Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΗ Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΓΑΛΗΝΟΣ ΤΗΣ ΛΕΣΒΟΥ:



Παράδειγμα προς μίμηση για τους «πατέρες του Έθνους» αποτελεί ο Βουλευτήςτης κ. Σπύρος Γαληνός ,ο οποίος αποποιήθηκε και τα βουλευτικά προνόμια
Η ανακοίνωση που εξέδωσε ο κ. Γαληνός έχει ως εξής :


«Με αφορμή τον θόρυβο που γίνεται για τα προνόμια των Βουλευτών, και ανεξαρτήτως των στόχων που υπηρετεί η επιχειρούμενη απαξίωση και απονομιμοποίηση του πολιτικού κόσμου της πατρίδας μας νοιώθω την ανάγκη να γνωρίσω στους συμπατριώτες μου της Λέσβου, της Λήμνου και του Αϊ Στράτη τα προνόμια που έχω αποποιηθεί:

1. Το επίδομα ενοικίου των 1.000 ευρώ.
2. Το βουλευτικό αυτοκίνητο.
3. Την πρώτη θέση στα αεροπορικά ταξίδια από και προς τον νομό Λέσβου
4. Την απόσπαση δύο αστυνομικών
5. Την απόσπαση ενός δημοσίου υπαλλήλου
6. Τις χρηματικές αποζημιώσεις από την συμμετοχή μου στις επιτροπές δεν τις κρατάω ο ίδιος, αλλά τις χρησιμοποιώ για να καλύψω ανάγκες στον νομό μας.
7. Δηλώνω ότι κανείς από τους αποσπασμένους υπαλλήλους και τους συνεργάτες μου δεν είναι κοντινός ή μακρινός συγγενής μου.
8. Δηλώνω ρητά και κατηγορηματικά ότι, εάν ποτέ προκύψει θέμα, δεν θα κάνω χρήση του νόμου περί ασυλίας βουλευτών. Νόμο για τον οποίο, σε ομιλίες μου στην ολομέλεια της βουλής, έχω καταθέσει πρόταση κατάργησης.


Είμαι νέος Βουλευτής, τα προνόμια τα βρήκα, δεν τα δημιούργησα. Εξ αρχής χρησιμοποίησα μόνον ότι ήταν αναγκαίο για να κάνω αποτελεσματικά την εργασία μου. Τα υπόλοιπα προσπάθησα να τα αξιοποιήσω υπέρ του Νομού μας και όπου αυτό δεν ήταν δυνατόν, τα αποποιήθηκα.

Πιστεύω, ότι σήμερα, την ώρα της πολυεπίπεδης κρίσης ο τόπος έχει ανάγκη από βουλευτές που να ισχυροποιούνται μέσα από μια υγιή και γνήσια σχέση εμπιστοσύνης με τις τοπικές κοινωνίες. Από βουλευτές που να μπορούν να ελέγξουν την κυβέρνηση, να κινητοποιήσουν τον κρατικό μηχανισμό, να διεκδικήσουν υπέρ της περιφέρειας τους.
Από την ώρα της εκλογής μου είμαι ταγμένος σε αυτόν τον σκοπό και έτσι θα συνεχίσω. Ξεκάθαρα και δυναμικά, όπως υποσχέθηκα»