Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

ΣΥΡΙΖΑ ΛΕΣΒΟΥ : Δήλωση του Γιάννη Ζερδελή για τις εκλογές της 17ης Ιουνίου



Στις εκλογές της 6ης Μαΐου με αναδείξατε πρώτο μεταξύ των ισάξιων συνυποψήφιων μου στο ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ στο νομό Λέσβου. Με εκλέξατε βουλευτή στο νομό.
Με τιμήσατε και είμαι έτοιμος να υπηρετήσω τους πολίτες των νησιών μας με υψηλό αίσθημα ευθύνης.
Στις εκλογές της 17ης Ιουνίου το ζητούμενο είναι όχι απλά να επανεκλεγώ (δεν βάζουμε σταυρό προτίμησης). Πρέπει να είμαι βουλευτής της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας που θα στηρίζει μια κυβέρνηση με πυρήνα τον ΣΥΡΙΖΑ. Κυβέρνηση που θα αποτρέψει την ολική καταστροφή των πολιτών και του τόπου. Κυβέρνηση που θα παραμερίσει τα μνημόνια και θα θέσει τη χώρα σε πορεία ανασυγκρότησης και ελπίδας. Από τη θέση μου σ’ αυτήν την κοινοβουλευτική πλειοψηφία, θα υπηρετήσω το λαό των νησιών μας πιο αποτελεσματικά.
Για το σκοπό αυτό χρειάζεται ακόμη μεγαλύτερη υποστήριξη το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ. Για να αναδειχθεί πρώτη δύναμη στη χώρα και στο νομό μας Είμαι βέβαιος ότι κατανοείτε αυτήν την αναγκαιότητα. Ψηφίζουμε ακόμα περισσότεροι τον ΣΥΡΙΖΑ. Παραμερίζουμε πλαστά διλήμματα. Ξεπερνάμε ιδεολογικούς φραγμούς.
Είμαι βέβαιος ότι οι βίαιες επιθέσεις που δέχεται ο ΣΥΡΙΖΑ δυναμώνουν δεν αδυνατίζουν την απόφασή σας για ψήφο ελπίδας, για αλλαγή πορείας.