του Πολιτικού Κινήματος Αντιμνημονιακοί Πολίτες Καθηγητή Νότη Μαριά να κριθεί παραδεκτή η υπ΄ αρίθμ. 2214/14 Αναφορά της Πανελλήνιας Ένωσης Αγωνιστών Εθνικής Αντίστασης και Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδας (ΠΕΑΕΑ-ΔΣΕ) για τις γερμανικές αποζημιώσεις.

Παρά τις συστηματικές προσπάθειες αρκετών κύκλων να κλείσουν κάθε συζήτηση για το ζήτημα των γερμανικών αποζημιώσεων στην Επιτροπή Αναφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου με το ανεδαφικό επιχείρημα ότι δήθεν το θέμα των γερμανικών αποζημιώσεων δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες της Επιτροπής Αναφορών, τελικά έγινε δεκτή η πληρέστατη Εισήγηση του Νότη Μαριά η οποία μάλιστα ανέτρεψε και σχετική προγενέστερη Γνωμοδότηση της Νομικής υπηρεσίας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Είχε προηγηθεί η υποβολή Ένστασης εκ μέρους του Νότη Μαριά για λογαριασμό των Ευρωπαίων Αντιφεντεραλιστών κατά της Σύστασης της Προέδρου της Επιτροπής Αναφορών που ζητούσε να απορριφθεί η παραπάνω υπ΄ αρίθμ. 2214/14 Αναφορά ως δήθεν μη-παραδεκτή.

Την πρόταση του Νότη Μαριά, ο οποίος είναι και ο μοναδικός Έλληνας Ευρωβουλευτής μεταξύ των επτά συντονιστών της Επιτροπής Αναφορών, υπερψήφισαν οι Ευρωπαίοι Αντιφεντεραλιστές, η Ευρωπαϊκή Αριστερά, το Κίνημα των Πέντε Αστέρων και οι Ευρωπαίοι Πράσινοι.

Στη συνέχεια οι Συντονιστές μετά από νέα Εισήγηση του Νότη Μαριά αποφάσισαν να σταλεί εκ μέρους της Επιτροπής Αναφορών σχετική επιστολή στην Ελλάδα, τη Γερμανία και την Κομισιόν προκειμένου να εκφράσουν εγγράφως τις απόψεις τους για τις Γερμανικές Πολεμικές Επανορθώσεις, το Αναγκαστικό Κατοχικό Δάνειο και τις Αποζημιώσεις των Συγγενών των Θυμάτων που εκτελέστηκαν από τα γερμανικά στρατεύματα κατοχής στο Δίστομο και σε άλλες πόλεις και χωριά της Ελλάδας.

Είναι λοιπόν η πρώτη φορά που η Γερμανία καλείται από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο να τοποθετηεί εγγράφως, δημοσίως και επισήμως για το ζήτημα των Γερμανικών Πολεμικών Επανορθώσεων. Η εποχή της μυστικής διπλωματίας και των κατ΄ιδίαν ανεπισήμων συναντήσεων για το ζήτημα των γερμανικών αποζημιώσεων έληξε πλέον ανεπιστρεπτί.

Σημειώνεται ότι αργά χθες το βράδυ ο Νότης Μαριάς με αφορμή τη συζήτηση για τον αντισημιστισμό έκανε παρέμβαση στην Ολομέλεια του Ευρωπαίκού Κοινοβουλίου στις Βρυξέλλες για τις γερμανικές αποζημιώσεις και την 71η Επέτειο της Απελευθέρωσης της Αθήνας από τα Γερμανικά στρατεύματα κατοχής. - 


 http://newsone.gr/paraxena/383987-ktakto-megale-nike-tes-elladas-gia-tis-germanikes-apozemioseis#sthash.F6s7UI6v.dpuf