Σάββατο 21 Απριλίου 2012

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΣΤΑΥΡΙΝΟΥΔΗ-ΣΟΔΗ










ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ  ΤΥΠΟΥ

                           ΜΑΡΙΑΣ   ΣΤΑΥΡΙΝΟΥΔΗ – ΣΟΔΗ

                             (Υποψήφιας  Βουλευτή  Χίου)



Φίλες και φίλοι,

Σύντομα  έρχεται  η  ώρα  της  κάλπης. Οι  Ελληνίδες  και  οι  Ελληνες  καλούνται  να  αναθέσουν   τη  διακυβέρνηση  της  χώρας  στον  πολιτικό  ηγέτη  ο  οποίος  μπορεί  να εξασφαλίσει  την  ευρωπαική   προοπτική  της  χώρας,  συμμετοχή  στη  ζώνη  του  Ευρώ  και  να  απορρίψει  εκείνους  οι  οποίοι  επιδίδονται  στον  ακραίο  λαικισμό   και  τη  δημαγωγία. Αυτή  η  απόφαση  απαιτεί  ψυχραιμία  και  νηφαλιότητα   ώστε  να  μετατρέψουμε  την  ψήφο  μας  σε  ψήφο  υπέρ  της  σταθερότητας  και  της  ομαλότητας.

Γεννήθηκα στη Χίο, ζώ  και δραστηριοπούμαι επαγγελματικά εδώ τα τελευταία 20 χρόνια. Μαζί  με  τον  σύζυγο  μου  Φαρμακοποιό   Γιώργο  Σόδη    και   τα  ΜASTIC-SPA ,  συστήνουμε τη Χίο αλλά και τη μοναδική μαστίχα  σε πολλά μέρη του κόσμου.Παράλληλα  τον  τελευταίο  χρόνο  έχω  έρθει  σε  επαφή  με  Αραβικές  χώρες  για  την  προώθηση  των  προιόντων  μας  εκει. Όλα  αυτά  απαιτούν   θυσίες, μόχθο, αγώνα και φυσικά   ίδια   κεφάλαια, όπως  σε  κάθε μικρομεσαία επιχείρηση. Μαζί μας δούλευαν και δουλεύουν Χιώτισσες και Χιώτες και αυτό το γνωρίζετε όλοι…

Τα  τελευταία  δύο  χρόνια ,  ζούμε  μια  πρωτόγνωρη  για  τον  τόπο  μας κατάσταση.Μετά  την  ποινικοποίηση  της  επιχειρηματικότητας  η  κρίση  χτύπησε  και  εμάς. ΚΑΝΕΙΣ    δεν  μιλάει   για  τις  χιλιάδες  ανέργους   στον  ιδιωτικό  τομέα ,ΚΑΝΕΙΣ  δεν   μιλάει  για  τους   απολυμένους  από  τις    επιχειρήσεις   που  έκλεισαν  ή    που  ετοιμάζονται  να  κλείσουν.Αντίθετα   κάποιοι   συνεχίζουν  να  υπόσχονται   θέσεις  εργασίας   και  μικροκομματικά  ρουσφέτια,  μέσω    πλασματικών  προκηρύξεων ,  αγοράζοντας  συνειδήσεις!Η  Πολιτεία  είναι  ανύπαρκτη  ,  εχθρική   θα  έλεγα  και  τα  μέτρα  που ελήφθησαν με τη βαριά και άδικη φορολογία μας οδηγούν στην καταστροφή. Ποιός  έδωσε  κίνητρα  στον  μικρομεσαίο  για  να αναπτύξει τη δουλειά του;  Αντί  γι’ αυτό  οι  φόροι  αυξάνονται ,  τα  χαράτσια,   οι  τράπεζες   και  οι  τοκογλύφοι   πιέζουν  καθημερινά.

Ολοι  ζούμε  σε  μια διαρκή  αγωνία  και  ανασφάλεια  για  το  μέλλον  το  δικό μας  και των  παιδιών  μας που πρέπει γενναία να λάβει τέλος.

Φτάνει  ΠΙΑ! Κάποιος  πρέπει  να  ασχοληθεί   με  τα  προβλήματα  μας!

Πολλοί είναι  που  με  ρωτουν γιατί μπήκα στη διαδικασία  να είμαι υποψήφια στις τρέχουσες   εκλογές,  τώρα  που  υπάρχει  απαξίωση  στους  πολιτικούς  και στο  εν  γένει  πολιτικό  σύστημα.

Απαντώ  λοιπόν  ευθέως,  ότι  ο  ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ  ΤΟΥ  ΛΑΟΥ  ΠΡΕΠΕΙ  ΝΑ  ΕΙΝΑΙ  ΕΝΑΣ  ΑΠΟ  ΤΟΝ  ΛΑΟ!!! Κάποιος  που  να  γνωρίζει,  να  ζει  και να  καταλαβαίνει  τον  πολίτη .Είτε  είναι  εργαζόμενος,  είτε  επαγγελματίας,  είτε  συνταξιούχος.Γιατί   μόνο κάποιος  που  ζεί  ανάμεσα  στον  κόσμο,  τον    συναναστρέφεται καθημερινά  λόγω   της  δουλειάς  του,  κάποιος  πού  έχει  και  ο  ίδιος  πληγεί  από την  καταστροφική  πολιτική  του  ΠΑΣΟΚ,  μπορεί  να  κατανοήσει   τις  ανάγκες  του! Την  ώρα  που  άλλοι   βρίσκονταν  σε  περίοπτες  πολιτικές  θέσεις  και  κάποιοι  από  αυτούς  γέμιζαν  τα   πορτοφόλια  τους,  εγώ  όπως   και  πολλοί  από  εσάς  αγωνιούσαμε  για  το  μέλλον  της  δουλειάς  και  των  συνεργατών  μας.

