Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΤΟΥ ΜΑΡΚΟΥ ΚΟΥΝΤΟΥΡΟΥΔΑ-ΑΙΧΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΟ ΤΟΥ







Ευχαριστώ τους μέχρι στιγμής 226 ψηφοφόρους της Χίου, που επέλεξαν την "ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ". Ιδιαίτερα ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου τους τουλάχιστον 32 από αυτούς, που με επέλεξαν προσωπικά, καθώς αυτή ήταν μία Ψήφος Θάρρους και Καρδιάς (έλαβα 33, εξαιρώ την ψήφο μου).
Δεν νιώθω καμία διάθεση ούτε υποχρέωση να ευχαριστήσω τον συνυποψήφιό μου, ο οποίος από την αρχή της προεκλογικής εκστρατείας προσπάθησε με στενό συγγενικό του πρόσωπο να σκιάσει και να σαμποτάρει την υποψηφιότητά μου (αν δει κανείς το video από την επίσκεψή μας στο Σκυλίτσειο Νοσοκομείο Χίου, θα δει και το "πετσόκομμα" μου, ώστε να μην φαίνομαι και να εμφανίζεται το τραγελαφικό ο Διοικητής του Νοσοκομείου ν'απαντά σε "φωνή από το υπερπέραν"...ή όταν ο Χάρης Καστανίδης ήρθε στη Χίο και παρουσίασε τους υποψηφίους, αναρτήθηκε σε blog του φέροντας τις συστάσεις της υποψηφιότητάς του και μόνο...). Που αντί να κοιτάξει να οργανώσουμε μία κοινή κάθοδο προς τους πολίτες της Χίου, για να καταστήσουμε γνωστή την ύπαρξή του κόμματός μας και των θέσεών του, με έκδοση κοινού φυλλαδίου (που θα ήταν και πιο οικονομικό), που να προβάλλει και τους δύο μας, έδωσε τελευταία στιγμή εντολή για έκδοση ξεχωριστών φυλλαδίων, προκειμένου να προβληθεί (λες και είχε σίγουρη την βουλευτική έδρα...). Που αναγκάστηκα να δώσω τουλάχιστον ποσό πεντακοσίων (500) Ευρώ σε μίσθωση TAXI για να περιοδεύσω όλη τη Χίο κάθε ημέρα μόνος μου (με μόνο καλό φίλο και Άνθρωπο τον Δημήτρη Βελλή, οδηγό του, που από καρδίας τον Ευχαριστώ), καθώς νόμιζα ότι ο συνυποψήφιός μου, που είχε δικό του αυτοκίνητο, θα συνεισέφερε σε κοινή μας περιοδεία, όπως είχαμε από την Αθήνα συμφωνήσει. Και συν τοις άλλοις, υποστηρικτές του να με συναντούν και να προσπαθούν να εκμαιεύσουν από εμένα κάποιο πικρό ή κακό λόγο για εκείνον, ενώ εγώ δεν ένιωθα τίποτα κακό για εκείνον (παρά τα όσα έβλεπα να κάνει σε βάρος μου), αφού εμένα το μυαλό μου ήταν στο πως να καταστήσω γνωστό στη Χίο το νέο μας κόμμα, που πολλοί Χιώτες ακόμα και την ημέρα των εκλογών δεν γνώριζαν την ύπαρξή του... Και να σκεφθεί κανείς ότι πλήρωσα εξ'ιδίων τα παράβολα της υποψηφιότητάς του όπως και τα έξοδα επιδόσεώς της, καθώς με είχε παρακαλέσει από την Αθήνα, διότι δεν είχε χρήματα, επιβεβαιώνοντας το απόφευγμα : "Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος...". Τέτοιο "μίσος"..γιατί ;!
Δεν ξέρω αν μετά από όλα αυτά πρέπει να έχω θέση στην "ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ", αλλά σίγουρα με τέτοιες παλαιοκομματικές νοοτροπίες και πρόσωπα, δεν ξέρω αν η "ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ" έχει μέλλον στη Χίο..