Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Μ.ΤΣΟΥΡΗ: ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΟΣ 4 ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΑΜΟ ΜΕ ΤΟΝ Π. ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ



Πιο ευτυχισμένη και χαρούμενη από ποτέ είναι η Μαρία Τσουρή. Η γνωστή πολίστρια του Ολυμπιακού, που έκλεψε τις εντυπώσεις μέσα από το “Dancing with the stars” μπήκε στον 4ο μήνα της εγκυμοσύνης της και ετοιμάζει τον πολιτικό γάμο της με τον αγαπημένο της Παναγιώτη Βασιλόπουλο.

Η Μαρία μίλησε στην “Espresso” για τις αλλαγές που έχει φέρει στη ζωή της η εγκυμοσύνη, τα μελλοντικά σχέδιά της και τη σχέση της με τον Παναγιώτη Βασιλόπουλο. Η ίδια, μάλιστα, πόζαρε φορώντας τα μαγιό που ξεκίνησε να σχεδιάζει για γνωστή εταιρεία.

Για τις αλλαγές που ήρθαν στη ζωή της δήλωσε χαρακτηριστικά: “Ήρθαν τα πάνω κάτω. Ηταν κάτι που δεν το περιμέναμε και δεν το επιδιώκαμε. Αφού όμως ήρθε, καλώς ήρθε” και πρόσθεσε: “Στην αρχή (σ.σ. όταν έμαθα για την εγκυμοσύνη), ξαφνιάστηκα, δεν το περίμενα. Μετά, χάρηκα βεβαίως και τώρα προσπαθώ να συνειδητοποιήσω ότι θα γίνω μητέρα”.

Όσον αφορά στο γάμο της με τον Παναγιώτη Βασιλόπουλο, ανέφερε: “Έχουμε αποφασίσει με τον Παναγιώτη να κάνουμε πολιτικό γάμο κάποια στιγμή πριν από τη γέννηση του παιδιού. Αργότερα, θα κάνουμε και θρησκευτικό... Οι σκέψεις μας είναι να βαφτίσουμε το μωρό σε κάποιο νησί με λίγους και καλούς φίλους μας. Ομως, όλα αυτά είναι μελλοντικά. Με το καλό να έρθει το παιδί μας και όλα τα άλλα θα τα βρούμε”.

Για τη νέα της ζωή και τα κιλά της εγκυμοσύνης σημείωσε: “Στην αρχή, ήταν δύσκολο, γιατί είχα συνηθίσει σε διαφορετικό τρόπο ζωής. Προπόνηση, καφέ με τις φίλες μου... Τώρα είμαι πολλές ώρες στο σπίτι, κάνω ψώνια στο σούπερ μάρκετ, μαγειρεύω και ξεκίνησα γιόγκα και μασάζ για εγκυμονούσες. Προσέχω πολύ τον εαυτό μου, δεν θέλω να βάλω περιττά κιλά στην εγκυμοσύνη, ούτε να παραμελήσω το σώμα μου. Είναι άσχημο και για τον άντρα που έχω δίπλα μου”.

Ωστόσο, η ίδια αποκάλυψε ότι κάποια στιγμή είπε στον Παναγιώτη ότι πάχυνε κι εκείνος της απάντησε: “Πλάκα μου κάνεις; Αν πεις σε κάποια γυναίκα ότι είσαι έγκυος και έχεις αυτό το σώμα, θα νομίζει ότι την κοροϊδεύεις”.
TLIFE.GR