Σ  αυτό  το  σημείο ,   θέλω  να στείλω  το μήνυμα  σε  κάθε  Χιώτισσα  και  Χιώτη  πολίτη  που  βρίσκεται  σήμερα  σε  δεινή  οικονομική  κατάσταση ,  αλλά  και  σε  αυτούς  που  δοκιμάζονται   από  την  κρίση  των  ημερών,  να  μην  σκύψουν  το  κεφάλι.Μπορούμε   μαζί  να  αγωνιστούμε  και  να  τα  καταφέρουμε.Είμαι  βέβαιη  γιαυτό. Γιατί  στη  Χίο φυλάμε  Θερμοπύλες  που  δεν  θα  πέσουν  ΠΟΤΕ!

Δεν  σας  κρύβω  ότι  από  τη  στιγμή  που  αποφάσισα  να   είμαι  υποψήφια  κάποιοι  με πλησίασαν  για  να  γίνω  και  εγώ  μέρος  του  συστήματός  τους    και   κάποιοι  προσπάθησαν  να  με  αποτρέψουν  από την τελική μου απόφαση…Και  τώρα  που  είμαι  στην  τελική  ευθεία  θέλουν  με  χίλιους  τρόπους  να  ανακόψουν την  πορεία  μου ασκώντας  κάθε  ειδους  πίεση. Εγώ  λοιπόν  απαντώ ότι θα κάνω με διαφάνεια και χωρίς απρεπείς συμπεριφορές τον πολιτικό μου αγώνα με ήθος και ευπρέπεια,  όπως αρμόζει στη δική μου παιδεία και τη θεώρηση μου για τη συναγωνιστική αντίληψη στη  ζωή.

Επιστρέφοντας λοιπόν στην σκανδαλώδη κατωφέρεια της πολιτικής μας ζωής λέμε ΟΧΙ  στα  μεγαλα  συμφέροντα,  ΟΧΙ   στην  τοκογλυφία,  ΟΧΙ  στους  μισθοφόρους   που  επί  χρόνια  ζούν  εις  βάρος   όλων  μας,  ΟΧΙ  στην  απόλυτη  φτώχεια  μεγάλου  μέρους  του  κόσμου ,  ΟΧΙ  στην  οπισθοδρόμηση. Ο    τόπος  μας  χρειάζεται   επιτέλους  να  πάει  μπροστά! Τόσο  οι  συνεργάτες  μου,  όσο  και  εγω  η  ίδια  είμαι  εδώ,   για  να  αντισταθούμε  παρέα  σε  ό,τι  μας  έφερε  μέχρι  εδώ. Χρειαζόμαστε   πολιτική,  κοινωνική  και  οικονομική  αναγέννηση. Ας  μου  πεί  κάποιος   πώς  αξιοποιήθηκαν  τα  εκατομμύρια  ευρώ  που  ήρθαν  στο  νησί  μας  για  μελέτες  έργων  υποδομής  και  όχι μόνο. Πού  είναι  η  ανάπτυξη; Πού  είναι τα  λιμάνια,  τα  αεροδρόμια, οι  μαρίνες,  τα  φράγματα  και  τόσα  άλλα    που  έπρεπε  να  είχαν  γίνει  τα  τελευταία   χρόνια; Ποιός  έσκυψε  με  αγάπη  πέρα  από  κομματικά   ή    πολιτικά   συμφέροντα  στα  προβλήματα  αυτού   του  - κατά  τα  άλλα-   υπέροχου  τόπου; 

Δεν   έχω   διατελέσει  ΠΟΤΕ  σε  καμμιά   διορισμένη  θέση  και  ειδικά  τις  εποχές  που  ήταν  χρυσές  για κάποιους.Διαθέτω  γνώση  των  προβλημάτων   και  έχοντας  καθημερινή  επαφή  με  την  τοπική κοινωνία,  έχω εμβαθύνει με προτάσεις στις ιδιατερότητες  του  νησιού   μου,  αλλά  και  τα  προβλήματα  που  αντιμετωπίζουν  οι  συμπολίτες  μου.Σημαία  μου  είναι  η  δικαιοσυνη  , η  ειλικρίνεια  και  η  διαφάνεια.

 Γιαυτό      καλώ    τους   συμπολίτες  μου,   με  την  επιλογή   τους  στις   εκλογές  της  6ης  Μαίου   να  είναι    παρόντες  στην  προσπάθειά    μου  για  την  επαναφορά  της  αξιοπιστίας  στην  πολιτική  και  θέτω  τον  εαυτό  μου  στη  διάθεση  της  κοινωνίας  της  Χίου.

Σας ευχαριστώ πολύ!